rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal

Kummidele kohe oma foorum ;-)
Vasta
m2rt18
Rattur
Postitusi: 9
Liitunud: 21. 05. 2016. 07:42

rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal

Postitus Postitas m2rt18 » 20. 07. 2016. 20:24

Tere.Selline küsimus,et enne olid rattal all 23X622(700X23c) mõõdus continental rehvid ja nüüd said alla 25X622(700X25c) pidid vastupidavamad olema aga sõites on tunne nagu keegi hoiab õrnalt pidurit peal.kas see 25mm rehv mõjutab nii palju veeremist ja mõttekam oleks ikkagi 23mm rehvid alla panna.sõidan esimest aastat mnt rattal ja pole päris kursis nende asjadega.Ette tänades :)

Kui keegi viitsib natuke nõu anda siis mis firma rehvid oleks kõige mõtekamad.

Kasutaja avatar
rainerhq
Rattur
Postitusi: 656
Liitunud: 16. 08. 2009. 19:27

Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal

Postitus Postitas rainerhq » 20. 07. 2016. 20:56

Asi ei ole laiuses, Laiem veereb paremini. Pigem on asi selles kas võrdled samu kumme, mis erinevad ainult laiuse poolest. Kui pidid vastupidavad olema, siis ilmselsgelt on see kumm kõvema kummiseguga (nö kastmisvoolik) ja see veerebki halvemini aga on "vastupidavam". Elu on liiga lühike et sõita kastmisvoolikuga. Proovi Veloflexi, saad õige kummi sama raha eest, mida küsitakse vooliku eest.
http://www.cyclist.co.uk/in-depth/726/a ... lly-faster
Viimati muutis rainerhq, 20. 07. 2016. 21:00, muudetud 1 kord.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Domane

mtm
Rattur
Postitusi: 155
Liitunud: 08. 09. 2009. 08:19

Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal

Postitus Postitas mtm » 20. 07. 2016. 21:00

Teemal kumb parem kas 23 või 25 mm kumm on netis palju kirjutatud: https://goo.gl/BnNj8Z .
Eks see maitse asi ole. Sõidan nii 23 kui 25-stega aga eelistan 25 mm kumme mis tänu madalamale rõhule veerevad krobelisel asfaldil paremini kuigi mõnikord harva tunduvad liiga pehmed (vetruvad liiga palju läbi). Siledal teel vahet pole. See, et veerevad paremini on minu puhul lihtsalt tunne mis ei põhine mõõtmistel.

m2rt18
Rattur
Postitusi: 9
Liitunud: 21. 05. 2016. 07:42

Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal

Postitus Postitas m2rt18 » 20. 07. 2016. 21:43

Täpsustuseks siis,et alla said sellised rehvid http://www.rattaring.ee/index.php/rehvi ... 185-detail

et see on siis kastmis voolik ja mõistlik oleks need välja vahetada.

Undu
Rattur
Postitusi: 59
Liitunud: 11. 07. 2009. 11:09

Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal

Postitus Postitas Undu » 20. 07. 2016. 22:48

Mõningase ülevaate veeremistakistusest saab siin

Kasutaja avatar
rainerhq
Rattur
Postitusi: 656
Liitunud: 16. 08. 2009. 19:27

Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal

Postitus Postitas rainerhq » 21. 07. 2016. 08:09

m2rt18 kirjutas:Täpsustuseks siis,et alla said sellised rehvid http://www.rattaring.ee/index.php/rehvi ... 185-detail

et see on siis kastmis voolik ja mõistlik oleks need välja vahetada.
Ma saan aru et tegu traadiga kummiga, mis juba ise viitab "voolikule". Kummi pädevust näitab ka TPI väärtus. Antud kummil on see 84/3 = 28. See on väga madal (loe: halb) näitaja. Ei saa ka öelda et mida suurem TPI, seda parem kumm. Jah, veereb paremini aga samas kulub kiiremini. Kes mida oluliseks peab.

http://www.continental-tires.com/bicycl ... sport-plus

TPI selgitus: http://velonews.competitor.com/2013/10/ ... ore_305325
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Domane

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 1973
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal

Postitus Postitas UrmasL » 21. 07. 2016. 09:21

Sõitsin aastaid-aastaid Conti GP 4000S (nii 4000S kui 4000S II)23c rehvidega. Sellest kevadest Conti GP 4000S II 25c. Otsustasin laiema kasuks kuna lootsin aeglasemat kulumist ja veidi mugavamat sõitu kehval teekattel. 23c läks kandiliseks umbes 3000-5000km järel. Rehvi rõhk enamasti 110psi kandis. Sõitja kaal koos kiivri ja kingadega u. 75kg :)

25c tundub subjektiivselt veidi "kohmakam". Eriti tugevalt sprintides. Püsti täiega vajutades ei ole tagasiside sama kiire kui 23c. Ühtlase tempoga sõites tundub minek kuidagi mugavam ja teekonarused pole nii teravalt läbi sadula/lenksu tunda. Veeretakistuses küll mingit vahet ei tunneta. Rõhku hoian endiselt kusagil 110psi kandis. Samas lugedes eelnevaid linke, katsetan edaspidi 100psi rõhuga.

mtm
Rattur
Postitusi: 155
Liitunud: 08. 09. 2009. 08:19

Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal

Postitus Postitas mtm » 21. 07. 2016. 09:36

Continetal Super Sport Pluss kummi on nii traadiga kui ilma traadita.

Selle kummi eeliseks on väga hea torkekindlus ja pikk läbisõit. See ei ole võidusõidu kumm aga trennikummiks kõlbab hästi kuna peab kaua vastu ja tõenäoliselt ei pea teepeal sisekummi vahetama. Ka oma trennijooksudel on analoogsed jube rasked aga torkekindlad kummid all mida hakkasin kasutama kui sai teepeal kummiprandamisest siiber.

Mis rõhuga sõites veeretakistus suur tundub?

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11266
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal

Postitus Postitas Mati » 21. 07. 2016. 16:38

Laiem rehv raami vahelt ikka mahub takistusteta läbi?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

m2rt18
Rattur
Postitusi: 9
Liitunud: 21. 05. 2016. 07:42

Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal

Postitus Postitas m2rt18 » 21. 07. 2016. 20:11

Mati kirjutas:Laiem rehv raami vahelt ikka mahub takistusteta läbi?



ilusti mahuvad ja jääb ruumi ülegi.

m2rt18
Rattur
Postitusi: 9
Liitunud: 21. 05. 2016. 07:42

Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal

Postitus Postitas m2rt18 » 21. 07. 2016. 20:16

mtm kirjutas:Continetal Super Sport Pluss kummi on nii traadiga kui ilma traadita.

Selle kummi eeliseks on väga hea torkekindlus ja pikk läbisõit. See ei ole võidusõidu kumm aga trennikummiks kõlbab hästi kuna peab kaua vastu ja tõenäoliselt ei pea teepeal sisekummi vahetama. Ka oma trennijooksudel on analoogsed jube rasked aga torkekindlad kummid all mida hakkasin kasutama kui sai teepeal kummiprandamisest siiber.

Mis rõhuga sõites veeretakistus suur tundub?
Sõitsin tavalitse odavate continental rehvidega mis rattal ostes all oli 4500km ja kordagi ei pidanud rehvi vahetama.ja :D juu oli õnne.sai sõidetud kruusal kui ka värskelt pinnatud teedel.


rehvis mis all oli 8atti.lubatud max 8.5

m2rt18
Rattur
Postitusi: 9
Liitunud: 21. 05. 2016. 07:42

Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal

Postitus Postitas m2rt18 » 21. 07. 2016. 20:21

UrmasL kirjutas:Sõitsin aastaid-aastaid Conti GP 4000S (nii 4000S kui 4000S II)23c rehvidega. Sellest kevadest Conti GP 4000S II 25c. Otsustasin laiema kasuks kuna lootsin aeglasemat kulumist ja veidi mugavamat sõitu kehval teekattel. 23c läks kandiliseks umbes 3000-5000km järel. Rehvi rõhk enamasti 110psi kandis. Sõitja kaal koos kiivri ja kingadega u. 75kg :)

25c tundub subjektiivselt veidi "kohmakam". Eriti tugevalt sprintides. Püsti täiega vajutades ei ole tagasiside sama kiire kui 23c. Ühtlase tempoga sõites tundub minek kuidagi mugavam ja teekonarused pole nii teravalt läbi sadula/lenksu tunda. Veeretakistuses küll mingit vahet ei tunneta. Rõhku hoian endiselt kusagil 110psi kandis. Samas lugedes eelnevaid linke, katsetan edaspidi 100psi rõhuga.

vahetasin ka need sport plus rehvid täna GP 4000S II kahe vastu Hawaiis soovitati neid eks näha ole homme kuidas need veerevad.

Kasutaja avatar
rainerhq
Rattur
Postitusi: 656
Liitunud: 16. 08. 2009. 19:27

Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal

Postitus Postitas rainerhq » 21. 07. 2016. 20:24

Need veerevad väga hästi. Ka märjal asfaldil pidamine on väga hea, võid kurvis julgelt lenksu painutada.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Domane

m2rt18
Rattur
Postitusi: 9
Liitunud: 21. 05. 2016. 07:42

Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal

Postitus Postitas m2rt18 » 21. 07. 2016. 21:33

Tänan kes natukegi sellel teemal kaasa rääkisid.sain nüüd väheke targemaks :)

m2rt18
Rattur
Postitusi: 9
Liitunud: 21. 05. 2016. 07:42

Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal

Postitus Postitas m2rt18 » 21. 07. 2016. 21:35

rainerhq kirjutas:Need veerevad väga hästi. Ka märjal asfaldil pidamine on väga hea, võid kurvis julgelt lenksu painutada.

Proovin homme ära kui ilma vähegi on :) Ma veel suht algaja,et väga märja asfaldiga sõitma ei kipu :D

Vasta

Mine “Kummid”