Küsimus
Küsimus
Küsimus oleks selline, et kui määravaks on hea tulemuse saavutamiseks jalgratta vanus (üldse varustuse vanus, seisukord)?
Küsimus tekkis seepärast, et mul endal suht vana ratas juba (peaaegu 6 aastat)....ning no ei taha kuidagi minna. Tulemused on suht kehvapoolsed. Eks asi ole ka minus....
Njah, saite vast küsimusest aru. Eks ta amatöörlik küsimus ole....
Küsimus tekkis seepärast, et mul endal suht vana ratas juba (peaaegu 6 aastat)....ning no ei taha kuidagi minna. Tulemused on suht kehvapoolsed. Eks asi ole ka minus....
Njah, saite vast küsimusest aru. Eks ta amatöörlik küsimus ole....
Võibolla kui oleks uus ratas, siis oleks mingi inspiratsioon ja mõte sõitmiseks. uus ratas innustab mingil määral ja parandab võistlustulemusi ja Samas kui anda mingile prole vana vokk, siis ta arvatavsti sõidab ka hästi, sest ta ei kahtle endas ja teab oma võimete piire...
Ja vaevalt, et Optima ära laguneks, ta lihtsalt ei toimi koos Shimano Tourney juppidega...
Ja vaevalt, et Optima ära laguneks, ta lihtsalt ei toimi koos Shimano Tourney juppidega...
No Pain No Gain
vaatasin huvi pärast millise Merida 3k eest saaks...tuleb välja,et päris ei saagi,3,5k vaja.Sellise rattaga võiks sõita 50 hulka küll.Ainus probleem,et ees on suurem hammakas 42 ja taga väiksem 14.Et maratonil 50 hulka saada peab kiirem kassett olema 150 hulka saab 14 hambaga kaErmo kirjutas:Julgen pisut kahelda. 3K eest saaks N: Optima, mis lihtsalt ära laguneks, ma ei hakka rääkima geomeetriast, kaalust ja plastmassist käiguvahetaja osadest. Viljandi ja Rakvere etapil saaks see kindlasti suht-koht raske ülesanne olema.Ruve kirjutas:Ratta vanus nüüd vaevalt midagi määrab.Peaasi,et korras,jäik ja kerge kuigi ega see kaal nüüd ka kõike ei määra...arvan,et ei kukuks ka suvalise 3k maksva rattaga 50 kohast taha poole...TEC-l.Muidugi võistluspedaalid peavad olema
Samas, ega tea kah ...
mul oli ka kuni eelmise kevadeni mingi juust ilma amordita altuse ja acera juppidega. Aga pidevalt sai upgradetud. Kasset, topeltveljed, klipid, head kummid, nii et ei saanud arugi, et midagi niiväga puudu oleks. ratas võib vana olla, aga käi regulaarselt hoolduses ja jõudumööda uuenda. Kaal, amordi olemasolu jms. pole nii olulised kui hea veerevus ja tehniliselt enam-vähem korras ratas.
Muuseas, osa MTB ässasid sõidab siiani ilma amordita
Muuseas, osa MTB ässasid sõidab siiani ilma amordita
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!