
Kellel mida kohvipaks pakub? Kas õunad räägivad ka seekord tõtt või peame neis pettuma? Kas pendlimees Felixi poole on absoluutse tõe väljaselgitamiseks mõtet pöörduda?
Loe mu allkirja esimest sloganitKristjanS kirjutas:... Boonenil on vaja ainult tõusudel kannul püsida, sirgel ta Fabiot ära ei lase.
Kas Dressi-Toivo sõidab ka?KristjanS kirjutas:MaTitanium, ma usun, et teist korda Coca-Boonen sama reha otsa ei astu. Teisisõnu, ma olen enam kui kindel, et Tornado Tom sai mullu aru, mis on tema nõrkus Vända-Fabio vastu. Tomil on tagantpanija(tulija) eelis!
No sellist juttu võib küll ainult dressi-Toivo käest kuulda...KristjanS kirjutas:Öeldakse ka, et Booneni võit G.W.-il oli palju muljetavaldavam kui Cancellara eelmise päeva E3.
Seda pigem selles valguses, et raja iseloom oleks eeldanud hoopis teisi mehi eesotsas olema. Ehk Tom pidanuks ammu olema pundist maha jäänudtarmo kirjutas:No sellist juttu võib küll ainult dressi-Toivo käest kuulda...KristjanS kirjutas:Öeldakse ka, et Booneni võit G.W.-il oli palju muljetavaldavam kui Cancellara eelmise päeva E3.Et siis pundifinish kinni panna on muljetavaldavam kui 20 km enne lõppu üksi eest ära sõita?
Ei väärinud, kahju ka ei ole, maanteerattasõidus ei loe ainult jõud. Cancellara on räme tüüp siiski._KRIS_ kirjutas:Cancellara vääris võitu kõige enam, kahju et niimoodi lõppes
Kust otsast Spartacus räme tüüp? Minu arust igati intelligentne ja tore, suhtleb fännidega ja on tiimis väga austatud mees.talukas kirjutas:Ei väärinud, kahju ka ei ole, maanteerattasõidus ei loe ainult jõud. Cancellara on räme tüüp siiski._KRIS_ kirjutas:Cancellara vääris võitu kõige enam, kahju et niimoodi lõppes
Väga mees metsast pole. Sel kevadel juba üks semi-klassik (Dwars door Vlaanderen) võidetud ka. Klassikute mees ongi. Kui nad kolmekesi lõpus ära olid, siis ma miskipärst just talle panustasin, teise dolid lihtsalt liiga palju rabelenud.UrmasL kirjutas:Võidumehele poleks julgenud panustada....
Ma loodan, et teeb vea, aga mingi muu nurga alt. See on lihtsalt sitaks huvitav._KRIS_ kirjutas: See selleks, lõpetaks selle jama. Igatahes oli vägev sõit ja järgmine nädalavahetus juba Paris-Roubaix ja seal panustaks küll Cancellarale, enam ta sama viga ei tee, et liiga vara läheb ja see on kindlasti tema prioriteet ka sel aastal.
Ma arvan, et lihtsalt selle uue firma akud ei ole nii head või töökindlad, ei vea mootorit lõpuni välja lihtsalt. Tehnikasport.talukas kirjutas:Ma loodan, et teeb vea, aga mingi muu nurga alt. See on lihtsalt sitaks huvitav._KRIS_ kirjutas:See selleks, lõpetaks selle jama. Igatahes oli vägev sõit ja järgmine nädalavahetus juba Paris-Roubaix ja seal panustaks küll Cancellarale, enam ta sama viga ei tee, et liiga vara läheb ja see on kindlasti tema prioriteet ka sel aastal.
Kus kohast selle pildi leidsidMati kirjutas:Ma arvan, et lihtsalt selle uue firma akud ei ole nii head või töökindlad, ei vea mootorit lõpuni välja lihtsalt. Tehnikasport.
KristjanS kirjutas:Paris-Roubaiks on õnneks hoopis teist tüüpi sõit ja kui ilm peaks tatiseks minema, pöörab see kaardipaki mitu korda pahupidi ja siis veel paar korda. Mäletame ju üle-eelmisest aastast, kui Tor Hushovd ühes kurvis pikali käis ja mäng tema jaoks läbi oli. Ehk, sõit on enam tehniline kui teised sõidud. Kiirust ja jõudu peab toetama rattataltsutamise oskus ja mõistus õige taktika paika panemisel. Flanders on rohkem toore jõu de-monstratsioon ja tiimitöö.
Mis siis veel vihama korral juhtuda võib? Ma olen 2009 aasta sõiduga väga heasti kursis. Toril piisas külili käimiseks ka täiesti kuivast ilmast. Rumal inimene arvaks muidugi, et vihma korral ei saaks stardistki minema. Aga vihm või eelnevalt sadanud vihm teeb sõidu palju raskemaks. 2009 aasta ei käinud mitte ainult Tor üksinda külili, kuivad, ent tehnilised olud olid kõigil. Kui sõidetakse mitmekeisi, siis riske võetakse kergemalt. Üksi sõites saad natuke rohkem arvutada ja sättida iga kivi otsas._KRIS_ kirjutas:KristjanS kirjutas:Paris-Roubaiks on õnneks hoopis teist tüüpi sõit ja kui ilm peaks tatiseks minema, pöörab see kaardipaki mitu korda pahupidi ja siis veel paar korda. Mäletame ju üle-eelmisest aastast, kui Tor Hushovd ühes kurvis pikali käis ja mäng tema jaoks läbi oli. Ehk, sõit on enam tehniline kui teised sõidud. Kiirust ja jõudu peab toetama rattataltsutamise oskus ja mõistus õige taktika paika panemisel. Flanders on rohkem toore jõu de-monstratsioon ja tiimitöö.
http://www.youtube.com/watch?v=QYqFGvIP ... re=related ---> Kui seda mõtled, siis see on 2009 aasta, ilmaoludega seal oli küll väga vähe pistmist.
No olgem ausad, BMC oli ka ainus MEESKOND sel võistlusel.SK kirjutas:veel järelkajasid: mõni boss on õnnelik ka vähese üle - tulemust me ei teinud, aga tore oli sõita ja assaraisk! jube hästi ikka panime - saime 7 mehe jõul pika tagaajamisega ees üksinda sõtkuva Cancellara kätte!![]()
http://www.cyclingnews.com/news/ochowic ... erformance
Aga nad osutusid enda teadmata ka võitja Nuyensi meeskonnaks, sest ise ei suudetud peale Ballani ühe nüri rünnaku midagi muud tarka oma jõuga peale hakataMati kirjutas:No olgem ausad, BMC oli ka ainus MEESKOND sel võistlusel.SK kirjutas:veel järelkajasid: mõni boss on õnnelik ka vähese üle - tulemust me ei teinud, aga tore oli sõita ja assaraisk! jube hästi ikka panime - saime 7 mehe jõul pika tagaajamisega ees üksinda sõtkuva Cancellara kätte!![]()
http://www.cyclingnews.com/news/ochowic ... erformance