I etapp Tähetorni 17. 04. 2019

Vasta
Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11349
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

I etapp Tähetorni 17. 04. 2019

Postitus Postitas erikr » 12. 04. 2019. 21:13

Copy-paste kolmapaev.ee lehelt.



Toimumise aeg: 17. aprill 2019

Koht: Harku mets

Korraldaja: velo clubbers

Raja pikkus: täpsustamisel, ca 6,5 km. Laias plaanis Juba tuttav rada mõne kevadise lihtsustusega. Seekord proovime päripäeva.


Stardipaik: Tähetorni tänava ääres paiknev suur parkla, endisest raudteeülesõidust ca 700 m Harku poole, vasakut kätt.

Start: 17:00 – 20:00 (Ajavõtt finišis ja rajatähistus garanteeritud kuni 21:00)





KOHALEJÕUDMINE:
Kohalejõudmiseks on kaks võimalust – kas otse mööda kitsast vanal raudteetammil kulgevat ja liiklusele avatud Tähetorni tänavat või siis pigem läbi Harku metsa mööda kõvemaid teid. Korraldaja soovitus on tulla mööda Tähetorni tänavat, liiklus ei ole sellel kuigi tihe.

NB! Metsa vahel ühtib kohale jõudmise tee paaril korral võistlusrajaga, PALUN OLLA SEAL TÄHELEPANELIK!

PARKIMINE:
Autoga tulijatel on võimalus jätta auto parklasse, kus paikneb ka stardiala. Parkla täitumise korral palume kasutada endise raudteeülesõidu juures asuvat terviseradade parklat.

TEHNILISUS
Juurikad, kitsad ootamatute pööretega singlid, juurikad, paar kraaviläbimist, juurikad, mõnedki pöörded, mida ei tohi maha magada, juurikad. Tõusunukk või laskumine lõppeb pigem pöördega kui et võimalusega otse sõita. Mõni laskumine nõuab kindlasti tähelepanu. Teataval määral oleme ilmataadi armul, aga sõidule eelnevatel päevadel tõotab päikselist sademeteta ilma. Samas on paljudes kohtades maapind veel külmunud ning päike ning soojus teevad raja hoopistükkis pehmemaks ja märjemaks. Märg juurikas on midagi muud kui kuiv juurikas. Ja nüüd head uudised – rajal kive pole. Kui kummis on piisav rõhk, ei ole võimalik teda lõhkuda. Droppe ja rockgardeneid pole.

TÕUSUD
Harku metsas saaks ju ilma tõusudetagi hakkama, aga see poleks see. Ja kust on üles punnitatud, tuleb ka alla sõita. Aga paraku võib juhtuda, et seejärel keerab rada JÄLLE mäkke tagasi. Reaalselt on Harku metsa mastaapi arvestades 3,5 tõusu. Garmin mõõtis ringi peale kogutõusuks ca 68 meetrit.

KIIRUS
Kiirus on alati suhteline mõiste. Aga see ei ole kiire rada. Pigem on see rada tähelepanelikule ja keskendunud sõitjale, kel hea rajamälu ja raja lugemise oskus. Samas on üksikuid leebemaid lõike, kus on võimalus kas gaas põhja keerata või koguda end ja taastada pulssi enne järgmist kiusliku rajameistri lemmikut.

HIRMU FAKTOR
Sildu-purdeid pole. Hea uudis, mis? Droppe ja rockgardeneid ka mitte. Jäävad paar kraaviläbimist ja keskmisest juurikasemat laskumist. Rajal on ka mõnedki mahalangenud männid.

PÕHIRADA:
Tegu pole Estonian Cup rajaga. Peale viimast tuhatee ületust algab võsas kulgev singel mis algab tervelt 1 km pikk singel ja vabalt möödumise võimalusi napib. Olge siis inimesed ja saage nii seal kui mujal kitsamates kohtades möödumistes kokkuleppele. “Hopp-hopp” või “radaaaa!!!” on kommunikatsiooni eilne päev. Kõik on inimesed, kes rajal. Olgem kreatiivsed ja kommunikatiivsed. Selsamal rajaosal on ka vee-, lume- ja jääoludest tingitud mõningad mugandused.

