1. leht 1-st

22. mai Harku

Postitatud: 17. 05. 2013. 19:50
Postitas Villem T
Sellised pirukad: http://www.kolmapaev.ee/index.php?optio ... &Itemid=53

Kui keegi mõistab sellest .fit asjast midagi massidele söödavat teha, siis tere tulemast.

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 17. 05. 2013. 22:09
Postitas Läänlane
Mis kujul see söödav on?

Võimalik on Endomondo route, tcx fail, gpx fail.

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 17. 05. 2013. 22:19
Postitas erikr
Läänlane kirjutas:Mis kujul see söödav on?

Võimalik on Endomondo route, tcx fail, gpx fail.
viewtopic.php?f=17&t=43721
laed selle .fit faili endomondosse ja edasi mööda lingitud õpetust.
Pärast kustutad oma endomondost ära.
Ise tegin paar tundi tagasi ära, teekond ootab Garminis läbisõitmist.

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 18. 05. 2013. 13:06
Postitas raikzz
Telefoni ka mingisse appi seda panna annab ?

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 18. 05. 2013. 14:20
Postitas serxx
raikzz kirjutas:Telefoni ka mingisse appi seda panna annab ?
Loe eelmist postitust. Või siis täpsemalt seal toodud linki.
Lisasin sinna just Androidiga telefoni + Endomondo juhendi.

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 20. 05. 2013. 21:30
Postitas Alvaro
Atesteerimiskomisjon käis täna rajaga tutvumas ja kiitis selle igati vastavaks ISO viimastele normatiividele. Trass on täielikult puhastatud puunottidest, risust ja luuravatest okstest (Kaido&Marek). Rajal on vägagi konkreetsed lõigud, kus saab pikalt juurikatel põristada, sirgetel kuuma anda ning on ka oma väike Holstre-Polli tõusude kaskaad, kus saate oma jõu mängu panna.

Lasterada Kaks lõiku tõmbame otseks. Esimene koht on hobuseraja viimases tipus, kust põhisõit laheb üle hobuka alla vasakule, lasterada keerab paremale tuhatee poole. Teine on raja lõpuosas legendaarne Harku / Tarassovi singel, kus põhisõit keerab 90 kraadi üles paremale, lasterada navigeerib mööda tuhateed otse. Olge siis valmis neid kohti tuvastama, et ei tuleks üllatusena :-) Link täiendatud kaardile.

Põhiraja pikkus on 6,2km ja põhisõidu pikkus 3 ringi. Korraldajate keskis tekkis äge vaidlus, kas anda naistele hõlpu ja lasta nad koju pere juurde juba kahe ringi läbimisel (hetkel on kavas ikkagi 3 ringi). Tekkis see eelkõige seetõttu, et Saku rada osutus mõnele võistlejale kahetunniseks "rattamaratoniks", mitte et meil kahju oleks Teil lasta 3 ringi läbida. Harku on kindlasti mõnevõrra kiirem, kuid mitte kosmiliselt palju. Ennustame esimese otsa võistlejate 3 ringi aegu võrreldes Saku 2 ringiga 5 min kiiremaks.

Kui oled võistlema tulemas mõnes N klassis, siis anna meile teada:
* Sama raha eest rohkem! Muidugi kolm ringi!
* Tahaks kihutada niipalju kui torust tuleb! Piisab kahest ringist!

Tervitame juba ette omalt poolt kõiki, kes rattal võistluskeskusesse saabuvad ja rajal aeglasematega ei kurjusta!

CCRM

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 21. 05. 2013. 12:47
Postitas Vika
Alvaro kirjutas:Kui oled võistlema tulemas mõnes N klassis, siis anna meile teada:
* Sama raha eest rohkem! Muidugi kolm ringi!
* Tahaks kihutada niipalju kui torust tuleb! Piisab kahest ringist!
Ikka rohkem tahaks :) Ehk siis 3 ringi :D

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 21. 05. 2013. 19:58
Postitas erikr
Käisin andsin rajameistrile oma heakskiidu ka ära.
Täitsa tiptop rada.

