1. leht 2-st

Mis kasu on taga amordist?

Postitatud: 06. 01. 2004. 19:35
Postitas alar
Miks kasutatakse taga amorti, mis on selle eelised tavalisele mägiratta sporti harrastavale amatöörile, kas sellel on üldse mõtet. Konkreetse näitena trek fuel 98, mis on tagaamordiga ja trek elite9.8, mis on ilma amordita- hind on mõlemil sama. Mis on kummalgi eelised/puudused, kumba tasub osta?

tänud

Postitatud: 06. 01. 2004. 21:20
Postitas huko

Postitatud: 06. 01. 2004. 23:36
Postitas alar
Nonii, nüüd on selge, et üldine suund on ikka fs poole, kuid kas keegi oskaks ikkagi võrrelda konkreetsete treki rataste omadusi (plusse/miinuseid). On äkki kellelgil kogemusi?

Postitatud: 07. 01. 2004. 01:10
Postitas Konflict
Küsi mõne tyttava/sõbra käest fs -i siis saad aru mis vahe on tal ht -ga
Käi korra metsas sõitmas:)

...

Postitatud: 07. 01. 2004. 10:24
Postitas Marti
Minu arvates on EESTI oludes FS natuke mõttetu, kuid paljudel välismaa radadel tuleb ta jällegi kasuks. Endal on HT ja olen rahul, ning FS'i küll ei igatse.. aga mida mina ka tean! :lol: Eriti kui hinnas eriti vahet ei ole!

Postitatud: 07. 01. 2004. 11:00
Postitas Mati
fs ja ht võrdlust ning ühe või teise mõttekust on siin juba piisavalt jahutud. väike foorumi otsing abiks ja küsimus ammendatud.

Postitatud: 07. 01. 2004. 12:22
Postitas Alvaro
Mati kirjutas:fs ja ht võrdlust ning ühe või teise mõttekust on siin juba piisavalt jahutud. väike foorumi otsing abiks ja küsimus ammendatud.
Mina arvan, et see teema ei ole kunagi ammendatud, sest iga aasta (lausa iga kvartal tegelikult) toimub FS arengus nii palju uut, et teemat tuleks uuesti lahata.

Postitatud: 07. 01. 2004. 13:31
Postitas Rom
Alvaro kirjutas:
Mati kirjutas:fs ja ht võrdlust ning ühe või teise mõttekust on siin juba piisavalt jahutud. väike foorumi otsing abiks ja küsimus ammendatud.
Mina arvan, et see teema ei ole kunagi ammendatud, sest iga aasta (lausa iga kvartal tegelikult) toimub FS arengus nii palju uut, et teemat tuleks uuesti lahata.
olen Alvaroga ühel meelel ja pealegi küsis teemaalgataja hr. alar konkreetsete mudelite võrdlust.

Postitatud: 07. 01. 2004. 13:53
Postitas Mati
Eks ma seda mõtlesingi, et teema algatus oli muu ja ammendatuks võiks lugeda antud teema all see fs ja ht võrdlus kui asjakohane teema eraldi olemas on. Vabandan segase sõnastuse pärast. Alvaroga olen tegelt nõus.

Postitatud: 07. 01. 2004. 13:54
Postitas mestari
Ise ostan küll järgmise ratta arvatavasti fs'i, kui just mingit ülisootsat ja sobivat ht'i ei pakuta.

Postitatud: 07. 01. 2004. 13:58
Postitas LauriA
Küsiks siis konkreetsemalt:

Eelmise aasta Rakvere TEC-l oli mu aeg üsna "kole" - 3h 50min ringis. Kas mingi viimase peal FS rattaga oleks mu aeg olnud oluliselt parem? Näiteks 3h 00min?

Kas tavalisel hobisõitjal on FS rattaga Tahkos OLULISELT turvalisem, vähem väsitav ja kiirem sõita kui HT-ga?

Postitatud: 07. 01. 2004. 14:24
Postitas taivos
Enamikule siinkirjutatest on rattasõit siiski hobi ja valikud ei pruugi sugugi tugineda ainult ratsionaalsele kaalutusele (= mitu sekundit ma kiiremaks muutun) vaid oluline on ka FUN.

