1. leht 2-st

MNT Eraldistardi kolmapäevakud

Postitatud: 23. 04. 2007. 08:52
Postitas KaupoR
Seoses ühe teise võistlusega sattusin KT Timingu kodukale, kust leidsin juhendi Maanteratta Kolmapäevakud 2007 (NB! juhendi päises on kirjas "Projekt"!). Esimene etapp on juba ajalugu - see jäi ära, kuna:
I etapp maanteratta kolmapäevakutest aastal 2007 jäi ära kuna jalgratturid polnud võistlusest huvitatud.
Kas polnud huvitatud või polnud võistlusest teadlikud? (reklaami pole nagu kusagil märganud ...)

Postitatud: 23. 04. 2007. 18:44
Postitas KristjanS
ei olnud jah erilist huvi, kuigi Eesti Ekspressi lehel oli suur 3 leheküljeline reklaam üleval (loe- ei olnud asjast üldse teadlik). . (loe - punkt)

Postitatud: 14. 05. 2007. 12:50
Postitas Hanno
Tere.

KT Timingu lehe peal on tõesti väljas projekt, mida aluseks võtta ei saa(nud).

Praeguste andmete kohaselt toimub esimene etapp 13. juunil ning kõik etapid saavad olema eraldistardiga sõidud:
http://www.ejl.ee/index.php?page=&actio ... le_id=1227

Järgmise nädala lõpus jõuab Idarannalt täpsem info.


Tervitades,
Hanno

Postitatud: 14. 05. 2007. 13:22
Postitas AndreK
Hea uudis, et ikka toimub. Vahepeal tekkisid juba teatud kahtlused.....

Postitatud: 04. 06. 2007. 09:23
Postitas Hanno
Võistluse juhendi leiate siit:
http://www.ejl.ee/public/files/k2007_he_karikas.pdf

Võimalusel jõuab võidusõit õige pea ka EJL võistluskalendrisse.

Postitatud: 04. 06. 2007. 09:27
Postitas KaupoR
juhendis on kirjas küll konto nr. kuid pole konto omaniku nime :arrow: sedasi ülekannet sooritada ei saa

Postitatud: 04. 06. 2007. 09:42
Postitas Mati
Tuulised trassid :)

Kohalikud, kus täpsemalt asub Uus-Sadama nn sõeterminaali tee?

Postitatud: 04. 06. 2007. 09:52
Postitas veiko
Mati kirjutas:kus täpsemalt asub Uus-Sadama nn sõeterminaali tee?
Umbes siin

Postitatud: 04. 06. 2007. 10:06
Postitas erkki
Hanno kirjutas:Võistluse juhendi leiate siit:
http://www.ejl.ee/public/files/k2007_he_karikas.pdf

Võimalusel jõuab võidusõit õige pea ka EJL võistluskalendrisse.
Hanno, ei leidnud juhendist rattaklassi - eelmine aasta võis baigiga ka osa võtta, see aasta oleks samuti soov ennast proovile panna (ja osalejate arvu suurendada 8) ). Starti lubatakse?

Postitatud: 04. 06. 2007. 10:11
Postitas KaupoR
veiko kirjutas:
Mati kirjutas:kus täpsemalt asub Uus-Sadama nn sõeterminaali tee?
Umbes siin
Mitte segi ajada Tallinnas asuva Uus-Sadama tänavaga.

Postitatud: 04. 06. 2007. 11:46
Postitas erikr
KaupoR kirjutas:juhendis on kirjas küll konto nr. kuid pole konto omaniku nime :arrow: sedasi ülekannet sooritada ei saa
sisestad numbri googlesse ja saad vastuse
http://www.kttiming.ee/arhiiv/11Alad07/ ... evakud.htm
siit selgub, et arveldusarve kuulub pirita suusaklubile

