Tagumise Altus käikari seadistamine
Postitatud: 14. 09. 2005. 20:24
Sattusin omadega natukene ummikusse, nimelt tegemist miski ürgaegse Altus tagumise käikariga (päritolu kuskil 91-95 aasta vahemikust).
Peale tagumise jooksu täieliku väljavahetamist tekkis probleem tagant kõige suurema hammasrattaga, nimelt juhtlitter kipub vastu hammasratast käima hakkama.
Otsisin siis harjumuspäraselt pingutuskruvi, kuid mida pole seda pole.
Seega küsimus, et kas on võimalik midagi omaltpoolt ettevõtta, või lihtsalt mitte kasutada kõige suuremat hammakat, ennem kui kogu käigu süsteem pole välja vahetatud (ega sellest suurimast siiani puudust ei tunne kah).
Ah jah taustinfot kah natukene, käikarit uurides tuvastasin sealt ainult kirjad 6-7 speed ja max 28T. Uus kassett on 11-28T (vana tirr oli 13-28T).
Praegu kirjutades tekkis endal tegelt üks väike kahtlus, nimelt kuna 32 kodaraga rumme just väga palju ei toodeta enam 7speed kassetti tarvis siis sai "Velo keskusest" soetatud suuremale kassettile mõeldud rumm, rääkisin ka mehaanikule ära, et 7speed kassett tegelt peale vaja. Mehaanik mõtles ja kaalus pikalt, aga siiski arvas, et probleeme ei peaks tekkima, ainuke asi, et rummu ja kassetti vahele tuli panna miski seib, et kassett loksuma ei hakkaks.. Isiklik kahtlus siis see, et käikari liikumise nurk siiski ei vasta päris kassetti asendile.. Eks teie lükake ümber või kinnitage minu kahtlust ja olesk tänulik ka mõne pisikese õpetussõna eest..
Peale tagumise jooksu täieliku väljavahetamist tekkis probleem tagant kõige suurema hammasrattaga, nimelt juhtlitter kipub vastu hammasratast käima hakkama.
Otsisin siis harjumuspäraselt pingutuskruvi, kuid mida pole seda pole.
Seega küsimus, et kas on võimalik midagi omaltpoolt ettevõtta, või lihtsalt mitte kasutada kõige suuremat hammakat, ennem kui kogu käigu süsteem pole välja vahetatud (ega sellest suurimast siiani puudust ei tunne kah).
Ah jah taustinfot kah natukene, käikarit uurides tuvastasin sealt ainult kirjad 6-7 speed ja max 28T. Uus kassett on 11-28T (vana tirr oli 13-28T).
Praegu kirjutades tekkis endal tegelt üks väike kahtlus, nimelt kuna 32 kodaraga rumme just väga palju ei toodeta enam 7speed kassetti tarvis siis sai "Velo keskusest" soetatud suuremale kassettile mõeldud rumm, rääkisin ka mehaanikule ära, et 7speed kassett tegelt peale vaja. Mehaanik mõtles ja kaalus pikalt, aga siiski arvas, et probleeme ei peaks tekkima, ainuke asi, et rummu ja kassetti vahele tuli panna miski seib, et kassett loksuma ei hakkaks.. Isiklik kahtlus siis see, et käikari liikumise nurk siiski ei vasta päris kassetti asendile.. Eks teie lükake ümber või kinnitage minu kahtlust ja olesk tänulik ka mõne pisikese õpetussõna eest..