TRM 2014
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
TRM 2014
küsimus avatud raja läbisõitjatele - kuidas raja olukord oli?
arvestades, et alanud nädalal vihma ei luba ja eelmine nädal oli ka kuivapoolne, siis tõsisemat muda ilmselt ei õnnestu kohata võistluse ajal, samas nii kuiva ja tolmavat rada kui 2013. ka mitte?
arvestades, et alanud nädalal vihma ei luba ja eelmine nädal oli ka kuivapoolne, siis tõsisemat muda ilmselt ei õnnestu kohata võistluse ajal, samas nii kuiva ja tolmavat rada kui 2013. ka mitte?
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: tartu rattamaraton
Scanpixi spordiblogi kirjutas, et Eesti Meistritiitel Maastikurattamaratonis antakse jälle kruusakuivalt hammaste vahele. Või noh, päris otse välja ei öelnud, aga nii võiks tõlgendada küll. Paaris kohas peaks riietele ikkagi mõne poritäpi saama, aga ilmselt on korraliku rattavalitsemisoskuse ja tulemusiha puhul soovituslik ikkagi paberist ning kergelt veerevate rehvidega ponnistama minna - täpsemalt all:
Neile, kes ei sõitnud: rada oli enamasti kuiv, täiesti võrreldav mulluse võistlussõidu tingimustega; kuid märjaks ja poriseks sai juba vana lasketiiru tõusu järgsel laskumisel – seal on all mustad sügavad roopad ja nois vesi sees; kurvid on liivased – tasub olla ettevaatlik: kahes kurvis oleksin äärepealt vääratanud; kõik metsaradade turritavad kivid ja juurikad on värvitud punaseks, et oleks kaugelt hea märgata; singlid on korraliku tahke kattega, sügavaid ja ohtlikke porikohti pole; kõik tõusud on tugevaile sõidetavad – kuigi ise ronisin tollel kurikuulsal metsavahelisel püstloodis lühikesel tõusul ratta seljast maha, ei soovinud seal pongestada, kuid näiteks Kannimäe lendas sealt nagu kuul üles; 5,5 km enne lõppu, kus rada kulgeb vasakult metsa äärest ja paremale jääb mingi pooleldi lagendik, on rajal üllatus – suur must porilomp, mida varem pole olnud, kuid sellest saab ilusasti läbi sõita; Elva jõe silla eelne, laskumisjärgne lõik 4 km enne lõppu, mis on alati olnud porimülgas, on praegu vähemalt minu silmis ajaloo parimas seisus – selle lõigu saab hooga kõval pinnasel läbida; ka pehme saepuruga täidetud koht 1,5 km enne lõppu on otsejoones täie hooga läbitav.
Re: tartu rattamaraton
Pori mõttes ei vääri paar lõhikest jupikest eriti märkimist. Küll aga jah, nagu eelpool mainiti, lahtine liiv. Minu jaoks oli umbes 3x kohta, kus peale kiiret laskumist oli kurviga pehme liiv, mis kuivade püsimisel läheb ilmselt veel pehmemaks. Massiga küttes tuleks need jah suht ohtlikeks lugeda.Henno kirjutas:küsimus avatud raja läbisõitjatele - kuidas raja olukord oli?
arvestades, et alanud nädalal vihma ei luba ja eelmine nädal oli ka kuivapoolne, siis tõsisemat muda ilmselt ei õnnestu kohata võistluse ajal, samas nii kuiva ja tolmavat rada kui 2013. ka mitte?
Re: tartu rattamaraton
Jälle diskrimineeritakse värvipimedaid. Loodetavasti on siis vähemalt tegu neoon värviga, sest vastasel juhul oleks võinud sama hästi need kivid ka roheliseks värvida.veloson kirjutas:kõik metsaradade turritavad kivid ja juurikad on värvitud punaseks
-
- Rattur
- Postitusi: 180
- Liitunud: 08. 05. 2013. 09:12
Re: TRM 2014
Meenutuseks aasta 2013 sõidust kokkuvõte
https://www.youtube.com/watch?v=Lc_6rB9 ... LK0i86y43w
https://www.youtube.com/watch?v=Lc_6rB9 ... LK0i86y43w
Re: tartu rattamaraton
Täitsa neoon ja pigem oranzikas.kypse kirjutas:Jälle diskrimineeritakse värvipimedaid. Loodetavasti on siis vähemalt tegu neoon värviga, sest vastasel juhul oleks võinud sama hästi need kivid ka roheliseks värvida.veloson kirjutas:kõik metsaradade turritavad kivid ja juurikad on värvitud punaseks
- JerryBlake
- Rattur
- Postitusi: 160
- Liitunud: 31. 01. 2012. 21:45
Re: TRM 2014
Pole varem pakihoidlaid kasutanud aga seekord vist ei pääse. Kas mingi koti saab sealt kuhu asjad sisse panna, tuleb selle eest maksta?
Re: TRM 2014
Varem osalenud oled?JerryBlake kirjutas:Pole varem pakihoidlaid kasutanud aga seekord vist ei pääse. Kas mingi koti saab sealt kuhu asjad sisse panna, tuleb selle eest maksta?
Iga kord on ju regamisümbrikus kilekott su stardinumbriga.
Edasi oskad vast ise juba
Lõpus on vasakut kätt kohe peale finishit stardinumbri viimase numbri järgi kotid boksides, tuuakse päris kiirelt kätte.
