Kas sponsorlus tasub ära?

Kõikvõimalikud mõtted, mis tulevad pähe kui pole ammu sadulasse saanud või oled sinna liiga kauaks jäänud.
Vasta
Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11874
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Kas sponsorlus tasub ära?

Postitus Postitas erikr » 15. 10. 2014. 20:24

mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2843
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Re: Kas sponsorlus tasub ära?

Postitus Postitas Rivo » 15. 10. 2014. 20:48

Eks alati võib küsida, kuidas ja mis alusel nad selle tulemuseni jõudsid. Kui vaid mõni Eesti ettevõtja sellise artikliga välja tuleks...
....._0
....\<,
(-)/ (-) ProKLUBI - ProShop - Estonian Cup

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12101
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: Kas sponsorlus tasub ära?

Postitus Postitas Mati » 15. 10. 2014. 21:23

Saate ikka aru, et jutt käib "virtuaalsest" tulust, ehk nö tasuta saadud reklaamiaja ümberarvestusest rahasse. Sama võiks teha ka mõni Eesti firma, kuid see ei ole olemuselt muud kui järjekordne reklaamjutt. Ja no, selge on ka see, et rattasport vajab endiselt positiivseid noote ja julgustust ettevõtetele olla sponsoriteks.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
veloson
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 12. 06. 2012. 22:53

Re: Kas sponsorlus tasub ära?

Postitus Postitas veloson » 16. 10. 2014. 12:33

Mati, isegi Rein Taaramäe mainis eile, et fännid teavad kõike ja täpselt:
Taarakas kirjutas:Ei kahtlegi selles.

andresle
Rattur
Postitusi: 760
Liitunud: 03. 11. 2009. 09:30

Re: Kas sponsorlus tasub ära?

Postitus Postitas andresle » 16. 10. 2014. 12:49

Üritaks siis lahti kirjutada. Kui ERR-is oleks reklaam, siis kell 20.58, enne AK-d, maksaks Juustutehase reklaami sekund näiteks 1000 eurot.
Kui nüüd pool tundi hiljem, spordiuudistes, antakse uudist, et Juustutehase võistkonna jalgrattur võitis, oleks tegu justkui tasuta reklaamiga ja võit x sekundit korda 1000 eurot.
Kas aga sihtgrupid on samad? Kas konkreetne Libresse reklaam Õnne-13 ajal ja pakituna mingi sportlase särgile on sama nähtavad?
Aga usaldagem professionaale - Kui AG2R meedia/turundusosakond nii ütles, ju siis nii on. Või oli siis vajagi meiesuguste targutust. Aga vähemalt sai nii mõnigi teada, mis on nii keerulise nime taga

Vasta

Mine “Üldfoorum”