Kas sponsorlus tasub ära?
Kas sponsorlus tasub ära?
Ag2r nägemus asjast http://sport.postimees.ee/2955231/prant ... onit-eurot
Re: Kas sponsorlus tasub ära?
Eks alati võib küsida, kuidas ja mis alusel nad selle tulemuseni jõudsid. Kui vaid mõni Eesti ettevõtja sellise artikliga välja tuleks...
Re: Kas sponsorlus tasub ära?
Saate ikka aru, et jutt käib "virtuaalsest" tulust, ehk nö tasuta saadud reklaamiaja ümberarvestusest rahasse. Sama võiks teha ka mõni Eesti firma, kuid see ei ole olemuselt muud kui järjekordne reklaamjutt. Ja no, selge on ka see, et rattasport vajab endiselt positiivseid noote ja julgustust ettevõtetele olla sponsoriteks.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Kas sponsorlus tasub ära?
Mati, isegi Rein Taaramäe mainis eile, et fännid teavad kõike ja täpselt:
Taarakas kirjutas:Ei kahtlegi selles.
Re: Kas sponsorlus tasub ära?
Üritaks siis lahti kirjutada. Kui ERR-is oleks reklaam, siis kell 20.58, enne AK-d, maksaks Juustutehase reklaami sekund näiteks 1000 eurot.
Kui nüüd pool tundi hiljem, spordiuudistes, antakse uudist, et Juustutehase võistkonna jalgrattur võitis, oleks tegu justkui tasuta reklaamiga ja võit x sekundit korda 1000 eurot.
Kas aga sihtgrupid on samad? Kas konkreetne Libresse reklaam Õnne-13 ajal ja pakituna mingi sportlase särgile on sama nähtavad?
Aga usaldagem professionaale - Kui AG2R meedia/turundusosakond nii ütles, ju siis nii on. Või oli siis vajagi meiesuguste targutust. Aga vähemalt sai nii mõnigi teada, mis on nii keerulise nime taga
Kui nüüd pool tundi hiljem, spordiuudistes, antakse uudist, et Juustutehase võistkonna jalgrattur võitis, oleks tegu justkui tasuta reklaamiga ja võit x sekundit korda 1000 eurot.
Kas aga sihtgrupid on samad? Kas konkreetne Libresse reklaam Õnne-13 ajal ja pakituna mingi sportlase särgile on sama nähtavad?
Aga usaldagem professionaale - Kui AG2R meedia/turundusosakond nii ütles, ju siis nii on. Või oli siis vajagi meiesuguste targutust. Aga vähemalt sai nii mõnigi teada, mis on nii keerulise nime taga