Mina arvan ka, et minu järgmine ratas on FS - kuid olen samas kindel, et ratas minu maratoniaegu oluliselt ei kärbi, tulemus sõltub ikka treeningust.

Postitatud: 07. 01. 2004. 14:29
Postitas Alvaro
LauriA kirjutas:Küsiks siis konkreetsemalt:

Eelmise aasta Rakvere TEC-l oli mu aeg üsna "kole" - 3h 50min ringis. Kas mingi viimase peal FS rattaga oleks mu aeg olnud oluliselt parem? Näiteks 3h 00min?
3h kindlasti mitte, aga usun, et 10 min parem küll. FS miinused Rakvere rajal on ikkagi kaal (väga rasked tõusud) ja palju siledat, kus FS ei aita. Kui rada poleks linna tulnud ja ainult metsade vahel tiirutanud, oleks ajaline võit kindlkasti suurem.
LauriA kirjutas:Kas tavalisel hobisõitjal on FS rattaga Tahkos OLULISELT turvalisem, vähem väsitav ja kiirem sõita kui HT-ga?
Jah, kindlasti. Tahko on FS tallermaa. Kõik nimetatud kolm asja oleksid FS-i eelised selle rajal.

Postitatud: 07. 01. 2004. 14:44
Postitas Mati
Alvaro kirjutas:
LauriA kirjutas:Kas tavalisel hobisõitjal on FS rattaga Tahkos OLULISELT turvalisem, vähem väsitav ja kiirem sõita kui HT-ga?
Jah, kindlasti. Tahko on FS tallermaa. Kõik nimetatud kolm asja oleksid FS-i eelised selle rajal.
Aga selleks, et fs'i selgest paremusest aru saada on vist soovitatav see korra ka ht'ga läbida :D . Omal plaanis, elame-näeme.


Kus võiks fs loogiliselt ht'st parem/kiirem/turvalisem olla - risti üle kartulivagude, treppis kruusal, heinamaa mätastel, kivine tõus ja laskumine, trepid, juurikad. Nüüd mõelge palju te sellist rada Eestis kohtate ja vastavalt selle ka oma järeldused vajalikkuse osas. Kui aga Eesti XC võistlused hakkavad rohkem ka XC nägu minema, siis võib fs'i varsti vaja minna küll, sest eelpoolmainitut rajamaterjali leidub Eestist küllaga.

Postitatud: 07. 01. 2004. 14:56
Postitas Ereliukas
LauriA kirjutas: Kas tavalisel hobisõitjal on FS rattaga Tahkos OLULISELT turvalisem, vähem väsitav ja kiirem sõita kui HT-ga?
Turvalisem? ilmselt küll mitte - tänu fs paremale juhitavusele oleks kiirus laskumistel suurem ja kukkudes oht ka viga saada suurem. küll ilmselt vähendaks fs sõidu aega.

Postitatud: 07. 01. 2004. 16:04
Postitas UrmasL
Mati kirjutas: Kus võiks fs loogiliselt ht'st parem/kiirem/turvalisem olla - risti üle kartulivagude, treppis kruusal, heinamaa mätastel, kivine tõus ja laskumine, trepid, juurikad.
FS annab eelist AEGLASTEL radadel. Eriti sellistel kus kiire sõit pole võimalik maastiku eripära tõttu. Juurikad, kivid, augud, mättad jne.

Kui FS areneb sinna, kus ta võib vastavalt vajadusele seadistada HT sarnaseks (amordid lukus), lisamata samas kaalu, siis kalduks rohkem sõitjaid FS poole. See on sõidutehnika kohapealt. Lisaks tulevad mängu hind ja hooldamise keerukus.

Aga täna on HT eelistatum (vähemalt eestis)just lihtsuse ja kaalu poolest. Ja loomulikult hind.

