EMV XCO 20-21 juuli 2012

Infot ja muljeid võistluste kohta
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
meelisl
Rattur
Postitusi: 132
Liitunud: 18. 08. 2007. 20:46

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas meelisl » 20. 07. 2012. 22:51

Viimati muutis meelisl, 23. 07. 2012. 18:54, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7941
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas KaupoR » 21. 07. 2012. 07:40

KaupoR kirjutas:... (mõtlen ohutust-ohtlikkust: üks vale liigutus ja 20meetrit kuristikku või kümmekond teravat kivi ootavad).
Just seda ma silmas pidasin:
Pilt
If everything's under control, you're going too slow!

Kasutaja avatar
Sander S
Rattur
Postitusi: 43
Liitunud: 06. 07. 2011. 08:03

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas Sander S » 21. 07. 2012. 12:20

Korraldajad on korralikku tööd teinud (y) , rada oli super, pole midagi halba öelda. See on korralik xc, polnud mingit sileda nühkimist nagu teamidel.

Kasutaja avatar
Jack
Rattur
Postitusi: 226
Liitunud: 30. 06. 2003. 20:01

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas Jack » 21. 07. 2012. 17:06

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Eliidi sõit 21.07 kõik minu pildid: https://picasaweb.google.com/1150263684 ... MVXCO2012#

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7941
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas KaupoR » 21. 07. 2012. 17:22

Jack kirjutas:Eliidi sõit 21.07 kõik minu pildid: https://picasaweb.google.com/1150263684 ... MVXCO2012#

Kood: Vali kõik

Sorry, that page was not found.
If everything's under control, you're going too slow!

piffik
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 31. 03. 2011. 10:12

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas piffik » 21. 07. 2012. 17:23

See vist Eesti rahvuslik eripära, et XCO-sõidul isegi arvestataval hulgal lastel kõvakahvel all, samas tihti mäest üles sõita nagunii ei jõuta. Mõtlen ja mõtlen, aga aru ei saa...

Kasutaja avatar
Pirita
Rattur
Postitusi: 135
Liitunud: 18. 05. 2011. 14:20

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas Pirita » 21. 07. 2012. 17:35

Kas keegi tänased tulemused paneks üles siia......

Lapeteus
Rattur
Postitusi: 413
Liitunud: 30. 07. 2009. 13:52

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas Lapeteus » 21. 07. 2012. 17:54

tulemused EJL lehel olemas http://www.ejl.ee/index.php?page=149

p.s. mati pandud linki pidi saab kiiremini :)
Viimati muutis Lapeteus, 21. 07. 2012. 17:56, kokku muudetud 2 korda .

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12099
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas Mati » 21. 07. 2012. 17:55

velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Jack
Rattur
Postitusi: 226
Liitunud: 30. 06. 2003. 20:01

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas Jack » 21. 07. 2012. 20:07

KaupoR kirjutas:
Jack kirjutas:Eliidi sõit 21.07 kõik minu pildid: https://picasaweb.google.com/1150263684 ... MVXCO2012#

Kood: Vali kõik

Sorry, that page was not found.
My bad, unustasin teha albumi avalikuks. Proovige nüüd.
https://picasaweb.google.com/1150263684 ... EMVXCO2012

Kasutaja avatar
siim_s
Rattur
Postitusi: 1116
Liitunud: 03. 04. 2006. 07:58

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas siim_s » 21. 07. 2012. 22:25

piffik kirjutas:See vist Eesti rahvuslik eripära, et XCO-sõidul isegi arvestataval hulgal lastel kõvakahvel all, samas tihti mäest üles sõita nagunii ei jõuta. Mõtlen ja mõtlen, aga aru ei saa...
Mul tekkis sarnane mõte pilte vaadates. Miks jäetakse lastele/noortele sellisele rajale (väidetavalt väga tehniline) kõvakahvel alla? Võiks veidi halastada ja päris MTB rajal ikka päris MTB ratast kasutada.

