Filter Maanteekarikasari 2018

mi.re
Rattur
Postitusi: 499
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas mi.re » 26. 09. 2017. 10:03

Aeg on niiikaugel, et on viimane aeg hakata paika panema FIlter Maanteekarikasarja 2018 aasta plaane. Seetõttu on just nüüd see õige hetk, kus on oodatud kõik ettepanekud - hetkel saame neid arvesse võtta ja rakendada :)

Seega, mõningatest muudatustest on juttu olnud juba, kuid kui kellegi on veel ettepanekuid, ideid ja mõtteid, siis oleks need ülimalt teretulnud :)

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11096
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas Mati » 26. 09. 2017. 10:38

Mihkel, aga pane palun siia juba koondina kirja need ettepanekud/mõtted, mis on teistest teemadest jooksvalt esile kerkinud :idea:
velo clubbers
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
rootsrai
Rattur
Postitusi: 53
Liitunud: 25. 06. 2013. 17:11

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas rootsrai » 26. 09. 2017. 17:50

võiks juurde lisada karksi-nuia rattaralli, juba selle pika ca 900 m 7% tõusu pärast "ürgorust-kultuurikeskuseni"(2 a pole peetud ja enne seda oli teise sarja all) Radu võib ju planeerida ka sellise põhimõttega ,et järsemad tõusud jääksid algusesse, mis jagaks ratturid kohe oma võimetele vastavaks gruppideks ja sõit muutuks algusel juba ohutumaks.

Kasutaja avatar
velonaut
Rattur
Postitusi: 47
Liitunud: 11. 11. 2015. 23:45

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas velonaut » 26. 09. 2017. 18:47

* toetan Rootsrai mõtet, tal hea ettepanek Karksi-Nuia osas.
* võistlus võimaluse korral ringil, 2-3 ringi, kus maasikad selektsiooni ära teeks.. praegune panustamine "mägedele" on mõistlik.
* punktisüsteemi pole mõtet muuta kuid võib katsetada väljapakutud ajalist arvestust ntx selliselt et halvim sõit arvestatakse maha.. võibolla oleks sellel perspektiivi?

bke
Rattur
Postitusi: 13
Liitunud: 24. 04. 2016. 19:10

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas bke » 26. 09. 2017. 19:09

+1 Karksi-Nuia ettepanekule. Arvan ka, et kus vähegi võimalik võiks lõpujoon tõusu otsas olla, et sõidu lõppu nii ohutumaks kui ka huvitamaks muuta.

gliff
Rattur
Postitusi: 140
Liitunud: 13. 05. 2013. 16:50

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas gliff » 26. 09. 2017. 20:58

Ma ei tea, kas see on võimalik, arvestades teisi võistlusi, aga sõidud võiks äkki natuke ühtlasemalt jaotuda hooaja vältel.
Praegult on seis küll selline, et enamus MNT sõidud jäävad kevadesse ja siis pikad pausid.
Seda täitsa toetan, et tõusud võiks olla juba suht raja algul sees, et mingid võrdsemad grupid tekiks.
Aga meie lapikul maal see muidugi alati pole kerge ülesanne korraldajale.

PKT
Rattur
Postitusi: 119
Liitunud: 04. 11. 2015. 16:02

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas PKT » 26. 09. 2017. 21:26

Sellega peab nõustuma, et võistlused võiksid ühtlasemalt jaotuda järgmisel hooajal või siis mõni etapp juurde tulla peale juunit. Näiteks eelnevalt pakutud Karksi-Nuia oma. Võib olla mainida veel turvalisuse teemat. Iga suurema grupi (ca 40 sõitjat) jaoks võiks turvaja ees olla, aga eks seda ole ka varasemalt arutatud juba. Ka stardigruppide moodustamisest on siin foorumis juba arutelu toimunud, nii et seda üle kordama ei hakka ja jään huviga ootama lõplikku lahendust.

Tr11
Rattur
Postitusi: 165
Liitunud: 01. 09. 2008. 18:55

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas Tr11 » 27. 09. 2017. 09:25

Toetan eelpoolkõnelejaid - juuli keskel, lõpus ja/või augusti alguses võiks kindlasti olla üks-kaks ägedamat etappi (puhkuste aeg ju, kõigil aega palju kaugemale sõita, sõiduvorm hea), näit see Karksi-Nuia etapp 2-3 ringi peal. Ja kindlasti võimaluse korral mäefinišid, nagu Viljandis! Ohutu ja samas põnev nii sõitjatele, kui pealtvaatajatele. Ja fotograafid saavad teha toredaid pilte "surnud rebase naeratusega" finišeerijatest.

gliff
Rattur
Postitusi: 140
Liitunud: 13. 05. 2013. 16:50

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas gliff » 03. 10. 2017. 16:33

Võistluste asukohtade kaarti vaadates jääb silma, et ruumi on uusi trasse sarja võtta küll, kui ainult korraldaja seda muidugi teha jaksab.
Keset Eestit suur tühi auk, kuhu mahub 3 maakonda. Muidugi pole seal mingeid suuri mägesi võtta, aga samas on kindlasti võimalik sõita teedel, kus liikluskoormus suhteliselt väike ja seega korraldajale ehk natuke lihtsam ja äkki odavamgi.
Võistluskeskuse peaks ju saama üles panna kuhu iganes, kus on ruumi ja mingi infrastruktuur?

Vaatan, et väga napilt on ettepanekuid. Samas, kui on midagi otsustatud, tuleb arvamusi ja pigem vastuarvamusi hunnikus ;)

mi.re
Rattur
Postitusi: 499
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas mi.re » 05. 10. 2017. 12:22

Peale mõningast eemal olekut nüüd ka minupoolne info viimaks. Nimelt lauale seatud ideed ja mõtted:

1) Loobuda eraldi naiste sõidust. Jääks järgi pikk sõit, kuhu tekib ka üks absoluut naisteklass ning lühike sõit, kus on täisealiste sõit ja noorte sõit. Noorte sõit hõlmab siis nii poisse kui tüdrukuid U19 ja nooremaid lühikesel distantsil.

