Classic Carbon 29 X7

Komplektsed jalgrattad. MTB, Road, Trekk, CC, BMX. ...
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud müügikuulutused kustutatakse. Müügikuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
meikamait
Rattur
Postitusi: 26
Liitunud: 08. 11. 2010. 10:25

Classic Carbon 29 X7

Postitus Postitas meikamait » 03. 05. 2013. 21:43

Jäi silma selline isend.
http://www.hawaii.ee/index.php?id=86757&product=1871
Pole Classicut kunagi ostmise pilguga enne vaadanud.Oskab keegi kosta selle looma plusse/miinuseid ?
Või on kellelgi kusagil veel sarnaste parameetritega isendeid silma jäänud ? (hinnaklas samas suurusjärgus)

Kasutaja avatar
-record-
Rattur
Postitusi: 32
Liitunud: 31. 03. 2009. 20:04

Re: Classic Carbon 29 X7

Postitus Postitas -record- » 03. 05. 2013. 21:52

endal classic X0 29, eelmine ndl sain ja siiamaani väga rahul, kuna mõnus jäik ja mõnus manööverdada metsas, tõusudel..Mulle meeldib täiega see välimus, fotol nagu erilist ei ole, aga päeval üli naiss

Kasutaja avatar
Erkz
Rattur
Postitusi: 88
Liitunud: 08. 06. 2010. 15:07

Re: Classic Carbon 29 X7

Postitus Postitas Erkz » 04. 05. 2013. 10:33

Ja mul on nende vahepealne mudel X9, hetkel olen sõitnud sellega alles paar korda, siiamaani ei saa kurta. 7234 korda parem on see ikka, kui minu vana ratas, mis kaalus kõvasti rohkem ja oli väiksemate ratastega. Peab lihtsalt ära harjuma 2X10 käiguvahetusega.

Kasutaja avatar
HWXPRSS Grisha
Rattur
Postitusi: 385
Liitunud: 17. 11. 2009. 09:51

Re: Classic Carbon 29 X7

Postitus Postitas HWXPRSS Grisha » 06. 05. 2013. 07:33

Testisin Classic X9 ja XX1 Samsungi treeningnädalal 1/8/500 ja lisan omapoolsed kommentaarid.

Neli esimest sõitu sõitsin X9, peale esimest Kõrvemaa maratoni sain testida FULCRUM tipp jookse ja järgmised 3 päeva läks väga ladusalt. Võrreldes minu SCOTT RC raami geomeetria on teine aga harjusin 3 päeval ära. Tavalisest kõrgem pasatka (asend) ja raizer lenks andis veel tõusunurka juurde. Natukene harjumatu oli tõusta sadulast, madalama asendiga on see kergem. Aga... terve sõidunädala vältel kordagi ei tulnud seljavalu.
500 km jooksul ei pinanud kordagi remontima ratast ja see tegi ainult rõõmu - puhas võit!
Viiendal päeval istusin XX1 selga ja kasvasid tiivad, muidugi ka pill oli ca 2,5 kg. kergem. Käiguvahetus töötas laitmatu ja poristel lõikudel praktiliselt hääletu. Esihammakas 38 ja taga kasett 10-42. Sirgetel puudu ei jäänud, järsematel ja pikematel tõusunurkadel oli soov rohkem kerida aga käigud otsas, eeldan et ette võiks sobida 36 hammakas ja saaks ilusti hakkama.
Tundus natukene suur käikude üleminek, olen harjunud sõitma 11-32 kasetiga ja kadents on minu jaoks väga tähtis. Kõige paremini istus Jõulumäe rada, kuna teravaid pöördeid ja hooga üles-alla oli piisavalt. Kindlasti ringidel sõites antud pillil on eelis.
Eile katsetasin XX1 võistlustingimustes, mulje positiivne. Ei mingit ketipurunemise või esikäikari probleemi! Kõik, mis tundus trennis harjumatu (tagakasetti käikude suur vahe) võistlustingimustes ei saanud aru.
Originaalis jooksudel on kiired schwalbe FF rehvid ja eclipse sisekummid mille kaal on 56g., peaks olema kummisegust tugevamad ning löögikindlad. Eile õhtul panin oma scott RC samad alla. Hind on krõbe aga võistlustel kummi pumbates kaugele ei jõua.
Nii et 4k. eest classic carbon XX1 ratast on piisavalt.
Grisha

Vasta

Mine “Jalgrattad”