kalari
Rattur
Postitusi: 750
Liitunud: 20. 05. 2007. 17:09

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas kalari » 21. 07. 2012. 22:42

siim_s kirjutas:
piffik kirjutas:See vist Eesti rahvuslik eripära, et XCO-sõidul isegi arvestataval hulgal lastel kõvakahvel all, samas tihti mäest üles sõita nagunii ei jõuta. Mõtlen ja mõtlen, aga aru ei saa...
Mul tekkis sarnane mõte pilte vaadates. Miks jäetakse lastele/noortele sellisele rajale (väidetavalt väga tehniline) kõvakahvel alla? Võiks veidi halastada ja päris MTB rajal ikka päris MTB ratast kasutada.
Küsi treeneritelt! Vastus on tõenäoliselt see, et XC pole perspektiivikas, pigem ajutine lõbus vaheldus maantee treeningutele. Eesti "nokia"! :(

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7941
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas KaupoR » 22. 07. 2012. 07:26

Äkki on põhjus proosaline - klubid on kõik oma amordid rahaks teinud ja neil lihtsalt pole midagi millegi vastu vahetada :?:
If everything's under control, you're going too slow!

Kasutaja avatar
Jack
Rattur
Postitusi: 226
Liitunud: 30. 06. 2003. 20:01

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas Jack » 22. 07. 2012. 10:54

Vaatasin ja imestasin. See on minuarust vastutustundetu nii lapsevanemal kui treeneril saata noori XCO rajale ilma amordita. Minge palun sõitke seal ise kõva kahvliga ja ärge rääkige "kui mina noor olin" juttu.

liikas
Rattur
Postitusi: 4
Liitunud: 12. 06. 2008. 08:32

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas liikas » 22. 07. 2012. 18:11

Kõvakahvli teemadel - minu laps oli üks neist, kes sõitis XCO-d kõvakahvliga. Põhjuseks oli see, et tema ratas on odavama klassi ratas, mille amort ei olegi loodud rohkem vastu pidama, kui ühe aasta (kui sedagi). Paar päeva enne XCO-d lõpetas amort täielikult oma tööpäevad. Uus amort oleks maksnud ca 2/3 ratta hinnast. Kuna ratas on plaanis järgmine aasta välja vahetada, siis ei näinud põhjust sellist raha ühe võistluse pärast välja käia. Nii et alati ei ole põhjus kellegi piinamises :) Mis puutub mäest üles sõita jõudmise kommentaari, siis käisin laupäeval vaatamas ka eliidi võistlust ja N eliidis oli samuti pildistatud tõusul jalastumisi (amordiga!), nii et kui just isiklikku viha kõvakahvli vastu ei tunne, siis ei peaks nende kahe vahele mingit kunstlikku seost tekitama.

fo1l
Rattur
Postitusi: 277
Liitunud: 23. 02. 2011. 14:25

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas fo1l » 22. 07. 2012. 19:07

siim_s kirjutas:
piffik kirjutas:See vist Eesti rahvuslik eripära, et XCO-sõidul isegi arvestataval hulgal lastel kõvakahvel all, samas tihti mäest üles sõita nagunii ei jõuta. Mõtlen ja mõtlen, aga aru ei saa...
Mul tekkis sarnane mõte pilte vaadates. Miks jäetakse lastele/noortele sellisele rajale (väidetavalt väga tehniline) kõvakahvel alla? Võiks veidi halastada ja päris MTB rajal ikka päris MTB ratast kasutada.
Polnud häda midagi (y) Ja mul pole ka kõige odavam rattas kus oli stokis halb amort, lihtsalt meeldib kõvakahvel

Ütleb seda siis M14 kuues jalg :D

Kasutaja avatar
SL
Rattur
Postitusi: 1023
Liitunud: 31. 07. 2003. 09:12

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas SL » 23. 07. 2012. 16:58

Kopeerin siia kirja, mis täna sai saadetud rattaliitu, klubidele ja EJL'i juhatusele:


Lugupeetud treenerid / klubide juhid, EJL, EJL'i juhatus

Korraldustiimi nimel tänan kõiki tulemast ning osalemast 2012 aasta Eesti Meistrivõistlustel maastikurattasõidus.

Hoolimata suhteliselt viimasel hetkel pealesunnitud muudatustest kolida võistlused Nõmmelt Ülgasele, tundub, et suutsime kokkuvõttes rahuldaval tasemel võistlused läbi viia. Lõpliku hinnangu siiski annate Teie ning hea oleks kuulda tagasisidet (sulev@vo2.ee).

Samas tagasiside küsimine pole ainumas põhjus, mis seda kirja Teile kõigile kirjutama paneb.
Põhiline põhjus on sisuline ning kutsun üles sisulisele diskussioonile, et järgmisel aastal "sama jama" ei korduks.

Esiteks rada.
Hoolimata sellest, et Eestis on sisuliselt vaid paar ratturit, kellel on nn õigete xco radade sõitmise oskus ja kogemus, ei ole põhjendatud Eestis nn kergete radade tegemine XCO võidusõitudele - eriti Eesti Meistrivõistlustele. Oleme seisukohal, et põhirada peab vastama maailma standardile oma raskusastmelt põhiliselt kolmes osas: tõusumeetrite osas, tehniliste laskumiste osas ning üld-tehnilises osas. Õige rada on selline, mida isegi kogenud rattur "mütsiga lööma minna" ei saa ning tuleb end tõsiselt proovile panna, et ring ära sõita. Vastasel juhul ei saa meie riigi XCO tase areneda. EMV XCO rada peaks olema selles osas teenäitaja rollis.

Vastuväide, mida oleme palju kordi kuulnud - meil pole ju sõitjaid ning enamus ei suuda rada läbida - see ei saa olla vabanduseks. See oleks sama, kui teha maanteel grupisõidu EMV näiteks 100km pikkune, kuna "meil pole taset". Tõeline tase on ka maanteel vähestel, kuid see ei tohi olla põhjuseks latt madalale lasta.

Praegune olukord on muret-tekitav. Radade "tase" Eestis on niivõrd langenud, et ise-enesest mõistetavaks peetakse kõva-kahvliga rattaga EMV-le peale tulemist. See, et Caspar Austa tuleb - see on vana-meistri oma asi ning keegi ei kahtle tema võimetes. See aga, et lapsed-noored ja juuniorid tulevad (lastakse peale) jäiga rattaga EMV-le on neile selgelt ohtlik. On väga suur oht nö "lenks käest lüüa" ning siis kividel või juurikatel kukkumine väga valus. Rahaline argument pole siinkohal argument, kuna enamus rattaid, millega noored / juuniorid sõitsid on korralikud, mis tähendab, et neil on olnud poest ostes korralik amort all.

Täna peaks valmis olema 2013 aasta raja põhiskeem ning juba sel hooajal peaks vastavad asjatundajd EJL'i volitustel raja üle vaatama ning andma hinnangu. See oleks igati normaalne ajaline planeerimine.


Teiseks - kes sõidab kus rajal.
Korraldaja ülesanne on valmistada ette kaks rada. Lihtne ja raske. Need olid korraldajal ette valmistatud.
See on poliitiline ja üldise taseme küsimus - millisest vanuseklassist alates lasta võistlejad peale raskele rajale - kas see on juuniorite klass, või 16-aastastest.

Seega - palun otsustage see EJL-i tasemel ära.

Siis on korraldajal konkreetne info ning ei teki juhendiga segadust. Pole vaja teha kolme rada jne.
Jutt, et rada pole piisavalt turvatud, ei saa olla tõsiseltvõetav jutt. Tihtipeale kasutatakse Euroopas toimuvatel XCO võistlustel meetri kuni pooleteise kõrguseid "droppe" ehk vabalangust ning kui neid sõita ei oska / julge (piisavalt kiirelt näiteks), siis ei aitaks ükski võrk ega pehmendus.

Praegune segadus kukkus tõepoolest kehvasti välja ning "helistajaid" jätkus EJL'i nii, et EJL'i telefon oli punane. Need asjad tuleb talvel ära otsustada, mitte päev enne võistlust.

Kolmandaks. Oleks ülimalt tore ja vajalik, kuid EJL'i juhatusest kasvõi üks esindaja Eesti Meistrivõistlustel kohal oleks. Kui on tõesti väga kiire ning muude kohustuste kõrvalt kaheks päevaks tulla ei saa, siis vähemalt põhisõitude autasustamisel oleks soliidne kohal olla. Vastasel juhul tekib paratamatult tunne, et maastikurattasõit on ükskute "friikide" eralõbu, mida EJL oma kõrgeimal tasemel arendamise ja austamise vääriliseks ei pea.

EDIT: Viimane lõik polnud päris korrektne - Jaan Kirsipuu EJL'i juhatusest oli kohal.


Parimate soovidega

Sulev Lipp
2012 a EMV XCO korraldustiimi juht
Viimati muutis SL, 24. 07. 2012. 15:00, muudetud 1 kord.

kalari
Rattur
Postitusi: 750
Liitunud: 20. 05. 2007. 17:09

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas kalari » 23. 07. 2012. 21:01

Väga hea, SL! (y)
Loodetavasti jõuab kõrgematesse sfääridesse arusaam, et aastaks 2012 on rahvusvaheliselt tunnustatud XCO rajaformaat arenenud selliseks, et pelgalt "vanakooli" mentaliteediga neid radu sõita ei saa.
Ma tooks siin ühe võrdleva näite kergejõustikust. 5000 meetri jooksu suudavad läbida kõik kergejõustiklased. Sprinteritel ja vasaraheitjatel kulub selleks küll palju aega aga siiski suudavad nad selle läbida. Samas 110 meetri tõkkejooks (tõkete kõrgus on 106,7cm!) on distants, mida suudavad määrustepäraselt läbida vaid tõkkejooksjad. Noh, suudavad tegelikult ka teiste alade harrastajad aga ilmselt vaid tõkkeid enda ees maha lükates. (Paralleel XC-st = tehnilised tõusud ja laskumised tuleb ratas käekõrval liikuda)
Küsimus ongi selles, kas Eesti XCO-s otsustatakse sõitma hakata rahvusvaheliste tavade järgse "tõkete kõrgusega" - 106,7cm või kehtestatakse oma, rahvuslik maastikukrossi rajastandart ehk "tõkete kõrgus" - 50cm

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12099
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas Mati » 23. 07. 2012. 21:33

EMV kui võistluse kõrgete nõudmistega eliidile olen igati nõus, kuid see ei ole kahjuks sisuline lahendus kogu meie XCO teemale. Küsimus on pigem selles kus trenni teha ja tehakse, kus noori peale kasvatada? Vaatame protokolli meeste ja naiste eliidis ja saame aru, kus kohast tulevad need multiminutilised vahed. Ehk siis teema on laiem ja sügavam kui üks EMV rada. Lambikaks võrdluseks, siis Šveitsi XCO meistrikatel mahtus meeste TOP10 ca 4 minuti sisse ja TOP5 2 mintsa sisse ...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

kalari
Rattur
Postitusi: 750
Liitunud: 20. 05. 2007. 17:09

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas kalari » 23. 07. 2012. 21:52

Mati, käisin nädal enne eestikaid "Prükkel kapil" Kuna toimumiskoht oli Kolgaküla, uskusin, et saab ühe korraliku XCO stardi. See, mida aga tegelikult kogesin ei kannata MITTE MINGISUGUST kriitikat! Ütlen otse ja ausalt, et peale soojendusringi mul s..t kees ja palju ei puudunud, kui ma Tarbijakaitsega ähvardades oleksin stardimaksu ja kütusekulu hakanud tagasi nõudma. :twisted: Siiski startisin - 1,5h amort lukus ja kett eest suurel hammakal! :(
Selliste radadega me siis kasvatamegi hordide kaupa pseudo-maastikurattureid!
Samas - eestikate "Mõrvar" ja suur osa ülejäänud rajast oli teada-tuntud Kolmapäevakulistele. Irooniline ongi see, et Kolmapäevakute radadel näeb rohkem iks-ood, kui EJL kalendrivõistlustel :)
Kahtlemata ei ole Eesti MV raja taseme paikkapanemine ainuke "relv" aga kusagilt võiks ju alustada?

Vabandust, et läheb OT-ks!

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7941
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas KaupoR » 24. 07. 2012. 07:19

Olen sõitnud Eestikaid Valgehobusemäel, Mammastes ja mullu Rakkes. Tõusumeetrite vähesuse üle ma küll ei kurdaks, hoopis vastupidi - Ülgase oli nendest neljast kõige väiksema tõusumeetrite summaga (jutt käib harrastajate sõitudest):
Valgehobusemäe 640m
Mammaste 875m
Rakke 765m
Ülgase 505m
(andmed ei pretendeeri absoluutsele tõele, võetud minu Polari päevikust).

TRC sarja ei maksa siia siss üldse tuua, seal sõitmisest olengi suuresti selle pärast loobunud, et SEN klassidele sülitati seal radadega näkku. Mäletan mõne aasta tagust sõitu Pannjärvel, kus harrastajate rada koosnes sisuliselt kolmest lamedast sirgest.

Aga tulles tagasi laupäeva juurde, siis eliidis on põlvkondade vahetus vist lõpule jõudnud: stardis polnud ei Kukke, Kodarat ega Massat.
If everything's under control, you're going too slow!

Kasutaja avatar
andre170
Rattur
Postitusi: 260
Liitunud: 04. 03. 2008. 16:59

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas andre170 » 24. 07. 2012. 07:31

Kiidan tegijaid ning head ideed ja õigustatud küsimused on jutuks! Oma arvamus. Praegune EMV rada oli ülihuvitav, tehniliselt väljakutsuv. Harrastajana põikasin sealt ka trennis läbi ja pea kogu ring oli sõidetav. Ühte laskumist ei tihanud ära teha ratta olukorra tõttu ja enda ohutuse mõttes :) Sealt ka erinevus mullusega. Mullusel Nõmme rajal ei suutnud ma teha läbi enamusi laskumisi ja osasid tõuse. Tasemevahe kokkuvõttes ikkagi nagu öö ja päev. Samas on neid Nõmme radasid ja samaväärseid lõike tonnide viisi Harku metsas jätkuvalt alles, kus kõik soovijad trenni teha saavad. Isegi kui tulevikus peab selleks üle piirete ronima nagu ähvardatakse. Amort kulus nüüdki ära, aga las see jääda sõitja otsustada, kas amordiga või ei. Algpõhjuseks on ka selle allteema suures see, et XCO EMV jaoks oli tänavune rada ikkagi kerge. Õigustatud on küsimuse suunamine EJL poole, kes peaks ka seda ala edendama. Lõpetuseks ka üks idee. Nimelt ei pea XCO rada olema 100% looduslik. Võibolla leidub mõni ehitusmaterjalide või -prügi firma, kes laob kokku ka rohkem tehnilisi droppe, poome ja muid rajalõike, näiteks suurematest (praak) ehitusplokkidest? Siin oleks siis EJLil võimalik valida välja mingi ala või mitu konkreetset kohta, kuhu saaks aasta aastalt selliseid rajaelemente juurde rajada ja ala pikema perspektiiviga arendada.

Kasutaja avatar
Jack
Rattur
Postitusi: 226
Liitunud: 30. 06. 2003. 20:01

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas Jack » 24. 07. 2012. 20:39

Itaalia meistrikad, tehislik takistus

https://www.facebook.com/photo.php?v=4239895362338

Ma ei anna hinnangut, on see õige või vale. Aga selline takistus seal oli.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12099
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas Mati » 24. 07. 2012. 21:39

Tehislikud elemendid on IMHO täiesti ok. See võib ka olla üks lamemaade lahendus.

11/12.08 näeme me võistlust, mille raja tehnilised kohad on 100% tehislikud. Printsipiaalsed pinnavormid olid olemas, kõik muu tekitati. Näiliselt eeeeeasy raja kõrguste vahe on 70m (a la Vällamäe tõus).
Enjoy - http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 3yMq7AYP3U
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2471
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas AndreK » 24. 07. 2012. 21:41

Jack kirjutas:Itaalia meistrikad, tehislik takistus

https://www.facebook.com/photo.php?v=4239895362338

Ma ei anna hinnangut, on see õige või vale. Aga selline takistus seal oli.
Paar aastat tagasi oli Prükkel kapi Pirita etapil tehtud jämedast puujurakast takistus. Seal sai ka palju nalja...

wylde
Rattur
Postitusi: 396
Liitunud: 18. 06. 2003. 18:26

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas wylde » 25. 07. 2012. 08:02

Seda Olümpia rada vaadates, siis no me ei pea millegi pärast muretsema, et radade tase peab olema vastav mingisugusele hard core standardile. Vabalt oleks võinud eestikad olla kadrioru pargis ja noh, vb lisana siis see Kumu juurest tulev munakivi takistus, ohtlikust lisavad nõgesed :)
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.

gandalf
Rattur
Postitusi: 523
Liitunud: 02. 06. 2003. 13:55

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas gandalf » 25. 07. 2012. 08:14

wylde kirjutas:Seda Olümpia rada vaadates, siis no me ei pea millegi pärast muretsema, et radade tase peab olema vastav mingisugusele hard core standardile. Vabalt oleks võinud eestikad olla kadrioru pargis ja noh, vb lisana siis see Kumu juurest tulev munakivi takistus, ohtlikust lisavad nõgesed :)
See pilt seal on üsna petlik - ma olen reaalselt sealsamas kandis käinud ja see maa ei ole seal sugugi sile nagu videolt tundub. Tehnilised elemendid on jah kõik kunstlikud (Neid ma näinud ei ole). Ma ei tea, et meil Kadrioru pargis 70m kõrguste vahet välja annaks. See kaamera on seal keskmisest osavama mehe peas :)

Vaata ka pilte rajast ja testimisest:

http://www.bikeradar.com/gallery/articl ... s-29660/14

Kasutaja avatar
Jack
Rattur
Postitusi: 226
Liitunud: 30. 06. 2003. 20:01

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas Jack » 25. 07. 2012. 09:26

gandalf kirjutas:
wylde kirjutas:
Vaata ka pilte rajast ja testimisest:

http://www.bikeradar.com/gallery/articl ... s-29660/14
Jah, see testimise galerii andis parema pildi.

wylde
Rattur
Postitusi: 396
Liitunud: 18. 06. 2003. 18:26

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas wylde » 25. 07. 2012. 10:43

Testimise galeriis on ka näha, et kivid laotud kenasti allamäge ja isegi mitte treppi, vahed täidetud ja kivid paigas, nurgad ümarad – pole hullem kui tavaline munakivi tee, vasakul paremal on lihtsalt maastikukujunduse elemendid, millest rattur üle sõitma ei pea - http://www.bikeradar.com/gallery/articl ... ns-29660/1 . Vot oleks see sama lõik ülesse ja alla keerutav Ülgase kukeharjal, siis oleks iseasi ;)
Ja sel ühel karmimal laskumisel on kolm varianti, millest 2 isegi kahvliga sõidetavad - http://www.bikeradar.com/gallery/articl ... ns-29660/2
Fotograafide tööks jääb nüüd sealt räige downkill kaadri vormistamine.
Kokkuvõttes, siis meie vaprad EMV sõitnud saaks seal hakkama küll kenasti!
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.

Kasutaja avatar
siim_s
Rattur
Postitusi: 1116
Liitunud: 03. 04. 2006. 07:58

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas siim_s » 31. 07. 2012. 09:55

SL kirjutas:Kopeerin siia kirja, mis täna sai saadetud rattaliitu, klubidele ja EJL'i juhatusele:


Lugupeetud treenerid / klubide juhid, EJL, EJL'i juhatus

...

Parimate soovidega

Sulev Lipp
2012 a EMV XCO korraldustiimi juht
Kas EJL või muudelt adressaatidelt on vastukaja ka tulnud?

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11872
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas erikr » 31. 07. 2012. 10:11

EJL saatis Sulevi kirja omakorda kõigile liikmesklubidele ja funktsionäridele ka edasi.
Esmaseks tagasisideks sobib minu meelest seegi.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
SL
Rattur
Postitusi: 1023
Liitunud: 31. 07. 2003. 09:12

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas SL » 31. 07. 2012. 10:52

erikr kirjutas:EJL saatis Sulevi kirja omakorda kõigile liikmesklubidele ja funktsionäridele ka edasi.
Esmaseks tagasisideks sobib minu meelest seegi.
See oli minu palve ka EJL'ile, et edasi saata. Igati tubli, et nad seda ka tegid.

Martin K
Rattur
Postitusi: 137
Liitunud: 12. 05. 2009. 13:49

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas Martin K » 01. 08. 2012. 21:01

Leidsin täna rajalt Polar cs100 kompuutri, töökorras. Tel. 50 12 903

wylde
Rattur
Postitusi: 396
Liitunud: 18. 06. 2003. 18:26

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas wylde » 08. 08. 2012. 14:15

people don't do intentionally stupid things on road bikes. You just ride. This is not the case on mountain bikes. At all. People will look at a nine-foot dropoff and say, "I think I can make it." I'm pretty sure this has to do with all the brainpan rattling.

http://www.bikeradar.com/news/article/h ... ker-14501/

"Modern mountain bikes have sophisticated shock absorbers that can very nearly negate the bumps on the trail you claim to have come out to enjoy on the first place. Here's a thought: if you want a smooth, non-bumpy ride, why don't you try a remarkable new invention called "tarmac?" On the other hand, if you ride a mountain bike with no suspension, you'll be called a retro-grouch and you'll be rattled into a state of amnesia."

ja viimaks - "You must get a tattoo!" ..uh, SL?

..eelpool toodu on ainult huumoriga mõeldud kuid sobis siia vaidluste kontektsi väga kenasti.
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.

Kasutaja avatar
DeeJott
Rattur
Postitusi: 800
Liitunud: 21. 08. 2005. 18:26

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas DeeJott » 08. 08. 2012. 15:22

Kas leidub ka videosalvestisi üritusest?

Kasutaja avatar
SL
Rattur
Postitusi: 1023
Liitunud: 31. 07. 2003. 09:12

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas SL » 08. 08. 2012. 18:44

wylde kirjutas:people don't do intentionally stupid things on road bikes. You just ride. This is not the case on mountain bikes. At all. People will look at a nine-foot dropoff and say, "I think I can make it." I'm pretty sure this has to do with all the brainpan rattling.

http://www.bikeradar.com/news/article/h ... ker-14501/

"Modern mountain bikes have sophisticated shock absorbers that can very nearly negate the bumps on the trail you claim to have come out to enjoy on the first place. Here's a thought: if you want a smooth, non-bumpy ride, why don't you try a remarkable new invention called "tarmac?" On the other hand, if you ride a mountain bike with no suspension, you'll be called a retro-grouch and you'll be rattled into a state of amnesia."

ja viimaks - "You must get a tattoo!" ..uh, SL?

..eelpool toodu on ainult huumoriga mõeldud kuid sobis siia vaidluste kontektsi väga kenasti.
Ma arvan, et ju ma siis kvalifitseerun :)

Aga hea oli ka see koht: Wheel size: 26" or 29"? Or one of each? If you go with 26" wheels, you're a luddite who can't accept the winds of change. If you go with 29" wheels, you're a sap who believes everything he reads. If you go with one of each, you're just confused. (Muidugi väärib märkimist, et kõnealune artikkel on aastast 2008...)

piffik
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 31. 03. 2011. 10:12

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas piffik » 08. 08. 2012. 19:16

"Cross country" means you aren't very good at riding downhill, and so tell people you like to be able to climb. (y)

raamimurdja
Rattur
Postitusi: 445
Liitunud: 11. 01. 2008. 20:19

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas raamimurdja » 03. 10. 2012. 09:51

Eelpool mainitud Itaalia MV videolt jääb silma, et reeglina kividel ebaõnnestujad on 26" jooksudega.
29" jooksudega rattad saavad üldjuhul ilusti takistuse ületatud.

Selleks, et Eestis XCO-d reaalselt arendada peame leidma inimese, kes sellega tegeleks. Ja üks vajalikke elemente oleks ka tõepoolest eelpool mainitud statsionaarne XCO rada.
Rada, millised on nii mõneski riigis olemas. Rada, millel saab sõitja ja korraldaja olla kindel, et looduskaitsjad lubavad sõita. Ehk korraldaja ei kuule nädal-kaks enne starti, et me ikka siin vaatasime ja mõtlesime, et see ikka vist ei ole hea mõte. Ja siis järgmisel sügisel vaatad, kuidas samal rajal lükatakse buldooseriga uusi suusaradasid sisse :)

kalari
Rattur
Postitusi: 750
Liitunud: 20. 05. 2007. 17:09

Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012

Postitus Postitas kalari » 03. 10. 2012. 20:03

Kui seda foorumit loeb ka mõni otsustusvõimeline "asjapulk" siis oleks mul välja pakkuda koht, kuhu saaks "maha joonistada" rahvusvahelistele nõuetele vastava XCO raja. http://www.tuhamagi.ee/
2013 XCO eestikad Kiviõlisse!

Vasta

Mine “Eesti võistlused”