1. leht 1-st

Drop-bar Levers and Direct-pull Cantilevers

Postitatud: 14. 09. 2004. 19:13
Postitas cowrider
Et siis selline lugu, et on tarvis asisemaid pidureid orgunnida. Mõtlesin Turistile teise kahvli panna, millel V-pidurid. Praegu on oinasarvedega lenks ja selle piduriheeblid on ühe kinnituskohaga pidurite jaoks.
Väidetavalt ei hakka see orkester mängima :(
Vaja mingit üleminekut: http://www.sudibe.de/fotos/technik/Pc030049b.jpg

Seal probleemi natuke lahatud: http://sheldonbrown.com/tandem-brakes.html

Lahendus? Tahaks asja mõistliku hinnaga lahendada ja kahvlivahetus oleks ka ses mõttes kasuks, et saaks laiema (standardse) rummuga jooksu kasutada. Muidugi kui ma jätan nii nagu on, hoian praegu kõvasti raha kokku (kahvel+pidurid+esirumm+muu pudi).

Kui kellelgi on soodsalt mingit asjassepuutuvat kola müüa (kahvlit, pidureid, drop-bar linke), võib sõnumi saata.

Postitatud: 15. 09. 2004. 09:32
Postitas tsimpa
mul sama mure peaaegu, tahaks maanteerattale v-pidureid.
Nimelt maastikusõidul kisub mudasema raja korral pidurivahe tihkelt paska täis. suur mure on just tagumisega, esimese puhul on pidur kahvli "taga".

kunagi olid mingid popid asjad brake boosterid.... äkki võiks neid kaks tükki kokku panna (üks ette ja teine tahapoole piduriõlga)
nii saaks kasutada ühe augu kinnitust ilma keevitustöödeta raamil ja kahvlil