Arvestagem ka sellega, et mõnedel lõikudel kulgevad põhirada ja lasterada samal joonel. Olgem siis palun tähelepanelikud ja hoolivad ka väiksemate suhtes.


Pilt




LASTE RADA:
Pikkus ca 2,4 km. Kaardil paremal olev pikergune paun pimedas juurikases kuusemetsas jääb ära.


Pilt




RINGIDE ARV:
Lisaks kirjas ka infotahvlil stardialas.

M / M30 / M40 / M50 / M60: 2 ringi
N / N30 / N40: 2 ringi
M16 / N16: 2 ringi
M14 / N14: 1 ring
M12 / N12: 2 laste ringi (esialgne, võib muutuda)
L10: 1 laste ring (esialgne, võib muutuda)


Loodame taas IlmaTaadi heatahtlikkusele.
Kõvema vihma korral tasub enne numbriga üle stardijoone tuiskamist sõidetavate ringide arv registreerimistelgist üle kontrollida.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3401
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Re: I etapp Tähetorni 17. 04. 2019

Postitus Postitas Kuldar » 16. 04. 2019. 21:11

tänan siiralt tundmatuks jäänud töökaid käsi! kes stardiparkla äärses pimekuusikus on rajale mahalangenud puudest kenad ülesõidud ehitanud.
Kolmapäevaku agenda huvides pidi neid pisut mahedamaks tegema, et ka tagasihoidlikuma sõidukogemusega osalejad seal üleliia puterdama ei hakkaks ja sõiduisu ära ei rikuks. Noh nagu kogupere-standardile lähemale või nii, kuigi sel aastal jääb see osa lasterajast välja.

Tegin need nii, et hiljem ilma tööriistadeta ära võtta saaks. Ainult väga kaugele ärge visake, eks neid kolmapäevakuid tuleb seal edaspidigi.
Gravity is a Bitch

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11349
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: I etapp Tähetorni 17. 04. 2019

Postitus Postitas erikr » 16. 04. 2019. 23:20

Veel kaks olulist asja:
1. Tuhateelt kase juurest paremale metsa keerates tuleb singlil arvestada ca 40-50 meetri fätimeeste poolt lumest kokku pressitud jääga. On juba suhteliselt poleeritud. Eriti lastele tasub sõnad peale lugeda.

2. Enda stardiaega planeerides võiksite arvestada suhteliselt varase päikeseloojanguga (20:39). Raja esimene ja viimane veerand kulgevad valdavalt pimedas metsas.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11349
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: I etapp Tähetorni 17. 04. 2019

Postitus Postitas erikr » 17. 04. 2019. 21:29

velo clubbersi mikrokollektiiv tänab rohkearvulise osavõtu eest (252 Villemi sõnul).
Tasus mille nimel töö juurest vaba päev võtta, et jutud enam-vähem tehtud saaks.

T U L E M U S E D
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

parmaat
Rattur
Postitusi: 74
Liitunud: 29. 08. 2009. 23:38

Re: I etapp Tähetorni 17. 04. 2019

Postitus Postitas parmaat » 18. 04. 2019. 07:59

Suurepärane rada. Oli kõike head ja raputavat! 5+ rajameistrile! Tänud!

antix
Rattur
Postitusi: 37
Liitunud: 06. 07. 2011. 20:09

Re: I etapp Tähetorni 17. 04. 2019

Postitus Postitas antix » 18. 04. 2019. 09:39


elgreen
Rattur
Postitusi: 4
Liitunud: 12. 04. 2015. 21:14

Re: I etapp Tähetorni 17. 04. 2019

Postitus Postitas elgreen » 18. 04. 2019. 10:21

hea rada. aitah korraldajatele!

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 2912
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Re: I etapp Tähetorni 17. 04. 2019

Postitus Postitas tarmo » 18. 04. 2019. 12:04

Korralik juurikaravi oli. Nagu ikka Harkus. Fätiga oleks seal ilmselt kõige mugavam möllata. Lendasin peale ilma ringiga tutvumata ja seal raja alguse poole, kus oli 2 palgihunnikut järjest, oli mul hoog igaks juhuks väike ja jäin teise palgihunniku peale kõõluma. Umbes nagu oleks paadiga karile sõitnud. Muidu möödus kõik üsna sujuvalt. Üks kollases särgis naisterahvas kukkus külili selle peale kui ütlesin talle aitäh kõva häälega möödalaskmise eest. :D Esimene ring tundus, et sõidan ainult juurikalt juurikale, kuid teisel ringil tundus juba, et sai ka sujuvamalt liikuda. Üllatusena tuli esimene ring 10 sek kiirem. Arvan, et Harku on kõige tehnilisem rada kogu sarjas, sest vähe on nei kohti kus saad lihtsalt vajutada või tirri lasta nii, rada hoolsalt ei jälgi. Kui juurikas ei karista, siis teeb seda mõni auk või ei mahu hooletusest lenksuga kahe puu vahelt läbi.

MarttiM
Rattur
Postitusi: 793
Liitunud: 31. 07. 2009. 14:07

Re: I etapp Tähetorni 17. 04. 2019

Postitus Postitas MarttiM » 18. 04. 2019. 13:36

Mina tahaks ka kiidulaulu ja tänusõnadega ühineda. Erilised tänud rajameistrile halastuse eest, et mõned tõusud välja jäid! Rada oli üllatavalt kuiv ja sel ajal kui mina sõitsin oli rajal liiklus kuidagi eriti sujuv, eriti arvestades seda, et osalejaid oli ju omajagu. Ilm oli ka ju mega. Esimene lühikese vormi ilm.

Täielikku naudingut rikkusid üksnes tehnilised probleemid keti hüplemise ja käikariga, aga see on isiklik tragöödia ja isikliku laiskuse tagajärg.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11310
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: I etapp Tähetorni 17. 04. 2019

Postitus Postitas Mati » 18. 04. 2019. 17:29

Korraldusosakonnast tänud ka minu poolt üllatavalt rohkearvulise osalejaskonna võtmes! Tublid olite! Medtöötajal oli ka täiesti maha visatud õhtupoolik.

SIISKI, peab siin hooaja alguses käima üle rajaviisakus teema. Ehk siis taas möödasõitudega seoses.
Sattusin nimelt peale kui üks noorte klassi sõitja soovis mööduda ühest daamide klassi sõitjast. Noormes - "Rada"!", daam "Ei ole siin mingit "rada", möödu kus saad". Situatsioon toimus keskmise tõusu peal singlil, kus kiiruste vahe oli selge ja ruumi kõrvale tõmbumiseks ka. Kokkuvõttes eksisid käitumises mõlemad :!:

Kordame üle :idea:
1. Mööduja ütleb viisakalt kummalt poolt (paremalt, vasakult) soovime mööduda, valides selleks ka hea koha :!: Peale möödumist tänab :!: Väldime rõkkeid stiilis "RADA", "TEED", "EEST".
2. Möödutav annab esimesel võimalusel teed kiiremale, eriti kui selleks on viisakalt soovi avaldatud :!: Ei pea põõsasse hüppama, kuid võimalusel kõrvale tõmmata võiks küll.

Korduvad mustrid võivad avalduda protokollis lühidalt - DSQ :!:
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11349
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: I etapp Tähetorni 17. 04. 2019

Postitus Postitas erikr » 18. 04. 2019. 18:34

Jah.

Olin terve õhtu lasteraja teeületusel, kus ka kohe oli selle raja ärevaim tõus.
Paraku juba päris noortelt kõlab aeglasematele RADA!!! ja seda väga nõudlikult.

Treenerid võiks teema oma gruppides üle käia.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Vasta

Mine “Škoda maastikuratta kolmapäevakud 2019”