1. leht 1-st
Sadulakinnitus loksub
Postitatud: 27. 01. 2004. 08:26
Postitas Kuldar
Sadulakinnitusjunn loksub sadulapostis. Post ise on karbon (sorri, süsinikkiust). Teab keegi mismoodi see ühendus on tehtud - nuutidega sisse pressitud, kuumpress vms? Ja kuidas pidama saada?
Ehk siis kuidas see junn sealt kätte saada, et kapitaalselt liimida? Junni tagant maha saagida ei taha, post on ise niigi max-märgist kõrgemalt raamist väljas.
Postitatud: 27. 01. 2004. 19:33
Postitas Hanno
Mul on endal olnud kahe sadulapulgaga sama prbobleem. Mul ei ole õnnestunud muidugi carbonposti omanik olla, aga alumiinium tuli küll lihtsalt minema visata. Ei aidanud midagi. Proovisin ka läbi puurida ja neetidega, kuid see jõud, mis sadula peale tuleb, on ikka liiga suur vähemalt minu poolt proovitud meetodite vastu.
Re: Sadulakinnitus loksub
Postitatud: 27. 01. 2004. 20:01
Postitas Ruve
tavaline jobu kirjutas:Sadulakinnitusjunn loksub sadulapostis. Post ise on karbon (sorri, süsinikkiust). Teab keegi mismoodi see ühendus on tehtud - nuutidega sisse pressitud, kuumpress vms? Ja kuidas pidama saada?
Ehk siis kuidas see junn sealt kätte saada, et kapitaalselt liimida? Junni tagant maha saagida ei taha, post on ise niigi max-märgist kõrgemalt raamist väljas.
milline post see täpselt on? äkki saad pildi siia, siis saaks ka midagi arvata rohkem. liim on ilmselt esimene asi millega kuidagi moodi üritada parandada kui carbon post.
Postitatud: 27. 01. 2004. 22:42
Postitas Kuldar
Kui sellest pildist abi on:
album_page.php?pic_id=806
Postitatud: 28. 01. 2004. 08:42
Postitas Rivo
Puurimine ja neetimine

Ruve variant, liimimine oleks nagu päris OK, aga, kui sa klambrit sadulaposti seest kätte ei saa, siis ei tule korralikust liimimisest kah midagi välja. Ääre vahelt ei õnnestu suurt midagi sisse toppida. Aga kui õnnestub, siis go for it ja sõida niikaua kui kannatab.
Selle loksumisega veel see asi, et sadula post ise saab suuremat vatti ja purunemise oht on tunduvalt suurem.
Postitatud: 28. 01. 2004. 09:07
Postitas erikr
kõlab jõhkralt kuid soovitan uut pulka. see liide saab metsikut tsüklilist koormust ja dünaamilisi lööke. lühiajalist abi võib küll remondist olla kuid võistlustele ei kipuks sellisega.
neetimist ei poolda kuna süsinikkiul puuduvad omadused mis lubaksid needil seal kindlalt püsida. õiget liimi ei tea meist keegi ja Loctite või 3M esindaja tooks sobivat liimi kuskilt ameerikamaa laost ainult karbikoguse. selle raha eest saaks aga uue ratta. (väike liialdus

)
ise pakun, et tuleb ots kätte saada,peenemaks töödelda, teha pressistuga vahehülss ja peale litsuda, töödelda posti sisepind üle ja siis pressida kogu see kraam taas kokku. kuid see on vaid
arvamus, tegelikku konstruktsiooni pole ju näinud.
Re: Sadulakinnitus loksub
Postitatud: 28. 01. 2004. 11:54
Postitas mart2
tavaline jobu kirjutas:...Junni tagant maha saagida ei taha, post on ise niigi max-märgist kõrgemalt raamist väljas.
Siin remont ei aita ja soovitan uus post vaadata.

Kui ta on juba praegu kõrgemal lubatu piirist, siis tähendab, et ülepinge jääb ikkagi ja logistad varsti uuest lahti (+ oht valusale võistluse aegsele purunemisele). Väidetavalt on just 'carbon'-jupid eriti tundlikud min-max märkidest kinnipidamise suhtes.
Postitatud: 28. 01. 2004. 14:12
Postitas Ruve
vanasti oli selline liim nagu EPO (oli vist selline nimi?), mis kivistus väga kõvaks. kui see pragu sellega täita ja paar tuuri klaasriiet ka ümber, siis ehk peaks veidi aega vastu

iseasi kust seda EPO't hankida.
Postitatud: 28. 01. 2004. 14:15
Postitas margo
Ruve kirjutas:... iseasi kust seda EPO't hankida.
Igast hästi varustatud ehituspoest.

Postitatud: 28. 01. 2004. 15:03
Postitas Ereliukas
Ruve kirjutas:vanasti oli selline liim nagu EPO
EPOga (liimiga) igatsugu asju kinni liiminud aga tal üks paha omadus -
ei kannatanud põrutust - kardan, et see on väga ajutine lahendus.
Postitatud: 28. 01. 2004. 22:38
Postitas erikr
Ereliukas kirjutas:Ruve kirjutas:vanasti oli selline liim nagu EPO
EPOga (liimiga) igatsugu asju kinni liiminud aga tal üks paha omadus -
ei kannatanud põrutust - kardan, et see on väga ajutine lahendus.
sama ka külma kohta. vene ajal sai pidevalt oma poola slallisuuski lapitud. see EPO on kõva kuid suht kristallilise struktuuriga jääb, st puudub elastsus. liimimiseks ikakgi vaja ots postist kätte saada. tänapäeval on paremaid liime ja vaikusid kui see EPO.
Postitatud: 07. 07. 2004. 07:25
Postitas Kuldar
erikr kirjutas:Ereliukas kirjutas:Ruve kirjutas:vanasti oli selline liim nagu EPO
see EPO on kõva kuid suht kristallilise struktuuriga jääb, st puudub elastsus. liimimiseks ikakgi vaja ots postist kätte saada. tänapäeval on paremaid liime ja vaikusid kui see EPO.
Peale tüütuid mässamisi õnnestus kinnitusjunn postist kätte saada.
Labane vägistamine lõppes resultaadita.
Keevas vees leotamine tõmbas liitekoha hoopis tihedaks, tulemust andis sügavkülmikus hoidmine ja peale seda pika ora ja haamriga seestpoolt väljakoksimine.
Oligi liimitud ühendus.
Liitepinnad on puhastatud ja karestatud. Mis liimiga tasuks siis kallale minna? Millega seda karbonraami "parandamist" tehakse?
Loks iseenesest jäi tuntav, no ütleme 1/2 mm, seega nö. kontaktliimid ei kõlba, pigem supertsement-tüüpi möginad ja vaigud.