Veloplus

Rattapoed Eestis ja planeedil Maa. Kust osta, kuidas osta. Ja mida neist üldse arvata.
Kasutaja avatar
bulldoze
Rattur
Postitusi: 79
Liitunud: 16. 07. 2009. 20:19

Re: Veloplus

PostitusPostitas bulldoze » 30. 09. 2011. 15:37

Tõstan vähe teemat. Viimasest postist on pea aasta möödas. Paljudele toodetele on pandud pildid, muudetud ühtteist paremaks ja ka netist tellimise/ostmise võimalus lisandunud. (y)

josefk
Rattur
Postitusi: 58
Liitunud: 19. 08. 2009. 20:26

Re: Veloplus

PostitusPostitas josefk » 24. 01. 2012. 13:09

Suusakaupade valik (y)

Eilne
Rattur
Postitusi: 56
Liitunud: 27. 06. 2011. 16:21

Re: Veloplus

PostitusPostitas Eilne » 29. 06. 2012. 17:33

Panen märgi maha, VP´s 5+ teenindus!
Hind ja kvaliteet enam paremas suhtes olla ei saa, pluss kiirus.

Olen külastanud ka nii mõndagi HE´i ning mitte kuidagi ei tõmba tagasi.

sannu123
Rattur
Postitusi: 12
Liitunud: 04. 01. 2013. 15:20

Re: Veloplus

PostitusPostitas sannu123 » 05. 01. 2013. 23:14

Väga hea teenindus,tellisin epoest piduriklotsid järgmine päev helistati,et neid klotse pole kuid on teisi pakkuda ning seletas väga hästi ära kõik. 5+ minupoolt.

MeipMeip
Rattur
Postitusi: 66
Liitunud: 16. 06. 2004. 12:40

Re: Veloplus

PostitusPostitas MeipMeip » 06. 01. 2013. 15:02

Tellisin veebipoest suusasidemed. Saadeti üks õige ja üks vale side. Minu kirjale tuli mõne minutiga vastus, et vahetavad ümber ja nii ka läks. Kokkuvõttes positiivne kogemus. Kuni kõik sujub plaanipäraselt, pole poodidel ju vahet. Kui mingi probleem vaja lahendada, siis on suhtumist seinast seina, V+ jättis igati hea mulje.

AndresAavik
Rattur
Postitusi: 16
Liitunud: 03. 04. 2014. 13:08

Re: Veloplus

PostitusPostitas AndresAavik » 28. 04. 2014. 11:08

Mina olen natuke äraootaval seisukohal. Küsisin maili teel pakkumist. Sain poolpiduse vastuse hinnavahemikuga asjade komplektile. Palusin vastust, et mida konkreetselt nad pakuks ja mis hinnaga - ei kippu ega kõppu... Hooaeg vist, kliente küllaga.

serxx
Rattur
Postitusi: 628
Liitunud: 21. 06. 2011. 22:16

Re: Veloplus

PostitusPostitas serxx » 28. 04. 2014. 15:00

AndresAavik kirjutas:Mina olen natuke äraootaval seisukohal. Küsisin maili teel pakkumist. Sain poolpiduse vastuse hinnavahemikuga asjade komplektile. Palusin vastust, et mida konkreetselt nad pakuks ja mis hinnaga - ei kippu ega kõppu... Hooaeg vist, kliente küllaga.

Sa said teada, et sind huvitav kaup on olemas ja said teada ka hinna suurusjärgu.
Mine poodi, võta rahakott kaasa ja küsi küsimusi seal. Kui sobib, osta ära.

Igale sellisele kirjale detailselt vastata lihtsalt ei jõua. Nagu näha, siis keegi juba tegi tööd ja vastas sulle. Nüüd sa saadad järgmise kirja ja eeldad, et keegi teeb veel rohkem tööd, et vastata. Ka järgmisele vastusele küsid ilmselt lisaküsimusi/infot või lased pakkumist ringi teha...
Ilmselt oled saatnud sarnased kirjad veel mitmesse poodi ja ajad taga soodsaimat hinda.
See on väga tänamatu töö taolistele kirjadele pikalt ja detailselt vastata. Aega kulub selle peale palju ja kui hoiad kõik rauad tules (ehk siis saadad mitmetesse poodidesse ma päringu ja küsimused), on kokkuvõttes tulemus selline, et palju inimesed on raisanud sinu peale palju aega, aga tagasi teenib selle võibolla ainult üks.
Kõige halvemal juhul seletatakse sulle ära mida sa tahad ja siis tellid hoopis netipoest... keegi ei saa oma töö eest midagi.

Küsi küsimusi, millele saab lihtsalt ja kiiresti vastata ja saad vastuse (näiteks: kas toode x on laos, kas toodet y on ka suurust z või värvi b vms.).
Teistel juhtudel mine poodi. Saad oma silmaga vaadata, katsuda, proovida. Jääb ära kilomeetrite kaupa kirjutamist ja mitmete tundide aja kulutamist (nii sulle kui poele).
Kui oled kulutanud poes oluliselt müüjate aega, on viisakas ka sealt sobilik kaup osta, mitte minna konkurendi juurde või netist tellida.

PS! See on minu isiklik arvamus. Ei ole kuidagi Veloplussiga seotud.

AndresAavik
Rattur
Postitusi: 16
Liitunud: 03. 04. 2014. 13:08

Re: Veloplus

PostitusPostitas AndresAavik » 28. 04. 2014. 20:50

Kirjeldasid tõenäoliselt päris täpselt veloplusI müügimehe mõttekäiku ja ängi.

Tegelikult on veloplus merida esindus ja ma mujalt ei taibanudki küsida. Aga vist oleks pidanud. Siia foorumisse postitasin ka, et ehk leiab kasutatuna. Aga ma pole siiski nii kõva spetsialist, et ma oskaks vaadata mis sats asju mulle täpselt sobiks. Seega - ehk pakub esindus turvalise lahenduse...

Ei lähe rahakotiga kohale - vaatan mis saada, teen taustauuringut, kui sobib siis ostan. Või kui saab selgeks, et hea asja peale hammas ei hakka, siis ei ostagi kohe midagi.

