1. leht 1-st

XB3 ratta kasseti maha võtmine

Postitatud: 25. 04. 2015. 17:28
Postitas Oliver Tender
Kuidas käib lahti XB3 ratta (cnopm) kassett? Sain selle kahe auguga stoppermutri lahti mille all paistab tirr ja laagrid, aga see pole ju ometi õige asi?! Või jätan selle kahe auguga stoppermutri lõdvalt peale, et laagrid välja ei tuleks ja tõmban kasseti ära? Ega siis kasseti altpoolt laagrid välja ei kuku?

Tahaks nagu paar kodarat vahetada, aga see suur ümmargune plaat kasseti ja rummu vahel jääb ette...

Re: XB3 ratta kasseti maha võtmine

Postitatud: 25. 04. 2015. 18:21
Postitas andresle
Vene rattal on 2 varianti. Kui Su tagarumm on üleni terasest, Turisti oma, ja peal 3 või 4 hammakat, eemaldad hammakate eest splindi ja tõmbad hammakad otse maha.
Kui rummu korpus on terasest ja põsed alumiiniumist (või on rumm üleni alumiiniumist), Start Šosse oma, keerad maha 2 esimest hammakat ja tõmbad 3 viimast otse maha. Siis pääsed kodaraid vahetama.
Osadel Stardikatel kasutati ka India tirre (vist oli Hero), see tuleb ikkagi teha pilbasteks või spetsvõtmega eemaldada, sest tagaflants on kõrgem kui kodarate diameeter rummul.
Kuna Sul on hetkel tirr avatud, tao see enne uuesti kõvasti kinni, et kuulid laiali ei pudeneks. (keere on tagurpidi, nagu ilmselt juba lahti võttes märkasid)
Kui soovid tirri eemaldada rummult, pead selle maha keerama kahest hambast, mis jäävad tirrikapslist kõrgemale (ei ole lihtne töö, iga tirri ei saanud ilma spets tirrivõtmeta iga mees korralikult maha)

Re: XB3 ratta kasseti maha võtmine

Postitatud: 26. 04. 2015. 22:14
Postitas Oliver Tender
Tänud! Edaspidi olen targem. Seekord lasin ikkagi kuulid välja. Lisaks kodaravahetusele sain ka tirri sisu puhtaks ja uuesti määritud. Aega läks, aga töötas ka nii :D