10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009

Infot ja muljeid võistluste kohta
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Kasutaja avatar
Veiko V
Rattur
Postitusi: 377
Liitunud: 04. 03. 2006. 11:51

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009

Postitus Postitas Veiko V » 15. 10. 2009. 21:17

kevin kirjutas:
Alvaro kirjutas:
KaupoR kirjutas:Veel üks tähelepanek - Eliidi osas olid üle pika aja amordiga sõitjad enamuses.
Oskad Sa öelda miks nad nii tegid - hirmust? Nii väga kui ma ka mälu ei pinguta, siis ei leia üle kolme koha, kus amorti oleks üldse vaja
1. Laskumine suusasillale
2. Laskumine Glehni lossi nurgas
3. Viimane laskumine treppide kõrval paremal.
Kokku vast siis 100 meetrit viiest kilomeetrist? OK, mõned nõksud Glehni lossi juures oleks ka veel abiks, aga siis peaks küll kõik muu olema kõvakahvli rada 8)
järelikult pole veel piisavalt MTB'lik rada kui amorti nii vähe vaja on:D
Siit korraldajale vähe mõtlemisainet 8)
Tiguliikur :)

Kasutaja avatar
riho
hobisportlane
Postitusi: 4482
Liitunud: 11. 09. 2003. 17:26

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009

Postitus Postitas riho » 15. 10. 2009. 21:45

kevin kirjutas:
Alvaro kirjutas:
KaupoR kirjutas:Veel üks tähelepanek - Eliidi osas olid üle pika aja amordiga sõitjad enamuses.
Oskad Sa öelda miks nad nii tegid - hirmust? Nii väga kui ma ka mälu ei pinguta, siis ei leia üle kolme koha, kus amorti oleks üldse vaja
1. Laskumine suusasillale
2. Laskumine Glehni lossi nurgas
3. Viimane laskumine treppide kõrval paremal.
Kokku vast siis 100 meetrit viiest kilomeetrist? OK, mõned nõksud Glehni lossi juures oleks ka veel abiks, aga siis peaks küll kõik muu olema kõvakahvli rada 8)
järelikult pole veel piisavalt MTB'lik rada kui amorti nii vähe vaja on:D
Ma arvan, et pädeva hinnangu kas amorti läks vaja või mitte, kas rada oli MTB-lik või mitte andjateks on need mehed kes sellel rajal 7 ringi võidu sõitsid.

Ma usun, et treeningtempos või võistlustel esimese tunni elab üle ka kõva kahvliga. Hiljem muutub koordinatsioon kehvemaks ja hakkavad tekkima sõiduvead mis viivad kiiruse alla. Amort "andestab" mõned vead.

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2475
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009

Postitus Postitas AndreK » 15. 10. 2009. 21:48

riho kirjutas:Amort "andestab" mõned vead...
...nagu tuludeklaratsioonis valeandmete esitamine ja katse naisele seletada, kus hommikul koju naastes su püksid jäänud on?

Kasutaja avatar
kevin
Rattur
Postitusi: 371
Liitunud: 03. 04. 2009. 23:15

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009

Postitus Postitas kevin » 15. 10. 2009. 22:09

ega ma ei mõelnudki midagi halvaga ning raja kohta ka ei ütle ühtegi halba sõna (y) 8) , oleks tahtnud isegi võistelda. Lihtsalt natuke lõõpisin :D

Kasutaja avatar
riho
hobisportlane
Postitusi: 4482
Liitunud: 11. 09. 2003. 17:26

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009

Postitus Postitas riho » 16. 10. 2009. 07:20

AndreK kirjutas:
riho kirjutas:Amort "andestab" mõned vead...
...nagu tuludeklaratsioonis valeandmete esitamine ja katse naisele seletada, kus hommikul koju naastes su püksid jäänud on?
Justjust. Maksuamet ja naine ei andesta:-)

KaidoK
Rattur
Postitusi: 100
Liitunud: 04. 08. 2003. 15:45

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009

Postitus Postitas KaidoK » 16. 10. 2009. 09:16

Alvaro kirjutas:
KaupoR kirjutas:Veel üks tähelepanek - Eliidi osas olid üle pika aja amordiga sõitjad enamuses.
Oskad Sa öelda miks nad nii tegid - hirmust? Nii väga kui ma ka mälu ei pinguta, siis ei leia üle kolme koha, kus amorti oleks üldse vaja
1. Laskumine suusasillale
2. Laskumine Glehni lossi nurgas
3. Viimane laskumine treppide kõrval paremal.
Kokku vast siis 100 meetrit viiest kilomeetrist? OK, mõned nõksud Glehni lossi juures oleks ka veel abiks, aga siis peaks küll kõik muu olema kõvakahvli rada 8)
Üks mees, kes esikaheksas sõitis, kukkus (sõitis vastu puud) tagumiste treppide vasakpoolsel laskumisel ja katkestas. Kukkumise üks põhjustest tema enda sõnul oli kõvakahvel, mis juurikatel esiratta trajektoorilt kõrvale põrgatas. Kusjuures kõvakahvel oli rattal all olude sunnil, sest amort oli ajapuudusel jäänud Haanja mudast puhastamata/hooldamata.

raamimurdja
Rattur
Postitusi: 445
Liitunud: 11. 01. 2008. 20:19

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009

Postitus Postitas raamimurdja » 16. 10. 2009. 21:23

1. HS1, juurikate ületamine - saab ilma amordita, aga amort on väsinud peast vägagi abiks
2. peale seda puudealune lõik üle juurikate - loomulikult saab ilma, aga amort säästab käsi ja väldib sõiduvigu.
3. juba mainitud diagonaal üle suusasilla laskumise
4. juba mainitud Glehni lossi laskumine
5. üles-alla ukerdamine peale glehni laskumist
6. juurikate ületamised teeul ümber tähetorni
7. kasvuhoone ümbruse turnimisel amort vägagi abiks. vähemalt peale esimese värskuse kadumist
8. trepi kõrvalt laskudes amort asja raskemaks kindlasti ei muuda, aga laseb suurema hooga ja muretumalt alla sõita
9. sigvardi laskumisel pigem kahjuks, kui kasuks, eriti trampliinilt maanudmisel.
10. esimene laskumine tagumise trepi juurde vägagi abiks amort.
11. isegi trepist tõusul on amordist abi.
12. trepi kõrvalt alla tulles amort laseb hulga kiiremini ja pingevabamalt mäest alla sõita
13. isegi viimane singel enne ringi lõppu on amordiga mugavam sõita mõne kivi ja juurika tõttu.

Ilma amordita on hea sõita, siis kui oled värske ja kontrollid ratast. kuid väsimuse tekkides sõiduvigu ei andestata ja teatud raputavad kohad hakkavad hoogu maha pidurdama.

Kõvad võivad lihtsamatel sõitudel endale kahvli lubada, aga ....
Ei saa ka unustada ratta keskjooksu ja esiosa madalamale tulekut madalama kahvli tõttu (tavaliselt jäik kahvel toob possa madalamale). Maratonil on madalam possa kasuks, aga sellel rajal paraku mitte.
Tee trenni, aga ära mölise :D

Pendelejo
Rattur
Postitusi: 152
Liitunud: 25. 06. 2007. 22:00

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009

Postitus Postitas Pendelejo » 19. 10. 2009. 11:24

Kas kuskil neid minihelikopterilt tehtud pilte kah näha saaks, huvitaks mis kvaliteediga pildid sellisest tandemist tulevad.

arnea
Rattur
Postitusi: 1225
Liitunud: 02. 06. 2008. 17:04

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009

Postitus Postitas arnea » 19. 10. 2009. 11:52

Sealt tuleb video. Mudelismifoorumi aerofotograafia sektsionis on Kristjan & Co tegemistest igasugu näiteid - nii tehnikast kui videost. Vaata sealt näiteks seda Bikerace teemat või Midagi uut.

Kasutatav tehnika on Kristjani enda konstrueeritud, ehitatud ja maailma mastaabis igati tegija.

Arne

raamimurdja
Rattur
Postitusi: 445
Liitunud: 11. 01. 2008. 20:19

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009

Postitus Postitas raamimurdja » 19. 10. 2009. 15:36

klipp üritusest, kus kasutatud ja kopterilt tehtud kaadreid
http://www.youtube.com/watch?v=BXB4oV3RvYM

K. Well
Rattur
Postitusi: 49
Liitunud: 17. 02. 2008. 16:50

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009

Postitus Postitas K. Well » 29. 10. 2009. 11:24



kalari
Rattur
Postitusi: 751
Liitunud: 20. 05. 2007. 17:09

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009

Postitus Postitas kalari » 02. 11. 2009. 22:42

AndreK kirjutas:Väike video.
16:9-ne pilt on 4:3-le kokku surutud?

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3624
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009

Postitus Postitas Kuldar » 01. 03. 2010. 14:54

SL kirjutas:Seda kunagist võistlust me ise tegime. Väga lahe oli! 2001 ja 2002 kui mu mälu mind ei peta. Eesti lahtised olid. Meil oli suur soov keegi maale tuua, kes vähegi sõidab (ja vaadata, mis juhtub). Alates esimestest saime kätte Kessiakoff-i, kes oli siis mtb maailmareitingu 50-s ja pani särgi puhtalt kõigil püksi.
natuke nostalgiat on siinkohal lubatud?
http://www.rmprojekt.ee/alexela/
Gravity is a Bitch

Vasta

Mine “Eesti võistlused”