1. leht 1-st
Manitou Skareb Comp ei lukustu
Postitatud: 16. 08. 2005. 08:20
Postitas m6mm
Juhtus selline asi, et hüppasin 3 nädalat all olnud Skarebile lukustatud asendis peale (teeservast alla sõidul) ja see lakkas lukustamast. Lisaks sellele, järsud löögid võttis ta kodusõidul nagu lukustatuna (nupu keerasin lahti), peale vajutades oli aga pehme... Võtsin kodus lahti, ei leidnud vähimatki viga... peale selle, et õli oli seal torus sees ca 2 cm... Sel amordil on all reboundi nupp ja sellega ilmselt seotud alumine klapp... Kas võib olla võimalik, et õli suruti selle löögiga lihtsalt alumisse kambrisse või oligi amort algselt pooltühi? Ja kas tänapäeval keegi seda Motorex SAE 5WT õli müüb? Garantiid mul pole, seda pole mõtet soovitada.
Postitatud: 16. 08. 2005. 08:58
Postitas veiko
04 skarebitel oli/on mingi standardviga küljes. Minu skareb super andis saba peale esimest sõitu. Termineid ma ei tunne, sestap räägin edasi nagu blond. Mingi junn seal seel läks katki ning siis telliti uus. Vot see uus junn nägi veidi teistsugune välja kui vana (ilmselt muutis tehas konstruktsiooni) ning peale seda töötab amort normaalselt. Soovitan Sul pöörduda mustamäe AT sporti. Seal üks minu nimekaimust mehaanik, kes on suuteline skarebi (ilmselt ka teised manitou amordid) tööle panema. Julgen soovitada.
Postitatud: 16. 08. 2005. 09:15
Postitas m6mm
Tänud, lippan sinna.
Re: Manitou Skareb Comp ei lukustu
Postitatud: 16. 08. 2005. 09:31
Postitas KristjanS
m6mm kirjutas:. Võtsin kodus lahti, ei leidnud vähimatki viga... peale selle, et õli oli seal torus sees ca 2 cm...
kui sa mõtled nüüd seda toru kuhu õli sisse käib, siis seal peaks olema vähemalt 12,7cm õli.Praktika on aga näidanud et sellega lukk veel tööle ei hakka.tuleb aga juurde panna (paberid annavad miski 12,7-14cm). Oled tähele pannud,ega kodus ratta all pole mõnd õlilaiku olnud? Võimalik jah et peksis kogu õli amordi "pükstesse".Mine,vaata ja uuri.Skareb on nii lihtsa ehitusega et sellele võib diagnoosi panna ka koduste vahenditega,ei pea olema insener-keemik paberitegaa

.
Postitatud: 16. 08. 2005. 10:02
Postitas m6mm
Ei, õliaiku kodus polnud ja asi muutus ühe "raksuga"... Ma vist ikka viin selle tollele Veikole näha, nagunii pole mul seda õli ja samuti pole ma seda amorti töötavana lahti teinud (et aru saada, milline näeb välja katkine). Lollikindel on ta küll, samas lollid on ülimalt leidlikud

Postitatud: 16. 08. 2005. 11:43
Postitas Kirsa
Skarebitel oligi 2003a nö "pehme" käiguga lukk praak. Mul andis paari nädalaga omal ajal otsad ning käitus täpselt samamoodi nagu sa kirjeldad. Peale seda pandi külge 2004a click click lukk ja asi toimis.
Postitatud: 16. 08. 2005. 12:27
Postitas Olts
Mul pidas pool aastat vastu ja nüüd Rakkes hakkas kah midagi taguma. Ilmselt sama viga. Viisin Hawaiisse. Eks näis,kaua teevad.
Postitatud: 16. 08. 2005. 14:33
Postitas m6mm
Viisin Veiko soovitusel Veiko juurde

ja jutt lühike: õli oli löödud läbi reboundi korgi, millele keermele olid insenerid rumala soone sisse mõtelnud. 2005. mudelitel on see soon ära täidetud, 2004. omad jõuavad ilmselt varem või hiljem sama murega parandusse. Tänud kaasa mõtlemast!
Postitatud: 16. 08. 2005. 22:57
Postitas alar
Mul oli täpselt samasugune asi enda SID-il, kuigi mul lukustust pole

. Viidi rademarist hawaiisse ja käisin seal teda korra isegi vaatamas ja küsisin, et mis kala on, siis nad hüppasid mulle kah kraesse, et olevat kinnise lukuga kõvasti mööda juurikaid ja äärekive lasknud, siis ütlesin ma, et vaadake ikka amort üle ja kui suudade luku tuvastada, siis olete küll klienti igat pidi aidanud. Lukku nad ei leidnud ja amorti sain varsti tagasi. Nii et see tõestab siis seda, et mitte ainult Skarebidel ja mitte ainult lukkudega amortidel ei juhtu seda, et õli satub valesse kohta.
Ah jaa, minul andis see tunda siis niimoodi, et amort ei amortiseerunud enam ühtlaselt vaid jäi aegajalt kuskile keskele või ka ülesse kinni.