1. leht 1-st

M520 pedaalide hooldusest

Postitatud: 23. 02. 2015. 19:16
Postitas Swissflam
Olukord siis selline, et Shimano M520 pedaalidel lõtkud sees (mõlemal poolel), avamiseks vaja eritööriista PD40. Millised on ratturite kogemused, kas tasub neid pedaale hooldada (ja soetada omale PD40 tööriist) või on lõtku tekkimise ajaks seesmised detailid juba ülemäära kulunud? Jõudsin sõita nendega aasta jooksul 3000km, lõtkuga maha vuratud sellest u.200km.

Re: M520 pedaalide hooldusest

Postitatud: 23. 02. 2015. 19:44
Postitas urmo
PD40 tööriista asendab edukalt ka tavaliste kullinokk-tangide vm sarnase tööriista mõistlik kasutamine (ühel pedaalil on keere harjumuspärasest teistpidi). Ainus sisedetail, mida seal vahetada saab, on laagrid. Üldiselt on 520 pedaalid nii odavad ja laagrid vastupidavad, et ainuke mõistlik hooldus on võll lahti keerata, sisu puhtaks pühkida ja värske määre asemele panna. Kui midagi juba lõplikult ära kulub, siis on tõenäoliselt kasulikum uued pedaalid kogu täiega osta. Väike lõtk esineb enamikel mitte-tutikatel pedaalidel ja ei ole eriti tähelepanu vajav.

Re: M520 pedaalide hooldusest

Postitatud: 24. 02. 2015. 20:26
Postitas Viljar V
Minul 520 kestnud tänaseks 9000 km, korra olen määrdega väikse värskenduse teinud :)
Vända poole peal on kerge lõtk tunda, aga ei midagi erilist.
Hooajaks lähevad küll uued käiku, aga ma arvan, et talvekale käivad veel küll ja küll.

Tööriistaks kasutasin minagi kullikaid ;)

Re: M520 pedaalide hooldusest

Postitatud: 24. 02. 2015. 22:35
Postitas HooligaN
:shock: tööriist maksav V+ 1,60 eur, milles nagu kyss?
https://www.youtube.com/watch?v=OXfrmkOTicM

Re: M520 pedaalide hooldusest

Postitatud: 26. 02. 2015. 07:53
Postitas Viljar V
Tegelikult küss selles, et ma olin nii laisk küll, et pedaali küljest ära võtta ei viitsinud :)
Seega jäävad ikka kullikad ;)

Re: M520 pedaalide hooldusest

Postitatud: 26. 02. 2015. 20:06
Postitas Swissflam
Saingi kullinokkadega lahti. Parempoolse pedaali sai korda aga vasakpoolne oli juba nii kulunud, et loksuvabaks ei saanudki. Juba avades oli näha, et korpusesse oli "rokk" pääsenud (või pigem koostetehases sinna jäänud). Muidu polekski hullu olnud aga see pedaal tegi veidi tugevamini talda andes kolksu või naginat, mis häiris ja prügikasti nad lendasidki. Sai prooviks teise tootja jubinad ligi võetud.