VCEE Cup 5. - kus teha?

Infot ja muljeid võistluste kohta
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Kasutaja avatar
karzum
Rattur
Postitusi: 119
Liitunud: 01. 07. 2003. 11:52

Postitus Postitas karzum » 14. 08. 2003. 09:15

Sõnaga kõik tulevad nende ratastega, millegi seni vce CUP'il osaletud. Mina tulen oma 28-tollistega. Võtke tuulde... :lol:
Rattasõit on ajavõit

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 14. 08. 2003. 09:21

karzum kirjutas:Sõnaga kõik tulevad nende ratastega, millegi seni vce CUP'il osaletud. Mina tulen oma 28-tollistega.
mnjaa. "karzumi erjuhtum" tõstatus ka eilsel sõidul Jõelähtmes.
Äkki on kusagil olemas mingi võrdlustabel 26" vs. 28" smaväärsel teel samaväärse kummiga. Väänaks su tulemusele mingi koefitsendi otsa vms.
:? või jätame nii nagu on (et stardib sellega, mis on)

Või on asjalikemaid arvamusi :roll:
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 14. 08. 2003. 09:33

Andrus K kirjutas:
karzum kirjutas:Sõnaga kõik tulevad nende ratastega, millegi seni vce CUP'il osaletud. Mina tulen oma 28-tollistega.
mnjaa. "karzumi erjuhtum" tõstatus ka eilsel sõidul Jõelähtmes.
Äkki on kusagil olemas mingi võrdlustabel 26" vs. 28" smaväärsel teel samaväärse kummiga. Väänaks su tulemusele mingi koefitsendi otsa vms.
:? või jätame nii nagu on (et stardib sellega, mis on)

Või on asjalikemaid arvamusi :roll:

maanteel on ikka kõva eelis...............ees üle 50 hamba,aga maastikul seeest (jööör :) ) on kehvem..........mitte võimatu aga kehvem.

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 14. 08. 2003. 09:38

nii et korraldame karzumile siis rõõmupäeva :?: - saab kõigile selga näidata 8)
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

maanus
Rattur
Postitusi: 570
Liitunud: 23. 05. 2003. 10:30

Postitus Postitas maanus » 14. 08. 2003. 09:38

Kui Karzum ka 3.septebril tuleb sõitma täpselt sama rattaga siis arvan küll , et kannataks ära selle teisipäevaku.Minu uhkust ta ei riivaks ju nii või naa , kuna sõidan ikka rohkem enda jaoks.

Kasutaja avatar
Lauri T
Rattur
Postitusi: 246
Liitunud: 16. 05. 2003. 15:49

Postitus Postitas Lauri T » 14. 08. 2003. 09:47

oot oot.. minu uhkust riivaks küll!! ei lase starti!! 8) 8) 8)

tegelt minu pärast kruvigu või abirattad külge.. peaasi et inimesed rattaga sõidavad.. :)

pigem võiks üritada kiivri kontrolli tõhustada... sest eelmine etapp sõitis jälle üks pätt ilma :x :)
PiltLauri.Tibbo

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 14. 08. 2003. 09:51

rõhutaks, et karzum on erijuhtum. Mees lihtsalt omab ainult sellist ratast.
Maantekatega pole aga mõtet tulla. Võistlema. Või no võite sõita, aga tabelisse ei lähe.
Veloman 32 omab kindlasti maanteka kõrval ka mtb-d
Corrosion vist ka.

