1. leht 3-st

Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 27. 01. 2011. 01:28
Postitas mi.re
Ja valmis on saanud ka FIlter Maanteekarikasarja 2011 aasta koduleht. Kogu sarja infoga saab tutvuda mõistagi http://www.aerobike.ee lehel.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 27. 01. 2011. 12:33
Postitas aivar06
Miks Munamäe RR välja jäi? Nüüd pole ühtegi mägietappi.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 27. 01. 2011. 14:39
Postitas Prommar
Aga Võru RR?

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 27. 01. 2011. 17:25
Postitas alkonoom
Munamäe kadumine muidugi kahju. Aga nagu kuulujutud on olnud, siis saab Munamäe otsa ühe teise maantee võistluse raames ja vist isegi mitu korda.
Ja Tabasalu lisanumine pole kahh paha, Tallinna inimesed saavad kahh koduväljaku eelist nautida :D

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 27. 01. 2011. 20:48
Postitas Mati
alkonoom kirjutas:...Ja Tabasalu lisanumine pole kahh paha, Tallinna inimesed saavad kahh koduväljaku eelist nautida :D
Kas Tabasalu RR on lihtsalt ümber nimetatud Tallinna RR? St kas organisaatorid on samad?

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 27. 01. 2011. 20:53
Postitas alkonoom
Vaadates kalendrit, siis nädal enne Tabasalut on kalendris ka Tallinna Rattaralli. Koos Võru Rattaralliga päev varem tuleb juba pisituur, kahju et eesti erinevates otsades :D
Lisaks veel päev enne Tabasalut ka Otepää elion. Et kisub tihedaks.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 27. 01. 2011. 22:26
Postitas riho
Mati kirjutas:
alkonoom kirjutas:...Ja Tabasalu lisanumine pole kahh paha, Tallinna inimesed saavad kahh koduväljaku eelist nautida :D
Kas Tabasalu RR on lihtsalt ümber nimetatud Tallinna RR? St kas organisaatorid on samad?
Tallinna RR on tänavu hoopis teises linna otsas

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 28. 01. 2011. 09:16
Postitas rai66
riho kirjutas:Tallinna RR on tänavu hoopis teises linna otsas
Mulle meeldib. Äkki jagad rohkem infot.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 28. 01. 2011. 09:37
Postitas riho
rai66 kirjutas:
riho kirjutas:Tallinna RR on tänavu hoopis teises linna otsas
Mulle meeldib. Äkki jagad rohkem infot.
Eks korraldajad räägivad täpsemalt kui kõik on paigas. Aga stardini on Sinu juurest ca 2km.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 28. 01. 2011. 09:53
Postitas Olts
Prommar kirjutas:Aga Võru RR?
Ka VÕRRI rada on muudetud ja sees on 2 lõiku, mis said eelmine aasta asfaldi(kõvakate) alla.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 28. 01. 2011. 14:54
Postitas mi.re
Kuidas klassikalise Tallinna Rattaralliga lõpuks jääb, ei oska ma öelda - loodetavasti selle ürituse korraldajad annavad infot.

Tallinnas saab aga tuleval suvel sõita kindlasti, stardiga suisa kesklinnast. Fakto Auto Tallinna Rattafestival nimeks sellel ürituse. Reede õhtul Stockmanni kritt, laupäeval Muugal TT ja pühapäeval 31. juulil kesklinnas Tallinna Rahvasõit. Täpsemalt aga varsti.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 28. 01. 2011. 15:13
Postitas Mati
mi.re kirjutas:Tallinnas saab aga tuleval suvel sõita kindlasti, stardiga suisa kesklinnast. Fakto Auto Tallinna Rattafestival nimeks sellel ürituse. Reede õhtul Stockmanni kritt, laupäeval Muugal TT ja pühapäeval 31. juulil kesklinnas Tallinna Rahvasõit. Täpsemalt aga varsti.
(y) Kesklinna TT oleks ka äge, aga tasapisi, tasapisi ...

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 28. 01. 2011. 15:25
Postitas Prommar
Filtri tee - Tehnika tn. TT on juba väga hea esimene samm linnatänavate vallutamiseks

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 28. 01. 2011. 16:09
Postitas Genry
Tehnika tänav on muidugi selline kuumaastik, et pigem mingile downhill rattale sobilik - ma ei raatsi seal ka autoga üle 30kmh vajutada.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 28. 01. 2011. 16:13
Postitas KaupoR
Genry kirjutas:Tehnika tänav on muidugi selline kuumaastik, et pigem mingile downhill rattale sobilik - ma ei raatsi seal ka autoga üle 30kmh vajutada.
Sa räägid Tehnika tänava vanast osast! Uus (vangla juures) on ju tutikas.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 28. 01. 2011. 16:20
Postitas Mati
KaupoR kirjutas:
Genry kirjutas:Tehnika tänav on muidugi selline kuumaastik, et pigem mingile downhill rattale sobilik - ma ei raatsi seal ka autoga üle 30kmh vajutada.
Sa räägid Tehnika tänava vanast osast! Uus (vangla juures) on ju tutikas.
Planeeritud TT trassil on paraku sees ka see vanem osa, 2x.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 28. 01. 2011. 16:23
Postitas KaupoR
No siis võiks trass ju ka üle Endla tänava käia, kohe Tehnika tänava algusesse välja :D

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 29. 01. 2011. 20:52
Postitas Olts
Filtri TTl oli vist ka eraldi teema.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 30. 01. 2011. 19:22
Postitas rajko
Miks on 3 etappi mais ja 3 augustis. Juunis-juulis pole midagi. Eelmine aasta oli vähe ühtlasemalt läbi suve sõidud.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 31. 01. 2011. 00:08
Postitas mi.re
rajko kirjutas:Miks on 3 etappi mais ja 3 augustis. Juunis-juulis pole midagi. Eelmine aasta oli vähe ühtlasemalt läbi suve sõidud.
Põhjus väga lihtne - soovisime vältida kattumist teiste suuremate rattavõistlustega. Elioni korraldajad arvasid, et maanteesõitu pole Eestis tarvis ning paugutasid oma etapid viimastel hooaegadel välja kujunenud Filtri nädalavahetustele. Seetõttu ei jäänud meil muud üle kui panna etapid kevadesse ja sügisesse.
Selle eest Filter Temposõidu Karikasarja etapid on rohkem paigutaud kesksuvele.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 31. 01. 2011. 18:49
Postitas dr Holden
mi.re kirjutas:
rajko kirjutas:Miks on 3 etappi mais ja 3 augustis. Juunis-juulis pole midagi. Eelmine aasta oli vähe ühtlasemalt läbi suve sõidud.
Põhjus väga lihtne - soovisime vältida kattumist teiste suuremate rattavõistlustega. Elioni korraldajad arvasid, et maanteesõitu pole Eestis tarvis ning paugutasid oma etapid viimastel hooaegadel välja kujunenud Filtri nädalavahetustele. Seetõttu ei jäänud meil muud üle kui panna etapid kevadesse ja sügisesse.
Selle eest Filter Temposõidu Karikasarja etapid on rohkem paigutaud kesksuvele.
Kaheksast Elioni etapist (mis toimuvad nelja kuu ja kolme päeva jooksul 7.05-10.09) toimub juunis-juulis vaid 3 etappi. Ülejäänud 5 etappi toimuvad kah kahe kuu jooksul väljaspool juunit-juulit. Sellest tulenevalt on väide, et juunis-juulis ruumi pole, küll üsna kummaline.

Ja väide, et Elioni korraldajate arvates pole maanteesõitu Eestis vaja, on vähemasti minu arvates lausa kohatu! Elioni etappide korraldajatest (8 etappi) korraldavad ise erinevaid maanteesõite lausa pooled korraldajad!
alkonoom kirjutas:Munamäe kadumine muidugi kahju.
Kahju jah, isegi ei tea, miks Filtril seda sõitu enam vaja polnud!!!

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 31. 01. 2011. 19:45
Postitas alkonoom
Ilmselt sooviti 6 etapiliseks jääda ja pealinnast kaugeim etapp vahetati Tabasalu vastu. Aga kui sa Ivar meile ikka tour de Haanja korraldad, siis mina igatahes olen rahul :D Aga see, et minu jaoks hooaja kolm võistluse vabat nädalavahetust just juuni-juulisse jäävad tundus küll kummaline. Aga puhkama peab kahh :D Muus osas, oma kalendrit vaadates, nagu tegevuse väheduse üle ei tahaks kurta http://kaart.otsing.delfi.ee/index.php? ... cbf3af#tc3 , tuleb ainult loota, et ratta kilomeetreid hooajal ikka rohkem kui võistlustele sõidu kilomeetreid koguneb.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 01. 02. 2011. 00:39
Postitas mi.re
To Ivar:
Tegelikult olen nõus, et minu väide Elioni kohta oli kohatu - minu vabandused selles suhtes. Minu solvumine Elioni tegevuse suhtes on tingitud ennekõike Pandivere ja Haapsalu Rattarallide klassikaliste nädalavahetuste hõivamisest, millest kumbki ei asunud juunis ega juulis. (Pandivere mais ja Haapsalu augustis)

Juuni-Juuli kohta aga veel seda, et lisaks Elionile on ka muid võistlusi, millega pole mõtet samale päevale üritusi panna. Juuni täidavad näiteks jutti ära Saaremaa Velotuur ja Eesti Meistrivõistlused. Juulis on Mägiratta meirtivõistlused, MTB Port of Tallinn koos Tallinna Elioniga, Elva Elion ja Lauri Ausi GP. Seega ongi terve kuu täidetud. Kuu lõpus on veel tegelikult ka minu järgmise aasta uus projekt: Fakto Auto Tallinna rattafestival, kuhu on kõik maanteesõbrad oodatud. Seega tühjasid kuupäevi ei olegi. Või no tegelikult 2...3 Juuli tõepoolest on, ent esialgses kalenderprojektis oli ka see hõivatud - nädalavahetus vabanes hiljem.

Munamäe Rattralli teema:
Ivar, siinkohal on kohatu sinu väide, et meil polnud seda sarjale vaja. Ma veel helistasin sulle sügisel ja uurisin, et kas sul on huvi selle asjaga jätkata ja mis sa antud küsimuses mõtled. Härjal sarvist Sa siiski ei haaranud.
Põhi põhjus Munamäe Rattaralli mittetoimumise suhtes on majanduslik tasuvus. Munamäe Rattaralli jäi väikese osavõtjate arvu tõttu eelmine aasta miinusesse. Selleks, et maanteevõistlusega keskmise korraldustaseme juures nulli tulla, on vaja ca 200 osaeljat. Munamäe rattarallil oli neid vähem. Seega ei maksa põhjust ostida kusagilt kaugemalt kui majanduslikust tasuvusest. Miinuse korral peab korraldaja omast taksut vahe kinni maksma.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 01. 02. 2011. 00:52
Postitas Mati
mi.re kirjutas:...Selleks, et maanteevõistlusega keskmise korraldustaseme juures nulli tulla, on vaja ca 200 osaeljat. Munamäe rattarallil oli neid vähem. Seega ei maksa põhjust ostida kusagilt kaugemalt kui majanduslikust tasuvusest...
Vast oleks tasunud korra veel proovida (kui ma ei eksi, siis ka nt Võru Rattarallil saadi 200 piir kätte alles 3. korral). Kindlasti paljud pelgasid trassi ja "karmi" finishit, kuid tagantjärgi olid emotsioonid ainult positiivsed. Isiklikult on kahju selle mägise sõidu puudumisest. Samas Tour de Haanja vast korvab seda :).

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 01. 02. 2011. 08:02
Postitas raamimurdja
Esimene Elioni etapp on aastaid toimunud Mai esimesel laupäeval või pühapäeval. Sellisel toimub see ka 2011 aastal. Küll jah mängib kalender natuke vingerpussi ja esimene laupäev on kuus päeva peale esimest pühapäeva.
Aga sellise lumekogusega nagu meil see aasta on ei julgeks küll mõtlev inimene aprilli lõpus Rõuges rattamaratoni teha. Eks praegugi on risk päris suur, et kas lumi sulab ära või mitte.

Ning juba aastaid on teine etapp toimunud kaks nädalat peale esimest.

ehk EEC on jälginud esimeste võistlustega oma mustrit, mis juba aastaid on kasutusel olnud.

Augusti kuuga on su süüdistus rohkem põhjendatud. Kuid vaadates ajaloos tagasi, siis veel mõned aastad tagasi kuulus augusti viimane/septembri esimene nädalavahetus hoopiski Rakvere Elioni etapile ja Tallinna Rattarallile. Seega võiks samahästi öelda, et Haapsalu rattaralli tuli sellele nädalavahetulsele lisaks.
Kuna mõlemad üritused on kaudselt Pro kalendriga olnud (Rakvere) või on (Tallinna Rattaralli) seotud, siis kasutati ka seda nädalavahetust julgemalt kui mõnda teist.

Reaalselt aga on seis selline, et sõitjad peavad tegema oma valikud. Meil on liialt palju võistlusi, et need ühekaupa ära mahutada. Vaadates võistluskalendreid pikkade traditsioonidega rattariikides (n. Belgias ja Prantusmaal) siis tihtipeale on võimalik ühel päeval valida 3-4 erineva maanteevõistluse vahel + lisaks maastikurattasõidud.
Eesti on ka juba selleks piisavalt küps, et maastikurattavõistlusi ning maanteerattavõistlusi ei saa ühte patta panna.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 07. 02. 2011. 12:56
Postitas mi.re
Nüüd ka Aerobike Cycling Agency Facebookis. Olge kursis võistluste korralduse edenemisega - liituge lugejatega: http://www.facebook.com/#!/pages/Aerobi ... 9024077757

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 13. 02. 2011. 22:09
Postitas MarttiM
mi.re kirjutas:Tallinnas saab aga tuleval suvel sõita kindlasti, stardiga suisa kesklinnast. Fakto Auto Tallinna Rattafestival nimeks sellel ürituse. Reede õhtul Stockmanni kritt, laupäeval Muugal TT ja pühapäeval 31. juulil kesklinnas Tallinna Rahvasõit. Täpsemalt aga varsti.
mis asi see rahvasõit on? kas see on mingi paraadi laadne üritus?

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 14. 02. 2011. 17:15
Postitas mi.re
MarttiM kirjutas: mis asi see rahvasõit on? kas see on mingi paraadi laadne üritus?
Tegu ikka võistlusega, rattaralliga.
Olgu salduskatte all etteruttavalt ka öeldud, et osa võtta tasub kasvõi sellepärast, et iga lõpetaja saab tasuta kruiisi Helsinkisse.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 06. 03. 2011. 13:42
Postitas mi.re
Ja siis pisike üleskutse ka Veloclubbersisse. Püha Loomaaia Rattarallini, Filter Maanteekarikasarja alguseni, on jäänud vähem kui kaks kuud - registreerimine on avatud. Miks mitte teha suvised rattaplaanid juba täna!

http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 91&lang=et

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 01. 04. 2011. 14:05
Postitas mi.re
Näib, et olen ainuke, kes sellesse teemasse postitab, ent teen seda väsimatu visadusega xD Ilmslet ei jõua mulle kohale, et teema pole atraktiivne. Aga siiski ei anna ma alla.

Nimelt täna täpselt kuu aja pärast hakkab peale Filter Maanteekarikasari 2011. Kutsun ülesse juba varakult registreeruma!.

PS! Vaadake ka sarja infot Facebookis ja liituge kommuuniga: http://www.facebook.com/#!/pages/Aerobi ... 9024077757

Võistluste Facebookist laiab palju huvitavat ja subjektiivset infot võistluste kohta!

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 01. 04. 2011. 14:40
Postitas Mati
Mihkel ära muretse. Huvitatud kontingent hoiab asjal silma peal ja nagu tavaks on regatakse ennast viimasel hetkel ja peale seda hetke :).

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 10. 08. 2011. 21:23
Postitas alkonoom
Täitsa juhuslikult hakkas silma Aerobike lehel vilkuv Tabasalu Rattaralli bänner viitega "Ainukene mägifinishiga rattaralli Eestis". Pole küll paar viimast nädalat sinna kanti trenni sattunud aga varem pole küll kaardil nähtaval trassil mäefinish võimalik tundunud :D Kas algselt oli mõeldud Tabasalule lähenemine teiselt poolt ?

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 11. 08. 2011. 09:03
Postitas Prommar
Mul tekkis sama küsimus, küsisin korraldajatelt ja sain vastuse, et raja lõpus sõidetakse Tabasalu mäest alla ja mööda rattateed üles tagasi. Start ja finiš on Osman kebabi ees.

KAART: http://imgur.com/NSy4Z.jpg

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 11. 08. 2011. 11:05
Postitas alkonoom
See pilt seletab nii mõndagi. Saab päris huvitav lõpp olema.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 11. 08. 2011. 12:06
Postitas hypnootik
Ojaaa. Algaja jaoks ääretult "hea" uudis :D

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 11. 08. 2011. 12:20
Postitas Prommar
Minu arust päris äge, saab ennast finišiks korralikult pildituks sõita, huvitavam kui tasasel maal sprintida.
Ma arvan, et üles saab sealt igaüks.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 11. 08. 2011. 12:28
Postitas hypnootik
Tegin eile just väikese proovisõidu Haaberstist keila-joani ja õnneks need tõusud ei olnudki nii hullud kui eelnevalt kartsin.

Aga siiski - tuleb vist jälle eelviimases grupis mõõtu võtta :D

Ma muidugi ei kujuta ette mismoodi see grupifiniši puhul välja näeb. Suht karm on mäest alla tulles 60km/h pidurdada ja 2x 90 kraadi pööre väga kitsale rattateele.
Lõpus loeb juba julgus mitte jaks.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 11. 08. 2011. 12:59
Postitas Oliver
hypnootik kirjutas:Ojaaa. Algaja jaoks ääretult "hea" uudis :D
Seda minagi. Turvaliselt mäest alla, ohutu pööre rattateele ja siis on veel 200m aega, et õige käik sisse panna. Kui krambioht peaks olema, siis saab mäe all oleval mänguväljakul venitusharjutusi teha. :)

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 11. 08. 2011. 13:14
Postitas serxx
hypnootik kirjutas:Aga siiski - tuleb vist jälle eelviimases grupis mõõtu võtta :D
Vähemalt ei pea ma seal siis üksi olema ja igavlema :)
Kui punt lõpus mäge vallutama läheb, jään ilmselt kohe heaga tahapoole, las nad madistavad, ma võin ~10 sekundit tagapool lõpetada küll.

Eile sai tehtud väike trenn. Sõitsin Selveri juurest Tabasalu mäeni ja tagasi päris mitu korda. Iga kord käisin ka mäe otsas ära, just mööda jalgratta teed. Kitsa võitu on seal küll. Eks siin peabki siis juba varem taktika paika panema ja mäest alla tulles peab olema ees. See puudutab küll rohkem esimese otsa mehi. Tagapool ilmselt mingit suurt kangutamist lõpus ei toimu, sõidetakse rahulikult hanereas üles.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 11. 08. 2011. 13:30
Postitas hypnootik
serxx kirjutas: Kui punt lõpus mäge vallutama läheb, jään ilmselt kohe heaga tahapoole, las nad madistavad, ma võin ~10 sekundit tagapool lõpetada küll.
Eks sõidu lõpukilomeetritel peab enesetuhnde järgi otsustama.
1. Kas sõita eest ära, et üksi laskumisele jõuda. Sellega võid ennast ennem küngast tühjaks teha.
2. Lasta grupil eest ära, laskuda turvaliselt ja künka alla jõuda puhanuna..

Millegipärast usun, et tagaotsas tahavad kõik just viimast varianti proovida. :)

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 11. 08. 2011. 13:40
Postitas serxx
hypnootik kirjutas:Millegipärast usun, et tagaotsas tahavad kõik just viimast varianti proovida. :)
Just, ma olen ka kindlasti seal tagaotsas ja just selline plaan mul ongi. Otseselt pidurdama ei hakka, aga ette pressima ka ei hakka.
Mõned kohad siia-sinna ei mängi rolli. Nagunii jalg juba suht pehme ja jõuvarud otsakorral. Põhiline prioriteet on lihtsalt turvaliselt üles finishisse jõuda.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 14. 08. 2011. 16:48
Postitas tont
20. august (nagu viimased aastad kombeks)
VÕRU VI RATTARALLI
Registreerimine ja info: www.aerobike.ee kuni 17.aug ka. soodsamalt
Põhisõit 104 km, start kell 11:00
Lühike sõit 41 km, start kell 11:15

Esimesele mehele auhinnaraha 300 euri
Esimesele naisele auhinnaraha 200 euri

Auhinnadadega toetavad: Eesti Pagar, A Le Coq, Sevenoil, Lukoil, Valio, Vomax, Karni.

kõik on oodatud

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 19. 08. 2011. 11:32
Postitas Prommar
Ma vaatasin, et Tabasalu mäe all tagasipöörde kohas on palju jämedat killustikku asfaldil. Ma ei tea, kas korraldajad üldiselt tegelevad selliste asjadega, aga vist oleks ohutum, kui see sealt ära koristataks.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 19. 08. 2011. 11:35
Postitas UrmasL
Prommar kirjutas:Ma vaatasin, et Tabasalu mäe all tagasipöörde kohas on palju jämedat killustikku asfaldil. Ma ei tea, kas korraldajad üldiselt tegelevad selliste asjadega, aga vist oleks ohutum, kui see sealt ära koristataks.
Pikkuus käis omal ajal õhtupimeduses ja pühkis finishi kurvi puhtaks. Võistlustel kõik teadsid, et tuleb ohtlk kurv, kuid Pikkuus kallas täiega sisse ning tõstis finishis käed.....nii räägib legend!

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 22. 08. 2011. 10:14
Postitas Olts
Kas keegi nägi Võru Rattarallil pealt 2. või 3. pundis juhtunud intsitenti kus jalgrattur põrkas kokku autoga ja mille tagajärjel purunes autol küljepeegel?
See oli u. 5km enne lõppu.

info@haanjarattaklubi.ee
5082616

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 22. 08. 2011. 11:54
Postitas TAIX11
Tabasalu rattaralli kohta - Korraldajad on trassil viinud sisse olulise muudatuse. Politsei esindajatega nõu pidades otsustati turvakaalutlustel loobuda sõidu lõpus olevast Tabasalu mäest laskumisest ning finiš on Tabasalus asuva Harku vallamaja ees.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 22. 08. 2011. 12:25
Postitas PaulSmith
TAIX11 kirjutas:Tabasalu rattaralli kohta - Korraldajad on trassil viinud sisse olulise muudatuse. Politsei esindajatega nõu pidades otsustati turvakaalutlustel loobuda sõidu lõpus olevast Tabasalu mäest laskumisest ning finiš on Tabasalus asuva Harku vallamaja ees.
nõme, ma oleks küll tahtnud sealt mäest üles vunkida.

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 22. 08. 2011. 12:27
Postitas spl
Nägin küll

tel 5065431

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 22. 08. 2011. 12:28
Postitas Henno
TAIX11 kirjutas:Tabasalu rattaralli kohta - Korraldajad on trassil viinud sisse olulise muudatuse. Politsei esindajatega nõu pidades otsustati turvakaalutlustel loobuda sõidu lõpus olevast Tabasalu mäest laskumisest ning finiš on Tabasalus asuva Harku vallamaja ees.
kust see info pärit on?

Re: Filter Maanteekarikasari 2011

Postitatud: 22. 08. 2011. 12:42
Postitas hypnootik
OOH jumal tänatud kui see tõsi on.
See esialgne kavatsus rattateele pöörata oleks grupifiniši puhul karbon-kondi-rusuhunniku tekitanud.
Mõtle ikka 60-70 km/h mäest alla, siis järsk pidurdamine ja seejärel veel 2x 90 kraadi pööre 5x kitsamale teele.