2) Sari kaheks. Jääks järgi suured etapid, kus on kogu tilu-lilu ning väikesed etapid, mis on soodne treeningvõistlus neile, keda ei huvita muu melu asja ümber, vaid soovivad võimalikult soodsa osalustasu eest võistelda.

3) Loobuda grupifinišis kõigi kohtade pundis välja võtmisest. Üks punkt saab ühe aja ja ühe koha. Sarja kokkuvõttes on oluline on seega eest ära sõita, mitte finišit teha.

4) Lisada sarja üks proloog või temposõidu etapp. (seotud eelmise ideega, et aasta lõpuks paljudel sama palju punkte poleks.

5) Teha sarja pikemaks. Lisada etappe juurde suve teise poolde.

6) Teha sarja lühemaks, kuna rattaüritustest on niigi uputus.

7) Eelistada mägiseid etappe, mäetipu finišiga etappe. Näiteks Karksi-Nuia etapp.

8) Stardigruppide korraldus muuta. Esimesse gruppi saaks hooaja kokkuvõttes kõrgeimal possal olijad + eliidi litsentsi omanikud.

9) Rohkem mototurvasid.

10) Velotuuri põhimõttel koondarvestus

___________________
Mis tänaseks on otsustatud:
Punkt nr 1 - naiste sõit tänasel kujul ei jätku. Tuleb naiste absoluutklass pikale sõidule ning lühikesele jään noorte sõit, mis hõlmab ka tüdrukuid ja täisealiste sõit. Küsimus on, kas noorte sõit on U15 ja U17 või lisaks ka U19. Samas M-U19 on nagunii juba pikal distantsil. M-U19 lühikesel pole Eesti selle vanuse tipud, vaid pigem rahvasportlased.

Punkt 2 mitte teostada - sarja kaheks ei tee. Jätkab ikkagi üks sari.

Punkt 5 mitte teostada - etappe juurde teha pole mõistlik. Kui vaadata rattakalendrit, siis on hirmus tegemine, et ka tänased 6 + finaal kuhugi mõistlukult ära paigutada. Maastikusõite on nii palju ja järjest tuleb juurde, et need hõivavad kogu suve. Maanteesõitude tegemine on aga väga kallis lõbu ja see vajab kriitlist massi, et seda ära majandada. Muidugi alati saaks ka oslustasu taevasse kergitada ja teha võistluse ka 100...200 osalejale, ent vaevalt et osalustasu kergitamine populaarne mõte oleks. Seega etappe juurde ei toodaks. Ka suve teise poolde etappide nihutamine on komplitseeritud, kuna statistika läbi aastate räägib seda keelt, et peale jaanipäeva osalejate arvud hüppeliselt vähenevad. Seega majanduslikult pole see jätkusuutlik.

Punkt 8 - 100% otsustatud pole, kuid 90% muudame stardigruppide korda. Ühes stardis on meil tänavuse põhjal parimatel etappidel veidi ole 200 osaleja. See maanteesõidus ei eelda rohkem kui kahte gruppi. Esimese grupiga võiks sari siiski premeerida stabiilseid osalejaid, seega ka üldarvestuse peale sõitvaid osalejaid, samuti tänaseid tippsportlaseid. Seega esimene grupp oleks koondarvestuse top 100 hulgas olevad ratturid + eliidi litsentsi omanikud.

Lisaks võib etteruttavalt öelda, et päris kindlasti on tulemas ka muutuseid sarja etappides. Haanja Rattaklubi on otsustanud võtta korralduselainelt aja maha ning seega tänane Võru etapp ei jätka. Et ei hakkaks levima minegid kuulujutte, siis olgu ka rõhutatud, et mingit tüli või riidu ei ole. Aerobike tänab Haanja Rattaklubi aastate pikkuse meeldiva koostöö eest. Ausõna, see oli väga meeldiv ja mingeid tülisid meil omavahel olnud pole. Iga projekt lihtsalt ühel päeval muutub väsitavaks ning on mõistetav, et inimesed, kelle jaoks see pole põhitöö, soovivad peale 12 korraldusaastat väikest puhkust.
Võrumaa teed aga Filter sarjast tühjaks siiski ei jää. Usume, et mägede etapp on sarjale siiski vajalik ning täna julgen välja öelda, et Võrri koha täidab viimati 2010 aastal toimunud Suure-Munamäe rattaralli, kus võistlejaid ootab eest Eesti pikim asfalttõus - finiš paikneb Suure-Munamäe torni kõrval.
Kindlasti jätkavad sarjas Kuusalu, Elva ja Viljandi etapid. Küsimus on, et mida teha Haapsalu ja Pandiverega. Ise-enesest on tegu siledate ja paljude hinnangul igavate radadega. Samas on neid asulates jällegi väga hea koostöö sarja ja kohapealse korraldaja vahel, mistõttu oleks neid etappe hüljata inimlikust aspektist kahju. Haapsalu on ju ka ainuke Filter Maanteekarikasarja etapp, mis on sarjas olnud kõige esimesest hooajast alates. Seega meie reliikvia. Teisalt jällegi Haapsalust mägesid ei leia, otsi paju tahad. Samuti on tänane Haapsalu finiš väga kiire ja seega ei ühti kontseptsiooniga, et finišid võiksid ohutuse kaalutlusel kulgeda pigem ülesmäge ja olla seega väiksemate kiirustega.

Eraldistardi lisamise osas ja pundiaegade kasutamise osas on otsad lahtised. Tahaks ära proovida, kuid samas on siin palju küsitavuseid. Kui kõik saavad pundi koha ja aja, siis väib juhtuda nii, et punktide erinevused tulevad kolosaalsed. Näiteks esimesed 107 saavad kõik võitja 11. koha punktid ning 108, kes kaotav v-b 1 minuti pundile, saab 109. koha punktid. See võtab ära motivatsiooni edasi ponnistada.
Samas uus idee, mis tulnud on, on see, et eraldistardi siiski mitte sarja panna, kuid mäetipu finišiga sõitudel (Viljandi ja Suur-Munamägi) võtta ikkagi kõik kohad ja ajav välja. Teistel siledamatel etappidel rakendada pundi aega.

lainel
Rattur
Postitusi: 43
Liitunud: 05. 03. 2006. 13:08

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas lainel » 05. 10. 2017. 13:39

Haapsalu ja Pandivere võiksid ikkagi jääda. Pandivere lihtsalt vana raja peale tagasi.

