Otepää Rattasõit [EEC V etapp]

Infot ja muljeid võistluste kohta
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1250
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 30. 07. 2004. 15:06

Olts kirjutas:Loomulikult on hea startida kui lähed soojana paar minutit enne starti alasse. Aga kui sa koguaeg pead startima sada kohta tagantpoolt, kus sa tegelikult lõpetad, siis ei ole meeldiv tunne. Lõpukohtada järgi peaks nagu eelmises grupis startima aga võta näpust. Rajale otsustas tulla üheks sõiduks ka paar(kümmend) "maanteeässa", kes ette paigutati. Oledki jälle järgmises stardigrupis ja kui varakult kohale ei lähe, siis stardid jälle tagant. Olukord on selline, mis teha. Ma arvan, et need "ässad" nagunii aasta lõikes kõrgetele kohtadele ei pretendeeri oma üksikute sõitudega, siis poleks neil ka vahet, kust nad stardivad. Sõidavad nagunii trennimõttes. Et ilmselt eest startida, on vaja mingil sõidul head sähvatust. Eks ma punnitan edasi.

Head starti
Sa vist pole veel aru saanud, mille pärast juhendis just selline paigutus on nagu on. Seal ei tehta vahet, kas sa sõidad tervet sarja või mitte. Kogu asja mõte on see, et kes on kiirem, läheb eestpoolt ja asi mutt. Sinu ponnistused sarjas siin rolli ei mängi. Teiseks ei arvesta sa sellega, et iga numbri all ei lähe sõitja rajale ja sinu koht ei ole tegelikult saja võrra parem, kui stardinumber.
Mõelge natuke enne, kui seda hala jälle siia lasete.

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 30. 07. 2004. 15:07

Ma ei tea, mu eelmine komm küll ei väljendanud seda et tahaks raskelt kellegi head stardi kohta ära võtta. Eks ma olen paaril korral ennegi paarisajast ratturist mööda trüginud. Ohutu see ei ole sest kitsal rajal tuleb minna alt või pealt, kõrvalt ei saa. Otepääl on alguses vähemalt asfalt. Mõtlesin ennist lihsalt valjult et ei viitsi enam trügida.

Kasutaja avatar
SL
Rattur
Postitusi: 1023
Liitunud: 31. 07. 2003. 09:12

Postitus Postitas SL » 30. 07. 2004. 15:12

Olts kirjutas:Aga kui sa koguaeg pead startima sada kohta tagantpoolt, kus sa tegelikult lõpetad, siis ei ole meeldiv tunne.
Meentuseks ja lisaks Alvaro sõnavõtule - sel aastal on sarjas kokku esisaja sisse sõitnud üle 160 mehe. Nii, et inimesed palun saage aru - kui lõpetan kord 80ndal kohal, siis see ei tähenda, et minu stardinumber on tingimata 80 järgmine kord.

Olts
Rattur
Postitusi: 536
Liitunud: 13. 05. 2003. 11:15

Postitus Postitas Olts » 30. 07. 2004. 15:19

SL kirjutas:
Olts kirjutas:Aga kui sa koguaeg pead startima sada kohta tagantpoolt, kus sa tegelikult lõpetad, siis ei ole meeldiv tunne.
Meentuseks ja lisaks Alvaro sõnavõtule - sel aastal on sarjas kokku esisaja sisse sõitnud üle 160 mehe. Nii, et inimesed palun saage aru - kui lõpetan kord 80ndal kohal, siis see ei tähenda, et minu stardinumber on tingimata 80 järgmine kord.
Ja nii iga kord
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....

Kasutaja avatar
SL
Rattur
Postitusi: 1023
Liitunud: 31. 07. 2003. 09:12

Postitus Postitas SL » 30. 07. 2004. 15:27

Olts kirjutas:Ja nii iga kord
Vaata, mis sul joone alla on kirjutatud :)

Olts
Rattur
Postitusi: 536
Liitunud: 13. 05. 2003. 11:15

Postitus Postitas Olts » 30. 07. 2004. 16:08

SL kirjutas:
Olts kirjutas:Ja nii iga kord
Vaata, mis sul joone alla on kirjutatud :)

Ma tegin Copi paste ühest eelmisest lõigust.
Et ilmselt eest startida, on vaja mingil sõidul head sähvatust. Eks ma punnitan edasi.

Tümitage mind edasi siis. Mulle meeldib oma arvamust avaldada.
Huvitav, et keegi pole öelnud, et nii paraku on, vaid öeldakse et nii peabki olema.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....

Olts
Rattur
Postitusi: 536
Liitunud: 13. 05. 2003. 11:15

Postitus Postitas Olts » 30. 07. 2004. 16:10

SL kirjutas:
Olts kirjutas:Ja nii iga kord
Vaata, mis sul joone alla on kirjutatud :)
See joone alune kiri on liitumisest peale. Ajad on muutunud ja on saanud ka trenni teha niiet pärisnii see enam pole.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....

Kasutaja avatar
Jack
Rattur
Postitusi: 226
Liitunud: 30. 06. 2003. 20:01

Postitus Postitas Jack » 30. 07. 2004. 16:26

Kummivalikust niipalju, et praegu on Otepääl väga libe. Maasikmets sõitis just raja läbi ja väitis, et Twister ja Schwalbe on liiga väikese mustriga. Tuletage meelde, lõigud enne madsat ja Kekkose rada (rohi läheb väga libedaks...).

Kirsa
Rattur
Postitusi: 3963
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 30. 07. 2004. 22:31

Krt, lappan siin vastu ööd veel kumme. Kohutavad teated rajalt ja Tartus täna maha tulnud mitu padukat sunnivad midagi karvasemat alla keerama.

