SRAM'i uuendused

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11281
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

SRAM'i uuendused

Postitus Postitas Mati » 18. 10. 2003. 14:38

Noei tea jälle kui uued need uuendused on (mõni nüüd kindlasti märgib, et juba 6 kuud vana inf :D ), aga mulle oli üllatuseks küll.

Seega SRAM muutnud seeriate tähistust ja disaini. 7.0-st ja 9.0-st on siis saanud vastavalt x.7 ja x.9. Disainis väljendub muutus ntx käikarite puhul sarnasuses x.o-ga. x.o kah nagu disainiliselt nati muutunud. Igatahes mulle meeldib ja SRAM'i arm süveneb. Tehniliste detailide osas ei arva miskit, sest ei oska nii shefilt võrrelda. Samuti on x.7 ja x.9 puhul ka gripile lisaks triggershifterid olemas. Pidurilingid kah nagu uue disainiga - meeldib :D

Huvitav mis hinnad ntx Eestis on/tulevad. Loodetavasti soodsus säilib.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Ruve
Rattur
Postitusi: 844
Liitunud: 04. 04. 2003. 18:33

Postitus Postitas Ruve » 18. 10. 2003. 17:01

ilusad 8) kui käiguvahetajaid vaja olex,siis kindlalt SRAM 8)

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 886
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Re: SRAM'i uuendused

Postitus Postitas Ermo » 19. 10. 2003. 16:17

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 17:08, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3673
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: SRAM'i uuendused

Postitus Postitas mart » 12. 07. 2004. 16:13

Ermo kirjutas: Triggerid on SRAM aga teinud teistsugused Shimano loogikale. Nimelt käib nii üles kui alla vahetamine pöidlaga, mitte pöidla ja nimetissõrmega. Pidi üsna kahtlane olema, kellele meeldib ja kellele ei, kuid midagi öelda oskab alles siis kui saab proovida.
Kas on kellelgi kogemust SRAM-i Rocket Trigger Shifter-iga ( shimano sammuga st 2:1 ).
pildike ja jutuke
Mõhk (alias metslane) ja Tölpa (alias Tairkibal) suudavad rattafoorumi sõnatuks muuta.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 12. 07. 2004. 17:03

1:1 Triggeritega nüüd pea kaks kuud sõitnud ja täitsa ära harjunud selle ainult pöidlaga vahetamisega. Samas esimesed paar-kolm sõitu arvasin küll, et see on viimane saast. Praegu arvan: kindlasti mitte halvem, kui vanad Shimanod. 2:1'st ei tea midagi aga pildi peal tundub, et vahetamise liigutus on täpselt sarnane.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3673
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 12. 07. 2004. 21:04

Arno kirjutas:1:1 Triggeritega nüüd pea kaks kuud sõitnud ja täitsa ära harjunud selle ainult pöidlaga vahetamisega. Samas esimesed paar-kolm sõitu arvasin küll, et see on viimane saast. Praegu arvan: kindlasti mitte halvem, kui vanad Shimanod. 2:1'st ei tea midagi aga pildi peal tundub, et vahetamise liigutus on täpselt sarnane.
Kiskusin su vana teema jutu jätkuks. Ütlesid, et:
Sramil on nüüd ka olemas heeblitega käiguvahetus ja otsustasin seda proovida, ehkki sellel käib nii üles kui alla vahetamine pöidlaga (poes võib tunduda, et saab ka nimetissõrmega aga võistlusoludes on see suht välistatud). Esimesed paar sõitu arvasin, et lähen lasen ümber vahetada. Siiski ei vahetanud vaid sõitsin ära Nissani maratoni, tänaseks siis ka Kõrve. Nüüd olen päris harjunud ja võin öelda, et on päris sõidetav - nii et kui kellegil siiani gripshiti pärast Sramiks vahetamata oli - võtke teadmiseks. Otseselt soovitama ei kipuks, sest sarvest kinni hoides tuleb käigu raskemaks vahetamiseks pöidlaga päris pikk tiir teha.
Kas said oma Srami triggerite (1:1) reguleeringu paika või on kala sees? Küsin põhjusel, et 90% netiavaruste Sram-triggerite muljetest on positiivsed st kiidavad vahetamise täpsust.
Mõhk (alias metslane) ja Tölpa (alias Tairkibal) suudavad rattafoorumi sõnatuks muuta.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 13. 07. 2004. 10:05