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 22. 05. 2013. 14:44
Postitas Raino
Teated otse sündmuskohalt - vihma ei saja, rada tähistatud, nooled paigas, julgestajad ja koerapissitajad juba ootavad kannatamatult võistlejaid..
Numbrid kaasa!

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 22. 05. 2013. 20:24
Postitas dh
Auväärt jätk Sakule!
Oli väga kiireid lõike, oli seljamassaaži, tõuse ja muda, kõike mida ühelt healt rajalt võiks oodata.
Esimesel ringil sai teise sillapeal tagakäikkar kõveraks kukutud, kuid sellest hoolimata sai ketiragina saatel sõit ära tehtud.

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 22. 05. 2013. 20:46
Postitas Läänlane
Väga lahe oli :D
Ilmselgelt jäi kohati sõiduoskusest puudu, mis tõmbas kohati kiiruse kiiruse väga alla ja sundis paaris kohas jalastuma.

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 22. 05. 2013. 21:02
Postitas TAIX11
Sussa, aitähh banaani eest! Rain oma pirukaga ajas ullu söögiisu peale, mitu korda nuiasin, a näe, kade poiss on :). Aga muidu oli ka kena ning puha.

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 22. 05. 2013. 21:16
Postitas kevin
oii, kuidas võtsid need ringi esimeses pooles olevad järjest tõusud kiruma(enda nõrkusest tingituna muidugi) :D kuid laskumistel oli juba hea tunne :D

Ja see oli väga hea, et see stardi/finiši U-osa vms oli teistpidi seekord (y)

Järjekordselt väga mõnus kolmapäev Kolmapäevaku rajal 8)

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 22. 05. 2013. 21:57
Postitas Ailar
Tänud korraldajatele! Rada oli igatahes parem kui eelmine aasta minu arust. Super mönusss!

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 22. 05. 2013. 21:59
Postitas Alvaro
Täname kõiki 272 startinut! Mitte kõik ei jõudnud loodetud finishini, mõned purunenud ketid, üks käikar ja lootusetult kinni kiilunud kett pidurdasid mõne osaleja liikumist rajal. Raja sõlmpunkt vabaõhujõusaali ristmikul tekitas oodatult ärevaid situatsioone, kuid õnneks päädis vaid ühe õnnetu kokkupõrkega võistlejate vahel. Pärast paariminutilist puhkepausi murul ronis vapper Liis jälle sadulasse ja lubas kaotatud aja rajal tagasi teha. Õnneks jäid ka rattad terveks. Järgmiseks aastaks on kindel plaan see Õismäe ringtee teha ühesuunaliseks. Kohtunikele esitatud raportis oli ka üks betoonsillalt pudenemine, aga see lõppes õnneks vaid ehmatusega.

Live ajavõtt on võistlusele toonud täiesti uue dimensiooni. Nutitelefonid käes hüüavad agaramad tegelased võistlejatele kaotatud ja võidetud sekundite kohta infot ning mõni jälgis kohapeal võistluse kulgu pigem telefonist, kui vahetult. Konkurents põhisõidu esikohale oli äärmiselt tihe ning kõik professionaalsed Kolmakpäevlased startisid pea viimasel võimalikul ajal võtmaks viimast sisse soojendatud ja tühjast rajast. Üks meie vähestest rattaproffidest jäeti selles üldarvestuse kõrges mängus lausa poodiumilt välja Tõsine värk!

Esialgsed tulemused

Kohtumiseni Kroodil kahe nädala pärast!

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 23. 05. 2013. 08:23
Postitas Villem T

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 23. 05. 2013. 09:03
Postitas erikr
Täitsa vahva õhtupoolik CCRM poolt korraldatud.
Kuna tegu oli radadega, mis kogu lumevaba aja mu menüüs on, ajasin naha kodust tulekuga juba soojaks ning läksin kohe aja peale.
Nõustun eelpoolöelduga, et seekordne rada meeldis rohkem kui möödunudaastane. Rajameistrile (y)
Endal läks nagu ikka enamus energiast gravitatsiooniga võitlemisele tõusudel ja turbasinglil.
Ilm oleks võinud muidugi natuke jahedam olla sellise siraka jaoks.
Rajatähistus väga hea, samuti julgestus tuhateel olulistes punktides.

Lenksukaamerasse jäid seekord kõik 3 ringi, sebin lähipäevil üles.

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 23. 05. 2013. 09:14
Postitas Snk
esimene ring: http://www.youtube.com/watch?v=imxmmqyf17U
teine ring: http://www.youtube.com/watch?v=wFCnQb-yZms
kolmas ring: http://www.youtube.com/watch?v=nanJAG_S7Hk
betoonsillalt pudenemine
kolmandal ringil 2:37

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 23. 05. 2013. 09:51
Postitas UrmasL
Snk kirjutas:kolmas ring: http://www.youtube.com/watch?v=nanJAG_S7Hk
kolmandal ringil 2:37
17.24 tarassovi singli lõpp. Arvasin, et olen ainus kes paremalt poolt kändu sõitis:) Olen alati sõitnud vasakult, kuni paar päeva tagasi proovisin paremalt poolt. Silma järgi raskem, aga sõites lihtsam.

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 23. 05. 2013. 10:08
Postitas Äärenurk
Hobukaks nimetatakse ka Trummi suusaradade kõige idapoolsemat tõusu Trepi tänava ääres. Kas keset Harku metsa on ka siis sama nimega? Ja kes on legendaarne Tarassov, kelle auks singel nimetati?
Alvaro kirjutas: Lasterada Kaks lõiku tõmbame otseks. Esimene koht on hobuseraja viimases tipus, kust põhisõit laheb üle hobuka alla vasakule, lasterada keerab paremale tuhatee poole. Teine on raja lõpuosas legendaarne Harku / Tarassovi singel, kus põhisõit keerab 90 kraadi üles paremale, lasterada navigeerib mööda tuhateed otse. Olge siis valmis neid kohti tuvastama, et ei tuleks üllatusena :-) Link täiendatud kaardile.

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 23. 05. 2013. 10:55
Postitas erikr
Äärenurk kirjutas: Ja kes on legendaarne Tarassov, kelle auks singel nimetati?
Igor Tarassov. Siin foorumis Tervisesportlane.

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 23. 05. 2013. 11:25
Postitas veloson
Mis selle ülikiire singli nimi ka olla võiks? http://youtu.be/nanJAG_S7Hk?t=10m6s

Lingis 10:06-10:38 kihutamine, 10:40 väike pidurdav põks, mis mõnelegi selja-, õla- ja kiivrimassaaži tegi

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 23. 05. 2013. 11:49
Postitas Vika
UrmasL kirjutas:17.24 tarassovi singli lõpp. Arvasin, et olen ainus kes paremalt poolt kändu sõitis:) Olen alati sõitnud vasakult, kuni paar päeva tagasi proovisin paremalt poolt. Silma järgi raskem, aga sõites lihtsam.
Sama siin :) Sõitsin eile paremalt poolt :)

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 23. 05. 2013. 13:10
Postitas erikr
veloson kirjutas:Mis selle ülikiire singli nimi ka olla võiks? http://youtu.be/nanJAG_S7Hk?t=10m6s

Lingis 10:06-10:38 kihutamine, 10:40 väike pidurdav põks, mis mõnelegi selja-, õla- ja kiivrimassaaži tegi
Enamus singleid on ikkagi nimetud. Või kui mingis seltskonnas ka millelegi nimi on antud, pole see üldisemasse käibesse läinud.

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 23. 05. 2013. 19:17
Postitas margus v
erikr kirjutas:
veloson kirjutas:Mis selle ülikiire singli nimi ka olla võiks? http://youtu.be/nanJAG_S7Hk?t=10m6s

Lingis 10:06-10:38 kihutamine, 10:40 väike pidurdav põks, mis mõnelegi selja-, õla- ja kiivrimassaaži tegi
Enamus singleid on ikkagi nimetud. Või kui mingis seltskonnas ka millelegi nimi on antud, pole see üldisemasse käibesse läinud.
Mina nimetan seda Mardi Singliks!
Mart Kalamehe auks kes näitas seda mulle esimesena ja kellega koos sai Teeme Ära raames ka sild valmistatud 2010 aastal

search.php?keywords=mart+kalamees&terms ... mit=Otsing

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 23. 05. 2013. 21:47
Postitas veloson
Olgu siis juba Mardi Kiirtee!

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 24. 05. 2013. 00:35
Postitas erikr
Kommenteeritud kuid naturaalne linateos suvalise sepiku üleelamistest Harku metsas.
http://www.youtube.com/watch?v=tKIkfkKl ... e=youtu.be

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 24. 05. 2013. 07:26
Postitas arnea
Fultsu on ikka hea kaameraplatvorm küll. Väga minimaalselt väristas, väga vaadatav. Või tegid sa videole järeltöötlust ja kasutasid mõnd värinavastast filtrit?

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 24. 05. 2013. 07:49
Postitas piffik
Erik suudaks oluliselt kiiremini sõita, aga siis hakkaks "televaatajad" virisema :)
Kõik meedia hüvanguks.

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 24. 05. 2013. 07:54
Postitas Erkz
Ma arvan, et ta sõitis läbi juurikate, mitte üle juurikate.

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 24. 05. 2013. 09:01
Postitas erikr
arnea kirjutas:Fultsu on ikka hea kaameraplatvorm küll. Väga minimaalselt väristas, väga vaadatav. Või tegid sa videole järeltöötlust ja kasutasid mõnd värinavastast filtrit?
Kaamera on jäiga kinnitusega stemil. Seetõttu on pildi dünaamika hoopis teine, kui Snk-l, kel on kaamera traksidega rinnal.
Värinavastase töötluse võimalus on youtubes peale üleslaadimist. Aga otse kaamerast võetud fail on ka täiesti vaadatav, arvestades kogu seda filmimise keskkonda.
piffik kirjutas:Erik suudaks oluliselt kiiremini sõita, aga siis hakkaks "televaatajad" virisema :)
Kõik meedia hüvanguks.
Oh :shock: , räägi mulle ka, kuidas ma saaks kiiremini edasi. Ma olen sellest infost väga huvitatud!
Ise panen 95-98% peal enda meelest. Enam-vähem sõita oskan, jõudmises on kõik kinni. 100% ma ei pea vajalikuks välja panna. Mind motiveerib sellisel kujul asjast saadav fun rohkem kui summaarselt 2 minutit parem aeg ja 10 võrra parem koht, mille saavutamiseks tõmbaksin end täiesti kooma.
Nn lihtsad lõigud siledal pean võtma kergemalt, kuna pean pidevalt mootori mõneks ajaks taastumisreziimi laskma. Muidu lööb kaistmed välja ja siis tulen juba kalendriga finishisse.
Erkz kirjutas:Ma arvan, et ta sõitis läbi juurikate, mitte üle juurikate.
Niikaua, kuni hoogu jätkub, võib nii väljenduda küll. 29" 100 mm FS neelab ikka nii võimsalt, et igal pool pole mõtet siledamaid kohti otsida, tuleb lenksust kinni hoida ja hoida sirget joont. Rajal olid sees ka mõned lemmiklõigud, mida olen vähemalt paarsada korda funi pärast täiega pannud. Kuusesingel peale stardijärgset heinamaad, lenksu kalibreerimise singel, kus iga vend laia lenksuga otse kaskede vahelt läbi ei lähe, pikk tagumine rabaserva singel. Laskumistel pole ka vähemalt kuivaga suurt midagi vahtida, tuleb võtta sirgelt vastu see, mis tuleb.