Postitatud: 07. 01. 2004. 16:06
Postitas Arbo
Alvaro kirjutas:Jah, kindlasti. Tahko on FS tallermaa
kestvad kiiduavaldused:)

Postitatud: 07. 01. 2004. 16:24
Postitas SL
Kuna tegemist on mulle ühe "meelisteemaga", siis siit ka sõna sekka.
Teeme oma klubiga 04 aastal riskantse eksperimendi - vahetame Elite 9.8-d välja Fuel 100-ga. Riskantse sellepärast, et olen 100% nõus, et enamusel Eesti võistlustel on FS ülearune. Samas osadel (Tallinna vanalinnasõit, ehk loodetavasti ka XC meistrivõistlused) on jällegi FS-l omad eelised. Lisaks loodame ikka oma sõitjaid ka väljamaale saata, ehk seal on rohkem kasu FS-ist. Teine põhjus on selles, et TREKi 04 aasta mudelitel on 9.8 läbinud downgrade?i, FS ehk Fuel 100 on aga jällegi täiesti viimasepeal varustusega (top-of-the-top). Üks klubi esisõitjatest Priit Raudsepp (kes minuarvates on üks konservatiivsemaid rattureid) eelistaks ikka HT-ga sõita, kuid oli nõus siis ka FS-i proovima. Seega ise ootan huviga, mis saab sellest eksperimendist - kui õigustab, siis jääme FS-i peale ka tulevikus. Ise tegelikult loodan, et õigustab.

Postitatud: 07. 01. 2004. 17:01
Postitas tarmo
SL kirjutas: Teeme oma klubiga 04 aastal riskantse eksperimendi - vahetame Elite 9.8-d välja Fuel 100-ga. .
Väga hea valik :!: Teil on kõvad ja kogenud sõitjad, teie meeste kaudu tulev hilisem tagasiside on kindlasti huvitav, asjatundlik ja oluline.

Postitatud: 07. 01. 2004. 17:16
Postitas Arbo
SL kirjutas:Teeme oma klubiga 04 aastal riskantse eksperimendi - vahetame Elite 9.8-d välja Fuel 100-ga. Riskantse sellepärast, et olen 100% nõus, et enamusel Eesti võistlustel on FS ülearune.
oma osa otsustamises siis vist möödunudkevadisel Jaltal -

"...Treener Allar Tõnissaare sõnul oli võistlustrass väga raske, meie mõistes lausa metsik. Rada kulges mööda mäenõlva pidevalt üles ja alla."

Postitatud: 07. 01. 2004. 17:36
Postitas XTRace
siinkohal kommenteerin Jalta rada: see oli nii nagu tõnissaar ütles, aga selle eest tasane laskumised ei olnud kivised vaid lihtsalt :D järsud, seal poleks fs'il mingit eelist olnud.
fs kaalub rohkem ja seetõttu eestis mõtetu: vastupidi - eestis pole ühtegi mäge kust seda üles ei jõuaks tassida ja raputavaid põlde seeeest jagub.
siis vüiks ju ka öelda, et jäik kahvel on ikka parem, et kaalub vähem ja ei vedruta koguaeg.

Postitatud: 07. 01. 2004. 17:39
Postitas SL
oma osa otsustamises siis vist möödunudkevadisel Jaltal -

"...Treener Allar Tõnissaare sõnul oli võistlustrass väga raske, meie mõistes lausa metsik. Rada kulges mööda mäenõlva pidevalt üles ja alla."[/quote]

Priidu sõnul polnud ta veel sellist rada enne (ega ka hiljem) näinud 4 km pikk, kusjuures 3 järjest üles ja 1 km nagu seinast alla. Pidurid kulutasid pöiad nii läbi (porine), et põhimõtteliselt tuli välja vahetada (üks pöid läks varsti pärast võistlust pauguga lõhki). Keskmine kiirus 13km/h.
Seal oleks jah, FS-ist kasu olnud kindlasti.

