![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Omloop Het Nieuwsblad sõidu ülevaade - taktika ja trassi iseloom
Let the games begin!
PS! Käsi väriseb juba lenksu järele... typod parandatud!
Veebruar meil veelKristjanS kirjutas:Tuleval nädalavahetusel saab siis alguse pealkirjas nimetet karneval. L, 25.03 Omloop Het Nieuwsblad ja P, 26.03 Kuurne-Brussels-Kuurne.
Ühelt tuttavalt, kes samal tuuril osales, kuulsin, et eelnimetatud kodanik vegeteeris Kataris sellisel moel, et rattaga 90km hotellist starti, siis etapp (oletame, et 150-170 km) ja peale sõitu lisaks 30 km.KristjanS kirjutas:ainult Spartacus vegeteerib kuskil.
Head isu sõnade söömiselKristjanS kirjutas:Boonen peab paraku ka see aasta tühjade kätega jääma.
Ehk siis M.O.T.T.. Analüütikuna on noormehel veel arenguruumiKaupoR kirjutas:Head isu sõnade söömiselKristjanS kirjutas:Boonen peab paraku ka see aasta tühjade kätega jääma.Mati kirjutas:Kristjan, ma arvan, et sa eksid ...![]()
Esialgse info kohaselt pani joogitsoonis äärekivisse ja rangluu pole enam ühes tükisMati kirjutas: Tegelikult aimasid ära ka selle, et hr Spartacus ei jää taas püsti.
Opil selgus siis lõpuks, et rangluu oli neljaks tükiksSK kirjutas:Esialgse info kohaselt pani joogitsoonis äärekivisse ja rangluu pole enam ühes tükis...Mati kirjutas: Tegelikult aimasid ära ka selle, et hr Spartacus ei jää taas püsti...
Nii Boonen kui Cancellara sõidavad/sõitsid FMB Paris-Roubaix tubularidega.SK kirjutas: PS. Radioshack peaks kummide tarnijat vahetama - kahe nädalavahetuse peale on neil terve koorma jagu kumme katki läinud ja mitmed purunemised suhteliselt kriitilistel hetkedel (Cancellara, Bennati, Gallopin)
Tubular-tüüpi kumm on ProTouri pelotonis domineeriv kummitüüp enamikel sõitudel aastaringselt. See ei anna aga mingeid vihjeid kasutatava kummi tootjast, laiusest, mustrist või seinapaksusest. Radioshack-Nissan-Trek kodulehel on ära mainitud kummitootjana Schwalbe, OP-QS lehel pole kummitarnijaid üldse mainitud. On nende mainitud sponsoritega kuidas on, Paris-Roubaix levinuim kummitüüp on täna veel ilmselt Conti 27mm tubular, teistel klassikutel on samuti tubular valdav, aga natuke kitsam. Tootjaid ametlike sponsorite tõttu enamasti ei tuvasta nagu tihti jooksude puhulgi - kui vastutus suur, siis ostetakse kasvõi külapoest eeldatavalt parim lahendus ja tõmmatakse tootja-kleepsud maha.Omiar kirjutas:Nii Boonen kui Cancellara sõidavad/sõitsid FMB Paris-Roubaix tubularidega.SK kirjutas: PS. Radioshack peaks kummide tarnijat vahetama - kahe nädalavahetuse peale on neil terve koorma jagu kumme katki läinud ja mitmed purunemised suhteliselt kriitilistel hetkedel (Cancellara, Bennati, Gallopin)
Kuidas see jutt nüüd Omiari väitega seostub? Või nad ei sõitnud nende kummidega???SK kirjutas: Tubular-tüüpi kumm on ProTouri pelotonis domineeriv kummitüüp enamikel sõitudel aastaringselt. See ei anna aga mingeid vihjeid kasutatava kummi tootjast, laiusest, mustrist või seinapaksusest. Radioshack-Nissan-Trek kodulehel on ära mainitud kummitootjana Schwalbe, OP-QS lehel pole kummitarnijaid üldse mainitud. On nende mainitud sponsoritega kuidas on, Paris-Roubaix levinuim kummitüüp on täna veel ilmselt Conti 27mm tubular, teistel klassikutel on samuti tubular valdav, aga natuke kitsam. Tootjaid ametlike sponsorite tõttu enamasti ei tuvasta nagu tihti jooksude puhulgi - kui vastutus suur, siis ostetakse kasvõi külapoest eeldatavalt parim lahendus ja tõmmatakse tootja-kleepsud maha.
Sellest said kõik aruOmiar kirjutas:Cancellara:
http://www.cyclingnews.com/features/pho ... ers/215364
Boonen:
http://www.cyclingnews.com/features/pho ... ers/215359
Garminist kellegi Cervelo:
http://www.cyclingnews.com/features/pho ... ers/215332
See eriotstarbeliste kummide kasutamine muutub sama kiiresti nagu tuule suund -üks päev üks, teine päev teine. Suuremad kummitootjad ei viitsi niššimudeleid arendada, siis on väikestel tööd ja kui jälle tõsiselt arendama hakatakse, siis ruulivad valdavalt suured. Meie kiibitsejatena jõuame siis kohale, kui järjekordsed valikud on juba tehtud ehk elame kogu aeg minevikus. Sama teema on jooksudega - kui karvajalad räägivad ikka veel Roubaix'l valitsevast Ambrosiost, siis juba kolm aastat on Roubaix võidetud süsinik-pöiaga(Zipp ja Mavic), sest suured on asja käsile võtnud.rainerhq kirjutas:Kuidas see jutt nüüd Omiari väitega seostub? Või nad ei sõitnud nende kummidega???SK kirjutas: Tubular-tüüpi kumm on ProTouri pelotonis domineeriv kummitüüp enamikel sõitudel aastaringselt. See ei anna aga mingeid vihjeid kasutatava kummi tootjast, laiusest, mustrist või seinapaksusest. Radioshack-Nissan-Trek kodulehel on ära mainitud kummitootjana Schwalbe, OP-QS lehel pole kummitarnijaid üldse mainitud. On nende mainitud sponsoritega kuidas on, Paris-Roubaix levinuim kummitüüp on täna veel ilmselt Conti 27mm tubular, teistel klassikutel on samuti tubular valdav, aga natuke kitsam. Tootjaid ametlike sponsorite tõttu enamasti ei tuvasta nagu tihti jooksude puhulgi - kui vastutus suur, siis ostetakse kasvõi külapoest eeldatavalt parim lahendus ja tõmmatakse tootja-kleepsud maha.
MaTi, ma ütlesin juba enda postituse algul, et Boonen see aasta veel ei võidaMati kirjutas:Kristjan, nagu ikka ma arvan, et sa eksid ... võidab üllataja. Boonenil saab olema halb õnn.
Kahjuks ei saa ka sel aastal näha vihmast märga, lögast ja libedat P-R'i. See annaks kohe hea laksu diivanitiigritele juurde.
Märja ja ligaga oleks kogu mäng hoopis teistsugune. Üllatajaid rohkem ja ei pruugi võita kõige tugevam, vaid see, kes kõige vähem kukubKuldar kirjutas:ja külm võiks kah veel olla? kamoon... vist 2001 oli hullem kui mingi cx-nightmare, sotti ei saanud mees või muru.
Jep. Kaanestaar HincapieKuldar kirjutas:... vist 2001 oli hullem kui mingi cx-nightmare, sotti ei saanud mees või muru.
KristjanS kirjutas:Seekord jääb aga Tommeke küll võidust ilma (kahjuks-kahjuks-kahjuks)....
Seekord oli siis Cancellara oma raami sees asuva mootori kasti õlle eest Boonenile laenanud vistMati kirjutas:KristjanS kirjutas:Seekord jääb aga Tommeke küll võidust ilma (kahjuks-kahjuks-kahjuks)....Panin mööda õnne määratlusega. Tulemus on selgelt vähemalt üllatav - 50km TT'd ... arvati, et ainult üks mees suudab seda
Väike tagasivaatev tugitoolianalüüs ütleb, et Boonen pani selle 53km (kui Terpstra pudenes) üksi keskmisega 42 km/h (ca 1h15m) ja seda siis peale 200km sõitu, tavamaantekaga (sh tegelikult "aeglased" vorstid all) ja ületades sealhulgas 10 munakivilõiku kogupikkusega 14,9km - ca 28% distantsist (rünnak algas tegelikult juba eelmisel, 2,6 km pikkusel munakalõigul) - väga muljetavaldavKristjanS kirjutas:... Oleks Cancellara pundis olnud, kes jäänuks peale? Pakun, et Tom, Cancellara on küll võimas, ent tänaste Tomi jalgade vastu poleks ta saanud ja lõpus oleks ikka tappa saanud. Võimalik, et Fabio olemasolu korral poleks Tommeke üldse rünnanud (kui seda hetke, kui ta eest ära sai, üldse sai sel hetkel rünnakuks nimetada).
Täna siis tõestiati, et selliseks soolosõiduks on peale Fabio veel keegi võimeline. Okei, kui Canca selle liigutuse 2010 tegi, siis umbes 48km enne lõppu ja lõpus oli vahe 3min kopikatega. Aga see ei vähenda vist Tomi tänase etenduse väärtust karvavõrdki - võidusõit on võidusõit, ole mees ja sõida eest ära....
Noormehele on see ju tuttav sõit, mille U23 versiooni ta kaks korda võitnud - 2009 ja 2010.SK kirjutas:Kollanokk Phinney üle irvitasin asjatult, mees tegi tublisti tööd jooksikute püüdmisel ja lõpetas sõidu normaalse lõppkohaga. Mõtlesin, et ülekiidetud nännipunnn, aga mine sa tea, võibolla on tegu järgmise ameeriklasest võitjaga hoopis.
Cancellara sünnipäev 18.03.81, Boonen 15.10.80 .... äkki ikka rong veel päris läinud poleMati kirjutas: IMHO on Cancellara best-before möödas nii jõu kui ka taktikalise üllatusmomendi võtmes.
Paris-Roubaix aluseks võttes ma ei hõiskaks kuskile suunas. See on sõit kus on ka varem väga ebatraditsionaalseid lahendusi kasutatud ja kasutatakse ka edasi näiliselt "vana head". Selle sõidu hüüdnimi ei ole juhuslikult "Hell of the North". Kes pole endas kindel, see otsib iga varianti see päev enda jaoks võimalikult kergeks teha.wylde kirjutas:pange tähele kui populaarne oli taas alumiinium!...
Need numbrid ei pruugi iseenesest midagi sisulist öelda. Või annad mullegi lootust?raulk kirjutas:Cancellara sünnipäev 18.03.81, Boonen 15.10.80 .... äkki ikka rong veel päris läinud poleMati kirjutas: IMHO on Cancellara best-before möödas nii jõu kui ka taktikalise üllatusmomendi võtmes.
Mati, sa ajad vist rattasõidu ujumise või iluvõimlemisega segamini, kus 30. eluaasta toob pensioni-lilled ja hüvastijätu-shampuseraulk kirjutas:Cancellara sünnipäev 18.03.81, Boonen 15.10.80 .... äkki ikka rong veel päris läinud poleMati kirjutas: IMHO on Cancellara best-before möödas nii jõu kui ka taktikalise üllatusmomendi võtmes.
Tean kirjanike "vendasid Vildesid - Oskar ja Eduard"wylde kirjutas:...pange tähele kui populaarne oli taas alumiinium! On siit foorumist keegi soovitanud viimastel aastatel midagi alumiiniumist osta? ...
Vahet pole, ta ei kestaks neid põntse isegi praeguses supervormis ära. Amstelit pole viimase kümne aasta jooksul võitnud ükski sileda maa klassik või spriter, pigem sellised MM-radade mehed(mitte Taani-MM:) Boonen oli juba Flandersi viimasel tõusul noatera peal. Pigem on Amstel sarnane sügisel samas kandis sõideteva MMiga, kuhu ennustatakse samuti alla 75kg mehe võitu:-)Mati kirjutas:Ardennide kevadklassikud on avatud uutele nimedel, kuivõrd lisaks õnnetule Cancellarale otsustas ka Boonen, et aitab ja võtab aja maha.