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 713
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas Prommar » 05. 10. 2017. 15:21

mi.re kirjutas:Usume, et mägede etapp on sarjale siiski vajalik ning täna julgen välja öelda, et Võrri koha täidab viimati 2010 aastal toimunud Suure-Munamäe rattaralli, kus võistlejaid ootab ees Eesti pikim asfalttõus - finiš paikneb Suure-Munamäe torni kõrval.


(y) (y) (y) Aasta parim uudis.

Mina olen unistanud ka rattarallist Otepää ümbruses. Otepää-Saverna tee tõusudekaskaad ja pikk laskumine on üks parimaid asju mida Eestis maanteerattaga teha saab. Samas mõistan, et täiesti uued etapid pole praegu teema.

Tasase maa finišid pole viimasel ajal vist väga ohtlikud olnud, kõiki ei peagi ära kaotama. Haapsalus pannakse mujal hunnikusse (kuskil selles piirkonnas on teel suur kühm, kus võiks lausa vilega turvaja olla, seal on mitu korda külakuhja tehtud), samas pole seal ka väga palju valikuvõimalusi trassi koostamiseks. Pandiveres on võimalikke variante rohkem.

Küsimus: kui pundist põgeneja saab näiteks 65. koha, kas siis pundis saavad kõik 66. koha punktid või 96. koha punktid?

Üks võimalus punktiarvestuses vett segada ja sõitu põnevamaks muuta, oleks vahefinišid kus jagataks mingi kogus üldarvestuse punkte. Kui oleks finišit läbiv ring, nagu Kuusalus ja Elvas sel aastal, poleks vaja eraldi ajavõtupunktigi teha.

gliff
Rattur
Postitusi: 140
Liitunud: 13. 05. 2013. 16:50

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas gliff » 05. 10. 2017. 18:52

Olen nõus, et Pandivere tagasi vanale rajale, mis oli ikka tunduvalt etem selle aasta suht kehva teekattega igavast sõidust.
Haapsalu etapi alles jäämise poolt olen ka kahe käega, kuna mingi sileda maa sõit peaks ju ka ikka olema, kus hea tuule korral pole sõit sugugi igav.
Motomehi näeks muidugi hea meelega rohkem rajal, aga eks see on ju ka kulu.
Muidugi vaadates igal etapil rattaparki, ei tohiks väike hinnatõus küll väga kedagi mõjutada, eriti terveks hooajaks registreerimisel.
Noortel ja vanadel ehk võiks hind samaks jääda, aga et elu nagunii pidevalt kallineb, siis ei saa ju korraldada üritust püsiva hinnaga ainult seetõttu, et inimesed on harjunud just selle summaga.
Selle üle muidugi ka hea meel, et lõunaosariikidesse ikka etapp alles jääb ;)

mi.re
Rattur
Postitusi: 499
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas mi.re » 05. 10. 2017. 23:53

Esialgse plaani järgi võiks olla kalender siis selline:
05.05.2018 – 1. etapp / Kuusalu 25. Rattaralli
20.05.2018 – 2. etapp / Elva 33. Rattapäev
03.06.2018 – 3. etapp / Mulgi 8. Rattaralli
23.06.2018 – 4. etapp / Haapsalu 18. Rattaralli
14.07.2018 – 5. etapp / Pandivere 28. Rattaralli
19.08.2018 – 6. etapp / Suure-Munamäe 2. Rattarali
02.09.2018 – Fakto Auto Tallinna 8. Rahvasõit / Filter Maanteekarikasarja finaal

Muidugi suurim küsimärk on ilmselt 23. juuni. Millised on mõtted selles osas. Kas on mõistlik plaan sõita hommikul rattaralli ja õhtul jaanituld pidada? Samas igal pool mujal on kalendris nii hull rebimine, et no ei tundu kuskilt mõistlikku kuupäeva.

TairKibal
Rattur
Postitusi: 303
Liitunud: 24. 04. 2010. 20:46

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas TairKibal » 06. 10. 2017. 05:00

19.08 on Rõuge rattamaraton...
Pole eriti mõeldav et kaks trassi omavahel mõnes kohas ristuvad
..............

PKT
Rattur
Postitusi: 119
Liitunud: 04. 11. 2015. 16:02

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas PKT » 06. 10. 2017. 06:55

mi.re kirjutas:Esialgse plaani järgi võiks olla kalender siis selline:
05.05.2018 – 1. etapp / Kuusalu 25. Rattaralli
20.05.2018 – 2. etapp / Elva 33. Rattapäev
03.06.2018 – 3. etapp / Mulgi 8. Rattaralli
23.06.2018 – 4. etapp / Haapsalu 18. Rattaralli
14.07.2018 – 5. etapp / Pandivere 28. Rattaralli
19.08.2018 – 6. etapp / Suure-Munamäe 2. Rattarali
02.09.2018 – Fakto Auto Tallinna 8. Rahvasõit / Filter Maanteekarikasarja finaal

Muidugi suurim küsimärk on ilmselt 23. juuni. Millised on mõtted selles osas. Kas on mõistlik plaan sõita hommikul rattaralli ja õhtul jaanituld pidada? Samas igal pool mujal on kalendris nii hull rebimine, et no ei tundu kuskilt mõistlikku kuupäeva.