mart kirjutas: Kas said oma Srami triggerite (1:1) reguleeringu paika või on kala sees? Küsin põhjusel, et 90% netiavaruste Sram-triggerite muljetest on positiivsed st kiidavad vahetamise täpsust.
Sain paika ja olen ära harjunud ja nüüdseks suht positiivne käigu vahetamise liigutuse suhtes.
Täpsus .. sellega on mul jätkuvalt pisut probleeme aga minu mitte-inseneri-mõistus ütleb, et triggeritel pole sellega pistmist. Tagavahetaja asend nagu ei püsiks kogu kassetti ulatuses paigas. Alt paigas- üleval käriseb ja vastupidi. Pigem on küsimus kõveras kõrvas või tagavahetaja reguleeringus.
Ja ehkki osad käigud pisut kärisevad, siis nad vähemalt lähevad ülikindlalt sisse ja püsivad ka sees. Võrreldes vana LX'ga siin suur vahe SRAM kasuks.

Kasutaja avatar
tõeline siga
Rattur
Postitusi: 272
Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51

Postitus Postitas tõeline siga » 13. 07. 2004. 10:08

Alt paigas- üleval käriseb ja vastupidi. Pigem on küsimus kõveras kõrvas või tagavahetaja reguleeringus.
Ja ehkki osad käigud pisut kärisevad, siis nad vähemalt lähevad ülikindlalt sisse ja püsivad ka sees. Võrreldes vana LX'ga siin suur vahe SRAM kasuks.[/quote]

Mul sama häda, et ei saa Sram 7.0 kuidagi paika. Eelmisega (5.0) seda probleemi polnud. Aga vahetab korralikult, ainult need väikesed raginad.

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 13. 07. 2004. 10:20

tõeline siga kirjutas:Mul sama häda, et ei saa Sram 7.0 kuidagi paika. Eelmisega (5.0) seda probleemi polnud. Aga vahetab korralikult, ainult need väikesed raginad.
Aga sul vahetajaks trigger või grip-shift? Mul ka 7.0 :(
Üks asi, mis raginat vähendas oli ülemise litri kasettist eemale keeramine. Aga see vähendas raginat, visuaalselt on ikka näha, et litter pole hammakaga täpselt kohakuti.

Kasutaja avatar
tõeline siga
Rattur
Postitusi: 272
Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51

Postitus Postitas tõeline siga » 13. 07. 2004. 10:24

Mul on gripshift. Olen ka seda reguleerimist proovinud, samuti käis ratas hooldusest läbi. Ei miskit. Sõita saab väga hästi ainult häirib.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3673
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 13. 07. 2004. 10:49

tõeline siga kirjutas:Mul on gripshift. .
Tore, aga gripshift pole siinse teemaga absoluutselt seotud. Jutt on Srami TRIGGERITEST. Vaatasin SRAM 2005 kataloogist, et triggereid on igale maitsele X-9/X-7/4.0/ROCKET/ATTACK/ TRX.
Aga kettide valik läheb kitsamaks, 9 speed jääb vaid 3 mudelit
P C 9 9 0 / P C 9 7 0 / P C 9 5 0
Mõhk (alias metslane) ja Tölpa (alias Tairkibal) suudavad rattafoorumi sõnatuks muuta.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 13. 07. 2004. 11:09

mart kirjutas:Tore, aga gripshift pole siinse teemaga absoluutselt seotud. Jutt on Srami TRIGGERITEST.
Noo, vaidleks vastu - kui sa paned kokku info, et 7.0 paiknemine kassetti suhtes jätab soovida ja siis saad teada, et seda NII TRIGGERite kui gripshiftiga, siis sa saad ju ühtlasi teada, et viga pole TRIGGERites. Ja NENDE kohta sa just tahtsid ju kõike teada :wink:

Vabandust, et norin, mul oli lihtsalt hetk ülearust aega.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3673
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 13. 07. 2004. 11:21

Arno kirjutas:
mart kirjutas:Tore, aga gripshift pole siinse teemaga absoluutselt seotud. Jutt on Srami TRIGGERITEST.
Noo, vaidleks vastu - kui sa paned kokku info, et 7.0 paiknemine kassetti suhtes jätab soovida ja siis saad teada, et seda NII TRIGGERite kui gripshiftiga, siis sa saad ju ühtlasi teada, et viga pole TRIGGERites. Ja NENDE kohta sa just tahtsid ju kõike teada :wink:

