Filter Maanteekarikasari 2020

Vasta
mi.re
Rattur
Postitusi: 529
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Filter Maanteekarikasari 2020

Postitus Postitas mi.re » 26. 09. 2019. 15:35

Paikka on saanud 2020 Filter Maanteekarikasarja kondikava. Sari saab olema senise 8 etapi asemel kuuest etapist koosnev. Nimelt andmaks rattarahvale ka aega suvel perega koos olemiseks ja tekitamaks natuke hingamisruumi ülekoormatud rattakalendrisse, siis lähevad kõik EJL kalendrisse kuuluvad rattasarjad järgmiseks suveks üle formaadile, et üks sari ei ole rohkem kui 6 etappi. Seal hulgas siis ka Filter Maanteekarikasari, Estonia Cup ja Bosch. Seega on otsutamise koht, et millised kaks senist etappi jäävad jägmise aasta sarjast välja. Igal juhul kuupäevad on paikka saanud ja tänaseks on otsustatud, et üks välja jääv etapp on Pandivere. Teise välja jääva etapi osas on aga valiku võimalus, et kas jätkab Haapsalu või Pärnu. Kumba teie eelistaksite?

Esialgne kalenderplaan 2020:

02.05.2020 – 1. etapp / Mulgi 10. Rattaralli (Mäefiniš)
24.05.2020 – 2. etapp / Elva 35. Rattapäev
07.06.2020 – 3. etapp / Kuusalu 27. Rattaralli
28.06.2020 – 4. etqpp / Pärnu 20. Rattapäev või Haapsalu 20. Rattaralli?
16.08.2020 – 5. etapp / Fakto Auto Tallinna 10. Rahvasõit
22.08.2020 – Finaal / Suure-Munamäe 4. Rattaralli (Mäefiniš)

Läbi on jooksun ka selline põnev idee, et teha hoopis Pärnu-Haapsalu Rattaralli. Linnast linna nagu tuuri etapp. Samas kas see ei tekitaks ülemäära palju logistilisi probleeme osalejatele, et kuidas saada pärast tagasi?

Veel üks võimalus oleks kaks üsna samanäolist rattarallit liita ja toimumiskohaks valida mõni kahe linna vahele jääv asula. Näiteks Lihula.

Ühesõnaga, millised on teie mõtted selles osas?

PKT
Rattur
Postitusi: 125
Liitunud: 04. 11. 2015. 16:02

Re: Filter Maanteekarikasari 2020

Postitus Postitas PKT » 26. 09. 2019. 16:23

Mnjah, hea küsimus. Haapsalu on aastaid nüüd sõidetud ja vahelduseks võiks nüüd mõnda aega Pärnu kandis sõita. Seal on läbi aegade sõidetud päris mitut trassi, võiks iga aasta erinev olla. Mis puutub linnadevahelisse sõitu, siis see oleks huvitav idee, kuid kas siis oleks ainult üks sõit(pikk)? Ja logistiliselt teeks see ikka paganama raskeks olukorra neil, kel autojuhti pole. Või organiseeritakse midagi TRM-i taolist? See viib vist kulud üles ja ei tasu vaeva. Mis Lihulasse puutub, siis ei näe sellel suurt pointi, see midagi ei muudaks.

Griffin
Rattur
Postitusi: 5
Liitunud: 11. 07. 2011. 16:38

Re: Filter Maanteekarikasari 2020

Postitus Postitas Griffin » 26. 09. 2019. 17:02

Eelistaksin samuti Pärnut, mis on vahelduva eduga olnud erinevate korraldajate teha ja kandnud erinevaid nimesid. Selleaastane trass meeldis rohkem kui varasemad (v.a. Pärnu Rattapäeva stardiala kesklinnas paaril eelneval aastal). Eks aeg-ajalt tasub ikka trassi muuta, et ei muutuks üksluiseks.

Pärnu-Haapsalu või vastupidi distantsi puhul oleks logistika keeruline. Siis peaks kindlasti olema võimalus bussiga pärast võistlust tagasi saada stardipaika. Kardan, et osalejaid oleks sellisel juhul vähem, kuigi idee on hea ja tooks vaheldust. Ja mis siis saab lühikesest distantsist?

Kommenteeriks ka etappide järjestust. Isiklikult tundub Viljandi esimese etapina liiga raske, kuna see üks pikimaid ning mägisemaid. Kuigi esimese etapi järel oleks siis tuuriseis põnevam, kuna tekivad kohe vahed sisse. Senine alustaja Kuusalu tundub loogilisem avaetapina.

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 835
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Filter Maanteekarikasari 2020

Postitus Postitas Prommar » 26. 09. 2019. 17:13

Viljandi esimesena poleks jah just ideaalvariant. Karta on, et siis lühendataks distantsi, mis poleks ka eriti tore.

Pärnu ja Haapsalu vahel valides, tänavuse hooaja trasside põhjal, eelistaks pigem Pärnut.
Ja Elva asendaks vanal trassil Pandiverega. :)

Lihula puudus on see, et seal kandis on väiksemaid maanteid suht vähe.

Vasta

Mine “Filter Maanteekarikasari 2019”