23.06 on tõesti huvitav kuupäev ja iseenesest oleks see päris hea, hommikul võistlus ja õhtu pidu. Oleneb palju on neid, kes on Jaanipäevaks kuskile juba eelnevalt ära sõitnud, näiteks saartele. Aga usun, et enamus saavad oma asju sättida nii, et jaanirattaralli ka ära pidada.

mi.re
Rattur
Postitusi: 499
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas mi.re » 06. 10. 2017. 10:55

TairKibal kirjutas:19.08 on Rõuge rattamaraton...
Pole eriti mõeldav et kaks trassi omavahel mõnes kohas ristuvad


Suhtlesin enne kalendri paika panekut Ivariga, ning leppisime temaga kokku, et Rõuge MTB maraton liigub laupäevale ning Suure-Munamäe sõit saab siis toimuda pühapäeval. See, et enne MTB sõit ja järgmine päev MNT samas piirkonnas on loogilisem järjekord. Lisaks, 20. toimub ka Granfondo, kuhu tõenäoliselt on samuti minemas hulk Filtri osalejaid. Rääkisin ka Juhansoniga, tehes ettepaneku, et Granfondo võiks toimuda suuna. Tartu-Tallinn. Siis oleks inimesel võimalik osaleda mõlemal nii, et pühapäeval Munamäe sõit ning seejärel järgmine päev tartust tagasi Tallinnasse rattaga.

Kui aga mingil põhjusel ei peaks Rõuge maraton end siiski saama laupäevaks nihutada, siis tõstame Munamäe sõidu laupäevaks. Samale päevale need igal juhul ei jää.

mi.re
Rattur
Postitusi: 499
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas mi.re » 06. 10. 2017. 10:56

PKT kirjutas:
mi.re kirjutas:Esialgse plaani järgi võiks olla kalender siis selline:
05.05.2018 – 1. etapp / Kuusalu 25. Rattaralli
20.05.2018 – 2. etapp / Elva 33. Rattapäev
03.06.2018 – 3. etapp / Mulgi 8. Rattaralli
23.06.2018 – 4. etapp / Haapsalu 18. Rattaralli
14.07.2018 – 5. etapp / Pandivere 28. Rattaralli
19.08.2018 – 6. etapp / Suure-Munamäe 2. Rattarali
02.09.2018 – Fakto Auto Tallinna 8. Rahvasõit / Filter Maanteekarikasarja finaal

Muidugi suurim küsimärk on ilmselt 23. juuni. Millised on mõtted selles osas. Kas on mõistlik plaan sõita hommikul rattaralli ja õhtul jaanituld pidada? Samas igal pool mujal on kalendris nii hull rebimine, et no ei tundu kuskilt mõistlikku kuupäeva.

23.06 on tõesti huvitav kuupäev ja iseenesest oleks see päris hea, hommikul võistlus ja õhtu pidu. Oleneb palju on neid, kes on Jaanipäevaks kuskile juba eelnevalt ära sõitnud, näiteks saartele. Aga usun, et enamus saavad oma asju sättida nii, et jaanirattaralli ka ära pidada.


Siin tekib kindlasti ka mõttekoht, et milline etapp peaks 23. olema. Hetkel sai just saartele minejate peale mõeldes pandud sinna Haapsalu, sest see oleks justkui tee peal Hiiumaale või Saaremaale minnes. Saab sõita Haapsalu sõidu ära ning siis minna otse praamile edasi.

jonathan
Rattur
Postitusi: 58
Liitunud: 01. 07. 2016. 11:51

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas jonathan » 06. 10. 2017. 15:11

mi.re kirjutas: Rääkisin ka Juhansoniga, tehes ettepaneku, et Granfondo võiks toimuda suuna. Tartu-Tallinn. Siis oleks inimesel võimalik osaleda mõlemal nii, et pühapäeval Munamäe sõit ning seejärel järgmine päev tartust tagasi Tallinnasse rattaga.
.

See oleks supper ;)

gliff
Rattur
Postitusi: 140
Liitunud: 13. 05. 2013. 16:50

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas gliff » 06. 10. 2017. 17:37

Munamäge sõidaks parema meelega laupäeval, kui pühapäeval.
See aasta oli ka ikka väga positiivne üllatus, kui Võrr oli laupäevasel päeval ja sai rahumeeli pikemaks lõunaosariikidesse jääda. Ja ma ei usu, et Rõuge rattamaratonile see kuidagi halvasti mõjuks, kui eelmine päev osa rahvast ennast maanteel soojaks sõidab :)
Muidugi liikluse mõttes on pühapäev parim päev MNT sõitude korraldamiseks, aga ise olen küll seda meelt, et mida rohkem on sõite laupäeval, seda parem.

Kasutaja avatar
dr Holden
klassik
Postitusi: 2448
Liitunud: 14. 05. 2004. 11:25

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas dr Holden » 06. 10. 2017. 19:08

Otsustage siis ise ära, kummal päeval mnt- sõitu teha tahate! Mul pole vahet! Meil peale etappi suur sarja lõpupidu ka....

Ja kalendri kuupäeva nihutamist/muutmist tuleb rääkida sarja pealiku Ennoga.

Jaagu
Rattur
Postitusi: 148
Liitunud: 22. 07. 2012. 01:08

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas Jaagu » 06. 10. 2017. 20:31

Jaanilaupäevaks etapp kavandada on, ütleme nii, et "huvitav". Saan rääkida ainult enda eest, aga kui valikus on kas kogupereüritus ehk jaaniõhtu või minu kitsalt isiklik rattaharrastus, siis jääb minul Haapsalus osalemata. Kahju.
Miks üldse Haapsalu nädala võrra ettepoole tõstma pidi?

PKT
Rattur
Postitusi: 119
Liitunud: 04. 11. 2015. 16:02

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas PKT » 06. 10. 2017. 21:38

23.10 on ok

mi.re
Rattur
Postitusi: 499
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas mi.re » 06. 10. 2017. 23:40

dr Holden kirjutas:Otsustage siis ise ära, kummal päeval mnt- sõitu teha tahate! Mul pole vahet! Meil peale etappi suur sarja lõpupidu ka....
Ja kalendri kuupäeva nihutamist/muutmist tuleb rääkida sarja pealiku Ennoga.


Jääks siis vast ikkagi telefonis kõneldud variandi juurde, et MTB sõit oleks laupäeval ja maanteesõit pühapäeval : )

Kasutaja avatar
dr Holden
klassik
Postitusi: 2448
Liitunud: 14. 05. 2004. 11:25

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas dr Holden » 10. 10. 2017. 10:32

mi.re kirjutas:
dr Holden kirjutas:Otsustage siis ise ära, kummal päeval mnt- sõitu teha tahate! Mul pole vahet! Meil peale etappi suur sarja lõpupidu ka....
Ja kalendri kuupäeva nihutamist/muutmist tuleb rääkida sarja pealiku Ennoga.


