6. leht 9-st

Postitatud: 30. 09. 2005. 09:39
Postitas erikr
BACARDI kirjutas::?: Küsiks helgemate peade ja korraldaja arvamust selle kohta kas tagavara piduriklotsid peaks igaks petteks kaasa võtma. Eelmine aasta oli suht vilets viimastel laskumistel velgi lõhkuda (raha maitse oli suus :evil: :cry: kui klotsi metall osa vastu velge käis) Eriti karm oli see hüppemäe kõrval olnud downkill singel. :shock:
see oleneb klotsidest mida kasutada kavatsed. minul kestsid koolstopid kogu mulluse suve eesti mudasõidud, tahko ja H100 sinna otsa.
oli mullu juhuseid kus tutikad odavad klotsid enne finishit otsas olid. kuna muda on sel aastal ilmselt oluliselt vähem siis peaks iga normaalne klots lõpuni kestma.

Postitatud: 30. 09. 2005. 09:45
Postitas dr Holden
erikr kirjutas:kuna muda on sel aastal ilmselt oluliselt vähem siis peaks iga normaalne klots lõpuni kestma.
Eile sadas, öösel sadas, tibab edasi ja kui nii edasi, siis peaks ikka muda olema. Kas just nii kapitaalselt kui eelmisel H100-l, aga ..........

Postitatud: 30. 09. 2005. 09:56
Postitas BACARDI
Mul on XT originaal klots ja enne eelmise aasta H 100 -t oli klots nagu uus. Viimased ca 15 km. ei olnud sellest aga kahjuks midagi enam järel. :cry: Juba poolel maal keerasin trossi peal. Sel aastal vist peaks sinised Ritcheyd panema.
P.S. Tartus on terve hommiku sadanud ja hetkel tuleb täiega. :evil: Nii, et muda ma kardan, ikkagi tekib ja mitte vähe.

Postitatud: 30. 09. 2005. 11:23
Postitas dr Holden
Värske info Silverilt otse sündmuspaigalt:
1. väga hull ei ole
2. on üksikud mudased kohad, mis arvatavasti muutuvad mülgasteks peale 100 ratturi üleminekut
3. silvertrackid ehk heinamaad imevad juba täiega
Silver sõidab küll hetkel vales masinaklassis - 650cm³ masinaga :D

Postitatud: 30. 09. 2005. 12:56
Postitas matukas
Pilt

Kaamerameestele sellised sildid 100 m enne filmimist üles panna :idea:

Mul tuleb rajale kaasa varukomplekt Ritchey siniseid.

Postitatud: 30. 09. 2005. 13:00
Postitas AndreK
Mind saadab rajal doonor ratas, millelt ma vajalike juppe maha keeran

Postitatud: 30. 09. 2005. 13:01
Postitas Külaline
matukas kirjutas:Kaamerameestele sellised sildid 100 m enne filmimist üles panna :idea:
Sellest võib järeldada, et ohtlik koht tulemas. Mida need kaameramehed seal muidu ikka passiksid.

Postitatud: 01. 10. 2005. 16:40
Postitas higipull
Sellises formaadis võistlusi võiks aastas vähemalt 3-4 olla. Lihtsalt nii hea.

Postitatud: 01. 10. 2005. 16:47
Postitas KaupoR
sqber kirjutas:Tervitused sündmuskohalt. Vihma enam ei saja aga see ei tähenda, et rada kuiv oleks :twisted: Kus on väiksemgi võimalus libeduseks, siis seal ka on libe.
Võtan oma eilsed sõnad tagasi - rada oli SUPER hea - parajalt mudane, kohati veidi libe, kuid mitte liiast. lihtsalt mõnus ja endal läks ka üle ootuste häste :P

Postitatud: 01. 10. 2005. 16:51
Postitas baruto
Esialgu ütleks lihtsalt tänud korraldajatele suurepärase laupäeva eest.

Postitatud: 01. 10. 2005. 16:52
Postitas koff
Aga kes võitis või kust tulemusi näeks ???

Postitatud: 01. 10. 2005. 18:06
Postitas soosaar
koff kirjutas:Aga kes võitis või kust tulemusi näeks ???
Minu meelest finis suleti äsja! veel ei saa tulemusi :)

Postitatud: 01. 10. 2005. 18:27
Postitas RvN
super rada, super võistlejad
elioniga ei kannata mingit võrdlust, start oli südametunnistuse järgi, kõik veeresid rahulikult jne

endal läks kahjuks 23ndal km kumm 60ndalt kohalt, sain küll selle parandatud tänu kaasvõistlejate abile, aga siis läks uuesti kumm... enam polnud kuskilt varukummi võtta, sai atv vennaga nata chillitud, aga siis ta elistas kuhugi ja mingist kaubikust visati mulle sisekumm ja kihutati edasi:] tänud korraldajatele

siis läks andmiseks lahti ja täitsa pooleks sai sõidetud
spidoka aeg: 5:29
protokolli aeg: 7:05

just huvitav see, et sõida aastas 6800 km ja siis haanja100's läheb esimest korda kumm, just see võistlus, kus peaks suvel sõidetud 100+ km otsad abi andma:X

Postitatud: 01. 10. 2005. 19:13
Postitas soosaar
Ühinen eelpool kirjuanuga rada oli ikka mega ja samuti ka sõitjad. Suured tänud korraldajatele.
Enda sõit suht naormaalne enda arust. Esimesed kümme kiltsa oli raske. Ilma soojenduseta sõita on ikka raske, kuid sellisel võistlusel ju muidu ei saa:) Edasi läks asihuvitavamaks kui rütmi kätte sai siis oli kõik ok. Mingi 70.nda km-ni sai uhatud ja edasi algas vaikne surm :PP Teravus oli kadunud ja liikumine vääga raske( nagu enamusel ma eeldan) Huvitav oli asja juure muidugi see, et enamasti sai üksinda sõidetud ja alates mingi 50-dast km-st sai nähtud vaid käputäit mehi. Kusjuures viimasel 25-l km-il nägin vaid nelja võistlejat :)) päris huvitav. Rajast rääkides siis singlid olid ikka megad olenemata kas tõus või langus: Haanja meestel on materjali kus peal harjutada ja võistelda. (väike kadeduse nurgake :))
Kokkuvõte siis järgmine:
aeg: 5.47.13.8
koht: 48
dist 102,54
avg 169 maks 190
kcal 5829
nipleid 0 :)
Järgmine aasta jälle!!

Postitatud: 02. 10. 2005. 18:13
Postitas Mati
Siin, seal on käinud jutud, et mislaadi muusikalugu H100-ga koos käiks. Eelmängu video fonogramm andis väikse valiku ja kuluaarideski miskit mõtiskletud. Minu viimane valik oleks "Take my breath away". Maakeeli siis "Karga mind hingetuks" ja just seda Haanja100 minuga tasakesi tegi - kõik algas mandraaziga ja jätkus raja profiili ning kontsistentsiga, siis loodus, siis HRK mehed saunas (rahu, ainult rahu :) ) ja lõpuks neiokõsõ ööklubis. :P

Aga sõit ise oli ka tore muidugi. Ca 2,5 km läks kumm ja kokku koos lisapumpamistega mingi 15-20 mintsa kadus. So what :) . Päev oli sõiduks hea. Mäed olid head, kõndisin ja sõitsin, mõnulesin, koolesin, värisesin jne. Personaalset silti nägin (aitähh :) ), kuid käsku ei täitnud. Õige koht tuli oluliselt hiljem :). Singlid olid head, imesid mõnuga energiat. Peale Munakat nägin korraks mingit tunnelit, hele valgus paistis vist kah. Aga rada sinna ei läinudki. Edasi oli juba parem ja lõpp mõnusalt "kiire".

Lõpptulemuseks oli sado-maso pidu kestvusega 6:47, koht pole oluline, enesetunne super, pulss normis ja kiirus taastumas.

Kui Ivar, Silver ja Ivo järgmine aasta asja ei korda, siis mina igatahes nendega enam ei räägi :!:

Postitatud: 02. 10. 2005. 20:37
Postitas tp
yhinen minagi kõigi eelpool kõnelejatega - kõva yritus! enne olin ainult yhe korra 5 tundi rattaseljas veetnud, nii et selles mõttes syndis isiklik rekord. siin foorumis on eraldi teema all kõneldud kas minna haigena starti või ei . endal õnnestus kaks päeva enne starti miski viirus hankida nii et veel öösel kubija hotellis magades oli miski 37,5 palavik +kurk valus . ööläbi kövasti higistanud sai hommikuks palaviku alla ja otsustasin ikkagi hasardist ajendatuna startida(meditsiinilises mõttes muidugi tõsine lollus) alustasin suht rahulikult ja sõitsin enam vähem yhtlaselt lõpuni, enesetunne kõigehullem polnudki ainult hirmsasti ajas higistama . kõige raskem hetk oli ehk see munamäe otsa kõndimine aga kardetud täieliku haamrit õnneks ei saabunud. tehnikaga suuremaid probleeme õnneks polnud. lõpuaeg tiba yle 5.45 on asjaolulisid arvestades enamvähem ok. kusagil umbes tiba alla 10km enne lõppu oli yks huvitav vahejuhtum 50 m enne mind sõitis keegi tegelane yhest kurvist (koht tundus vägagi kõrvaline),mis oli pideva lindiga tähistatud ja viis miskile metsavahelisele tõusule, tuimalt otse yle heinamaa. ehk oli mu aju juba nii pehmeks sõidetud et nägin hallukaid, vahet lõppkokkuvõttes ju pole.
lõppkokkuvõttes ikkagi rahul et startisin, kuigi luban endale et edaspidi sellise pooltõbisena enam starti ei roni. tervis tundub yllatusena tänaõhtuks suht korda saanud olevat, loodan et miskit tysistust ei järgne.
tänud korraldajatele , eriti rajameistri(te)le

Postitatud: 02. 10. 2005. 21:07
Postitas grishasport
Parim üritus hooaja lõpetamiseks. On mida meenutada talveperriodil.
Dis: 102,5 km
Aeg: 05:18 (nendest 6 min. toidupunktides)
Tõuse: 1570m
Pulss 156/177

4 tundi taastumist Kubja hotelli saunas + 4 tundi Võru linna diskobaaris tantsupõrandal. Tulemus hea, sai öösel sõita välisma autoga, kohalikutel soovitati võtta takso.
Magamiseks kuulus 3 tundi - kuradi raske pühapäev!!!
Lubasin tulla tagasi.

Postitatud: 02. 10. 2005. 21:08
Postitas erikr
välgukiirusel ratturist fotograafiks kehastunud Kuldari klõpsatused (valgel ajal tehtud). kahjuks sai kaart juba vorstimäel täis.
http://velo.clubbers.ee/albums/H100_2005

Postitatud: 03. 10. 2005. 07:27
Postitas erikr
holden kirjutas: 6. Kaotatud ja leitud
6.1. Ports diplomeid alates Maimrest ja lõpetades erikr-iga
hmmm... ise vaatasid minu käes olevalt diplomit, ära see mul ei kadunud, on kodus kapi peal.

Postitatud: 03. 10. 2005. 07:56
Postitas gandalf
erikr kirjutas:
holden kirjutas: 6. Kaotatud ja leitud
6.1. Ports diplomeid alates Maimrest ja lõpetades erikr-iga
hmmm... ise vaatasid minu käes olevalt diplomit, ära see mul ei kadunud, on kodus kapi peal.
Eriku kandis sai u. 10 diplomit topelt... olin kogemata märkimata jätnud, et juba tehtud.

Vahur

Postitatud: 03. 10. 2005. 08:27
Postitas Priit
Olen igati rahul et asja läbi tegin :) Mõned batoonid, maxim geel taskus, 1 liiter jõujooki rattal. Nii ma starti astusin. Alustasin rahulikult. Kuni teise TP-ni püsisin kohal umbes 180. Peale seda sai matkamisest villand ja hakkasin oma sõitu tegema. Selle tulemusel hõigati enne kolmandat TP-d kohaks juba 130. Sealt edasi hakkasid vaevama krambid. Õnneks aitas mind krampide vastu jalgade lõdvestus peale mägede otsa ronimist. Tundsin ennast vaatamata krampidele suht hästi kuni lõpuni. Kohaks lõpus siis 93. Aeg 6:19.
Rada oli igati mõnus. Esimene kumm oli natuke sileda võitu, seepärast kaotasin iga libedama laskumise peal natuke aega. Ühe lasumise peal sai ka üle nipli käidud, õnneks olin targu juba jalad clippidest lahti võtnud ja selle tulemusel õnnestus lihtsalt üle ratta joosta :) Peale sõitu tundsin ennast küll nagu peksa saanud koer - ei olnud kohta mis poleks olnud kange või valutanud :) aga see ei takista mul ka järgmine aasta sellest sõidust osa võtmast.

Postitatud: 03. 10. 2005. 09:16
Postitas Külaline
profit4 kirjutas:Arusaamatuks jääb mullle see kulude arvutamine :roll:
tegelikult kulud oleks üsna märkimisväärsed olnud ka minu arvestuste kohaselt :( vahepeal oli kange tahtmine ise ka sellest toredast sõidust osa võtta, aga kui arvutuslik kogusumma läks juba üle 2t. siis tol hetkel pidasin targemaks siiski loobuda...

Postitatud: 03. 10. 2005. 09:19
Postitas Mati
Teen ettepaneku see kulude teema lõpetada. Rahateema on individuaalne ja ei kuulu üldistamisele.

Mõttena ütleks siiski kõigele seda, et üritage koopereeruda :idea: Hoiate kokku vähemalt kütuse pealt.

Postitatud: 03. 10. 2005. 09:22
Postitas Külaline
selles osas on sul õigus et kulusid tuleb arvestada, ma pidasin silmas seda kuulutada siin foorumis on mõtetu, meil igalühel on oma kulude lävi, selles ma ei kahtle, lihtsalt hakata lahkama kes kuhu mida kulutas või mis veel kellel kui kallis ratas on :lol: :lol:, parema meelega loen ma siin ratturite värvikatest kogemustest mis H100 toimus.

Postitatud: 03. 10. 2005. 09:23
Postitas marks
Nii kehva tuju kui praegu komme lugedes pole ammu olnud. 29 kilomeetril kui hakkas juba sõidutunne peale tulema läks katki esikäikari tross :evil: (tõenäoliselt sai kannatada Vällamäel pandud nipli ajal), eest väikesega poleks vist lõpuni jõudnud. Nii saigi väga kehva tujuga Võrru tagasi venitud. Tänud kõikidele abipakkujatele. Järgmine aasta võtan teise ratta ka kaasa, et kõik varujupid kaasas oleks :D Aga igatahes esimesed 29 kilomeetrit olid nii raja kui seltskonna mõttes mõnusamad kui ükski teine sõit kus osalenud olen.

Postitatud: 03. 10. 2005. 09:29
Postitas Mati
marks kirjutas:Nii kehva tuju kui praegu komme lugedes pole ammu olnud. ... läks katki esikäikari tross :evil: (tõenäoliselt sai kannatada Vällamäel pandud nipli ajal), eest väikesega poleks vist lõpuni jõudnud...
Kardan, et andsid liiga kergelt alla. Kett keskmisele ja oleks saanud lõdvalt raja läbitud. Granny'ga oleks lõpupoole võib-olla läinud kadents piirimaile, kuid oleks saanud ikkagi lõpetatud. Üks mees sõitis nt viimased 8 km ühe pedaaliga.

Postitatud: 03. 10. 2005. 09:34
Postitas Külaline
tänud
rajameistrile - lisaks vanadele-headele lõikudele oli palju uusi lõike juurde tekkinud (mullane down-kill piki mäekülge, tõus munakale jne jne)
ning
raja ääres ploome pakkunud perenaisele - olid tõesti head ploomid.

enda sõit oli umbes järgmine:
1TP-ni higistamine ülemäära selga topitud riietes
50+ km
hakkas väsimus tekkima
kerged kordinatsioonihäired, paar võssa põikamist
75+ km
hallukad olematutest juurikatest
90+ km
hakkas õige sõidutunne tekkima

Supist ei mäleta midagi,
ühes TP-s vist oli jõujook otsa saanud,
muid häireid korraldusliku poole pealt ei märganud.

Söök-jook: sai igas TP-s rosinaid soolaga ja hapukurki sisse aetud ning kardetud haamer jäi tulemata.

Ainuke asi, millest aru ei saanud, kuidas seal Mati niplikoha peal niplit panna, kas rada vastassuunas sõites?

Vahepeal sai ikka küsitud, mis kohaga tegu, hakkas kohe kergem teada saades, et ikkagi *mäest jälle üles saadud.

Postitatud: 03. 10. 2005. 09:34
Postitas AndreK
Ma tean ühte meest, kes pidi terve tee endaga 2 kiluvõileiba ja 0,33 liitrist õlle kaasas vedama - lisaks kaikus aeg ajalt läbi ürgsete haanjamaa põlismetsade udupasuna kauge hüüe...

Postitatud: 03. 10. 2005. 09:41
Postitas erikr
Mati kirjutas:Kardan, et andsid liiga kergelt alla. Kett keskmisele ja oleks saanud lõdvalt raja läbitud. Granny'ga oleks lõpupoole võib-olla läinud kadents piirimaile, kuid oleks saanud ikkagi lõpetatud. Üks mees sõitis nt viimased 8 km ühe pedaaliga.
kui tross on puru siis kisub käikari vedru keti kõige väiksemale. käega keskmisele panekust pole mingit kasu. seega oleks tulnud alumise asendi piiramiskruviga asja regullima hakata. mingeid mäeaivari ratse oleks saanud ka kasutada kui kusagilt oleks tööriistu ja lisamaterjale võtta olnud.
ma ei hakkaks andma hinnanguid stiilis "liiga kergelt andsid alla". kui fiiling kaob siis ei too seda millegiga tagasi.

Postitatud: 03. 10. 2005. 09:52
Postitas Mati
raul kirjutas:...Ainuke asi, millest aru ei saanud, kuidas seal Mati niplikoha peal niplit panna, kas rada vastassuunas sõites?...
Tead, selle kohta oli hiljem saunas seletav loeng :) . Situatsiooni taustaks oli linnamehe suhtumine :) ja märgusõnaks "Haanja minimalistlikud sipelgapeasad" (järjekordne kohalike salanipp :?: ).
AndreK kirjutas:Ma tean ühte meest, kes pidi terve tee endaga 2 kiluvõileiba ja 0,33 liitrist õlle kaasas vedama - lisaks kaikus aeg ajalt läbi ürgsete haanjamaa põlismetsade udupasuna kauge hüüe...
Selle survival kit'i viimane ja mitte vähetähtis koostisosa oli ka varukumm (vaja ei läinud). Pasunat oli vaja enese äratamiseks ja korraldajatele näitamaks, et elan veel (Ivar oli päris õnneliku näoga küll kui ma finishisse jõudsin). :)

Postitatud: 03. 10. 2005. 09:59
Postitas Mati
erikr kirjutas:kui tross on puru siis kisub käikari vedru keti kõige väiksemale. käega keskmisele panekust pole mingit kasu...
õige. powerlink lahti ja kett käikarist mööda :?: kuna asja kohe näpuvahel pole, siis tundus, et see on võimalik. keti lahtivõtmist unustsasin muidugi mainida, see tundub juba nii loomuliku võimalusena.

EDIT: tsekkasin. ei pruugi ka nii 100% õnnestuda. samas, õnnestub variant powerlink+kuuskant, millega käikar üldse eemaldada :) .

Postitatud: 03. 10. 2005. 09:59
Postitas marks
erikr kirjutas:
Mati kirjutas:Kardan, et andsid liiga kergelt alla. Kett keskmisele ja oleks saanud lõdvalt raja läbitud. Granny'ga oleks lõpupoole võib-olla läinud kadents piirimaile, kuid oleks saanud ikkagi lõpetatud. Üks mees sõitis nt viimased 8 km ühe pedaaliga.
kui tross on puru siis kisub käikari vedru keti kõige väiksemale. käega keskmisele panekust pole mingit kasu. seega oleks tulnud alumise asendi piiramiskruviga asja regullima hakata. mingeid mäeaivari ratse oleks saanud ka kasutada kui kusagilt oleks tööriistu ja lisamaterjale võtta olnud.
ma ei hakkaks andma hinnanguid stiilis "liiga kergelt andsid alla". kui fiiling kaob siis ei too seda millegiga tagasi.
Asi oli jah nii nagu erikr kirjutas. Peale trossi purunemist veab keti kõige väiksemale hammakale, proovisin ka ühte kivi käikari vahele kinni suruda, et kett püsiks keskmisel. See õnnestuks võibolla asfaldil aga maastikul raputab lihtsalt liiga palju. Oleks see lõpupoole juhtunud siis oleks kindlasti ka väikesega edasi punninud.

Postitatud: 03. 10. 2005. 10:01
Postitas vaikija
marks kirjutas:Nii kehva tuju kui praegu komme lugedes pole ammu olnud. 29 kilomeetril kui hakkas juba sõidutunne peale tulema läks katki esikäikari tross :evil: (tõenäoliselt sai kannatada Vällamäel pandud nipli ajal), eest väikesega poleks vist lõpuni jõudnud. Nii saigi väga kehva tujuga Võrru tagasi venitud. Tänud kõikidele abipakkujatele. Järgmine aasta võtan teise ratta ka kaasa, et kõik varujupid kaasas oleks :D Aga igatahes esimesed 29 kilomeetrit olid nii raja kui seltskonna mõttes mõnusamad kui ükski teine sõit kus osalenud olen.
Natuke rohkem leidlikkust ja julget pealehakkamist ei tohiks karta.See on tavaline käiguvahetajajunn(mitte kõrgtehnoloogia),millele võib vabalt kasvõi puupulga vahele panna ja edasi sõita.
Tänud korraldajatele.Väga hea rada ja korraldus.Aitäh

Postitatud: 03. 10. 2005. 10:10
Postitas marks
Puupulgad, keti lahti võtmised ja muud sellised asjad on teiesugustele kõvadele meestele. Mul täiesti korras rattagagi tegemist, et mäest üles-alla saada :D . Aga aitäh tarkuste eest, kindlasti läheb neid vaja kui järgmistel kordadel midagi taolist juhtuma peaks.

Postitatud: 03. 10. 2005. 10:28
Postitas Külaline
Loen siin teie kommentaare heast sõidust ja heast rajast.
Olin ka ise rajal ja liikusin kuni 89nda km-ni u 65ndal kohal (+/- 2kohta) ja siis enne päästvat allamäe lõiku olid metsamehed rajale palju oksi jätnud ja üks 30cm pikkune ja 4cm läbimõõduga oks tungis kodarate ja raami vahele. Ühtlasi oli ta oma teelt kõrvaldanud ka tagakäikari(raamikõrv murdund). Nii see käikar siis ripendas trossi ja ketti najal. Tunne oli allpool igasugust piiri. Tahtsin kodus hästi sõita ja alla 6 tunni sõita.
Äkki oleks pidand ikka Võrust teise ratta tellima. Plaanisin ka tõukeratta varianti aga kartsin, et käikar jookseb kodaratesse. Rada teades arvestasin ka ees ootavate tõusudega ja langetasin raske otsuse-katkestamine. Pisar tuli silma.

Kahju.



Äkki siiski järgmine aasta tulen.

Postitatud: 03. 10. 2005. 10:28
Postitas SK
Vihmamees kirjutas:Vbla natuke offtopic, aga olidki kõik "suured" Kõrvemaa maratonil...
Täitsa puu... ! :oops:
http://srv.jalajalg.ee/korvemaa/index.php?id=3
Need on tõesti "suured" laisad tegelased, kes lähevad 10k EEKi püüdma(teenistus: 263,15 EEK per kilomeeter pole ju paha), selle asemel, et aasta parima rajaga üritus läbi teha. Money talks...
:?

Rattasporti hakkab Eesti korvpalli ja ehitusturu fenomen jõudma, kus raha pakutakse töötuturul rohkem kui kohalike "proffide" tase väärt on, polegi muud vaeva kui peeru lasta ja raha üles korjata...
(ärgu tublid tegijad selle repliigi peale solvugu, sest erandid kinnitavadki reeglit:-)

Postitatud: 03. 10. 2005. 10:32
Postitas KaupoR
marks kirjutas:Nii kehva tuju kui praegu komme lugedes pole ammu olnud...
A mul on otse vastupidi - nii head tuju pole juba ammu olnud :) Läksin rajale eesmärgiga lõpetada ajavahemikus 7,5-8 tundi, käed sain aga taevapoole tõsta juba peale kuuepooletunnist sõitu. Alustasin väga tagasihoidlikult (pulss püsis küll kõrge, kuid see oli vist suurest ärevusest:)) ja pidevalt tempot tõstes jõudsingi õnnelikult finitosse. Peale 2.TP'd viskas kõhu imelikuks (ilmselt hapukurgist, olen ka varem täheldanud, et ma pingutuse ajal hapurki ei talu ... kurk ise maitses väga hea), kilomeetrid 45-55 olid seetõttu keskmisest raskemad, kuid kaotasin vaid mõned kohad. See-eest veidi enne 3.TP'd tuli hirmus pauer sisse ja sealtmaalt alates läks sõit vaid ülesmäge. Umbes 70 km peal oli näha, kuidas rahvas massiliselt suri, mul oli aga tunne nii mega, et lausa lendasin. Kaasa veetud toidumoona eriti tarbima ei pidanudki, va. tabletid, mis tundusid üllatavalt efektiivsed. Ära eksida ei õnnestunud, kuigi vahepeal pidi pead veidi kõrgemale tõstma, et teeots kätte saada. Ja mägede nimedega varustamine on väga broo mõte. Peale finsihit oli enesetunne väga OK, ainult selg oli kange nagu oleks harjavars sealt kuskilt läbi aetud. Et teatud kohtadest väga ära ei hõõruks, siis kasutasin beebitalki (ohtralt) ja mu meelest töötas üsna hästi, alles ~15km enne lõppu hakkas taguots endast märku andma.

Kust pagan küll sinna võistlusele see iseloomulik rahulik ja sõbralik aura tuleb? Ma ei kuulnud mitte ühtegi korda, et keegi oleks kellelegi pahasti öelnud - ei stardisaginas, ei rajal, ei kusagil. Kilomeetritel 60-100 sai möödutud vähemalt 50 kaasvõistlejast, kuid kordagi polnud mööda minemisega mingit probleemi (mingil tõusul isegi üks ikaldunu pani käe seljale ja andis kerge tõukega hoogu juurde :shock: ). Tulemuseks on hirmus kihk jälle joonele seada ja üleeilsed tulemused pihuks ja põrmuks sõita ning seda kogemust uuesti läbi elada. Aitäh, korraldajad.

PS. hetkel on enesetunne uskumatult hea - ei mingeid lihasvalusid ega väsimust. Sadulalihas on siiski veidi vigastatud, mistõttu rattasõit lähipäevadel kõne alla ei tule, küll aga muu sportlik tegevus

Postitatud: 03. 10. 2005. 10:37
Postitas Mati
ah jah seda ka veel, et Marion, kuda siis tervis ka on :) .

Postitatud: 03. 10. 2005. 10:39
Postitas Vihmamees
Paslik sõit hooaja lõpetuseks. Kuldne ilm, tundub et Vanajumal on ikka haanjamiis :D , teist aastat järjest hoidis sõidupäeva kuivana!
Aga sõidust: Nagu arvata lasi, ei õnnestunud eelmise aasta kohta korrata, viimasel kümnel kilomeetril surusid kaks "fully"- ja kaks Porterracing?u meest mu napilt 50-e seest välja :cry: . Jalad ja käed olid ikka nii pehmed, et ei suutnud viimastel heinamaa lõikudel midagi vastu panna.
Kui nüüd toidust, siis neid eelmise aasta magusaid saiakesi, vaat neid oleks küll sõidu ajal mõnuga konsumeerinud! :oops: (Sry, Holden, aga ise sa küsisid)
Kuum tee lõpus aga oli ka sel aastal jälle nagu rusikas silmaauku, eriti kui sinna veel Jägermeister?it lisatud sai! 8)

Tänud korraldajatele ja pealehakkamist edaspidi!
P.S. Nüüd peab huviga video valmimist ootama...

Postitatud: 03. 10. 2005. 10:41
Postitas marion
Mati kirjutas:ah jah seda ka veel, et Marion, kuda siis tervis ka on :) .
Tundub, et päris ära ma ei sure, aga ega siin midagit kiita ka ei ole :oops:
Aga sõit ise läks paremini kui eelmine aasta, eriti muda puudumise tõttu, terve tunniga panin endale ära

Postitatud: 03. 10. 2005. 10:43
Postitas filomon
Selle survival kit'i[/url] viimane ja mitte vähetähtis koostisosa oli ka varukumm (vaja ei läinud).

Peale Plaani küla, kui läks 2. kumm, üritasin Matile järgi sõita, ta oli just minu hädakisa kuuldekaugusest veidi väljas. Õnneks oli järgmisel päikeselisel aasal terve meestekari ennast kosutamas/ratast parandamas. Nelja mehega saime minu tõrkuva tagarehvi veljele, üsna pea tuli ka pakiraamiga päästeingel, kellel muu hulgas varukumm olemas.
Ilmselt tänu kuivale ilmale ja sunnitud puhkustele (kummide vahetus kokku ligi tund) oli lõpuni mõnus. Hea oli mõelda, kui raske ikka eelmisel aastal ühes või teises punktis oli.
Kuna kiiret polnud, siis sai igas tp-s kõvasti tangitud ka, tunne oli selline, et nii võib sõidu lõpuks paraja kõhu ette saada.

Järgmisel päeval oli vaim valmis kohe uuesti sadulasse istumiseks, aga jalad üllatavalt ikka mitte eriti. Saun või põhjalikum venitus jäi laupäeval tegemata.
Lõdvestuse-päikese nautimise käigus alistus suureks imestuseks ja poolkogemata seni vallutamata tõus.

Postitatud: 03. 10. 2005. 10:58
Postitas Ritsikas
Väga pro oli jälle. Kugi eelmise aasta mudauputust polnud oli sõit väga nauditav. Pea kõik endale sätitud eesmärgid said täidetud, ainult kõige "auahnem" jäi siis ära(kohta absoluutarvestuses parandada)- aga nagu varemgi öeldud, noori vihaseid tegijaid tuleb pidevalt peale, millele ma ainult aplodeerin.
Bosse singlit ei näinudki.... :(
Siis huvitav, kas keegi munamäest üles ka sõitis?

Ivar peab kaubamärgi ära regama, muidu järgmine kord on stardis odavad poola särgi "H100-ainult pulludele" ... :lol:

Vabandan kõigi ees, kellel laskumistel ees tolknesin ...

Postitatud: 03. 10. 2005. 11:20
Postitas Ereliukas
SK kirjutas:
Vihmamees kirjutas:Vbla natuke offtopic, aga olidki kõik "suured" Kõrvemaa maratonil...
Täitsa puu... ! :oops:
http://srv.jalajalg.ee/korvemaa/index.php?id=3
Need on tõesti "suured" laisad tegelased, kes lähevad 10k EEKi püüdma(teenistus: 263,15 EEK per kilomeeter pole ju paha), selle asemel, et aasta parima rajaga üritus läbi teha. Money talks...
:?

Rattasporti hakkab Eesti korvpalli ja ehitusturu fenomen jõudma, kus raha pakutakse töötuturul rohkem kui kohalike "proffide" tase väärt on, polegi muud vaeva kui peeru lasta ja raha üles korjata...
(ärgu tublid tegijad selle repliigi peale solvugu, sest erandid kinnitavadki reeglit:-)
no kossuga, kus eesti klubides omavahel mängivad teise järgu leedulased ja 3 järgu neegrid, on asi kaugel.
a ilmselt, kui sa ise ei oleks harrastaja ja elatuksid spordist, räägiksid teist juttu, mõnus rada ei oleks siis eriline argument, sest feeling ei sünni kahjuks patta panna - ja kas ntx 14-20000 trennikilomeetrit on peerulaskmine?

Postitatud: 03. 10. 2005. 11:45
Postitas Külaline
nii, eelmise aastaga võrreldes 2 min kehvem aeg ja 2x kehvem koht. Võtsin sõitu väga pingevabalt ja lasin kõik enda taga rabistajad ilusasti mööda, ning tiksusin omas tempos edasi. Üldse hakkas silma hulk kahekohaliste numbritega vendi, kes liikusid vaevaliselt. Pika kostüümiga vendadest oli ka kahju, sest ilm läks soojaks väga ruttu. Ümbes 40. kilomeetril viskas minu ees eelmine aasta H100 suht viisakal kohal läbinud härra oma voki käest ja sirutas end niidule pikutama. "Mis toimub?", "Ma ei viitsi enam". Mees ilmselt teadis, mis ees ootab. Distantsi viimasel veerandil küttis üks vend minust mööda ja kohe peale seda viskas ratta põõsasse ja jäi ümber oma telje pöörlema. "Katus sõidab?", "Jah".
Väga lahe sõit oli ja taaskord tänusõnad Holden & CO`le. Järgmine aasta olen ikka jälle joonel.

Postitatud: 03. 10. 2005. 12:31
Postitas Külaline
Andrus K kommentaari lugedes tuleb kuidagi eelmise aasta H100 olukord ette, kus pidin iseendaga korduvalt võitlema et mitte pooleli jätta, eriti kui arvesse võtta see muda hulk, mis kohati ulatus ninaaukudeni.

Postitatud: 03. 10. 2005. 12:36
Postitas BACARDI
SK kirjutas:
Vihmamees kirjutas:Vbla natuke offtopic, aga olidki kõik "suured" Kõrvemaa maratonil...
Täitsa puu... ! :oops:
http://srv.jalajalg.ee/korvemaa/index.php?id=3
Need on tõesti "suured" laisad tegelased, kes lähevad 10k EEKi püüdma(teenistus: 263,15 EEK per kilomeeter pole ju paha), selle asemel, et aasta parima rajaga üritus läbi teha. Money talks...
:?

...bullshit walks! nii vist lõpeb see väljend. Ja sellega on minu arvates paljugi öeldud. Kurb kui peetakse selliseid raha üritusi tähtsamaks. Samas on kahju, et keegi lätlasele sellest Kõrve sõidust ei rääkinud. :lol:

Postitatud: 03. 10. 2005. 12:43
Postitas marks
Nägin lätlase lõppu. Oi-oi kui läbi see mees oli. Istus päris tükk aega pea norus pingil ja lasi ühel näitsikul end lohutada. Meie esiotsa meestel polnud häda midagi, nagu polekski sõitnud :D . Mina pole muidugi mingi ütleja aga paistis küll nii, et lätlane oli endast veidi rohkem rajale jätnud kui järgmised mehed.

Postitatud: 03. 10. 2005. 12:47
Postitas Külaline
marks kirjutas:Nägin lätlase lõppu. Oi-oi kui läbi see mees oli. Istus päris tükk aega pea norus pingil ja lasi ühel näitsikul end lohutada. Meie esiotsa meestel polnud häda midagi, nagu polekski sõitnud :D . Mina pole muidugi mingi ütleja aga paistis küll nii, et lätlane oli endast veidi rohkem rajale jätnud kui järgmised mehed.
See eest koht poodjumil räägib enda eest :wink:

Postitatud: 03. 10. 2005. 12:49
Postitas marks
profit4 kirjutas:
marks kirjutas:Nägin lätlase lõppu. Oi-oi kui läbi see mees oli. Istus päris tükk aega pea norus pingil ja lasi ühel näitsikul end lohutada. Meie esiotsa meestel polnud häda midagi, nagu polekski sõitnud :D . Mina pole muidugi mingi ütleja aga paistis küll nii, et lätlane oli endast veidi rohkem rajale jätnud kui järgmised mehed.
See eest koht poodjumil räägib enda eest :wink:
Seda ma silmas pidasingi.

Postitatud: 03. 10. 2005. 12:50
Postitas Külaline
BACARDI kirjutas:Kurb kui peetakse selliseid raha üritusi tähtsamaks.
Ereliukas kirjutas:kui sa ise ei oleks harrastaja ja elatuksid spordist, räägiksid teist juttu, mõnus rada ei oleks siis eriline argument, sest feeling ei sünni kahjuks patta panna