Re: TRM 2014
pakihoid on mugav ja tõsiselt hea teenus:). Oma stardikoridori sisenedes paned korraldajate käest saadud kilekoti oma asjadega tara sisse ning peale võistlust saad finishi alas kätte. Kuna ise tavaliselt pean peale lõppu mõne kilomeetri rattaga sõitma, siis kilekotti läheb seljakott ning selle sees siis tarvilikud asjad:)
Re: TRM 2014
Sõitsin nagu eelmisel õhtul Otepääle saabudes kombeks stardiosa kuni pika ja lühikese distantsi lahkumineku kohani läbi.
Stardijärgne heinamaa raputas hullult, sest on kõvaks kuivanud ... või ma lihtsalt ei mäleta kuidas varematel aastatel on olnud?
Pudelikaelaks osutuval tõusunukil peale lasketiiru, kus palju lõigati paremalt ... on raja paremas servas postidel lint. Huvitav kas kohtunikud kavatsevad seekord lindist paremalt sõitjaid karistada? Ei ole kunagi lõiganud ega kavatsegi, aga minu arvates oli lint mitte raja servas, vaid mõnevõrra seespool ... muutes rada kitsamaks.
Stardijärgne heinamaa raputas hullult, sest on kõvaks kuivanud ... või ma lihtsalt ei mäleta kuidas varematel aastatel on olnud?
Pudelikaelaks osutuval tõusunukil peale lasketiiru, kus palju lõigati paremalt ... on raja paremas servas postidel lint. Huvitav kas kohtunikud kavatsevad seekord lindist paremalt sõitjaid karistada? Ei ole kunagi lõiganud ega kavatsegi, aga minu arvates oli lint mitte raja servas, vaid mõnevõrra seespool ... muutes rada kitsamaks.
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: TRM 2014
Kes on liidrid ja jälitajad siin interaktiivsel kaardil? http://sportrec.navirec.com/ui/#1a1j43l
Ulmekiirusi näitasid ikka vahepeal.
/Edit
ATV'd kaamerameestega arvatavasti.
Ulmekiirusi näitasid ikka vahepeal.
/Edit
ATV'd kaamerameestega arvatavasti.
Re: TRM 2014
Start ja finišh mõlemad Otepääle. Saab täisväärtusliku MTB maratoni raja, lisaks väga mõnus pealtvaatajatele ning mugav ja kulusi kokkuhoidev osalejatele kui ka korraldajatele.
Miks seda tehtud ei ole ja suure tõenäosusega ka tegema ei hakata - vastust vist keegi peale vandenõuteoreetikute, a´la Jüri Lina, ei tea...
Miks seda tehtud ei ole ja suure tõenäosusega ka tegema ei hakata - vastust vist keegi peale vandenõuteoreetikute, a´la Jüri Lina, ei tea...
Re: TRM 2014
Tänu vigastusele sai esmakordselt teha teistmoodi võidusõit. Stardis kolisin teisest stardikoridorist viimasesse, kus ribi murdudest paraneva klubikaaslasega alustasime mõnusat kulgemist super mõnusa ilmaga. Trajektoori valisime tähelepanelikult... Kus aga vähem vigastatud keha põrutaks.
2500+ kohtadel sõitis ikka väga väga kirju seltskond. Nii riideid kui ka sõidumaneeri vaadates sai naerda ikka omajagu. Sai nähtud selliseid kobaraid, sellistel kohtadel, kus ise poleks elusees suutnud mõeldagi, et on võimalik kukkuda. Muidugi oli ka kohti, mis polnud väga naerukohad.. Kohe peale starti asfaldi lõigul olid mitu tõurapulli suutnud juba kokkupõrke teha ja mõlemad lebasid kiirabi saatel teadvusetu maas... Selliseid jubedaid kohti nägi tagapool sõites veel päris mitu.. Kokku nägin teeääres või peal isiklikult 5-6t kas siis teadvuseta või siis pooleldi teadvuseta inimest ja korralikult veriseid.. Suht jube, mida inimesed endiga teevad või miks sellised uljaspead sadulasse ronivad.. Saan aru, et eesti mees tahab end ületada.. Saan aru... Aga palun palun tee natuke trenni... Õpi oma ratast, erinevatel maastikel tundma ja juhtima enne kui suurde karuselli tuled... Liivase lõpuga laskumised lõppesid 100%liselt kellegi kukkumisega. Täpset kilomeetrit ei mäleta aga oli mingi laskumine, mis oli ka hüüumärkidega märgitud, kus peale laskumist tuli liivase põhjaga org ja küll siis lendas vasakult üks vend suure kaarega ülepea (ilmselt esipidurit liialt vajutades) ja paarkümmend meetrit edasi sõites ja tagasi vaadates, lendasid kaks võimsat venda vähke samamoodi seal üle nipli. Selliseid liiva sisse kukkumisi nägi hiljem veel mõningaid.
Sõidust veel, et TP-si külastasime peale esimese kõiki... Ajasime juttu,sõime jõime, tegime pilti, nautisime ühesõnaga kõike, mille eest me maksnud olime. Was fun.. Sest varem pole ma sellist asja teinud.. Kuigi lõpuajaks kujunes 4:32 siis ei saanud arugi, et võistlus juba läbi.. Jõudu oli veel tugevalt üle... Kuigi see kõik mulle täna väga meeldis , siis loodan et järgmisel aastal saan oma "gruppi" tagasi. 300+ stardikohalt 2600+ kohale maandudes ,tuleb järgmine kord jälle topelt pingutada..