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 24. 05. 2013. 09:13
Postitas kuga
veloson kirjutas:Mis selle ülikiire singli nimi ka olla võiks? http://youtu.be/nanJAG_S7Hk?t=10m6s

Lingis 10:06-10:38 kihutamine, 10:40 väike pidurdav põks, mis mõnelegi selja-, õla- ja kiivrimassaaži tegi
Tuleb tuleb tunnistada oma saamatust, ning kolmest kaks ma sain seal kätte... :D
seega olen endiselt tunnistatud lennuvõimetuks linnuks... :D
seekord pääsesin õnneks valuliku põrutuse ja nihestusega...
Rada oli super!

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 24. 05. 2013. 09:26
Postitas erikr
kuga kirjutas:
veloson kirjutas:Mis selle ülikiire singli nimi ka olla võiks? http://youtu.be/nanJAG_S7Hk?t=10m6s

Lingis 10:06-10:38 kihutamine, 10:40 väike pidurdav põks, mis mõnelegi selja-, õla- ja kiivrimassaaži tegi
Tuleb tuleb tunnistada oma saamatust, ning kolmest kaks ma sain seal kätte... :D
seega olen endiselt tunnistatud lennuvõimetuks linnuks... :D
seekord pääsesin õnneks valuliku põrutuse ja nihestusega...
Rada oli super!
Esimesel ringil läksin 10:40 kohta mööda porist joont, nagu eelmisel päeval rada läbi sõites.
Ei tundunud mugav, hoogu oli ja läksin liiga vasakust servast. Jätsin meelde, järgmised ringid läksin otse sillakese parempoolse nurga pealt. Oluliselt parem. Sai täiega otse panna ja valmistuda vasakpöördeks.

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 24. 05. 2013. 11:51
Postitas Kuldar
kas tõusudel seda aegluubis rezhiimi ei saa maha võtta?

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 24. 05. 2013. 12:12
Postitas erikr
Kuldar kirjutas:kas tõusudel seda aegluubis rezhiimi ei saa maha võtta?
Vaatame, mis teha annab kui veel kaalust maha saab.
Muu on OK või?

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 24. 05. 2013. 14:11
Postitas Kuldar
ei tõsiselt, täitsa timm! muidu ma mullavideosid ei viitsi vaadata. On sellel mingi oma pildistabilisaator ka? lisaks youtube korrektorile. Muidu need lenksuvideod on "mees või muru" aru ei saa.
erikr kirjutas:
Kuldar kirjutas:kas tõusudel seda aegluubis rezhiimi ei saa maha võtta?
Vaatame, mis teha annab kui veel kaalust maha saab.
Muu on OK või?

Re: 22. mai Harku

Postitatud: 24. 05. 2013. 17:47
Postitas Kirsa
Ma arvan et erikr sõitis hõljukiga, see ei ole ratas. :) Aga muidu mind ennast erutab just kiire-kiire-aeglane sõidutakt, et ise 29" FS ostma ei torma, aga videot oli tõesti kena vaadata.
Youtube tegelikult keerab liikuva pildi suhteliselt tuksi, eriti kui on väikesed lehed ja muud detailid pildis. 1080p või mitte neil on bitrate olematu. Kusjuures nö "firmade tootetutvustused" ja muud professionaalsed videod on sujuvad, aga laadid ise ja on alati hirmus sakkimine.

Ühesõnaga erikul endal arvutis nägi see asi tõenäoliselt veel sujuvam välja. Või on tehtud jah mingeid töötluse trikke.