Postitatud: 07. 01. 2004. 17:46
Postitas Mati
SL kirjutas:Priidu sõnul polnud ta veel sellist rada enne (ega ka hiljem) näinud ... Pidurid kulutasid pöiad nii läbi (porine), et põhimõtteliselt tuli välja vahetada (üks pöid läks varsti pärast võistlust pauguga lõhki)... Seal oleks jah, FS-ist kasu olnud kindlasti.
Ja seega ka ketaspiduritest oleks kasu olnud. Siit ka küss teadjatele, kas fs peaks siis juba alati ka pigem ketastega olema :?:

Postitatud: 07. 01. 2004. 18:13
Postitas alar
Oma eelmisel 8000lt-l oli ketas peal, minu arust oli väga hea, kuigi ma mingi võistleja pole. Töötas väga hästi, mingit probleemi polnud, kuid kahjuks jah seda ratast pole enam.

Tegelikult aga tahtsin ma küsida, et siin räägitakse mingitest hirmõudsetest tagaamorti hooldustest, mida sellega siis ikkagi tegema peab ja palju see maksab. Ning seda kah, et kui töökindel see isenesest on (trek fuel 98puhul siis firma fox toodang näiteks)

Postitatud: 07. 01. 2004. 19:45
Postitas LauriA
Alvaro kirjutas:3h kindlasti mitte, aga usun, et 10 min parem küll. FS miinused Rakvere rajal on ikkagi kaal (väga rasked tõusud) ja palju siledat, kus FS ei aita. Kui rada poleks linna tulnud ja ainult metsade vahel tiirutanud, oleks ajaline võit kindlkasti suurem.
Oot oot, aga ma oleks nagu näinud-kuulnud, et alla 10kg FS rattad ei ole midagi erilist enam (kui raha jätkub).

Praegune HT Scott kaalub mul... paberite järgi 12,9 kg :)

Postitatud: 07. 01. 2004. 19:54
Postitas LauriA
Ereliukas kirjutas:Turvalisem? ilmselt küll mitte - tänu fs paremale juhitavusele oleks kiirus laskumistel suurem ja kukkudes oht ka viga saada suurem. küll ilmselt vähendaks fs sõidu aega.
Kas muidu kõik laskumised (nii Rakvere kui ka Tahko) võtsid jalad pedaalide küljes või tuli vahepeal ka jalaga (nii nagu motokrossis kurve võetakse) külge kindlustada? Küsin sellepärast, et Tarmo kommentaari järgi oli Rakvere TECil puit-tõus-sillale järgnev IMHO keerukas laskumine lapsemäng (kui XC rajal ennast hästi tunned - mina võtsin selle laskumise tänu jutuajamisele tagumiku peal :D ). Kuidas sellise laskumise saab võtta jalad pedaalide küljes :shock: - ja ise enam vähem sadula kohal olles? Või on asi lihtsalt harjutamises...

Postitatud: 07. 01. 2004. 23:04
Postitas XTRace
elu on ilus, ka ketaspiduriga

Postitatud: 08. 01. 2004. 08:32
Postitas Alvaro
LauriA kirjutas: Küsin sellepärast, et Tarmo kommentaari järgi oli Rakvere TECil puit-tõus-sillale järgnev IMHO keerukas laskumine lapsemäng (kui XC rajal ennast hästi tunned - mina võtsin selle laskumise tänu jutuajamisele tagumiku peal :D ). Kuidas sellise laskumise saab võtta jalad pedaalide küljes :shock: - ja ise enam vähem sadula kohal olles? Või on asi lihtsalt harjutamises...
Ei ole küll Ereliukas ega Tarmo, aga arvan, et asi on tõesti harjutamises ja natuke ka suhtumises. See laskumine oli väga raske, kui arvestada mis muudel Eesti maratonidel pakutakse, samas oli ta natuke üle keskmise raskusega võrreldes Eesti XC sõitudega. Ja tõenäoliselt üsna lihtne (eelkõige liiga lühike) võrreldes muu maailma karmide mägedega.

Minu arvates aga algab hea laskumine sellest, et sa ei karda. Kui kardad, lähed krampi ja siis hakkab kõik valesti minema, painad pidurit liiga palju või keha ei toimi loodusliku amordina. Hea näide eilselt nightridelt. Läksin täiesti vabalt peale ühele Harku juurikasele singlilaskumisele. Isegi kiivril olev tuli ei reetnud õigeaegselt seda, et laskumise järsuma otsa lõpus on üks puu otsustanud külili keerata. Kihutasin täiega peale ja tulemuseks üks kolmemeetrine uperpall üle lenksu. Samas jäi kõik terveks, kuna keha oli lõtv ja integreerus maapinnaga suurepäraselt.

