1. leht 1-st

E-mtb võistlus Hiiu kaevikutes?

Postitatud: 08. 09. 2021. 14:11
Postitas mart
2009 a toimus Hiiul mtb kolmapäevak, mis päädis kohalike kaebusega linnavalitsusele pinnase rikkumise kohta.
Nüüd samas kohas toimub E- mtb võistlus, millel Nõmme LOV luba :)
https://msport.ee/events/nomme-e-bike-e ... BCc4lNiWXI
E-BIKE ENDURO
TEHNILISED TINGIMUSED
Elektrimootori maksimaalne lubatud nominaalvõimsus 250 W
Elektriratta aku maksimaanle nimimahutavus (nominaalpinge V x nimimahutavus Ah) 625Wh.
Minimaalne stardikaal kaal (sh aku) 18 kg, maksimaalne 25kg.
Maksimaalne assisteeriv kiirus 25 km/h.

Re: E-mtb võistlus Hiiu kaevikutes?

Postitatud: 08. 09. 2021. 15:00
Postitas KaupoR
korraldaja on mootorrattaspordi liit :)

Re: E-mtb võistlus Hiiu kaevikutes?

Postitatud: 08. 09. 2021. 15:09
Postitas arnea
2019 oli pigem see võistlus mille peale kaevati?

Inimesed ilmselt ei saa aru, et need pole jalgrattad vaid motikad/mopeedid ja kaebavad ikka et jalgratturid on metsa lammutanud.

Halb areng.

Re: E-mtb võistlus Hiiu kaevikutes?

Postitatud: 08. 09. 2021. 16:46
Postitas KaupoR
2019 võis ka midagi olla aga Mart räägib algsest kaebeallikast

Re: E-mtb võistlus Hiiu kaevikutes?

Postitatud: 08. 09. 2021. 18:38
Postitas Prommar
Küllap ametnike mälu on lühike, aga vahetult enne valimisi nii riskantset üritust lubada tundub päris hullumeelne. Pakun et elanikud lasevad tagantjärgi kisa lahti ja LOV-is hakkavad pead lendama.

Re: E-mtb võistlus Hiiu kaevikutes?

Postitatud: 08. 09. 2021. 19:00
Postitas KaupoR
Jääb loota, et kiirused on suured (st >25km/h) ja elektrimootirite väändemoment tööle ei hakkagi.

Re: E-mtb võistlus Hiiu kaevikutes?

Postitatud: 08. 09. 2021. 21:15
Postitas erikr
2009 järgsed kohalike kaebused minuni ei jõudnud. Pigem oli osalejatele probleemiks, et õhtu poole startijatele jäi valgust väheks.
Siis oli palju aastaid hiljem, siin on nimetatud 2019, üks etapp. Selle kohta küll tehti avaldused jne kohalikke elanikke esindavate aktivistide poolt. Kaevurid leiavad kiirelt vastava foorumi teema.

Just eelmisel nädalal sõitsin kogu kaevikute joone läbi suunaga Pässa poolt linna poole ja automaatselt jooksis "lapsepõlve film" paralleelselt. Kui palju on uusi jälgi sõidetud, kui palju on aastatega ratturite põhjustatud erosioon neid nukke muutnud ja ärevaid juurikaid välja toonud.

Kui nüüd e-võrrid peale lastakse siis see protsess vaid kiireneb märgatavalt juba ühekordse kihutamise järel.

Vahet pole - on see Tallinnas, Kõrvemaal või Paganamaal Läti piiri peal, motoriseeritud tegelased leiavad kõik MTB maasikad üles ja keeravad p***e.

Re: E-mtb võistlus Hiiu kaevikutes?

Postitatud: 08. 09. 2021. 23:34
Postitas kalari
Mu "uurimustöö" ei pretendeeri absoluutsele tõele aga ikka ja ikka olen rattaga sõites tähele pannud ja püüdnud hinnata motorratta ja viimastel aastatel ka e-bike poolt maastikule jäetud jälge võrrelduna maastikuratta jäljega. Üldistades võiks pakkuda järgnevaid suhteid: 1 enduro/krossi mootoratas = 100 MTB-d ja 1e-bike = 10 MTB-d. Jah, tõsi, väga palju oleneb pinnasest ja sellest kui agrsessiivselt motoriseeritud liikumivahendi juht gaasi annab või särtsu kasutab. Aga suurt pilti vaadates ma jääksin siiski oma numbrite juurde.

Re: E-mtb võistlus Hiiu kaevikutes?

Postitatud: 09. 09. 2021. 13:19
Postitas tarmo
Mina korraldasin viimase kolmapäevaku Hiiul. Probleem tekkis raja läänepoolses ehk Pässa poolses otsas, kus me tegime väikesed rajalõigud sinna, kus enne mingit rada ei olnud. Ehk siis üle mustikavarte. See oli viga ja õppetund, enam nii ei teeks. Kohalikud kaebasid keskkonna kaitsesse ja saime Hiiul paar päeva peale võistlust kokku, vist oli LOV esindaja ka ning vaatasime üle rikutud kohad. Riisusime sissesõidetud jälje põhjad kohevamaks ja tasandasime vaod kurvis, rohkem midagi teha andnud ja vastaspool oli sellega rahul. Umbes aastaga kadus kogu sõidujälg.
Nõmme FB grupis lendas ikka sitta korralikult ventikasse peale sõitu. Põhikarjuja oli üks kohalik legendaarne kisakõri,kes karjus iga teema peale grupis. Peale seda kui mind lasti sinna gruppi sõna võtma, vaibus ka pasarahe päevapealt. Peale seda võtsin vastu otsuse, et selles kohas enam kolmapäevakut ei tee. See vist ei ole ka suur kaotus, arvestades viimase paari aasta radade arengut.