Veel statistikat .. Keskmine kiirus 19.3 km/h
Keskmine pulss 128
2500+ kohtadel sõitis ikka väga väga kirju seltskond. Nii riideid kui ka sõidumaneeri vaadates sai naerda ikka omajagu. Sai nähtud selliseid kobaraid, sellistel kohtadel, kus ise poleks elusees suutnud mõeldagi, et on võimalik kukkuda. Muidugi oli ka kohti, mis polnud väga naerukohad.. Kohe peale starti asfaldi lõigul olid mitu tõurapulli suutnud juba kokkupõrke teha ja mõlemad lebasid kiirabi saatel teadvusetu maas... Selliseid jubedaid kohti nägi tagapool sõites veel päris mitu.. Kokku nägin teeääres või peal isiklikult 5-6t kas siis teadvuseta või siis pooleldi teadvuseta inimest ja korralikult veriseid.. Suht jube, mida inimesed endiga teevad või miks sellised uljaspead sadulasse ronivad.. Saan aru, et eesti mees tahab end ületada.. Saan aru... Aga palun palun tee natuke trenni... Õpi oma ratast, erinevatel maastikel tundma ja juhtima enne kui suurde karuselli tuled... Liivase lõpuga laskumised lõppesid 100%liselt kellegi kukkumisega. Täpset kilomeetrit ei mäleta aga oli mingi laskumine, mis oli ka hüüumärkidega märgitud, kus peale laskumist tuli liivase põhjaga org ja küll siis lendas vasakult üks vend suure kaarega ülepea (ilmselt esipidurit liialt vajutades) ja paarkümmend meetrit edasi sõites ja tagasi vaadates, lendasid kaks võimsat venda vähke samamoodi seal üle nipli. Selliseid liiva sisse kukkumisi nägi hiljem veel mõningaid.
Sõidust veel, et TP-si külastasime peale esimese kõiki... Ajasime juttu,sõime jõime, tegime pilti, nautisime ühesõnaga kõike, mille eest me maksnud olime. Was fun.. Sest varem pole ma sellist asja teinud.. Kuigi lõpuajaks kujunes 4:32 siis ei saanud arugi, et võistlus juba läbi.. Jõudu oli veel tugevalt üle... Kuigi see kõik mulle täna väga meeldis , siis loodan et järgmisel aastal saan oma "gruppi" tagasi. 300+ stardikohalt 2600+ kohale maandudes ,tuleb järgmine kord jälle topelt pingutada..
Veel statistikat .. Keskmine kiirus 19.3 km/h
Keskmine pulss 128
Re: TRM 2014
Ütleks nii, et kukkuma ja ennast vigaseks kukkuma ei pea alati enda lollusest. Alustasin ka viimasest grupist ja nägin samuti palju oimetuks olemisi ja kukkumisi. Mitu korda oli v
imalus endal ka känkrasse panna, kui keegi järsult ikka ees pidurdab,aga eks seda teab meist igaüks.
Muidu rada oli hea kiire ja kuiv. Hea elamus esimeselt TRM-ilt
imalus endal ka känkrasse panna, kui keegi järsult ikka ees pidurdab,aga eks seda teab meist igaüks.
Muidu rada oli hea kiire ja kuiv. Hea elamus esimeselt TRM-ilt
Re: TRM 2014
loen kapuutsi juttu ja pean tõdema, et seekord olid kõik kuidagi krampis, kangutasid viimast välja, mitte mingit tsilli. Rääkimata headest kommetest, kui möödasõites sellest eesolijale teada annad jne. Aasta tagasi oli valitses hoopis teine meeleolu. Mingi tähe või kuuseis?
Re: TRM 2014
Ka minul oli esimene TRM ja alustasin kõige viimasest grupist. Kui algus oli Otepää RMilt tuttav, siis alguses olnud asfaldilaskumine ehmatas ikka veits ära, kui kiirus kasvas ~65khm-ni, hoolimata sellest, et pidurit peal hoidsin.
Ma veidi pelgasin, et on ainult mööda kruusateid raputamine kuid mõned metsavahelõigud olid ju suisa maalilised ja käis läbi mõte, et just selliste radade pärast ma MTB-ga tegelema hakkasin.
Ma veidi pelgasin, et on ainult mööda kruusateid raputamine kuid mõned metsavahelõigud olid ju suisa maalilised ja käis läbi mõte, et just selliste radade pärast ma MTB-ga tegelema hakkasin.
Re: TRM 2014
Jah nõus rabistajaid oli kummaliselt palju, sattusin ühele ohvriks. Põrutas lihtsalt sirge peal, kus liikusime põllul (~10 km) hanereas taha rattasse ja lõhkus mul 3 kodarat, ratas nii kõveraks, et ringi enam ei käinud. Tüüp pani ise külili ja jätkas tähtsa näoga, kaasvõitlejad sõimasid teda korralikult, et kuhu, HALLLOOO sul minna oli - rikkusid sõidu. Vihastasin, sain Otepääle, lasin Hawaiis ratta korda teha ja jõudisn veel 40km starti, kus tegin pingevabalt 50 hulka, nautides sõitu. Lõpuks tore päev, mõnus sport.