Jääks siis vast ikkagi telefonis kõneldud variandi juurde, et MTB sõit oleks laupäeval ja maanteesõit pühapäeval : )
Ma ei suutnud kuidagi meenutada, miks oli Rõuge pandud esialgses versioonis pühapäeva peale, kuigi parema meelega teeks laupäeval! Täna tuletati meelde ning 20. Rõuge rattamaraton toimub 19. augustil 2018!

mi.re
Rattur
Postitusi: 499
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas mi.re » 14. 10. 2017. 11:17

Jaagu kirjutas:Jaanilaupäevaks etapp kavandada on, ütleme nii, et "huvitav". Saan rääkida ainult enda eest, aga kui valikus on kas kogupereüritus ehk jaaniõhtu või minu kitsalt isiklik rattaharrastus, siis jääb minul Haapsalus osalemata. Kahju.
Miks üldse Haapsalu nädala võrra ettepoole tõstma pidi?


Haapsalu pole nihkunud mitte nädala ettepoole või nädala edasi võrreldes eelmise aastaga. Eelmise aastaga võrreldavana peaks toimuma Haapsalu 16. juunil 2018. Muudatuse põhjus on kalendrisurve muude ürituste poolt, kes on hulgakesti ennast just sellele ajale seadnud. Nädalavahetusell 16/17 juuni toimub ühel päeval Estonian Cup sarja etapp, etisel päeval Bochi etapp. Lisaks veel on Otepää Trismile Ironman kolinud sellele nädalavahetusele ja võib oletada, et paljud maanteeratturid osalevad seal meeskondlikul triatlonil.

See on muidgi väga põhimõtteline küsimus, et kas Filter sari peaks olema see, kes paneb oma etapid sinna, mis kõigist teistest üle jääb või võiks korraldajad rohkem arvestada niiöelda traditsioonidega ja teha oma üritused aastast-aastasse samadel nädalavahetustel. Siis jääks see üritustega ringi liikumine ära. Lisaks veel on üsna prognoosimatu, kumb tähendab ürituse jaoks suuremat kadu - kas olla samal päeval mitme teise suure ratturitele suunatud üritusega või olla rattakalendris tühjal päeval, ent kattuda Jaanipäevaga. Otsus sai hetkel tehtud viimase kasuks, kuna rattaüritus on hommikune ettevõtmine, Jaaniõhtu aga õhtune ettevõtmine. Seega need otseselt ei välista teineteist, kuigi eks loobujaid tuleb paratamatult omajagu : /

Kalender hetksesisuga (Kuigi tõenäoliselt rohkem muudatusi ei tule, siis lõplikult lukku saab see hiljemalt rattalaadaks). Võrreldes enne avaldatuga on siis Munamäe sõit kolinud laupäevale.

05.05.2018 – 1. etapp / Kuusalu 25. Rattaralli
20.05.2018 – 2. etapp / Elva 33. Rattapäev
03.06.2018 – 3. etapp / Mulgi 8. Rattaralli
23.06.2018 – 4. etapp / Haapsalu 18. Rattaralli
14.07.2018 – 5. etapp / Pandivere 28. Rattaralli
18.08.2018 – 6. etapp / Suure-Munamäe 2. Rattarali
02.09.2018 – Fakto Auto Tallinna 8. Rahvasõit / Filter Maanteekarikasarja finaal

Kasutaja avatar
riho
hobisportlane
Postitusi: 3714
Liitunud: 11. 09. 2003. 17:26

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas riho » 14. 10. 2017. 12:45

mi.re kirjutas:
Jaagu kirjutas:kui valikus on kas kogupereüritus ehk jaaniõhtu või minu kitsalt isiklik rattaharrastus, siis jääb minul Haapsalus osalemata.


on üsna prognoosimatu, kumb tähendab ürituse jaoks suuremat kadu - kas olla samal päeval mitme teise suure ratturitele suunatud üritusega või olla rattakalendris tühjal päeval, ent kattuda Jaanipäevaga.
Eks otsuste langetamise aluseid on mitmeid. Mina vaatan esimena millistel nädalavahetustel ma võistelda saan ja pärast seda millised võistlused siis toimuvad. Jaanilaupäeva (ning jõulu) lähedal asuv nädalavahetus on minul pereinimesena tavaliselt "ei saa" kategoorias.

Nädal varem eelistaksin EC-le, Boschile ja Trismilele tõenäoliselt Filtrit.

jonathan
Rattur
Postitusi: 58
Liitunud: 01. 07. 2016. 11:51

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas jonathan » 14. 10. 2017. 15:00

Mina olen ka pereinimene ja pean väga lugu peresündmustest, aga samas olen ma ka tubli harrastusrattur, kes ei talu mõtet, et peab ütlema rattavõitlusele "ei saa".

Kiidan korraldajate julget otsust ja panna etapp 23.06. Parem ikka, kui nt. 24.06.

mi.re
Rattur
Postitusi: 499
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas mi.re » 17. 10. 2017. 00:44

Kalender sai juba postitatud, postitan nüüd ka analüüsimise läbinud Filter Maanteekarikasarja uuenduste nimistu. Tõsi, seda, et kõik päris lõplik on, veel ei kinnitaks - andke ka ise selles osas tagasisidet. Kuni rattalaadani saame veel muudatusi teha. Igal juhul uusi mõtteid ja suundi on tänavu rohkem kui mitmel möödunud hooajal kokku. Seega usun, et ma ei liialda, kui ütlen, et Filter Maanteekarikasari saab uue hingamise. loodetavasti meelitab rattaradadele tagasi ka need sportlased, kes on viimasel kahel hooajal loobunud. PS! Lõplik uuenduste valik sisaldab ka asju, mida varasemalt postitatud loetelus üldse ei olnudki, näiteks seenioride vanuseklassid iga 5 aasta tagant.

