200 km brevet
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
200 km brevet
Eesti esimene ametlik brevet 200 km toimub 08.08 algusega 8.00 spordipood START! eest.
Sõidetakse suunal START!-Risti-Märjamaa-Rapla-START! väikeste haakidega.Sõidu kogupikkuseks
tuleb 211 km.Pikem info ja juhend ilmub lähipäevil maratonid.ee lehele,aga järgnevalt mõne sõnaga mida,
see brevet endast kujutab.
Osavõtmine
Brevetist võib osa võtta igaüks.Brevetit pääseb sõitma ostes brevet-kaardi Eesti kontaktisikult
Andrus Konga`lt andrus@koltsikaminad.ee tel.5133530.Kaardi saab kätte sportipoest
START! Aadressil Trummi 16,Tallinn või breveti stardist.Brevet kaardi hind on 100 .-,
mis sisaldab kaarti ja selle registreerimist peakorraldaja juures Pariisis.
Taustast
Randonneur-brevet (edspidi brevet) on organiseeritud 200km-1400km rattaüritus.Brevet
ei ole võistlus vaid on vabasõit mis tuleb läbida etteantud kontrollaja jooksul.Keskmine
kiirus koos peatustega peab olema min.15 km/h.Prantsuse jalgrattaklubi Audax Club Parisien
(ACP) kordineerib brevetite korraldamist.ACP poolt korraldatav Pariis-Brest-Pariis (PBP) on
vanim siiamaani korraldatav brevet. Esimene PBP korraldati 1891 ja aastal 2007 seal osales
üle 5000 oseleja.
Reeglid (Lühikokkuvõte)
Breveti reegli otsustab ACP. Põhilised reeglid on:
*Osaleja sõidab etteantud teekonna ja võtab oma brevet-kaardile templid kokkulepitud
kontrollpunktides nende lahtiolekuaegadel.
*Jalgratas lisavarustusega peab olema kohalikele seadustele vastav ainult inimjõul liikuv
liikumisvahend.
*Hooldusauto on lubatud ainult kontrollpunktides.
*Osaleja võib kontrollaja sees ise valida sõidukiiruse ja puhkeajad.
Kontrollpunktid
Breveti puhkekohtasid nimetetakse kontrollpunktideks(KP),millede mõte on jälgida sõidu
kulgemist lähtuvalt kontrollaegadest ja anda võimalust söömiseks ja puhkuseks.
Lühematel brevetitel KP on tavaliselt bensiinijaamades,söögikohtades või
väiksemates poodides.Pikematel brevetitel on osades KP-s ka magamisvõimalus.
Arvestades Eestis toimuvate brevetite väikest osalejate arvu siis KP-des tavaliselt korraldajat
ei ole.Siis küsitakse tempel KP-s asuvast kassast.
Sõidetakse suunal START!-Risti-Märjamaa-Rapla-START! väikeste haakidega.Sõidu kogupikkuseks
tuleb 211 km.Pikem info ja juhend ilmub lähipäevil maratonid.ee lehele,aga järgnevalt mõne sõnaga mida,
see brevet endast kujutab.
Osavõtmine
Brevetist võib osa võtta igaüks.Brevetit pääseb sõitma ostes brevet-kaardi Eesti kontaktisikult
Andrus Konga`lt andrus@koltsikaminad.ee tel.5133530.Kaardi saab kätte sportipoest
START! Aadressil Trummi 16,Tallinn või breveti stardist.Brevet kaardi hind on 100 .-,
mis sisaldab kaarti ja selle registreerimist peakorraldaja juures Pariisis.
Taustast
Randonneur-brevet (edspidi brevet) on organiseeritud 200km-1400km rattaüritus.Brevet
ei ole võistlus vaid on vabasõit mis tuleb läbida etteantud kontrollaja jooksul.Keskmine
kiirus koos peatustega peab olema min.15 km/h.Prantsuse jalgrattaklubi Audax Club Parisien
(ACP) kordineerib brevetite korraldamist.ACP poolt korraldatav Pariis-Brest-Pariis (PBP) on
vanim siiamaani korraldatav brevet. Esimene PBP korraldati 1891 ja aastal 2007 seal osales
üle 5000 oseleja.
Reeglid (Lühikokkuvõte)
Breveti reegli otsustab ACP. Põhilised reeglid on:
*Osaleja sõidab etteantud teekonna ja võtab oma brevet-kaardile templid kokkulepitud
kontrollpunktides nende lahtiolekuaegadel.
*Jalgratas lisavarustusega peab olema kohalikele seadustele vastav ainult inimjõul liikuv
liikumisvahend.
*Hooldusauto on lubatud ainult kontrollpunktides.
*Osaleja võib kontrollaja sees ise valida sõidukiiruse ja puhkeajad.
Kontrollpunktid
Breveti puhkekohtasid nimetetakse kontrollpunktideks(KP),millede mõte on jälgida sõidu
kulgemist lähtuvalt kontrollaegadest ja anda võimalust söömiseks ja puhkuseks.
Lühematel brevetitel KP on tavaliselt bensiinijaamades,söögikohtades või
väiksemates poodides.Pikematel brevetitel on osades KP-s ka magamisvõimalus.
Arvestades Eestis toimuvate brevetite väikest osalejate arvu siis KP-des tavaliselt korraldajat
ei ole.Siis küsitakse tempel KP-s asuvast kassast.
Re: 200 km brevet
Ametlikud ACP reeglid nende kodukalt leiab siit
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Re: 200 km brevet
Vaatasin, et maratonid.ee lehele on ka info tekkinud.
Mina olen igatahes stardis!
Mina olen igatahes stardis!
Re: 200 km brevet
Ametlikud reeglid ütlevad "Any form of human-powered vehicle is acceptable. The only stipulation is that the vehicle must be powered solely by the rider."
Seega võid ilmselt taburetile ka rattad alla panna ja kohale veereda
Seega võid ilmselt taburetile ka rattad alla panna ja kohale veereda
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Re: 200 km brevet
Formuleerin oma küsimuse uuesti. Kas trass on läbitav maanteerattaga või esineb ka lõike, mida on soovitav ja mugavam läbida maastikurattaga ehk siis kas rada kulgeb 100% asfaldil või on ka mõni singel sekka pikitud?
Re: 200 km brevet
võimalusel tulen kah starti ning loodetavasti leidub sama tempoga kaaslasi
Re: 200 km brevet
Tegu on puhtalt maantesõiduga aga nagu ütleb juhend siis kõlbab iga inimjõul liikuv liikumisvahend.
Re: 200 km brevet
Kuidagi pessimistlik lähenemine, alles esimene kord toimub ju!maratonid.ee kirjutas:Arvestades Eestis toimuvate brevetite väikest osalejate arvu siis KP-des tavaliselt korraldajat ei ole ning tempel tuleb küsida KP-s asuvast kassast.
Re: 200 km brevet
Kesk-Euroopas korraldatavatel brevetitel on tavaliselt stardis 500-5000 osalejat.
Soomes-Rootsis on tavaliselt stardis 10-100 osalejat,seega eeldame ,et Eestis jääme samade suurusjärkude
juurde.Lühematel sõitudel rohkem ja pikematel vähem.
Soomes-Rootsis on tavaliselt stardis 10-100 osalejat,seega eeldame ,et Eestis jääme samade suurusjärkude
juurde.Lühematel sõitudel rohkem ja pikematel vähem.
Re: 200 km brevet
Kas on oodata, et tuleb selline sõbralik gruppis kannatamine või igaüks üksi?
Samuti, kas marsruut on ainult maanteel?
Samuti, kas marsruut on ainult maanteel?
It never gets easier, you just go faster. Greg LeMond
Re: 200 km brevet
Ei saa ju kedagi sundida kedagi ootama või veri ninast väljas pingutama. Eks igaüks ikka oma taseme järgi ja kui sama tasemega kodanike ei leidu, siis paratamatult vaja ka soolosõitu teha. 211 km on nii pikk maa, et seal jõuab igasugu variante kogeda.hybro kirjutas:Kas on oodata, et tuleb selline sõbralik gruppis kannatamine või igaüks üksi?
hybro kirjutas:Samuti, kas marsruut on ainult maanteel?
konx kirjutas:Tegu on puhtalt maantesõiduga ...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 200 km brevet
Aga mis Su tempo on?chap2 kirjutas:võimalusel tulen kah starti ning loodetavasti leidub sama tempoga kaaslasi
Ma ise ei saa seekord ametlikku starti tulla, aga püüan Viljandimaal omaette toetussõidu teha (ilmselt küll natuke lühema, aga midagi ikka). Üks hiljutine 4-tunnine sõit andis aimu, et 211 ei peaks ka üle jõu käima, nii et ootan huviga juba järgmist brevet'd (ei saa parata, professionaalne kretinism - "brevet" hääldub prantsuse keeli "brövee").
Kas mõni järgmine sõit on ka juba plaanis või vaatavad korraldajad esimese vasika pealt ja otsustavad pärast seda?
Re: 200 km brevet
sõltub paljuski tuule suunast, paar nädalat tagasi tagant tuulega Pärnu ots tuli keskmiseks 31 km/h, samas sama teed tagasi sõites oleks(ise kasutasin autot) kuskil 25-26, eks keskmiseks kippub sinna 28 kanti tulema, gruppis saaks ilmselt paar km't kiiremini sõita.Kofipoiss kirjutas:Aga mis Su tempo on?chap2 kirjutas:võimalusel tulen kah starti ning loodetavasti leidub sama tempoga kaaslasi
Samas kuskil väga peatuda ei tahaks, ainult templite kogumiseks (huvitav, mitu neid tuleb?) ja võib-olla 120-130 km peal mõni sirutuse/söömise paus.
Re: 200 km brevet
kas kellelgi on infot kuna on viimane hetk registreerumiseks ?
korraldaja mail ei ole seni vastuseid pakkunud ja helistamiseks aeg liig hiline.
korraldaja mail ei ole seni vastuseid pakkunud ja helistamiseks aeg liig hiline.
Re: 200 km brevet
Mina sain aru, et stardis saab registreerida, ostes kaarti. Igatahes endal enne pole küll plaanis midagi ettevõttakaarelk kirjutas:kas kellelgi on infot kuna on viimane hetk registreerumiseks ?
korraldaja mail ei ole seni vastuseid pakkunud ja helistamiseks aeg liig hiline.
Re: 200 km brevet
nii ongi. sain hetkel ka korraldaja kinnituse.chap2 kirjutas:Mina sain aru, et stardis saab registreerida, ostes kaarti. Igatahes endal enne pole küll plaanis midagi ettevõttakaarelk kirjutas:kas kellelgi on infot kuna on viimane hetk registreerumiseks ?
korraldaja mail ei ole seni vastuseid pakkunud ja helistamiseks aeg liig hiline.
Re: 200 km brevet
Järgmisel aastal toimuvad 200, 300, 400 ja 600 km sõidud. Kõik sõidud lähevad rahvusvahelisse kalendrisse ja võib juhtuda, et tulevikus saad veereda koos sakslaste, hollandlaste, itaallaste või jaapanlastega. Rattaturism on maailmas kõva teema.chap2 kirjutas: Kas mõni järgmine sõit on ka juba plaanis või vaatavad korraldajad esimese vasika pealt ja otsustavad pärast seda?
Re: 200 km brevet
küsimus pole minu esitatud aga sellegi poolest oleks põnev ka pikematel distantsidel osaleda, loodetavasti ei tule graafik liiga tihedakstarmo kirjutas:Järgmisel aastal toimuvad 200, 300, 400 ja 600 km sõidud. Kõik sõidud lähevad rahvusvahelisse kalendrisse ja võib juhtuda, et tulevikus saad veereda koos sakslaste, hollandlaste, itaallaste või jaapanlastega. Rattaturism on maailmas kõva teema.chap2 kirjutas: Kas mõni järgmine sõit on ka juba plaanis või vaatavad korraldajad esimese vasika pealt ja otsustavad pärast seda?
Re: 200 km brevet
Tundub et see registreerimise asi on jäänud natuke segaseks,siis ka väike täpsustus.
Sõidust osavõtmiseks tuleb lihtsalt kohale tulla,osta 100,- eest osalemiskaart ja ongi kõik , etteregamist kui sellist ei ole.
Kontrollpunkte on neli , Start-Risti-rapla-Start.
200,300,400 ja 600 km.Sellest lähtuvalt korraldatakse tavaliselt lühemad sõidud aasta esimesel poolel ja üle 1000km
sõidud aasta teisel poolel.
Sõidust osavõtmiseks tuleb lihtsalt kohale tulla,osta 100,- eest osalemiskaart ja ongi kõik , etteregamist kui sellist ei ole.
Kontrollpunkte on neli , Start-Risti-rapla-Start.
Põhimõte on selles ,et kui tahta sõite üle 1000km breveteid siis peab olema samal aastal läbitudTarmo kirjutas: Järgmisel aastal toimuvad 200, 300, 400 ja 600 km sõidud. Kõik sõidud lähevad rahvusvahelisse kalendrisse ja võib juhtuda, et tulevikus saad veereda koos sakslaste, hollandlaste, itaallaste või jaapanlastega. Rattaturism on maailmas kõva teema.
200,300,400 ja 600 km.Sellest lähtuvalt korraldatakse tavaliselt lühemad sõidud aasta esimesel poolel ja üle 1000km
sõidud aasta teisel poolel.
Re: 200 km brevet
Haistan kellegi huvi PBP'le peale saadatarmo kirjutas:Järgmisel aastal toimuvad 200, 300, 400 ja 600 km sõidud.
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Re: 200 km brevet
Ja tehtud ta ongi!
Asi arvudes siin:
http://connect.garmin.com/activity/43639453
...ja pildis:
http://www.snap.ee/user/margusvalja/album/brevet_2010
Asi arvudes siin:
http://connect.garmin.com/activity/43639453
...ja pildis:
http://www.snap.ee/user/margusvalja/album/brevet_2010
Re: 200 km brevet
Kõigile sõitnutele aitäh hea seltskonna eest!
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Re: 200 km brevet
Täitsa muhe sõit.
Päris uskumatu, et ma ainukese hübriidivennana suutsin kogu sõidu grupis püsida.
Igatahes tänud kõigile et tempo püsis jõukohane.
Päris uskumatu, et ma ainukese hübriidivennana suutsin kogu sõidu grupis püsida.
Igatahes tänud kõigile et tempo püsis jõukohane.
Re: 200 km brevet
Üks pilt ka minu vaatenurgast.
Re: 200 km brevet
+1Prommar kirjutas: Päris uskumatu, et ma ainukese hübriidivennana suutsin kogu sõidu grupis püsida.
Aitäh korraldajatele ja kaassõitjatele, et aitasid mind minu soovi täitmisel: üks 200km ots selle suve jooksul ära teha.
Re: 200 km brevet
Kas 1000km on ööbimisega või peab kogu aeg katlal tule all hoidma?
Re: 200 km brevet
Tegelikult ei keela vist EEC juhend kah Sul kuskil põõsa all magama jäämist?! Tulemuse saamiseks pead lihtsalt kontrollaja sees finishijoone ületama. Pakun, et seal 1000km brevetil on sama asi...
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: 200 km brevet
Näiteks 1200 km brevetil on kontrollaeg 80 tundi,nii et kui suudad tiksuda keskmisega 20 km/h,siis jääb sul magamiseks
tervelt 20 tundi.
tervelt 20 tundi.