Kirsa@otepääks valmistumas... homme rajal näeb. Edu kõigile!

MikkVaaks
Rattur
Postitusi: 38
Liitunud: 24. 04. 2004. 12:11

Postitus Postitas MikkVaaks » 30. 07. 2004. 22:59

ma lähen iga tahes inovaderitega peale. Maksku mis maksab pean tegema elu sõidu :lol:

Kirsa
Rattur
Postitusi: 3963
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 31. 07. 2004. 15:52

Esimesed muljed...

Paha rada, totralt pehme oli kogu see värk ja kekkos tundus 3x pikem kui kolmapäeval. Alles 30-ndal kilomeetril sain korralikult juua ja kisselli hinge alla panna, tolleks ajaks oli juba haamer käes.
Metsa vahel pidi kogu aeg hammastega lenksust kinni hoidma, aga üldiselt kombinatsioon rockster/twister ajas asja ära.

Positiivse poole pealt sai lahedaid matse nähtud. ;) Matsudega kaasnesid sõnad "mis kuradi rada" ja "pagana uisuväli". Selline porimülgas küll polnud nagu haanja, aga parajalt libe sellegipoolest.

Oli ka selliseid kodanikke, kellele rada istus ja meeldis. Mis seal siis ikka, järgmine kord jälle. Koht endal tavapärasest natuke kehvem - 355. Aeg 2:16
Viimati muutis Kirsa, 31. 07. 2004. 16:24, kokku muudetud 2 korda .

Kasutaja avatar
Lauri
Rattur
Postitusi: 611
Liitunud: 31. 03. 2003. 16:36

Postitus Postitas Lauri » 31. 07. 2004. 16:11

Nonii, üks sõit jälle seljataga. Polnud küll nii raske, kui Haanja, aga muda ja mägesi oli täie raha eest. Esiteks, peale Haanjat rattatrenni ei ole teinud, mõtlesin küll, et vist kuskil 15 km on kang kah.. Startisin 250-400 grupist, läksin mingi 20 mintsa varem sisse, rahvast oli juba päris palju seal, viskasin ratta kuskile tahapoole vastu aeda ja läksin põiele ja venitama. Mingid jooksid end soojaks, minuarust suht mõtetu tegu, kuna väntamiseks kasutad nats teisi lihaseid. Siis tagasi ratta juurde ja starti ootama. Kui pauk käis hakkasin sekundeid lugema, et kaua mul lähed, kui ma stardijoonest üle olen..mingi 40 sek-i läks. Alguses oli see pikk asfaldi lõik nats igav, keskmine kiirus võis seal olla mingi 50 ehk, ise hoidsin seal tagasi, et mitte kangi saada. Mingi CFC tont tõmbles seal minu pundis ja peaaegu oleks mitu meest maha tõmmand oma vingerdamisega (ise nagu maanteed peaks olema sõitnud ja peaks teadma, et sellist lollust ei ole mõtet teha grupi keskel, et hakkad olematutest pragudest läbi pugema) Kui sõit tehnilisemaks läks, siis olin umbes 350-ndal kohal ja siis hakkasin vaikselt ette otsa liikuma. Käärikule jõudsime minuarust jube kähku, järsku olin metsast väljas ja siis tuttav rolleri rada. Siis jõudsime Kekkose rajale, see laskumine, kust eelmine aasta üles kangutati, see oli seff, nagu mingis pudrus sõidad, maapind nii pehme ja rattal juhitavust pole ollagi aga ikka pidi hoogu juurde väntama :) . Esimesest TPs võtsin juba kõrvale ja sõin-jõin, paar kohta kaotasin, aga järgne tõusu peal olin tagasi pundis. Siis edasi Kekkose rada...seda päris pikalt..vist oligi pool maad seal kekkosel :roll: , igatahes maru pikk oli, aind mudased tõusud ja siis kiired laskumised, kus enamus pidurdasid, kuigi ei olnud vaja ja siis peab jälle mingi võsast läbi sõitma, et mitte neile tagant sisse sõita. Kuskil seal oli üks mudane laskumine, mida eessõitja (ilma clippideta) pea täies pikkuses külg ees võttis ja siis karjub, et "****, libe raisk on" (No Shit Sherlock!!). Siis veits TRM-i rada ja teine TP, jälle sööma ja soola sisse ajama ja minek. Siis natukene metsa ja siis hakkasid need kruusateed ja mu jalgade surm. Kõik andsid ullu tempot sirgete, et eessõitjad kiiresti kätte saada aga kurvis võetakse hoog jälle nii maha ja pingutusest polnd kasu. Uuesti Kääriku, seekord staadion, seal kandis jälle rajad tuttavad ja tämbasim pundist minema ja järgmistele sappa, nondelt ka eest ära ja iis hakkasid need kuradi asfaltteed, neid ma ei jõudnud üldse sõita, mingi väike tõusunukk ja kiirus alla 25 (krt, kruusatõuse sõitsin ka kiiremini), tagant tuldi järgi ja siis laudteele kah, väga libe ei olnudki, seal oli see fotograaf ka ja siis üks Porteri vend hakkas poseerima talle (nr 224) 8) ja siis kui ta laudteest üles sai, siis mingi kuju filmis seal ja Porteri vend jälle teeb trikke ja küsib tollelt, et "noh, said peale vä?" :lol: Edevus.... Vahepeal hakkasid tehnilised probleemid kimbutama, Chainsuck nimelt, esimesel hammakal koguaeg (seda kasutasin ikka päris palju seal) ja eest teisel kah vahepeal tõmbas kinni, kui veest läbi, siis lõi hammakad puhtaks ja sai jälle sõita korralikult. Siis tuli see ull mägi, joostes üles sealt, jalad täiega krampi, vändata enam ei jõua, punt läheb eest ära. Mõtlesin, et võtan tuulde kellelegi, et nat kiiremini liikuda. Sain mingile Corratec-i kujule tuulde, aga too paras ****, vaatab taha, näeb mind ja laseb jala sirgu, enne rsk rippus küll tuules, kui ma vedasin. Siis tuli tagant 5 ratturit, kellega koos, väikeste vahetustega sai nii 45 km/h kulgetud, kui ma ära vedasin, siis kukkusin pundist välja kah, aga kohe oli kruusale pööre ja panin osadest mööda jälle. Jälle TRM-i rada, asfaldi laskumine ja apteekrimäed. Soojendusel sõitsin läbi selle, siis sain sõites üles, nüüd jälle chainsuck ja kiirkõnd (ette ei jäänd kellegile, isegi mõnest sain mööda). Soojendusel mõtlesin, et siin nüüd paugutan ja sõidan eest ära, aga jah, ei jõua. Statka ringi lõpus, kui 500 meetrit oli veel jäänud, ratas ei liikund enam üldse, mõtlesin, et kas kumm tühi või mis, igatahes sõita ei jõua. Ühes ratturist sain veel mööda ja oligi finish..täiega läbi lõpuks. Koht 216, aeg 2.07 Paras muinasjutt sai vist, enamvähem nagu mingi rajakirjeldus... :lol:

