![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Pilt](http://puu.sh/a3mss/2bb689b93c.jpg)
![Pilt](http://puu.sh/a3mtq/f8cc12232c.jpg)
![Pilt](http://puu.sh/a3mw2/3c3334ad72.png)
Samuti ka Jens Voigt:
![Pilt](http://puu.sh/a3moH/9d5659ed25.jpg)
Rada ise selline:
![Pilt](http://puu.sh/a3mqi/f414269b58.jpg)
Eurospordis algab show kell 14:30
GCN-i ülevaade tänasest etapist siin.
Miks ei saa? Nüüd alles läheb huvitavaks, ega Froome ainus soosik polnud.Prommar kirjutas:Kahju et ei saagi teada, millised jõuvahekorrad suursoosikute vahel tegelikult on. Mägedes.
Nõus kõige Tarmo räägituga. Jassile sisse ja peale rääkimine ei ole mitte vaid häiriv aga ka väga ebaviisakas. Eile kui sprinditiimid üles rivistusid ütles Lemps, et "ja kus on siis Giant Shimano tiim?". Mis te arvate, kus ta oli? Otse kaadris kest telepilti rongi kõige ees. Õnneks Jass kõrvalt tagasihoidlikult märkis ära, et nad on kõige eestarmo kirjutas:... ja tuleb tunnistada, et Kuuse ei ole päris õige mees seda võistlust kommenteerima. ... liialt palju faktivigu ja tohutult ümmargust saatetäite mula, mis muutb väga tüütavaks lõpuks. Eriti kui ta räägib pidevalt Jassile vahele ja peale, kuigi viimane annab väga huvitavat infot ja kommenteerib pädevalt. Kuuse nagu vahepeal ei saa üldse aru, mis toimub ekraanil.
Mulle tundus, et ta tegi vale possa valiku esimestel pave lõikudel, aeglased jäid ette ja esimene lünk oligi tekkinud. Lisaks väidab ise, et tehnika ka jamas (kassett mudane ja tagaajamiseks kiired käigud puudusid ...).Omiar kirjutas:Ka Contador tundus väga kehva kuigi mägedes on laskub nagu püssikuul.
Hammastest ei piisa, selleks on vaja ikka osata ka munakatel sõita + hea vorm. Tuur alles algab, küll jõuab uuesti proovida atrõõve.Omiar kirjutas:Taaramäe kukkus esigrupist välja üsna veidral moel. Kui oleks küünte ja hammastega esigrupist kinni hoidnud, poleks kõrge üldkoht võimatu olnud.
Sel kohal hakkas mul neist mõlemast kahju. Kahju on tõesti sellest, et Jass oma lauseid tihti lõpetada ei saa. Samas tuleb Lempsi kiituseks öelda vaid seda, et ta on teatud asjadega ennast kurssi viinud ja nii kõrges vanuses. Kas see on piisav? Kindlasti mitte. Aga käegakatsutavat kiiret alternatiivi hetkel pole. Mina jätkan hetkel veel ETV -ga.tarmo kirjutas: Ülekande kirsiks tordil oli see, kui telepilt näitas kordust kuidas Boom finisheeris ja Kuuse ütles, et nüüd viskavad juba ka kõik hiljem finishisse jõudvad Belkini sõitjad käed õhku.
Stemmi vahtimisega sa panid kümnesseMati kirjutas: Sõidust ise. Mina Froome langemise pärast ei muretse, usun, et seal on piisavalt mehi, kes asja huvitavaks teevad ja põnevus säilib lõpuni. Rattasõidu oluline osa on osata püsti püsida, Froome ei ole selle poolest just kõigi aegade TOP'is. Kuu tagasi pani ju Dauphinel ka mõnusa käna. Võib-olla peaks vähem stemi vahtima.
baruto kirjutas:Mõneti võiks ju ka munakiviteel mingi kategooria olla.
Mati kirjutas:Paris-roubaix korraldaja Jean-François Pescheux on andnud kõikidele lõikudele kategooria (1 – 5 tärni) sõltuvalt nende pikkusest, „raputavusest“, üldisest seisukorrast ja paiknemisest võistlustrassil (varasem või hilisem). Tänasel etapil antud kategooriad päris 100% ei päde, kuna pole päris see sõit - pavé lõike on vähem ja nende asukohad sõidul erinevad.
Merckx on jõhker vana, vägisi kippus muie suule kui tema kommentaari lugesin ja vägisi kipub pähe mõte, et ta oleks oma rauast rattaga vist eile Boomil ka mütsi lõua alt kinni sidunud...SK kirjutas:Vanasti olid küll laevad puust, aga mehed rauast - Eddy Merckx: "Absolutely, yeah, I would have loved to race out there on the cobblestone in this Tour de France," the Cannibal told Cyclingnews, with a grin that clearly explained why he earned him the nickname of the Cannibal.
Põhjuseks eelkõige ikka vihm ja märg asfalt (koos libeda teemärgistusega) ning mitte ringteed. Seega kui täna kuiv, siis põhjustab ärevust pigem see, et viimasel 5 km on sprinterite rongid juba täies tööhoos ja kiirused suured ... siis võib kõike juhtuda.T6nu kirjutas:Tänaseks ennustatakse küljetuule lõike ja Geraint Thomas tõi huvitava fakti välja- eile oli iga ringtee juures kukkumine ja täna on neid 9tk viimase 4km kohta...
Suusatamises pole ju klubid olulised...Henno kirjutas:tänane ülekande algus Kuuse-taadi esituses riivas kohe kõrva - jooksikute grupis on prantslane, hollandlane, hispaanlane ja prantslane ... ärge jumala pärast öelge mis klubide mehed
Aitäh Mati!Mati kirjutas:Ideaaltiim tunduks olema nt Jurtšenko + Lekko + jutukas ajudega eksproff.
Laskumised on omaette teema, kuid Wiggins kühveldas end sel aastal Paris-Roubaix-l 7ndaks, mis oli ülikõva tulemus ja üldises plaanis üllatus ilmselt paljudele. Tüüp andis korralikult gaasi munakatel. Ma ei tea kas sellel on seost, kuid tundub, et endised trekiratturid on oma ratastega hästi sina peal.Prommar kirjutas:Wigginsile ka vist vihm eriti ei sobi. Eelmise aasta Girol oli ta väga hädas märgadel laskumistel, kaotas palju aega ja lõpuks ka katkestas mingi haiguse ettekäändel.
Rivo kirjutas:Team Sky varustus tuuri jaoks :
59 ratast, 100 paari jookse, 300 kummi, 3600 joogipudelit
Loobivad kahele poole trassi.raikzz kirjutas:Mida nad 3600 joogipudeliga teevad pigem
kui sõidetakse 5 tundi, siis oma 5 liitrit jooki kaanitakse sisse, palavaga isegi rohkem ehk, seega ca 10 pudelit kulub igal juhul ... kuumema ilmaga ehk on veepudelid veel jahutamiseks, st. pähe valamiseks vms.erikr kirjutas:Loobivad kahele poole trassi.raikzz kirjutas:Mida nad 3600 joogipudeliga teevad pigem![]()
3600/9=400 pudelit näkku.
400/21 etappi=20 ümmarguselt pudelit etapi kohta per nägu. Polegi nagu liiga palju, arvestades, et pea iga hetk võib autost uue saada/tellida.
No ma ei tea...liiter tunnis?Henno kirjutas:kui sõidetakse 5 tundi, siis oma 5 liitrit jooki kaanitakse sisse, palavaga isegi rohkem ehk, seega ca 10 pudelit kulub igal juhul ... kuumema ilmaga ehk on veepudelid veel jahutamiseks, st. pähe valamiseks vms.erikr kirjutas:Loobivad kahele poole trassi.raikzz kirjutas:Mida nad 3600 joogipudeliga teevad pigem![]()
3600/9=400 pudelit näkku.
400/21 etappi=20 ümmarguselt pudelit etapi kohta per nägu. Polegi nagu liiga palju, arvestades, et pea iga hetk võib autost uue saada/tellida.