Postitatud: 04. 06. 2007. 12:25
Postitas KaupoR
erikr kirjutas:
KaupoR kirjutas:juhendis on kirjas küll konto nr. kuid pole konto omaniku nime :arrow: sedasi ülekannet sooritada ei saa
sisestad numbri googlesse ja saad vastuse
http://www.kttiming.ee/arhiiv/11Alad07/ ... evakud.htm
siit selgub, et arveldusarve kuulub pirita suusaklubile
Jajah, ma teadsin seda isegi googeldamata, et see on Pirita Suusaklubi (kirjutasin siia, et mitte-teadjatele ka avalikult teada antaks!) Ja pole ju keeruline juhendisse see 2 sõna juurde panna. Kõik pole nii kõvad googeldajad ja kõik ei osale MTB kolmapäevakutel ;) Muide - ka MTB-kolmapäevakute juhendisse tekkis konto omaniku nimi viivitusega. [ot lõpp]

Postitatud: 04. 06. 2007. 22:09
Postitas Skatch
Väga kiiduväärt etapp on 22.08 Paldiskis poolsaare tippu ja tagasi. Kuidagi üllatunud, et midagi sellist lisatud, jääb siiski oma ~50 km Tallinnast välja.
Iseenesest see 5 km lõik mida 3 korda läbitakse on niivõrd hea teekattega, et seda on lust läbida, kuigi ei ole kunagi proovind seda 3 korda läbida.

OT: krt sai Tallinna elama ära tuldud ja nüüd ronib just eraldistardi etapp Paldiski :D

Postitatud: 04. 06. 2007. 22:29
Postitas Mati
Skatch kirjutas:Väga kiiduväärt etapp on 22.08 Paldiskis poolsaare tippu ja tagasi...Iseenesest see 5 km lõik mida 3 korda läbitakse on niivõrd hea teekattega, et seda on lust läbida, kuigi ei ole kunagi proovind seda 3 korda läbida...
See saab huvitav olema. Oleneb kus poolt on start. Nii palju kui mina seal sõitnud olen, puhuvad valdavalt põhjakaarte tuuled ja põhja suunas on see tee ka kerge tõusuga. Seega sel etapil - tuul on tugeva ratturi sõber :wink: .

Postitatud: 11. 06. 2007. 14:19
Postitas AndreK
Ma juba ootan Vellmanni starti. Ta paneb mulle küll seekord vist särgi sügavale pyxi, sest tal on juba 10 000 km all.

Postitatud: 11. 06. 2007. 18:48
Postitas KristjanS
rahu, Herr Pung. Jääb seekord sul särk püksist välja tolknema. Ei ole minust ülehomme sulle konkurenti :) .

Postitatud: 13. 06. 2007. 15:48
Postitas allen
Väga hea tuul on täna :D

Postitatud: 13. 06. 2007. 22:31
Postitas Mati
Väga norm sõit oli. Rada päris hea ja tuul ka ilusti kohal. Tip-top korraldajatele.

Postitatud: 13. 06. 2007. 23:03
Postitas AndreK
Tõesti kõik oli ok. Asfalt - väga hea, ei pidanud kuskil aukude vahel sõidujoont otsima. Liiklevaid autosid oli ka suhtleliselt vähe. Tuul tegi sõidu päris raskeks, võisid kergelt oma jõuvarude jaotmamise ja tempo valikutega puusse panna.

Postitatud: 14. 06. 2007. 08:18
Postitas AndreK

Postitatud: 14. 06. 2007. 09:04
Postitas Mati
AndreK kirjutas:Tulemused
Vaatan ja imestan, kas mul on üldse lootust saada nii tugevaks, et eilsetes tingimustes kesmiseks üle 40 km/h saada. Mis teil üle 40-stel maksimumkiiruseks tuli?

Postitatud: 14. 06. 2007. 09:49
Postitas allen
Mati kirjutas:
AndreK kirjutas:Tulemused
Vaatan ja imestan, kas mul on üldse lootust saada nii tugevaks, et eilsetes tingimustes kesmiseks üle 40 km/h saada. Mis teil üle 40-stel maksimumkiiruseks tuli?

See tuul tegi jah asja ikka väga raskeks. Minu max kiirus oli 51,7 km/h aga seda stardist minnes, sõiduajal oli vist 47-48km/h.

Postitatud: 14. 06. 2007. 22:46
Postitas AndreK
Mati kirjutas:Vaatan ja imestan, kas mul on üldse lootust saada nii tugevaks, et eilsetes tingimustes kesmiseks üle 40 km/h saada.
Vastuse su probleemile leiad siit.

Postitatud: 14. 06. 2007. 23:35
Postitas Mati
AndreK kirjutas:
Mati kirjutas:Vaatan ja imestan, kas mul on üldse lootust saada nii tugevaks, et eilsetes tingimustes kesmiseks üle 40 km/h saada.
Vastuse su probleemile leiad siit.
Jah, see variant on töös. Samas kasutatav vaid külavõistlustel, mis ei pretendeeri UCI reeglitele. Tööst vabal ajal hea viis-minutit-enne-sulgemist-poes-õlle-järgi-käimise-püss.

Postitatud: 15. 06. 2007. 09:59
Postitas mahagon
Hullud keskmised kiirused. Olen ise suht algaja ja baigiga 30 km otsal keskmist üle 31 km/h pole saanud. Ulmelised tulemused.
Kas baigiga lastakse ka trassile?

Postitatud: 15. 06. 2007. 11:43
Postitas allen
mahagon kirjutas:Hullud keskmised kiirused. Olen ise suht algaja ja baigiga 30 km otsal keskmist üle 31 km/h pole saanud. Ulmelised tulemused.
Kas baigiga lastakse ka trassile?
Ikka lastakse...

Postitatud: 18. 06. 2007. 19:40
Postitas muri
Kus asub "Uue prügila tee Maardus 8-24 km"?

Postitatud: 18. 06. 2007. 22:39
Postitas Flash
muri kirjutas:Kus asub "Uue prügila tee Maardus 8-24 km"?
Uue prügila tee asub Peterburi mnt-l u 1 km Maardu järvest edasi Narva suunal.

Postitatud: 19. 06. 2007. 10:07
Postitas muri
Flash kirjutas:Uue prügila tee asub Peterburi mnt-l u 1 km Maardu järvest edasi Narva suunal.
ahsoo, seda minagi. Juhendis see 8-24 km ajas segadusse. Mõtlesin, et 8. kilomeetril sellel teel on start, aga vististi tähendab see ikka sõidu pikkust. :?: Hakkasin kahtlustama, et äkki tuleb kuskilt Ülgaselt-Rebaselt starti otsida.

Postitatud: 19. 06. 2007. 10:34
Postitas Mati
Vaatan, et juhend on muutunud natuke just nende kilomeetrite osas. Mida nende all mõeldakse? Nt see sama 8-24 km?

Postitatud: 20. 06. 2007. 12:40
Postitas AndreK
veloman32 kirjutas:rahu, Herr Pung. Jääb seekord sul särk püksist välja tolknema. Ei ole minust ülehomme sulle konkurenti :) .
Wellman, kas täna on see päev?

Postitatud: 21. 06. 2007. 08:06
Postitas Kuldar
Poleks osanud aimatagi, et sihuke vahva Prügila tee olemas on - väga hea asfalt, lauge aga sellegipoolest tajutav profiil, õhtul pea olematu liiklus.
Pealekauba selline tagasipööretega ca 4kildise otsa nühkimine on tegelikult konkurentide jälgimisel väga ülevaatlik.

Peale Rõuge mudas püherdamist oli sotsiaalne rehabilitatsioon valgesokimaailma omamoodi kosutav.

Postitatud: 21. 06. 2007. 08:41
Postitas AndreK

mõtisklused oma mätta otsast

Postitatud: 22. 06. 2007. 13:41
Postitas muri
Jäin siin enda ette arutlema selle punktitabeli üle, kui mõnes sõidus vanuseklassides erinevad sõidupikkused. Selles mõttes, et kui peaks starti tulema tugevamad nõrgema soos esindajad (mitte just Grete, aga pea kõik teised on ju varasematel aastatel mõnikord osalenud). Et kas siis nemad sõidavad ka kõige lühemalt ja saavad vaatamata teistest peajagu üle olles ikkagi 3-4 punkti? Usun, et tase ja eneseväärikus ei lubaks. Siis aga saaks ju ka teo kombel pikema distantsi läbi matkata ja peoga punkte koguda, sest vaatamata kiiruse puudumisele oleks ikkagi arvestuses lühikese maa omadest ees :roll:
Punktitabelit ainult keskmiste kiiruste põhjal koostada poleks ka nagu õige (kuigi minu arust natuke õiglasem), peaks mingite koefitsentidega läbi arvutama või mingeid muid trikke tegema.
Kuigi jah, tegelikult pole sellel kõigel eriti tähtsust. Eks me seal tagumises otsas sõidame võidu eelkõige iseendaga :). Tänan tähelepanu eest

Re: mõtisklused oma mätta otsast

Postitatud: 22. 06. 2007. 15:27
Postitas kreebu
muri kirjutas:Jäin siin enda ette arutlema selle punktitabeli üle...
Ma arvan, et asi polegi selles, kui vähe sa oma klassi esindajana punkte saad, aga ebaõiglus tuleb mängu just siis, kui sama klassi sõitja sõidab kohustuslikult ette nähtust pikema distantsi ning ainult seetõttu tabelit juhtima läheb. Ettenähtud distantsidest peaks ikka ka kinni pidama!

Re: mõtisklused oma mätta otsast

Postitatud: 23. 06. 2007. 10:54
Postitas muri
kreebu kirjutas:Ettenähtud distantsidest peaks ikka ka kinni pidama!
Tegelikult oli postituse algne mõte (mis vist eriti välja ei tulnud) see, et näiteks Kata-Liina Normakule ei pakuks vist eriti pinget minust jagu saada. IMHO kui stardib, siis ikka selleks, et end teiste trenni- ja klubikaaslastega võrrelda. Ja seda peaks ju lubama teha (mina vähemalt vastu pole). MNT- kolmapäevakute idee on ju ka tervise eest hoolitsemise kõrval pakkuda võimalust enda taset kontrollida. Lihtsalt siis oleks jälle teiste diskrimineerimise maik küljes.
well, anyway on enamasti etapid kõigile ühesuguse pikkusega ja probleemi pole.

Postitatud: 16. 07. 2007. 20:32
Postitas HUS
Kas keegi on sel kolmapäeval Tallinnast minemas ja evib üht vaba kohta autos? Või oskab vähemalt kuidagi seletada, kus see Harutee on?

Postitatud: 16. 07. 2007. 21:23
Postitas erikr
HUS kirjutas:Kas keegi on sel kolmapäeval Tallinnast minemas ja evib üht vaba kohta autos? Või oskab vähemalt kuidagi seletada, kus see Harutee on?
harutee ehk Ääsmäe liiklussõlm. vana-pärnu mnt-le saamiseks sõidad haruteele jõudes haapsalu suunal mmäest alla, peale bensukat keerad tallinna poole tagasi ja enne silla alla jõudmist paremale, siis veelkord paremale. ju nad seal kusagil on.

Postitatud: 18. 07. 2007. 22:06
Postitas HUS
Täpselt nii oligi, aitäh!

Postitatud: 18. 07. 2007. 22:15
Postitas AndreK
HUS kirjutas:Täpselt nii oligi, aitäh!
Lisaks oli ka räme tuul.

Postitatud: 19. 07. 2007. 11:09
Postitas AndreK
HAWAII EXPRESS MAANTEE KARIKAS 2007
18. juulil Haruteel

Koht Stardi nr Võistl.kl Koht v.kl. Nimi Klubi Tulemus Vahe Keskmine Punkte
Distants 15,0 km kiirus km/h
=========================
1. 62 MEH 1 Mihkel Reile 20.54,3 43.052 35
2. 44 M40 1 Urmas Karlson 20.57,6 0.03,3 42.939 34
3. 333 MEH 2 Margus Mikk 22.12,7 1.18,4 40.519 33
4. 10 M30 1 Juri Molev 22.31,2 1.36,9 39.964 32
5. 16 MEH 3 Andre Kull CC RM 22.42,3 1.48,0 39.639 31
6. 76 MEH 4 Lasse Nõlvik 23.27,8 2.33,5 38.358 30
7. 72 MEH 5 Genry Grossmann 23.30,0 2.35,7 38.298 29
8. 22 M50 1 Kaljo Kaert 23.31,2 2.36,9 38.265 28
9. 70 MEH 6 Kristjan Suvi 23.45,6 2.51,3 37.879 27
10. 57 M16 1 Andrey Strikov 23.51,3 2.57,0 37.728 26
11. 1 M40 2 Igor Tarassov 23.57,8 3.03,5 37.557 25
12. 80 MEH 7 Aleksei Naumov 24.38,4 3.44,1 36.526 24
13. 59 MEH 8 Roman Gorsenin Assa Kesoro 24.46,1 3.51,8 36.337 23
14. 4 MEH 9 Kaupo Raag 25.04,1 4.09,8 35.902 22
15. 29 M30 2 Gunnar Bergvald 25.27,7 4.33,4 35.347 21
16. 74 MEH 10 Rivo Pajur Velo Clubbers 25.37,5 4.43,2 35.122 20
17. 24 M60 1 Ülo Treufeldt 25.51,9 4.57,6 34.796 19
18. 79 MEH 11 Tambet Rumberg 26.03,9 5.09,6 34.529 18
19. 54 M50 2 Aivo Kukk 26.04,9 5.10,6 34.507 17
20. 73 MEH 12 Raul Kaldre 26.24,0 5.29,7 34.091 16
21. 75 MEH 13 Urmas Lepik 26.38,0 5.43,7 33.792 15
22. 78 MEH 14 Maario Orgla 26.57,4 6.03,1 33.387 14
23. 23 M60 2 Jüri Juul 27.32,3 6.38,0 32.682 13
24. 77 MEH 15 Simmo Kikkas 27.33,9 6.39,6 32.650 12
25. 81 MEH 16 Indrek Narusk 27.38,1 6.43,8 32.567 11
26. 48 NAI 1 Greta Reisalu 27.42,1 6.47,8 32.489 10
27. 26 M60 3 Ott Kuldkepp 28.00,0 7.05,7 32.143 9
28. 71 M60 4 Vello Altma 28.47,2 7.52,9 31.264 8
29. 3 NAI 2 Mari-liis Juul 28.53,3 7.59,0 31.154 7
30. 50 M40 3 Jaanus Audova Assa Kesoro 29.36,0 8.41,7 30.405 6
31. 32 M40 4 Tauri Tõnov 29.49,3 8.55,0 30.179 5
32. 83 M40 5 Raul Veesalu 30.01,5 9.07,2 29.975 4
33. 82 MEH 17 Lauri Plutus 30.28,9 9.34,6 29.526 3
34. 47 M50 3 Martin Kaarjärv 31.11,2 10.16,9 28.858 2
35. 25 M14 1 Erik Reisenbuk 45.19,6 24.25,3 19.856 1

Postitatud: 19. 07. 2007. 13:13
Postitas SK
Tegin ka veel vanas eas eraldistardi debüüdi, olud ei sattunud just väga kerged, juba 2km järel oli minu treenimata jalg vastu tuult talludes hapet täis ja see vähenegi jõuraas oli kadunud. Õla peale ilmus väike sarvedega mehike, kes kutsus seisma jääma ja külma õlut avama, teine mehike teise õla peal käskis ikka lõpuni sõita. Väga kihvt jõukatsumine iseendaga, soovitan kõigil proovida, kes seda seni teinud pole sõltumata hetkevormist ja rattatüübist.

Augustis peaks sama raja uuesti läbi sõitma, selleks ajaks on vast 1000km täis vädatud ja saan 35km/h keskmise kätte, igal matsil ju omad pisikesed eesmärgid :oops:

Postitatud: 30. 08. 2007. 13:56
Postitas mahagon
Kas see sari sai otsa või lihtsalt foorumisse enam ei postitata?

Postitatud: 30. 08. 2007. 14:00
Postitas AndreK
mahagon kirjutas:Kas see sari sai otsa või lihtsalt foorumisse enam ei postitata?
http://www.kttiming.ee/arhiiv/11Alad07/ ... %20juh.htm

Postitatud: 30. 08. 2007. 21:40
Postitas muri
Aga üldiselt, mis toimub? Paar aastat tagasi mäletan, et oli probleeme, et tunni aja jooksul kõik tahtjad registreeritud saaksid, stardiajad läksid niikuinii poolde öösse. Osavõtjaid toona pea alati üle saja. Ja mis nüüd? Kas tõesti see stardimaks niivõrd suureks paisutatud, et enam ei suuda. Sarjale uue nimisponsori leidmisel võiks arvata, et mõned vanemad härrad kaovad tulemuste lehelt, aga klubi Ratas igal etapil korralikult esindatud.

Postitatud: 26. 09. 2007. 19:28
Postitas AndreK
Viimane etapp toimus täna söeterminali teel. Nähtavast kalendrisügisest ja pimedatest õhtutest tingituna oli kohal umbes 10 inimest. Sellel aastal oli üldse kuidagi lahjalt osavõtjaid. Kui võrrelda paari aasta taguseid klubi Ratas korraldatud etapp praegustega, siis on osavõtjate arv ligi 10 korda väiksem. Iga etapp oli kohal tava punt: Mikk, Moljev, Karla, Tarassov ja teised sepikud aga sellist 100 pealist startijate punti sellel aastal ei näinudki. Loodame, et järgmisel aastal mõeldakse kalender paremini läbi ja rahvast tuleb rohkem.

Postitatud: 26. 09. 2007. 19:36
Postitas Rivo
AndreK kirjutas:...aga sellist 100 pealist startijate punti sellel aastal ei näinudki. Loodame, et järgmisel aastal mõeldakse kalender paremini läbi ja rahvast tuleb rohkem.
Loodame, et korraldaja mõtleb tiba ka selle üle, mida osalejatele 100.- eest pakkuda on :!: Tundub nagu kallivõitu :roll:

Postitatud: 26. 09. 2007. 23:05
Postitas riho
Rivo kirjutas:
AndreK kirjutas:...aga sellist 100 pealist startijate punti sellel aastal ei näinudki. Loodame, et järgmisel aastal mõeldakse kalender paremini läbi ja rahvast tuleb rohkem.
Loodame, et korraldaja mõtleb tiba ka selle üle, mida osalejatele 100.- eest pakkuda on :!: Tundub nagu kallivõitu :roll:
Ei pea enneast küll eriliseks rikkuriks, pigem kooner tüüpi tegelane aga 100 krooni stardi eest on minu meelest odav.

1 eraldistaritja oleks minu näol juures kui sarja kuuluks ka grupisõit a´la Jüri ringil peetud händikäp.

Postitatud: 27. 09. 2007. 10:14
Postitas Oliver
riho kirjutas:Ei pea enneast küll eriliseks rikkuriks, pigem kooner tüüpi tegelane aga 100 krooni stardi eest on minu meelest odav.
Oleneb stardist. Antud juhul on 100 krooni minu jaoks piisavalt kallis, et mitte osaleda.

Postitatud: 27. 09. 2007. 10:35
Postitas KaupoR
Oliver kirjutas:
riho kirjutas:Ei pea enneast küll eriliseks rikkuriks, pigem kooner tüüpi tegelane aga 100 krooni stardi eest on minu meelest odav.
Oleneb stardist. Antud juhul on 100 krooni minu jaoks piisavalt kallis, et mitte osaleda.
Oleneb taustsüsteemist. Flash korraldas väga vinge krossisarja nii, et eelregamisel oli tasu 25 kulli. Rajad olid puhastatud (oksad, puud ära veetud, hein niidetud), märgistatud, toimus ajavõtt (ringi kaupa), igal ringil hõigati aega, iga etapi võitjale oli autasu ja ka pariamtele kokkuvõttes. Kaugemalt tulijatele oli ette valmistatud ka kohale jõudmise kaart ja mõnel etapil oli ka fotograaf kohal, kelle fotode kvaliteet on minu silmale lausa nauding vaadata. Ja seda siis kõike 25 krooni eest. Mida eraldistart pakkus ja mida oli selle pakkumiseks vaja korraldajatel teha? Oli stardijoon (sel aastal ma ei näinud isegi spets platformi nagu oli mullu Randvere tee etapil vähemalt), oli ka tagasi pööramise punkt märgistatud, kus vist ka inimene olemas. Ja oli ajavõtt. Korraldaja ei pidanud selleks rada puhastama (arvestades liikluses toimuvat, ma tegelikult ei imestaks kui peaks romudest ja laipadest teid puhastama :twisted: ), ei pidanud seda lintide ega nooltega märgistama. Ja selle teenuse eest 100 krooni maksta tundub ebaõiglaselt palju. See on minu tagasihoidlik subjektiivne arvamus, tänan tähelepanu eest :)