1) Muutuvad paremusjärjestuse koostamise põhimõtted!
Alates hooajast 2018 koostatakse sõltuvalt etapi iseloomust etappide protokollid kas grupifiniši või mäefiniši põhimõtel.
- Mäefinišiga etappidel - Viljandi ja Suure-Munamäe - fikseeritakse lõpuprotokollis kõik võistlejad oma koha ja punktidega. Kõik kohad võetakse ükshaaval fotofinišiga välja.
- Sileda finišiga etappidel - Kuusalu, Elva, Haapsalu, Pandivere, Tallinn - fikseeritakse lõpuprotokollis oma koha ja punktidega 12 absoluutarvestuse esimest võistlejat. Ülejäänud võistlejate puhul rakendatakse grupifiniši pritsiipi, lähtudes põhimõttest, et ühes grupis finišeerunud võistlejad jagavad omavahel selles grupis välja antud kohtasid ja punkte. Grupi liikmeks loetakse võistleja juhul, kui tema kaotus eessõitjale on väiksem kui 3 sekundit. Näiteks, kui toimub suur grupifiniš etapi võidu peale 50 mehelises grupis, siis 12 esimest saavad oma koha ja punktid. Ülejäänud jäävad aga jagama 13.-50. kohta, jagades omavahel võrdselt ära 13.-50. koha punktid. Saadav punktisaak ümardatakse täisarvuliseks lähtuvalt matemaatika reeglitest.

Sellest lähtuvalt muutuvad ka absoluutarvestuse parimatele jagatavad preemiapunktid. Kuna grupiaegadest tulenevalt muutuvad punktide vahed prognooside kohaselt senisest palju suuremaks, siis vähenevad esitosina kohtadele osaks saavad preemiapunktid. Esikoht saab vais 12 preemiapunkti, teine koht 11 preemiapunkti jne. Täpsem punktitabel on toodud välja sarja juhendis.

2) Lisandub velotuuri arvestus, kus auhinna saavad kõik lõpetajad!
Lisaks klassikalisele punktidepõhisele koondarvestusele peetakse tänavu sarjas palleelselt ka velotuuri arvestust, kus etappide võistlusajad summeeritakse ning tekib eraldi pingerida. Paralleelselt peetakse velotuuri arvestust nii pikal, lühikesel kui ka noorte sõidul. Velotuuri arvestuses lõpetamiseks on vajalik finišeeruda kõigil sarja etappidel ühel ja samal distantsil. Võistlejad, kes sõidavad näiteks osadel etappidel pikka distantsi, osadel lühikest distantsi, ei osale velotuuri arvestuses. Velotuuri arvestust peetakse vaid individuaalses absoluutarvestuses, vanusegruppide arvestust ja meeskondliku arvestust seal ei ole. Velotuuri arvestuses autaustatakse vaid sarja kokkuvõttes. Karikaga autasutatakse absolluutarvestuse kolme kiireimat meest ja ühte kiireimat naist. Esemelise auhinnaga autasustakse aga kõiki lõpptulemuse kirja saanud võistlejaid. Vaata täpsemalt juhendi punktidest 18. ja 19.4.

3) Naiste sõit liitub teiste distantsidega!
Hooajal 2018 avaneb taas võimalus naistel ja meestel koos startimiseks - muutub võistlusstartide korraldus:
- Pikale sõidule tekib üks naiste absoluutklass.
- Lühikesel distantsil muutub senine meeste sõit lühikeseks täisealiste sõiduks, hõlmates nii meeste kui naiste klasse vanuses M/N-U30 ja vanemad.
- Lühikese distantsi noortesõit laieneb ka tüdrukutele, hõlmates nii poisse kui tüdrukuid vanuseklassides M/N-U19 ja nooremad.

4) Stardigruppide korraldus muutub!
Gruppidesse sisenemine hakkab seniste stardigrupi piletite asemel käima käepaeltega ning pika distantsi gruppide koostamise põhimõte muutub läbipaistvamaks. Jääb vaid kaks stardigruppi:
- 1. stardigrupi moodustavad need, kes on sarja koondarvestuses esimese 100 hulgas, sarja esimesel etapil möödunud hooaja koondarvestuses esimese 100 hulgas, ning EJL või mõne muu riigi alaliidu eliitkategooria litsents omanikud.
- 2. stardigrupi moodustavad kõik ülejäänud pika distantsi võistlejad.

5) Seenioride vanuseklassid iga 5 aasta tagant!
Et igaüks saaks end võrrelda just omavanustega, siis lisanduvad seenioridele uued vanuseklassid: M35, M45 ja M55. Lisaks naistele N35 vanuseklass. Täpne vanuseklasside ülevaade on sarja juhendi punktis 6.3.

6) Muudatused osalustasudes!
Kogu sarjaks registreerimine muutub soodsamaks, samuti alaneb noortesõidu osalustasu. Teisalt jälle ei kehti noorte osalustasu enam pikka distantsi sõitvatele M-U19 klassi sportlastele. Noortehind jääb distantsi põhiseks, hõlmates kõiki lühikese distantsi noortesõidu osalejaid.
Etappideks registreerimisel minnakse üle aga ühtsele maastikusarjadest tuntud ajagraafikule. Senise võistlusnädala kolmapäeva asemel lõppeb etapiks registreerimise esimene voor nüüdsest võistlupäevale eelneva nädala kolmapäeval ning teine voor võistlusnädala kolmapäeval. Ka võistlusnädala neljapäeval ja reedel on võimalik ennast internetis kirja panna, kuid siis kehtib juba kohapeal registreerimise hind.

6) Joogipunktid rajal kaovad!
Hinnates radade pikkuseid, keskmist võistlejate distantsi läbimiseks kuluvat aega, maanteesõidu kiiruse tõttu sealt joogi kättesaadavuse keerukust ning senist joogipunkti kasutajate hulka, siis kaovad joogipunktid rajalt. Selle eest panustame aga senisest enam võistluskeskuse joogi ja söögi kvaliteeti ja mitmekülgusesse.

7) Uus etapp ja raja muudatused!
Võru Filtri etapp asendub Suure-Munamäe etapiga, mille finiš paikneb pika ja järsu tõusu otsas, otse Suure-Munamäe vaatetorni kõrval. Väiksemaid trassimuudatusi, mis muudavad sõidud huvitavamaks ja ohutumaks toovad ka teised etapid.

