5. leht 9-st

Postitatud: 24. 09. 2005. 10:17
Postitas jan
mees lõunast kirjutas:Lähen laupäeval Vigurivändaga kell 12.00 Kubja hotelli eest rajale.Plaanis läbida kuni Munamäeni(ca 60 km).Tempo maruline(Elion 100-400) :D
Vihmaga toimub üritus saalis.
Kas pühapäeval ka keegi minemas on?

Postitatud: 24. 09. 2005. 19:44
Postitas vigurivänt
Käisime täna siis esimest 70 sõitmas.Tempo oli lähedane sellele,mida kavatsen võistlustel,ühtteist jäi ka varuks.
Rada on korralikult märgistatud,nii et,ärge kartke,mingit juhtkoera pole kaasa vaja,tuleb lihtsalt silmad lahti hoida.
Puigalt ära keerates hakkab nalja saama,sest "valitsuse mehed" on teele mingit uut lahtist kruusa vedanud,mis on korralikult sõkkumata.Teele oleks nagu hunnik odratangu laiali aetud.
Positiivselt üllatas see,kuidas rajameistrid on tööd rüganud ja nii mõnegi koha sõidetavaks muutnud.
Kasutasin täna Rocksterit ja Häälimäe laskumine tuli nigu nipsti,Speedmax läks alt ära.Ja endale üllatuseks alistus Vaskna "mõrvaritõus" :shock: Kui eile käisin lihtsalt Munakat ja Vasknat proovimas,siis pidin tunnistama,et neid tõuse ei alista,aga täna kuidagi ootamatult tuli ära.Kuigi ega Munakal enam jalga polnud,taastumiseks ju vaid mõned sajad meetrid.
Mis teiselpool Munakat toimub ei tea,aga usun,et tähistus on tasemel.Kes soovib,see proovib.

Postitatud: 24. 09. 2005. 19:47
Postitas KristjanS
vigurivänt kirjutas:Käisime täna siis esimest 70 sõitmas.Tempo oli lähedane sellele,mida kavatsen võistlustel,ühtteist jäi ka varuks.
milline seee tempo oli siis? Pühapäevasõitjana kaheksa tunniga ike on võimalik läbida? Või peab veel aega varuma?

Postitatud: 24. 09. 2005. 20:01
Postitas mees lõunast
tempo oli siis selline et 1,30 olime vällamäe otsas ja 3,15 oli vorstikal ehk poolel distansil.arvestada muidugi puhast sõiduaega.ja siis olin mina surnd :oops: ja kodo minek.

Postitatud: 24. 09. 2005. 21:10
Postitas vigurivänt
mees lõunast kirjutas:tempo oli siis selline et 1,30 olime vällamäe otsas ja 3,15 oli vorstikal ehk poolel distansil.arvestada muidugi puhast sõiduaega.ja siis olin mina surnd :oops: ja kodo minek.
Oligi korralik tühjendustrenn,nagu peab :)
veloman32 kirjutas:milline seee tempo oli siis?
Keskmine kiirus oli 15,...,keskmine pulss 160(tavaliselt võistlustel 186,aga siin on lühikesed pausid ka sees)

Postitatud: 25. 09. 2005. 19:58
Postitas Vihmamees
vigurivänt kirjutas:Käisime täna siis esimest 70 sõitmas.Tempo oli lähedane sellele,mida kavatsen võistlustel,ühtteist jäi ka varuks.
Rada on korralikult märgistatud,nii et,ärge kartke,mingit juhtkoera pole kaasa vaja,tuleb lihtsalt silmad lahti hoida.
Puigalt ära keerates hakkab nalja saama,sest "valitsuse mehed" on teele mingit uut lahtist kruusa vedanud,mis on korralikult sõkkumata.Teele oleks nagu hunnik odratangu laiali aetud.
Positiivselt üllatas see,kuidas rajameistrid on tööd rüganud ja nii mõnegi koha sõidetavaks muutnud.
Kasutasin täna Rocksterit ja Häälimäe laskumine tuli nigu nipsti,Speedmax läks alt ära.Ja endale üllatuseks alistus Vaskna "mõrvaritõus" :shock: Kui eile käisin lihtsalt Munakat ja Vasknat proovimas,siis pidin tunnistama,et neid tõuse ei alista,aga täna kuidagi ootamatult tuli ära.Kuigi ega Munakal enam jalga polnud,taastumiseks ju vaid mõned sajad meetrid.
Mis teiselpool Munakat toimub ei tea,aga usun,et tähistus on tasemel.Kes soovib,see proovib.
Tundub eelmisel aastal olime "ühe augu" mehed, (lõpetasin H100 2004 6.19....), kuidas sul sel aastal vorm on? Teaks siis raja raskust arvestada, Mulgimaa mehena puudub mul võimalus eelsõitudeks. :( Üldiselt on kirjeldused on küll ihukarvu püsti ajavad! :o