Ei taha küsida üksikute asjade laoseisu. Ma ei tea täpselt mida mul vaja on. Esinduses ehk teatakse ja osatakse ka hindu külge panna. Kirjeldus ja soov oli olemas.

Vastus "jooksud maksavad 100-150eur aga 140mm ketast meil laos ei ole" ei ole vastus (mida kirjeldasid kui töö tegemist). Sellest ei loe välja ei tootjat, ei hinda, ei komplektsust (kas paljad jooksud või nii nagu kirjas oli ehk koos ketaste, kasseti jms-ga). Ja palvele täpsustada vastamata jätmine pole ka viisakas.


Kokkuvõte - kui töö saab lihtsamalt tehtud, siis eestlane nii ka teeb. Meil on hooaeg ja müüginumbrid saab lihtsamalt ka kokku. Kurb muidugi, et nüüd on veloplus viimane koht kus midagi hooldaks, kust uue ratta ostaks või kust spontaanselt nänni koju veaks. Ja seda just selle pisikese episoodi pärast. Ja ka sellepärast, et valikuid on piisavalt.

serxx
Rattur
Postitusi: 628
Liitunud: 21. 06. 2011. 22:16

Re: Veloplus

PostitusPostitas serxx » 28. 04. 2014. 21:12

AndresAavik kirjutas:Kirjeldasid tõenäoliselt päris täpselt veloplusI müügimehe mõttekäiku ja ängi.

Pigem kirjeldasin suvalise kaupmehe probleemi, keda pidevalt spämmitakse küsimustega, millele vastamine võtab palju aega aga toob vähe või üldse mitte tulu.
http://www.folklore.ee/~kriku/HUUMOR/auto.htm

Sinu kirjeldatud olukord on täpselt selline, mis saaks poodi kohapeale minnes paari minutiga selgeks räägitud. Saad ratast silmaga näha ja käega katsuda. Keegi ei pea tegema detailset nimekirja juppidest. Keegi ei pea iga kirja peale edasi-tagasi jooksma ja täpsustama mõne detaili konkreetset mudelit või komakohta.
Kogu lisavarustust saad ka kohapeal näha ja käega katsuda.

Miks sa teed elu enda ja kaupmehe jaoks keeruliseks? Mine räägi inimestega. Kui kohale minna ei taha, siis kasvõi helista, ka nii on lihtsam ja kiirem.

AndresAavik
Rattur
Postitusi: 16
Liitunud: 03. 04. 2014. 13:08

Re: Veloplus

PostitusPostitas AndresAavik » 28. 04. 2014. 21:27

Täpsustuseks siis veelkord - vajasin jookse neilt juba ostetud rattale. Ja e-mail ei ole kuidagi keerulisem kui telefonile vastamine. Ausaltöeldes leiab vähe ettevõtteid, kes telefoni teel pakkumist teevad. Pigem saadetakse asjad mailile.

Väär arusaam on sul aga see, et mina kui klient vähe sisse toon. Jah, jooksud cyclocrossile pole elu diil. Aga see päev kui süsinikust maanteeratast tahan ma enam selle poe ukse taga ei kriibi. Sest pärast ostu ei viitsi keegi minuga tegeleda.

Aga ma vist sattusin internetis vaidlema... http://queengilda.com/wordpress/wp-content/uploads/2008/08/arguing.jpg

Kasutaja avatar
bulldoze
Rattur
Postitusi: 79
Liitunud: 16. 07. 2009. 20:19

Re: Veloplus

PostitusPostitas bulldoze » 29. 04. 2014. 17:19

AndresAavik kirjutas:Palusin vastust, et mida konkreetselt nad pakuks ja mis hinnaga - ei kippu ega kõppu... Hooaeg vist, kliente küllaga.


Just selle pärast peaksidki helistama. Vastus võib viibida, kuna on hooaeg, AGA võibolla ei jõudnud su viimane kiri neile kohalegi või on kuhugi rämps posti kausta läinud. Kui sul on ikka konkreetne huvi millegi vastu ja asjaga kiire, siis helista või mine kohale.

AndresAavik
Rattur
Postitusi: 16
Liitunud: 03. 04. 2014. 13:08

Re: Veloplus

PostitusPostitas AndresAavik » 29. 04. 2014. 17:36

bulldoze kirjutas:
AndresAavik kirjutas:Palusin vastust, et mida konkreetselt nad pakuks ja mis hinnaga - ei kippu ega kõppu... Hooaeg vist, kliente küllaga.


Just selle pärast peaksidki helistama. Vastus võib viibida, kuna on hooaeg, AGA võibolla ei jõudnud su viimane kiri neile kohalegi või on kuhugi rämps posti kausta läinud. Kui sul on ikka konkreetne huvi millegi vastu ja asjaga kiire, siis helista või mine kohale.


Tundub, et halval teeninduskultuuril on ohtralt toetajaid. Agakaks asjasiiski:
*Kui e-mailile nädalaga ei vasta, siis pole enam mõtet ju ka.
*Rämpspostifiltrite tööpõhimõtted on natuke teistsugused. Antud e-kiri sinna sattuda ei saanud.

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2818
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Re: Veloplus

PostitusPostitas KristjanS » 29. 04. 2014. 19:36

Leian, et pean Veloplus töökoja töötajana korra sõna võtma.

Praegu on tõepoolest tipphooaeg, tööd on väga palju ja arvuti taha jõuab väga harva. See muidugi ei vabanda antud juhtumi tekkimist.
Et tegemist on spetsiifilise sooviga ja variante, mida pakkuda, on palju, on mõistlik selliste küsimustega siiski kas telefoni teel või veel parem, kohale tulles asja lahendada. Küsimusi on palju, samuti variante, mida pakkuda. E-mail on hea lahendamaks lihtsamate probleemide ja küsimuste lahendamiseks. Arvuti taha jõuan praegu heal juhul 1-2x päevas, ülejäänud aeg kulub paraku jooksvate küsimuste ja kohalolevate klientide peale. Miks vastasin esmases kirjas hinnavahemikku pakkudes, ongi põhjuseks variantide mitmekesisus. Püüan homme mõningad variandid paberile panna ja teemaalgatajale vastata.

