1. leht 5-st

Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 03. 07. 2017. 22:32
Postitas MaOlenJalgrattur
Pakun välja ka sellise teema, et saada tagasisidet rattaajakirjast Ma Olen Jalgrattur. Lugupidamisega, Vahur Kalmre, ajakirja tegija

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 04. 07. 2017. 10:49
Postitas MaOlenJalgrattur
Natuke rattaajakirja uue numbri (ilmub 7. juulil) tutvustust, pikemalt juba homme.
https://www.facebook.com/maolenjalgrattur/

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 06. 07. 2017. 11:15
Postitas MaOlenJalgrattur
Kohe-kohe ilmub rattaajakirja Ma Olen Jalgrattur kaheksas number.
Seekord kutsusime appi Vana Toomase (illustratsioon Artur Tuur Kuus) ja võtsime koos temaga arutada Tallinna rattasõbralikkuse teema.
Tallinna rattastrateegia tegijad räägivad, mis on Tallinnas head ja kus algab jama; kommunaalameti juht Ain Valdmann lubab, et autoteed peavad muutuma ahtamaks ja jalgrattateed tulevad; Artur Sadovski käis ja pildistas jalgratturit Tallinna tänavatel; saame teada, kes on The Cycling Mayor; saame ka teada, mis on jalgrattasõbralikemad linnad maalimas (kadedaks teeb: Helsingi ka!); anname Tallinnale selge eesmärgi järgnevaks kümneks aastaks.
Aga see pole veel kaugeltki kõik.
Mihkel Räim räägib oma rattast; otsime Giro d'Italia värve roosa kõrval; kohtume nende eestlastega, kes on sõitnud ratastel läbi Euroopa vaatama Tour de France'i; vaatame ette Balti Keti velotuurile ...
Ja lõpuks anname nõu naistele, kes tahavad linnas jalgrattaga sõitma hakata.
Ja seegi pole veel kaugeltki kõik. Pildid räägivad seekord Eesti meistrivõistlustest maanteesõidus.
Aga algab ajakiri Vana Toomasega!

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 06. 07. 2017. 15:47
Postitas PKT
Loodan, et ajakiri ei muutu liiga Tallinna keskseks :)

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 06. 07. 2017. 22:39
Postitas MaOlenJalgrattur
Toimetajalt. PKT-le, kindlasti ei muutu ajakiri Tallinna-keskseks. Juulinumbris küll teeme Tallinnale tiiru peale, aga järgnevates numbrites uurime kindlasti ka teiste Eesti linnade jalgrattasõbralikkust. Muidu aga kirjutame-näitame rattasõitu kui huvitavat eluala sõltumata linnast ja riigistki. Juulinumbriski käime ka maailma suurtuuridel.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 06. 07. 2017. 23:09
Postitas ciclismo
MaOlenJalgrattur kirjutas:Artur Sadovski käis ja pildistas jalgratturit Tallinna tänavatel
See on huvitav. Sõidetakse ju vägagi erinevate stiilidega. Riding position. Üks RedBike kirjadega rattur sõitis hommikul Järvel Männiku poole. Väga ilusa stiiliga. Vastassuunas Estonia-särgiga neiu-väga kergelt, ilusa kadentsiga, kohe näha, et andekas. Sagedamini aga:
- üks käsi leistangilt lahti
- "Laid back" - kehakalle taha
- "Kaifija" - mõlemad käed lahti
- "Hoody" - kapuuts silmini peas
- "Autist" - pilk sirgelt ette, oma maailmas
- kõrvaklapid
- nutitelefon- ühe käega ees hoides
- nutitelefon- kahe käega näperdades
- "Sinka-vonka" - nagu väike poiss
- "Kimaja" - nagu TdF sprindis
- Tüdruk pulgal
jne

Ülalnimetatud, enamasti kombineeritult, ongi sagedasemad sõidustiilid Tallinna tänavatel ja kergliiklusteedel, vähemalt noorte seas. Ega selle vastu ei saa olla. Jalgratas - üks väheseid võimalusi olla vaba.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 10. 07. 2017. 17:11
Postitas MaOlenJalgrattur
Huvitav stiilirida. Nii võib tulevikus kokku saada lausa ratturite (Tallinna) välimääraja.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 12. 07. 2017. 23:13
Postitas MaOlenJalgrattur
Marek Rannala, üks Tallinna rattastrateegia tegijatest, räägib rattaajakirja juulinumbris, mis poolenisti pühendatud Tallinna rattasõbralikkuse teemale, nii ... Kas sa oled temaga nõus? Ajakirjas on juttu muidugi tublisti pikemalt. Ja mitmest eri vaatenurgast lähtuvalt.

„Kui me Tõnisega [Tõnis Savi, teine rattastrateegia tegija] siia rattaajakirjaga kohtumisele tulime, loomulikult ratastega, siis Laikmaa tänaval tahtis üks bussijuht Tõnist äärekivisse trügida. Ilma et tal mingit vajadust selleks oleks olnud. Keskkonda, kus Tallinnas ratastega sõita, ei ole kusagil olla. Kui lähed kõnniteele, siis seal hüppavad ehmunud jalakäijad laiali. Kui oled sõiduteel, siis iga auto- ja bussijuht vaatab, et mis sa siin oled, mine sõida seal Hiiu kergliiklusteel. Sisuliselt on sobiv keskkond meil kõik puudu. Liivalaia tänavale on isegi mingid jooned maha tõmmatud, aga need on valesti tehtud. Need rattarajad ei vasta standarditele: nad on liiga kitsad, peaks olema pidev joon, peaks olema tähistus, rada peaks olema kaevukaantest ja lohkudest-kühmudest vaba ... Seda ei ole. Ristmikel lõpevad need rajad üldse ära, seal pead ise hakkama saama. Võib öelda, et tarbesõitja tingimuste osa on meil null. Null! Me peame alles hakkama seda ehitama.“

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 17. 07. 2017. 10:54
Postitas MaOlenJalgrattur
Millal mõni Eesti linn saab endale jalgrattalinnapea?
Loe: https://www.facebook.com/maolenjalgrattur/

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 18. 07. 2017. 23:06
Postitas ciclismo
Saagem eurooplasteks, jäägem eestlasteks!
Naked Bike Ride, s.t alastisõidu korraldamine või vähemalt selle kajastamine võiks kasvatada ajakirja populaarsust ja ehk tuua uusi inimesigi rattaharrastajate peresse. Esialgu võiks sõita ilma särgita.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 20. 07. 2017. 15:38
Postitas MaOlenJalgrattur
Toimetajalt. Üks teema on sellega kõrva taha pandud!
Aga veel?
Mis teemad võiksid rattaajakirjas kajastamist leida, et populaarsus aina kasvaks ja kasvaks ja kasvaks.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 20. 07. 2017. 17:07
Postitas PKT
Lihtsalt huupi pakutud, aga...Kui vaadata siinseid teemasid, siis huvi võiks pakkuda jalgrataste ümberehitus v tuunimine ja sellega seonduv. Kuidas inimesed on rattaid edasi arendanud või muutnud enda jaoks paremaks(n: 2x11 v 1x11). Samuti miks mitte rääkida erinevatest treeningutest ja nende meetodidest ning nendega seonduvast s.h. vigastused. Ajakirja numbrite vahel ülevaated suurematest rattavõistlustest Eestis jne jne.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 20. 07. 2017. 17:09
Postitas martr
just kirjutasin Sportlove blogisse pisikese jutu upgrade'dest.

http://sportlove.ee/blog/rattasoidust_u ... ratasuvus/

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 27. 07. 2017. 22:38
Postitas MaOlenJalgrattur
Kui on juhtumisi jäänud saamata rattaajakirja Ma Olen Jalgrattur varasemaid numbreid, aga on tahtmine neid saada, siis kirjutage toimetusele: maolenjalgrattur@gmail.com. Veel on (3 eurot tükk).

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 28. 07. 2017. 11:44
Postitas veloson
ciclismo kirjutas:Saagem eurooplasteks, jäägem eestlasteks!
Mõte polnud veel õhkugi jõudnud, kui materjali juba kogunema hakkas.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 28. 07. 2017. 14:26
Postitas ciclismo
Jah, autatud v-son, 84 lk kõrgekvaliteedilises ofsetttrükis kajastust - seda numbrit ostetaks ka välismaal. Mõnes riigis keelataks (= muutuks rariteediks ja hr Kalmre saaks neid ebays mitte kolme, vaid 300 euroga müüa). ... Noorele, aga juba palju saavutanud Ma Olen Jalgratturile sooviks eelkõige stabiilsuse saavutamist. "Roosa müra" oli väga hea. Meeldejääv, oma "story-ga, allusioonidega Richard Avendonile ja Annie Leibovitzile (ajakirjafoto maailma suurkujudele). Vana Toomas aga kahjuks värvitu. Oleksite pannud siis juba Taavi Aasa, Savisaare stiilis ülbetele autojuhtidele rusikat näitamas. Taavi Aas on rattasõidu edendamiseks nii palju teinud. Ja teiseks muidugi oma näo väljaarendamist. Mis on vägagi raske, sest rattasõitjad on ju nii erinevate soovide ja elustiilidega.
P.S. Hr Kalmre, kas paneme velosoni pildi sügisnumbri kaanele? Bollocks?

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 28. 07. 2017. 22:07
Postitas erikr
ciclismo kirjutas:0
P.S. Hr Kalmre, kas paneme velosoni pildi sügisnumbri kaanele? Bollocks?
Ma hääletaks igapäevaselt commutiva võistleva harrastusratturi poolt.
KaupoR
Riho
PS
kaaler
veloman32 (KristjanS)
younameit...

Elustiiliintervjuu rekkamees Rommiga? Võin viia mehega kokku. Omamata subjektiga kooskõlastust. Kehakultuurne alternatiiv sigaodavale Poola viinale...

velosoni avatav dimensioon - samuti, miks mitte...

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 30. 07. 2017. 15:30
Postitas ciclismo
* Millal sõidame au naturel? (Toimetaja veerg)
* Kak matj tvoju rodila... (külas Narva "golõšnikutel)
* 380 km RMK matkarajal - loomulikult riieteta
* Loomuliku sõidu poolt ja vastu
(vestlusringis on pedagoog, psühholoog, sotsioloog)
* Näitleja E on veendunud alastisõidu pooldaja
* Alastisõidu aerodünaamikast (TÜ teadlaste töölaualt)
* Eesti parimad fotograafid
jne
Tegutsege, hr Kalmre!

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 30. 07. 2017. 19:50
Postitas mart
Paljaltsõit on muus maailmas enamasti protest ja tähelepanu juhtimine puudustele jalgrattaga liikumisel/liiklemisel.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 31. 07. 2017. 21:21
Postitas MaOlenJalgrattur
Huvitav, et see särgita ja püksata sõit nii palju elevust tekitab ... Et nagu oleks võluvits?

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 31. 07. 2017. 21:36
Postitas Mati
MaOlenJalgrattur kirjutas:Huvitav, et see särgita ja püksata sõit nii palju elevust tekitab ... Et nagu oleks võluvits?
Mis meelel, see keelel. :roll:

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 10. 08. 2017. 21:58
Postitas ciclismo
Rattakuulsus Mario Cipollini - Jaan Kirsipuu kokkupuutumistest temaga on Ma Olen Jalgrattur veergudelgi juttu tehtud - on leidnud uue viisi rattaspordi propageerimiseks http://road.cc/content/news/227466-mari ... ride-again

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 13. 08. 2017. 14:37
Postitas MaOlenJalgrattur
Jah, Cipollini on seda ka varem teinud. Mis lubatud Cipollinile, pole lubatud ...

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 30. 08. 2017. 08:10
Postitas ciclismo
Ma olen jalgrattur. Aga olen ka jalakäija. Kes ma siis õieti olen?

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 30. 08. 2017. 19:19
Postitas kimmo
ciclismo kirjutas:Ma olen jalgrattur. Aga olen ka jalakäija. Kes ma siis õieti olen?
Sa oled hübriid!

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 02. 09. 2017. 14:11
Postitas MaOlenJalgrattur
Septembrikuuga tuleb ka rattaajakirja Ma Olen Jalgrattur uus, juba üheksas number.
Millest seekord juttu.

* Profilepingust ilma jäänud Gert Jõeäär taastas oma motivatsiooni maastikusõitudega.
* Mis sünnib sprindifinišite viimasel sajal meetril, kui meeste adrenaliin muudkui tõuseb - kui sprinterid mõtlevad vaid võidust, siis mis neid võiduni viib.
* Teekonnast "põrgusse ja tagasi" Austria maastikurattasõidul Salzkammergut Trophy.
* Kuidas Eesti rattaharrastajad alistasid Touri etapil hobuse kategooria tõusu.
* Värske kajastus ekstreemspordiürituselt Simple Summer Session 2017.
* Neli ratturit jagavad kogemusi, kuidas saada täielikku elamust Tartu rattamaratonilt.
* Oma loo räägib rattatreener Vello Ainsalu, kes oli Eesti koondise tüüri juures sportlikus mõttes väga edukatel aastatel.
* Rahvusvahelise rattaliidu (UCI) juhatusse kandideeriv Madis Lepajõe räägib, et ka Eestile on pakutud Tour de France'i esimesi etappe.
Ja see pole veel kõik.

Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur ilmub Eestis möödunud aastast ning seda teeb pikaaegne ajakirjanik Vahur Kalmre.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 03. 09. 2017. 11:39
Postitas ciclismo
Kaunid naised, kiired hästihooldatud Scottid, Pinarellod, Spessud, liibuvates värvikirevates kostüümides tahtejõulised, suurepärases vormis mehed, mõnel sääredki raseeritud - see peaks olema, loomulikult tipptasemele fotode ja jõulise teksti kaudu - kui ambitsioon jõuda "Rouleur" ja austraallaste "Ride" tasemele. Ja neid leiab - Harku metsast, Pirita ja Saku kergliiklusteedelt, meie arvukatelt maastiku- ja maanteesõiduüritustelt, kui hoolikalt vaatate, hr Kalmre! Mürsikute ekstreempark on mingi muu teema.

Juristi nurgake? Kas Edgar Savisaar on jalgrattur? Ei ole? Kes ta siis on? Vastuse leiab liiklusseadusest, kuid seda peab oskama lugeda.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 03. 09. 2017. 13:02
Postitas Mati
ciclismo, ära enam peale võta :idea:

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 03. 09. 2017. 18:04
Postitas MaOlenJalgrattur
Vahur Kalmrelt ciclismole, ambitsioonist pole mul kunagi väga puudu olnud, aga kustkohast saada kõike muud vajaminevat - see on küsimus.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 03. 09. 2017. 19:27
Postitas marguss7
ciclismo kirjutas:Kaunid naised, kiired hästihooldatud Scottid, Pinarellod, Spessud, liibuvates värvikirevates kostüümides tahtejõulised, suurepärases vormis mehed, mõnel sääredki raseeritud - see peaks olema, loomulikult tipptasemele fotode ja jõulise teksti kaudu - kui ambitsioon jõuda "Rouleur" ja austraallaste "Ride" tasemele. Ja neid leiab - Harku metsast, Pirita ja Saku kergliiklusteedelt, meie arvukatelt maastiku- ja maanteesõiduüritustelt, kui hoolikalt vaatate, hr Kalmre! Mürsikute ekstreempark on mingi muu teema.

Juristi nurgake? Kas Edgar Savisaar on jalgrattur? Ei ole? Kes ta siis on? Vastuse leiab liiklusseadusest, kuid seda peab oskama lugeda.
Ei ole küll jurist ja liiklusseadust lugemata pakun puusalt et Edgar Savisaare puhul on tegemist poliitikuga (mitte kaugeltki minu lemmikute hulka kuuluva) :) See oleks pigem rohkem ajakirja Kesknädalasse sobiv jutt ;)

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 16. 09. 2017. 23:39
Postitas ciclismo
Chris Froome!
4-kordne TdF ja nüüd ka Vuelta võitja tähistab õnnestunud hooaega alastisõiduga
https://twitter.com/chrisfroome/status/ ... 0914570240 -The Times

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 24. 09. 2017. 13:42
Postitas ciclismo
Pikad rongid, auto autos kinni. Suur reedene väljasõit, pühapäeval vastupidises suunas. Kui vaadata kõiki neid inimesi, kes autodega linnast välja, maakodusse, suvilasse, et seal omakorda masinaga veell viimast korda muru niita (keskklassi kohustus) või siis käsipuhuriga või isegi aiatraktoriga juba lehti koristada, ja vahelpeal autoga poodi, või autoga seenele või isegi rabasse pohlale-jõhvikale, loomulikult autoga ja pühapäeval autoga tagasi - siis natuke hale on neist inimestest, kui vaadata, kuidas nad pikas hallis rodus maanteel mõttetult kulgevad. Joh. Barbarus kirjutas 1927. a raamatus "Multiplitseerit inimene" masininimestest. Tänapäeva töölkäiv inimene ongi masininimene. Autoga kuhugi Kodasoole või Haanja rahvusparki, et rattaga tiir teha - see on samast reast.
Ja ometi on meil võimalus osaleda Tervisespordi, Sportlove ja Käty rattasõitudel (tervelt 3 superpakkujat!), kus kaunid naised, kiired rattad, veel kiiremad mehed, open road või siis hilisõhtused sõidud Harku rabas tulede valgel, Urban Ride (kohustulik ainult kiiver), võimalus suhelda tipptegijatega nagu Janek Leer, Gert Jõesaar...

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 24. 09. 2017. 14:20
Postitas marguss7
ciclismo kirjutas: Ja ometi on meil võimalus osaleda Tervisespordi, Sportlove ja Käty rattasõitudel (tervelt 3 superpakkujat!), kus kaunid naised, kiired rattad, veel kiiremad mehed, open road või siis hilisõhtused sõidud Harku rabas tulede valgel, Urban Ride (kohustulik ainult kiiver), võimalus suhelda tipptegijatega nagu Janek Leer, Gert Jõesaar...
OT, aga kes on Gert Jõesaar :)

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 09. 10. 2017. 12:56
Postitas MaOlenJalgrattur
Loodetavasti on kõik 9. numbri Gert Jõeäärega kaanel kaanest kaaneni läbi lugenud-vaadanud. Järgmine number tuleb juba 2. novembril.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 01. 11. 2017. 20:17
Postitas MaOlenJalgrattur
Novembrikuuga tuleb ka rattaajakirja Ma Olen Jalgrattur uus, juba kümnes number.
Millest seekord juttu.

* Californias sündinud Brendt Barbur on loonud rattafilmide festivali (Bicycle Film Festival), mis on juba jõudnud 85 linna üle maailma. Tallinnas on käidud miniversiooniga.
* Kolm eestlast jagavad muljeid, kuidas on sõita maailma ühe kuulsaima klassiku Ronde van Vlaanderen Cyclo munakivitõusudel.
* Enne jalgratta talvekorterisse panekut on vaja liikuvad osad ja süsteemid lahti võtta ja üle kontrollida, et niiskust sees ei oleks, ütleb õpetusloos rattapoe RedBike mehaanik Veiko Põder.
* Haanja100-st, mis mõeldud ainult hulludele, kirjutab üks hulludest, Villu Zirnask – ta on läbi teinud kõik sõidud.
* Reiko Rosenthal jagab kogemusi mees mehe vastu sõidust – see on cyclo-cross.
* Liisi Ristil on rattaorienteerumisest kirjutamisel isiklik kogemus - sel aastal osales ta Eesti koondisega rattaorienteerumise maailmameistrivõistlustel.
* Kas teate, miks on jalgratta nimi Time Scylon? Proff Alo Jakin selgitab oma ratta nime.
*Maailmas kogub populaarsust kruusasõit ehk gravel. Leiame sellise sõidu Eestist, Itaaliast ja USA-st. Kaks Eesti matkajat tegid läbi 700-kilomeetrise Torino-Nice Rally.
Ja see pole veel kõik.

Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur ilmub Eestis möödunud aastast ning seda teeb pikaaegne ajakirjanik Vahur Kalmre. Ajakirja kujundab Artur Kuus.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 02. 11. 2017. 00:22
Postitas ciclismo
Lehitsesin. Kujundus, fotod ja trükk on kõrgel tasemel.
Ja mõned neist rattafilmidest on väga huvitavad. Ainult reklaami on vähevõitu müüdud.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 02. 11. 2017. 17:50
Postitas MaOlenJalgrattur
Lehitsesin ... Tellida või osta võiks.
Reklaami on vähevõitu ... On, aga peamine on reklaami liigväike hind.
Ajakirjamaailm on keerulisevõitu.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 02. 11. 2017. 20:10
Postitas mart
Loen 02.11 postitusi ja vajan selgitust reklaami vähesuse teemal. Kas rohkem reklaami teeb/annab parema lugemiselamuse või keegi möödaminnes, kööginugadega ning paljajalu ründab ajakirjategijat, sest tuju kehv ja muud teksti lugeda on igav? Et tahaks lugeda kohinast kõrvades, tasakaaluhäirest ja kanapimedusest, mis tilkade/salvidega mööduvad?

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 02. 11. 2017. 22:56
Postitas MaOlenJalgrattur
mart, kas see küsimus on tõsine - selgitust reklaami vähesuse teemal? Kas rohkem reklaami teeb/annab ...

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 03. 11. 2017. 00:00
Postitas ciclismo
Sotsiaalmeedias krüptilisi sõnumeid saatvad inimesed võivad vajada abi, ütlevad TLÜ psühholoogiaeksperdid.
Kuid väga uudse, terase disainiga ajakirjas nagu MOJ ootaks küll, et Eesti ettevõtjad ja ka suured brändid rohkem reklaami avaldaksid. Miks mitte ka Transferwise (02.11 seisuga turuväärtus 1,6 miljardit $)? Kõik me oleme ju jalgratturid.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 03. 11. 2017. 09:14
Postitas Rivo
ciclismo kirjutas:Kuid väga uudse, terase disainiga ajakirjas nagu MOJ ootaks küll, et Eesti ettevõtjad ja ka suured brändid rohkem reklaami avaldaksid.
Aga helista rattapoed läbi, anna oma aadress ja palu saata. Usun, et enamikel vedeleb seda trükipahna...vabandust, reklaami kuskil nurgas.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 03. 11. 2017. 21:00
Postitas kalari
ciclismo kirjutas:Ainult reklaami on vähevõitu müüdud.
Jah, kes kuidas loeb. Mõni loeb, et reklaami on vähevõitu, mõni jälle, et reklaami on vähevõitu MÜÜDUD. Siit edasi äkki on lihtsam mõelda? ;-)

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 04. 11. 2017. 09:55
Postitas ciclismo
Hea kalari,
mina ei tea, kuidas Hr Kalmrel reklaami müük korraldatud on. Eeldan, et samamoodi kõrgel tasemel. Mõtteid tekitab aga see, et kas rattapoed ikka kasutavad kõiki võimalusi klientide püüdmiseks. Eriti võistluses suurte internetipoodidega. See pole ju normaalne, kui iga väikest vidinat käiakse ostmas Saksast või Inglismaalt! Võtame kasvõi Rainer, *kolme* võistlusratta omanik - ja kes ratastest midagi jagab, siis Trek Domane ja Jamie, need pole mingid odavad pillid, organiseerib komandat, millega Bike24.de-st kaupa tuua. Mehed, te ei saa odavamalt!
Seda sõnumit peaksid poed kliendini viima. On ju meie harrastaja ka eksitatud juttudega, tohututest hinnavahedest kohalike poodide ja interneti vahel. Tegelikult on paljud kaubad kohalikus poes soodsamad. Harrastaja sõelub ChainReactioni, Wiggle ja Bike24 vahel, tegu on fassaadidega, mille taga üks ja sama omanik (Ontario Haridustöötajate Pensionifond). Toetame parem oma kaupmeest. Aga kaupmees peab ka oskama müüa. Võidelda tuleb iga kliendi, iga tellimuse, iga sendi eest. Üks küsimus on siin, kas tuleks lahti saada nõukaaja atavistlikust kauplemispraktikast - müügist "tuttava näo põhimõttel". Seda on ka siin foorumis korduvalt välja öeldud, et see peletab mitmeid harrastajaid poodidest eemale.
Mis oleks, kui pood annaks "hinnagarantii" - jubina hind garanteeritult mitte kõrgem kui internetipoel? Koos transpordikuludega muidugi. Ja rattapood tihti mudib su rehvi paika, kontrollib kiirelt jooksu jne - kauba peale.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 04. 11. 2017. 10:53
Postitas PKT
ciclismo kirjutas:Hea kalari,
mina ei tea, kuidas Hr Kalmrel reklaami müük korraldatud on. Eeldan, et samamoodi kõrgel tasemel. Mõtteid tekitab aga see, et kas rattapoed ikka kasutavad kõiki võimalusi klientide püüdmiseks. Eriti võistluses suurte internetipoodidega. See pole ju normaalne, kui iga väikest vidinat käiakse ostmas Saksast või Inglismaalt! Võtame kasvõi Rainer, *kolme* võistlusratta omanik - ja kes ratastest midagi jagab, siis Trek Domane ja Jamie, need pole mingid odavad pillid, organiseerib komandat, millega Bike24.de-st kaupa tuua. Mehed, te ei saa odavamalt!
Siin tahaks küll oponeerida. Ei tunne küll nimetatud isikuid, kuid usun, et nad on vägagi teadlikud hindadest ja kauoadest, mida soovivad osta. Ise käitun alati nii, et kõigepealt teen netis uuringu hindade kohta ja alles seejärel võtan vastu otsuse. Mõne eurose kasu pärast ei tee numbrit ja ostan kohalikust poest. Pealegi ei lähe ma ostma üksikut asja, vaid mingi x aja jooksul koguneb nimekiri vajalikest asjadest ja kogusumma võib tulla vägagi erinev. Mäletan, et eelmisel aastal otsisin Polar V650 näiteks, mille komplekti sain ca 100 eurot(!) odavamalt kui oleks siit saanud. Kohalikele poodidele soovitaksin esmalt parandada oma veebipoodi(mõnel pole üldse seda) ja rohkemalt panustama personaalsetele pakkumistele.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 04. 11. 2017. 14:20
Postitas Mati
Aga milleks taas üldse laskuda sügavamasse diskussiooni itimehest newbie "ratturiga"? Las olla, kogenud teavad mida teevad.

PS! Kui väljaanne suudab eksisteerida vähese reklaamiga (või sootuks ilma), siis on see imho väga hea - sisu loeb! Kui kanal on tugev, siis leiavad reklaamihuvilised selle ka ise üles, eriti kui tegu kitsa valdkonnaga.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 04. 11. 2017. 16:19
Postitas juuser78
See nüüd hakkab sellest teemast küll juba välja minema, aga rääkides kohalikes rattapoodidest, siis ei ole isegi stemi polte õnnestunud saada. Läbi käidud kaks suure tegija poodi ja mõlemas tulemus negatiivne. Ehk siis tuleb jälle netist tellida.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 04. 11. 2017. 17:04
Postitas mtm
juuser78 kirjutas:See nüüd hakkab sellest teemast küll juba välja minema, aga rääkides kohalikes rattapoodidest, siis ei ole isegi stemi polte õnnestunud saada. Läbi käidud kaks suure tegija poodi ja mõlemas tulemus negatiivne. Ehk siis tuleb jälle netist tellida.
OT tõesti aga poldi leiab poldi poest: http://www.balticbolt.ee/toode.php?show ... oductID=49 .

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 04. 11. 2017. 17:11
Postitas juuser78
No mingisugused kindlasti. Ise eelistasin koonuspeaga musta, mida vähemalt "poldipoodide" kataloogidest ei leidnud. See muidugi ei tähenda, et nüüd kuskil Eestimaal neid olemas ei oleks, aga aja säästmiseks oli mugavam netist tellida.

mtm kirjutas:
juuser78 kirjutas:See nüüd hakkab sellest teemast küll juba välja minema, aga rääkides kohalikes rattapoodidest, siis ei ole isegi stemi polte õnnestunud saada. Läbi käidud kaks suure tegija poodi ja mõlemas tulemus negatiivne. Ehk siis tuleb jälle netist tellida.
OT tõesti aga poldi leiab poldi poest: http://www.balticbolt.ee/toode.php?show ... oductID=49 .

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 06. 11. 2017. 11:34
Postitas MaOlenJalgrattur
Kohalike rattapoodide õnn ja rõõm - päris huvitav teema uurimiseks ja kirjutamiseks. Kuigi varasemad kogemused ajakirjanduses on näidanud, et väga rääkida ei taheta. Eriti numbrite keeles. Mis ei tähenda, et kirjutada ei saaks.

Re: Rattaajakiri Ma Olen Jalgrattur

Postitatud: 06. 11. 2017. 12:24
Postitas tarmo
Kust seda ajakirja osta saab? Käisin reedel lõunapausil olles Tallinna südalinnas läbi paar R-kioskit ja 2 Rimi, mis läheduses, kuid nendes polnud.