Postitatud: 08. 01. 2004. 11:17
Postitas Mati
Alvaro kirjutas:...Minu arvates aga algab hea laskumine sellest, et sa ei karda. Kui kardad, lähed krampi ja siis hakkab kõik valesti minema,... Isegi kiivril olev tuli ei reetnud õigeaegselt seda, et laskumise järsuma otsa lõpus on üks puu otsustanud külili keerata. Kihutasin täiega peale ja tulemuseks üks kolmemeetrine uperpall üle lenksu. Samas jäi kõik terveks, kuna keha oli lõtv ja integreerus maapinnaga suurepäraselt.
See on tõsi. Heaks kuid just mitte väga foorumikohaseks näiteks on purjus inimsed, kel üldjuhul igasugu kukkumistel jne veab (keha suht lõtv). Sama lõtvust kukkumisel õpetatakse minuteada ka võistluskunstides.

Postitatud: 08. 01. 2004. 16:05
Postitas alar
Aga kelle kogemusis siiski fs ratastega, võiksid mulle natukene rääkida selle tagumise amorti hooldamisest (kui tihti, mis teha vaja, palju maksab, kui keeruline on jne.)

Postitatud: 08. 01. 2004. 17:18
Postitas huko
alar kirjutas:Aga kelle kogemusis siiski fs ratastega, võiksid mulle natukene rääkida selle tagumise amorti hooldamisest (kui tihti, mis teha vaja, palju maksab, kui keeruline on jne.)
No ma sõidan kustomeeritud Fuel 80-ga. Foxi amordi manuaalis kästakse peale igat sõitu see puhtaks pühkida. Õhukambri puhastamine ja tihendite kontroll mudastes tingimustes sõites iga 8 tunni tagant, norm.tingimustes 40 tunnine hooldusvahe. Sellega saab ise hakkama. Korra aastas või 200 tunni tagant täielik puhastamine. Maksab Soomes/Inglismaal 80-90 eurot. Teha võib ainult ametlikus hoolduses, ei tea kas Eestis sellist on. Asi on keeruline seetõttu, et amordis on 12 atm surve all lämmastik.
Soomes igatahes osad tüübid hooldavad oma amorte krossi/mootorikelgumeeste juures, seal ju kah amordid kasutusel.

Muud marki amortidest nii palju, et näiteks Cane Creeki omasid saab täielikult ise hooldada. RockShox tahab kah ametlikku hooldust, aga v§oid ka ise hooldada ja lämmastiku asemel õhku sisse lüüa - ilmneb amordi mõningane "headuse vähenemine".

Anyway, firmade lehtedelt on manuaalid allatõmmatavad, kui soovi on, siis loe.
Asjalikku juttu soome keeles aetakse siin Fillari-lehden & Rocsportin foorum. Inglise keelseid foorumeid pead ise otsima.

Postitatud: 08. 01. 2004. 18:55
Postitas alar
Aga kas eesti rademar ei suuda seda hooldust teha vä? Et miks hinnad soome/inglismaa järgi käivad?

PS kas sul oma rattal ketas oli kohe peal või panid juurde?

Postitatud: 08. 01. 2004. 19:40
Postitas huko
Välismaa hinnad sellepärast, et Eesti tagaamordihooldusest (ntx Rademar) pole mul mingit teavet. Foxi täishooldus on peenike ja täpne töö, selleks on vaja spetsriistu ja koolitust.
Foxi kodulehel on mainitud ametlikud hooldekohad. Tamperes olev R-Tech sealt küll puudub, aga samas ise nägin oktoobris kui sinna tuli Foxilt suur kast täis igatsugu imevigureid. :shock:
Kodanikud, kellel on infot ja kogemusi tagaamordihooldusest Eestis, võiksid seda jagada! :wink:
huko kirjutas:No ma sõidan kustomeeritud Fuel 80-ga
Ostsin Fuel 80 raami ja selle ümber ehitasin ratta.