Seniks soovin aga mõnusat kevadet ja ohtralt kilomeetreid.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 10962
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Veloplus

PostitusPostitas erikr » 29. 04. 2014. 19:47

Äkki oleks siis lihtsam olnud kui AndresAavik oleks selgelt küsinud kõige odavamaid sellele rattale sobivaid jookse, kettaid ja kassette? Siis vist ei oleks enam valikuvariante jäänud.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

AndresAavik
Rattur
Postitusi: 16
Liitunud: 03. 04. 2014. 13:08

Re: Veloplus

PostitusPostitas AndresAavik » 29. 04. 2014. 20:29

Ka see oli mailis kirjas.aga miks selle teema üle nii pikalt jahuda? Keegi ei suuda uskuda, et v+ antud olukorras midagi viletsalt võis teha?

Tere!
 
Mul on 2013.a. teilt ostetud Cyclo Cross 4. Sooviks sellele odavaid jookse, et oleks lihtsam vahetada maantee ja männimetsa vahel. Peaks olema täiskomplektsed ehk rummude ja Hayes CX Expert 140/160 ketastega (lihtsalt kiirkinnitustega vahetatavad). Rehvid on olemas, neid vaja pole. Mida pakute?
 
--
Tervitades,
Andres Aavik


Tere,
 
Jooksude hind jääb suurusjärki 100-150 eurot. Paraku ei ole meil pakkuda eraldi 140mm ketast.
 
 
Lugupidamisega | Best regards,
__________________________________________________
 
Veloplus | Töökoda
 
Saku 3, 11314 Tallinn | Eesti
GSM: +372 56 229 000
E-mail: hooldus@veloplus.ee | http://www.veloplus.ee  
Skype: veloplus_service
 
Järgi meid | Follow us: Facebookis


Ei ole vaja pakkuda enam midagi. Saan hakkama. Foorum aitas, leiaks vaid aega järgi minna.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3565
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Veloplus

PostitusPostitas mart » 29. 04. 2014. 23:17

AndresAavik kirjutas:Ka see oli mailis kirjas.aga miks selle teema üle nii pikalt jahuda? Keegi ei suuda uskuda, et v+ antud olukorras midagi viletsalt võis teha?

Tere!
 
Mul on 2013.a. teilt ostetud Cyclo Cross 4. Sooviks sellele odavaid jookse, et oleks lihtsam vahetada maantee ja männimetsa vahel. Peaks olema täiskomplektsed ehk rummude ja Hayes CX Expert 140/160 ketastega (lihtsalt kiirkinnitustega vahetatavad). Rehvid on olemas, neid vaja pole. Mida pakute?
 
--
Tervitades,
Andres Aavik


Tere,
 
Jooksude hind jääb suurusjärki 100-150 eurot. Paraku ei ole meil pakkuda eraldi 140mm ketast.
 
 
Lugupidamisega | Best regards,
__________________________________________________
 
Veloplus | Töökoda
 
Saku 3, 11314 Tallinn | Eesti
GSM: +372 56 229 000
E-mail: hooldus@veloplus.ee | http://www.veloplus.ee  
Skype: veloplus_service
 
Järgi meid | Follow us: Facebookis


Ei ole vaja pakkuda enam midagi. Saan hakkama. Foorum aitas, leiaks vaid aega järgi minna.

Andres, juhin tähelepanu, et sinu siin foorumi ostukuulutuses on sisu/rõhu erinevus V+ poe küsimuses. Sul EI OLNUD kirjas seda, mida eraisikutelt foorumis küsid:
AndresAavik kirjutas:Midagi väga odavat millega cx kord kuus metsa viia ja kevadel-sügisel sõita. Kilomeetreid tuleb vähe.
Mõhk (alias metslane) ja Tölpa (alias Tairkibal) suudavad rattafoorumi sõnatuks muuta.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

AndresAavik
Rattur
Postitusi: 16
Liitunud: 03. 04. 2014. 13:08

Re: Veloplus

PostitusPostitas AndresAavik » 30. 04. 2014. 06:27

Odavalt vs väga odavalt = vastata või mitte? Krt siin on hea ringkaitse. Äkki peaks teema kustutama ka kohe kui keegi rahul pole?

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 10962
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Veloplus

PostitusPostitas erikr » 30. 04. 2014. 07:26

V+ ei saanud klienti rahuldava vastamisega hakkama. Fakt.

Rahvas püüab sulle öelda et:

1. Parem ja täpsem küsimus oleks vastamist lihtsustanud.
2. Kui sul ikka midagi vaja on, pead ise ka vaeva nägema.

Olles nüüd näinud su saadetud maili ja püüdes ette kujutada V+ mingit hüpoteetilist laoseisu oleks ka mul päris mitu küsimust, mille e-mailiga edasi-tagasi veeretamine poleks just efektiivseim viis.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Villem T
Rattur
Postitusi: 2104
Liitunud: 05. 07. 2004. 11:32

Re: Veloplus

PostitusPostitas Villem T » 30. 04. 2014. 09:35

1 konkreetse variandi pakkumine selles hinnavahemikus (kommentaariga "saab ka odavamalt aga ei soovita, sest ..") oleks juba poolde mäkke aidanud. Kui mitte päris mäele.

Semantika ja lingvistika jaoks on tõenäoliselt omaette foorumid.

100 ja 150 € vahe on (vbl mõne jaoks ainult) 50 €, ehk ühe odava jooksu hind. Või siis terve hooaeg Škoda MTB Kolmapäevakuid.

PTC
Rattur
Postitusi: 10
Liitunud: 18. 04. 2014. 09:59

Re: Veloplus

PostitusPostitas PTC » 23. 05. 2014. 07:46

Kohapeal käimine - kui mingit väikest asja vaja on selle kaupluse puhul selge ajaraisk - ise otsisin veidi edevamaid tõmbmutreid - värvilisi vms - peale seda kui olin järjekorras mõni aeg oodanud - jõudis kätte ka minu võimalus tähtsale müügimehele oma soovi esitada. Too aga ei vaevunud minusugusele mõttetusele aega kulutama ja teates et neid on hoolduse pool. Saates siis kliendi elegantselt ühest järjekorrast teise - hoolduse järjekorda. Loobusin. On ka teisi ja parema töökorraldusega kohti.

