maanteed Märjamaa ja Rapla suunal

Tead head ja huvitavat rada või sõidukohta. Jaga ka teistega.
Vasta
Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

maanteed Märjamaa ja Rapla suunal

Postitus Postitas Andrus K » 12. 07. 2004. 10:19

Soov on millalgi jälle teha pikem trenn maanteel (baigiga).
Keila, Klooga ja Paldiski suunast on kopp ees.

Plaaneeritav trass: Tallinn-Ääsmäe-Varbola-Märjamaa-Rapla-Tallinn (u. 130 km)

Küsimus: kuidas nende maanteede olukord on ? Liiklustihedus ? Teetööd ? Huvitavus ? Reljeef ?

Enne märjamaad on vist mingid teetööd praegu?
Siis vist peaks Varbolast kohe Rapla peale keerama ?
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
kalle_100%
Rattur
Postitusi: 158
Liitunud: 30. 06. 2004. 13:22

Rapla tee

Postitus Postitas kalle_100% » 12. 07. 2004. 11:06

Teede seisund on talutav. Sõitsin seal ühe pika otsa enne Tartu Rattarallit ja siis polnud häda midagi, kui mitte suurt liiklustihedust mitte arvestada.
Teadupärast Pärnu mnt. remont sunnib sõitjaid valima kiiremat trassi, milleks on Rapla mnt.
Rapla - Märjamaa ots on vist liiga pikk sõiduks? Kisub 4-5 tunni kanti.
Teetööde kohta inf: http://www.mnt.ee/atp/failid/teetood_2004.jpg.

Liituksin heameelega, kuid alates kolmapäevast. Sõidan linnarattaga.
Ratas ribadeks

kalev
Rattur
Postitusi: 515
Liitunud: 08. 04. 2003. 09:52

Postitus Postitas kalev » 12. 07. 2004. 11:28

Tegin eile seal kandis ühe ringi. Täpsemalt Kohila-Rapla (uus ringtee)-Märjamaa-Varbola-Alu-Rapla-Kohila, tuli natuke üle 100km. Üldiselt on kõik teed sõidetavad, kuid kõige ebatasasem on Varbola-Alu-Rapla lõik. Samas on sellel viimasel lõigul üks oluline eelis, nimelt autosid sõidab heal juhul mööda 1-2 terve selle tee jooksul. Maanteerattaga sõitjana eelistan siiski Märjamaa-Rapla teed. Viljandi maantee olukorda pole vaja vist kommenteerida?
Kui ma nüüd ei eksi, siis sõidab Ruve neid teid tihedamini.. tuli teine vist isegi eile vastu? Võibolla vaatasin valesti, igatahes teda on seal kandis korduvalt liikumas nähtud :D Ehk oskab paremat infi jagada.

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 12. 07. 2004. 11:50

Ruvet nägin isegi Rapla kandis eile autoaknast :wink:
Tegelikult huvitaks, et planeeritud trassil poleks selliseid ebameeldivaid lõike nagu Saue-Keila või Harku-Keile kus asfaldist teeperv on minimaalne ja halvas korras ning liiklus tihe ja närviline.

See Varbola-Rapla lõik on siis ebatasane/konarlik maanteerattale või ebatasane oma reljeefilt ? (mis oleks tore muidugi)
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3030
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Re: maanteed Märjamaa ja Rapla suunal

Postitus Postitas tarmo » 12. 07. 2004. 11:51

Andrus K kirjutas: Siis vist peaks Varbolast kohe Rapla peale keerama ?
meie pikk treeningring on kanama - ääsmäe - varbola - rapla - kohila - kiisa - saku -kanama. alla 110 natuke.
vahest teeme ka kanama - märjamaa - kanama. märjamaalt raplasse pole sõitnud. varbolast rapla poole on aga esimesed kilomeetrid kehva jämeda asfaldiga. peale varbola linnust läheb paremaks. eelis on praktiliselt autovaba maantee. raplast tagasi tulles keerame alati esimesest kohila teest vasakule(vana rapla - kohila mnt) ja sõidame sealt kohila kaudu hagerisse ja sealt kiisale. kiisal on kehv asfalt, kitsas tee ja palju autosid.
hea ring on veel kanama - keila - padise - vana-haapsalu mnt - risti - haapsalu mnt - kanama.
ja veel üks lahe ring, proovin kirjeldada võimalikult arusaadavalt: kanama - saku - tõdva - viljandi mnt - kohila - vana kohila/rapla mnt - seli - prillimäe - urge - kohila - hageri - kiisa - saku - kanama. eile sõitsime seda ringi, seal on seli ja prillimäe vahel 3 km kruusa. saime mntkatega ilusti hakkama. sõiduaeg oli 3 tundi, keskm kiirus 28. nautisime seli kandi ilusat loodust täiega 8)

kalev
Rattur
Postitusi: 515
Liitunud: 08. 04. 2003. 09:52

Postitus Postitas kalev » 12. 07. 2004. 12:16

Andrus K kirjutas:Tegelikult huvitaks, et planeeritud trassil poleks selliseid ebameeldivaid lõike nagu Saue-Keila või Harku-Keile kus asfaldist teeperv on minimaalne ja halvas korras ning liiklus tihe ja närviline.

See Varbola-Rapla lõik on siis ebatasane/konarlik maanteerattale või ebatasane oma reljeefilt ? (mis oleks tore muidugi)
Varbola lõik on teekatte poolest ebatasane. Pakun, et kasutatud purustatud kruusa pindamismaterjalina ja lisaks on aluspind olnud suhteliselt auklik. Kokkuvõttes on saadud tulemus, mis pole just kõige siledam. Kuid nagu Tarmogi mainis, siis on tõsiselt kehv osa linnusest kuni Varbolani, ülejäänud enamvähem ok.

Mägedest ei tasu unistada.

Saue-Keilaga on ikka vahe sees, seal lihtsalt kaks kehva asja koos.. kitsas tee ja tihe liiklus.

Ise teen tavaliselt lisaks eelpool mainitud ringile järgmisi otsi. Kohila-Tõdva-Saku-Saue-Märjamaa-Rapla-Kohila (vahel ka Sausti-Saue). Hageri-Kiisa kaudu minekut väldin Kiisa pärast ja ei viitsi Kohilas alati üle viltu jooksvate raudteede võimelda.

Suht igapäevaseks teeks on kujunenud lihtne edasi-tagasi ots suunal Kohila-Rapla-Kuusiku-Rapla-Kohila, kuid see tüütab pika peale ära. Siis teen lisaks Rapla poolt tulles enne või peale Hagudit Juuru poole sõite ning sealt Selisse. Nende lõikude eeliseks jälle see, et liiklus pea olematu.

Urge-Pahkla (Seli) kruusalõik ei ole alati kõige paremas korras, vahel üsna treppi sõidetud.

Ruve
Rattur
Postitusi: 844
Liitunud: 04. 04. 2003. 18:33

Postitus Postitas Ruve » 12. 07. 2004. 13:47

kalev kirjutas:Tegin eile seal kandis ühe ringi. Täpsemalt Kohila-Rapla (uus ringtee)-Märjamaa-Varbola-Alu-Rapla-Kohila, tuli natuke üle 100km. Üldiselt on kõik teed sõidetavad, kuid kõige ebatasasem on Varbola-Alu-Rapla lõik. Samas on sellel viimasel lõigul üks oluline eelis, nimelt autosid sõidab heal juhul mööda 1-2 terve selle tee jooksul. Maanteerattaga sõitjana eelistan siiski Märjamaa-Rapla teed. Viljandi maantee olukorda pole vaja vist kommenteerida?
Kui ma nüüd ei eksi, siis sõidab Ruve neid teid tihedamini.. tuli teine vist isegi eile vastu? Võibolla vaatasin valesti, igatahes teda on seal kandis korduvalt liikumas nähtud :D Ehk oskab paremat infi jagada.
kui sa eile mnt rattaga sõitsid, siis ilmselt tulid mulle Rapla ringteel vastu. Märjamaa-Rapla on tee äärest natuke konarlik, mnt rattaga ei ole kõige parem, aga kehva just ka ei ole. samas on tee piisavalt lai ja autojuhid ka seal viisakad. ise teengi põhiliselt märjamaa-rapla vahel trenni. varbola-alu on alguse osas natuke kehva, aga alates varbola linnusest läheb märgatavalt paremaks. liiklus seal ka väga hõre. tegelikult kannatab mõlemaid teid mnt rattaga sõita ja liikluse/autodega ei ole probleeme.

kalev
Rattur
Postitusi: 515
Liitunud: 08. 04. 2003. 09:52

Postitus Postitas kalev » 12. 07. 2004. 14:02

Ruve kirjutas:kui sa eile mnt rattaga sõitsid, siis ilmselt tulid mulle Rapla ringteel vastu. Märjamaa-Rapla on tee äärest natuke konarlik, mnt rattaga ei ole kõige parem, aga kehva just ka ei ole. samas on tee piisavalt lai ja autojuhid ka seal viisakad. ise teengi põhiliselt märjamaa-rapla vahel trenni. varbola-alu on alguse osas natuke kehva, aga alates varbola linnusest läheb märgatavalt paremaks. liiklus seal ka väga hõre. tegelikult kannatab mõlemaid teid mnt rattaga sõita ja liikluse/autodega ei ole probleeme.
Eile mnt rattaga ja Rapla ringtee peal olin tõesti mina. Mõtlesin, et sa lähed Varbola kaudu tagasi ja sestap sai selles suunas vasturing tehtud. Pärast muidugi selgus, et kedagi ei tulegi vastu :lol:. Aga see eest õnnestus vihmast edukalt kõrvale põigata, tee oli küll kohati märg kuid taevast ei saanud ise tilkagi.

Autojuhtidega pole kummagi tee peal kunagi probleeme olnud. Isegi Viljandi mnt on selles osas talutav, vahel harva mõni mutike törtsutab signaali lasta ja see on ka kõik. Viimasel ajal hakkab rohkem pinda käima see, et osa rahvast tahab vägisi valel pool teed rattaga sõita, eriti just ringteel.

Vasta

Mine “Rajad ja ringid”