Postitatud: 08. 01. 2004. 21:27
Postitas alar
Aga kas sa siis tahadki öelda, et käid oma taga amorti regulaarselt soomes hooldamas või? Ja kas see imelik pole, et rademar müüb sellist juppi, mida ise hooldada ei oska?

Postitatud: 08. 01. 2004. 21:41
Postitas Rom
rikastel on omad seadused nagu tead :lol: :wink:

Postitatud: 08. 01. 2004. 21:53
Postitas erikr
kes kod huko jutte pikemalt on viitsinud jälgida siis saab selgeks, et oli ta meil pikka aega soomes. asukohakski oli ise märkinud Tre (Tampere).

Postitatud: 08. 01. 2004. 21:56
Postitas erikr
alar kirjutas:Aga kas sa siis tahadki öelda, et käid oma taga amorti regulaarselt soomes hooldamas või? Ja kas see imelik pole, et rademar müüb sellist juppi, mida ise hooldada ei oska?
rääkisin möödunud suvel surfhouse mehanniga konade all olevate foxi esiamortide asjus. mees arvas, et lihtsam foxid venemaale maha müüa ja marzocchid alla panna kui neid 100+ detaili lahti-kokku panema hakata ja kalleid spetstööriistu soetama. kui pool eestit sõidaks judyde ja aerosade asemel foxidega siis oleks ka meil vast vähemalt 1-2 normaalset foxi hooldust.

Postitatud: 08. 01. 2004. 22:50
Postitas huko
alar kirjutas:Aga kas sa siis tahadki öelda, et käid oma taga amorti regulaarselt soomes hooldamas või? Ja kas see imelik pole, et rademar müüb sellist juppi, mida ise hooldada ei oska?
No ühe suve olen sõitnud ja arvan, et talve kärutan kah ära. Eks kevade poole paistab, kuhu amordi remonti saadan. Tf-Tuned Inglismaal oleks vast parim. Saadad oma kaalu ja sõidustiili ning rattamargi ja kuulu järgi pannekse amort ülihästi tööle.Kogemused (küll mitte enda) Soomest saatmisega: sinna ja tagasi - alla nädala. Esmaspäeval posti ja neljapäev/reede on amort tagasi.
Kui "vedru" enne peaks ülesse ütlema, eks siis panen ajutiselt puupulga taha. Fillari-lehti on teinud sellise testi "Maksimarketi" FS-ratastega. Toimis paremini kui no-name vedru taga, sest sellised need odavad amordid on - ainult vedru.

Eestis müüakse palju asju, millele siinmaal ametlikku hooldust pole. Rademar pole vast nii tegija, et hakkaks Trekile ettekirjutisi tegema, milliseid juppe rattale panna ja milliseid mitte. Maailmas on palju maid, milledel puudub ntx Foxi ametlik hooldus, sest neid leidub järgnevates maades.

FS-rattaga on rohkem jama, nagu sa juba tead. Valik on sinu... :wink:

Postitatud: 09. 01. 2004. 00:33
Postitas Konflict
rock shocki saab eestis kll hooldada isegi kodukal on see Hawaii Express ära nimetatud kevade viiin sinna oma amordi ka enne kui sõitma jälle hakkan

Postitatud: 09. 01. 2004. 09:17
Postitas tarmo
hawaii peaks hakkama sel aastal ka foxi hooldama. vähemalt sügisel nii väideti, kui seal foxi "brainiga" esiamorti demoti.

Postitatud: 09. 01. 2004. 20:56
Postitas alar
to tarmu: Kas kohe konkreetselt antigi selline veksel välja, et nad hakkavad seda hooldma või?