Vabandust, et norin, mul oli lihtsalt hetk ülearust aega.
Gripshiftist oleme mitmes rubriigis juba rääkinud. :wink:
viewtopic.php?t=1784
Ja veel - triggerite hinnad Helsingis:
Shimano Alivio 3x8v vivut>Mukana myös vaijerit. Paino n/a. EUR 27.00
Shimano Deore 3x9v vivut>Mukana myös vaijerit. Paino n/a. EUR 37.00
Shimano XT 3x9v vivut>Vm2003, mukana myös vaijerit. Paino n/a. EUR 81.00
Sram X.7 3x9v vivut >Liipaisintyyppiset, ESP 1:1 -yhteensopiva. Paino 290 g. EUR 70.00
Sram Attack 3x9v vivut> Liipaisintyyppiset, Shimano-yhteensopiva. Paino 295 g. EUR 70.00
Sram X.9 3x9v vivut >Liipaisintyyppisett, ESP 1:1 -yhteensopiva. Paino 290 g. EUR 90.00
Sram Rocket 3x9v vivut >Liipaisintyyppiset, Shimano-yhteensopiva. Paino 290 g. EUR 90.00
Mõhk (alias metslane) ja Tölpa (alias Tairkibal) suudavad rattafoorumi sõnatuks muuta.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11281
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 11. 09. 2004. 20:55

Sai nats SRAM'i kodukat sirvitud ja oma üllatuseks (välismaa ajakirju ei loe :wink: ) leidsin, et SRAM'il on nüüd ka tipptasemeni (x.7, x.9 ja X.O) välja ka esikäiguvahetajad olemas.

On kellelgi äkki ka juba kogemust. Igatahes väga intrigeeriv :) .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 12. 09. 2004. 10:43

vägev nüüd on võimalik shimanost täiesti vabaneda

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 12. 09. 2004. 11:17

Tõe huvides peab ütlema, et Shimanost oli võimalik ka enne SRAM'i esivaheteid vabaneda :wink: Näiteks mu naise Trek 6500 on varustatud SR Suntour'i esivahetiga - ainus :?: Shimano jupp sellel rattal on tagarumm.

cowrider
Rattur
Postitusi: 717
Liitunud: 30. 05. 2003. 10:02

Postitus Postitas cowrider » 12. 09. 2004. 11:50

Campagnolol on vist kah esivahetajaid, mida MTB rattal pruukida.

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 12. 09. 2004. 12:57

ma muidu tagavaheti ja lenksuvahetite osas läksin sramile üle
kui esivahetajad norm hindadega tulevad siis panen selle ka srami vist

Kasutaja avatar
Jack
Rattur
Postitusi: 226
Liitunud: 30. 06. 2003. 20:01

Postitus Postitas Jack » 14. 09. 2004. 17:18

Nägime MM-il uusi SRAM-juppe. 2005 production ratastele tulevad peale.

Pilt

Pilt

Pilt

vot nii

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 14. 09. 2004. 20:19

Jack kirjutas:Nägime MM-il uusi SRAM-juppe. 2005 production ratastele tulevad peale.
vot nii
esivahetaja on küll väga kõva ja kena väljanägemisega :o
ja trigger kaalub vist oma 50 grammi ära :wink:

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11281
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 26. 08. 2005. 20:11

ATTENTIONE :!: SRAM läheb maanteele:D :!: Omamoodi huvitavaks kujuneb tehniline pool, kuna maantee combolingi osas on Shima ja Campa kõik võimaliku patendi alla pand. Seega jääb SRAM'il üle leiutada. Kas kellelgi saab midagi tehnika arengu vastu olla :) !
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2829
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Postitus Postitas KristjanS » 26. 08. 2005. 20:23

Mati kirjutas:ATTENTIONE :!: SRAM läheb maanteele:D :!: Omamoodi huvitavaks kujuneb tehniline pool, kuna maantee combolingi osas on Shima ja Campa kõik võimaliku patendi alla pand. Seega jääb SRAM'il üle leiutada. Kas kellelgi saab midagi tehnika arengu vastu olla :) !
välimuselt on link küll nii campa kui shima nägu ehk ei oelei siga ega kägu :shock: .
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3392
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 26. 08. 2005. 20:33

veloman32 kirjutas:
Mati kirjutas:ATTENTIONE :!: SRAM läheb maanteele:D :!: Omamoodi huvitavaks kujuneb tehniline pool, kuna maantee combolingi osas on Shima ja Campa kõik võimaliku patendi alla pand. Seega jääb SRAM'il üle leiutada. Kas kellelgi saab midagi tehnika arengu vastu olla :) !
välimuselt on link küll nii campa kui shima nägu ehk ei oelei siga ega kägu :shock: .
Enne lingi avamist kangastus mu silmade eest õõvastav nightmare mingitest gripshiftidest mnt-lenksul...
Gravity is a Bitch

Kasutaja avatar
urmo
Rattur
Postitusi: 681
Liitunud: 02. 02. 2005. 21:49

Postitus Postitas urmo » 26. 08. 2005. 20:36

Hmmm... Sellelt pildilt vaadates tundub, et liigub kogu praoga eraldatud osa... Oletus, et väike kang on kahesuunaline on kahtlane, kuna lingi otsa kuju on selleks kuidagi mittesobiv, samuti oleks seda väga tüütu välja nügida näpuga, kuidagi pöidlaga või :?
Zero the Hero

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2829
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Postitus Postitas KristjanS » 26. 08. 2005. 20:53

urmo kirjutas:...samuti oleks seda väga tüütu välja nügida näpuga, kuidagi pöidlaga või :?
kusjuures kui kõik käiks kergelt ja sujuvalt on täitsa asjalik see kahesuunaline link,seda nii alt hoides kui ülevalt ja pöial unusta ära. :roll:
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3392
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 18. 02. 2006. 09:49

Pikka aega oli avalikkusele selgusetu, mida see CSC (Cervelo) siis testib - uut carbon-duraka käiguvahetust või Srami mnt-käiguvahetust?
CRC sponsorite lehe järgi võib oletada, et siduv leping neil Shimanoga puudub.

Pisike videojupp Srami kasutajakogemustega:
http://www.cervelo.com/models/riis-28.wmv

(minule teadaolevalt) on Sramile üleminekust seni ametlikult teatanud ainult Team Orbea.
Parandused ja täiendused teretulnud.
Gravity is a Bitch

rala
Rattur
Postitusi: 39
Liitunud: 13. 06. 2004. 23:07

Postitus Postitas rala » 22. 02. 2006. 11:42

Nüüd juba päris kaua aega möödas sellest kui Sram'i esivahetaja x-gen välja tuli, kuid otsingust ei suutnud leida eriti kommentaare selle kohta.
Et siis kellel kogemusi, võiks rääkida kuidas toimib ja mis muljed senimaani on?

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 6324
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Postitus Postitas KaupoR » 22. 02. 2006. 12:10

rala kirjutas:Nüüd juba päris kaua aega möödas sellest kui Sram'i esivahetaja x-gen välja tuli, kuid otsingust ei suutnud leida eriti kommentaare selle kohta.
Et siis kellel kogemusi, võiks rääkida kuidas toimib ja mis muljed senimaani on?
Kas sa seda teemat vaatasid: sram x-gen? Ka siin puudutatakse X-Gen teemat. Mina olen nendest kahest teemast saanud positiivse tõuke ja uueks hooajaks läheb X-gen peale.
If everything's under control, you're going too slow!

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 787
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 22. 02. 2006. 16:36

rala kirjutas: Sram'i esivahetaja x-gen
kvaliteet mõistliku hinnaga :D

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3673
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 05. 03. 2006. 19:43

Kuldar kirjutas: (minule teadaolevalt) on Sramile üleminekust seni ametlikult teatanud ainult Team Orbea.
Parandused ja täiendused teretulnud.
Jep, siin sinu jutule kinnitust. Et nüüdsest sramil MNT gruppo nimega FORCE, ülekanne 1:1. Avapauk võistlustel aprillis.
Mõhk (alias metslane) ja Tölpa (alias Tairkibal) suudavad rattafoorumi sõnatuks muuta.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3392
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 05. 03. 2006. 20:39

mart kirjutas:Et nüüdsest sramil MNT gruppo nimega FORCE, ülekanne 1:1. Avapauk võistlustel aprillis.
Velonews kirjtab, et SRAM has designed a new actuation ratio specifically for the road, called Exact Actuation ja ei võimalda ristkasutust ESP mtb juppidega. Esiotsa ei tule pähegi, kus selline vajadus peaks tekkima - cc rattal?

Force käpp näeb välja pisut konservatiivne võrreldes näiteks 2007 Tiagra krängiga.
Gravity is a Bitch

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3673
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 06. 03. 2006. 09:44

Kuldar kirjutas: Velonews kirjtab, et SRAM has designed a new actuation ratio specifically for the road, called Exact Actuation ja ei võimalda ristkasutust ESP mtb juppidega.
Force on 10 speed, ESP on 9 speed. Tagakäikar liigub mõlemal variandil 1:1, aga samm on 10-sel kassetil lühem, kui 9-sel. Arvatavasti seda peabki sram silmas.
Mõhk (alias metslane) ja Tölpa (alias Tairkibal) suudavad rattafoorumi sõnatuks muuta.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11281
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 06. 04. 2006. 22:11

Cyclingnews's nüüd ka lugu SRAM'i ametlikult välja käidud maantee gruppo'dest Force ja Rival. Esimene siis Shima DA ja Campa Record'i konkurent. Rival siis samas klassis Ultegraga, kuid väidetavalt 200g kergem! Peale linkide on huvitavaid uuendusi ka kasseti osas, lisaks ka ketid uued. Loos lisaks väike kommentaar lühikese testi põhjal.

Müüki lubatakse aasta keskel. Hindasid ei tea.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3392
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 07. 04. 2006. 07:05

Mati kirjutas: Rival siis samas klassis Ultegraga, kuid väidetavalt 200g kergem!
kretinismist johtuvalt tegin pisut aritmeetikat,
Dura-Ace ja Force kaaluvahe tuli kõigest 77g srami kasuks.
Duraka kaalud võtsin ww-tabelist s.t. reaalselt kaalutud avg, Srami puhul tuleb uskuda tootja andmeid ja mõned jupid on ka kaalul käinud.

Dura-Ace > Force (kaaluvahe):

lingid 417g > 305g (-112)
pidurid 314g > 279g (-35)
FD(braze-on) 74g < 88g (+14)
RD(ss) 182g > 174g (-8)
kassett(11-23) 173g < 220g (+47)
kett (114) 292g > 265g (-25)
kränkset+BB (172,5) 738g < 780 (+42)

Piduri-käigulinkide kaaluvahe on muljetavaldav. Pelgalt materjalide (Mg, karbon jms.) arvelt sellist kaaluvõitu ei tekita, seega tundub see double-tap-süsteem konstruktsioonilt väga ratsionaalne olema.
Gravity is a Bitch

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11281
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 07. 04. 2006. 08:19

Kuldar kirjutas:kretinismist johtuvalt tegin pisut aritmeetikat,
Dura-Ace ja Force kaaluvahe tuli kõigest 77g srami kasuks...Pelgalt materjalide (Mg, karbon jms.) arvelt sellist kaaluvõitu ei tekita, seega tundub see double-tap-süsteem konstruktsioonilt väga ratsionaalne olema.
no ja lisaks siis kaaluvõidule on ka käiguvahetus väidetavalt väga sujuv ja täpne (kui vahetussüsteemiga ära harjud :)). samas paraku mitteühilduv muude tootjate süsteemidega.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3392
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 10. 04. 2006. 22:01

Ristirahvas lasti siis kah linke näppima:
http://www.velonews.com/tech/report/art ... 723.0.html
lingi sisu pole (vähemalt maketi järgi otsustades) kaugeltki selline poolküberneetiline peavalu kui shima omal.

Nüüd, kus kogu gruppo (7 ühikut) kaalud on kokku löödud, on ka Srami trummipõrin kuhugi väga ära kadunud:
Record 1990g
Force 2111g
Dura-Ace 2180g
Gravity is a Bitch

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3673
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 12. 04. 2006. 13:59

MTB components from SRAM, including new trigger shifters and derailleurs, a new Avid hydraulic disc brake, and a brand-new line of carbon fiber cranksets from Truvativ.... appear in the shops later in the year 2006
Mõhk (alias metslane) ja Tölpa (alias Tairkibal) suudavad rattafoorumi sõnatuks muuta.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3673
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 26. 06. 2006. 15:55

Veel pilte ja juttu Sram-i 07 MTB gruppodest. Hinnad kah selgunud:
Pricing for the '07 rear derailleurs :
X.O is US$230,
X.9 is $99
X.7 is $64
SX-5 is $45

Pricing for the '07 front derailleurs:
X.9 is $48
X.7 low clamp is $35.

Pricing for the '07 trigger shifters:
X.O triggers are $230 for a set,
X.9 are $128
X.7 are $70
Price for rear shifters only is half of that.

http://www.nsmb.com/gear/avid_truvativ07_06_06.php
Mõhk (alias metslane) ja Tölpa (alias Tairkibal) suudavad rattafoorumi sõnatuks muuta.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Tandem
Rattur
Postitusi: 13
Liitunud: 11. 08. 2005. 13:51

Postitus Postitas Tandem » 21. 08. 2006. 15:55

Mul murdus X-9 tagakäikaril välimine plaat ära(see mis taga kahvli kõlge käib.

Mis maalt seda ära vahetada saab?

Mis poest srami asju küsida(kui eestis otsest esindajat on)?

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 6324
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Postitus Postitas KaupoR » 21. 08. 2006. 15:57

Tandem kirjutas:Mis poest srami asju küsida(kui eestis otsest esindajat on)?
Srami (ja ka Avidi ja Rock Shox) asjadega tegeleb Eestis Hawaii Express.
If everything's under control, you're going too slow!

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11281
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 21. 08. 2006. 16:11

Tandem kirjutas:Mul murdus X-9 tagakäikaril välimine plaat ära(see mis taga kahvli kõlge käib).
Oot, mis asi murdus ära? Hetkel oma ratast ees mitte omades, tundub, et sul hoopis raami kõrv läks?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11324
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 21. 08. 2006. 16:32

Mati kirjutas:
Tandem kirjutas:Mul murdus X-9 tagakäikaril välimine plaat ära(see mis taga kahvli kõlge käib).
Oot, mis asi murdus ära? Hetkel oma ratast ees mitte omades, tundub, et sul hoopis raami kõrv läks?
ma saan ka niimoodi aru
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
tõeline siga
Rattur
Postitusi: 272
Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51

Postitus Postitas tõeline siga » 21. 08. 2006. 18:09

Minul on ka korra ära murdunud srami käikari see plaat, mis raami kõrva ja käikari vahele jääb. Tegu siis selle jullaga, mis toetub vastu raami kõrva nukki ja mille abil saab käikari kaugust kassetist regullida. Õnneks sain terve jupi ühe vana käikari küljest. Kui sul sama probleem siis ilmselt saad uue samu teid pidi.
BRAINDEAD AND HAPPY

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3673
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 23. 08. 2006. 17:07

Mati kirjutas: Rival siis samas klassis Ultegraga, kuid väidetavalt 200g kergem! Peale linkide on huvitavaid uuendusi ka kasseti osas, lisaks ka ketid uued.
Müüki lubatakse aasta keskel. Hindasid ei tea.
Hind selgunud:Rivali gruppo hind saksas ca 850oirot:
www.profirad.de
Mõhk (alias metslane) ja Tölpa (alias Tairkibal) suudavad rattafoorumi sõnatuks muuta.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2829
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Postitus Postitas KristjanS » 24. 08. 2006. 08:31

mart kirjutas:Hind selgunud:Rivali gruppo hind saksas ca 850oirot:
www.profirad.de
Hinna poolest jääb gruppo Choruse ja Dura-Ace kanti...ei tea kas ka "piffoo[r]mns"?
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

Tandem
Rattur
Postitusi: 13
Liitunud: 11. 08. 2005. 13:51

Postitus Postitas Tandem » 05. 09. 2006. 10:38

Tühjaks siis.
Viimati muutis Tandem, 05. 09. 2006. 11:48, muudetud 1 kord.

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 05. 09. 2006. 10:44

Vaata üleval lk on üks bänner, ETbike. :idea:

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3673
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 05. 09. 2006. 10:49

Tandem kirjutas:Ilmselt raamikõrv jah.
Mis teha?
Kas eraldi saab tellida?
Kas kellegil on ülevaadet ?
kas keegi on proovinud ?
Mis vahe seal on?
Oled vales teemas. Siinne on SRAM-i uuendused ja sinu katkine raamikõrv koos lisanditega ei sobi siia mitte. Tee uus teema Hooldus-e alla:
viewforum.php?f=14
Mõhk (alias metslane) ja Tölpa (alias Tairkibal) suudavad rattafoorumi sõnatuks muuta.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Tandem
Rattur
Postitusi: 13
Liitunud: 11. 08. 2005. 13:51

Postitus Postitas Tandem » 09. 09. 2006. 18:19

Selline küsimus,et paljud teist grip-käiguvahetit kasutab?
On sellel eeliseid ka?

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11281
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 09. 09. 2006. 18:30

Tandem kirjutas:Selline küsimus,et paljud teist grip-käiguvahetit kasutab? On sellel eeliseid ka?
Taas oled sa mees vales teemas :!: viewtopic.php?t=1784&highlight=

Midagi võib leida ka siit viewtopic.php?t=3945&start=0

EDASPIDI KASUTA PALUN ENNE OTSINGUT :idea:
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Vasta

Mine “Jupid”