Postitatud: 25. 09. 2005. 20:23
Postitas Mati
Tundub, et Võrukandi meestel on hirm nahas, et tulevad mujalt mehed ja naised kommi ära võtma. Milleks muidu pidevalt demoraliseerivat juttu raja raskusest jne ajada :) Ma olen neid näinud küll lähedalt, sellised kõhetud ja nõrgad tüübid on tegelikult, võistlustel panevad padja põue, et jõrmim oleks :wink: . Seega ärge kartke nende jutte, rada on norm ka lamedamaa meestele.

Postitatud: 25. 09. 2005. 20:26
Postitas tarmo
Mati kirjutas:Tundub, et Võrukandi meestel on hirm nahas. Milleks muidu pidevalt demoraliseerivat juttu raja raskusest jne ajada :) .
ten points, mati :!: just nii see ongi :idea:

Postitatud: 25. 09. 2005. 20:47
Postitas Külaline
Otsin transporti endale ja rattale laupäeval Tartust Võrru ja tagasi.

H100 sõiduaeg ilmselt kuskil 8h.

Postitatud: 26. 09. 2005. 00:10
Postitas vigurivänt
Vihmamees kirjutas:Tundub eelmisel aastal olime "ühe augu" mehed, (lõpetasin H100 2004 6.19....), kuidas sul sel aastal vorm on? Teaks siis raja raskust arvestada, Mulgimaa mehena puudub mul võimalus eelsõitudeks. :( Üldiselt on kirjeldused on küll ihukarvu püsti ajavad! :o
Ühe augu mehed olime,vorm on kõvasti parem,rada on raskem.Eelnevad kirjutised ongi sinusugustele,kes ei saa rada varem nuusutamas käia.Kruusal kimamist on vähem,muda praktiliselt pole,singlit,metsateed ja tõuse on rohkem.
Mati,see pole hirm vaid stardipalavik.Küllap on sul endalgi väike saps sees.
Mis meie suurusesse-väiksusesse puutub,siis eemalt paistavad asjad väiksemad,nägi ta ju meid vaid kaugelt seljatagant :) Ja padja olen ammu istmiku alla pannud,om pehmemp sõita,tuu mis kõtu pääl tolgendas om sakulihas

Postitatud: 26. 09. 2005. 13:18
Postitas Külaline
mõnel mehel on juba asjad pakitud :)

Postitatud: 26. 09. 2005. 16:53
Postitas LauriA
vigurivänt kirjutas:Ühe augu mehed olime,vorm on kõvasti parem,rada on raskem.Eelnevad kirjutised ongi sinusugustele,kes ei saa rada varem nuusutamas käia.Kruusal kimamist on vähem,muda praktiliselt pole,singlit,metsateed ja tõuse on rohkem.
Kas 10 tunni mees võib rajale tulla sama rehvikomplektiga, millega TRM-l hakkama sai? Eeldusel, et ilm suvine püsib. Küsin sellepärast, et mõnigate asjaolude tõttu on rehvide kogus kodus kolmekordistunud :) ja on seega valikuvõimalus. Nüüd olen siis raske valiku ees. Schwalbe Fast Fredile on alternatiiviks siis Black Jack ja Mountaineer.

Postitatud: 26. 09. 2005. 19:03
Postitas jyrx
Tiirutasin ka viimasel paaril päeval Haanja ümbruses H100 radadel. Ise seda kaasa ei tee, aga õpetussõnu võin jagada küll :)
Metsaalused on väga kuivad. Oluliselt kuivem on kui enne tänavust Haanja maratoni. Vällamäe all olev soo tundus nii kuiv olema, et saab ka laudtee kõrval sõites üle :D
Kui ilm püsib, siis tagakummiks jätaks praegu all oleva veloplussist ostetud 90 eeguse universaalkummi (Heng-Shin Tire :) ). Sellega oli väga hea Vällamäele ja Munamäele ronida (aru ma ei saa, kuidas on võimalik santa-mariast ja munakast jalga maha panemata üles saada :shock: ). Ette paneks väiksema tuuletakistusega kummi (ntx twister).
Jõudu teile laupäevaks!

