Filter Eesti maanteekarikasari
Filter Eesti maanteekarikasari
Hooaja alguseni jäänud nüüdseks juba vähem kui kuu aega. Veidi infot ka selle sarja kohta siia portaali:
Sarja etapid:
* Püha Loomaaia 10. Rattaralli - 25.04.2010
* Pandivere 20. Rattaralli - 08.05.2010
* Karksi-Nuia 2. Rattaralli / EMV avatud raja võistlus - 26.06.2010
* Munamäe Rattaralli - 10.07.2010
* Võru 5. Rattaralli - 20.08.2010
* Haapsalu 10. Rattaralli - 29.08.2010
Põhidistantsi stardimaks on eelregamisest Eesti rattarallide klassika 250EEK/150EEK (täiskasvanud/18a ja nooremad) ning kohapeal 450EEK/350EEK. Ehk teisisõnu - väga tungivalt on soositud eelregistreerumist.
Registreerimine toimub läbi www.aerobike.ee/karikasari portaali. Seal asub registreerimismootor, mis võimaldab ennast kirja panna.
Avatud on ka meeskonna arvestus:
* Oluline on teada:
1. Võistkonna registreerimine on tasuta ning seda saab teha kogu hooaja vältel
2. Registreeritud meeskonnad kehtivad hooaja lõpuni - neid muuta ei saa.
3. Võistkonna registreerimine ei ole veel võistkonna liikmete registreerimine. Liikmed tuleb registreerida etapile või kogu sarjaks eraldi, tasudes nende eest stardimaksu.
* Registreerimiseks on oluline teada:
1. Võistkonna arvestust peetakse ainult põhidistantsil; matkasõitudel seda ei toimu.
2. Võistkonna suurus on maksimaalselt 5 inimest, kellest igal etapil läheb arvesse kolm parimat
3. Võistkonna liikmed ei pea olema samast soost, kuuluma samasse vanuseklassi ega omama sama rattaklubist staatust.
4. Üks inimene saab kuuluda ainult ühe meeskonna kooseisu
5. Meeskonna registreerimine käib aerobike.ee lehel vastavas registreerimise moodulis
6. Kui inimene hakkab ennast individuaalselt kirja panema osavõistluseks või terveks sarjaks, siis genereerib süsteem tema võistkondliku kuuluvuse automaatselt. Seda mõistagi juhul kui tema nimi on mõne võistkonna koseisus eelnevalt ülesse antud. NB! Võistkondlik registreerimine tuleb kindlasti teha enne individuaalset registreerimist. Vastasel juhul registreerunu ei saa osaleda võistkonna arvestuses antud etapil.
7. Võistkond osaleb sarja etapil meeskondlikus arvestuses sellisel juhul, kui etapile on registreerunud vähemalt kolm võistkonna liiget. Juhul kui lõpetab alla kolme võistkonna liikme, siis loetakse võistkond sellel etapil katkestanuks; lõpetanud võistkonna liikmed saavad individuaalseid punkte ikka.
8. Hooaja kokkuvõttes selgub parim võistkond punktide võrdlemise teel. Punkte võistkondadele väljastatakse igal etapil ja need saadakse kolme parima võistkonna liikme poolt kogutud individuaalsete punktide liitmise teel. Sarja kokkuvõttes selguvad meeskonna punktid võistkonna kõigilt seitsmelt etapilt kogutud punktide liitmise tulemusena.
Sarja etapid:
* Püha Loomaaia 10. Rattaralli - 25.04.2010
* Pandivere 20. Rattaralli - 08.05.2010
* Karksi-Nuia 2. Rattaralli / EMV avatud raja võistlus - 26.06.2010
* Munamäe Rattaralli - 10.07.2010
* Võru 5. Rattaralli - 20.08.2010
* Haapsalu 10. Rattaralli - 29.08.2010
Põhidistantsi stardimaks on eelregamisest Eesti rattarallide klassika 250EEK/150EEK (täiskasvanud/18a ja nooremad) ning kohapeal 450EEK/350EEK. Ehk teisisõnu - väga tungivalt on soositud eelregistreerumist.
Registreerimine toimub läbi www.aerobike.ee/karikasari portaali. Seal asub registreerimismootor, mis võimaldab ennast kirja panna.
Avatud on ka meeskonna arvestus:
* Oluline on teada:
1. Võistkonna registreerimine on tasuta ning seda saab teha kogu hooaja vältel
2. Registreeritud meeskonnad kehtivad hooaja lõpuni - neid muuta ei saa.
3. Võistkonna registreerimine ei ole veel võistkonna liikmete registreerimine. Liikmed tuleb registreerida etapile või kogu sarjaks eraldi, tasudes nende eest stardimaksu.
* Registreerimiseks on oluline teada:
1. Võistkonna arvestust peetakse ainult põhidistantsil; matkasõitudel seda ei toimu.
2. Võistkonna suurus on maksimaalselt 5 inimest, kellest igal etapil läheb arvesse kolm parimat
3. Võistkonna liikmed ei pea olema samast soost, kuuluma samasse vanuseklassi ega omama sama rattaklubist staatust.
4. Üks inimene saab kuuluda ainult ühe meeskonna kooseisu
5. Meeskonna registreerimine käib aerobike.ee lehel vastavas registreerimise moodulis
6. Kui inimene hakkab ennast individuaalselt kirja panema osavõistluseks või terveks sarjaks, siis genereerib süsteem tema võistkondliku kuuluvuse automaatselt. Seda mõistagi juhul kui tema nimi on mõne võistkonna koseisus eelnevalt ülesse antud. NB! Võistkondlik registreerimine tuleb kindlasti teha enne individuaalset registreerimist. Vastasel juhul registreerunu ei saa osaleda võistkonna arvestuses antud etapil.
7. Võistkond osaleb sarja etapil meeskondlikus arvestuses sellisel juhul, kui etapile on registreerunud vähemalt kolm võistkonna liiget. Juhul kui lõpetab alla kolme võistkonna liikme, siis loetakse võistkond sellel etapil katkestanuks; lõpetanud võistkonna liikmed saavad individuaalseid punkte ikka.
8. Hooaja kokkuvõttes selgub parim võistkond punktide võrdlemise teel. Punkte võistkondadele väljastatakse igal etapil ja need saadakse kolme parima võistkonna liikme poolt kogutud individuaalsete punktide liitmise teel. Sarja kokkuvõttes selguvad meeskonna punktid võistkonna kõigilt seitsmelt etapilt kogutud punktide liitmise tulemusena.
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Elavdaks seda teemat veits siin - Pyha Loomaaia RR ikkagu ju varsti uksetaga.
Ettepanekud...?
Tähelepanekud...?
Konstruktiivne kriitika...?
...oleks teretulnud.
Ettepanekud...?
Tähelepanekud...?
Konstruktiivne kriitika...?
...oleks teretulnud.
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
kas nendel rallidel on kogu rahvas maanteerattaga väljas? või on ka MTB sõitjaid nagu Tartu Rattarallil küllaga?
endal maanteeratast ei ole, trenni mõttes sõidaks neid etappe MTB-ga hea meelega, aga uhkes üksinduses sõitmiseks pole mõtet rallile tulla, võib niisama maanteel treenimas käia
endal maanteeratast ei ole, trenni mõttes sõidaks neid etappe MTB-ga hea meelega, aga uhkes üksinduses sõitmiseks pole mõtet rallile tulla, võib niisama maanteel treenimas käia
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Tere Henno, rõõm sind ka siin näha
Pärnus on kindlasti tubli hulk sõitjaid maastikurattaga, rohkem kindlasti lühi- ja matkadistantsidel, aga kindlasti ka põhisõidul.
Sõitjaid on ka seinast-seina (nii MTB kui MNT) seega vaevalt sa üksi läbi kihutama pead.
Pärnus on kindlasti tubli hulk sõitjaid maastikurattaga, rohkem kindlasti lühi- ja matkadistantsidel, aga kindlasti ka põhisõidul.
Sõitjaid on ka seinast-seina (nii MTB kui MNT) seega vaevalt sa üksi läbi kihutama pead.
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Teeks kuiva ilma - temperatuur üle 10-e kraadi ja tuul alla 5-e m/smi.re kirjutas:Elavdaks seda teemat veits siin - Pyha Loomaaia RR ikkagu ju varsti uksetaga.
Ettepanekud...?
Tähelepanekud...?
Konstruktiivne kriitika...?
...oleks teretulnud.
-
- Rattur
- Postitusi: 251
- Liitunud: 09. 05. 2009. 06:41
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Oliver kirjutas:Teeks kuiva ilma - temperatuur üle 10-e kraadi ja tuul alla 5-e m/smi.re kirjutas:Elavdaks seda teemat veits siin - Pyha Loomaaia RR ikkagu ju varsti uksetaga.
Ettepanekud...?
Tähelepanekud...?
Konstruktiivne kriitika...?
...oleks teretulnud.
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Sai ennast just elu esimesele maanteesõidule kirja pandud. Valisin kuldse kesktee(53km), et ehk saab vähese trenni pealt seeniorite tuules loksudes ja kogemusi kogudes ikka hakkama. Aga mitte sellest mai tahtnud rääkida, pigem kroonilise võistlustele hilinejana tekitab muret numbrite väljavõtmise kellaaeg (kuni 11:00). Kas peab äratuskella korralikult kalibreerima või on ikka natukene armuaega kahh
Gravitatsioon teeb oma töö kiirelt ja korralikult!
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Ja nüüd kõik pirrud lõkkele, sest vaid täna, neljapäeval saab end veel mõistliku hinnaga Filter Eesti maanteekarikasajra I etapile /Püha Loomaia Rattarallile kirja panna.
Täna, neljapäeval, kell 24:00 läheb süsteem lukku. Kes maha magab, see ilma jääb. Head üritust jätkub vaid registreerunutele.
PS! Stardis on tantsutüdrukud kah kohal. Vot nii xD
Täna, neljapäeval, kell 24:00 läheb süsteem lukku. Kes maha magab, see ilma jääb. Head üritust jätkub vaid registreerunutele.
PS! Stardis on tantsutüdrukud kah kohal. Vot nii xD
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Korraldajad suhtuvad mõistlikuse piires loovalt. Ent kui kõik 300 osalejat tuleksid 10min enne starti numbrile järgi, siis toimuks start ilmselt elava järjekorra alusel xD Seega paluks ikka enne kella 11 numbrile järgi tulla.alkonoom kirjutas:Sai ennast just elu esimesele maanteesõidule kirja pandud. Valisin kuldse kesktee(53km), et ehk saab vähese trenni pealt seeniorite tuules loksudes ja kogemusi kogudes ikka hakkama. Aga mitte sellest mai tahtnud rääkida, pigem kroonilise võistlustele hilinejana tekitab muret numbrite väljavõtmise kellaaeg (kuni 11:00). Kas peab äratuskella korralikult kalibreerima või on ikka natukene armuaega kahh
PS! Õigel ajal numbrile järgi tulejatele jagatakse Haribo komme kah.
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Paistab, et korraldajad on nõu kuulda võtnud, ja just sellise masti ilma lubabki tulla.Oliver kirjutas:Teeks kuiva ilma - temperatuur üle 10-e kraadi ja tuul alla 5-e m/smi.re kirjutas:Ettepanekud...?
Tähelepanekud...?
Konstruktiivne kriitika...?
...oleks teretulnud.
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Tänased klõpsud stardisaginast, pöördes vastutuulesirgele ning finishist!
http://picasaweb.google.com/Vosarattur/Loomaaed2010#
Kõik telgitagused sahinad ning otsereportaazh mõne aja pärast nagu ikka http://www.ccrotamobilis.ee
http://picasaweb.google.com/Vosarattur/Loomaaed2010#
Kõik telgitagused sahinad ning otsereportaazh mõne aja pärast nagu ikka http://www.ccrotamobilis.ee
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Pühaloomaaia Rattaralli sõiduajal kukkus maha sadulakott Trek musta värvi, sees oli tagavara sisekumm ja heeblid.
Palun tagastage
Aitäh
Palun tagastage
Aitäh
Aleksander
Tel: 5043848
Tel: 5043848
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Üks selline kott oli peale sõitu äärmise söögilaua peal.
Ehk on korraldajate käes.
Ehk on korraldajate käes.
Max: 203, Avg:190
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Kott on käesrajko kirjutas:Üks selline kott oli peale sõitu äärmise söögilaua peal.
Ehk on korraldajate käes.
Tänud
Viimati muutis asthobas, 12. 05. 2010. 12:19, muudetud 1 kord.
Aleksander
Tel: 5043848
Tel: 5043848
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Tere Mihkel,
eile peale finishit vihjasin, et ei kahjuks ei märganud teie muudatust 53,6 km dist stardiajas -10 min.
Esialgu oli juhendis 12:15 ja pärast 12:05.
Hilinesime, startisime lastega ja tandemitega ning õnnestus eraldistarti panna pea kogu distantsi.
Kui muudate stardiaega palun laske numbri-jagajatel seda võistlejatele öelda.
Margus
eile peale finishit vihjasin, et ei kahjuks ei märganud teie muudatust 53,6 km dist stardiajas -10 min.
Esialgu oli juhendis 12:15 ja pärast 12:05.
Hilinesime, startisime lastega ja tandemitega ning õnnestus eraldistarti panna pea kogu distantsi.
Kui muudate stardiaega palun laske numbri-jagajatel seda võistlejatele öelda.
Margus
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Ma küll ei pannud tähele mis nimetatud tandemiga juhtus, kuid tandemid on päris äkilised vahendid ja isegi keskpärastel tandemtajatel ei oleks tohtinud suurem katsumus olla see 2 minutine vahe tagasi teha ja 50 kildi grupp kinni püüda. Oleks tuulde võtnud, oleks eraldistardi lõbud olemata jäänud.mar852 kirjutas:Hilinesime, startisime lastega ja tandemitega ning õnnestus eraldistarti panna pea kogu distantsi.
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
'Cly/Suva kirjutas:kuid tandemid on päris äkilised vahendid ja isegi keskpärastel tandemtajatel ei oleks tohtinud suurem katsumus olla see 2 minutine vahe tagasi teha ja 50 kildi grupp kinni püüda.mar852 kirjutas:Hilinesime, startisime lastega ja tandemitega ning õnnestus eraldistarti panna pea kogu distantsi.
Sa tead või luulutad? Mine tee ise üks võistlus sellega läbi ja siis vaatame uuesti.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Toda tandemit nägin ainult vilksamisi. Varasem mälestus on aga tüüpidest kes vuristasid vaikselt 60km/h vastu tuult. Üks tuttav tandemifanaatik on pajatand igasuguseid toredaid jutte, võibolla ta ajas pada, võibolla sain ise tast valesti aru.
-
- Rattur
- Postitusi: 45
- Liitunud: 24. 02. 2008. 12:12
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Ajas pada...Cly/Suva kirjutas:Toda tandemit nägin ainult vilksamisi. Varasem mälestus on aga tüüpidest kes vuristasid vaikselt 60km/h vastu tuult. Üks tuttav tandemifanaatik on pajatand igasuguseid toredaid jutte, võibolla ta ajas pada, võibolla sain ise tast valesti aru
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
mi.re kirjutas:Elavdaks seda teemat veits siin - Pyha Loomaaia RR ikkagu ju varsti uksetaga.
Ettepanekud...?
Tähelepanekud...?
Konstruktiivne kriitika...?
...oleks teretulnud.
Teen ettepaneku lisada lõpuprotokolli võistlejate numbrid. Või siis avaldada stardiprotokoll, et oleks võimalik sõitjate nimed ja numbrid kokku panna.
Max: 203, Avg:190
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
siinrajko kirjutas:Teen ettepaneku lisada lõpuprotokolli võistlejate numbrid. Või siis avaldada stardiprotokoll, et oleks võimalik sõitjate nimed ja numbrid kokku panna.
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Nonii, sarja teine etapp, Pandivere 20. Rattaralli - 08.05.2010, pole enam mägede taga. Nüüd on küll tagumine aeg ennast kirja panna, sest eelregamise lõpuni on jäänud kõigest loetud päevad. Vaid kuni neljapäeva õhtuni on see võimalik.
Kavas siis järgmised distantsid:
82,7km - põhisõit
25km - lühike sõit
2km - lastesõit
1km - tillusõit
Ole kohal, sest sel suvel on maanteesõit Popp.
Kavas siis järgmised distantsid:
82,7km - põhisõit
25km - lühike sõit
2km - lastesõit
1km - tillusõit
Ole kohal, sest sel suvel on maanteesõit Popp.
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Pandivere võidusõit oli vahva, aga Mihkel, ära palun seda diskorit enam kommentaatorina kasuta.
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Okei, lihtsalt analüüsi mõttes, millesed olid tema plussid ja miinused? Ilmselt viimaseid hulgalislet rohkem.Albert kirjutas:Pandivere võidusõit oli vahva, aga Mihkel, ära palun seda diskorit enam kommentaatorina kasuta.
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
peamine miinus selgelt igasuguse ettekujutuse puudumine rattaspordist ja täiesti tegemata kodutöö: kommentaarid stiilis "finisheerijad on seni kõik kummaliselt lähedaste aegadega", kohalolevate tippude/eelmiste võitjate tundmine 0 jne ...mi.re kirjutas:Okei, lihtsalt analüüsi mõttes, millesed olid tema plussid ja miinused? Ilmselt viimaseid hulgalislet rohkem.Albert kirjutas:Pandivere võidusõit oli vahva, aga Mihkel, ära palun seda diskorit enam kommentaatorina kasuta.
+ totrusesse ja piinlikusse kalduvad katsed inimestes täiendavat entusiasmi tekitada võtmes et "kui esimene rida (sic!) on valmis karjuge hoo. ei polnud ikka piisavalt kõvasti teeme uuesti" jne ... jne ...
samuti oleks tõsiseid proteste tema tegevuse vastu diskorina, kuna peamiselt kõlasid kõiksugu "vahvad" süldilood alustades ja lõpetades meie mehega
aga muidugi on need kõik vaid maitseküsimused (eriti see muusika pool).
ebatavalisi plusse ei õnnestunud küll tuvastada, eks keskmisest entusiastlikumaid tüüpe kes võivad soovitada lastel kiivri pähe panna on igalpool jalaga segada.
sõit ise oli samas igati vahva ja korralduslikule poolele muid etteheiteid kindlasti poleks.
edit: üks täiendav küsimus: kas aerobike galeriist on fotosi võimalik ka originaalsuuruses vaadata/kätte saada? hetke 25kB thumbnailid pole just kõige rõõmustavamad.
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Kui thumbnailile klikata, siis avaneb pilt suuruses 640x426px. Seda on võimalik salvestada. Kuivõrd originaalpiltide süürus on ca 3...4MB pildi kohta, siis nende ülesse laadimine ajaks meie lehe andmemahu kolossaalseks. Seega suuremalt kui 640x426px ei ole võimalik pilte kätte saada. Teoreetilislet oleks võimalik niimoodi, et kui keegi mõnd pilti ikka väga väga soovib, et siis saadan selle personaalselt e-mailile. Ent seda ma välja kuulutada ei soovi, kuna kardan, et tänasel päeval ei jätkuks mul selleks aega.
Läbi on käinud ka mõte, et teha originaalsuuruses piltidest DVD plaat, mida oleks võimalik tellida. Tõsi, see oleks siis tasuline teenus. Komenteeriga, kas säärasel asjal oleks vajadust?
Läbi on käinud ka mõte, et teha originaalsuuruses piltidest DVD plaat, mida oleks võimalik tellida. Tõsi, see oleks siis tasuline teenus. Komenteeriga, kas säärasel asjal oleks vajadust?
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Komentaatori teema vääriks muidugi siin laiemat arutamist, sest see on võistluste juures oluline.
Mis muusikasse puutub, siis see on täiesti maitse küsimus. Üldiselt leian et sellise rahvaürituse muusikaline taust peaks koosnema üldrahvalikest lugudest. Päris klubimuusika see olla ei saaks, klassika kah mitte. Tõsi, ilmslet Jaanipäevased joomarluslauld pole kah päris õiged xD Aga mis oleks parim?
Nüüd aga kommentaatori teema. Üldislet ei ole saladus, et kõige tegijam Eestis on Kiviloo. Samas ma leian, et ürituste lõikes võiks kaasa ka teistsuguseid hääli ja uusi mõtteid. Kui kogu aeg on üks komentaator, siis hakkab info korduma ja muutub võib-olla rutiiniks. Samas pean möönma, et on üsna keeruline leida inimest, kes teaks rattasporti läbi ja lõhki ning oleks valmis pulti hüppama. Eelmisel aastal proovisin ise kätt, ent pean möönma, et mina pole meelelahutaja. Leian, et komentaator peab ennekõike olema meelelahutaja, mitte niivõrd info edastaja. Kuigi ka viimane on osa tööst.
Aga keda sooviks üldsus puldis näha?
Mis muusikasse puutub, siis see on täiesti maitse küsimus. Üldiselt leian et sellise rahvaürituse muusikaline taust peaks koosnema üldrahvalikest lugudest. Päris klubimuusika see olla ei saaks, klassika kah mitte. Tõsi, ilmslet Jaanipäevased joomarluslauld pole kah päris õiged xD Aga mis oleks parim?
Nüüd aga kommentaatori teema. Üldislet ei ole saladus, et kõige tegijam Eestis on Kiviloo. Samas ma leian, et ürituste lõikes võiks kaasa ka teistsuguseid hääli ja uusi mõtteid. Kui kogu aeg on üks komentaator, siis hakkab info korduma ja muutub võib-olla rutiiniks. Samas pean möönma, et on üsna keeruline leida inimest, kes teaks rattasporti läbi ja lõhki ning oleks valmis pulti hüppama. Eelmisel aastal proovisin ise kätt, ent pean möönma, et mina pole meelelahutaja. Leian, et komentaator peab ennekõike olema meelelahutaja, mitte niivõrd info edastaja. Kuigi ka viimane on osa tööst.
Aga keda sooviks üldsus puldis näha?
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Oi appi, ärge möla-Madist küll kohale tooge. Naudime ikka päeva Mulle isiklikult istub Järvelaineni kommentaar ja tämber.mi.re kirjutas:Komentaatori teema vääriks muidugi siin laiemat arutamist, sest see on võistluste juures oluline.
Mis muusikasse puutub, siis see on täiesti maitse küsimus. Üldiselt leian et sellise rahvaürituse muusikaline taust peaks koosnema üldrahvalikest lugudest. Päris klubimuusika see olla ei saaks, klassika kah mitte. Tõsi, ilmslet Jaanipäevased joomarluslauld pole kah päris õiged xD Aga mis oleks parim?
Nüüd aga kommentaatori teema. Üldislet ei ole saladus, et kõige tegijam Eestis on Kiviloo. Samas ma leian, et ürituste lõikes võiks kaasa ka teistsuguseid hääli ja uusi mõtteid. Kui kogu aeg on üks komentaator, siis hakkab info korduma ja muutub võib-olla rutiiniks. Samas pean möönma, et on üsna keeruline leida inimest, kes teaks rattasporti läbi ja lõhki ning oleks valmis pulti hüppama. Eelmisel aastal proovisin ise kätt, ent pean möönma, et mina pole meelelahutaja. Leian, et komentaator peab ennekõike olema meelelahutaja, mitte niivõrd info edastaja. Kuigi ka viimane on osa tööst.
Aga keda sooviks üldsus puldis näha?
Aga tegelikult oli ju komm enam-vähem. Palju seda keegi üldse kuulab. See rahva upitamine stardis oli küll koomiline. Üldiselt on vist suht imetud teema.
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Viimasel ajal on kommentaatori rollis suht tihti olnud märgata ka Margus Ader'it (end laskesuusataja). Jutt jookseb ja iba ei pane. Ei tea küll kui palju ta rattaspordist teab, aga vähemalt spordist teab. Lõuna-Eesti korraldajad oskavad vast seda meest enam kommenteerida. Meenus, et ta oli kommentaatori rollis ka hiljuti toimunud Jõelähtme Rattamaratonil.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Mati kommentaar tõi mulle meelde hoopis uue nime: Ivar Jurtšenko. Suuvärki mehel peaks olema ja rattasporti peaks ka tönkama.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Teda mõtlesin korra isegi, tea kas tal ajakirjanduse kõrvalt aega leidub. Ta on jah rattaspordis nii sees, et suudaks ka grupi taga kommenteerida esiotsa tegemist .KaupoR kirjutas:Mati kommentaar tõi mulle meelde hoopis uue nime: Ivar Jurtšenko. Suuvärki mehel peaks olema ja rattasporti peaks ka tönkama.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Paraku jah, nii Jurtšenko kui ka Riho Roosipõld on küllaltki busy mehed, kellel on väega tegeleda väikest tasu pakkuvate projektidega. Seega jääbki valik tihtipeale kas Möla Madis või mõni noorem ja alustav kolleeg. Kui nüüd just keegi unustusehõlma hetkel pole jäänud.
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Ei tea küll nime, aga hästi on kommenteeritud rulluisu võistlustel ja sama mees vist ka mõnedel Elionidel olnud.
Aga muusika võiks ju olla ennem starti vähemalt rohkem rocki poolele, et adrenaliin üles kruvida - v.a Queeni bicycle - kole lugu..
Aga muusika võiks ju olla ennem starti vähemalt rohkem rocki poolele, et adrenaliin üles kruvida - v.a Queeni bicycle - kole lugu..
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
[ v.a Queeni bicycle - kole lugu..[/quote]
"The piano keys
Are black and white,
But they sound like
a million colours in your mind"
Are black and white,
But they sound like
a million colours in your mind"
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Ilu on vaataja silmades ja asi on maitses! Minu jaoks on see lugu hümniks, kahju, et noorem generatsioon seda ei mõista, nende jaoks on vist tähtsaimaks asjaks ärapanemine (Elion 50, 100 jne jne jne), mitte rattasõidust (eriti koos "fat bottom girl'idega") tulenev kaif. Jah, kahju tõesti, et klassikat ei hinnata.....wylde kirjutas:.... v.a Queeni bicycle - kole lugu..
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Nonii, hooaja suursündmuseni jäänud kõigest loetud päevad. Filter Eesti maanteekarikasarja 3 etapp, Karksi-Nuia 2. rattaralli peetakse tuleval laupäeval Eestikate raames. Regamine nagu ikka aerobike.ee portaalis kuni neljapäeva õhtuni.
Tule kohale, sõida isa ja vaata kuidas profid päeast meistritiitlit jagavad.
/Mihkel
Tule kohale, sõida isa ja vaata kuidas profid päeast meistritiitlit jagavad.
/Mihkel
Re: Filter Eesti maanteekarikasari
Filter sarjade ühine autasutamine, kus antakse kätte preemiad parimatele hooaja kokkuvõttes, toimub 1. oktoobril algusega kell 18:00 spordiklubis Sparta. Tähistamaks seda päeva, on koostöös Sparta klubiga kokku pandud järgnev programm:
Reede 1. oktoober:
* Terve päeva vältel on võimalik kõigil sarjas osalenutel käia
Sparta klubis tasuta treenimas
* 18:00 kogunetakse koosolekuruumi
* 18:00....18:15 Argo Aderi lühiloeng ratturite jõusaalitreeningust
* 18:15....18:30 Margus Siilbaumi lühiloeng ratturite toitumisest
* 18:30....18:35 lühiülevaade möödunud hooajast
* 18:35....19:00 Filter temposõidu karikasarja autasutamine
* 19:00....19:30 Mõttetalgud hooaja 2011 teemadel. Avame kaarte ning
arutame mõtteid, kuidas teha tuleval aastal üritusi paremaks.
* 19:30....20:00 Filter Eesti Maanteekarikasarja autasutamine
* 20:00....21:00 vaba suhtlus osalejate, korraldajate ja fännide vahel
* 21:00 kõigil soovijatel on võimalik tasuta osaleda spinningu
treeningul.
Autasu kättesaamiseks on autasustamisel osalemine kohustuslik; auhinna võib ära võtta ka treener või esindaja. Hilisemat auhindade väljastamist ei toimu.
Reede 1. oktoober:
* Terve päeva vältel on võimalik kõigil sarjas osalenutel käia
Sparta klubis tasuta treenimas
* 18:00 kogunetakse koosolekuruumi
* 18:00....18:15 Argo Aderi lühiloeng ratturite jõusaalitreeningust
* 18:15....18:30 Margus Siilbaumi lühiloeng ratturite toitumisest
* 18:30....18:35 lühiülevaade möödunud hooajast
* 18:35....19:00 Filter temposõidu karikasarja autasutamine
* 19:00....19:30 Mõttetalgud hooaja 2011 teemadel. Avame kaarte ning
arutame mõtteid, kuidas teha tuleval aastal üritusi paremaks.
* 19:30....20:00 Filter Eesti Maanteekarikasarja autasutamine
* 20:00....21:00 vaba suhtlus osalejate, korraldajate ja fännide vahel
* 21:00 kõigil soovijatel on võimalik tasuta osaleda spinningu
treeningul.
Autasu kättesaamiseks on autasustamisel osalemine kohustuslik; auhinna võib ära võtta ka treener või esindaja. Hilisemat auhindade väljastamist ei toimu.