Kahju, et inimesed nautida unustavad, seda tehakse spordi ja tervise pärast, mitte selle rikkumise pärast.
Kahju, et inimesed nautida unustavad, seda tehakse spordi ja tervise pärast, mitte selle rikkumise pärast.
Re: TRM 2014
Pilt on kehvapoolne
Video natuke starti-Hellenurme-finis
https://www.youtube.com/watch?v=7KnNI5XgnOs
siin start
https://www.youtube.com/watch?v=UVEosk-tW9Y
Video natuke starti-Hellenurme-finis
https://www.youtube.com/watch?v=7KnNI5XgnOs
siin start
https://www.youtube.com/watch?v=UVEosk-tW9Y
Rattasöit ise ei ole raske, rattasöit on minu jaoks raske.
Re: TRM 2014
Tere,
kas keegi häkiks lühikese distantsi kohad.
Tänud.
kas keegi häkiks lühikese distantsi kohad.
Tänud.
Re: TRM 2014
Tänud lingi eest.
Ei saa aru, miks lühikest maad nii kramplikult ilma edetabelita üritatakse esitada. Nagunii kõik arvutavad ja võrdlevad oma tulemusi.
P.S. Kas see oli ainult mu tolmuste prillide probleem või sel aastal joogipudeleid ei pakutud (vähemalt tagumistele)?
Ei saa aru, miks lühikest maad nii kramplikult ilma edetabelita üritatakse esitada. Nagunii kõik arvutavad ja võrdlevad oma tulemusi.
P.S. Kas see oli ainult mu tolmuste prillide probleem või sel aastal joogipudeleid ei pakutud (vähemalt tagumistele)?
Re: TRM 2014
Tegelikult oli selle aasta sõit oma olemuselt copy eelmise aasta omaga, kuigi kurvides olevad pinnad olid pehmemad ja vähem pidavamad eelmise aastaga võrreldes. Kruusa laskumised tundusid sammuti megaohtlikud kui kiirus veerevatel kividel kasvas 55-59 km/h ning sa polnud selles vabalaskumises üksi, ning iga väiksemgi eksimus kellegil sellel veereval pinnasel tähendanuks kiiret kulgemist pildituna ravile pikemaks ajaks. Asfaltil saavutatud kiirus 69+ oli selle kõrval lapsemäng. Eelmisel aastal ma sellist kruusalaskumise hirmu ei täheldanud. Veerev pinnas pani tõsiselt proovile ka enda rattavalitsemise oskuse! Õnneks sõitsin siiski veidi eespool, ning seal saadi rattavalitsemisega siiski hästi hakkama ja otsest tõmblemist ei olnud, ning ei näinud ka ühtki kabelihõngulist matsu, ning see aitas hoida ka usaldust kaasvõitlejate sõiduoskusesse, ning ratta valitsemisse. Kuidagi tuleks ohutumaks saada sellised laskumised, sest kõigil pole sellisel rahvasõidul sellist rattavalitsemise oskust suurtel kiirustel, et tagaks enda ja kaassõitjate turvalisuse. Veerev pinnas koos kiirete mahapidurdamistega liivas ei ole just väga turvaline tavalistele sõitjatele, kuid võidu tahavad sõita kõik, ning silm ruudus ei anta endale aru oma tegelikest võimetest! See lõhnab hullumeelsuse järgi hullunud pullikarjas, kes on lahti lastud aedikust, et tõestada oma paremust teiste ees, et just nemad väärivad seda kohta palatis, kus ootavad teda tilgutid ja opilaua aupaiste!
Muidu on tore sõita sellisel üritusel kus on kokku tuldud, et nautida kaunist, sügisest lõunaeestit
Muidu on tore sõita sellisel üritusel kus on kokku tuldud, et nautida kaunist, sügisest lõunaeestit
Rauno
Re: TRM 2014
Would like to thank a man with no number, with camcorder in hands for co2 pump cartridge ar ~4 km from the start! It helped
so much! Many, many thanks!
#326 from LV
so much! Many, many thanks!
#326 from LV
Re: TRM 2014
Oma esimesel maastiku rattaga sõidus hämmastas mind see "Tapamaja" ja nad räägivad et maanteel on hullud...ega ei ole küll. Tundus et hirmu ja alalhoiu tunne mõnel mehel täielikult puudus..lennati kiirusega kus pidamisaamise võimalused 0 lähedased ratas all tegemas tilla-tolla.kapuuts kirjutas:Aga palun palun tee natuke trenni... Õpi oma ratast, erinevatel maastikel tundma ja juhtima enne kui suurde karuselli tuled... Liivase lõpuga laskumised lõppesid 100%liselt kellegi kukkumisega.
Oskused iseasi. tartu suusamaratonil õpid näiteks jooksvalt 10 minutiga ära kuidas jäljes pidurdada, muud lihtsalt ei jää üle. Pigem jäi puud ka täna kainest mõistusest. Kus pandi ennast tihti olukorda, millest väljatulek selline 50-50% ..et ehk joppab. Miks sellist jama vaja on?
Re: TRM 2014
Söit
https://www.youtube.com/watch?v=NCyfuu6Dfas
Minu söit hakkab otsa saama 1.18.55
Kui keegi teab hea kaasvöistleja nr.359 kontakti, oleksin tänulik.
Söit oli kiire, aga va tehnika kurivaim.
Ma sönusin siin foorumis oma söidu ennem ära ka.
https://www.youtube.com/watch?v=NCyfuu6Dfas
Minu söit hakkab otsa saama 1.18.55
Kui keegi teab hea kaasvöistleja nr.359 kontakti, oleksin tänulik.
Söit oli kiire, aga va tehnika kurivaim.
Ma sönusin siin foorumis oma söidu ennem ära ka.
Rattasöit ise ei ole raske, rattasöit on minu jaoks raske.
Re: TRM 2014
Esimest korda Tartu Rattamaratonil ja emotsioonid laes. Kuigi arvasin et tuleb igav kruusaralli oli see siiski mõnus kihutamine. 2000+ kohta möödasõitu teha oli meeletult lahe ja andis vunki juurde. Vahepeal ratas küll all tantsis veidi aga aitas pedaalidele juurde surumine. Max speed 68.1 tegi ka rõõmsamaks. Kahju, et käigud otsa said( ees oli ainult 36T). Oleks kindlalt rohkem välja pigistanud lõpptulemuses. Igal juhul väga hästi korraldatud üritus ja järgmisel aastal kindlalt peale.
Re: TRM 2014
Kogesin rajal seekord väga ebameeldivat ja mind on see piinama jäänud. Minu ees liivasel lõigul kukkus meesterahvas ja mul polnud kuskile aega ära pöörata. Kukkuzin isegi üle ratta aga mõne hetke pärast taastusin ja sõitsin edasi. Tahan tänada meesterahvast, kes abi kutzus maaslamajale ja suurimad vabanduzed kukkujale minu ees, et nii läks.
Re: TRM 2014
Eile näitas championchip.ee lehel lausa vaheaegade tulemusi ja näitas infot ka lühikesel maal toimuva kohta, seega erinevalt varasemaga oli ikka kõva edasiminek.rihoe kirjutas:Tänud lingi eest.
Ei saa aru, miks lühikest maad nii kramplikult ilma edetabelita üritatakse esitada. Nagunii kõik arvutavad ja võrdlevad oma tulemusi.
P.S. Kas see oli ainult mu tolmuste prillide probleem või sel aastal joogipudeleid ei pakutud (vähemalt tagumistele)?
See, et nad kodulehel senimaani tulemuste all vana rida ajavad on muidugi moment.
Muidugi paistab neil ka ülimalt keeruline olevat vähemalt linki jagada.
Viimati muutis Maarek, 22. 09. 2014. 08:20, muudetud 1 kord.
Re: TRM 2014
Äkki peaksid siiski ennast arstile näitama ?blondi kirjutas:Kogesin rajal seekord väga ebameeldivat ja mind on see piinama jäänud. Minu ees liivasel lõigul kukkus meesterahvas ja mul polnud kuskile aega ära pöörata. Kukkuzin isegi üle ratta aga mõne hetke pärast taastusin ja sõitsin edasi. Tahan tänada meesterahvast, kes abi kutzus maaslamajale ja suurimad vabanduzed kukkujale minu ees, et nii läks.
There are no races, only countries of people Chuck Norris has beaten different shades of black and blue.
Re: TRM 2014
Võistlejad võiksid natuke rohkem silmi lahti hoida ja märgata enda kõrval ka kaasvõistlejaid, eriti möödumistel.
Situatsioon: laskumine, lahtine kruus, kiirus 50 ja möödub tüüp ning keerab mu ette sõites oma tagarattaga mu esiratta pea alt.
Vedas mul, et oli piisavalt rattavalitsemist, et suutsin siiski püsti jääda, kukkumine oleks minul lõppenud väga kurvalt.
Saan aru, et võiduhimu on niivõrd suur aga ei sõdeta ju üksi ja kaasvõitlejat võiks ka ikka märgata.
Situatsioon: laskumine, lahtine kruus, kiirus 50 ja möödub tüüp ning keerab mu ette sõites oma tagarattaga mu esiratta pea alt.
Vedas mul, et oli piisavalt rattavalitsemist, et suutsin siiski püsti jääda, kukkumine oleks minul lõppenud väga kurvalt.
Saan aru, et võiduhimu on niivõrd suur aga ei sõdeta ju üksi ja kaasvõitlejat võiks ka ikka märgata.
Re: TRM 2014
Kas ma olen ainus imelik, kes FS-iga sõitis? Ühtegi teist ei näinud. Laskumistel oli olemine ikka väga hea ja seda just ohutuse mõttes. Eelmisel aastal käisin jäiga kahvliga, ei anna võrreldagi - siis olin pidevalt hirmul, et hakkan kruusal vibama või põrun mõne järsema põksu peal üle lenksu.
Stardigrupp 2000+, finišis 2091, 4:02. Võtsin rahulikult, sõin-jõin igas TPs ja sõitsin võimalikult ohutult, mitte ei pressinud täiega. Tulemus ikkagi palju parem kui aasta tagasi ja usun, et eelkõige tänu paremale rattale.
Stardigrupp 2000+, finišis 2091, 4:02. Võtsin rahulikult, sõin-jõin igas TPs ja sõitsin võimalikult ohutult, mitte ei pressinud täiega. Tulemus ikkagi palju parem kui aasta tagasi ja usun, et eelkõige tänu paremale rattale.
Re: TRM 2014
Tsiteeriksin siin Erich Kriegerit: Kui mõnele mu muusika ei meeldi, siis teen füüsiliselt selgeks Vahest on tõesti tunne, et mõnele tuleks elementaarsemad tõed füüsiliselt selgeks tehapg002a kirjutas:Võistlejad võiksid natuke rohkem silmi lahti hoida ja märgata enda kõrval ka kaasvõistlejaid, eriti möödumistel.
Situatsioon: laskumine, lahtine kruus, kiirus 50 ja möödub tüüp ning keerab mu ette sõites oma tagarattaga mu esiratta pea alt.
Vedas mul, et oli piisavalt rattavalitsemist, et suutsin siiski püsti jääda, kukkumine oleks minul lõppenud väga kurvalt.
Saan aru, et võiduhimu on niivõrd suur aga ei sõdeta ju üksi ja kaasvõitlejat võiks ka ikka märgata.
Re: TRM 2014
Kas see juhtus enne Meegastemäge, raja 41. km-l, pikal liivasel laskumisel?blondi kirjutas:Minu ees liivasel lõigul kukkus meesterahvas ja mul polnud kuskile aega ära pöörata. Kukkuzin isegi üle ratta aga mõne hetke pärast taastusin ja sõitsin edasi. Tahan tänada meesterahvast, kes abi kutzus maaslamajale ja suurimad vabanduzed kukkujale minu ees, et nii läks.
Re: TRM 2014
Eile näitas kodukal tulemusi avades nende enda infot, aga natuke üleval distantsile klikates olid mõlema distantsi championchipi lingid ilusti olemasMaarek kirjutas:Eile näitas championchip.ee lehel lausa vaheaegade tulemusi ja näitas infot ka lühikesel maal toimuva kohta, seega erinevalt varasemaga oli ikka kõva edasiminek.
See, et nad kodulehel senimaani tulemuste all vana rida ajavad on muidugi moment.
Muidugi paistab neil ka ülimalt keeruline olevat vähemalt linki jagada.
Hetkel on tulemuste all ainult championchipi andmed
Re: TRM 2014
See võis olla 41 kilomeetril küll. Pigem oli see lõpupoole lõik liivane.Gaspar kirjutas:Kas see juhtus enne Meegastemäge, raja 41. km-l, pikal liivasel laskumisel?blondi kirjutas:Minu ees liivasel lõigul kukkus meesterahvas ja mul polnud kuskile aega ära pöörata. Kukkuzin isegi üle ratta aga mõne hetke pärast taastusin ja sõitsin edasi. Tahan tänada meesterahvast, kes abi kutzus maaslamajale ja suurimad vabanduzed kukkujale minu ees, et nii läks.
Re: TRM 2014
Mul pole häda suurt midagi, kukkusin õnnelikult teepervele muru peale.baruto kirjutas:Äkki peaksid siiski ennast arstile näitama ?blondi kirjutas:Kogesin rajal seekord väga ebameeldivat ja mind on see piinama jäänud. Minu ees liivasel lõigul kukkus meesterahvas ja mul polnud kuskile aega ära pöörata. Kukkuzin isegi üle ratta aga mõne hetke pärast taastusin ja sõitsin edasi. Tahan tänada meesterahvast, kes abi kutzus maaslamajale ja suurimad vabanduzed kukkujale minu ees, et nii läks.
Re: TRM 2014
Ühe sarnase olukorra ca 30km-i enne lõppu põhjustasin ise. Kohad 150-200 vahe peal. Mitte tahtlikult loomulikult ja eks see jäi kripeldama ka veel veits. Lahtine kruus, kiirus 50+, parem kurv. Rehv ei pea ning ei julge jõuga peale ka keerata ja siis vajub väljapoole ära. Otse seljataha vasakule ei näe ka ning lõpuks ainult kuuled sajatusi ja muru peale sõitu. Mitte midagi tahtlikku lihtsalt olud sellised. Eks sai isegi mitu korda plokki pidurdatud ja vahe sisse lastud sarnaste olukordade vastu kui eest vajutakse lihtsalt trajektoorilt kõrvale. Kõige paremini läheb vast tõesti siis kui pead järgmised paar minutit veidi rohkem tööd tegema, et punt kätte saada.pg002a kirjutas:Võistlejad võiksid natuke rohkem silmi lahti hoida ja märgata enda kõrval ka kaasvõistlejaid, eriti möödumistel.
Situatsioon: laskumine, lahtine kruus, kiirus 50 ja möödub tüüp ning keerab mu ette sõites oma tagarattaga mu esiratta pea alt.
Vedas mul, et oli piisavalt rattavalitsemist, et suutsin siiski püsti jääda, kukkumine oleks minul lõppenud väga kurvalt.
Saan aru, et võiduhimu on niivõrd suur aga ei sõdeta ju üksi ja kaasvõitlejat võiks ka ikka märgata.
Kokkuvõtvalt võrrledes eelmise aastaga olid kruus lõigud kuidagi liivasemad ehk ohtlikumad ja vajasid rohkem tähelepanu. Tagapool olevat tõesti olnud päris koledaid pilte. Sellistel puhkudel võiks miskit ette võtta ning näiteks mõned kohad ohutuse mõttes varem ära kasta vms. Korraldusliku poole pealt muidu nagu ikka endiselt väga tasemel üritus. Sõit ise on ainult läinud rohkem grupisõiduks kruusateedel.
Re: TRM 2014
statistika huvilistele http://www.myttajad.eu/analysaator/
Paistab, et loodusel on prügiloopijatest siiber ette saanud, 10 km enne lõppu üks välisvõitleja üritas suure kaarega joogipudelit metsa visata, aga õnneks põrkas vastu puud ja kukkus rajale tagasi.
Paistab, et loodusel on prügiloopijatest siiber ette saanud, 10 km enne lõppu üks välisvõitleja üritas suure kaarega joogipudelit metsa visata, aga õnneks põrkas vastu puud ja kukkus rajale tagasi.
Re: TRM 2014
Hirm tuleb peale kommentaare lugedes. Oli vist hea, et ma jalale kipsi juba enne TRM-i sain ja osalemine seekord vahele jäi!
Re: TRM 2014
Prügi...
Kollaseid pudeleid oli rada ja rajaäär täis.
Kas need on biolagunevad, et võib pilduda?
Kollaseid pudeleid oli rada ja rajaäär täis.
Kas need on biolagunevad, et võib pilduda?
Re: TRM 2014
Edaspidiseks, sellises olukorras tuleb KINDLASTI jääda seisma ning kontrollida, kas kannatanuga on kõik korras!blondi kirjutas:See võis olla 41 kilomeetril küll. Pigem oli see lõpupoole lõik liivane.
Mees oli teadvuseta, keset teed, koos rattaga, kiire ja liivase (ohliku) laskumise lõpuosas.
Kõigepealt tuleb olukord muuta ohutuks (eemaldada ratas, joogipudelid jms takistused), anda teistele märku, vajadusel küsida abi ja panna keegi liiklust reguleerima.
Seejärel inspekteerida kannatanut ning vajadusel kutsuda KOHE kiirabi.
Kunagi ei tea, millal ise sarnases olukorras olete. Palun olge hoolivad teiste suhtes!
Re: TRM 2014
Päris tapatalgud ei olnud aga mõned ei võta mõistusega. Kui ikka karjutakse, et õnnetus ees võtku hoog maha aga ikka juurde vändatakse, siis ei oska midagi ütelda. See käib selle ennem Meegaste mäe õnnetuse kohta. See kutt viidi igatahes kiirabiga minema.
Tegelikult rada oli mõnus. Märja ilma korral kuuleks jälle vingumist, et libe ja porine.
Tegelikult rada oli mõnus. Märja ilma korral kuuleks jälle vingumist, et libe ja porine.
Re: TRM 2014
Muljed ja kogemused!
Esimene TRM, stardikoht 3238.
Tulemus 2257 ajaga 04:09:43
Kokkuvõttes viimasepale elamus ja muljed
Minu senini pikim võistlusdistants oli 57km Jõelähtme Rattamarataon.
Mõtlesin pikalt, kas minna pikale, ei kahetse.
Tühjaks ennast sõita ei saanud, kuna krambid kimbutasid. Esimene hoiatus tuli 52km kui parema jala reie nelipea hakkas tunda andma. Võtsin rahulikult kuni TP'ni ja siis soola keele alla + leiba ja kurki.
Läks natuke paremaks. Ka järgmisel TP'l sai sama korratud, kuid viimased 10-15km sai ikkagi sõidetud nii, et "vajutada" ei saanud. Mäest üles ainult kerides, sest püsti sõites oli oht jala sirgeks minnes, sõit katkestada.
Mis puutub rajal esinevasse sõidukultuuri siis njah. Lõpust startides oli näha, et rattaga piima järel käijad on võistlema tulnud. Trajketoori muutes ei vaadatud kõrvale/üle õla, kas keegi on kõrval.
Ja muidugi veel vähem oli neid kes tulid tagant kõrvale ja mööda aga ei hoiatanud eessõitjat "tulen vasakult, keskelt, paremalt".
Loodame järgmine aasta parema stardikoha saada ja krampide vastu lahenduse siis saab ehk veel aega paremaks.
Esimene TRM, stardikoht 3238.
Tulemus 2257 ajaga 04:09:43
Kokkuvõttes viimasepale elamus ja muljed
Minu senini pikim võistlusdistants oli 57km Jõelähtme Rattamarataon.
Mõtlesin pikalt, kas minna pikale, ei kahetse.
Tühjaks ennast sõita ei saanud, kuna krambid kimbutasid. Esimene hoiatus tuli 52km kui parema jala reie nelipea hakkas tunda andma. Võtsin rahulikult kuni TP'ni ja siis soola keele alla + leiba ja kurki.
Läks natuke paremaks. Ka järgmisel TP'l sai sama korratud, kuid viimased 10-15km sai ikkagi sõidetud nii, et "vajutada" ei saanud. Mäest üles ainult kerides, sest püsti sõites oli oht jala sirgeks minnes, sõit katkestada.
Mis puutub rajal esinevasse sõidukultuuri siis njah. Lõpust startides oli näha, et rattaga piima järel käijad on võistlema tulnud. Trajketoori muutes ei vaadatud kõrvale/üle õla, kas keegi on kõrval.