Postitatud: 26. 09. 2005. 19:55
Postitas kepsa
rahu, ilmataadud lubavad alates kolmapäevast vihmade algust. mitte küll hullu õnneks. pühapäeva ennustus veel puudub. arvestades Haanja kandi üliviljakat savimullakamarat, siis pole palju vihma vaja, et see savine pinnas mõnusalt tatiseks muutuks.
Juhiks tähelepanu, et võistlus toimub laupäeval :) Aga kui eelnev postitaja loodab pühapäeval vihmasadu, et ratas puhtaks saada, siis saan aru :wink:

Aga kui esimene vihmapiisk maad puudutab, siis lendab üks kohe poodi uusi mustriga kumme soetama, viimased juba slikiks ärq sõidetud :(

Postitatud: 26. 09. 2005. 20:00
Postitas matukas
tarmo kirjutas:Q10 koensüüm on Victelli üks põhikomponente :idea:
Victell Spordil on 3x vähem Q10-t kapslis kui Victell Elitel

Postitatud: 26. 09. 2005. 20:10
Postitas matukas
GisMeteo.ru
annab Lõuna-Eestile kõige lähemal Tartu kohta vihmavõimaluse 01. oktoobrile eelneval päeval. Üldiselt on nende ennustus paika pidanud. Paar tundi veamarginaal. Aga nagu teame, pole ilma ennustamine sugugi lihtne.

Postitatud: 26. 09. 2005. 20:26
Postitas LauriA
holden kirjutas: Kui nüüd sõita kümme tundi, siis peab arvestama, et sõidad nii umbes 300-ndana :D , ehk siis selleks hetkeks võib mõni mätas hävinenud olla ning pehme maa väljas. Kokkuvõttes - maitse asi.
Kuna eelmine aasta tuli katkestamine, siis viimane koht ei ole probleem. Peaasi, et ajalimiidi sees. Ideaalne oleks alla 9 tunni (sest eelmise aasta kontrollaeg oli vist 9). Sõidupalavik igatahes on juba sees :P .

Kas see vastab juba tõele (otsus pidavat tulema viimasel hetkel), et Austa ei ole ainus osavõtjatest, kes TRMi oma karjääri jooksul võitnud on?

Postitatud: 26. 09. 2005. 20:30
Postitas vigurivänt
LauriA kirjutas: Kas 10 tunni mees võib rajale tulla sama rehvikomplektiga, millega TRM-l hakkama sai? Eeldusel, et ilm suvine püsib. Küsin sellepärast, et mõnigate asjaolude tõttu on rehvide kogus kodus kolmekordistunud :) ja on seega valikuvõimalus. Nüüd olen siis raske valiku ees. Schwalbe Fast Fredile on alternatiiviks siis Black Jack ja Mountaineer.
Olen viimased sõidud teinud Rocksteriga,laskumistel on kindlam ja mõrvarist sai üles,aga Speedmaxiga polnud ka paha.Kaks kõige karmimat tõusu kõndida ja ülejäänud maal nautida megaveerevust,ei oleks eriline kaotus.

Postitatud: 26. 09. 2005. 21:37
Postitas dr Holden
LauriA kirjutas:Kas see vastab juba tõele (otsus pidavat tulema viimasel hetkel), et Austa ei ole ainus osavõtjatest, kes TRMi oma karjääri jooksul võitnud on?
Ei vasta juba tõele, Austa on hetkel ainus TRM-i võitja H100 stardinimekirjas.

Postitatud: 28. 09. 2005. 18:33
Postitas Mati
Bephanteni (salv) vahele ja hiljem hääl vaiksem. Mh Tahkos testitud.

Postitatud: 29. 09. 2005. 07:04
Postitas kollane öösärk
mul on tuub vene vaseliini, kas sellega saab ikka hakkama? 8)

Postitatud: 29. 09. 2005. 07:23
Postitas Külaline
Toppige jah vaseliini "sadulasse" küll aitab :lol: :lol: :lol:

Postitatud: 29. 09. 2005. 07:27
Postitas KaupoR
On veel olemas ka nn. beebitalk aga see vist 8 tundi vastu ei pea? Ja saan ma õigesti aru, et Bephanteni määrite peale sõitu? (minu teada on see haavu ja haavandeid raviva toimega, mitte hõõrdumist vähendav aga võibolla eksin ka).

Postitatud: 29. 09. 2005. 07:28
Postitas Külaline
Oled tõele peaaegu lähedal.. :wink:

sai kah rada sõidetud

Postitatud: 29. 09. 2005. 07:58
Postitas Tõnuke
Võtsin siis eile töölt päeva vabaks ja mõtlesin et teeks kah H100 rajaga tutvust. Oli plaan isegi rada rahulikult läbimatkata. Sai siis matkatud ja pilte klõpsitud. Esimene tõus, mis jalga maha panemata ei alistunud, oli Puigal, kui asfaldilt sai "kraanulitele" pööratud. Teine tõus oli Häälimäe, kui kummi ringi tõmbas. Häälimäe laskumisel võis lihtsalt ettekujutada, mis hakkab seal H100 ajal toimuma. Midagi taolist pole see mägi näinud ilmselt isegi parimail slallisõidu päevil. Eks minugi ratta sarved hakkasid vist sügelema, et ta neid maasse vajutama kippus. Vällamägi alistus kenasti, kuid kuna oli kuiv, siis lasin laskumisel sirge peal kiiruse nii suureks, et kui enne kurvi pidurdama hakkasin, oli lausa tunda kuidas link sõrmede all kokku vajus. Selline tunne jäi, et nüüd läks kohe neljandik klotsi. Tagaratas kerkis kah paar korda maast lahti, aga niplit ei tulnud. Abiküla taga raiesmikul tekkis mõte, et need kes pehme seguga kummiga sinna tulevad, võivad küll augu mõne oksa otsast saada. Kuusenoorendikus käis parajasti metsalõikus ja juba oli ka lepaoksi rajale tiritud. Loodetavasti pääseb sealt veel ka laupäeval läbi. Teraval laskumisel enne Trollaküla katkes aga tagakäikari trossil kannatus ja nii muutus ratas hoobilt kolmekäiguliseks. Nüüd oli aega süüa ja nii ei saanudki ma rada sõita rohkem kui 32km. Hetkel seis selline, et vihma tuli eile näpuotsaga ja see ei löönud isegi mitte tolmu kinni...
Ja eilsed pildid, kui keegi soovib näha: http://www.hot.ee/smiltene2005/h100trenn

Postitatud: 29. 09. 2005. 08:13
Postitas Mati
Märt kirjutas:
Mati kirjutas:Vällamäe rabas võib ka huvitavaid kaadreid saada nendest kaskadööridest, kes otsustavad laudtee ratta seljas ületada :)
Mis sellel laudteel siis viga on, et seal sõitmine kaskadööri omadusi nõuab?
Nagu näha on rajameister leidnud nutika nipi laudteele laskumise aeglustamiseks. Minu jaoks see potentsiaalset nalja lahjemaks ei tee :) .

Kellel siin oli kummimure?

Postitatud: 29. 09. 2005. 09:41
Postitas Külaline
Mati kirjutas:Kellel siin oli kummimure?
See ju hoopis teine masinaklass ja siin lisaks kummimurele ka vändaprobleem

Postitatud: 29. 09. 2005. 12:08
Postitas marks
Küsimus tarkadele vastajatele. Kas 95kg kaaluv mees sõidab Haanja100 raja märja ilma korral läbi Twisteri nime kandva kummiga või oleks targem midagi karvasemat rattale alla panna? Elioni Rakke etapil olid mul suurte nubakatega porikummid all ja sõitsin üles igast sõidetavast mäest aga hävisin päris korralikult siledatel lõikudel. Kas sellisel pikal sõidul nagu H100 oleks mõtekas panustada heale veeremisele või tõusude-laskumiste korralikule võtmisele? Pole endal lihtsalt nii pika sõidu kogemust, et õiget vastust teada. Ette tänud kõigile vastajatele.

Postitatud: 29. 09. 2005. 12:35
Postitas Kirsa
Ma panustasin eelmine aasta veeremisele ja panin twisteri alla - kuigi oli väga märg ja porine. Kruusal oli mõnus, aga viimased 30km ainult uisutasin metsavahel ja ei saanud korralikult sõidetud singleid.
Et läksin alt oma valikuga. Sõit on küll pikk, aga keskmine kiirus on alla 20km/h, sellise kiiruse juures ei ole kummimuster enam nii oluline. Märjaga ikka karvasem kumm alla!

Postitatud: 29. 09. 2005. 12:35
Postitas Ereliukas
twister, kui ta on kulumata, on taga jumala sõidetav- mul endal kahjuks ta juba praktiliselt sile, et panen taha olude sunnil natuke karusema.
ees ta ei ole kõige parem valik.
kui 95 kg mees oskab sõita, saab ta sellega üles igast mäest.
(rakveres olid kõik tõusud sõidetavad ka siledaks kulunud twisteriga)

Postitatud: 29. 09. 2005. 13:03
Postitas baruto
Mina oma 105 kg ga panustan karvasele kummile. Hea turvaline sõita. Ei pea pidevalt kartma et taga tühja paneb. Eile sõitmas käies panin ka ühe hea käna maha just libeduse tõttu, kuigi oli karvane ees kui taga. Isiklikult ei lähe ka mingit kohta sõitma, seega heale pidamisele :). Siin võib võibolla abi olla ka suusamäärimise spetside poolt. Mis profiilil panustatakse suusatamises pidamisele, millisel libisemisele. Kas sama filosoofia on ülekantav MTB le, ei tea.

Postitatud: 29. 09. 2005. 13:03
Postitas mees lõunast
no nii daamid ja härrad!teie poolt tellitud vihm on kohal :)
ja kusjuures mitte väikeses koguses ja paistab et pole lootustki et
see lähiajal lõppema peaks.nii et head uisutamist kõigile slickide
omanikele :D

Postitatud: 29. 09. 2005. 13:08
Postitas Mati
Olen kuulnud, et veeremine on oluline ca 20 km ulatuses. Seega võib teha omad järeldused. Eriti kui aega ei sõida ja oluline on pigem läbimine, siis tasuks rõhuda sõidumugavusele ja -turvalisusele.

las kallab ... jne, ma olen uisuks valmis ja Rockster ka :D !

Postitatud: 29. 09. 2005. 13:48
Postitas Külaline
Mati kirjutas:las kallab ... jne, ma olen uisuks valmis ja Rockster ka :D !
Rocksterit ei või kasutada. Mul paaril sõbral on need ja need loobivad niipalju s...a üles, et 100m raadiuses ei saa teised sõita.
Nii et Mati, tee uus valik!

vihm

Postitatud: 29. 09. 2005. 13:57
Postitas Tõnuke
sajab jah ja nagu eila Uku ütles väga tabavalt - kui sadama hakkab, läheb sõiduaeg tunni võrra pikemaks :lol:

Postitatud: 29. 09. 2005. 14:02
Postitas marks
Tänud soovituste eest. Nii et laupäeval siis traktor alla, vaseliin püksi, kott selga ja sõitma :D

Re: vihm

Postitatud: 29. 09. 2005. 14:24
Postitas Mati
Tõnuke kirjutas:... - kui sadama hakkab, läheb sõiduaeg tunni võrra pikemaks :lol:
mul aega on. mu mahtuniversaal väljub alles pühapäeval :)

seega las kallab... jne

Postitatud: 29. 09. 2005. 14:26
Postitas KaupoR
mees lõunast kirjutas:no nii daamid ja härrad!teie poolt tellitud vihm on kohal :)
ja kusjuures mitte väikeses koguses ja paistab et pole lootustki et
see lähiajal lõppema peaks.
Minupärast sadagu praegu nii kuidas jaksab ... homme ja ülehomme võiks kuiv olla ;) Laupäeva kohta on prognoosid positiivsed, reedel aga peaks veel vihma sipsutama.

Postitatud: 29. 09. 2005. 14:56
Postitas Lars
marks kirjutas:Tänud soovituste eest. Nii et laupäeval siis traktor alla, vaseliin püksi, kott selga ja sõitma :D
Megahea reklaamlause (y)

Postitatud: 29. 09. 2005. 15:39
Postitas vigurivänt
Olts kirjutas:
Mati kirjutas:las kallab ... jne, ma olen uisuks valmis ja Rockster ka :D !
Rocksterit ei või kasutada. Mul paaril sõbral on need ja need loobivad niipalju s...a üles, et 100m raadiuses ei saa teised sõita.
Nii et Mati, tee uus valik!
Peale Kavadi järve ,enne kaevurõngast läbisõitu ca 200 m on raja peal lehmakook.Ära seal taha roni kellelegi,muidu saad ikka tõelist s...a. :D

Postitatud: 29. 09. 2005. 22:35
Postitas matukas
Huvitav, kas rahvas on nii tugevasti mediteerimisega ametis, et stardinimekirja ei küsitagi :lol: Kuigi see pole minule oluline. Lihtsalt tähelepanek.

Siinse jutu järgi oleks vist targem IRC Mythosed alla paigaldada.
Naelikuid pole veel ehk vaja :)
Rajakirjeldust lugema ei hakka, siis on üritusel huvitavam enda jaoks uusi dimensioone avastada.

Postitatud: 30. 09. 2005. 07:27
Postitas erikr
matukas kirjutas:Huvitav, kas rahvas on nii tugevasti mediteerimisega ametis, et stardinimekirja ei küsitagi :lol: Kuigi see pole minule oluline. Lihtsalt tähelepanek.
stardinimekiri ei anna suurt midagi. teiseks on selles stardis niisama tühjakiibitsejate osakaal väiksem kui tavaliselt.
rohkem huvitab finishiprotokoll. tahaks ikka oma nime ka seal näha.

Postitatud: 30. 09. 2005. 07:30
Postitas KaupoR
Olts kirjutas:Enam pole palju jäänud. Kaks ööd veel magada ja ongi käes.
:D :D Nagu lapsed ootavad jõuluvana. Aga magada oli täna öösel kuidagi eriti rahutu, ei tea, mis tuleval öösel veel saab.

Postitatud: 30. 09. 2005. 07:47
Postitas Priit
hei hei, milleks selline ärevus :) võtame asja rahulikult, tegemist ju sisuliselt järjekordse maratoniga, mis tõsi küll on natuke pikem kui me harjunud oleme :)

Re: kinu

Postitatud: 30. 09. 2005. 07:49
Postitas tarmo
tont kirjutas:
No püüdke siis nendes kohtades pisut kobedamalt liikuda, pärast veel äkki näidatakse ka.
kuna suur osa nendest kohanimedest ei ütle midagi ja samuti ei tea kus nad rajal paiknevad, siis kas oleks äkki võimalik, et operaator annab sõitjatele märku et filmitakse :?: ma jõuaks siis äkki veel kammi välja võtta, kiivri ära võtta ja soengusse seitli sisse lüüa :roll: jube piinlik on muidu pärast selline kohendamata pildil välja näha :cry:

Postitatud: 30. 09. 2005. 08:15
Postitas Külaline
Kellel transa probleem siis 1 hetkel 1 vaba koht autos (isik + ratas). Väljumine täna õhtul, naasmine homme õhtul.
PS! saadaval on ka vabu kohti starti!

Postitatud: 30. 09. 2005. 08:22
Postitas ErikT
Mina tahaks ka kindlasti teada kus kaameramees on. Lasen kähku siis Machiga jalad üle, ja soeng on ka väga oluline.

Re: kinu

Postitatud: 30. 09. 2005. 08:25
Postitas margus v
tarmo kirjutas:
tont kirjutas:
No püüdke siis nendes kohtades pisut kobedamalt liikuda, pärast veel äkki näidatakse ka.
kuna suur osa nendest kohanimedest ei ütle midagi ja samuti ei tea kus nad rajal paiknevad, siis kas oleks äkki võimalik, et operaator annab sõitjatele märku et filmitakse :?: ma jõuaks siis äkki veel kammi välja võtta, kiivri ära võtta ja soengusse seitli sisse lüüa :roll: jube piinlik on muidu pärast selline kohendamata pildil välja näha :cry:
Sõida algusest lõppuni naeratava näoga :lol:

Re: kinu

Postitatud: 30. 09. 2005. 08:39
Postitas Rom
seattoledo kirjutas:Sõida algusest lõppuni naeratava näoga :lol:
täpselt!
kogu aeg tuleb valmis olla... :lol:

Postitatud: 30. 09. 2005. 09:34
Postitas BACARDI
:?: Küsiks helgemate peade ja korraldaja arvamust selle kohta kas tagavara piduriklotsid peaks igaks petteks kaasa võtma. Eelmine aasta oli suht vilets viimastel laskumistel velgi lõhkuda (raha maitse oli suus :evil: :cry: kui klotsi metall osa vastu velge käis) Eriti karm oli see hüppemäe kõrval olnud downkill singel. :shock: