Hübriidist cyclocrossi sugulaseks. Palun nõu :)

Siia kõik hüvad nõuanded.
Vasta
Greenlife
Rattur
Postitusi: 5
Liitunud: 02. 05. 2016. 18:06

Hübriidist cyclocrossi sugulaseks. Palun nõu :)

Postitus Postitas Greenlife » 01. 01. 2017. 19:43

Tere. Oman ratast Scott Sportster 30 ning sooviksin seda veidi omanäolisemaks teha ja kergel maastikul, teel kiiremaks.
Mõte oli esialgu rehvid jätta aga drop down lenks asemele panna. Sinna juurde käib veel käigu/piduriheeblid.

Kuidas on asi trossidega ja kas ilma eelnevate kogemusteta on mul võimalus ise vahetamisega hakkama saada?


Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3796
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Hübriidist cyclocrossi sugulaseks. Palun nõu :)

Postitus Postitas mart » 02. 01. 2017. 12:22

Käigu- ja/või piduriheeblitega pead hoolikalt mõtlema, mis suunas liigud. Kui tahad "puhast" CC lahendust, võib projekt suht kalliks kujuneda ja lõpptulem suht kurvakene olla. Trossid/kõrid on köki-möki sellise projekti juures.
http://forums.roadbikereview.com/genera ... 45348.html
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
velonaut
Rattur
Postitusi: 65
Liitunud: 11. 11. 2015. 23:45

Re: Hübriidist cyclocrossi sugulaseks. Palun nõu :)

Postitus Postitas velonaut » 21. 01. 2017. 00:41

Terv. Ka endal sarnased mõtted peast läbikäinud et naine linnatänavatelt vahepeal maanteele trekkima suunata : ) ..alljärgnevalt siis minu mõtted:
1. vaja vist kõvakahvel soetada.
2.1 kõige lihtsam ja odavam viis proovimiseks on midagi sellist- Origin8 Road Ends - Drop Bar
2.2 ..ja kui tundub ikka vähe siis Google otsinguks "drop bar ends" , üks nendest

NB! Mardil väga hea lingi viide, pidurite-käikude osa kohta eriti head alumised pildid.

Miki-Hiir
Rattur
Postitusi: 264
Liitunud: 12. 04. 2005. 09:41

Re: Hübriidist cyclocrossi sugulaseks. Palun nõu :)

Postitus Postitas Miki-Hiir » 21. 01. 2017. 10:41

Arvesta ka sellega, et kõvakahvliga enamasti lenks langeb olenevalt kõvakahvlist mingi 4-5cm ehk sõiduasend muutub. Amort on lihtsalt amordi käigu võrra pikem kui kõvakahvel.

mtn000
Rattur
Postitusi: 18
Liitunud: 24. 03. 2009. 10:53

Re: Hübriidist cyclocrossi sugulaseks. Palun nõu :)

Postitus Postitas mtn000 » 01. 07. 2017. 06:55

Tere kõigile.
Mul samuti sarnane projekt käsil, kuid mitte niiväga CC kui pigem mnt. Mõtte jooksis kokku esimese käiguvahetaja reguleerimisel. Soetasin endale kahe hammakaga vändad 52/34. Rattal oli originaalis 3x9, samuti jäid ka shifterid samaks. Küsimus oleks, kuidas saaks esimese käiguvahetuse paika? Kas jätta vahetaja samaks ja soetada uus shifter või vastupidi või siis peaks mõlemad välja vahetama?

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3796
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Hübriidist cyclocrossi sugulaseks. Palun nõu :)

Postitus Postitas mart » 18. 07. 2017. 12:46

mtn000 kirjutas:Tere kõigile.
kahe hammakaga vändad 52/34. Rattal oli originaalis 3x9, samuti jäid ka shifterid samaks. Küsimus oleks, kuidas saaks esimese käiguvahetuse paika?
Esimese käiguvahetaja üks parameetreid on - kui suurt esihammakat ta talub - max 42, 44, 46, 48, 52 hammast.
Kui sul hübriidil oli max 48, siis hädapärast esivahetit raamil ülesse poole tõstes, saad vahetuse tööle. Kui aga tegu nt 44 h variandiga, siis jääb esivahetaja kaar (korv, mille vahel/sees jookseb kett) esihammaka kohal ebardlik ja tööle sa seda korralikult ei saa.
Ideaalis istub kaar 2mm kõrgusel suure hammaka kohal.
http://biketitan.com/wp-content/uploads ... MEDIUM.jpg

Lisaks arvesta, et arvatavalt pead ketti pikendama, kuna 52 h esihammas tõmbab tagakäikari suur-suur asendis ettepoole ülipinguli.
Jõudu nokitsemisel, kuid ilusa lahenduse saamiseks pead esikäikari andmeid uurima ja vajadusel selle väljavahetama.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Vasta

Mine “Kasulikud näpunäited”