Postitatud: 09. 01. 2004. 21:04
Postitas alar
Hawaii amorti hooldusest muidu niipalju, et suvel sõitsin koos sõbraga, kellel oli scott-i ratas, pirita metas ja ta monitou amort ütles ülesse. mõtlesime siis et hüppame korra piritalt läbi, et vennad vaatavad üle. Sealt anti aga hoopis teada, et nemad üldse ei tegele monitouga, et seda toovad maale nõmme rattapoe tüübid. Läksime siis sinna- nemad teatasid, et nad tegelevad vaid nende monitoudega, mis on nende müüdud rataste all ja hawaii peab tegelema oma müüdud monitoudega ja nad helistasid hawaii-sse küsisid, et mis värk on. Hawaiist öeldi telefoni teel, et muidugi nad tegelevad, et ilmselt oli mingi algaja vend, kes meid sinna nõmmele saatis, et minge ükskõik milisesse hawaii esindusse ja asi saab korda. Läksime siis rocca al maresse, kuid sealt öeldi, et nemad ei oska sellega midagi teha ja nad saatsid meid jälle piritale. Ühesõnsaga ring sai täis. Ausaltöeldes ma ei tea mis edasi sai, kuid loodan et ehk tal on nüüd see amort jälle korras. Seda loodan kah, et selline käitumine (kliendi edasi-tagasi jooksutamine) oli erand, mis peaks kinnitama reeglit.

...

Postitatud: 09. 01. 2004. 21:29
Postitas Marti
Amordi koha pealt seletati mulle, et Kui NRP'sse minna RSiga siis suunatakse HAWAIIsse ja Kui HAWAIIsse minna manitouga siis suunatakse NRPsse ja nii see süsteem üldjuhul töötab!!! See oli vist tõesti kurb juhtum lihtsalt :roll:

Postitatud: 09. 01. 2004. 21:51
Postitas alar
Oot, kes sulle seletas, kas keegi ühest neist poodidest või? Et kas nii se süsteem käibki et üks parandab ühte ja teine teist?

...

Postitatud: 09. 01. 2004. 22:10
Postitas Marti
Selle süsteemi tegi mulle selgeks Hanno, NRP'st, kui mul oli oma RSiga probleem! Ja jah, nii see süsteem toimibki, et üks parandab üht ja teine teist! Poodide vaheline diil, et suunatakse murega sinna, kus sellega tegeldakse!

Postitatud: 09. 01. 2004. 22:57
Postitas alar
Aga kas see siis mingi uus diil või? Või see suvine insidents oli põhjustatud poodides vastavatel hetkedel viibinud mehhaanikute ja müüjate teadmatusest?

Re: ...

Postitatud: 10. 01. 2004. 00:25
Postitas Kirsa
smdengo kirjutas:Amordi koha pealt seletati mulle, et Kui NRP'sse minna RSiga siis suunatakse HAWAIIsse ja Kui HAWAIIsse minna manitouga siis suunatakse NRPsse ja nii see süsteem üldjuhul töötab!!! See oli vist tõesti kurb juhtum lihtsalt :roll:
Hawaii tegeles ja tegeleb endiselt Rock Shox-ga, ükskõik kust sa siis oma RS ostnud oled.

Manitou-ga "tegeles" Balti Autoosad, mis on NRP-ga seotud asi, aga enam ei tegele! Hetkel ei tegele Manitou-ga keegi. Ka minul andis Scottil all olev Manitou otsad ja nyydseks on ta juba 5 kuud Hawaiis "tegelemisel". Kevadeks lubati mingi lahendus tekitada, et kas hakkavad ise Manitou-ga tegelema või annavad lukuta SID'i vastu.

Postitatud: 10. 01. 2004. 00:36
Postitas huko
No on ikka nigel värk küll... :cry: :roll:
Kas me sellist Vabariiki tahtsimegi?! :lol:

Postitatud: 10. 01. 2004. 00:57
Postitas Rivo
Ei tahaks uskuda, et Manitou Eestis "unarusse" jääb.
Vähemalt tahaks loota........endal kah Manitou

Postitatud: 10. 01. 2004. 03:40
Postitas UrmasL
Rivo kirjutas:Ei tahaks uskuda, et Manitou Eestis "unarusse" jääb.
Vähemalt tahaks loota........endal kah Manitou
Siiski, siiski. NRP ja Anton on Manitou puhul võlusõnad. Loodetavasti on Anton ka õiget määret hankinud, sest viimane mida ta sisse pani, kippus märjaga kivistuma....