Saate end tõestada 8)
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
harles
Rattur
Postitusi: 163
Liitunud: 24. 05. 2003. 08:21

Postitus Postitas harles » 14. 08. 2003. 10:07

Abirattad on hea idee! Samuti on ntx võimalik mõngida rehvirõhuga, kohustusliku lisaraskusega vms. :P

Tegelikult ettepanek selline: kuna tegemist ju TLN rattaralli soojendusega, siis võib osaleda suvalise rattaga aga punktiarvestusse lähevad need, kes ei vasta 'võidusõidu ja maanteerataste reeglitele' ehk:

-->
Starti lubatakse ainult võidusõidu- ja maanteeratastega (Maastikurattad- ratta läbimõõt 26" ja sirge, maastikuratta tüüpi juhtrauaga rattad sellesse starti ei lubata).
<--

Kuna mina ei ole suutnud siiamaani au saada mis on võidusõiduratta ja maanteeratta vahe ja sellest kas 28" ja sirge rauaga lubatakse 'väljavalitute hulka' siis võiks olla punktiarvestuse kriteeriumiks sirge lenks ning mitte MNT-kumm. Või mis rahvas arvab?
Mis ei tapa, teeb tugevamaks!

Kasutaja avatar
karzum
Rattur
Postitusi: 119
Liitunud: 01. 07. 2003. 11:52

Postitus Postitas karzum » 14. 08. 2003. 10:14

Andrus K kirjutas: ...Väänaks su tulemusele mingi koefitsendi otsa vms.
Krt, see on sul küll hea mõte :idea: . Tänu koefitsendile saaksin eelmistelt maastikuetappidelt parema koha kuna sõitsin neid (pool-)maantee rattaga.
Rattasõit on ajavõit

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 14. 08. 2003. 10:23

eile keegi mainis, et paneks sulle hantli taha lohisema :lol:
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
harles
Rattur
Postitusi: 163
Liitunud: 24. 05. 2003. 08:21

Postitus Postitas harles » 14. 08. 2003. 10:28

Andrus K kirjutas:eile keegi mainis, et paneks sulle hantli taha lohisema :lol:
Nägin kuskil poes seda lastekäru, mis rtastele taha haagitakse. Üle 26" rattaga tegijatele haagime selle käru taha ja Andruse sisse istuma :D
Mis ei tapa, teeb tugevamaks!

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 14. 08. 2003. 10:48

Kas keegi seletaks ära, kus asub vana tartu mnt :oops: Vähemalt lisage, mingi asutus/pood, mis seal lähedal on.
No Pain No Gain

Kasutaja avatar
karzum
Rattur
Postitusi: 119
Liitunud: 01. 07. 2003. 11:52

Postitus Postitas karzum » 14. 08. 2003. 10:51

Tegelikult ei usu, et ma kõigile ära teen, sest meie harrastusproffid (eesotsas Lasse, mtb, Tiimoga) omavad niivõrd kerget ratast ja häid jookse, et libisevad minulgi eest. (Kusjuures mul on ainult 42 hammast ees).
Kuna eelmine etapp näitas, et tööpäeval (valusa pitseri jätab tööpäev) minust eriti asja pole, siis pean vist kohale sõbra autoga tulema.
Eesmärk 10-ne parema hulka jõuda.
Ma loodan, et "väiksemad tegijad" saavad siiski lutti :D
Viimati muutis karzum, 14. 08. 2003. 11:06, kokku muudetud 3 korda .
Rattasõit on ajavõit

maanus
Rattur
Postitusi: 570
Liitunud: 23. 05. 2003. 10:30

Postitus Postitas maanus » 14. 08. 2003. 10:51

Milleks sõitjaid sinna istuma panna, parem juba filmioperaator, et siis live pilt teha rajast(nagu vormelitel ja moto gp-del).

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 14. 08. 2003. 11:01

Kuidas stardiga on? Ühisstart? :)
No Pain No Gain

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3030
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 15. 08. 2003. 15:56

Andrus K kirjutas:rõhutaks, et karzum on erijuhtum. Mees lihtsalt omab ainult sellist ratast.
Maantekatega pole aga mõtet tulla. Võistlema. Või no võite sõita, aga tabelisse ei lähe.
Veloman 32 omab kindlasti maanteka kõrval ka mtb-d
Corrosion vist ka.

Saate end tõestada 8)
ma arvan, et rattaklass võiks vaba olla. siin paljud mehed tunnevad rõõmu maanteesõidust, milleks neid siis neid mtb selga sundida? eriti enne rattarallit.

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1250
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 16. 08. 2003. 16:00

Tarmo: ma arvan, et rattaklass võiks vaba olla. siin paljud mehed tunnevad rõõmu maanteesõidust, milleks neid siis neid mtb selga sundida? eriti enne rattarallit.

Just. Ega ei suuda juba paar aastat asfalti baigiga nühkida. Täielik diskrimineerimine..... :cry: :cry:

Kasutaja avatar
indrek
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:20

Postitus Postitas indrek » 16. 08. 2003. 17:21

nii ratas on nüüd tuleva nädala kolmapäevakuks ja rattaralliks valmis. Kõik mittevajalik eemaldatud ning kõik pehme asendatud jäigaga 8)
Nüüd on puhas 9.2kg roadwarrior :twisted:

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3798
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 17. 08. 2003. 22:19

indrek kirjutas:nii ratas on nüüd tuleva nädala kolmapäevakuks ja rattaralliks valmis. Kõik mittevajalik eemaldatud ning kõik pehme asendatud jäigaga 8)
Nüüd on puhas 9.2kg roadwarrior :twisted:
Kas võtsid eest väikse ja keskmise hammaka kah ära? Neid pole Vana -Tartu mnt lõigul vaja. Käisin paika nuusutamas ja teeäärest õunu söömas. Ilus sile asfalt ja mõned lauged 100 meetri pikkused tõusud/langused. Aga rajapikkust sain vaid 5 km ühes suunas. Alustasin linnapoolsest parklast, väntasin nii-palju otse kui võimalik. Siis said majad (küla?) otsa, tuli T kujuline ristmik, kust valida - vasakule viadukti alt läbi, paremale näitas asula alguse märki. Tegin tagasipöörde.

Kasutaja avatar
indrek
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:20

Postitus Postitas indrek » 17. 08. 2003. 22:39

mart kirjutas:...Kas võtsid eest väikse ja keskmise hammaka kah ära? ...
minema läks aint kõige väiksem, kuna need hammaka poldid ei andnud muidu kinni keerata kui keskmise oleks ka ära võtnud :? Minema läks ühtlasi esikäikar, eskäikari shifter, amort. Kummides pettusin, kuna üleminek supersonic->fatboy andis ainult 40g võitu :( . Sarvede kohta veel ei oska öelda, aga vist jätan peale, äkki läheb vaja, kui aerodünaamikat vaja harrastada 8) Kerge pettumus muidugi on, et alla 9 ei saanud, aga no mis sa teed :roll: peaks vist kummidesse heeliumi laskma :idea:

Kirsa
Rattur
Postitusi: 3946
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 17. 08. 2003. 22:45

indrek kirjutas: Kummides pettusin, kuna üleminek supersonic->fatboy andis ainult 40g võitu :( . Sarvede kohta veel ei oska öelda, aga vist jätan peale, äkki läheb vaja, kui aerodünaamikat vaja harrastada 8) Kerge pettumus muidugi on, et alla 9 ei saanud, aga no mis sa teed :roll: peaks vist kummidesse heeliumi laskma :idea:
Irw. No supersonic on jah isegi väga kerge asi, sealt alla saada on tõesti raske.

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 18. 08. 2003. 10:07

Alvaro kirjutas:Tarmo: ma arvan, et rattaklass võiks vaba olla. siin paljud mehed tunnevad rõõmu maanteesõidust, milleks neid siis neid mtb selga sundida? eriti enne rattarallit.

