3. leht 3-st

Postitatud: 04. 09. 2006. 15:13
Postitas AndreK
Endal pargiringil mingeid taksitusi ega ootamist ei olnud. Samas tagant poolt tulijatega arvestades võiks see asi olla lahendatud hoopis nii, et esimesel ringil ei olegi pargi ringi sees. Siis ei tekiks troppe ja matkasõitjad ei oska nagunii treppidest rõõmu tunda,

Postitatud: 04. 09. 2006. 15:29
Postitas Kirsa
Minu arust ainukese ummiku rajal tekitas esimesel ringil see teine kitsam trepp - ja ka seal ei seistud väga kaua - ehk 20 sekundit. Olin too hetk umbes 200-s ehk.
Sillad ja esimesed trepid ei tekitanud mingeid probleeme - teisel ringil loomulikult veel vähem.

Rada oli normaalne, aga ülekiitjatega mina ei ühineks - täitsa tavaline madalate mägedega elion. :) Aga eks asi oli kuivas ilmas ka - märjaga oleks kindlasti karmimaks läinud, nagu nädala sees läbisõitnute kommentaaridest lugeda võis. Rahvaüritusele tõesti karmimat rada teha ei saa.

See ronimise sein tuletas mulle vägagi meelde timeks cupi analoogset ronimist. :) Ainult too tundus veel raskem ja toda seina tuli ronida ikka hea 5-6x - iga ring aina uuesti. Selline ronimine kuulub kindlasti maastikurattasõidu elementide hulka, aga üle ühe taolise ronimise rajal olla ei tohiks - läheb tõesti nüriks.

Metsas juurikate peal oli tõesti palju ketiragistamist, koperdamist ja võssasõitmist. Ennast aga teised ei häirinud - rajal oli möödasõidukohti piisavalt ning 2.0 barine ust twister tegi juurikastel tõusudel oma tööd väga hästi, et võisin suvalisest kohast teistest mööda sõita.
Laskumisi sõideti isegi üllatavalt hästi (kiireid laskumis, mis on minu leib, siin ka väga palju polnud). Kui keegi ka kukkus siis alati ääre poole, et tagumised said kenasti keskelt läbi sõita ja "pahanduse" tekitanud juurika enda jaoks ära märkida. Pääsesin ise kindlasti kahest libastumisest tänu sellele, et nägin ära millise juurika taha eessõitja komistas.

Asfalti oli nagu natuke palju või vähemalt mulle see ei sobinud - stardis panid kõik vups ja vups 10-te kaupa mööda - minul polnud enam kuskilt midagi juurde panna.

Postitatud: 04. 09. 2006. 16:10
Postitas MiCC
Minule oli see EEC etappidest kõige meelejäävaim maraton.Rada oli minuarust super 8) .Kuna sõidan alles esimest aastat ratast ja ka EEC sarja siis Rakvere meeldis kõige rohkem.Hea et pikki venivaid kruusalõike on välditud ja võimalikult palju metsa ja parke ära kasutatud et asi põnevaks muuta.Rada oli kohati üpris kiire ja kõige magusamad olid need nikerdamise kohad ja juurikalised laskumised 8) :wink:
Nii et igati meeldis ja koht tuli ka sel aastal kõige parem-252 .Arvestades et esimene hooaeg ratta seljes siis jäin rahule ja tuli ka ilus lõpumaraton :P

Postitatud: 04. 09. 2006. 16:20
Postitas GaB
AndreK kirjutas:Endal pargiringil mingeid taksitusi ega ootamist ei olnud. Samas tagant poolt tulijatega arvestades võiks see asi olla lahendatud hoopis nii, et esimesel ringil ei olegi pargi ringi sees. Siis ei tekiks troppe ja matkasõitjad ei oska nagunii treppidest rõõmu tunda,
ise sa ei oska trepist rõõmu tunda
:D
a sis võistluste kokkuvõttest nii et ma sain m16 kokkuvõttes teise koha a pandi millegipärast kolmandax:(:(!!
ei arvestatud vist viimase etapi esikohta :(

Postitatud: 04. 09. 2006. 16:27
Postitas matukas
AndreK kirjutas:... Siis ei tekiks troppe ja matkasõitjad ei oska nagunii treppidest rõõmu tunda,
Et poliitiliselt korrektne oleks, siis tuleb mainida, et enamusele matkasõitjatest ei valmistanud need rõõmu. Ise oleks nendest alla sõitnud küll, kui rahvast ees poleks olnud :roll:

Postitatud: 04. 09. 2006. 17:25
Postitas AndreK
Kirsa kirjutas:Rada oli normaalne, aga ülekiitjatega mina ei ühineks - täitsa tavaline madalate mägedega elion. :)
Hallo senior Kirsa. Olete ennast kooma sõitnud?
Millise Elioniga (peale Haanja) sa seda rada võrdleks? Kus on veel nii palju singleid ja tehnilisi laskumisi? Minu arvates on see konkurentsitult parim maratoni rada!

Postitatud: 04. 09. 2006. 18:11
Postitas Oliver
AndreK kirjutas:Hallo senior Kirsa. Olete ennast kooma sõitnud?
Millise Elioniga (peale Haanja) sa seda rada võrdleks? Kus on veel nii palju singleid ja tehnilisi laskumisi? Minu arvates on see konkurentsitult parim maratoni rada!
Samad sõnad!!! Kuigi mulle meeldivad kõik elioni etapid (virisen ainult kilomeetreid kestvate üksluiste igavate raputavate põlluäärte vastu), siis Rakverega ei ole neist ükski võrreldav.

Postitatud: 04. 09. 2006. 18:29
Postitas Gunnar
Meelids, esimese ringi lõpus 202, teisel ringil läks kumm... Stiimul kadus ära, aga sõitsin lõpuni, teisel hüppemäe tõusul oli nutt kurgus, nii krdi raske oli, aga ülesse sõitsin. TÄNUD KORRALDAJATELE.

Aga on au tunda matkajat, kellele see oli esimene rattamaraton ja üldse esimene sõit üle 20km, aeg napilt alla 3h, aga lõpuni jõudis ja ei sööndkiu mind suurest vihast ära, kuigi mina teda sõitma kutsusin. Kui tast peale hüppemäge mööda sõitsin siis oli ikka stiimul küll lõpuni sõita, sest ise oleks tema asemel küll ammu katkestand. Et siis mina pold oma lõpetamisega mingi tegija...

Kusjuures sain snakebite :( esimest korda see aasta, kuigi vahepeal sõitnud treppe ka eest 1.0 bariga (tava RR)

Postitatud: 04. 09. 2006. 20:01
Postitas kristjan07
mina kipun ikka rada kiitma...super oli see...ja rakvers veab mul siiamaani alati...kas oli ka enne starti pargi läbi sõitmisest 2 korda...pargis oli ka kõik hea tuli lihtsalt ettevaatlikult trepist alla sõita ja kõik korras ;) ei saa aru miks paljud treppi vältisid...teised 2 treppi ma loomulikult kõndisin ja kui on nii kitsad trepid siis loogiline ka et terib järjekord...endal tekkisid ka lõikamise mõtted kuid otsustasin aus olla...ja jooksukas oli ka mõnus vaheldus...ja palermos üllatas et seal läks rada lihtsalt ruttu läbi mitte ei keerutanud seal nagu eelmine aasta ja see oli väga hea (y) üldse olid kõik uued lõigud prod...stardi number 261 ja lõpu kohaks oli diplomil 78. koht seega jään selle aasta saavutusega väga rahule...paris treppide ääres oleks võinud niimoodi lindid olla et rahvas oleks sunnitud olnud trepist sõitma...nii oleks parem olnud

Postitatud: 04. 09. 2006. 20:15
Postitas matukas
Kusjuures - kuna ise lühikest sõitsin, jäi aega finishiheitlusi vaadata.
Mõni aeg peale võitjaid tuli üks pika otsa kutt sellise uhaga finishisirgele niimoodi, et lõikas üle kahe asfaldi vahelise eraldusriba. Sel hetkel seal rahvast polnud. Teoorias polnud ju keelatud. Lindid ei piiranud. Ja üldsegi panin tähele, et palju hooletuid lapsevanemaid, kes nagu muuseas võistlejate eest üle tee läksid ja siis kui märkasid hakkas millegipärast jube kiire. Mina ei lubaks sellele eraldusribale ei inimesi ega võistlejaid. Loodan, et korraldaja võtab asjaliku kriitika kuulda ja järgmine aasta on veelgi parem võistlus.

Postitatud: 04. 09. 2006. 21:22
Postitas .mantis
Sõitsin ka ise lühikest ja muideks ei ole alati need matkasõitjad need kes ette jäävad. Neid on ju palju vähem. Aga muidu rada suht meeldis. Vallist üles minnes mõtlesin et sealt on isegi ilma rattata raske üles minna :lol: Hüpe oli ka hea :wink: Elion cupidel võiks selliseid radu veel olla :o :o

Postitatud: 04. 09. 2006. 22:00
Postitas margo
GaB kirjutas:kas keegi hüppest pilte kah tegi?
Pildid ümber kolitud

Postitatud: 04. 09. 2006. 22:40
Postitas ristol1
oleks võind pakitult panna yhe failina..

Postitatud: 04. 09. 2006. 23:04
Postitas siim_s
margo kirjutas: Nii, panin siis pildid parema ruumi puudumisel sellisesse kohta.
mis flickril muidu viga on?

Postitatud: 05. 09. 2006. 12:29
Postitas Tõnuke
margo kirjutas:
GaB kirjutas:kas keegi hüppest pilte kah tegi?
Nii, panin siis pildid parema ruumi puudumisel sellisesse kohta.
loodetavasti margo ei pahanda, et lisasime mõned tema tehtud piltidest ka Haanja Rattaklubi galeriisse... Sealt nagu parem vaadata: http://pildid.haanjarattaklubi.ee/rakvere-2006

Postitatud: 05. 09. 2006. 14:14
Postitas margo
Tõnuke kirjutas:loodetavasti margo ei pahanda, et lisasime mõned tema tehtud piltidest ka Haanja Rattaklubi galeriisse... Sealt nagu parem vaadata: http://pildid.haanjarattaklubi.ee/rakvere-2006
Ei pahanda ja täna õhtul saadan pildid siinsele foormulasele kes need söödavaks teeb. Niiet kannatust.

Postitatud: 05. 09. 2006. 15:42
Postitas MargusM
vaadates pilte, sai mulle selgeks, et koha märgatav paranemine :) ei tulnud ainult treenitusest, vaid tehnilistest oskustest ja julgusest. Ühel pildil kõnnib kodanik ratas käes trepist alla :?

Ja singlitel langes pulss kohati, teiste sabas sõites, üpris madalale.

Ei kritiseeri kedagi. Igaüks omasoodu.

Rada meeldis väga. Teen ettepaneku Rakvere rajale anda Eesti mõistes eliitmaratoni tiitel, Jõulumäe, Rakke ja mõned veel nimetada natuke madalama kategooria maratonideks ning ülejäänud maastikusõidud nimetada kruusarallideks.

Postitatud: 05. 09. 2006. 17:25
Postitas Kirsa
margo kirjutas: Nii, panin siis pildid parema ruumi puudumisel sellisesse kohta.
Panin need pildid siia - vähe vaadatavamal kujul:
http://kirsa.pri.ee/velo/Rakvere_margo/

Postitatud: 05. 09. 2006. 17:46
Postitas Olivers
Virumaa teatajas kah natuke juttu siis rakvere maratonist !

Postitatud: 05. 09. 2006. 20:09
Postitas LauriA
Kas see viimane hüpekas on pildi peal väiksem, kui ta tegelikult oli? Kommentaaride põhjal jäi mulje, et mingi suure trampliiniga on tegemist ja jäin kukalt kratsima, et kus kohas enne tiiki selline laskumine olla võis (viimati osalesin 2003).

Postitatud: 05. 09. 2006. 20:55
Postitas Gunnar
Hüpekas pold suur, aga sinna sai väga suure hooga peale lennata ja siis sai ikka ratta korralikult lendu ka ja raffale teatrit.

Postitatud: 05. 09. 2006. 21:09
Postitas matukas
See hüpeka koht oli eelmistest aastatest teada. See aasta oli mul kiirus sellel asfaldilõigul eelnevatest aastatest tänu uuele jõuülekandele suurem. Päris laksama ka ei julgenud minna. Hüpekasse lendasin ca 25-30 kph ja alla tiigi juure, kus juba pidurdama pidi hakkama, sain ca 35-40 kph jälle kätte. Kõvade tegijate kõrval pole need just muljet avaldavad arvud, aga kaif oli seda viimast lõiku asfaldi tagasipöördest tiigini sõita küll.

Postitatud: 06. 09. 2006. 07:54
Postitas Märt
matukas kirjutas:See hüpeka koht ... kaif oli seda viimast lõiku asfaldi tagasipöördest tiigini sõita küll.
Miks te seal rajal hüppamistega, mitte sõitmisega tegelete? :lol: Ma vaatasin, et ikka jube võistlus käis, kes ratta kõrgemale õhku tõstab. Tegelikult sõidetakse selliseid kohti, et kiiremini ja kontrollitult edasi saada, ju ikka ratast võimalikult maadligi surudes :lol: endal juhtus hüpekas kogemata vaid esimesel ringil enne treppe... teisest hüpekast aga täishooga mööda... kah raffale teatrit - täiesti ootamatu manööver neile kindlasti:D

Postitatud: 06. 09. 2006. 08:26
Postitas Kuldar
Märt kirjutas:
matukas kirjutas:See hüpeka koht ... kaif oli seda viimast lõiku asfaldi tagasipöördest tiigini sõita küll.
Miks te seal rajal hüppamistega, mitte sõitmisega tegelete? :lol: Ma vaatasin, et ikka jube võistlus käis, kes ratta kõrgemale õhku tõstab. Tegelikult sõidetakse selliseid kohti, et kiiremini ja kontrollitult edasi saada, ju ikka ratast võimalikult maadligi surudes
nõus,
eriti meeldivad mulle need mehed, kellel on mahti veel seejuures oma spidot jälgida:)
Esimesel ringil Alvaro pakutud ülemeelikus tempos püsides maandusin esirattale ja oli tõsine tegu, et mitte ennast lapiti panna. Teisel ringil läksin kõrvalt, slow down or die... stiilipunktide arvestust elioni-sarjas ei peeta.

Üks asi jäigi pärast proovimata - kuidas sellest esimesest (laugemast) trepist üles sõidetakse. Ma isiklikult seda võistluse käigus ei näinud, aga tössu kummiga katkestanud üritajate käest kuulsin. Sisekummiga meestel pidi ikka kõva rõhk sees olema, et mitte snakebiti saada ja tubelessimehed võiksid lühikese raporti siia panna, kust siis õhk ikkagi lahkus - kummi küljelt või mõlkis pöia ära?

Postitatud: 06. 09. 2006. 08:36
Postitas Külaline
Kuldar kirjutas:Üks asi jäigi pärast proovimata - kuidas sellest esimesest (laugemast) trepist üles sõidetakse. Ma isiklikult seda võistluse käigus ei näinud, aga tössu kummiga katkestanud üritajate käest kuulsin. Sisekummiga meestel pidi ikka kõva rõhk sees olema, et mitte snakebiti saada ja tubelessimehed võiksid lühikese raporti siia panna, kust siis õhk ikkagi lahkus - kummi küljelt või mõlkis pöia ära?
Sõitsin nendest üles mõlemal ringil ja kadudeta. Kummiks ikka RR, rõhku 2.0...2.1 bar

Postitatud: 06. 09. 2006. 08:43
Postitas riho
Kuldar kirjutas:tubelessimehed võiksid lühikese raporti siia panna, kust siis õhk ikkagi lahkus - kummi küljelt või mõlkis pöia ära?
Teisel ringil proovisin esimest korda elus sellisest trepist üles sõita. Hoog oli liiga suur ja tagaratas käis kolaki vastu esimest trepiastet. Seda et kumm on pehme tundsin alles lossi müüri kõrval sõites. Ehk siis auk oli väike. Pöid oli korras. Kummil mingit otsest auku sees ei olnud. HE-s paigati seda aga päris pidama ei saanud. Õhtul löödi 4 atti sisse, järgmiseks õhtuks oli sellest 1 lahkunud. Koht kust õhk välja immitseb on täpselt kummi tööpinnal e. keskosas.

Olen varem 4-5 korda edukalt vahuga kummi lappinud. Seekord lasin pool linnamäge valget löga täis. Vabandan siinkohal loodusreostuse eest. Lootes et osa vahtu läks ikka kummi ka mõtlesin rõhku veel ballooniga tagant aidata. Töö käigus selgus et olin (ei tea mis ajast, võib olla juba kevadest) tühja ballooni kaasas kandnud. Nii et bääd lakk.

Postitatud: 06. 09. 2006. 08:47
Postitas Nero
Märt kirjutas:
matukas kirjutas:See hüpeka koht ... kaif oli seda viimast lõiku asfaldi tagasipöördest tiigini sõita küll.
Miks te seal rajal hüppamistega, mitte sõitmisega tegelete? :lol: Ma vaatasin, et ikka jube võistlus käis, kes ratta kõrgemale õhku tõstab. Tegelikult sõidetakse selliseid kohti, et kiiremini ja kontrollitult edasi saada, ju ikka ratast võimalikult maadligi surudes :lol: endal juhtus hüpekas kogemata vaid esimesel ringil enne treppe... teisest hüpekast aga täishooga mööda... kah raffale teatrit - täiesti ootamatu manööver neile kindlasti:D
Väike show käib ikka asja juurde. Esimesel ringil sõitsin rattad maas läbi. Teisel, kui rada juba tuttav, nautisin õhulendu täiega :-) Samuti publik :lol:

Nero

Postitatud: 06. 09. 2006. 08:49
Postitas Alvaro

Postitatud: 06. 09. 2006. 09:17
Postitas Mati
Hüpetest. Esimesel ringil tuli too august hüpe ootamatult, aga lend oli kontrolli all. Teisel ringil haugimälu efekt, kui sai kahe kaaslasega varakult finishiks ette valmistutud :). Hüpe ei olnud ideaalne, planeerimatu. Tõsisem moment tekkis mul teise ringi alguses treppidest alla sõites, kus hoog läks liiga suureks ja maandusin teisel trepil esirattaga, elu esimesed 5 aastat jõudsid silme eest läbi käia. Ei ole hüppaja mees. Lõpp hea, kõik hea.

Postitatud: 06. 09. 2006. 09:19
Postitas Villem T
Frontflip on muidugi midagi muud, sellest täpselt ei saa aru on see x-up või tailwhip...
Sündsam oleks lycras sõites muidugi kõik hüpped pushida, sellega säilitaks väärikuse ja ka flow. Nägude järgi otsustades hoidsid kõik hinge kinni ja see ka vastupidavusaladel hea ei tohiks olla.

Postitatud: 06. 09. 2006. 10:01
Postitas matukas
Kuldar kirjutas:nõus,
eriti meeldivad mulle need mehed, kellel on mahti veel seejuures oma spidot jälgida:)
Esimesel ringil Alvaro pakutud ülemeelikus tempos püsides maandusin esirattale ja oli tõsine tegu, et mitte ennast lapiti panna. Teisel ringil läksin kõrvalt, slow down or die... stiilipunktide arvestust elioni-sarjas ei peeta.
Ega mina seda kiirust ei jälginudki. Polar pärast 'rääkis'. Minu maandumine oli üsnagi kontrollitud. Mõlemad rattad korraga maha. Ja kõrgustesse ka ei pürginud. Ca 15-20 cm võis maapinnaga õhuvahe olla.
Kaifin laskumisi. Ju siis see 'freeride' pisik sees :wink:

Postitatud: 06. 09. 2006. 10:13
Postitas Külaline
matukas kirjutas:Ja kõrgustesse ka ei pürginud. Ca 15-20 cm võis maapinnaga õhuvahe olla.
Palju Polar näitas?

Postitatud: 06. 09. 2006. 10:20
Postitas Külaline
Kuldar kirjutas: kuidas sellest esimesest (laugemast) trepist üles sõidetakse. Ma isiklikult seda võistluse käigus ei näinud, aga tössu kummiga katkestanud üritajate käest kuulsin. Sisekummiga meestel pidi ikka kõva rõhk sees olema, et mitte snakebiti saada ja tubelessimehed võiksid lühikese raporti siia panna, kust siis õhk ikkagi lahkus - kummi küljelt või mõlkis pöia ära?
miks peaks trepist üles sõites kumm suurema tõenäosusega katki minema?? trepist sõitsid ju enamus alla, pigem peaks seal kumm katki minema...
minu tubelessiga ei juhtunud ülessõitmisel midagi ja pöida kindlasti ära ei mõlkinud :wink:

rada oli super, ainult selle alguse jalutamistõusu oleks võinud küll ära jätta ja see pargi osa oli ka minu jaoks kaheldava väärtusega...
ja tänud sellele pealtvaatajale, kes mulle mõned kilomeetrid enne lõppu veepudeli andis, loodan et said leitud/kaotatud asjade juurest finishis tagasi selle... või noh, raja peal leidus uusi pudeleid ka ju hulgi(sealhulgas minu oma...) :D

Postitatud: 06. 09. 2006. 10:34
Postitas AndreK

Postitatud: 06. 09. 2006. 11:12
Postitas Alvaro
Trepist üles sõitmisest ja kummilõhkumisest oman küllalt kogemusi. Selles osas on mul saavutus 3-st korrast 2 lõhutud kummi (legendaarne Olustvere pargisprint). Olen omad järeldused teinud, miks see nii juhtus ja mis teha vaja. Rakveres ei hakanud üritamagi, võibolla tubelessiga proovin veel.
See, et allasõites on suurem tõenäosus kumm lõhkuda, on väga vale järeldus, väga. Üles sõites saab saatuslikuks esimene või teine trepiaste. Selle vältimiseks on vaja väga peenelt oma kaalu nihutada nokka tõstes, see on paras Triali meeste teema, mina ei oska seletada ega järgi teha.
See, et mõnel ei läinud kumm puruks, sõltus tõen kummi paksusest ja kehakaalust eelkõige...........

Postitatud: 06. 09. 2006. 11:35
Postitas Kirsa
Kumm läheb katki sellepärast, et sa ei "saa" ju trepist üles "sõita", vaid pead kasutama hoogu. Seda tehes, aga käib tagaratas paraja kolakaga vastu esimest või teist trepiastet.

Alvaro olustvere video peaks olema lausa trepistsõitmise õppematerjal. Ikka valus kolakas käib rattast läbi. :shock:

Hüppamise kohta ütleks sedapalju, et minule väga meeldib. :))
Aga esimesel ringil ma ei teadnud et seal hüpe on - eelmistest aastatest ei tulnud ka meelde ning läksin sinna ikka väga suure hooga peale. Maandumine õnnestus, aga rahvas vaatas küll et see paneb nipli ning õhulend oli natuke liiga kõrge ja kauge.
Teine ring hüppasin natuke aeglasemalt, aga mitte palju ja asi oli kõik kontrolli all.

Postitatud: 06. 09. 2006. 15:18
Postitas Külaline
Kirsa kirjutas:Kumm läheb katki sellepärast, et sa ei "saa" ju trepist üles "sõita", vaid pead kasutama hoogu. Seda tehes, aga käib tagaratas paraja kolakaga vastu esimest või teist trepiastet.
Noo saab ikka küll üles sõita!
ok kui väga järsk trepp on siis ei saa... see "ei saa sõita" on ainult peas kinni! Kui sa hooga trepile peale lendad, siis sa muidugi kaugele ei jõua või siis lõhud kummi, pöia ära...

Postitatud: 06. 09. 2006. 15:33
Postitas mart
velosipedist kirjutas: Noo saab ikka küll üles sõita!
ok kui väga järsk trepp on siis ei saa... see "ei saa sõita" on ainult peas kinni!
Tahad sellest rääkida? jätka õiges teemas:
viewtopic.php?p=42350#42350

Postitatud: 07. 09. 2006. 22:35
Postitas Mati
Nämm-nämm PILDID väljas.

Postitatud: 07. 09. 2006. 22:58
Postitas ol
Popp värk ;)

espordi server on juba nämm-nämm maiustajate poolt pikali tõmmatud.
Vabandame serveri liig koormatud. Proovige mõne hetke pärast uuesti!
Aga hea, et pildid on natukene väiksemaks tehtud kui eelmistel kordadel. Laeb neid natukene kiiremini.

Rajaääres paistis silma meeletumas koguses moodsate (digi)peegelkaameratega tulistajaid. Kõik klõpsisid. Huvitav kuhu nemad oma pildid produtseerivad? Lauasahtlisse?

Pole küll päris kommertsteadaanne, aga lihtsalt infoks rattaürituste pildistajatele, et eestlased tegid sellise koha nagu www.nagi.ee mis peaks olema nagu riidenagi kuhu saab asju üles riputada. Ainult et digitaalne.

Kui varem keegi küsis, miks Flickr ei sobi piltide üleslaadimiseks, siis eelkõige võibolla selletõttu, et Flickr'is on piltide üleslaadimise kuulimiit 20Mb. Nagis antakse aga 300Mb ning nad vist on väga rahul, kui keegi viitsib mõnd üritust kajastada ning kogu ürituse pildid ka teistele vaatamiseks panna. Loomulikult on olemas piltide kategorisserimise, tag'imise/sildistamsie võimalused jne jne nagu ikka kõigis moodsates pildijagamis keskkondades.

Nelsoni enda tehtud pildid

Postitatud: 08. 09. 2006. 07:17
Postitas gandalf

Postitatud: 08. 09. 2006. 07:34
Postitas KaupoR
Juhin tähelepanu Pütsepa kingale ja pedaalile. Pilti nähes tuli meelde Kuldar eelmise aasta H100-l - võibolla olid tal kaasas õiged kingad aga valed pedaalid hoopis :?

Postitatud: 08. 09. 2006. 19:56
Postitas vigurivänt
KaupoR kirjutas:Juhin tähelepanu Pütsepa kingale ja pedaalile. Pilti nähes tuli meelde Kuldar eelmise aasta H100-l - võibolla olid tal kaasas õiged kingad aga valed pedaalid hoopis :?
Vaatasime juba stardis,et mõnel on raske harjumusi muuta :lol: Huvitav kuidas Vallimäest nendega ronida oli :)

Postitatud: 08. 09. 2006. 20:02
Postitas Mati
vigurivänt kirjutas:
KaupoR kirjutas:Juhin tähelepanu Pütsepa kingale ja pedaalile...:?
Vaatasime juba stardis,et mõnel on raske harjumusi muuta :lol: Huvitav kuidas Vallimäest nendega ronida oli :)
No mis seal ikka nii väga hullu võis olla. Maanteeklots annab vast sama hea "toe" kui maastikukinga tald. Omaette küsimus on selle pedaali surumine pärast. Aga ega muda ju ei olnud. Ega profiroadid ei hakka vist kunagi maastikupedaale ja kingi kasutama :).