Ja muidugi veel vähem oli neid kes tulid tagant kõrvale ja mööda aga ei hoiatanud eessõitjat "tulen vasakult, keskelt, paremalt".
Loodame järgmine aasta parema stardikoha saada ja krampide vastu lahenduse siis saab ehk veel aega paremaks.
Re: TRM 2014
Jagan siis ka maratonielamust olles osaline kukkumises vahetult enne Ande TP-d, Harimäe kruusalaskumise lõpuotsas, kohtadel 1500-1600. Keegi teeservast mööda pressija ei mahtunud sinna ära ja tõmbas mul lenksu risti - tulemuseks õmmeldud põlv ja kipsis ranne. Kuidagi kukkus (ja veel õnnetumalt) mehi ka teises teeservas, nii et kokku vajati kahte kiirabiekipaaži. Tänan pealtvaatajaid, kes appi tõttasid ja üritasid suures tolmupilves mäest alla tuiskajatele kannatanutest märku anda! Elu õpetab, järgmine kord vahetult enne Haanjat sellist riski ei võta.
Re: TRM 2014
Praegu ei saa täpselt aru kellele see moraalisõnum suunatud on. Kõik täpselt nii toimisidki.Gaspar kirjutas:Edaspidiseks, sellises olukorras tuleb KINDLASTI jääda seisma ning kontrollida, kas kannatanuga on kõik korras!blondi kirjutas:See võis olla 41 kilomeetril küll. Pigem oli see lõpupoole lõik liivane.
Mees oli teadvuseta, keset teed, koos rattaga, kiire ja liivase (ohliku) laskumise lõpuosas.
Kõigepealt tuleb olukord muuta ohutuks (eemaldada ratas, joogipudelid jms takistused), anda teistele märku, vajadusel küsida abi ja panna keegi liiklust reguleerima.
Seejärel inspekteerida kannatanut ning vajadusel kutsuda KOHE kiirabi.
Kunagi ei tea, millal ise sarnases olukorras olete. Palun olge hoolivad teiste suhtes!
Re: TRM 2014
Esmajoones Sulle, Ingrid, kui ühele kaasosalisele(?!).blondi kirjutas:Praegu ei saa täpselt aru kellele see moraalisõnum suunatud on. Kõik täpselt nii toimisidki.
Lisaks ka nendele, kes ükskõikselt enne minu sinnajõudmist sealt edasi sõitsid.
Ma praegu nendel ei peatugi, kes hoolimata käemärkidest ja karjumisest "Hoog maha", välja ei teinud..
Re: TRM 2014
Sõitsin seekord pika distantsi asemel lühikest, kuna trenni pole viimasel ajal eriti teha saanud.
Alustasin kõige viimasest grupist, mis tähendas, et esimesed kilomeetrid olid peamiselt venimist, kohati isegi seismist.
Hiljem õnneks natuke mass hajus raja peale ära ja sai vabamalt sõita. Kukkumisi ise pealt seekord ei näinud, kuid üks naisterahvas tegi napikat ühel kruusa-liivasel laskumisel. Kiired laskumised kruusase ja liivase lõpuga olid algajate sõitjate jaoks ikka väga ohtlikud.
Ilm oli perfektne ning kokkuvõttes oli emotsioon väga hea.
Järgmisel aastal kindlasti pikka sõitma.
Alustasin kõige viimasest grupist, mis tähendas, et esimesed kilomeetrid olid peamiselt venimist, kohati isegi seismist.
Hiljem õnneks natuke mass hajus raja peale ära ja sai vabamalt sõita. Kukkumisi ise pealt seekord ei näinud, kuid üks naisterahvas tegi napikat ühel kruusa-liivasel laskumisel. Kiired laskumised kruusase ja liivase lõpuga olid algajate sõitjate jaoks ikka väga ohtlikud.
Ilm oli perfektne ning kokkuvõttes oli emotsioon väga hea.
Järgmisel aastal kindlasti pikka sõitma.
Hobiratturi blogi: https://hobirattur.weebly.com/
Re: TRM 2014
Ma arvan, et teed mulle natuke liiga. Kaasosaline selle õnnetuse põhjustamises? Pigem ikka ohver. Esiteks oli ju lugu selline, et kuna ma sõitsin kukkuja taga polnud mul kuidagi seal liivasel teel võimalus pidama saada olnud. Sellises situatsioonis käib kõik nii kiiresti ja mingit hoo mahasaamisest ei saa siin hetkel juttugi olla kuna vahemaad ju polnud reageerimiseks. Kuna ma ise lendasin üle ratta maha siis ma ei suutnud sekundi pealt ennast sealt püsti ajada. Kui ma seda juba suutsin teha siis oli mustas riietuses mees (tõenäoliselt Sina) liival libastuja juures ja kutsusid telefoniga abi.Gaspar kirjutas:Esmajoones Sulle, Ingrid, kui ühele kaasosalisele(?!).blondi kirjutas:Praegu ei saa täpselt aru kellele see moraalisõnum suunatud on. Kõik täpselt nii toimisidki.
Lisaks ka nendele, kes ükskõikselt enne minu sinnajõudmist sealt edasi sõitsid.
Ma praegu nendel ei peatugi, kes hoolimata käemärkidest ja karjumisest "Hoog maha", välja ei teinud..
Re: TRM 2014
Sõitsin ka lühikest stardist olin kõige lõpus ja finis tuli 34 koht