1. leht 1-st

Harjutused seljale

Postitatud: 03. 03. 2019. 18:30
Postitas oinas
Kuna hooaeg pole kaugel siis küsiksin siit hüva nõu selja tugevamaks treenimiseks.
Varasemalt olen tundun, et tihti peale on minu puhul just selg see mis ei lase singleid 100% nautida ja mingi aja peale annab järele/ väsib ära.
Oskab keegi soovitada tõhusaid harjutusi seljale mida saab kodus teha, ilma, et peaks kuhugi jõusaali minema.

Re: Harjutused seljale

Postitatud: 03. 03. 2019. 20:25
Postitas Dront2
Esimese asjana(kui veel ei ole) tasuks osta koju tõstekang ja lõuatõmbekang ja kui ruumi jagub siis surumispink ja hantlid ja kõhulihaserull. Investeering kogu eluks. Aga kui on plaan ainult selga tugevdada,siis piisab tõstekangist ja lõuatõmbekangist ka. Niisama võimeldes ma kahtlen,et selja tugevaks saab. Ikka suurte raskuste tõstmisega.
Lõuatõmbed neutraalse- ja pealthaardega,jõutõmme,ka sumo jõutõmme, kangi tõmme kõhtu ettekallutatult,neist esialgu piisab. Aga jah, hea hulk kettaid tuleb koju veeretada ,et tõhusalt jõutõmmet sooritada.

Re: Harjutused seljale

Postitatud: 03. 03. 2019. 21:37
Postitas rai66

Re: Harjutused seljale

Postitatud: 04. 03. 2019. 14:23
Postitas soul
Minul paranes olukord tunduvalt peale seda, kui hakkasin rattaga enne ja pärast trenni mõnest välijõusaalist läbi veerema ja jõudsin seal 10-12 korda koos rattaga lõuga tõmmata, vahele tegin mõned seeriad kätekõverdusi.

Re: Harjutused seljale

Postitatud: 08. 03. 2019. 21:03
Postitas erikr
Plank. Ja mõlemat pidi rõngasse. Nii hästi või halvasti kui välja kukub.

Re: Harjutused seljale

Postitatud: 08. 03. 2019. 21:15
Postitas Dront2
Jah,kerratõmbamine venitab hästi alumised diskid lahti. Põlved tuleb lõuaalla tõmmata,nagu siil ja muidugi tunnetada alaselja venitust. Enne plank,seejärel rippumine ja siis kerra. Täts It.