Ratta kinnitamine auto salongi

Siia kõik hüvad nõuanded.
Vasta
Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Ratta kinnitamine auto salongi

Postitus Postitas Gunnar » 23. 04. 2007. 08:38

Uue autoga tekkis võimalus rattad (2-3tk) auto salongi mahutada rattad sõidusuunas. Eks omajagu probleeme on sellega.
Esiteks ei ole seda esiharkide kinitamise latti ennast kuhugi kinnitada põrandal (õigemini toetub see mahalastud istme seljatoele), aga see ei tohiks probleemiks olla, kui rattad 2 kohast lintidega põranda külge tõmban, teiseks on idee mahutada mõnikord ära 2 ratast ja 3 inimest, st üks istuks rataste kõrval püsti jääval istmeosal, aga siis oleks vaja lühikest/kitsast rattahoidjat (~70cm) mida poest saada pole. Thule oma, mida ise pole käega katsund, ei tundu olema teleskoop.

Seega, kes rattaid autos transpordib, ehk saab asjale pihta. Kas on olemas odavaid/kodukootud lahendusi esihargi kinnitamiseks salongis? Või kas minu idees on nõrku kohti (näiteks hakkavad rattad siiski ringi sõitma, kui latt pole põrandasse "naelutatud"? Või saab ehk üldse ilma latita hakkama?
Ratas on minu hobi, mitte elu

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12098
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 23. 04. 2007. 08:52

Kui sul rattad salongi ära mahuvad ilusti, siis äkki on autole olemas ka spets kinnitused. Päris paljudel uutel markidel (valdavalt küll mahtuniversaalid) on selline variant täiesti olemas. Lahendusi olen erinevaid näinud.

Meede variantide puhul on põhiküsimus ratta kinnitamise hoolsuses. Kui just päris lõdvalt seda sisse ei viska, siis ei lenda see sõidu ajal ka kuhugi.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 23. 04. 2007. 08:59

Nojah, tegu pole universsaaliga, vaid mahuka luukpäraga (Škoda Oktavia), isegi universaalil vist pole spets kinnitusi.
Ratas on minu hobi, mitte elu

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12098
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 23. 04. 2007. 09:07

Gunnar kirjutas:Nojah, tegu pole universsaaliga, vaid mahuka luukpäraga (Škoda Oktavia), isegi universaalil vist pole spets kinnitusi.
Krt Octaviale rattad väga shefilt sisse ei mahu. Parim variant mõlemad jooksud alt ära ja nö "jalad püsti" sisse.

Ja mahtuniversaalidel on olemas spets kinnitused. Skoda osas mine vaata salongis seda uut Roomsterit. Mingi hetke oli sellel ka näidiseks kaks ratast sisse pandud spets kinnitustega.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 23. 04. 2007. 09:27

Seda roomsterit ma nägin, oli jah spets süsteem. Aga mahuvad rattad ka püsti seisma ilma esirattata, vähemalt mõõdulindi järgi. Reaalselt pole veel proovind.
Ratas on minu hobi, mitte elu

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 787
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 23. 04. 2007. 09:29

Vähemalt Ford Focus universaali sisse ei küll probleem vähemalt 2 ratast panna; rataste fikseerimiseks olen kasutanud ülejäänud pagasit ja vanu tekke, et rattad omavahel otseses kontaktis ei oleks. Kolme ratast reaalselt testinud ei ole, aga silma järgi pakuks, et kui jooksud ja pedaalid ära võtta ning paigutamisega rohkem vaeva näha, siis peaks mahtuma vabalt, lenksud ja sadul siis all.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Vasta

Mine “Kasulikud näpunäited”