Edit: sõitsin Speedmax A/O-dega ja suht jästi püsis, kruusal kiiretes kurvides viskas veits külge ette, aga mudas oli bueno. Rõhk oli ka mingi 2-2,5 atti, niiet ei raputanud ka eriti.
Üks soovitus veel, eelmine päev ärge jõusaali minge, mul ülakeha täiega lõi tuld, käed olid nõrgad jne, jalad ka üpris pehmed. :wink:
velo.clubbers.ee

Ray
Rattur
Postitusi: 302
Liitunud: 17. 04. 2003. 13:20

Postitus Postitas Ray » 31. 07. 2004. 16:20

Rada oli päris lahe. Veits libe oli aga sai hakkama. Kekksose kandis olin umbes 170, kui pärast tulid kruusa- ja asfaltteed ning siis hakkasin vajutama. Lõpuks tuli koht mingi 120nega.

Üks asi küll häiris. Kilomeetri tähistus puudus rajal. Ainult viimasel viiel km oli.

tp
Rattur
Postitusi: 607
Liitunud: 08. 06. 2004. 09:41

Postitus Postitas tp » 31. 07. 2004. 17:34

peab tõdema et polnud minupäev, startisin heast 50-100 grupist aga tänu oma uimasusele jõudsin metsavahele umbes 150-ndana. edasi selgus peamine - fast fred oli minujaoks täiesti vale valik. tõusud sai täitsa ok yles sõidetud aga laskumistel ei pysinud esiratas yldse all. peamine tegevus kogu sõidu vältel oli püstipüsimine. jõudsin suht ruttu 120-naks siis laskumisel kylili ja jälle 140-s ja nii 2korda järjest. siis oli moraal juba nii all et ei olnud mingit tahtmist täiega enam punnida. võtsin ylejäänud laskumised ettevaatlikult ja veeresin yle finisijoone 119-ndana. kohaga muidugi rahul pole aga pean tunnistama et rada kõigile sama, süüdistada ei saa peale iseenda kedagi. peab lihtsalt tegema õiged valikud ja sõidutehnikat harjutama. :D kahenädalapärast uus võimalus ennast kehtestada!

gandalf
Rattur
Postitusi: 523
Liitunud: 02. 06. 2003. 13:55

Postitus Postitas gandalf » 31. 07. 2004. 17:35


Sten
Rattur
Postitusi: 8
Liitunud: 26. 07. 2003. 18:53

Postitus Postitas Sten » 31. 07. 2004. 19:09

Paneks siis ka oma tänase sõidujutu kirja.

Stardi paika jõudsin veidi üle 10 minuti enne sõidu algust, nii et soendust kui sellist polnud. Sõit algas raskelt, kuna kohe pandi tempo peale ja puudus soendus. Umbes 10km paiku töötasid juba jalad mõnusalt. Kuskil Kekkoseraja mudaväljal õnnestus ratas viia külglibisemisse, millele järgnes külje maha panek. Siis enne puittreppi, muda peal vingerdades tõmbas äkitselt parem säärelihas krampi, ei saandgi täpselt aru miks, väike venitus ja sõit jätkus. Kuna endal spidomeetri ost on edasilükkund juba veidi üle aasta, siis polnud eriti selget pilti läbitud kilometraasist, ning 5km silt oli üllatav, lõpu kilomeetritel õnnestus veel mõnest ratturist mööduda.

Rada oli mõnus, oleks vaid viitsimist trenni ka teha :)

Aeg: 2:47
Koht:656

Raino
Rattur
Postitusi: 16
Liitunud: 15. 07. 2004. 15:18

prillid jäid maha

Postitus Postitas Raino » 31. 07. 2004. 19:42

Sõiduprillid jäid supilauale. Kollased klaasid, mustad raamid, SigmaSport. Paluks leidjal kontakteeruda - 50 15 625

taavid
Rattur
Postitusi: 366
Liitunud: 31. 03. 2003. 13:14

Postitus Postitas taavid » 31. 07. 2004. 20:01

liuglemas siis käidud. no ok, nii hull polnud, aga siiski ;) üritasin siis tarka inimest mängida ja algusepoole mitte täiega pingutada, et siis peale kekkose rada kõigist mööda sõita :) aga polnud siis enam mingit erilist minekut, tuleb ikka algusest peale täiega panna ;) üldiselt rahul, koht 533. kuna spidokas teist sõitu järjest polnud töökorras, tundsin suuresti puudust tee ääres olevatest km siltidest. mille põrgu pärast esimene silt 5 km enne lõppu oli? tp-de teenindus oli kuidagi aeglane, laud oli tühi ja siis öeldi, et peaks vist banaani juurde panema... rattapesu jaoks oli kah vähe pesureid.

aga see on selleks, sõiduga rahul, ehkki mingit mõnusat minekut polnud.

palju sõidu pikkus oli?

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1250
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 01. 08. 2004. 07:09

Mis meelde jäi ja huvi võiks pakkuda:
1.laudteest sõitis üles esimese otsa tegelastest ainult kaks: Kana ja keegi järgmisest pundist. Isegi massa ikaldus sinna ära. Vaevalt et tagantpoolt tulijatest sinna klubisse kedagi juurde sai, sest koht oli tõsiselt raske. Värskelt peale minnes sain ise küll üles, aga sõidu ajal no chance.
2. Peale sõitu pakkus kõige rohkem kõneainet meie esitiimi sõitja Ruve. Kahjuks mitte positiivse külje pealt. Isegi poodiumimehed uurisid, kes see hull oli, kes ees trikke tegi. Ütleme nii, et sõpru just sellega juurde ei võitnud.....
3. Pärast sõitu kostus igalt poolt sõnu nagu haamer, kooma, ikaldus.... Ei tea kas Otepääl oli tõesti kef kliima või on hooaeg sinnamaale jõudnud, et see ongi paljudele paratamatus.

Kasutaja avatar
erko
Rattur
Postitusi: 356
Liitunud: 10. 09. 2003. 11:38

Postitus Postitas erko » 01. 08. 2004. 09:03

Alvaro kirjutas:3. Pärast sõitu kostus igalt poolt sõnu nagu haamer, kooma, ikaldus.... Ei tea kas Otepääl oli tõesti kef kliima või on hooaeg sinnamaale jõudnud, et see ongi paljudele paratamatus.
Kuid minule oli see eest hooaja parim EEC sõit, seda nii enestunde kui koha mõttes. Kahjuks unustasin end registreerimata ning selle tegemine kohapeal ka ei ahvatlenud. Startisin siis viimasest reast ning finiseerisin koos 466. kohal oleva võistlejaga. Mis ma ikka oskan öelda, sõit oli lahe, Kekkose rada meeldis kuigi lõpupoole mõtlesin, et saaks see juba ometi otsa :) Mõned laskumised jäid eredamalt meelde, õnneks kukkusin vaid ühel neist. Ahjaa, kummid olid all Panaracer Speedblaster 1,95 - sõita sai, suunda hoidsid need väga hästi, võibolla oleks pidanud neid rohkemgi usaldama ja nendel mudastel laskumistel veelgi enam vinti andma. Enne sõitu oli endale pandud väike eesmärk kõik tõusud sadulas võtta, no see jäi küll täitmata. Muus osas loen sõitu enda jaoks kordaläinuks. Praegu muidugi kripeldab hirmsat moodi, et miks ma end ära ei reganud, kahel viimasel sõidul numbrite jagamisel jääb nüüd see hea tulemus arvesse võtmata.

änts
Rattur
Postitusi: 64
Liitunud: 08. 10. 2003. 10:19

Postitus Postitas änts » 01. 08. 2004. 09:51

taavid kirjutas: rattapesu jaoks oli kah vähe pesureid.
Minuarust oli see Otepääl just selle poole pealt teistest sammu ees.Ise sel aastal esimest korda kasutasin rattapesuks mõeldud kohta ,kuna seal ei olnud järjekorda(vihkan üle kõige ootamist ja seismist).
Natuke suure voolikuga tuli ainult vett ,oleks olnud peeneb voolik oleks vett kokku hoidnud ja surve suurem olnud :)

Rada oli ka väga hea max kiirus 67,6 asfaldil ja ega need metsavahelised laskumised aeglasemad olnud .Tõesti tore üritus!
põletame maanteid.

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 788
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 01. 08. 2004. 12:13

Juba eelmine aasta tundusid need Kekkose raja lõigud jubedad, see aasta oli ikka tegu, et sealt üles saada. Mudased kohad nõudsid oma, ise õnneks ei kukkunud. Kahju, et ilmataat sellise ilma tõi nagu ta tõi - afterpartyle jäi vist suht vähe rahvast; ise olin kuni bändi esimeste lauludeni.

Aga muidu jäin rahul - teistest etappidest piisavalt erinev, et järgmine aasta jälle kohale tulla. Lisaks boonusena Verevi järv - pärast mudaravi ikka oi kui hea.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11875
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 01. 08. 2004. 19:47

kuu aja peale 2 trenni ja 2 võistlust pole vist palju, tulemused ka kohe vastavad. tõusud võtsin kõik sadulas peale armuallika ja apteekrimäe, need olid lootusetult ligased, laskumistel hoidsin serva poole kuna twister kippus ikka vibama ees. korraldus minu meelest norm, raja km tähistest puudust ei tundnud. tore võistlus oli, ise olin ainult nagu märg pesu.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

taavid
Rattur
Postitusi: 366
Liitunud: 31. 03. 2003. 13:14

Postitus Postitas taavid » 01. 08. 2004. 20:28

änts kirjutas:
taavid kirjutas: rattapesu jaoks oli kah vähe pesureid.
Minuarust oli see Otepääl just selle poole pealt teistest sammu ees.!
kaks survepesurit ja mõnda aega üks vististi vabalt voolav vesi autopaagist... pole just hea. ootasin pool tundi küll, ennastki jõudsin vahepeal puhtamaks pesta. aga lõpetame selle jama siin, kurdame korraldajatele kui tahame.

Kasutaja avatar
Jack
Rattur
Postitusi: 226
Liitunud: 30. 06. 2003. 20:01

Postitus Postitas Jack » 01. 08. 2004. 20:41

Iga aastaga muutuvad Otepää tõusud madalamaks. Mis jama see on? Äkki keegi seletaks...

Jaak, koht 78

mart2
Rattur
Postitusi: 839
Liitunud: 30. 06. 2003. 01:00

mõnus matk

Postitus Postitas mart2 » 01. 08. 2004. 23:04

Sõitsin nagu alati pikka rada teiste taga 'matkajana'. Kuna polnud kaks eelmist ööd korralikult magada saanud - neljapäeval 6 tundi ja reedel 5, siis ei üritanudki midagi kangutada. Jalg oli pehme kohe algusest ja kopsud kinni - keskmine pulss 161 ja max 179. Kummid töötasid laskumistel ja tõusudel ideaalselt. Pikkadel kruusalõikudel kippusid siiski karvaseks jääma ja kaotasin mitmeid kohti. Ees oli Velociraptor ja taga Notos. Tõusudest võtsin ainult kolm jala, neistki ühe selle pärast, et eest jäin alla lülitamisega hiljaks. Rada oli mõnus ja loodan, et kõik nautisid. Aeg 3 tundi.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...

Kasutaja avatar
Lauri
Rattur
Postitusi: 611
Liitunud: 31. 03. 2003. 16:36

Postitus Postitas Lauri » 01. 08. 2004. 23:12

Jack kirjutas:Iga aastaga muutuvad Otepää tõusud madalamaks. Mis jama see on? Äkki keegi seletaks...
Kahtlane jah. Enamus tõuse olid suts ja valmis, kõige hullem tõus oli minu arust peale laudteed see asfalt tõus, see, mis peale veetakistust oli, oli ka norm. Otepää ju küllalt mägine koht, et saaks pikemaid/järsemaid tõuse teha, isegi kääriku ümbruses on neid päris mitu, mis ei jää praegusest rajast mitte üldse kaugele.
velo.clubbers.ee

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 02. 08. 2004. 07:47

Mulle sobis, pakun, et parim sõit üldse minu jaoks, ära ei surnud, ja finissis olin täiesti tühjaks pigistatud, mõnus. Rada oli 5+, kiired lõigud ei häirinud ja läga oli omal kohal, missiis, et ma sellega midagi mõistlikku peale ei osanud hakata :) ja mitu korda tekitasin potensiaalselt väga ohtlikke olukordi. Stardi asfaldilõigul võtsin viimast, aga õnneks pidasin vastu kuni rada aeglasemaks muutus, kuni laudteeni jalga maha ei pannud, sellest trepist ronisin ja samuti ei old jalga ka viimaseks tõsiseks tõusuks finissi ligiduses.

Korraldus oli hea, 2. ja 3. joogikoht olid õigetes kohtades, st. aeglane ja sai kohta kaotamatta kasutada (esimene kord see aasta sealt midagi võtta), supijärjekordi pold ja diplom oli ka kiire tulema.

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2473
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 02. 08. 2004. 07:54

Mind tabas seekord elu teine tõsine haamer. 10 km oli ok siis ikaldusin kuni 20 kilomeetrini - praktiliselt seisin. Peas keerlesid juba katkestamise mõtted aga veeresin siiski lõpuni. Koht 164.... :(

Kasutaja avatar
Priit
Rattur
Postitusi: 147
Liitunud: 22. 04. 2003. 09:02

Postitus Postitas Priit » 02. 08. 2004. 08:09

sõiduga võib rahule jääda. Alustasin asfalti lõiku suhteliselt ettevaatlikult, et mitte peale esimest 4 km ära surra. Kruusa peale jõudes, hakaksin siis rahvast vaikselt mööduma. Enesetunne oli hea, ja jalg kannatas astuda. 30 km-l hüüti kohaks 302. See number ei rahuldanud ja tuli natuke auru juurde panna. Finishi kiirendus, mille käigus veel 4 meest maha jäid ja lõpuprotokollis koht 267. Rada võib iseloomustada - huvitavalt libe, kui eelmine aasta ma sain kuumaga haamri, siis see aasta tundsin ennast kogu sõidu suhteliselt hästi. Ainult libedal rajal sõiduoskustest tuleb puudu, tekitasin nii endale kui ka teistele nii mõnegi ohtliku olukorra.
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3031
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 02. 08. 2004. 08:14

Jack kirjutas:Iga aastaga muutuvad Otepää tõusud madalamaks. Mis jama see on? Äkki keegi seletaks...

Jaak, koht 78
see on tõesti jama. sõbra polar näitas midagi 625 tõusumeetrit :roll: ja seda otepääl :?: isegi mulgis oli üle 800 m
võiks ikka rohkem looduse poolt pakutavat ära kasutada.
üldsegi oleks juba varsti aeg teha elioni põhidistantsid 2 ringi.

Kasutaja avatar
ii
Rattur
Postitusi: 111
Liitunud: 01. 07. 2003. 11:49

Postitus Postitas ii » 02. 08. 2004. 10:09

Tervitus!

:!: :!: :!: Otepää sõit hakkas mul ebameeldivalt juba stardinr kätte saades, kuna minu nr (598) oli ära võetud. Algul ei tahetud mulle uut andagi, sest nad olid kindlad, et küll sõbrad võtsid. Sai avalikult teada antud ka, aga keegi mu numbrit ei tagastanud ning lõpuks sain stardinr 911 :)
Mul tekkis eelaimus, et minu numbri võis võtta keegi Ivar Ots (minu nimi on Ivar-Illimar Ots).
Lõpuprotokolli uurides selguski, et tüüp startis minu numbri alt ja lõpetas 598 ndana!
Kuna meest stardiprotokollis ei olnud, siis on selge, et tegemist on numbri vargusega ja tüüp kasutab minu nime ära!!!

Sõidust nii palju, et rada meeldis ja korraldus oli enamvähem Ok, v.a. km märgid (alles 5km enne lõppu). Kas keegi teadis, et raja pikkus on 50km- ka rajakirjelduse juures on ju 53km?
Endast rääkides, siis sarja kõige halvem koht. Ma ei saa aru, kuidas ma nii nõrgaks olen läinud- ei jõua enam sõita. Organism on kuidagi väga sassis omadega- jalalihased lähevad kiiresti mürke täis ja hakkavad valu tegema.
Pulss on nii laes kogu aeg, et anna otsad :(
Enne Apteekri tõusu tekkisid ka mõlemasse reielihasesse krambid- nii et väga raske oli sõita.
Koht: 560
Aeg: 2:35:31
Painutan nii kuis jaksan :mrgreen:

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 02. 08. 2004. 10:22

Pehme rada nagu Otepääl oli pole mulle kunagi istunud. Aga muidu selline raske rada oli lahe. Seal kandis kus ma sõitsin olid pisikesed grupid, mis kord paisusid suuremaks ja siis jälle rasketel kohtadel lagunesid. Rahul ei ole sellega et täna õhtul on elva tempo karikas ja jalg on siiani jube-jube valus. Sellises seisus saab olema piin. Kummivalikust niipalju et mul midagi valida ei ole ning fast frediga sai mõnusalt tõusudel uisutatud või jalutatud. Mäest alla uisutamine väga meeldis - siit-sealt napikas, ouch!, ei noh vahva. Kummides oli vist rõhku ka palju. Panin 4.5 bar. Kui palju peaks 82 kg kaaluv isend sellisel rajal panema? Või on see norm? Ühesõnaga jooksukad ja see et sadul otsustas 1.5 cm alla poole vajuda tegid oma töö ning lõpus oli probleeme säärekrampidega. See segas nii palju et rolliraja S-kurviga tõusul mõtlesin et kohe-kohe hakkan tagurpidi liikuma. Keskmine pulss 172, max 191, max kiirus 71.5 km/h.

Kirsa
Rattur
Postitusi: 3963
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 02. 08. 2004. 10:29

tarmo kirjutas: see on tõesti jama. sõbra polar näitas midagi 625 tõusumeetrit :roll: ja seda otepääl :?: isegi mulgis oli üle 800 m
võiks ikka rohkem looduse poolt pakutavat ära kasutada.
üldsegi oleks juba varsti aeg teha elioni põhidistantsid 2 ringi.
Eee... Mul näitas 655 tõusumeetrit. Eelmine aasta oli Otepääl 600 tõusumeetrit ja see aasta Mulgis oli 545m. Haanja on meil see 800-ne nüüd.
Viimati muutis Kirsa, 02. 08. 2004. 10:34, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
SL
Rattur
Postitusi: 1023
Liitunud: 31. 07. 2003. 09:12

Postitus Postitas SL » 02. 08. 2004. 10:31

priidik kirjutas:max kiirus 71.5 km/h.
Kuidagi väga palju tundub? Kas tõsti oli laskumisi, kus sellise hooga pandi? Mul jäi ca 10 pügalat allapoole max kiirus? Priidik - mis koht lõpuks?

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11875
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 02. 08. 2004. 10:35

SL kirjutas:
priidik kirjutas:max kiirus 71.5 km/h.
Kuidagi väga palju tundub? Kas tõsti oli laskumisi, kus sellise hooga pandi? Mul jäi ca 10 pügalat allapoole max kiirus? Priidik - mis koht lõpuks?
mnt mees ja FF löödud 4,5 bar peale. tundub realistlik.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

mart2
Rattur
Postitusi: 839
Liitunud: 30. 06. 2003. 01:00

Postitus Postitas mart2 » 02. 08. 2004. 11:04

Kirsa kirjutas:
tarmo kirjutas: see on tõesti jama. sõbra polar näitas midagi 625 tõusumeetrit :roll: ja seda otepääl :?: isegi mulgis oli üle 800 m
võiks ikka rohkem looduse poolt pakutavat ära kasutada.
üldsegi oleks juba varsti aeg teha elioni põhidistantsid 2 ringi.
Eee... Mul näitas 655 tõusumeetrit. Eelmine aasta oli Otepääl 600 tõusumeetrit ja see aasta Mulgis oli 545m. Haanja on meil see 800-ne nüüd.
Siin 650m (+/- 5m) on sellisel rajal normaalne.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...

Kasutaja avatar
SL
Rattur
Postitusi: 1023
Liitunud: 31. 07. 2003. 09:12

Postitus Postitas SL » 02. 08. 2004. 11:26

erikr kirjutas:mnt mees ja FF löödud 4,5 bar peale. tundub realistlik.
no siis pidi max kiirust eraldi punnitama. 70 on ikka päris suur kiirus.

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 02. 08. 2004. 11:30

SL kirjutas:
priidik kirjutas:max kiirus 71.5 km/h.
Kuidagi väga palju tundub? Kas tõsti oli laskumisi, kus sellise hooga pandi? Mul jäi ca 10 pügalat allapoole max kiirus? Priidik - mis koht lõpuks?
Sa vist vähe eespool startisid ja lõpetasid. Seal kõik koos. Startisin grupist 250-400 ja Otepäält mööda Rõngu maanteed kohe esimesel laskumisel läks punt juba üsna hõredaks ja nii see 71.5 tuligi. Ei punnitanud eriliselt, ühtäkki said lihtsalt käigud otsa, vaatasin et mis värk on, kas käikar jupsib vms. aga siis nägin et spidol juba 70 ees. Pärast kompu näitas siis isegi nats rohkem. Seal vist natuke tuul ka puhus ning vasak serv jäi vabaks. Oli lahedalt ruumi kimada. Iroonia on aga seles et mööda sain sellega ehk 10 mehest ainult :twisted: . Koht 136.

Kasutaja avatar
SL
Rattur
Postitusi: 1023
Liitunud: 31. 07. 2003. 09:12

Postitus Postitas SL » 02. 08. 2004. 11:39

priidik kirjutas:Sa vist vähe eespool startisid ja lõpetasid. Seal kõik koos. Startisin grupist 250-400 ja Otepäält mööda Rõngu maanteed kohe esimesel laskumisel läks punt juba üsna hõredaks ja nii see 71.5 tuligi. Ei punnitanud eriliselt, ühtäkki said lihtsalt käigud otsa, vaatasin et mis värk on, kas käikar jupsib vms. aga siis nägin et spidol juba 70 ees. Pärast kompu näitas siis isegi nats rohkem. Seal vist natuke tuul ka puhus ning vasak serv jäi vabaks. Oli lahedalt ruumi kimada. Iroonia on aga seles et mööda sain sellega ehk 10 mehest ainult :twisted: . Koht 136.
OK, selles kohas võis küll tulla 70+, mul nagu see alguse kihutamine läks meelest. 60 ja üle oli seal ju päris tavaline.
Viimati muutis SL, 02. 08. 2004. 11:39, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1250
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 02. 08. 2004. 11:39

SL kirjutas:no siis pidi max kiirust eraldi punnitama. 70 on ikka päris suur kiirus.
Seal on tõesti väike paradoks. Sina tulid minust eestpoolt, Priidik tagantpoolt. Minu maksimum jäigi täpselt sinna vahele - 66 km/h. Põhjus selles, et tagumised mehed pidid korralikult ikka punnima, et peagruppi saada enne kruusale keeramist. Ja nii me seal lajatasime. Graafikut oli hea vaadata - esimesed 2km oli pulss üleval 160-165 juures ja keskm kiirus 50-55. Siis kukkus pulss 140 peale ja kiirus läks ka alla. Esimesed lihtsalt ei tahtnud teisi vedada ja loksusid asfaldil.

Kasutaja avatar
SL
Rattur
Postitusi: 1023
Liitunud: 31. 07. 2003. 09:12

Postitus Postitas SL » 02. 08. 2004. 11:46

Alvaro kirjutas:Ja nii me seal lajatasime.
Mul endal on vähemalt selline tunne tekkinud, et need alguse asfaldil lajatamised on muutunud ohutumaks. Grupp on rahulikum ning kukkumisi vähem. Ja enam ei panda kohe täiega tagumist ratast blokki kui mingi jõnks grupist läbi käib.

Kirsa
Rattur
Postitusi: 3963
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 02. 08. 2004. 11:57

Startisin 400-600 grupist ja ajasin alguse asfadi peal vihaselt eessõitjaid taga. Max kiiruse 62-63km/h sain seal ja siis ka lõpu poole yhel asfaldilaskumisel kui olin grupist maha jäänud.

Sõber sai näiteks 68km/h.

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1250
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 02. 08. 2004. 13:35

SL kirjutas:
Alvaro kirjutas:Ja nii me seal lajatasime.
Mul endal on vähemalt selline tunne tekkinud, et need alguse asfaldil lajatamised on muutunud ohutumaks. Grupp on rahulikum ning kukkumisi vähem. Ja enam ei panda kohe täiega tagumist ratast blokki kui mingi jõnks grupist läbi käib.
Ühtegi kukkumist ei näinud asfaldil, isegi mitte trajektoorivahetusi, isegi mitte sõimamisi. Sul on tõesti õigus, tundub.
See eest libeda peal hakkasid vennad tõsiselt kukkuma.......

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2473
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 02. 08. 2004. 13:45

Alvaro kirjutas:
SL kirjutas:
Alvaro kirjutas:Ja nii me seal lajatasime.
Mul endal on vähemalt selline tunne tekkinud, et need alguse asfaldil lajatamised on muutunud ohutumaks. Grupp on rahulikum ning kukkumisi vähem. Ja enam ei panda kohe täiega tagumist ratast blokki kui mingi jõnks grupist läbi käib.
Ühtegi kukkumist ei näinud asfaldil, isegi mitte trajektoorivahetusi, isegi mitte sõimamisi. Sul on tõesti õigus, tundub.
See eest libeda peal hakkasid vennad tõsiselt kukkuma.......
Seoses kukkumistega 2 lähelta-pidi tilannettä:

1. Kulgesin änts-u taga, laskumine, kiirus umbes 40, all räme sopaauk. Järsku vaatan äntsul ratas täiesti risti parem jalg umbes kõrva kõrgusel, mõtlesin, et kindel laks. Mingit moodi suutis mees ratta otseks väänata ja püsti jääda. Ise oli ta rahul 8)

2. Seekord peategelaskes mina ise - laskumisel suunas mingi kivikärakas mind täie laksu pealt (laks oli nii kõva, et lõi parema käe lenksu pealt minema) raja vasakusse äärde sõnajala-aaskäokingade padrikusse. Kaugel terendas juba jäme kuusk mille tüvele oli minu nimi kirjutatud. Mingil ime kombel sain võpsarist välja keerata. Kiirus selle juures oluliselt ei langenud.

Sellised toredad lood....

ristor
Rattur
Postitusi: 2
Liitunud: 02. 06. 2004. 12:29

Postitus Postitas ristor » 02. 08. 2004. 13:48

Terv.

Kuna numbriks sain 694, siis seadsin eesmärgiks jõuda 300 sisse. Seega üritasin asfaldi lõiguga parandada võimalikult palju oma kohta. Umbes 10km-l olin 470, edasi 20km-ks ~440-s ( umbes seal tegin ka ühe lolluse, nimelt kurvis trügisin teise mehe ( üleni sinises rõivastuses) põllule, palun vabandust :)) ( ise olin samuti üleni sinises).
Umbes 27km -l algasid aga probleemid, kõigepealt alustas põlv oma valudega, nimelt just tõuse ei saanud enam tugevalt võtta, sirgetel lõikudel sai enam-vähem sõita. Järgmisena oli üks mõnus laskumine, kus siis mina ei suutnud enam ratast valitseda ning üle nipli põõsasse maandusin. Enesetunnet aitas aga parandada tagantpoolt tulija kommentaarid, et " lahe kukkumine, päris hea :) :) ).
Selleks hetkeks oli selge, et sinna 300 sisse mul täna asja ei ole, ning kohaks u 35km-l oli 511. Järgmisena alustas esimene käiguvahetaja oma streikimistega, nimelt ei saanud enam esimest hammasratast kasutada. Põlve valu trotsides kihutasin aga edasi, ning lõpetasin 477 -na. Hinde paneks endale 3+ :).

Kasutaja avatar
matukas
Rattur
Postitusi: 293
Liitunud: 04. 08. 2003. 09:00

Postitus Postitas matukas » 02. 08. 2004. 14:15

Kirsa kirjutas: Eee... Mul näitas 655 tõusumeetrit. Eelmine aasta oli Otepääl 600 tõusumeetrit ja see aasta Mulgis oli 545m. Haanja on meil see 800-ne nüüd.
Minu Polar 710 näiduks jäi 690 m ascent. Ja tippkiirus tuli 61,5 kph. Oleks rohkemgi aga ei viitsinud jalgadega siblida kuna käigud said otsa. Nii ma seal asfaldil veeresingi üksi grupi taga.

nemm
Rattur
Postitusi: 65
Liitunud: 19. 07. 2003. 18:06

Postitus Postitas nemm » 02. 08. 2004. 14:50

Mõningad meeldejäävamad hetked minu poolt:
Alguse asfalti lõik, kõigil oli jube kiire kuhugi. Esimesel kruusa tõusul tuli selgasi trobikonnas vastu. Kekkose raja tõusud tundusid kuidagi väiksemana see aasta :D Laskumised speedmaxiga siga libedad, õnneks matse õnnestus vältida. Kekkose keskel väga meeldivad 2km ühe naisterahva selja taga, loodame et järgnevad 2km minu taga olid talle sama meeldivad. Nats enne hobusemäe kanti, kruusalõigul väikest gruppi vedades, nägin vist viirastust et tee pöörab ära, hoog maha, tükk aega läks, et grupp uuesti kätte saada. Nüpli juures korra läks raskeks, lõpp traditsiooniliselt jõulisem. Joone peal sain veel ühe vennikese kätte,lükkasin nagu õpikus ratta ette, vaimusilmas nägin kuidas rohelises särgis McEwen mulle plaksutab :wink:
Koht 271, ise rahul.

Kasutaja avatar
SL
Rattur
Postitusi: 1023
Liitunud: 31. 07. 2003. 09:12

Postitus Postitas SL » 02. 08. 2004. 14:59

nemm kirjutas:lükkasin nagu õpikus ratta ette, vaimusilmas nägin kuidas rohelises särgis McEwen mulle plaksutab :wink:
Koht 271, ise rahul.
Vot see on hea :) Mulle ka finishid meeldivad. Viimased 500 meetrit sai ise ka ühe noore taga passitud. Hoog oli tal veel nii hea, et vedas veel ühele järele. Ja siis 150 meetrit enne finishit - korraks püsti peale ja ilusti kaks kohta paremaks ... mõnus :)

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 02. 08. 2004. 15:29

nemm kirjutas:Nats enne hobusemäe kanti, kruusalõigul väikest gruppi vedades, nägin vist viirastust et tee pöörab ära, hoog maha, tükk aega läks, et grupp uuesti kätte saada. Nüpli juures korra läks raskeks, lõpp traditsiooniliselt jõulisem. Joone peal sain veel ühe vennikese kätte,lükkasin nagu õpikus ratta ette, vaimusilmas nägin kuidas rohelises särgis McEwen mulle plaksutab :wink:
Koht 271, ise rahul.
Vaata ette, mõni võib siin solvuda, kui teda vennikeseks kutsutakse :) Kui sa hoo maha võtsid, siis mina ja Priit olime sul selja taga ja jah, minu püüdsid lõpuks uuesti kinni alles finissijoonel, kuna sinu spurt tuli mulle natuke üllatusena, Priitu aga mitte.

Vasta

Mine “Eesti võistlused”