TOTAL ECLIPSE FRAME

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Vasta
Kristiano
Rattur
Postitusi: 292
Liitunud: 15. 10. 2004. 17:59

Postitus Postitas Kristiano » 09. 02. 2006. 19:20

Pilt

No käib vast küll. Hea poodi piima järele minna..

The complete production process of the TOTAL ECLIPSE FRAME takes place in Germany. Through close cooperation with an aerospace and aircraft industry supplier we ensure a level of quality unknown in the bicycle business so far.

This unique combination of power transfer and comfort makes the TOTAL ECLIPSE FRAME the most efficient bicycle frame available today.

Thus, the TOTAL ECLIPSE FRAME is currently not allowed for use in UCI-sanctioned events. It may not be used in events held under the legislation of the UCI. Only traditional bikes may be used in such competitions.
The UCI rulebook was written by race officials, not by racers or engineers. Officials like to keep things the way they were back when they were still out there riding bikes. We take note of this fact, but choose to ignore it! Our goal is not to build the most traditional looking frame. We do not follow some outdated rulebook. Instead, we observe the laws of physics to serve you with the best frames possible.

Huvitav kui tõesed need ülivõrdelised väljendid on? On keegi sõitnud? :)

Kasutaja avatar
m6mm
Rattur
Postitusi: 375
Liitunud: 13. 04. 2005. 14:23

Postitus Postitas m6mm » 09. 02. 2006. 21:02

Rohkem infot siin

Sellise raami juures on kõige suurem takistus inimeste võime uskuda, et see raam peab vastu. Koolitarkus räägib, et iga süsteemi jäikuse tagab kolmnurk, tavalisel rattaraamil on neid kolmnurki kaks (tagajooks-sadul-keskjooks ja sadul-keskjooks-lenks). Sellel raamil suured kolmnurgad puuduvad, mistõttu peab see raam taluma meeletut väänet... Samas on võimalik puu oksa küljes aastaid kiikuda nii, et oks oluliselt ei murdu ... Ilus on see raam küll, kui nüüd keegi teeks sellele raamile mõeldud esivahetaja, saaks sellest "juurikast" keskjooksu kohal lahti... Kuhu nüüd teine pudel panna, on küsimus :roll:

Kasutaja avatar
Lauri
Rattur
Postitusi: 611
Liitunud: 31. 03. 2003. 16:36

Postitus Postitas Lauri » 10. 02. 2006. 10:44

Esivahetajad sellisele raamile on olemas juba. Need kinnituvad keskjooksu külge.
velo.clubbers.ee

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2831
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Postitus Postitas KristjanS » 10. 02. 2006. 10:54

Lauri kirjutas:Esivahetajad sellisele raamile on olemas juba. Need kinnituvad keskjooksu külge.
ei kinnitu nad miskit keskjooksu külge. Raamil on esi-käiguvaetaja jaoks olemas ike oma koht.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11345
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 10. 02. 2006. 11:10

veloman32 kirjutas:ei kinnitu nad miskit keskjooksu külge. Raamil on esi-käiguvaetaja jaoks olemas ike oma koht.
e-type vahetaja kinnitub keskjooksu külge. ja juba aastaid. igasuguste erikujuliste DH jms raamidega kasutatakse.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2831
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Postitus Postitas KristjanS » 10. 02. 2006. 11:12

erikr kirjutas:
veloman32 kirjutas:ei kinnitu nad miskit keskjooksu külge. Raamil on esi-käiguvaetaja jaoks olemas ike oma koht.
e-type vahetaja kinnitub keskjooksu külge. ja juba aastaid. igasuguste erikujuliste DH jms raamidega kasutatakse.
Oled sa kindel et neid k maantee ratastel kasutatakse?
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 10. 02. 2006. 11:52

tagapiduri lahendus kah huvitav http://www.carbonsports.com/popup/Galerie_Bike_2.html ei tea palju selline raam ka maksab?

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3684
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 11. 02. 2006. 19:07

maxspeed kirjutas:tagapiduri lahendus kahhuvitav
Seda tüüpi raamile, kui just ketaspidurit ei pane, ongi vaid selline variant võimalik. Sama lahendust kasutab aastaid Softride
Mõhk (alias metslane) ja Tölpa (alias Tairkibal) suudavad rattafoorumi sõnatuks muuta.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kristiano
Rattur
Postitusi: 292
Liitunud: 15. 10. 2004. 17:59

Postitus Postitas Kristiano » 14. 02. 2006. 20:42

maxspeed kirjutas:ei tea palju selline raam ka maksab?
Hello,

any frame is 2.350,- ? plus shipping costs. You can order a frame directly from us.

Regards!

------------------------------------
CarbonSports GmbH

ehk siis ümmarguselt 31 tuh + transport.

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2761
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Postitus Postitas Rivo » 15. 02. 2006. 08:40

Kristiano kirjutas: any frame is 2.350,- ? plus shipping costs.CarbonSports GmbH
ehk siis ümmarguselt 31 tuh + transport.
OT aga...
Näita mulle kah seda kassaluuki, kust eurosid 13,2 EEK'ga saab.
....._0
....\<,
(-)/ (-) ProKLUBI - ProShop - Estonian Cup

Kristiano
Rattur
Postitusi: 292
Liitunud: 15. 10. 2004. 17:59

Postitus Postitas Kristiano » 15. 02. 2006. 11:25

Rivo kirjutas:
Kristiano kirjutas: any frame is 2.350,- ? plus shipping costs.CarbonSports GmbH
ehk siis ümmarguselt 31 tuh + transport.
OT aga...
Näita mulle kah seda kassaluuki, kust eurosid 13,2 EEK'ga saab.
..minu viga..babylonis oli konverter dollari peal:-)
..nüüd siis jah peab mõned tonnid juurde koguma..37 tuh.

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3395
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 22. 02. 2006. 00:02

Total Eclipse raamid valmivad Saksamaal:
http://www.carbofibretec.de/

nende taga seisab ka state-of-the-art kaubamärk
Pilt

Paul Obermayer (Lightweight`i Isa) või keegi praegustest tegevjuhtidest on kusagil intervjuus öelnud, et Total Eclipse töömahukus on 22...24 inimtundi ja Lightweight Ventoux ca 16 tundi (per paar?). Selles valguses see 2350? niiväga lambikas põlegi.

Sellise raami algupärandiks või lihtsalt inspiratsiooni allikaks võib pidada AFH triatloniratast (not alloed for U.C.I.)
Gravity is a Bitch

Kristiano
Rattur
Postitusi: 292
Liitunud: 15. 10. 2004. 17:59

Postitus Postitas Kristiano » 26. 02. 2006. 10:16

Raami miinuseks on kaal 1800 g vs. triatleet Juhansoni Scott Plasma 980g
Jäikus on optimaalne keskm. kaaluga ratturile.

Vasta

Mine “Jupid”