Mis juhtus?
rehv ribadeks
rehv ribadeks
See pole minu ratas (sõidan juba aastaid tubelessiga), kuid sain küsimuse, et mis värk on ja mina ei osanud sellele vastata. Oskab keegi selgitada, miks või kuidas saab ratta rehviga selline asi juhtuda? Ma saan aru, kui oleks üks rebend, kust sisekas välja punnitab aga siin on sisuliselt terve rehvi ulatuses 360 kraadi ribadeks.
Mis juhtus?


Mis juhtus?
If everything's under control, you're going too slow!
Re: rehv ribadeks
Liiga madala rõhuga sõidetud. Mul juhtus selline asi kunagi paarteist aastat tagasi Rocket Ron-ga kui pidi kahekesi ühe rattaga sõitma Rapla Xdreamil. Kui sa pedaalidele jõudu rakendad või pidurit vajutad, siis hakkavad kummi kihid üksteise suhtes liikuma. S.t. maapinnaga kontaktis olev kummi osa on paigal ja pöiaga kontaktis olev kummi osa pöördub selle suhtes. Niidid satuvad pinge alla ja lõpuks katkevad.
Kui piisav rõhk sisse pumbata, siis hoiab kumm oma kuju ja selline asi ei saa juhtuda.
Kui piisav rõhk sisse pumbata, siis hoiab kumm oma kuju ja selline asi ei saa juhtuda.
Re: rehv ribadeks
Tänud. Hetk peale postituse tegemist teatas ratta omanik, et sai sama diagnoosi ka mujalt.
If everything's under control, you're going too slow!
- meetodimees
- Rattur
- Postitusi: 145
- Liitunud: 04. 08. 2008. 17:12
Re: rehv ribadeks
Rehvi karkass (küljed) kuluvad õhemaks samuti nagu veerepind, lisaks tekib "väsimus", mida soodustab ka madala rõhuga sõitmine.
Tubelessiga sõites on see hästi tuntav - sama rõhu juures, uus versus kastutatud rehv, on tunda kurvides rehvi külgmist läbivajumist.
Mitmeid rehve olen utiliseerinud selliselt, et veerepinnal on resurssi piisavalt aga küljed on väsinud ja pehmed. Siit ka järeldus, et kasutatud rehvi ostes ei ole mõtet rehvi kvaliteeti hinnata ainult veerepinna mustri põhjal.
Tubelessiga sõites on see hästi tuntav - sama rõhu juures, uus versus kastutatud rehv, on tunda kurvides rehvi külgmist läbivajumist.
Mitmeid rehve olen utiliseerinud selliselt, et veerepinnal on resurssi piisavalt aga küljed on väsinud ja pehmed. Siit ka järeldus, et kasutatud rehvi ostes ei ole mõtet rehvi kvaliteeti hinnata ainult veerepinna mustri põhjal.
Rentida carbon raamiga "L"" suurus võistlusrattad: MTB Scott Scale; Scott Spark ja ning rentida MTB rattakohver "Scicon". Info tel. 56 41 3OO