Just. Ega ei suuda juba paar aastat asfalti baigiga nühkida. Täielik diskrimineerimine..... :cry: :cry:
ah, noh, jumal teiega.
Tulge siis millega tahes.
Tingimuseks on vaid, et ise peab väntama. Mootorit peale ei tohi monteerida
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
indrek
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:20

Postitus Postitas indrek » 18. 08. 2003. 10:16

tabelis, kuskil sulgudes või nii võiks siis pärast olla kirjas, kas oli mtb või mnt :roll:

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1250
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 18. 08. 2003. 10:25

Andrus K kirjutas: ah, noh, jumal teiega.
Tulge siis millega tahes.
Tingimuseks on vaid, et ise peab väntama. Mootorit peale ei tohi monteerida
Hurraa, "rafa" hääl võitis! :)
Tegelt, usu mind või mitte, aga ratta kiire edasi liikumise tagab eelkõige see komponent, mis sadula peal istub, mitte see kleeps, mis down-tubile pandud on (Fondriest, Pinarello, Colnago või Panther).
Seda tuletas hästi meelde meie eilne ühissõit koos AndreK-ga, kes oma baigiga mul elu ikka väga kibedaks tegi (ülejäänud osalejad pidid tema andmetel veel tilgutite all olema) :( Peale 60 km vahefinishit Keilas võttis tempo enda teha ja enam ei tulnud kordagi pähe mõtet veel mõnda mäe- või vahefinishit korraldada. Ja lõpuspurdis ei piisanud ka 50km/h küljetuules, et teda maha raputada.

Vana rafa tarkus: Sõidab mees mitte ratas.
VCE tarkus: Sõidab mees mitte ratas, kui rattal ikka raam veel ühes tükis :lol:

Kasutaja avatar
harles
Rattur
Postitusi: 163
Liitunud: 24. 05. 2003. 08:21

Postitus Postitas harles » 18. 08. 2003. 20:23

Corrosion kirjutas:Kas keegi seletaks ära, kus asub vana tartu mnt :oops: Vähemalt lisage, mingi asutus/pood, mis seal lähedal on.
No sõidad lennujaamast mööda ja kus need madalad lambid ära lõppevad ja 4st sõidureast saab 2 on silt paremale V-Tartu mnt :)

Rajaga on nii, et sellest esiotsa parklast kuni sillani, mis Tartu mnt. alt läbi läheb on 5,6 km. Kui seda edasi-tagasi teha, siis kokku 11,2 km, mis minu meelest veits lühike ... kui sealt edasi panna, siis 6,8km-ni on asfalt, siis oleks 2km kruusa ja siis veel 800 mnt Jüri alguseni ja ringteeni. Sellest punktist annaks paremale keerata ja mööda Tartu mnt. tagasi kütta kuni saab laskuda silla alla, mida eelnevalt mainitud sai. Nii venitaks kuskil 20km-i välja. MNT meeste reaktsiooni ma muidugi ei tea aga MTB-le peaks rada sobima ka slickiga.
Mis ei tapa, teeb tugevamaks!

maanus
Rattur
Postitusi: 570
Liitunud: 23. 05. 2003. 10:30

Postitus Postitas maanus » 18. 08. 2003. 21:13

Kui 2 kilomeetrit tuleks kruusa , mis näo siis mnt mehed teevad. Siiani on meeles need Saarema tuuri kruusa lõigu kohta käinud kommid.

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1250
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 19. 08. 2003. 07:54

harles kirjutas: Rajaga on nii, et sellest esiotsa parklast kuni sillani, mis Tartu mnt. alt läbi läheb on 5,6 km. Kui seda edasi-tagasi teha, siis kokku 11,2 km, mis minu meelest veits lühike ... kui sealt edasi panna, siis 6,8km-ni on asfalt, siis oleks 2km kruusa ja siis veel 800 mnt Jüri alguseni ja ringteeni. Sellest punktist annaks paremale keerata ja mööda Tartu mnt. tagasi kütta kuni saab laskuda silla alla, mida eelnevalt mainitud sai. Nii venitaks kuskil 20km-i välja. MNT meeste reaktsiooni ma muidugi ei tea aga MTB-le peaks rada sobima ka slickiga.
See ei ole reaktsioon, aga küsiks seda, et kas oled ise tõsiselt sõitnud 20km eraldistarti? No pulss seal +93% maksimumist. Ma korra proovisin, rohkem ei tahtnud. Selleks peab ikka hea vorm olema, et seda ära kannatada.

