Postitus
Postitas kba » 10. 06. 2004. 14:13
Olen sõitnud vist 4 aastat LX'i tagarummuga. Ei tea, küll kas kõnealune probleem on sama aastakäigu mudeliga, aga ei usu, et seal ülesehituselt suurt midagi muutunud on.
Enda kogemused ütlevad, et pärast sellist läbisõitu vähem ja rohkem mudastes/vesistes tingimustes hakkab ta igal juhul ragisema/logisema/krigisema. Ise täheldasin, et tirr hakkas rummu küljes loksuma ja enam ei liikunud ainult kuulide peal, nagu peaks, vaid äär hakkas ka vastu rummu käima ja sealt see krigin tulla võibki. Muidugi ei välistaks ka seda rummu teise poole kummiluti krigisemise võimalust (mäletan, et vennas tegeles aastaid tagasi oma jooksude puhul ka selle kummiluti tavotitamisega, et vaikus majas oleks).
Kui viimast korda enda jooksu ja tirri lahti võtsin avastasin, et pooled tirri kuulidest olid krobeliseks roostetanud ja kasutuskõlbmatud. Liiv sinna vast siiski päris ei pääse (vähemalt endal ei täheldanud), küll aga vesi ja see teeb ajapikku oma töö.
Kõige parem peaks olema tirri korrasolekut proovida seda käte vahel keerutades ja tirril joosta lastes. Nii on kohe tunda, kui tirr ühtlasel ei tööta või kuhugi vastu käib.
Nii palju enda kogemustest
Kba
Porter lifts your ranking.