Uuendatud sarja 2018 aasta juhend (juhend on peakohtuniku poolt kinnitamata, mistõttu ei saa seda veel lõplikuks lugeda, kuid palju enam muutuseid ei tule): http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 19&lang=et

gliff
Rattur
Postitusi: 140
Liitunud: 13. 05. 2013. 16:50

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas gliff » 17. 10. 2017. 18:36

Avaldan muutuste kohta lühidalt arvamust: kõlab hästi! :D
Punktisüsteem paneb rajal rohkem pingutama ja enne lõppu hakkab olema kindlasti rohkem tõsisemaid äraminekukatseid, et saada vähemalt 3 sek. vahe sisse pundiga.
Igatahes ootan huviga, mis saama hakkab.
Muidugi see kuune paus on ikka veidi nukraks tegev, eriti enne Munamäge...

PKT
Rattur
Postitusi: 119
Liitunud: 04. 11. 2015. 16:02

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas PKT » 17. 10. 2017. 19:07

Väga hea, hakkab looma. Samas läheb mõnel etapil ilma joogipunktita raskeks, nagu oli see aasta Võru. Aga eks tuleb siis suuremaid pudeleid kasutada palavate ilmadega.

mi.re
Rattur
Postitusi: 499
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas mi.re » 18. 10. 2017. 09:26

gliff kirjutas:Muidugi see kuune paus on ikka veidi nukraks tegev, eriti enne Munamäge...


Põhimõtteliselt on võimalik Pandivere pannna ka 28. juuliks. Siis ta oleks küll Otepää rattamaratoniga samal päeval. Teisalt Juulis oleks jälle samal nädalavahetusel Lauri Augi GP-ga.
Kumb on mõistlikum?

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 713
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas Prommar » 18. 10. 2017. 11:55

Mul kuupäevadest suht savi.
Palava ilma korral võiks ikka mingi joogipunkt rajal olla, kasvõi tavaliste pudelite või topsidega. Võrus pole tavaliselt kahe pudeliga hakkama saanud. Kindlasti leidub esimest korda või harva osalejaid, kellele võib joogipunkti puudumine halva üllatusena tulla.

Seoses sellega tekkis küsimus kas koos joogipunktiga kaob ka prügiala? Loodetavasti ei hakka geelipakid ja lisapudelid metsa lendama.

gliff
Rattur
Postitusi: 140
Liitunud: 13. 05. 2013. 16:50

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas gliff » 18. 10. 2017. 20:20

Las siis pigem jääda jah kuupäevad paika, kuna juulis niigi read veidi hõredamad ja kui teine rattasõit samal päeval, siis arvatavasti mõjub veelgi. Lihtsalt sinna vahepealsesse auku sobiks midagi, aga see selleks :)
Pikal maal võib raskematel radadel ja palavaga tõesti janu muutuda suureks faktoriks. Mitte niivõrd võidu peale sõitjate hulgas, aga just neil taga pool sõitjatel, kes kauem rajal.

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 5990
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas KaupoR » 19. 10. 2017. 11:13

Selliste küsimustega, et mida, millal ja kuidas teha, ei tohiks korraldaja liiale minna. Tundub jube lihtne - klient ütleb, mina teen ja kui välja ei tule, siis on klient süüdi, sest ta ei käitunud nii nagu lubas (a'la tulla jaanilaupäeval võistlema). Korraldaja vastutab ja korraldaja korraldab. Siin võtab sõna 5-10 osalejat, see on +- 2% osalejatest. Kas see on piisav kogu sarja puudutavate otsuste tegemiseks? Apple ei küsi klientidelt, et mida te soovite. Nad teevad toote, turundavad seda nii, et klient ei saa vastu panna (loomulikult on toode ka piisavalt hea) ja klient ostab.
PS. Ma pole Apple klient!
If everything's under control, you're going too slow!

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11096
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas Mati » 19. 10. 2017. 12:27

KaupoR kirjutas:...Apple ei küsi klientidelt, et mida te soovite. Nad teevad toote, turundavad seda nii, et klient ei saa vastu panna (loomulikult on toode ka piisavalt hea) ja klient ostab....
OT/Päris lambist Apple ilmselt ei pane, tugineb siiski ka kasutajate kogemusele ja tagasisidele olemasoleva toote osas. Seda saab ka Aerobike teha ilma suurema kära ja kisata./OT
velo clubbers
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

PKT
Rattur
Postitusi: 119
Liitunud: 04. 11. 2015. 16:02

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas PKT » 19. 10. 2017. 14:29

KaupoR kirjutas:Selliste küsimustega, et mida, millal ja kuidas teha, ei tohiks korraldaja liiale minna. Tundub jube lihtne - klient ütleb, mina teen ja kui välja ei tule, siis on klient süüdi, sest ta ei käitunud nii nagu lubas (a'la tulla jaanilaupäeval võistlema). Korraldaja vastutab ja korraldaja korraldab. Siin võtab sõna 5-10 osalejat, see on +- 2% osalejatest. Kas see on piisav kogu sarja puudutavate otsuste tegemiseks?

Mis tähendab liiale minna? On ju loomulik ja kiiduväärt, et korraldaja ka siin sõitjate arvamust küsib. Kuigi vastajate arv on väike, siis lugejaskond on hoopis suurem ja paljud pole foorumis isegi registreeritud. Kindlasti jõuab tagasiside erinevate kanalite kaudu korraldajateni.

gliff
Rattur
Postitusi: 140
Liitunud: 13. 05. 2013. 16:50

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas gliff » 19. 10. 2017. 19:01

Eks see nii juba eestlastel kombeks olegi, et kui peaks ja saaks rääkida, siis ollakse vait ja pärast õllekapa juures on hea siunata, et jälle tehti teisiti, kui oleks võinud. Muidugi ei hakka keegi omi mõtteid totaalselt ümber muutma, kui siin ehk kümmekond inimest arvamust avaldavad, kuigi isegi see loeb midagi.
Aga tahaks Haanja trassi kaarti juba näha! :P

