Sadulakinnitus loksub
Sadulakinnitus loksub
Sadulakinnitusjunn loksub sadulapostis. Post ise on karbon (sorri, süsinikkiust). Teab keegi mismoodi see ühendus on tehtud - nuutidega sisse pressitud, kuumpress vms? Ja kuidas pidama saada?
Ehk siis kuidas see junn sealt kätte saada, et kapitaalselt liimida? Junni tagant maha saagida ei taha, post on ise niigi max-märgist kõrgemalt raamist väljas.
Ehk siis kuidas see junn sealt kätte saada, et kapitaalselt liimida? Junni tagant maha saagida ei taha, post on ise niigi max-märgist kõrgemalt raamist väljas.
Mul on endal olnud kahe sadulapulgaga sama prbobleem. Mul ei ole õnnestunud muidugi carbonposti omanik olla, aga alumiinium tuli küll lihtsalt minema visata. Ei aidanud midagi. Proovisin ka läbi puurida ja neetidega, kuid see jõud, mis sadula peale tuleb, on ikka liiga suur vähemalt minu poolt proovitud meetodite vastu.
Re: Sadulakinnitus loksub
milline post see täpselt on? äkki saad pildi siia, siis saaks ka midagi arvata rohkem. liim on ilmselt esimene asi millega kuidagi moodi üritada parandada kui carbon post.tavaline jobu kirjutas:Sadulakinnitusjunn loksub sadulapostis. Post ise on karbon (sorri, süsinikkiust). Teab keegi mismoodi see ühendus on tehtud - nuutidega sisse pressitud, kuumpress vms? Ja kuidas pidama saada?
Ehk siis kuidas see junn sealt kätte saada, et kapitaalselt liimida? Junni tagant maha saagida ei taha, post on ise niigi max-märgist kõrgemalt raamist väljas.
Kui sellest pildist abi on:
album_page.php?pic_id=806
album_page.php?pic_id=806
Puurimine ja neetimine Ruve variant, liimimine oleks nagu päris OK, aga, kui sa klambrit sadulaposti seest kätte ei saa, siis ei tule korralikust liimimisest kah midagi välja. Ääre vahelt ei õnnestu suurt midagi sisse toppida. Aga kui õnnestub, siis go for it ja sõida niikaua kui kannatab.
Selle loksumisega veel see asi, et sadula post ise saab suuremat vatti ja purunemise oht on tunduvalt suurem.
Selle loksumisega veel see asi, et sadula post ise saab suuremat vatti ja purunemise oht on tunduvalt suurem.
kõlab jõhkralt kuid soovitan uut pulka. see liide saab metsikut tsüklilist koormust ja dünaamilisi lööke. lühiajalist abi võib küll remondist olla kuid võistlustele ei kipuks sellisega.
neetimist ei poolda kuna süsinikkiul puuduvad omadused mis lubaksid needil seal kindlalt püsida. õiget liimi ei tea meist keegi ja Loctite või 3M esindaja tooks sobivat liimi kuskilt ameerikamaa laost ainult karbikoguse. selle raha eest saaks aga uue ratta. (väike liialdus )
ise pakun, et tuleb ots kätte saada,peenemaks töödelda, teha pressistuga vahehülss ja peale litsuda, töödelda posti sisepind üle ja siis pressida kogu see kraam taas kokku. kuid see on vaid arvamus, tegelikku konstruktsiooni pole ju näinud.
neetimist ei poolda kuna süsinikkiul puuduvad omadused mis lubaksid needil seal kindlalt püsida. õiget liimi ei tea meist keegi ja Loctite või 3M esindaja tooks sobivat liimi kuskilt ameerikamaa laost ainult karbikoguse. selle raha eest saaks aga uue ratta. (väike liialdus )
ise pakun, et tuleb ots kätte saada,peenemaks töödelda, teha pressistuga vahehülss ja peale litsuda, töödelda posti sisepind üle ja siis pressida kogu see kraam taas kokku. kuid see on vaid arvamus, tegelikku konstruktsiooni pole ju näinud.
Re: Sadulakinnitus loksub
Siin remont ei aita ja soovitan uus post vaadata. Kui ta on juba praegu kõrgemal lubatu piirist, siis tähendab, et ülepinge jääb ikkagi ja logistad varsti uuest lahti (+ oht valusale võistluse aegsele purunemisele). Väidetavalt on just 'carbon'-jupid eriti tundlikud min-max märkidest kinnipidamise suhtes.tavaline jobu kirjutas:...Junni tagant maha saagida ei taha, post on ise niigi max-märgist kõrgemalt raamist väljas.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
sama ka külma kohta. vene ajal sai pidevalt oma poola slallisuuski lapitud. see EPO on kõva kuid suht kristallilise struktuuriga jääb, st puudub elastsus. liimimiseks ikakgi vaja ots postist kätte saada. tänapäeval on paremaid liime ja vaikusid kui see EPO.Ereliukas kirjutas:EPOga (liimiga) igatsugu asju kinni liiminud aga tal üks paha omadus -Ruve kirjutas:vanasti oli selline liim nagu EPO
ei kannatanud põrutust - kardan, et see on väga ajutine lahendus.
erikr kirjutas:Ereliukas kirjutas:see EPO on kõva kuid suht kristallilise struktuuriga jääb, st puudub elastsus. liimimiseks ikakgi vaja ots postist kätte saada. tänapäeval on paremaid liime ja vaikusid kui see EPO.Ruve kirjutas:vanasti oli selline liim nagu EPO
Peale tüütuid mässamisi õnnestus kinnitusjunn postist kätte saada.
Labane vägistamine lõppes resultaadita.
Keevas vees leotamine tõmbas liitekoha hoopis tihedaks, tulemust andis sügavkülmikus hoidmine ja peale seda pika ora ja haamriga seestpoolt väljakoksimine.
Oligi liimitud ühendus.
Liitepinnad on puhastatud ja karestatud. Mis liimiga tasuks siis kallale minna? Millega seda karbonraami "parandamist" tehakse?
Loks iseenesest jäi tuntav, no ütleme 1/2 mm, seega nö. kontaktliimid ei kõlba, pigem supertsement-tüüpi möginad ja vaigud.