Kasutaja avatar
harles
Rattur
Postitusi: 163
Liitunud: 24. 05. 2003. 08:21

Postitus Postitas harles » 19. 08. 2003. 08:32

Alvaro kirjutas:See ei ole reaktsioon, aga küsiks seda, et kas oled ise tõsiselt sõitnud 20km eraldistarti? No pulss seal +93% maksimumist. Ma korra proovisin, rohkem ei tahtnud. Selleks peab ikka hea vorm olema, et seda ära kannatada.
Kõik sõltub sellest, mida eraldistardi all mõista (tegelt tean küll). Olen oma baigiga nühkinud piisavalt üksi asfalti (ntx. pühapäeval Võrumaal Kose-Vastseliina lõik 35km, horisontaalset pinda praktiliselt ei olnudki) ja ausalt öeldes ei näe põhjust miks ei võiks VCE Cup raames mingi 20km ots teha. Ei pea ju 93%-ga sõitma. Endal senini tuvastatud max ratta seljas ja ka joostes kuskil 176 ja plaan lasta seal 80% ehk 140-se pulsiga. Aga eks rahvas otsustab :)
Mis ei tapa, teeb tugevamaks!

Kasutaja avatar
indrek
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:20

Postitus Postitas indrek » 19. 08. 2003. 09:11

teeme ikka nii nagu oli plaanitud, kui on lühem siis on ju parem, saab kiiremini sõita :wink: ...ei ole siin mõtet enne rr-t üle pingutada 8)

Kasutaja avatar
indrek
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:20

Postitus Postitas indrek » 19. 08. 2003. 21:43

käidud, tehtud, nähtud. Vägev oli 8) Maantee ja lühike distants....mõnna mõnna mõnna. Pulss oli ilusti 185 koguaeg, kusjuures varu jäi veel ka :wink: Kojusõit oli muidugi komöödia omaette. Kuna hakkas vihma sadama ja paljud (ca 6-7) tulid mööda järvevana, siis seal raudteeülesõidul hakkas toimuma. Kukkus esimene vend, teine, kolmas (mina), neljas ja viies jäid vist püsti, siis kukkus kuues ja edasi ei tea. Hea, et muidugi autod seal vääga aeglaselt ja kaarega sõitis. Igatahes tore õhtupoolik oli :)

raini
Rattur
Postitusi: 41
Liitunud: 26. 06. 2003. 09:46

4

Postitus Postitas raini » 26. 08. 2003. 18:44

indrek kirjutas: Kukkus esimene vend, teine, kolmas (mina), neljas ja viies jäid vist püsti, siis kukkus kuues ja edasi ei tea. Hea, et muidugi autod seal vääga aeglaselt ja kaarega sõitis. Igatahes tore õhtupoolik oli :)
Mul õnnestus siiski veljanda vennana püsti jääda. Kolm esimest nina ees oleks nagu korraga piitsaga pikali heidetud. Võimas vaatepilt oli - sellist ikka igapäev ei näe ja muidugi ei sooviks ka. Loodan, et kukkujatel jäid luud-kondid ikka terveks.
-- Rainer

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 28. 08. 2003. 14:54

Alvaro kirjutas: ............ aga küsiks seda, et kas oled ise tõsiselt sõitnud 20km eraldistarti? No pulss seal +93% maksimumist. Ma korra proovisin, rohkem ei tahtnud. Selleks peab ikka hea vorm olema, et seda ära kannatada.
No mis teema on? Ma juhuslikult vaatasin siia ja teil juba Tallinnas isegi eraldistart tehtud. Aga kus on tulemused???? Põlen soovist kaeda kui kõvad tempotegijad meie baikarid ja VCElased on. Arvestades seda kui kõva mõni metsas on peaks võhma jaguma et 12 km alla 18 minuti sõita :twisted: Ma mõtlen siiski maantekaga, lollga teine teema.

To Alvaro: kas sul siis näiteks XCd sõites ei olegi pulss 93%max. XC ju 100x raskem kui eraldistart. :roll: Aga jah eraldi ajal korra kruusale hüpata tundub karm, kuigi võiks olla huvitav.

raini
Rattur
Postitusi: 41
Liitunud: 26. 06. 2003. 09:46

Postitus Postitas raini » 28. 08. 2003. 15:01

priidik kirjutas: No mis teema on? Ma juhuslikult vaatasin siia ja teil juba Tallinnas isegi eraldistart tehtud. Aga kus on tulemused???? Põlen soovist kaeda kui kõvad tempotegijad meie baikarid ja VCElased on. Arvestades seda kui kõva mõni metsas on peaks võhma jaguma et 12 km alla 18 minuti sõita :twisted: Ma mõtlen siiski maantekaga, lollga teine teema.
tulemused on siin:
viewtopic.php?p=21331#21331

ps. Endal oli küll pulss 100% lähedal. Aga see on sellest, et mul on vahemik 120-150 täitsa treenimata ja sellest ka kõrged pulsid ja suhteliselt tagasihoidlikud tulemused.
-- Rainer

Kirsa
Rattur
Postitusi: 3946
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 28. 08. 2003. 15:05

priidik kirjutas: No mis teema on? Ma juhuslikult vaatasin siia ja teil juba Tallinnas isegi eraldistart tehtud. Aga kus on tulemused???? Põlen soovist kaeda kui kõvad tempotegijad meie baikarid ja VCElased on. Arvestades seda kui kõva mõni metsas on peaks võhma jaguma et 12 km alla 18 minuti sõita :twisted: Ma mõtlen siiski maantekaga, lollga teine teema.
viewtopic.php?t=2125&start=400

On ju?! Või ma vaatan valet asja.
Aeg on parimatel 15 min nagu näha :).

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12098
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 28. 08. 2003. 15:08

Kui nüüd siis millalgi veel sellist asfaldi otsa teha ja kui on soov pikemat, siis pakun välja järgmise koha teisipäevakute menüüst :D .

Trass siis Kiia_Keila-Joa_Kiia (läbi Vääna), pikkus ca 24-25 km. Algus Tallinna Rattarallistki tuntud Kiia küla tõusu otsas ja finish seal samas (seega kommiks väike tõus enne finishit). Tee ilma pööreteta, kuigi kahe ristmikuga, kus ratturitel oleks peatee. Liiklus pea olematu, asfalt normaalne. Mõelge, mõlgutage :!:
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

René
Rattur
Postitusi: 381
Liitunud: 21. 07. 2003. 15:45

Postitus Postitas René » 28. 08. 2003. 15:20

Kahe käega Mati ettepaneku poolt :D !!! Loodame, et seekord kuupäev selline saab olema, mis osavõttu lubab.

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 28. 08. 2003. 15:21

Noh, ma pakkusin 12 km alla 18 min mis teeks üle 40 km/h. Aga teil seal koguni 4 esimest üle 40 km/h ja osa neist MTBga. Kõvad, midagi pole öelda. Velomanil 42.35 km/h kui ma õigesti arvutasin. Annab jagu saada. Uhhh. Sellise kiirusega peaks Teisipäevakul 10 sisse sõitma.
Viimati muutis priidik, 28. 08. 2003. 15:24, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2042
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 28. 08. 2003. 15:23

Ma olin sellel etapil vaatleja osas, aga muidu räägiti, et distantsi ikka veidi lühem oli...

Aga afaldietappi ootaks küll. Saaks värske mnt-ratta omanikuna sõna sekka öelda ;)

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12098
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 28. 08. 2003. 15:28

priidik kirjutas:Noh, ma pakkusin 12 km alla 18 min mis teeks üle 40 km/h. Aga teil seal koguni 4 esimest üle 40 km/h ja osa neist MTBga. Kõvad, midagi pole öelda. Velomanil 42.35 km/h kui ma õigesti arvutasin. Annab jagu saada. Uhhh. Sellise kiirusega peaks Teisipäevakul 10 sisse sõitma.
Trassi pikkus oli seltskonna kompuutrite statistiigi järgi ca 10,5 km. Seega Velomanil ca 41 km/h ja teised jäid alla 40 km/h. Aga no kova sana ikkagi :!:
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12098
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 28. 08. 2003. 15:35

UrmasL kirjutas:Ma olin sellel etapil vaatleja osas, aga muidu räägiti, et distantsi ikka veidi lühem oli...

Aga afaldietappi ootaks küll. Saaks värske mnt-ratta omanikuna sõna sekka öelda ;)
Ühe repliigina tulevastu asfaldikoorimiste osas ütleks veel küll seda, et äkki peaks ikkagi mõtlema pöörde kontrolli või täpsema asetuse/märgistuse osas. Eelmine kord pani nii mõnigi mööda (sh mina ja mitte vähe). Nüri seal küll passida on aga no äkki leidub keegi :roll:
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 28. 08. 2003. 15:39

Mati kirjutas: Trassi pikkus oli seltskonna kompuutrite statistiigi järgi ca 10,5 km. Seega Velomanil ca 41 km/h ja teised jäid alla 40 km/h. Aga no kova sana ikkagi :!:
10.5 km 15:35 -ga annab 40.42 km/h. Nii lühikese distantsi puhul kõigub keskmine kiirus kõvasti kui trass on paarsada meetrit lühem või pikem. Eks ta ole jah vana tõde et ära kunagi võrdle erinevate eraldistartide aegu sest aega mõjutavad paljud faktorid: kas trass on metsa vahel või lagedal, kas on tõuse või on sile, tuule tugevus ja suund, vihmane või mitte, asfaldi olukord jne.

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 28. 08. 2003. 15:42

Mati kirjutas:Ühe repliigina tulevastu asfaldikoorimiste osas ütleks veel küll seda, et äkki peaks ikkagi mõtlema pöörde kontrolli või täpsema asetuse/märgistuse osas. Eelmine kord pani nii mõnigi mööda (sh mina ja mitte vähe). Nüri seal küll passida on aga no äkki leidub keegi :roll:
Kui kõik ausad on siis ju ei pea keegi passima. Aga mõõtke täpselt ära trassi pikkus ja pöördesse tuleb teha suur valge ring et juba kaugelt näha kus on pööre. Kui sooja teed siis ju ikka tavaliselt käid enne pöördes ära. Või ei käinud?

René
Rattur
Postitusi: 381
Liitunud: 21. 07. 2003. 15:45

Postitus Postitas René » 28. 08. 2003. 15:45

Kas priidik ka sõitma tuleb? Kommentaaridest tundub, et jah.....

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12098
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 28. 08. 2003. 15:54

priidik kirjutas:Kui kõik ausad on siis ju ei pea keegi passima. Aga mõõtke täpselt ära trassi pikkus ja pöördesse tuleb teha suur valge ring et juba kaugelt näha kus on pööre. Kui sooja teed siis ju ikka tavaliselt käid enne pöördes ära. Või ei käinud?
Eks ma looda kah sellesse aususesse, aga see asfaldi sodimise mõte on tegelt hea, värvipurk kaasa. Mul vähemalt küll soov saada teada adekvaatne tulemus pigem enda jaoks, mida siis saaks adekvaatselt teistega võrrelda. Eelmine kord oli pööre bussipeatuse juures (eks niigi võib tegelt tõlgendamise arvelt võita sekundeid :roll: ). Minu probla oli see, et foorumis ei saand enne sõitu käia ja stardis unustasin küsida, nii siis pöörasingi seal kus teispäevakutel pööre oli, selgus, et tuli nii 500-600 m lisa.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 28. 08. 2003. 16:44

Mati kirjutas: Eks ma looda kah sellesse aususesse, aga see asfaldi sodimise mõte on tegelt hea, värvipurk kaasa. Mul vähemalt küll soov saada teada adekvaatne tulemus pigem enda jaoks, mida siis saaks adekvaatselt teistega võrrelda. Eelmine kord oli pööre bussipeatuse juures (eks niigi võib tegelt tõlgendamise arvelt võita sekundeid :roll: ). Minu probla oli see, et foorumis ei saand enne sõitu käia ja stardis unustasin küsida, nii siis pöörasingi seal kus teispäevakutel pööre oli, selgus, et tuli nii 500-600 m lisa.
Pööre tehakse jah võimaluse korral bussipeatusesse sest siis on pöördekoht kaugelt näha ja seal on reeglina tee tsipa laiem kui mujal. Teine hea koht on tõusu otsas. Nt. sel aastal nihutati EMV 20 km pöörde kohta paarsada meetrit edasi just bussipeatuseni.



Mingi ring peaks ikka maas olema. Aerosooliga maha lasta ei võta ju kaua? Isegi kui pöörde koht on hästi tähistatud siis kogemuste puudumisel võib pöördes kaotada 10 sek lõdvalt (hoo maha võtmine+pööre+kiirendus).

P.S. No tuleks küll sõitma aga nats kulukaks läheb. 1 km hind paisub liiga suureks :roll:

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2833
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Postitus Postitas KristjanS » 28. 08. 2003. 18:45

enamuse ajast kulges trass lagendikul ja tee oli ka suht konarlik aga andsin sellest hoolimata endast maksimumi.enne sõitu oli juba korralik trenn ka ära tehtud. :wink:
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1250
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 28. 08. 2003. 20:39

priidik kirjutas:To Alvaro: kas sul siis näiteks XCd sõites ei olegi pulss 93%max. XC ju 100x raskem kui eraldistart. :roll: Aga jah eraldi ajal korra kruusale hüpata tundub karm, kuigi võiks olla huvitav.
XC on vaheldusrikas, on kergemaid ja raskemaid hetki. Keskmine pulss umbes 89% maxist, kui kiire arvutus teha. Eraldistart on selline piinav asi, kus ei saa hetkeksi pulssi alla ja seda ma pikalt ei kannata. Teiseks on mul veel ka sirgekiirus nõrk ja seeõttu XC sobib ka paremini kui nt maratonidel kruusarallitamine.

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3620
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 28. 08. 2003. 21:04

Mati väljapakutud Kiia-Vääna-Keila-Joa trass on tõesti pea olematu liikluse tõttu üks minu lemmikringi osa, aga üleeile käis Vääna-Keila-Joa ristmikul vilgas asfaldi pindamine, veel rullimata ja harjamata 2...3 km lõigul sõit oli väga-väga nukker.
Kui kellelgi mõni Tillu-sõitude number oleks, siis saaks isegi minusuguse vanainimese kodunt välja. Kui rada ikka allatuult ja allamäge on.

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 28. 08. 2003. 22:16

Homme algusega 17:00 on Tartu Linna MV eraldistardis. Osaleda võivad kõik kellel maantekas olemas. Litsentsi puudumise üle tehakse küll nägu aga lasevad peale. Mandaat varem. Infot saab Tähtverest Rattapoest.

Eliit 20 km ja harrastajad/veteranid 15 km. Start peaks vist olema Aovere ristsist, nagu eelmisel 2-l aastal (see tee on pinnatud ja paras õudukas selliseks ürituseks aga vist on ikkagi seal). Laupäeval on grupikas 22 km ringil (Vasula ring) - eliit 66 km ja harratajad 44 km.

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2833
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Postitus Postitas KristjanS » 28. 08. 2003. 22:37

ma tahan tartusse ja kohe :cry: :( :? :!: :!: :!:
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

Vasta

Mine “Eesti võistlused”