Kasutaja avatar
velonaut
Rattur
Postitusi: 47
Liitunud: 11. 11. 2015. 23:45

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas velonaut » 19. 10. 2017. 21:29

arvamusliider on rääkinud..
https://suusk.blogspot.com.ee/2017/10/p ... ustel.html

..nüüd võite talle aitäh öelda : )

rolfvector
Rattur
Postitusi: 54
Liitunud: 28. 01. 2008. 12:03

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas rolfvector » 20. 10. 2017. 22:32

Super uuendused!
Kõik hästi läbi mõeldud! Eriti ma naudin seda, et pundis terve sõidu tuules istunud ja ala 30. koha peale finiseerijad saavad pundi viimasega sama koha :D Tegutsema peab mitte tuules kükitama!
Homme regan kogu sarjaks ja jään juba kevadet ootama!
Tänud Mihkel :)

gliff
Rattur
Postitusi: 140
Liitunud: 13. 05. 2013. 16:50

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas gliff » 16. 11. 2017. 11:29

Munamäe etapi pikkus on juhendis olemas, aga ettapide tutvustuses puudub. Kui kaarti ei saa üles panna mingil põhjusel veel, siis Mihkel äkki kirjutab, mis teedel trass kulgeb?!

mi.re
Rattur
Postitusi: 499
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas mi.re » 24. 11. 2017. 00:20

gliff kirjutas:Munamäe etapi pikkus on juhendis olemas, aga ettapide tutvustuses puudub. Kui kaarti ei saa üles panna mingil põhjusel veel, siis Mihkel äkki kirjutab, mis teedel trass kulgeb?!


Lisasin esialgse raja mõtte Aerobike kodukale. See on aga vaid esialgne mõte, mida peab veel vaagima. Samuti pean minema Haanjasse ja trassi läbi sõitma, praegune rada on tehtud vaid kaarti ja varasemate teadmiste põhjal, läbi seda sel sügisel sõitnud ei ole. Samas mingi ideekavand siiski - kui vähegi kannatab, jääks rada just selline.

http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 70&lang=et

gliff
Rattur
Postitusi: 140
Liitunud: 13. 05. 2013. 16:50

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas gliff » 25. 11. 2017. 07:53

Siis oleks paras aeg rada üle vaadata, kuna talvel esineb seal kandis isegi lund ja näiteks see kevad oli Haanjas teedel veel suht paks jää kiht peal, kui ülejäänud Eestis oli isegi mälestus lumest juba sulanud. Ja kevadel võib olla pilt teedest selline, mis tekitab veidi kõhklusi maanteratta võistluse korraldamise osas, sest näiteks Rõuge- Kurgjärve- Haanja tee oli see aasta küll suht jubedas seisus, aga nagu näha, lapitakse augud siiski iga aasta kinni ja muudetakse teed sõidetavaks.
Igatahes väga vinge trass. Tugevate jaoks :D Endas tekitab õudu :D Kui muidu tead, et Haanjasse kohale jõudes on hullem läbi, siis nüüd on põhiline alles ees ja tuleb kusagilt leida see olematu jõud, et finišisse ka jõuda.

Kasutaja avatar
velonaut
Rattur
Postitusi: 47
Liitunud: 11. 11. 2015. 23:45

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas velonaut » 26. 12. 2017. 19:24

Nõrk kurdab, piparkooke krõbistades leidsin end ühelt ebaõigluse mõttelt:

Tehniliste probleemide juhtudel (või mis iganes..) veavad osad tiimid sõitjaid auto tuules tagant esimesse gruppi järgi.
Ja siis teine grupp vaatab nõutult kuidas neist mööda vuhisetakse, vähemalt mina küll..
Takkajärgi pakun et ´17 sain sellist käitumist tunda kolmel korral, kõik erinevatel võistlustel.

Kas või kuidas selle probleemiga uuest hooajast tegelema hakatakse?
Viimati muutis velonaut, 27. 12. 2017. 13:51, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 5990
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas KaupoR » 27. 12. 2017. 10:13

Kus on probleem? Rattasõit on meeskonnaala.
If everything's under control, you're going too slow!

Kasutaja avatar
velonaut
Rattur
Postitusi: 47
Liitunud: 11. 11. 2015. 23:45

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas velonaut » 27. 12. 2017. 13:55

Probleem on selles et seda tehakse auto tuules ehk ebaausalt.

PKT
Rattur
Postitusi: 119
Liitunud: 04. 11. 2015. 16:02

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas PKT » 27. 12. 2017. 14:32

KaupoR kirjutas:Kus on probleem? Rattasõit on meeskonnaala.

Ega seda vist takistada pole võimalik ja ka mõistlik, kuigi samas need rahvaspordiüritused küll endast mingit meeskonnaala ei kujuta, pigem ikka enamusele individuaalne sõit ühisstardist.

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 5990
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas KaupoR » 27. 12. 2017. 15:59

Kui autoga, siis muidugi probleem. Üks probleemi lahendus on kindlasti kõiksugu salvestusseadmed, mida on tänapäeval raja ääres ja rajal suurel hulgal.
If everything's under control, you're going too slow!

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 713
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas Prommar » 27. 12. 2017. 18:09

Jah, seda bussi taga vedamist ikka paar korda hooaja jooksul näeb. Lihtne lahendus oleks üks kohtuniku auto teisest grupist tagapool.

gliff
Rattur
Postitusi: 140
Liitunud: 13. 05. 2013. 16:50

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

PostitusPostitas gliff » 27. 12. 2017. 22:36

Kohtunikud ei saa nagunii igal pool olla, kus midagi toimub. Mõnes mõttes ma saan aru sellest, kui kõrges mängus osalev rattur peale tehnilist riket või muud juhtumist gruppi tagasi veetakse, aga samas ei saa teha ka vahet, et üks võib ja teine mite. Muidugi peaks hoopis meeskonnakaaslased appi jääma vedama ja kui info ei jõua nendeni, siis pole nad ka väärt kohta ette otsa.
Aga väga keeruline oleks sellise taseme võistlustel kõike jälgida. Kõik kajastub kuidagi majanduslike kuludena ju...


Mine “Filter Maanteekarikasari 2018”

Kes hetkel foorumit kasutavad

Foorumit vaatavad: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline