Team Rattapood Cup II Jõhvi

Infot ja muljeid võistluste kohta
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Vasta
Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2475
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Team Rattapood Cup II Jõhvi

Postitus Postitas AndreK » 21. 04. 2004. 12:56

Kas keegi oskab veidi kirjeldada sealset rada?

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 21. 04. 2004. 13:04

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 14:34, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2475
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 21. 04. 2004. 13:08

Ermo kirjutas:Mega rada !!! Sama kõva kui Viimsis.
Kui tahad arjutada, mine kuhugi staadionile, kus krossi ( mootorratastega ) on sõidetud ja kus pinnd on kuiv ja kõva, ning tiiruta seal.
Ehk siis teisisõnu - rööbastgea mudaväli?

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 21. 04. 2004. 13:15

AndreK kirjutas:
Ermo kirjutas:Mega rada !!! Sama kõva kui Viimsis.
Kui tahad arjutada, mine kuhugi staadionile, kus krossi ( mootorratastega ) on sõidetud ja kus pinnd on kuiv ja kõva, ning tiiruta seal.
Ehk siis teisisõnu - rööbastgea mudaväli?
Ei, seal on pinnas motostaadioni osas kõva ja natuke savine(jalgrattad seda rööpasse ei sõida), osa on sellist mättalist karjamaad, jupp asfalti, üks koht on pehme soomuld.
Mullu oli ühes kohas maas klaasikilde, st kumme läks nigu leiba, sh rajameistril Kivilil endal, mistõttu ta võidu käest andis, tuleks korraldajale survet avaldada, et saaks rada nendest puhtaks - keegi ei viitsi enda uusi tubelesse ju lihtsalt niisama katki sõita.
Ega kellelgi Kivili nr pole?

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3033
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Re: Team Rattapood Cup II Jõhvi

Postitus Postitas tarmo » 21. 04. 2004. 13:25

AndreK kirjutas:Kas keegi oskab veidi kirjeldada sealset rada?
enamuses kõva põhjaga endine(aga võib-olla ka kasutusel ka praegu) krossirada. 3- 4 hüpekat mis kunagi on kokku lükatud tsiklite jaoks, moodustavad raja profiilis ainukesed "sakid". lisaks 300-400m asfalti ja teist niipalju jalgrada kus eelmine aasta korralikult kumme lõhuti, sest ühe osa raja all oli kunagi vist midagi prügimäe laadset olnud. lisaks üks 50 m pehme ja mudane lõik läbi kõrkjate, kus üsna palju nalja sai. kui kogu punt esimesel ringil sinna kohale jõuab, siis kuuleb palju selliseid sõnu millele ÕS-is seletust ei leita :lol:
ahjaa, veel on seal mõned lõbusad kallakuga kurvid, tekitatud jällegi krossitsiklite poolt.
tegemist on kogu sarja tehniliselt ja profiililt lihtsaima rajaga. algajaile sobilik :wink:
veel üks asi tuli meelde raja plusspoolelt - seal on praktiliselt 3/4 sõidu ulatuses näha kui kaugel ees või taga on konkurendid.

Kasutaja avatar
profit4
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 30. 07. 2003. 11:22

Postitus Postitas profit4 » 21. 04. 2004. 13:30

hmm huvitav värk, kas keegi teab kuhu krt kanti see rada jääb seal Jõhvi sektoris :roll:
cycling is fun, but...it`s deem hard work.

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 21. 04. 2004. 13:34

profit4 kirjutas:hmm huvitav värk, kas keegi teab kuhu krt kanti see rada jääb seal Jõhvi sektoris :roll:
koht on kohe narva mnt äärest näha, pole tarvis Jõhvi sisse ukerdama minnagi.
Rada on küll lihtne ja nüri, kuid kerge seal kindlasti sõita pole, kogu aeg tuleb täie rauaga anda, jala lõdvaks laskmise kohti pole - mulle meenutas see sõit sunnitööd.

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2475
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 21. 04. 2004. 14:00

Ma saan aru et siiamaani on siin kõik kirjutanud eliidi/spordi rajast, aga harrastajate rada võib siis võrrelda maal "naistekaga" poes õllejärel käimisega? :roll:

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3033
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 21. 04. 2004. 14:02

AndreK kirjutas:Ma saan aru et siiamaani on siin kõik kirjutanud eliidi/spordi rajast, aga harrastajate rada võib siis võrrelda maal "naistekaga" poes õllejärel käimisega? :roll:
mõlemil on sama rada - sealt ei saa midagi välja jätta.

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 21. 04. 2004. 19:35

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 14:34, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

ErikT
Testisõitja
Postitusi: 189
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:36

Postitus Postitas ErikT » 25. 04. 2004. 17:36

Mina vähemalt leian igalt rajalt tera ja olgu ta väike või suur on ta alati olemas. Ei ütleks, et seda Jõhvi krossirada imelihtne sõita on. Neid kallakuga kurvisid suure hooga läbida on kunst ja nägin seal paljusid kellel ratas üle selle valli vupsas :P Loomulikult pole sellel rajal sellist naudingut sõita nagu tõelisel metsasinglil, aga oma võlu või mõni meeldejääv koht on olemas igal rajal. Minu jaoks vähemalt 8)

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 25. 04. 2004. 18:17

ErikT kirjutas:Mina vähemalt leian igalt rajalt tera ja olgu ta väike või suur on ta alati olemas. Ei ütleks, et seda Jõhvi krossirada imelihtne sõita on. Neid kallakuga kurvisid suure hooga läbida on kunst ja nägin seal paljusid kellel ratas üle selle valli vupsas :P Loomulikult pole sellel rajal sellist naudingut sõita nagu tõelisel metsasinglil, aga oma võlu või mõni meeldejääv koht on olemas igal rajal. Minu jaoks vähemalt 8)
need kurvid ja paar küngast, kus värske jalaga korraks lendu viskab on selle raja ainukesed nauditavad osad, minu jaoks rohkem kannatuste rada.

charlie
Rattur
Postitusi: 445
Liitunud: 18. 05. 2003. 15:36

Postitus Postitas charlie » 28. 04. 2004. 12:58

kui on huvilisi, saaks Tartust laup Jõhvi võitlustele ja tagasi. Kütuserahaks tahaks 100 eeku ninalt :) Võiks ju olla väike kondiproov enne Mulgi sõitu...

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 28. 04. 2004. 20:52

aga ei tea seda et mitu etappi ülkokkuvõttes arvesse läheb :?
pole seda juhendis ega kuskilt leida :?:

Kasutaja avatar
Antti
Rattur
Postitusi: 990
Liitunud: 08. 02. 2003. 22:52

Postitus Postitas Antti » 01. 05. 2004. 21:44

Homme saate pilte ka. enne sauna minekut suutsin tühjade akude abiga 59 pilti aparaadist välja meelitada, siis kustusid needki. Teine komplekt laeb ja kui need "küpsevad", siis tegutsen edasi :)
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor

Kasutaja avatar
huko
Rattur
Postitusi: 556
Liitunud: 24. 02. 2003. 00:46

Postitus Postitas huko » 01. 05. 2004. 21:56

reijo kirjutas:aga ei tea seda et mitu etappi ülkokkuvõttes arvesse läheb :?
pole seda juhendis ega kuskilt leida :?:
On küll, sul ilmselt raskusi loetust arusaamisega... :roll:
3. Lõpu auhinnafond
Mehed eliit esimesed 3 sarja kokkuvõttes kogutud punktisumma
korrutatakse kolmega ja antakse raha.
Teised võistlusklassid esimesed 3 saavad vastavalt kogutud
punktisummale kinkekaardi ühte Rattapoodi.
Kõik etapid lähevad arvesse!
Signature sucks! Pilt

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 02. 05. 2004. 00:15

ehhh :)
suur äitäh,selle peale ma ei tulnudki

maanus
Rattur
Postitusi: 570
Liitunud: 23. 05. 2003. 10:30

Postitus Postitas maanus » 02. 05. 2004. 11:15

Nähes , et Kanal 2 uudistes isegi tv pilt oli antud etapist jätab äkki lootuse ka jälle peale nelja etappi mingit kokkuvõtet näha.

Kasutaja avatar
Antti
Rattur
Postitusi: 990
Liitunud: 08. 02. 2003. 22:52

Postitus Postitas Antti » 02. 05. 2004. 13:45

Oeh, said lõpuks need pildid üles. 230tk sai neid siis kokku ilma suuremate udukogudeta :)

Näha saab siin
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2475
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 03. 05. 2004. 08:19

maanus kirjutas:Nähes , et Kanal 2 uudistes isegi tv pilt oli antud etapist jätab äkki lootuse ka jälle peale nelja etappi mingit kokkuvõtet näha.
Lubati ühte kokkuvõtvat saadet hooaja lõpus.

Mis puudutab võistlust, siis harrastajate stardis oli ikka HÄBEMATULT VÄHE osalejaid. Alla 35 aastaseid harrastajaid oli kokku 9 kellest katkestas 2.
Foorumi teema "Miks XC võistlustel nii vähe osavõtjaid on?" võiks jätkuda...

Kasutaja avatar
Arbo
Rattur
Postitusi: 602
Liitunud: 02. 05. 2003. 08:41

Postitus Postitas Arbo » 03. 05. 2004. 08:30

Antti kirjutas:Oeh, said lõpuks need pildid üles. 230tk sai neid siis kokku ilma suuremate udukogudeta :)

Näha saab siin
Piltide järgi tundub olevat tegemist mingi hipodroomi sõiduga. Piltide kompositsioonis sisaldub palju pruuni kruusa, puudub igasugune animaalsus ja muru. Mehed, kas see ongi siis mägirattasõit?

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11878
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 03. 05. 2004. 08:34

Arbo kirjutas: Piltide järgi tundub olevat tegemist mingi hipodroomi sõiduga. Piltide kompositsioonis sisaldub palju pruuni kruusa, puudub igasugune animaalsus ja muru. Mehed, kas see ongi siis mägirattasõit?
ei, see on maastikurattasõit. eestis mägesid pole.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 03. 05. 2004. 09:08

tore võistlus oli. Toimus motokrossi rajal st. kõva pinnas+tihedalt madalaid aga äkilisi mättaid/hüpekaid+järsud aeglased kruusakurvid. Hea lühike ring ja pidevalt oli näha kaugel olid jälitajad ja jälitatavad. Väga sobis mulle. Nt. pirital nähtavus ette ainult 30-40 m ja kui kedagi ei paista siis ei pressi ka nii palju kui siis kui keegi on püüdeulatuses.
Üks action oli Eliidi/Spordi sõidul, kui Janek Järva (Porter) valis laskumisel vale trajektoori (liiva) ja käis üle kaela ning jäi suht liikumatult lamama. Jooksime kohale. Algul tundus, et rangluu vms. kuid mõne minutiga mees kosus ja sõitis sõidu lõpuni 8)

Seekord oli vastupidi: harrastajate read palju hõredamad, kui spordis-eliidid. 4. koht 9 osavõtja seas pole just teab mis saavutus, eriti kui osa põhikonkurente end vist Kuusalu ralli jaoks säästsid ja starti ei tulnud.

Pärast arutasime AndreK ja Märdiga et see tüüp, kes 2. koha sai ja ka Pirital harrastajate 3 esimese hulka mahtus, peaks ju juhendi järgi Sporti sõitma (TRM koht eelmisest aastast parem kui 200.):roll:
Kirsa lubas, et on ka Tartus joonel. Tartu vcee rahvas võiks ikka vähegi starti tulle järgmine etapp, kui julgust on.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
Märt
Rattur
Postitusi: 265
Liitunud: 05. 05. 2003. 12:06

Postitus Postitas Märt » 03. 05. 2004. 09:35

minu arust oli üsna hea rada. huvitav kindlasti. need krossiraja "mättad" võtsid lõpupoole ikka jala pehmeks. lisaks lugematu arv U-kurve, kus hoog maha ja uus kiirendus. pole midagi nii lihtne. samuti polnud ühtegi tasast siget, kus hea oleks jooki manustada. ainuke sirge, kus seda teha sai, oli oi kui kivine.

aga jah, ülevaade oli jah hea. pidevalt oli ülevaade, ei olnud seda hirmu, et keegi äkitse mööda vuhiseb... ainult et Andre ja teised seal eespool mu vaatevälja küll üsna varsti enam ei ulatunud:(

Kirsa
Rattur
Postitusi: 3972
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 03. 05. 2004. 11:28

Rada oli ühest küljest väga äge, aga teisest küljest niisama ei viitsiks seda küll sõitmas käia. Hing igatses ikka võsasemat ja mägisemat värki.
Raputas muidugi mehemoodi - sellesmõttes oli hea vaheldus viimase aja asfalditrennidele :).

Aga see oli minu jaoks tegelikult esimene võistlus, kus oli otsene võitlusmoment. Maratonidel ju sõidab ainult koha peale ja Sügiskrossidel olin ma kogu aeg viimane :o), aga siin oli minusuguseid küll - kellest mööda minna ja kes sinust ebaõnne korral mööda panid.

Sõidust rääkida, siis hooaja esimesel võistlusel sai ka vigu tehtud.
Stardis lasin kõik viisakalt enda ette ja startisin viimasena - arvates et see on minu koht ka taseme poolest, aga esimesel ringil hakkas rahvas hoopis ette jääma. Mööda pressides tuli nii mõnigi koperdamine ja ka ülekaela käimine. Enne kukkumist oli pulss 196( minu absoluutne max senini), kukkumise ajal sama ja pysti karates ning edasi pannes hoopis 197. Selline rahmeldamine võttis pooleks järgnevaks ringiks hinge kinni - edasi kulgesin omas tempos. Ülejäänud sõidun aga kestsin omaarust isegi hästi.

Ahjaa - kuradima kuum oli ka ;).
Tartus olen igatahes stardirivis ja tõenäoliselt päris palju teisi Tartlasi ka.


PS! Jälle lendas amort - 5 ringi enne lõppu lahkusid õhk ja õli amordist
ning lõpuni sõitsin "kõva kahvliga". Õlad on siiamaani hellad :o).
Krt kui nii edasi läheb, siis on "amort per võistlus". Keegi võiks mulle seletada mismoodi ma neid amorte "valesti" tarvitan, et nad mul otsad annavad.

Kasutaja avatar
Arbo
Rattur
Postitusi: 602
Liitunud: 02. 05. 2003. 08:41

Postitus Postitas Arbo » 03. 05. 2004. 11:35

Kirsa kirjutas:Tartus olen igatahes stardirivis ja tõenäoliselt päris palju teisi Tartlasi ka.
Kas keegi ka teab, kus Tartus täpsemalt?

Kasutaja avatar
Antti
Rattur
Postitusi: 990
Liitunud: 08. 02. 2003. 22:52

Postitus Postitas Antti » 03. 05. 2004. 11:42

Arbo kirjutas:Kas keegi ka teab, kus Tartus täpsemalt?
Tarmo räägib siin, et Lähtes.
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3033
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 03. 05. 2004. 11:43

Kirsa kirjutas: PS! Jälle lendas amort - 5 ringi enne lõppu lahkusid õhk ja õli amordist
ning lõpuni sõitsin "kõva kahvliga". Õlad on siiamaani hellad :o).
Krt kui nii edasi läheb, siis on "amort per võistlus". Keegi võiks mulle seletada mismoodi ma neid amorte "valesti" tarvitan, et nad mul otsad annavad.
mis amort oli?

Kirsa
Rattur
Postitusi: 3972
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 03. 05. 2004. 11:49

tarmo kirjutas: mis amort oli?
Sama mis sul vmt - Manitou Skareb Elite lukustusega.
Ma lasin isegi NRP-s punase vedru asemele musta panna(kollast polnud), et ei peaks õhuga liialdama.
See oli esimene sõit peale nrp-st tulekut ja sealt öeldi et amort 5+, aga susisevat ja lirtsuvat häält on ta teinud juba viimased 2-3 nädalat, aga kuna kõik sõidud on seni hästi rahulikud olnud, siis pärast lõin lihtsalt 20-30'd psi-d tagasi juurde ja ok.

Eelmine kord andis ta mul otsad Tartu sügiskrossil raadil, siis andis ka 2003a lockout otsad - nyydne 2004a oma aga toimis õnneks ka eile.

See amort on siis aega veetnud minu ratta all 2 kuud ja garantiis/hoolduses 6 kuud. Way to go manitou!

Vasta

Mine “Eesti võistlused”