Kasutaja avatar
mikulaine
Rattur
Postitusi: 435
Liitunud: 17. 07. 2011. 14:42

Re: Veloplus

PostitusPostitas mikulaine » 23. 05. 2014. 07:51

PTC kirjutas:Kohapeal käimine - kui mingit väikest asja vaja on selle kaupluse puhul selge ajaraisk - ise otsisin veidi edevamaid tõmbmutreid - värvilisi vms - peale seda kui olin järjekorras mõni aeg oodanud - jõudis kätte ka minu võimalus tähtsale müügimehele oma soovi esitada. Too aga ei vaevunud minusugusele mõttetusele aega kulutama ja teates et neid on hoolduse pool. Saates siis kliendi elegantselt ühest järjekorrast teise - hoolduse järjekorda. Loobusin. On ka teisi ja parema töökorraldusega kohti.

Et siis Veloplus on süüdi, et teisi kliente ka poes käib ja Sina natukene ootama pead?
Selliseid mutreid ja pudi-padi on mõistlik hoolduse poolelt otsida. Ma täitsa saan aru, et inimesed ei oska minna sinna poole kohe.

MinaOlen
Rattur
Postitusi: 17
Liitunud: 28. 06. 2013. 10:16

Re: Veloplus

PostitusPostitas MinaOlen » 23. 05. 2014. 09:36

PTC kirjutas:Kohapeal käimine - kui mingit väikest asja vaja on selle kaupluse puhul selge ajaraisk - ise otsisin veidi edevamaid tõmbmutreid - värvilisi vms - peale seda kui olin järjekorras mõni aeg oodanud - jõudis kätte ka minu võimalus tähtsale müügimehele oma soovi esitada. Too aga ei vaevunud minusugusele mõttetusele aega kulutama ja teates et neid on hoolduse pool. Saates siis kliendi elegantselt ühest järjekorrast teise - hoolduse järjekorda. Loobusin. On ka teisi ja parema töökorraldusega kohti.

Mind ajaks pigem tigedaks kui müüja tegeleb mingi 2e poldi müümisega kui mul on vaja osta hoopis jalgratast.
Prioriteedid õiged. Kahe poldi pärast ei tasu küll saltosid viskama hakata.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 10962
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Veloplus

PostitusPostitas erikr » 23. 05. 2014. 09:45

Tegelikult peavad nii poldi- kui rattaostja saama endale sobiva teeninduse. Nagu hetkel näeme, ei pruugi praegune poldiostja enam V+ ratast ostma minna.

Kliendilt muidugi ei tohiks eeldada teadmist, et sellised ja sellised asjad kuuluvad poe poolele ja need teistsugused hoolduse poolele. Poe köögipoolel olnutele tundub kõik jube loogiline, aga inimene tänavalt ei pruugi sama loogikat esimesel korral kohe lahti hammustada.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

PTC
Rattur
Postitusi: 10
Liitunud: 18. 04. 2014. 09:59

Re: Veloplus

PostitusPostitas PTC » 23. 05. 2014. 09:52

Korralikus ettevõttes läheb müüja ja kulutab oma 30 sekundit ja toob need poldid vms ise hooldusest. Veloplussis saadetakse klient lihtsalt ühest järjekorrast teise järjekorda. Igaühe oma asi millised on prioriteedid. Minu jaoks asi lihtne - hoian oma aega kokku ja ei tülita neid enam.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 10962
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Veloplus

PostitusPostitas erikr » 23. 05. 2014. 10:15

PTC kirjutas:Korralikus ettevõttes läheb müüja ja kulutab oma 30 sekundit ja toob need poldid vms ise hooldusest.

(y)
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
veloson
Rattur
Postitusi: 787
Liitunud: 12. 06. 2012. 22:53

Re: Veloplus

PostitusPostitas veloson » 23. 05. 2014. 11:08

Olen aastaid tagasi sama tööjaotuspõhimõtte tõttu oma elust 10 minutit vales V+ järjekorras kaotanud, tuttav tunne ilmselt mitmetele. Vaatamata kogemusele tuleb mõningate vidinatega endiselt ette, et saadetakse letiäärse ja hoolduse vahet, aga poe asukoha ja kaubavaliku tõttu siiski jätkuvalt (paraku mitte kuningas-tüüpi) klient.

Kasutaja avatar
Villem T
Rattur
Postitusi: 2104
Liitunud: 05. 07. 2004. 11:32

Re: Veloplus

PostitusPostitas Villem T » 23. 05. 2014. 11:21

MinaOlen kirjutas:
PTC kirjutas:Kohapeal käimine - kui mingit väikest asja vaja on selle kaupluse puhul selge ajaraisk - ise otsisin veidi edevamaid tõmbmutreid - värvilisi vms - peale seda kui olin järjekorras mõni aeg oodanud - jõudis kätte ka minu võimalus tähtsale müügimehele oma soovi esitada. Too aga ei vaevunud minusugusele mõttetusele aega kulutama ja teates et neid on hoolduse pool. Saates siis kliendi elegantselt ühest järjekorrast teise - hoolduse järjekorda. Loobusin. On ka teisi ja parema töökorraldusega kohti.

Mind ajaks pigem tigedaks kui müüja tegeleb mingi 2e poldi müümisega kui mul on vaja osta hoopis jalgratast.
Prioriteedid õiged. Kahe poldi pärast ei tasu küll saltosid viskama hakata.
Müüja tegeleb kliendi teenindamise, mitte kahe poldi müümisega. Enda kuidagi paremaks kliendiks pidamine võib olla ennatlik. Kui sul on vaja jalgratast, aga sinu ees olev poldiostja on juba ostnud 5 ratast ja tuli nüüd poltide järele? See saltovärk võibki tigedaks ajada kui sul kõiki fakte pole.

Kasutaja avatar
T6nu
Rattur
Postitusi: 294
Liitunud: 15. 05. 2009. 08:08

Re: Veloplus

PostitusPostitas T6nu » 23. 05. 2014. 17:55

Korralik kapitalistlik suhtumine muidugi- kui peaks selguma, et ainult poltide pärast ongi klient tulnud ja on kindel, et ühtki ratast ei ole ostnud, ega osta, on ükskõik kuidas klienti kohelda?

Endal pole V+ rattapoe, ega teiste rattapoodidega halbu kogemusi. Tean ainult nii palju, et V+ oli vähemalt vanasti väga põhjalik.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3565
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Veloplus

PostitusPostitas mart » 23. 05. 2014. 19:50

PTC kirjutas:Kohapeal käimine - kui mingit väikest asja vaja on selle kaupluse puhul selge ajaraisk - ise otsisin veidi edevamaid tõmbmutreid - värvilisi vms -

Tahan ka edevamaid tõmbmutreid. Samas ei tea kuidas nood välja näevad :? Pane pilt, et teaks v+st nõuda, kui järjekord minuni jõuab. Mul on aeg kinni pandud 07.06.
Mõhk (alias metslane) ja Tölpa (alias Tairkibal) suudavad rattafoorumi sõnatuks muuta.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Henno
Rattur
Postitusi: 490
Liitunud: 07. 08. 2009. 09:01

Re: Veloplus

PostitusPostitas Henno » 24. 05. 2014. 13:26

väidetavalt aitab rahvusliku vingu vastu üks positiivne raadiojaam

alternatiiviks võiks foorumisse teha ühe vingumise teema, saaks südamelt ära rääkida kuidas misiganes rattapoes poltide ja mutritega lood on, kuidas naine kodus prügiämbri pärast viriseb, kuidas ülemus on m..nn ja töökaaslane saab täitsa ilmaasjata rohkem palka, naabri koer haugub ning üldse kogu maailm on Sinu vastu
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab? :)

Kasutaja avatar
MK777
Rattur
Postitusi: 1874
Liitunud: 24. 06. 2004. 22:56

Re: Veloplus

PostitusPostitas MK777 » 24. 05. 2014. 13:49

Et siis halb kogemus = automaatselt vingumine? :roll:

Kasutaja avatar
Henno
Rattur
Postitusi: 490
Liitunud: 07. 08. 2009. 09:01

Re: Veloplus

PostitusPostitas Henno » 24. 05. 2014. 15:35

MK777 kirjutas:Et siis halb kogemus = automaatselt vingumine? :roll:
MK777 kirjutas:Et siis halb kogemus = automaatselt vingumine? :roll:


tegu on 2 eraldiseisva sündmusega

A Halb kogemus poes
B Juhtunu kirjeldamine foorumis

neist viimane ei võrdu ka automaatselt vingumisega, sõltub probleemi tõsidusest ja sõnakasutusest, võib vabalt olla ka konstruktiivne tagasiside või probleemile tähelepanu juhtimine

mina isiklikult näiteks ei hakkaks miski tühise mutri-poldi probleemi pärast hakkaksin foorumisse kribama, minu päeva kirjeldatud väike intsident kehvemaks ei tee, seega JAH ... minu jaoks on antud juhul tegu vingumisega, mõnel teisel juhul mitte

P.S. Ma olen töötanud hooajalise töötajana rattapoes, kus vaatamata suveks palgatud lisatööjõule oli tipphetkedel ikka 3 ostuhuvilise kohta 1 müügimees, kes lasi ringi nagu orav rattas. Igale nõutu näole teenindust ootavale kliendile ma alati ütlesin, et tegelen temaga järgmisena. Antud juhul ma ise oleks koos kliendiga töökotta läinud ja talle soovitud poldid välja valinud.
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab? :)

Läänlane
Rattur
Postitusi: 396
Liitunud: 10. 09. 2012. 12:19

Re: Veloplus

PostitusPostitas Läänlane » 24. 05. 2014. 16:02

See nädal sai mitu korda Veloplusi külastatud ja mul pole midagi kobiseda. Esimene kord aidati kenast õige nr sõidukingad leida ja ostes tehti ka väike allahindlus. Teisel korral sai ostetud kuluosi ja ketiõli ja müüja juhatas ilusti teeninduse juurde riiulisse kus tegi omalt poolt veel soovitusi, millist õli valida.

Kunagi on käidud seal ka erinevaid rattaid vaatamas ja alati on pakutud usalduse peale proovisõitu väljas.

Kõige tähtsam on, et pood töökoda peaks kinni kliendile antud tähtajast. On olnud mõne poega korduvaid juhuseid kus lubatud ajaks ei ole tehtud vajaliku hooldustööd ja seetõttu on jäänud ratas kättes saamata.

HaaHaa
Rattur
Postitusi: 6
Liitunud: 06. 05. 2014. 21:44

Re: Veloplus

PostitusPostitas HaaHaa » 17. 06. 2014. 16:38

Natuke värskendan teemat, et tunnustada, kui kiirelt neti teel tellitud kaup kohale tuli. Pühapäeval esitasin tellimuse, esmaspäeval tuli arve, pärastlõunal maksin ära ning täna, teisipäeva hommikul tuli sõnum, et kaup on kohal. (y)

Mihkel(Kops)
Rattur
Postitusi: 28
Liitunud: 03. 08. 2008. 00:08

Viimane halb kogemus Veloplussis...

PostitusPostitas Mihkel(Kops) » 02. 07. 2015. 21:50

...oli täna. Pikalt ei jaksa praegu sellest kõigest kirjutada, kuid väga lühidalt öeldes arvas sealne töökojajuhataja Kristjan Suvi, et ta on nii kõva mees küll, et võib kliendiga ülbitseda. Paraku läks selline käitumine nii palju maksma, et enda ratast sinna hooldusesse enam ei vii (varasemalt käis mu ratas ainult Veloplussis hoolduses) ning ka järgmine ratas tuleb ilmselt mujalt osta, kuigi tegelikult oli algselt plaan Cube SL Road Race järgmiseks rattaks soetada.
Kahju muidugi, kui inimene, kes on ühes ettevõttes kaua töötanud arvab, et võib endale sellist käitumist lubada. Õnneks mehhaanik, kellega ma täna suhtlesin suutis mulle väga lihtsalt ja arusaadavalt põhjendada ratta vead ning mitte minna kaasa Kristjani ülbitsemisega.

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2818
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Re: Veloplus

PostitusPostitas KristjanS » 02. 07. 2015. 22:34

Olen mina see kurikuulus Kristjan, leian et pean erakorraliselt siin keskkonnas sõna võtma.

Ma enamvähem aiman, kellega ja mis rattaga tegemist. Kuulsin kogu olukorda vaid poole kõrvaga ja seega ka vastasin poole sõnaga, kuna pidin erakorraliselt tegelema pakilise probleemiga. Kogu töökoda oli tihedast tööst ja ohtrast klientide tulvast parajalt pinges, lõpuks oleme me kõik inimesed ja ühel hetkel võime üle küpseda. Juu see olukord meie töökojas sel hetkel ka oli ja emotsioonid üle võlli juba keerlesid. Õnneks ei tule neid ette tihti. Hea, et kolleeg Indrek olukorra kliendi jaoks päästis, halb, et mina Veloplusist ühe kliendi minema peletasin.

Ootame Teid siiski kasvõi viimast korda tagasi, lahendamaks tekkinud probleemi Teie, Teie rattaga ja Veloplusi vahel.

K.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2704
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Re: Viimane halb kogemus Veloplussis...

PostitusPostitas Rivo » 02. 07. 2015. 22:39

Mihkel(Kops) kirjutas:...oli täna. Pikalt ei jaksa praegu sellest kõigest kirjutada, kuid väga lühidalt öeldes arvas sealne töökojajuhataja Kristjan Suvi, et ta on nii kõva mees küll, et võib kliendiga ülbitseda. Paraku läks selline käitumine nii palju maksma, et enda ratast sinna hooldusesse enam ei vii (varasemalt käis mu ratas ainult Veloplussis hoolduses) ning ka järgmine ratas tuleb ilmselt mujalt osta, kuigi tegelikult oli algselt plaan Cube SL Road Race järgmiseks rattaks soetada.
Kahju muidugi, kui inimene, kes on ühes ettevõttes kaua töötanud arvab, et võib endale sellist käitumist lubada. Õnneks mehhaanik, kellega ma täna suhtlesin suutis mulle väga lihtsalt ja arusaadavalt põhjendada ratta vead ning mitte minna kaasa Kristjani ülbitsemisega.
Kui Sa juba sedasi avalikult süüdistava jutuga lagedale tuled, siis ole hea ja kirjelda ikka veidi täpsemalt olukorda! Selge see, et hooaeg on täies hoos ja sellest tingituna võib tekkida olukordi, mis ei pruugi meelt mööda olla.
....._0
....\<,
(-)/ (-) ProKLUBI - ProShop - Estonian Cup - Kalender 2018

Genry
Rattur
Postitusi: 286
Liitunud: 15. 06. 2010. 14:37

Re: Veloplus

PostitusPostitas Genry » 05. 07. 2015. 21:05

Milleks detaile uurida, ikka juhtub ja ilmselt kummalgil suunal. Ma soovitan ka Kristjaniga taas vahetult suhelda ja kyll leiavad m6lemad kompromissi kuidas olukorda heastada saab. Kontori inimestel on v6imalus "recall message" teha mida ma elus mitmeid kordi teinud ise vihasena vastates, otse suhtluses seda privileegi kahjuks pole. Arvan et leppimine saaks olla m6lemapoolne huvi. Just olin laupaev yhes Tallinna suurimas rattapoes kus kuulsin kuidas kliendile pakuti ratta lihthoolduse aega tuleva neljapaevaks. Vot see on minu arvates olukord kus ma kliendina edasisest teenusest loobuksin.
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.

ratastaja
Rattur
Postitusi: 5
Liitunud: 30. 10. 2014. 20:58

Re: Veloplus

PostitusPostitas ratastaja » 06. 07. 2015. 21:18

Genry kirjutas: Just olin laupaev yhes Tallinna suurimas rattapoes kus kuulsin kuidas kliendile pakuti ratta lihthoolduse aega tuleva neljapaevaks. Vot see on minu arvates olukord kus ma kliendina edasisest teenusest loobuksin.


See ju täitsa kahe otsaga asi. Ühest küljest on muidugi ebamugav olukord, kus pead ootama pool nädalat, et ratas hooldatud saaks. Teisest küljest näitab pikk järjekord seda, et nõudlus selle hoolduskeskuse vastu on suur. Kui on nõudlust siis ilmselt on asjal ka mingi põhjus. Enne ei tahetud faktidest ja detailidest rääkida, nüüd siis küsin, mis on see Tallinna suurim rattapood ? Hetkel siiski jutt "ühest teisest" rattapoest, kus on kogetud ebameeldivat olukorda. Ei ole ju mõtet näidata näpuga teisele "anonüümsele" rattapoele Tallinnas.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3565
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Veloplus

PostitusPostitas mart » 06. 07. 2015. 22:39

ratastaja kirjutas:
Genry kirjutas: Just olin laupaev yhes Tallinna suurimas rattapoes kus kuulsin kuidas kliendile pakuti ratta lihthoolduse aega tuleva neljapaevaks. Vot see on minu arvates olukord kus ma kliendina edasisest teenusest loobuksin.


See ju täitsa kahe otsaga asi. Ühest küljest on muidugi ebamugav olukord, kus pead ootama pool nädalat, et ratas hooldatud saaks. Teisest küljest näitab pikk järjekord seda, et nõudlus selle hoolduskeskuse vastu on suur. Kui on nõudlust siis ilmselt on asjal ka mingi põhjus. Enne ei tahetud faktidest ja detailidest rääkida, nüüd siis küsin, mis on see Tallinna suurim rattapood ? Hetkel siiski jutt "ühest teisest" rattapoest, kus on kogetud ebameeldivat olukorda. Ei ole ju mõtet näidata näpuga teisele "anonüümsele" rattapoele Tallinnas.

to Mihkel(Kops)> Rattahooajal nõuda tunnustatud/hõivatud tegijalt personaalteenust on ebareaalne, eriti kui tegu spetsiifilise sooviga. Samas on Tallinnas poode koos tagaruumis kohvitava mehaanikuga mitmeid, kus sind privaatselt kaua-kaua ära kuulatakse, sageli konkreetse teeninduseni jõudmata, kuna juppi/toodet pole. Vaata rattapoodide kaarti ja vali/helista, kus teenindatakse minutite/tundidega. Tunnustus veloplusile, et selle plärtsumise peale siin sõna võttis.
Mõhk (alias metslane) ja Tölpa (alias Tairkibal) suudavad rattafoorumi sõnatuks muuta.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

ratastaja
Rattur
Postitusi: 5
Liitunud: 30. 10. 2014. 20:58

Re: Veloplus

PostitusPostitas ratastaja » 06. 07. 2015. 23:40

mart kirjutas:
ratastaja kirjutas:
Genry kirjutas: Just olin laupaev yhes Tallinna suurimas rattapoes kus kuulsin kuidas kliendile pakuti ratta lihthoolduse aega tuleva neljapaevaks. Vot see on minu arvates olukord kus ma kliendina edasisest teenusest loobuksin.


See ju täitsa kahe otsaga asi. Ühest küljest on muidugi ebamugav olukord, kus pead ootama pool nädalat, et ratas hooldatud saaks. Teisest küljest näitab pikk järjekord seda, et nõudlus selle hoolduskeskuse vastu on suur. Kui on nõudlust siis ilmselt on asjal ka mingi põhjus. Enne ei tahetud faktidest ja detailidest rääkida, nüüd siis küsin, mis on see Tallinna suurim rattapood ? Hetkel siiski jutt "ühest teisest" rattapoest, kus on kogetud ebameeldivat olukorda. Ei ole ju mõtet näidata näpuga teisele "anonüümsele" rattapoele Tallinnas.

to Mihkel(Kops)> Rattahooajal nõuda tunnustatud/hõivatud tegijalt personaalteenust on ebareaalne, eriti kui tegu spetsiifilise sooviga. Samas on Tallinnas poode koos tagaruumis kohvitava mehaanikuga mitmeid, kus sind privaatselt kaua-kaua ära kuulatakse, sageli konkreetse teeninduseni jõudmata, kuna juppi/toodet pole. Vaata rattapoodide kaarti ja vali/helista, kus teenindatakse minutite/tundidega. Tunnustus veloplusile, et selle plärtsumise peale siin sõna võttis.



Teema kipub ikka algsest probleemist väga mööda minema. Probleem on olemas (olgu see suur või väike, polegi hetkel nii oluline), see on fakt. Mina aga rohkem ei urise, sest minul ei ole Veloplusile midagi ette heita. Lihtsalt tahaks lahata antud probleemi subjektiivselt aga siin on vist sõpruskonnast ja tuttavatest moodustatud kaitseliin kohe nõrgema ehk kõnealuse kliendi vastu.

SAMAS ei saa mainimata jätta Mardi rumalat juttu, et hooajal ei saa soovida tegija teenust. Mis loll arusaam see veel on ? Kui on näiteks gripilaine(ehk siis haigestumiste hooaeg?!), kas siis arstiabi nõudmine on ebareaalne ? Et siis peab pöörduma kellegi poole, kes kuskilt on "ravimise" kohta lugenud vms ? Nii rumala jutuga ei tohiks jalgrattafoorumis esineda, et probleemidega pole mõtet mehaanikut suvel tülitada, vaid minna talvel. Saan aru, et enamus kirjutajaid on vähemal või rohkemal määral erinevate rattapoodidega seotud või vähemalt inimestega sealt aga oleks siiski tore mõistlikuks jääda.

Kasutaja avatar
MK777
Rattur
Postitusi: 1874
Liitunud: 24. 06. 2004. 22:56

Re: Veloplus

PostitusPostitas MK777 » 07. 07. 2015. 01:25

See on absoluutselt normaalne kui hooajal on töökojas mitme päevane järjekord. Soovijaid on alati palju ja kõik ei saagi mahtuda ühe-kahe päeva sisse.
Kuidas aga peaks mõistma inimest, kes tuleb suurema murega ja kui vastad, et 2-ks või 3-ks päevaks saaks valmis siis tehakse üllatunud nägu küsimusega "Aga kas kohe ei saagi"?

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2704
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Re: Veloplus

PostitusPostitas Rivo » 07. 07. 2015. 07:09

Võibolla see nüüd utoopiline mõte...
Aga saaks ju tegelikult ratta hoolduseks samuti aega broneerida, nagu see käib autohooldustes. Ega pahameelt ei tekita see, et ratta kallal nokitsemiseks kulub tund-kaks või kolm, vaid see, et ootejärjekord on 3 või isegi enam päeva ja ratas sel ajal töökojas järjekorras, mitte omaniku käes kasutada. Tood ratta teenindusse, mehann vaatab üle, et need ja need tööd ning varuosad, ütleb hinna ja aja millal tulla. Kliendid, kes rattaga veidi rohkem sina peal, saavad ülevaate anda ka tel. teel (paljudega see tegeliult nii ka juba käib)
....._0
....\<,
(-)/ (-) ProKLUBI - ProShop - Estonian Cup - Kalender 2018

metslane
Rattur
Postitusi: 766
Liitunud: 28. 03. 2006. 07:38

Re: Veloplus

PostitusPostitas metslane » 07. 07. 2015. 08:07

Mitte et ma Veloplussi kaitseks :) aga rattamehaanikud on ka inimesed.Ka nendel on eraelu ja ka nemad tahavad suvel puhata ja raske tõdeda et ka rattaga sõita. Paraku imimesed hakkavad meil:läänestuma:Maakeeli tähendab see seda et muutuvad järjest rumalamaks ja ei saa(ei taha) ise enam kummivahetusega ka hakkama.Loevad internetist igasugu lolle tarkusi ja mõtlevad et nii on.Kui poeuksest sisse tulevad siis esimese asjana sõimavad klienditeenindaja täis.Ja nii ongi :D Päevas tubli 10 sellist pessooni sajab sisse.Ja on ka neid kes klenditeenindaja tervitusest välja ei tee,mühatavad midagi ja trügivad kohe oma rattaga taharuumi mehaanikuid tülitama.Ja loomulikult on kohe vaja. Näiteks tuuakse hommikul töö ja öeldakse et kiire on,kella kaheks vaja.Ja et viiest tulen järgi.??? Saa sa siis aru.Ja kui küsid et mis kell siis tuled saad sõimata. Mis ei tapa teeb tugevaks ja õhtuks saab ikka kõhu lahti naerda :D Nii.on aeg jälle tööle minna :wink:

Kasutaja avatar
dnq
Rattur
Postitusi: 147
Liitunud: 16. 09. 2010. 12:26

Re: Veloplus

PostitusPostitas dnq » 07. 07. 2015. 08:25

Rivo kirjutas:Võibolla see nüüd utoopiline mõte...
Aga saaks ju tegelikult ratta hoolduseks samuti aega broneerida, nagu see käib autohooldustes.

Ma olen arvanud, et enamus inimesi niimoodi teevadki. Mina vähemasti olen alati helistanud/läbi astunud ja küsinud, mis päeval neil on aega minu poolt kirjeldatud probleem lahendada ning siis sobival hetkel ratta kohale toimetanud. Kui häda pole suur ja sõitmist ei takista, siis milleks lasta ratast päevade kaupa töökojas seista kõige magusamal sõiduajal.
Glory is earned, not given.

Kasutaja avatar
mikulaine
Rattur
Postitusi: 435
Liitunud: 17. 07. 2011. 14:42

Re: Veloplus

PostitusPostitas mikulaine » 07. 07. 2015. 08:50

Rivo kirjutas:Võibolla see nüüd utoopiline mõte...
Aga saaks ju tegelikult ratta hoolduseks samuti aega broneerida, nagu see käib autohooldustes. Ega pahameelt ei tekita see, et ratta kallal nokitsemiseks kulub tund-kaks või kolm, vaid see, et ootejärjekord on 3 või isegi enam päeva ja ratas sel ajal töökojas järjekorras, mitte omaniku käes kasutada. Tood ratta teenindusse, mehann vaatab üle, et need ja need tööd ning varuosad, ütleb hinna ja aja millal tulla. Kliendid, kes rattaga veidi rohkem sina peal, saavad ülevaate anda ka tel. teel (paljudega see tegeliult nii ka juba käib)

Ma olen kuulnud, et seda bronnimis asja on proovitud. Tulemus oli see, et märkimisväärne osa inimesi (kliente) ei pea kellaaegadest lugu.

Tervisesportlane
Rattur
Postitusi: 467
Liitunud: 05. 04. 2007. 13:43

Re: Veloplus

PostitusPostitas Tervisesportlane » 07. 07. 2015. 09:16

PTC kirjutas:Korralikus ettevõttes läheb müüja ja kulutab oma 30 sekundit ja toob need poldid vms ise hooldusest. Veloplussis saadetakse klient lihtsalt ühest järjekorrast teise järjekorda. Igaühe oma asi millised on prioriteedid. Minu jaoks asi lihtne - hoian oma aega kokku ja ei tülita neid enam.

Olen müügimees, ettevõttes mida paljud peavad korralikuks. Kuid ma ei lähe lattu midagi tooma, kuna laos toimetavad laotöötajad, kes leiavad vajavad mutikad 10 sek. , aga mina, ei tea kus kohas nad laos on, lisaks ega nad on reeglina pakkitud ja pakend on märgistatud "varuosa nr. XXXYYYZZZ" Ja selliseid tooteid on laos 50 000 erinevat juppi. Lisaks üldjuhul sinu taolised kliendid ei suuda täpselt kirjeldada oma soove, ning laos leidub vähemalt 10 erinevat toodet mis vastavad sinu poolsele kirjeldusele. Mine Maximasse seal saad kiiremini.

tumbuser
Rattur
Postitusi: 65
Liitunud: 12. 05. 2004. 14:37

Re: Veloplus

PostitusPostitas tumbuser » 09. 06. 2016. 08:14

Müüsid mulle eile northwave rattakingad, millega olen väga rahul, täielik kaif. Enne sain ülimalt mõnusa -enda füüsist ja vajadusi arvestades- ratta neilt ja nüüd teine ost ka kümnesse.
Harva on kaupmehi, kes teavad paremini kui mina, mida enda jaoks vajan . :)
Lisaks võtsid kuulda mu palvet rattahoolduse teemal, üks Siimu nimeline mees. (y)

andero14
Rattur
Postitusi: 18
Liitunud: 29. 05. 2009. 09:17

Re: Veloplus

PostitusPostitas andero14 » 30. 03. 2017. 07:34

Kiidan hooldust, tehti kiirelt ratas korda, samas kui üks teine rattapood enne nõutuks jäi.

camouflage
Rattur
Postitusi: 46
Liitunud: 08. 04. 2016. 07:19

Re: Veloplus

PostitusPostitas camouflage » 06. 04. 2017. 13:50

selline nii ja naa pood, nii kallis ei ole kui üks suurem kollase/mustaga pood, aga ega selle itaalia kauba eest eriti rohkem ei peakski maksma. See on hea, et enamus kaupa on kohapeal olemas ja saab proovida, mitte ei pea ootama 2 nädalat pakki kuskilt ning tõdema, et suurus siski ei sobinud. Mis mind alati imestama paneb, on müügimeeste ja mingite muude tegelaste rohkus poes ehk enamasti on keset müügisaali kamp keskealisi mehi, kes omavahel midagi seletavad ning mõni arglik klient, kes ei julge seda kampa segama minna. Hea, et inimestel on soe ja valge koht, kus seltskondlikult aega viita, aga mind paneb selline tööjõu rohkus natuke kukalt kratsima, eriti kui midagi ostma lähed, satud ikka järjekorda. Hoolduse pool on samasugune nagu tänapäevastes autosalongides ehk juppide vahetus, vajadusel vahetatakse nii kaua juppe kuni korda saab (loomulikult kliendi arvelt). Suures pildis ei midagi väga positiivset ega ka negatiivset, külastan vahetevahel ka edaspidi.


Mine “Rattapoed”

Kes hetkel foorumit kasutavad

Foorumit vaatavad: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist