HAWAII EXPRESSI MAANTEEKARIKASARI 2006

Infot ja muljeid võistluste kohta
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7959
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Postitus Postitas KaupoR » 24. 08. 2006. 21:24

krt peab endale ette suurema hammaka ostma (hetkel 50T)- suures lõpuspurdis jäi käike puudu :?
If everything's under control, you're going too slow!

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2833
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Postitus Postitas KristjanS » 24. 08. 2006. 22:33

KaupoR kirjutas:krt peab endale ette suurema hammaka ostma (hetkel 50T)- suures lõpuspurdis jäi käike puudu :?
mõmm, mõmm, mõmm. Sul on järelt Compact vänt, millel ongi tavaliselt 50/34 hammakad ees. Kui taga mõistlik kassett, siis piisab sellest 50 küll ja küll. Tean paljusid tugevaid sõitjaid, kel compact vänt on ja saavad hakkama küll. Keirda on vaja, seltsimees, kerida ;) !
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2474
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 24. 08. 2006. 23:19

Mitte, et ma kedagi süüdistada tahaksin, aga...
Tavaliselt ei ole kellelgil kohtunike töö kohta etteheiteid. Kuid erand kinnitab reeglit. Stardijärjekorra paika panemise ajal ilmesid toredad seigad. Esitaks läksid kohtunikud (üks mees, teine naine) omavahel tülli. Tüli tulemusena suruti satardiprokol 12 aastase karguga tüdruku kätte, kes oma ülesannet mõistetavalt välja ei vedanud. Vahepeal olid esimesed grupid juba teele saadetud ja kell tiksus. Lõpu osas valitses paras segadus, vennad läksid rajale siis kui jumal juhatas. Üritasin paar korda kohtunike käest uurida enda stardi kohta/hetke, midagi ei vastatud. Kui aga rajale läks Adukas, kellest ma pidin umbes 6 meest varem startima oli selge, et minu stardiaeg on maha magatud. Siis tuli kohtunikelt järgmine info: mine siis ruttu. Üritasin muidugi Aduka punti kinni võtta, aga see oli selgelt tulutu tegevus - min vahe 10 meetrit ja moos. Nii, et hea tulemuse asemel keerasin peale kahte ringi boksiteele.
Viimati muutis AndreK, 25. 08. 2006. 08:44, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7959
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Postitus Postitas KaupoR » 24. 08. 2006. 23:27

AndreK kirjutas:Stardijärjekorra paika panemise ajal ilmesid toredad seigad.
Tõsi ta on, et segadust oli parasjagu. Pooled vaatasid suurte silmadega :shock: kui räägiti mingitest stardigruppidest.
If everything's under control, you're going too slow!

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 25. 08. 2006. 07:26

Kas tegemist võis olla verivärskete kohtunikega? Sellistele oleks võinud ikka keegi kogenum esimesel korral appi minna.
Kuigi ma ise seda sarja ei sõida, siis mulle tundub, et selle eilse protokoli võiks prügikasti visata ja üldarvestuses mitte kajastada.
Mida arvab asjast EJL (kes on muuseas sarja korraldaja)?

Kasutaja avatar
riho
hobisportlane
Postitusi: 4481
Liitunud: 11. 09. 2003. 17:26

Postitus Postitas riho » 25. 08. 2006. 08:02

Lisaks muudele segadustele teatas EJL kodulehtet sõidu pikkus on 6 ringi. Küsisin enne starti ühelt naiskohtunikult üle kes kinnitas seda. Esimese ringi lõppedes hüüdsid kohtunikud et sõita on jäänud 7 ringi.

Ega tegelikult vahet ei ole kas sõita 2 ringi ( ca 15 min) vähem või rohkem. Koos muude segadustega tekitab see lihtsalt pildi korralduskompetentsist.

Lasse
Rattur
Postitusi: 207
Liitunud: 14. 04. 2003. 11:15

Postitus Postitas Lasse » 25. 08. 2006. 08:55

juhendis oli distantsi pikkus 48 km,see peakski tegema ju 8 ringi :wink:

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 25. 08. 2006. 09:10

Läks sitasti jah. Esiteks kirjutasin EJL lehele teksti, kus kiiruga panin kuus ringi, kuigi juhendis oli kaheksa, ehk 48km. Panin puusse lihtsalt.

Teiseks oli mingi vennike eile hommikul lasknud ühte kurvi kruusa tuua, kuna rekkad sõitsid august läbi teeääres ning tal majas käis iga kord pauk. Üritasin nii puhtaks teha, kui seda aeg võimaldas. Olin poolteisttundi ennem kohal...

Kolmandaks start. Fakt see, et tekkis segadus ning ei suudetud ohjeldada mehi-naisi, numbreid ja viiesekundilisi vahesid. Siin polegi midagi ütelda.

Fini? on meil olemas nii kahe videoga kui piltidega. Ringigasaajad on fikseeritud. Kohad saame kõik kätte, see on kõige väiksem probleem.

Enne tänast etappi oli juba otsustatud, et händikäpa rohkem ei tule. Kui järgmisel aastal sari toimub, siis pigem tuleb 6-7 eraldistardiga sõitu 3-4 erinevas kohas. Tekib ka võimalus reaalselt ühe tee peal kontrollida oma arengut.

Kuidas sarjaga kokkuvõttes rahule jäädi? Siia võiks teha ettepanekuid nii teede kui muu osas, kuidas järgmisel aastal eraldistarte korraldada.

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7959
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Postitus Postitas KaupoR » 25. 08. 2006. 09:28

Hanno kirjutas:Enne tänast etappi oli juba otsustatud, et händikäpa rohkem ei tule. Kui järgmisel aastal sari toimub, siis pigem tuleb 6-7 eraldistardiga sõitu 3-4 erinevas kohas. Tekib ka võimalus reaalselt ühe tee peal kontrollida oma arengut.
Mul isiklikult on jube kahju, et jäävad vaid eraldistardid (mitte, et mul midagi nende vastu oleks). Hea seegi, et sain vähemalt ühel händikäpil käe valgeks. Kui stardis väike segadus välja arvata, siis muidu oli sõit väga broo. Mu meelest kuldaväärt võimalus saada grupisõidukogemust võistlusolukorras, palju meil neid harrastajate maanteesõite siis ikka on ... Jään lootma, et loodus tühja kohta ei salli 8)
If everything's under control, you're going too slow!

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12101
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 25. 08. 2006. 09:33

KaupoR kirjutas:
Hanno kirjutas:Enne tänast etappi oli juba otsustatud, et händikäpa rohkem ei tule. Kui järgmisel aastal sari toimub, siis pigem tuleb 6-7 eraldistardiga sõitu 3-4 erinevas kohas. Tekib ka võimalus reaalselt ühe tee peal kontrollida oma arengut.
Mul isiklikult on jube kahju, et jäävad vaid eraldistardid ... Mu meelest kuldaväärt võimalus saada grupisõidukogemust võistlusolukorras, palju meil neid harrastajate maanteesõite siis ikka on ... Jään lootma, et loodus tühja kohta ei salli 8)
ei salli jah. ma arvan, et kui korraldajate osas probleeme ei ole, siis on järgmine hooaeg üks norm maantesari olemas. :) ma tõesti usun. :wink:

aga selline enamate etappidega eraldistardisari on ka väga broo üritus minu arvates. (y)
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

hafal
Rattur
Postitusi: 23
Liitunud: 16. 12. 2003. 21:18

Postitus Postitas hafal » 25. 08. 2006. 09:34

AndreK kirjutas :
Stardijärjekorra paika panemise ajal ilmesid toredad seigad

Ma päris kõike kohtunike piiki ka ei ajaks . Stardijärjekord läks nihu juba sellepärast, et osasid jalgrattureid ei olenud kohal, kui nime hõigati ??Kes tegi sooja , kes muidu lobises kuskil jne . Kui START on kell 19.00, siis kõik vennad võiks ikka 10-15 enne starti kohal olla stardikoridoris , või mis?

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2474
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 25. 08. 2006. 09:45

Eraldistardid võiksid toimuda rohkem sellistel teelõikudel, kus teekate oleks heas korras. Selle hooaja parim oli Haabneeme. Analoogseid häid teekatteid leidub viimsi poolsaarel veelgi.

Kasutaja avatar
riho
hobisportlane
Postitusi: 4481
Liitunud: 11. 09. 2003. 17:26

Postitus Postitas riho » 25. 08. 2006. 10:26

Hanno kirjutas:Läks sitasti jah. Esiteks kirjutasin EJL lehele teksti, kus kiiruga panin kuus ringi, kuigi juhendis oli kaheksa, ehk 48km. Panin puusse lihtsalt.
Ei ole probleemi. Segadust tekitas vaid 1 kohtunik kes arvas et kui kodukal 6 ringi kirjutati eks siis nii ka on.
Hanno kirjutas:Kolmandaks start. Fakt see, et tekkis segadus ning ei suudetud ohjeldada mehi-naisi, numbreid ja viiesekundilisi vahesid. Siin polegi midagi ütelda.
Siin oleks võinud selge sõnaga eelnevalt teatada et stardipaika tuleb koguneda nt kell 18:45 millal hakatakse sõitjad järjekordadesse panema.
Hanno kirjutas:Enne tänast etappi oli juba otsustatud, et händikäpa rohkem ei tule. Kui järgmisel aastal sari toimub, siis pigem tuleb 6-7 eraldistardiga sõitu 3-4 erinevas kohas. Tekib ka võimalus reaalselt ühe tee peal kontrollida oma arengut.
Minu meelest võiks grupisõit (või sõidud) ühel või teisel moel ikka sees olla. Tunnistan ausalt et ilma grupisõiduta ei oleks ehk viitsinud sarjast osa võttagi. Parema meelega võtan osa segase korraldusega grupisõidust kui eraldistardist. Samas on ka temposõidu oskus vajalik.

Kokkuvõttes jäin mitmekesise sarjaga rahule. Soovitan edaspidi veel nt sileda asfalti ja vähese liiklusega Muuga tee ja Söeterminali vahelist teelõiku. Sinna saab ca 10 km raja maha märkida.

Kui grupisõidu probleem on liiklustihedus Tallinna ringteel siis kutsun foorumilugejaid üles soovitama Hannole Tallinna lähedal asuvaid 5-6-7-8-10 km pikkust hõreda liiklusega korraliku asfaltkattega (s.o. mitte auklikku) ringi. Ise leidsin kaardile kiirelt vaadates ringid Vääna-Keile-Joa- Humala-Vääna, Jüri-Pajupea-Lagedi-Jüri (ilma sõiduta ringteele), Kiiu ja Valkla vahel. Teekatete olukorda ma nendel teedel kahjuks ei tea.

Hanno, anna siis teada kas on mõtet siin grupisõidu nimel ponnistada. Ning kui jah siis millistele tingimustele peaks ring vastama.

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 25. 08. 2006. 10:43

Saku ja Kiisa sektoris on nüüd peegelsileda asfaldiga teed. Äkki mõni etapp seal teha? Rekkad seda piirkonda vist eriti ei läbi.

eedu
Rattur
Postitusi: 38
Liitunud: 06. 06. 2005. 15:22

Postitus Postitas eedu » 25. 08. 2006. 11:32

Sügisene Händicäp võiks ikka jääda! Harrastajad on sügiseks vähe paremas vormis, kevadeks ei jõua. Start viie sekundiliste vahedega ühe kaupa tundus ka parem. Nõrgematel jäi rohkem aega alguses oma sõidurütmi leidmiseks. Gruppe moodustus rohkem ja ühtlasemate võimetega, samal ajal tugevamad pidid rohkem vaeva nägema. Stardi järjekord hooaja tulemuste alusel oleks ka õige. See tagaks suht-koht õige stardi koha!
Muidu sarjaga rahul! Harrastaja maantee sõitja jaoks ainuke sari kuhu pääseb sõitma vähese aja ja raha kuluga!
Täname!

Kasutaja avatar
tarts
Rattur
Postitusi: 391
Liitunud: 17. 05. 2004. 12:05

Postitus Postitas tarts » 25. 08. 2006. 13:15

Ühinen grupisõidu entusiastidega ja annan oma hääle harrastajate grupisõidu jäämise poolt. Praegu on ka ajastus grupisõitudel olnud väga hea, just enne Tartu ja Tallinna RR-d. Eraldistardi kohta pole mul kahjuks mingit sooja tunnet. Kui mõne korraldaja leiab, siis võiks ikka need kaks grupisõitu teha, kasvõi ühisstardist. Äkki Ridley paneb ka korraks harrastajate sõidule õla alla? :!:

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 25. 08. 2006. 14:10

Kindlasti tasub grupisõidu osas edasi mõelda. On see händikäp või tavagrupisõit, see on lihtsalt valikute küsimus. Endale on jäänud just mulje, et ega sellest tagajamissõidust keegi vaimustuses ei ole. Alternatiiv on üldse teha nt. kolm gruppi ja kolm-neli eraldistardiga sõitu?

Tegelikult on kogu sarjale pealtnäha võrdlemisi lihtsad tingimused esitatud:
1. Tallinna lähedal max ühe tunniga rattaga kohalejõudmine (sobiks ka nt . 30km kaugusel olev vana-pärnu mnt-ääsmäe lõik)
2. hea kattega tee (auguvaba)
3. võimalikult vähese liiklusega
4. grupisõiduks nendele eelnevatele tingimustele vastav 6-10km ring

Haabneeme tee oli kindlasti kõige parem ning sealt saaks ka veel teha 4km lisapauna tagasitulles väga heal teel. Muuga söeterminal võiks olla esimene etapp, 10km piisaks. Õhtul ei ole seal ka liiklust.

Aga kindlasti võib teha siin ettepanekuid teede osas ning grupisõidule sobivatele ringide osas

muri
Rattur
Postitusi: 86
Liitunud: 23. 03. 2005. 09:57

Postitus Postitas muri » 25. 08. 2006. 18:25

lõpuprotokollide kõige viimane ots on ikka tõsises vaimustuses sellisest tagaajamissõidust :D
Igal juhul tahtsin tänada sarja korraldajaid. Endale tundub juba üsna tähtsusetu peegelsileda asfaldi olemasolu või puudumine, mõned harvad vead protokollides ja muu selline, mille üle siin foorumis sageli irisetakse. Peaasi, et lubataks kaherattaline sõber stardijoonele ajada ja enda pisikeste saavutuste üle rõõmu tunda. Ja vabandust, need kiired ja osavad, kellele oma tempos kruiisides jalgu olen jäänud- ja jään edaspidigi.

mi.re
Rattur
Postitusi: 562
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Postitus Postitas mi.re » 25. 08. 2006. 18:38

Tahaks öelda mõned sõnad ka Hanno esialgse idee - täis eraldistardi sari - toetuseks. Minu meelest on see äärmiselt asjalik idee. Nimelt - kui vaadata tänavust võistluskalendrit - ilmneb, et neid grupisõite siin raskuste kiuste ikka korraldatakse. Nendega pole see olukord üldse nii hull: kes tahab see leiab Eestis omale jõukohase võistluse. Eraldistardiga on aga seis märksa hullem. Peale EMV ja tänavuste HE karikasarja etappide on olukord suhteliselt kasin. Seetõttu oleks minu arvates äärmiselt tervitatav, kui neid järgmine hooaeg rohkem toimuks(6-7). On ju temposõit ikkagi mingil määral ka grupisõidu aluseks.

Kui asja huvitavamaks tahta muuta, võiks äkki ühe etapina kaaluda hoopis meeskonna- või paarissõitu. Neid ei toimunud/toimu sel hooajal Eestis ühtegi.

Mis puutub sobivatesse teelõikudesse, siis see söeterminaali juurde minev tee näib tõesti hea olema. Samuti vastavatud Laagri-Saku-Kiisa teelõik, kus annaks kuni 25km uuel asfaldil eraldistarti korraldada. Viimsi teed on loomulikult kah suurepärased. Lisaks nimetatutele pakuks välja veel Keila-Paldiski maantee. Mõtlen seda sileda asfaldiga teelõiku, kus kunagi toimusid vist ka eraldistardistardi EMV. Kuigi viimane jääb võib-olla nati liiga kaugele Tallinnast.

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 25. 08. 2006. 18:45

mi.re kirjutas:Kui asja huvitavamaks tahta muuta, võiks äkki ühe etapina kaaluda hoopis meeskonna- või paarissõitu.
(y)

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7959
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Postitus Postitas KaupoR » 25. 08. 2006. 19:11

Esialgsed tulemused

Kui ettepanekute tegemiseks läks siis käiks ühe veel välja (kuna olen selles sarjas uustulnukas, siis palun mitte pahandada kui sel teemal on juba arutletud). Nimelt võiks punktisüsteem olla keskmike ja tagumise otsa omadele veidi enam motiveeriavam. Praegu saab suurem osa võistlejatest 1 punkti, vahet pole, et oled sa 11., 31. või 58. Kuna võistluse eesmärk on populariseerida rattasporti, siis peaks ka punktisüsteem seda eesmärki toetama. Öelge, mis te ütlete, aga paljud siiski jälgivad neid punkte ja peavad võitlust kas klubikaaslase, sõbra või iseenda eelmise aasta saagiga. Eile oli kokku 67 lõpetajat aga enam kui 1 punkti said neist vaid 10.
Viimati muutis KaupoR, 25. 08. 2006. 19:39, muudetud 1 kord.
If everything's under control, you're going too slow!

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12101
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 25. 08. 2006. 19:30

Andrus K kirjutas:Saku ja Kiisa sektoris on nüüd peegelsileda asfaldiga teed. Äkki mõni etapp seal teha?...
Sattusin täna sinna peale-ei-tea-kui-pikka-aega ja kohtlane rõõmunägu ei taht kuidagi ära kaduda. Tõesti super tee. Liiklust oli täna 18.00 paiku nii keskmiselt (Saku pool rohkem). Selle tee osas jääb vaid loota, et nii ka jääb - koledam versioon on nt Otepää-Kääriku supersileda tee saatus, mis kaeti suvel korraliku killuga :shock: .

Trasse:
Ääsmäe - Keila: 7,5km (edasi-tagasi 15km)
Tutermaa - Vääna: 8,4km (edasi-tagasi 16,8km, sees tõus)
Keila-Joa - Paldiski mnt peale Keilat: 9km (edasi-tagasi 18km).

Neil juppidel väike liiklus ja vana kuid ok asfalt. Tutermaa-Vääna jupil on küll Vääna pool asfalt veits nigel (ca 1km ulatuses vast).
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2474
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 29. 08. 2006. 12:54


Vasta

Mine “Eesti võistlused”