Tallinna XX Rattaralli

Infot ja muljeid võistluste kohta
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11878
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Tallinna XX Rattaralli

Postitus Postitas erikr » 08. 07. 2003. 21:07

Korraldajatelt selline teade maili teel
Tallinna XX Rattaralli juhend ja regamisvõimalus netis nüüdsest üleval aadressil http://www.tallinnarattaralli.ee. Kutsume mägirattaomanikke maanteel omavahel jõudu katsuma, sest erinevalt Tartu Rattarallist on Tallinna RR-l baikidele eraldi võistlusklass. Distants seekord soovidele vastu tulles veidi pikem, auhinnalaud kopsakam.
http://www.tallinnarattaralli.ee/tallin ... ted=juhend
http://www.tallinnarattaralli.ee/tallin ... lected=reg

lollde klassis on siit vist mõnigi mineja, mnt klassis pole ka vist raske mõistatada :P
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2833
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Postitus Postitas KristjanS » 08. 07. 2003. 21:21

kindel mineja mnt klassis :P :P :D :D
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3624
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 08. 07. 2003. 21:24

Parim koht muidu igavas juhendis: Vanusegrupid...........M40 (63-54 v.a. Karlson).

antz
Rattur
Postitusi: 33
Liitunud: 23. 05. 2003. 23:40

Postitus Postitas antz » 08. 07. 2003. 21:58

kindel minek :D , kahjuks on maante võistlusi meil nii väheks jäänud :(, et peab iga võimaluse ära kasutama.
M: mnt ratas

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3805
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 08. 07. 2003. 22:31

Tekkis mõtteid:
Kell 12.00 - PÕHISÕIT võidusõidu ja maanteeratastele 75 km
...Starti lubatakse ainult võidusõidu- ja maanteeratastega (Maastikurattad- ratta läbimõõt 26" ja sirge, maastikuratta tüüpi juhtrauaga rattad sellesse starti ei lubata).
Aga, kui on nn fitness ratas, st täis MNT komplekteering, ainult lenks on sirge ning lenksuvahetajad on kas keeratavad või rapid-fire :roll: .
Kas tuleb siis 23 mm kummide ja suurte ratastega sõita 26" MTB klassis :?

Kasutaja avatar
harles
Rattur
Postitusi: 163
Liitunud: 24. 05. 2003. 08:21

Postitus Postitas harles » 08. 07. 2003. 23:06

Eelmine aasta käisin ... norm oli. Miks mitte uuesti :) Toimub ju siinsamas mitte teises Eesti otsas. Aga mehed, plz tehke mulle selgeks mis on võidusõidu ja maanteratta vahe. Minu meelest sõidetakse võidu nii MTB kui MNT-ga ja sellest eraldusest peaks ju piisama ka ...
Mis ei tapa, teeb tugevamaks!

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2833
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Postitus Postitas KristjanS » 08. 07. 2003. 23:29

harles kirjutas:Eelmine aasta käisin ... norm oli. Miks mitte uuesti :) Toimub ju siinsamas mitte teises Eesti otsas. Aga mehed, plz tehke mulle selgeks mis on võidusõidu ja maanteratta vahe. Minu meelest sõidetakse võidu nii MTB kui MNT-ga ja sellest eraldusest peaks ju piisama ka ...
eestis mõeldaxe võidusõidu ratta alla seda millel on oina-sarved.Tihti ei saa mina ka sellest aru mix nii öeldaxe et mnt ja....Võiks ju olla et MNT ja MTB rattad :idea: :!: :? :shock:
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 09. 07. 2003. 08:30

vist tulen ka. mtb . Millalgi üleeelmine aasta (või üle-üle eelmine aasta ?) sai käidud. Siis oli see üks mu esimesi võistluseid. Sai hundikarja noorusuljusest kloogani veetud ja siis oli suss. Veeresin siiski lõpuni. Siiski 200.- suhteliselt lühikese maanteesõidu eest on jällegi pisut liiast. UCI-meestele kommiraha jälle vaja koguda :evil:
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12101
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 09. 07. 2003. 08:52

Raudne mineja loll'ga. Rada on kah huvitavamaks tehtud, närvilist Tallinn-Keila mnt-d tsipa vähem.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Ruve
Rattur
Postitusi: 844
Liitunud: 04. 04. 2003. 18:33

Postitus Postitas Ruve » 09. 07. 2003. 09:36

mart kirjutas:Tekkis mõtteid:
Kell 12.00 - PÕHISÕIT võidusõidu ja maanteeratastele 75 km
...Starti lubatakse ainult võidusõidu- ja maanteeratastega (Maastikurattad- ratta läbimõõt 26" ja sirge, maastikuratta tüüpi juhtrauaga rattad sellesse starti ei lubata).
Aga, kui on nn fitness ratas, st täis MNT komplekteering, ainult lenks on sirge ning lenksuvahetajad on kas keeratavad või rapid-fire :roll: .
Kas tuleb siis 23 mm kummide ja suurte ratastega sõita 26" MTB klassis :?
tundub,et pead seda korraldajate käest küsima kus sellise rattaga sõita...mina sind ei süüdistaks kui sellega MTB klassi konkurentsi tuled pakkuma,kuigi eelised on sul siis päris suured võrreldes tavalise maastiku kummiga MTB-ga millega mina tulen :?

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11878
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 28. 07. 2003. 22:42

31. juulini (kaasa arvatud) saab veel 200 eegu eest regada, siis läheb 300 peale.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 12. 08. 2003. 22:37

keegi teist rattarallile ka läheb? Stradimaks 300 egonit :shock: On alles "karm" võistlus...
No Pain No Gain

tann
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 05. 08. 2003. 15:11

Postitus Postitas tann » 12. 08. 2003. 22:50

Ma olin varajane ja sain 200 eeguga registreeritud :) , nii et minek on kindel........muidugi mtb-ga.....see aasta ei saa mehi esimese tõusu peal juba minema lasta :P

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11878
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 13. 08. 2003. 05:47

tann kirjutas:Ma olin varajane ja sain 200 eeguga registreeritud :) , nii et minek on kindel........muidugi mtb-ga.....see aasta ei saa mehi esimese tõusu peal juba minema lasta :P
endal sama lugu
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2042
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 13. 08. 2003. 09:54

erikr kirjutas:
tann kirjutas:see aasta ei saa mehi esimese tõusu peal juba minema lasta :P
endal sama lugu
Sõitsime eile läbi selle raja. Minu jaoks on sellel rajal neli raskmat kohta. Esimene on Harku karjääri tõus. Kasvõi hammastega tuleb seal pundist kinni hoida. Teine koht on kui Vääna pealt on keeratud tagasi Tutermaa poole siis varsti tuleb selline mõõdukas tõusu moodi asi. Kui seal vajutama hakatakse siis jällegi võib raskeks minna. Üldiselt on see kõige luhtsam tõus. Kolmas tõus on enne Türisalu panka. Algab laugelt ja lõppeb järsemalt. Võimalik, et ka siin üritatakse ära minna. Ja viimane tõus on 17km enne tallinat mis lõppeb bensuka ristis (sealt kus vasakule keerates näitab Kiia peale). See on nats kergem kui eelmine. Edasi on sile vajutamine lõpuni. Tabasalu laskumine võib suures pundis ohtlikuks minna. Tagumised tulevad suure hooga peale ja peavad pidurdama hakkama. Kui liiga järsult pidurdavad siis..... Samas kui liiga pidurdama jääd sinna punti siis esimesed kihutavad minema ja enam järgi ei jõua.

Kasutaja avatar
indrek
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:20

Postitus Postitas indrek » 13. 08. 2003. 10:03

sai ka varakult (lootuses väike stardinumber saada) ja soodsalt regatud 8) . Aga kuidas jääb siis siin kunagi unistatud v.c.e tiimi sõiduga. Teeme ära? Ise seda rada kuigi raskeks ei pea, tõusud on suht lauged ja lühikesed ja see tabasalu laskumine on nii lõpus, et seal enam mingiks rüseluseks ei lähe ma arvan :roll: Põhi mure on, et teed oleks enamvähem ja kumm kestaks...

Kasutaja avatar
harles
Rattur
Postitusi: 163
Liitunud: 24. 05. 2003. 08:21

Postitus Postitas harles » 13. 08. 2003. 10:14

Ma see aasta ei ühine, sest olen samal ajal Lätis. Aga võistlus ise on vinge - sain eelmine aasta oma esimese grupisõidukogemuse. Porikaga oli vist suht viimases grupis keskmine kiirus ca 31km/h. Seega vinge rebimine tuleb. Ja see on jah väga oluline, et gruppi saada - jama selles, et start on minu meelest suht nilbe ja koridoris eespool olevad tegelased saavad kiiresti minema. Ehk vce tüübid võiksid ikka kokku hoida!
Mis ei tapa, teeb tugevamaks!

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1250
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 13. 08. 2003. 10:15

UrmasL kirjutas:Sõitsime eile läbi selle raja. Minu jaoks on sellel rajal neli raskmat kohta. Esimene on Harku karjääri tõus. Kasvõi hammastega tuleb seal pundist kinni hoida. Teine koht on kui Vääna pealt on keeratud tagasi Tutermaa poole siis varsti tuleb selline mõõdukas tõusu moodi asi. Kui seal vajutama hakatakse siis jällegi võib raskeks minna. Üldiselt on see kõige luhtsam tõus. Kolmas tõus on enne Türisalu panka. Algab laugelt ja lõppeb järsemalt. Võimalik, et ka siin üritatakse ära minna. Ja viimane tõus on 17km enne tallinat mis lõppeb bensuka ristis (sealt kus vasakule keerates näitab Kiia peale). See on nats kergem kui eelmine. Edasi on sile vajutamine lõpuni. Tabasalu laskumine võib suures pundis ohtlikuks minna. Tagumised tulevad suure hooga peale ja peavad pidurdama hakkama. Kui liiga järsult pidurdavad siis..... Samas kui liiga pidurdama jääd sinna punti siis esimesed kihutavad minema ja enam järgi ei jõua.
Nii on jõle lihtne ja kahjuks ebareaalne arvestada sõidu kulgu. Olles neid Bianchisid Keilas ja ka Tallinna Rattarallit sõitnud, ütleks mina, et tulistatakse hoopis mujal, eelkõige just taganttuule otsadel sirgel. Eelmine aasta juhtus see olema peale Keila-Joalt ära keeramist Vääna peale (see aasta on trass teine), kus tõmmati 5km jooksul pidevalt +50km/h. Vat siis oli raske. Tõusul jälle vastupidi oli selline tunne, et ma lähen ja sõidan pundil eest ära, sest selline roomamine ja uinumine toimus.

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 13. 08. 2003. 10:29

harles kirjutas:Ma see aasta ei ühine, sest olen samal ajal Lätis. Aga võistlus ise on vinge - sain eelmine aasta oma esimese grupisõidukogemuse. Porikaga oli vist suht viimases grupis keskmine kiirus ca 31km/h. Seega vinge rebimine tuleb. Ja see on jah väga oluline, et gruppi saada - jama selles, et start on minu meelest suht nilbe ja koridoris eespool olevad tegelased saavad kiiresti minema. Ehk vce tüübid võiksid ikka kokku hoida!
Ma see aasta ei ühine, sest olen samal ajal Saksas. Aga võistlus ise on :roll: - sain seal paar-kolm aasta tagasi oma esimese grupsõidu kogemuse. Ja ka vitsad, sest vedasin suurt seltskonda kuni kloogani ja siis suss ... :lol:
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2475
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 13. 08. 2003. 10:49

indrek kirjutas:sai ka varakult (lootuses väike stardinumber saada) ja soodsalt regatud 8) . Aga kuidas jääb siis siin kunagi unistatud v.c.e tiimi sõiduga. Teeme ära? Ise seda rada kuigi raskeks ei pea, tõusud on suht lauged ja lühikesed ja see tabasalu laskumine on nii lõpus, et seal enam mingiks rüseluseks ei lähe ma arvan :roll: Põhi mure on, et teed oleks enamvähem ja kumm kestaks...
Sinu kurvastuseks pean ütlema, et numbri võid sa väikese saada, aga stardis on ainult 1 grupp. :)

maanus
Rattur
Postitusi: 570
Liitunud: 23. 05. 2003. 10:30

Postitus Postitas maanus » 13. 08. 2003. 10:53

Et siis kes ees see mees pluss muiudgi litsentsiga mehed:Sain ma õieti aru?

Kasutaja avatar
indrek
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:20

Postitus Postitas indrek » 13. 08. 2003. 10:54

AndreK kirjutas:Sinu kurvastuseks pean ütlema, et numbri võid sa väikese saada, aga stardis on ainult 1 grupp. :)
oot oot "Start kahes stardigrupis vastavalt võistlusnumbrile. Stardigruppidesse jaotamisel võetakse arvesse EJL litsentsi, eelmise aasta tulemust (kuni 01.08.2003) ja registreerimisaega." (copy juhendist)
Jutt ikka loll'i sõidust. Juhul kui muidugi on 1 grupp, siis ei jää muud üle kui kell 10 trügima minna :D

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 13. 08. 2003. 12:37

Kui stardis on 100 meest siis ei ole minu arust mõtet stardigruppide pärast põdeda. Kohe ju maha ei jäeta.

Eelmine aasta jäi vahele aga varem kui kolm korda olen sõitnud siis põhilised üritamise kohad on olnud tõus Türisalu pangale ja hiljem pärast Väänat kuskil kus jõutakse jummala lageda peale (kulgeb seal merega paralleelselt panga peal hea asfaldiga tee) ja küljetuul on garanteeritud. Just küljekaga on läinud laksutamiseks. Liidergrupp võib alati ka varem eralduda. Vaevalt et kohe Harku tõusul midagi tõsist ütritatakse - kõik on ju värsked alles. Tabasalu panka tasub nats karta sest just sealt hakatakse finishiks hoogu üles kruttima ja esiots vähem kui 70 km/h alla ei tule. Nii paradoksaalne kui see ka ei ole siis 3 aastat tagasi jäin just sellel laskumisel maha - julgust oli veel vähe.

HUS
Rattur
Postitusi: 79
Liitunud: 17. 04. 2003. 09:22

Postitus Postitas HUS » 13. 08. 2003. 14:36

Alvaro kirjutas:Eelmine aasta juhtus see olema peale Keila-Joalt ära keeramist Vääna peale (see aasta on trass teine), kus tõmmati 5km jooksul pidevalt +50km/h. Vat siis oli raske. Tõusul jälle vastupidi oli selline tunne, et ma lähen ja sõidan pundil eest ära, sest selline roomamine ja uinumine toimus.
Räägid sa siin maanteerataste sõidust ikka?
Ja kus see fini? üldse on? United Motorsi ees? St kas vahetult enne seda tuleb võtta Haabersti ringil 90 kraadine pööre Paldiski maanteele või lõpetatakse juba kuskil Rannamõisa teel?

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11878
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 13. 08. 2003. 16:14

HUS kirjutas:Räägid sa siin maanteerataste sõidust ikka?
Ja kus see fini? üldse on? United Motorsi ees? St kas vahetult enne seda tuleb võtta Haabersti ringil 90 kraadine pööre Paldiski maanteele või lõpetatakse juba kuskil Rannamõisa teel?
mullu oli nii : 90 kraadi ringil paremale paldiski maanteele, 90 kraadi paldiski maantelt unitedi suunas ja veel 90 kraadi finisikoridori . tõeline grupifinisi koht. võidab jöhkram.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 13. 08. 2003. 16:30

erikr kirjutas: mullu oli nii : 90 kraadi ringil paremale paldiski maanteele, 90 kraadi paldiski maantelt unitedi suunas ja veel 90 kraadi finisikoridori . tõeline grupifinisi koht. võidab jöhkram.
Võib ka tugevam võita kui sõidad enne lõppu eest ära :lol:

HUS
Rattur
Postitusi: 79
Liitunud: 17. 04. 2003. 09:22

Postitus Postitas HUS » 13. 08. 2003. 16:33

erikr kirjutas:mullu oli nii : 90 kraadi ringil paremale paldiski maanteele, 90 kraadi paldiski maantelt unitedi suunas ja veel 90 kraadi finisikoridori . tõeline grupifinisi koht. võidab jöhkram.
See on küll haiglane. Huvitav, kus te peale lõpuspurti pidurdasite...

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 13. 08. 2003. 17:11

No 300 egoni eest mingit RR no ma ei tea, ma sõidan kuu aega nö "võistlust" 120 egoni eest 8) Täna jälle Kuusallu ja tagasi 100 km...
No Pain No Gain

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11878
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 13. 08. 2003. 20:51

Corrosion kirjutas:No 300 egoni eest mingit RR no ma ei tea, ma sõidan kuu aega nö "võistlust" 120 egoni eest 8) Täna jälle Kuusallu ja tagasi 100 km...
korra juba öeldi, et esimese augustini oli 200 egonit. elu koosneb valikutest.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 13. 08. 2003. 21:21

erikr kirjutas:
Corrosion kirjutas:No 300 egoni eest mingit RR no ma ei tea, ma sõidan kuu aega nö "võistlust" 120 egoni eest 8) Täna jälle Kuusallu ja tagasi 100 km...
korra juba öeldi, et esimese augustini oli 200 egonit. elu koosneb valikutest.
eks ta koosne jah, aga see valik ei muuda midagi....
No Pain No Gain

tann
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 05. 08. 2003. 15:11

Postitus Postitas tann » 13. 08. 2003. 22:30

Kõige raskem koht rajal???.....ongi esimene tõus, sest seal otsustati eelmine aasta vähemalt kes kus sõitu edasi jätkab.......kui ei eksi siis 8 meest said eest ära ja ülejäänud ei suutnud üksmeelt saavutada ja siis vahelduva eduga küll 30-ne ja siis jälle 50-ga.......ja 'jooksikuid' kätte ei saadud ja eest ära keegi ka suurel grupil sõita ei suutnud........nii et kellel lõpus rohkem jõhkrust oli see ka parema koha sai.......tegelikult ikka luges kui hea jalg siis veel oli, sest kuskil peale tabasalu laskumist hakati hullult positsiooni pärast siblima ja tõmmati ikka ühekaupa nii nagu torust tuli.......kes liiga vara ennast realiseeris, sai lõpus tünga :P

Mtb-st ikka räägin ma :idea:

No loodan, et see aasta on rohkem töötahet kõigisse süstinud, et leiaks mingi ühise keele tööjaotuses, sest üksi kedagi ju püüdma ei lähe :wink:

tann
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 05. 08. 2003. 15:11

Postitus Postitas tann » 13. 08. 2003. 22:46

Hetke seisuga mtb juhib mnt ees 84/81 tallinna rattaralli registreerimislehel........vaim valmis, varsti muudetakse hoopis loll'i sõidu start 12ks, sest see tähtsam :P

Tegelikult tähtsamaid tegijaid pole kirjaski veel, aga jah mtb on igaljuhul tõusuteel :wink:

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1250
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 14. 08. 2003. 08:19

tann kirjutas:Hetke seisuga mtb juhib mnt ees 84/81 tallinna rattaralli registreerimislehel........vaim valmis, varsti muudetakse hoopis loll'i sõidu start 12ks, sest see tähtsam :P

Tegelikult tähtsamaid tegijaid pole kirjaski veel, aga jah mtb on igaljuhul tõusuteel :wink:
Ole mureta, nad tekivad sinna kindlasti. Ma isiklikult hoolitsesin selle eest, et üks eelmise aasta medalivõitja starti saaks (et ikka tulisem sõit tuleks).

HUS
Rattur
Postitusi: 79
Liitunud: 17. 04. 2003. 09:22

Postitus Postitas HUS » 14. 08. 2003. 09:06

tann kirjutas:varsti muudetakse hoopis loll'i sõidu start 12ks, sest see tähtsam :P
Pigem maanterattad enne stardis ikka seetõttu, et nad ei peaks MTB rahvast mööda uhama hakkama... A üldiselt tundub ka, et sealses nimekirjas ei ole veel poodides registreerunuid.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11878
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 14. 08. 2003. 21:20

Teavet korraldajatelt:

Infoks veel sedavõrd, et profiratturitest on kindlad tulijad Ludevic Capelle ja Jaan Kirsipuu, teiste kinnitusi ootame veel:)
Vanadest tegijatest tulevad Venemaalt kohale sellised nimed:
1. Zagredtinov Shahhit
16.11.1958 NL teeneline MS, Rahutuuri võitja 1981 (meeskondlikult
1980, 1981), Rahutuuri II koht individuaalselt ja meeskondlikult 1982
a. Palju võite rahvusvahelistel ja NL võistlustel.
2. Tshevardov Pjotr- 08.09.1958
NL rahvusahelise klassi MS, 6x NL meister, NL Rahvaste Spartakiaadi
võitja 1979, Euroopa Karika võitja 1979, palju kordi MM-idel kolme
hulgas ja NL MV-del.
3. Ahhov Aleksei- 05.05.1958
mitmekordne NL meister ja kolmehulgas. NL Rahv.Spart II koht (vist
1983), palju võite rahvusvahelistel ja NL võistlustel.
4. Podolin Vladimir- 10.08.1947
CV puudub
5. Nikolai Makarovi- 09.04.1958
MM 1979 a. -4km jälituse maailmameister, NL teeneline MS, NL
Rahvastespartakiaadi võit 1979, NL meister, MM 2. koht


pole siin midagi, et Jass paneb ajama ja teised ajavad siis tasakesi grupis eesti asja , äkki peab sõitma hakkama 8)
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 14. 08. 2003. 22:11

tann kirjutas:Hetke seisuga mtb juhib mnt ees 84/81 tallinna rattaralli registreerimislehel........vaim valmis, varsti muudetakse hoopis loll'i sõidu start 12ks, sest see tähtsam :P

Tegelikult tähtsamaid tegijaid pole kirjaski veel, aga jah mtb on igaljuhul tõusuteel :wink:
Oot-oot, natuke vara veel maantesõidule hingekella lüüa. Eesti kohalikku eliiti pole ju veel MNT sõidule kirjaski (kui netist vaadata). Aga tulemata nad küll ei jäta. Pluss siis need NL staarid - mul on karvane tunne et need on Riho Suuna endised koondisekaaslased ja Suun ju korraldajaklubis on.

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 788
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 14. 08. 2003. 22:14

IMHO selle raha eest (200 EEK) mõttetult kallis. Oleks siis vähemalt distantsi pikkus maanteesõidu vääriline - kas keegi teab tausta, et miks see distants on nii lühike?. Lisaks on selle raja asfalt ka alla igasugu arvestust - võrreldes siis Laagri - Ääsmäe vahelise lõiguga. Tartu RR puhul oli tänu rajale vähemalt mõnus väsimus jalgades; kui nüüd keegi ütleb, et näe, lühike distants, ära jõudu kokku hoia - siis võhm on mul nagu ta on; alla 2h 30 ei sõidaks ikka.

Kas mõni maastikusõitja, kelle jaoks Elva RM kehva on, siis tõesti sellele Tallinna Rattarallile läheb?

Ise teen selle asemel parem Tallinn-Haapsalu-Tallinn ringi - kuna esimene katse lõppes tagasitulles Ristil rehvi purunemise tõttu :-(. Kui ilm lubab.

tann
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 05. 08. 2003. 15:11

Postitus Postitas tann » 14. 08. 2003. 22:37

Elu läheb iga päevaga kallimaks st raha odavamaks, aga uurisin ise ka miks nii kallis ja vastuseks sain, et sellepärast, et julgestajad sõidavad grupi ees ja taga(vist politsei).....küsisingi põhimõttega, et ntx TEC'il ma saan aru on vaja teid kohati kinni hoida jne, et siin ju avatud liiklus ja TEC'il nagu rohkem vaeva peab nägema ka ju, siin aastaid sama ringi ju sõidetakse(pole ka selles osas peamurdmist) muidugi va mõningatel aastatel mõned teetööd on seganud, siis on mingi kaareke natuke teistmoodi........aga siis põhjendus oli ikkagi ainult see, et turvaautod on kallis lõbu........samas kui politsei turvab, siis vaevalt et nad nüüd mingi hullu preemia saavad(kui eksin, siis vabandust).........arvan, et teevad nad lihtsalt samasugust tööd nagu igapäev ja selle eest maksab maksumaksja.......nii et see raha juba ammu sisse kasseeritud :roll:

Ise lähen nii Elvasse kui ka Tallinna Rattarallile, sest minu jaoks Tartu Rattamaraton nagu hooaja tippsündmus ja võistlus ju kõige parem treening :)

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 15. 08. 2003. 08:07

tann kirjutas:.......aga siis põhjendus oli ikkagi ainult see, et turvaautod on kallis lõbu........samas kui politsei turvab, siis vaevalt et nad nüüd mingi hullu preemia saavad(kui eksin, siis vabandust).........arvan, et teevad nad lihtsalt samasugust tööd nagu igapäev ja selle eest maksab maksumaksja.......nii et see raha juba ammu sisse kasseeritud :roll:

Ise lähen nii Elvasse kui ka Tallinna Rattarallile, sest minu jaoks Tartu Rattamaraton nagu hooaja tippsündmus ja võistlus ju kõige parem treening :)
Maksab ikka korraldaja st. sõitjad tegelikult. Polla ühe auto eskort paariks tunniks maksab Tartus kuskil 5000 egonit. Tallinnas on kindlasti kallim. Võtavad 3-4 autot ja 20-25k on läind. Ma ei tea kui suure osa eelarvest see võiks moodustada.

Minu arust just Tartu RM stardimaks 300 egonit on ülbamine. Pole see üritus midagi teistest niipalju parem et võiksid nuga selga lüüa. Sellise mõmmi eest on kahju ratast rajale tuua. Õnneks see üritus mulle varem ka eriti korda ei läinud ning loobumisotsus oli kerge ja silmapilkne.

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 788
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 15. 08. 2003. 11:14

Ise Tartu RM-le lähen; aga 300 EEKi on liiga palju küll. Aga on mul õigus, et esimesed 6 saavad Tartu RM-lt UCI punkte, aga TEC-lt mitte? Selles mõttes ei ole siis kallis (neile, kellel on võimalusi esikuuikusse tulla).

Tartu RMle lähen sellepärast, et seal on lihtsalt rohkem rahvast (miks?), kellega oskusi võrrelda.

Siit saaks juba uue teema: kas TECi üritused läheks paremaks, kui praeguse 500-800 sõitja asemel oleks 2000-3000?

Kasutaja avatar
Lauri T
Rattur
Postitusi: 246
Liitunud: 16. 05. 2003. 15:49

Postitus Postitas Lauri T » 15. 08. 2003. 11:23

LauriA kirjutas:Siit saaks juba uue teema: kas TECi üritused läheks paremaks, kui praeguse 500-800 sõitja asemel oleks 2000-3000?
muidugi läheks paremaks :!: :!: kuskilt keskelt startides saab praegu ainult esimesel viiel kuni kümnel kilomeetril mägesid jalutades võtta, sest liiga palju rahvast ees, kes keelduvad mäest üles sõitmist õppimast... muidugi oleks parem, kui oleks veel neli korda rohkem rahvast, et oleks ikka terve raja ulatuses ohtlik sõita (kretiinid, kes igaks juhuks liivastel laskumistel kiirust lisavad ja gruppidele selga sajavad) ja saaks kõik tõusud jalutada :lol: :lol: 8) 8) :twisted:
PiltLauri.Tibbo

HUS
Rattur
Postitusi: 79
Liitunud: 17. 04. 2003. 09:22

Postitus Postitas HUS » 15. 08. 2003. 12:09

UrmasL kirjutas:Sõitsime eile läbi selle raja.
Kaua aega läks sellisel ülevaatussõidul?

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 788
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 15. 08. 2003. 12:15

Kas majanduslikult ei oleks korraldajatele kasulikum, kui rahvast oleks rohkem? Siis oleks ka Tartu RM äkki mõistlikkuma hinnaga, kui see rahvas, kes ainult Tartu RM-l käib, ka muud võistlused avastaks?

Radadele see seab muidugi olulised lisatingimused - selle aasta Rakke (rajana SUPER) oleks 2000 osavõtja puhul tagumistele päris piinav olnud (alguse ummikud ja sild).

Kui lugeda veel kommentaare, siis päris palju tundub olevat rullnokki rajal. Miks nende ohjeldamiseks midagi ei tehta? A la võistluskeeld vms. Või on see mingi kirjutamata seadus, keegi (ametlikke) pretensioone ei esita?

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2042
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 15. 08. 2003. 12:17

HUS kirjutas:
UrmasL kirjutas:Sõitsime eile läbi selle raja.
Kaua aega läks sellisel ülevaatussõidul?
Me sõitsime veits ette ja taha kah, aga keskmine oli 32km/h. Viieksesi pundis sõites varu veel oli...

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1250
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 15. 08. 2003. 12:24

LauriA kirjutas:Kas majanduslikult ei oleks korraldajatele kasulikum, kui rahvast oleks rohkem? Siis oleks ka Tartu RM äkki mõistlikkuma hinnaga, kui see rahvas, kes ainult Tartu RM-l käib, ka muud võistlused avastaks?

Kui lugeda veel kommentaare, siis päris palju tundub olevat rullnokki rajal. Miks nende ohjeldamiseks midagi ei tehta? A la võistluskeeld vms. Või on see mingi kirjutamata seadus, keegi (ametlikke) pretensioone ei esita?
Kõik oleneb konkreetsest võistlusest. TEC-il hakkab nt piir ette tulema, üle 1000 osavõtja ei kannata enamus rajad välja. Väga hea las tiksub niimoodi edasi. Maantesõit pole nii populaarne ja vaevalt et nüüd lähiajal ka see asi paraneks. Vaja on rohkem maanterattaid enne müüa ja eks siis hakkab midagi looma.

Rullnokkadega ei anna muud teha, kui anna vasta nossi. Maanteesõidus on karmima käega mehed, kes võivad mõnikord Su trassil ka pikali lüüa. Seda väga ei soovitaks teha. Finishis mine anna üks õppetund ja järgmine kord vennike mõtleb enne, kui oma lolle manöövreid toimetama hakkab.

Siiski - teema on Tallinna Rattaralli ja ärme rohkem offtopicut juurde tekita.

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2475
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 22. 08. 2003. 08:02

Kui vaadata pühapäevast ilmaprognoosi, on oodata väga karmi võistlust. Lubati rannikul kuni 18 m/s ja ilget vihmalaksakat. Nähtavasti tuleb raske sõit :roll:
Viimati muutis AndreK, 22. 08. 2003. 08:13, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
indrek
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:20

Postitus Postitas indrek » 22. 08. 2003. 08:12

AndreK kirjutas:Kui vaadates pühapäevast ilmaprognoosi, on oodata väga karmi võistlust. Lubati rannikul kuni 18 m/s ja ilget vihmalaksakat. Nähtavasti tuleb raske sõit :roll:
aga kuna on vist edela tuul, siis saab seal pankrannikul tagant tuulega ilusti kihutada :roll: Nii et eest tuleb ära sõita juba esimeses pooles 8)

surfar
Rattur
Postitusi: 300
Liitunud: 09. 06. 2003. 15:16

Postitus Postitas surfar » 22. 08. 2003. 08:43

Oli ka endal tahtmine TLN rattarallile tulla, aga nähes, et stardimaks on 200 kr, siis kadus ka huvi. Oleks siis veel kohalik, aga siit Lõuna-Eestist kohale sõit+söök+stardimaks, vaata et peaaegu 1000 läinud. Alati paneb imestama, kuidas osad võistlused suudetakse korraldada 50.- krooniga ning Tartu Rattamaraton, kus tohutult sõitjaid ja sponsoreid ei tule vaat 300 kr väljagi. Ometi on ka väiksematele 50.- kr võistlustel korralik ajavõtt, politsei, diplomid, auhinnad jne.

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2042
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 22. 08. 2003. 08:50

surfar kirjutas:Ometi on ka väiksematele 50.- kr võistlustel korralik ajavõtt, politsei, diplomid, auhinnad jne.
Vaadake triatloneid. Ma olen küll vähe osalenud aga üle 70 eek pole vist korra eest maksnud. Kusjuures ette on vaja valmistada kolm erinevat rada (vesi, maantee, jooksurada) ja enamasti ka mitu erinevat pikkust. Ajavõtt on samuti keskmisest keerukam. Kohtunikke ja muud atribuutikat samuti rohkem. Rattadistantsil küll reeglina politseieskort puudub ja sõidetakse avatud liiklusega teedel.

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1250
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 22. 08. 2003. 08:59

surfar kirjutas:Oli ka endal tahtmine TLN rattarallile tulla, aga nähes, et stardimaks on 200 kr, siis kadus ka huvi. Oleks siis veel kohalik, aga siit Lõuna-Eestist kohale sõit+söök+stardimaks, vaata et peaaegu 1000 läinud. Alati paneb imestama, kuidas osad võistlused suudetakse korraldada 50.- krooniga ning Tartu Rattamaraton, kus tohutult sõitjaid ja sponsoreid ei tule vaat 300 kr väljagi. Ometi on ka väiksematele 50.- kr võistlustel korralik ajavõtt, politsei, diplomid, auhinnad jne.
Matemaatikat oskad? Osakaalu suudad leida? Kui osavõtumaks oleks 50, siis oleksid Sinu kulud 850. Ja see on 15% vähem kui 200 kr stardimaksuga. 15% on aga köömes soodustus. Nii et asi taandub ikkagi suhtumisele. Kui tahtmist ikka ei ole, siis ei ole.
Millised need 50 kr korralikud sõidud meil on, kus diplomeid ja politseid jagub?
Jah, mingid võistlused võivad kuskil imelikult väiksese raha eest toimuda - põhjuseks mingi sponsori poolt alla visatud vinge nuts. Aga ju siis igal ühel ei ole seda rahahunnikut, mida tuulde loopida.
Viimati muutis Alvaro, 22. 08. 2003. 09:01, muudetud 1 kord.

Vasta

Mine “Eesti võistlused”