Filter Maanteekarikasari 2016

Kasutaja avatar
rootsrai
Rattur
Postitusi: 53
Liitunud: 25. 06. 2013. 17:11

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas rootsrai » 19. 06. 2016. 22:05


Jats36
Rattur
Postitusi: 197
Liitunud: 21. 07. 2014. 00:02

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas Jats36 » 19. 06. 2016. 22:23

gliff kirjutas:Kuuldavasti olid noored selle kukkumise korraldanud. Väiksemad poisid siis, kes pidavat üldse väga hulle manöövreid tegema.
Kui mahajääjaid mehi ei lasta noori segama, siis võiks motomehed ka noori mitte lasta teisi segama.


Kummaline... noored läksid ajavahega ju naiste ees? Ja nagu nägin, üsna tugeva jalaga, naistele vaevalt jalgu jäid.

Kasutaja avatar
Henno
Rattur
Postitusi: 583
Liitunud: 07. 08. 2009. 09:01

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas Henno » 20. 06. 2016. 08:37

https://www.sportfoto.com/ee-et/p/2511105

kas see on aktsepteeritud tegevus?
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab? :)

Tr11
Rattur
Postitusi: 166
Liitunud: 01. 09. 2008. 18:55

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas Tr11 » 20. 06. 2016. 11:31

PKT kirjutas:Kukkumisi oli ka pikal distantil. Esimene oli isegi enne turvaauto äraminekut kus pudelid lendasid mööda teed laiali ja õnneks sain ise nendest kuidagi mööda. Järgmine oli natuke koomiline juhtum, ka suht alguses kui üks vene mees hakkas teeäärt kasutades mööda trügima. Ikka seestpoolt, nii et ise tuulevarju jääks ja nõnda ilmuski üllatuslikult paljudele külje alla eikuskilt ja tekitas ohtlikke olukordi. Lasin ka sel hullul rahulikult mööda minna, sest ega õidu alguses grupis polegi suurt vahet, kas paar kohta eespool või taga, ja ei imestanudki kui mõni aeg hiljem kihutas see tegelane mööda muru täisgaasiga diagonaalis kraavi põhja poole. Igatahes ei juhtunud temaga midagi ja ju ta sealt kraavist minema ka sai. Võib olla keegi ka aitas teda selles ürituses, kuid selle oli ta küll ära teeninud ise. Veidi hiljem oli aga miski tõsisem kukkumine kus kiirabi abistas selili lamavat sõitjat, loodan et kõik siiski lõppes õnnelikult.

Seal Vääna-Jõesuu laskumisel olin mina selili. Täiesti konkreetselt lükati pikali :) Kiiruselt 52 km/h taraanis mingi tüüp mulle üpris ootamatult tagantpoolt diagonaalis läbi grupi tulles küljepealt esirattasse. Silmanurgast veel nägin murdosa sekundi jooksul, et tuleb, aga põigelda polnud kuhugi, sest vasakul oli ka rattur. Igatahes vasakul küljel kenasti nahk maas ja selgroog sai hirmsa obaduse, aga katki vist midagi pole, kui siis ainult mõni pragu vm. Mõneks ajaks horisontaalis. Nii juhtub, kui imbetsillid iga hinna eest "parandavad positsiooni" - sõidu 12. kilomeetril ja muidugi laskumisel, sest tõusu peal ei jõua sõita.

Neid karme lakse on viimasel ajal ikka liiga palju ka Filtril. Äkki peaks nii korraldama, et kui 3. kati võistlusel sõita tahad, siis pead enne läbima grupisõidu koolituse, koos vastava eksamiga ja selle läbimist tõendava tunnistusega ja hulluarsti juurest ka tõendi tooma, et ei ole sotsiopaat vm

Kasutaja avatar
veloson
Rattur
Postitusi: 842
Liitunud: 12. 06. 2012. 22:53

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas veloson » 20. 06. 2016. 11:38

Tr11 kirjutas:Neid karme lakse on viimasel ajal ikka liiga palju ka Filtril. Äkki peaks nii korraldama, et kui 3. kati võistlusel sõita tahad, siis pead enne läbima grupisõidu koolituse, koos vastava eksamiga ja selle läbimist tõendava tunnistusega ja hulluarsti juurest ka tõendi tooma, et ei ole sotsiopaat vm

(y) :D

Jõudu horisontaali!

PKT
Rattur
Postitusi: 119
Liitunud: 04. 11. 2015. 16:02

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas PKT » 20. 06. 2016. 12:52

Siis hästi, et õnnetusse sattujaga enam-vähem kõik korras on. Aga mis puutub koolitusse, siis see ei olegi nii paha idee, aga palju see parandab olukorda, on iseasi. Autoga sõitjatel onka ju kõigil load käes, kuid vaata mis liikluses toimub. Kõik on kinni ikka kahe kõrva vahel. Meil oli grupis mees, kes keset gruppi hakkas sel ajal sööma kui finišisirge juba paistma hakkas :) No mis sa teed, oli vist niisugune imerohi mis hoobilt esimesena finišisse lennutab.

Kasutaja avatar
MastaP
Rattur
Postitusi: 23
Liitunud: 27. 03. 2012. 21:22

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas MastaP » 20. 06. 2016. 15:41

Oskab keegi seletada, miks lühikese distantsi Meeste start sai antud 2 minutit varem? 12:15 vs 12:17 nagu ajakavas kirjas. Facebookis Aerobike ei vasta

Genry
Rattur
Postitusi: 292
Liitunud: 15. 06. 2010. 14:37

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas Genry » 20. 06. 2016. 16:42

sellele sportfoto pildile tahaks ka kommentaare - tundub et miskine liidrisärk seljas? Ükski reegel ei luba tuules järgi vedada. profid oma sõitudel kasutavad autode kolonni ära aga siin ilmselge tühjus vedava auto ees. Võin ise sellises "taskus" 80km/h ka vändata. ebaausus teiste suhtes ajab vihale, treener tahab õpilast vedada siis ratta seljas, mitte nii.
Ning jah kukkumistest kahju kuid see on ja jääb paratamatuseks. Piisab eurospordist neid crashe vaadata, saamaks aru et minu tööndja horisontaalis puhkust ei kavatse tolereerida. mnt sõit las jäägu noorte, elukutseliste ja/või töötute pärusmaaks. Kui vaadata MTB ja MNT sõitude protokolle, siis ilmselge et väga võimekas seltskond teadlikult hoidub mnt sõitudest.
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.

gliff
Rattur
Postitusi: 141
Liitunud: 13. 05. 2013. 16:50

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas gliff » 20. 06. 2016. 17:01

Kummaline... noored läksid ajavahega ju naiste ees? Ja nagu nägin, üsna tugeva jalaga, naistele vaevalt jalgu jäid.[/quote]

Tagumise poole noored kaotavad esimestele ikka päris pikalt ja naised saavad nad vabalt kätte. Ja just väiksemad poisid olid seal olnud.

Kasutaja avatar
rootsrai
Rattur
Postitusi: 53
Liitunud: 25. 06. 2013. 17:11

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas rootsrai » 20. 06. 2016. 17:21

MastaP kirjutas:Oskab keegi seletada, miks lühikese distantsi Meeste start sai antud 2 minutit varem? 12:15 vs 12:17 nagu ajakavas kirjas. Facebookis Aerobike ei vasta


Peale esimest ,etappi muudeti ringi noorte ja meeste stardiaeg. Kodulehel üldjuhendis on õige info aga olen ise ka tähele pannud ,et info mujal näiteks: eraldi etappide juhendis on vale.

clx
Rattur
Postitusi: 334
Liitunud: 09. 06. 2008. 21:13

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas clx » 20. 06. 2016. 20:27

Genry kirjutas:Ükski reegel ei luba tuules järgi vedada /.../ treener tahab õpilast vedada siis ratta seljas


Kui täpsemalt pilti vaatad, siis buss on Kuusalu Rattaklubi oma ja rattur CFC.

Jats36
Rattur
Postitusi: 197
Liitunud: 21. 07. 2014. 00:02

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas Jats36 » 20. 06. 2016. 22:34

Henno kirjutas:https://www.sportfoto.com/ee-et/p/2511105

kas see on aktsepteeritud tegevus?

103 km. lõpuprotokolli juures selline tekst
Karistus:
Võistlejale nr. 46 (Pelska, Sten) - UCI CR.12.1.040 p.19 lõige 1 - VALI HOIATUS auto tuules
sõitmise eest.

Võib-olla sama võistleja?

clx
Rattur
Postitusi: 334
Liitunud: 09. 06. 2008. 21:13

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas clx » 21. 06. 2016. 07:17

Jats36 kirjutas:
Henno kirjutas:https://www.sportfoto.com/ee-et/p/2511105

kas see on aktsepteeritud tegevus?

103 km. lõpuprotokolli juures selline tekst
Karistus:
Võistlejale nr. 46 (Pelska, Sten) - UCI CR.12.1.040 p.19 lõige 1 - VALI HOIATUS auto tuules
sõitmise eest.

Võib-olla sama võistleja?


Pildil tegemist ju naistearvestuse liidrisärgiga?

Cresent
Rattur
Postitusi: 129
Liitunud: 06. 08. 2014. 08:16

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas Cresent » 21. 06. 2016. 11:36

Äkki siiski pilt tehtud pärast võistlust vms. Tundub mõttetu risk võistluse liidril (keegi ütles, et liidrisärk) lihtsalt nulli kirja saada.

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 719
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas Prommar » 21. 06. 2016. 12:10

Mis nulli? Sellelt, kel on vali hoiatus protokollis, pole punkte ära võetud. Pealegi foto järgi ei saa veenvalt tõestada, kui kaua ta seal tuules oli.

clx
Rattur
Postitusi: 334
Liitunud: 09. 06. 2008. 21:13

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas clx » 21. 06. 2016. 12:16

Mõistlik on proovida tajuda ka rattasõidu kirjutama reegleid, mitte ainult näpuga reglemendis rida ajada. Ise ei kiida teguviisi heaks, aga ei mõista ka hukka.

Disclaimer: ise ei osalenud ja igasugused seosed sõitja või klubiga puudvad.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11108
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas Mati » 21. 06. 2016. 12:36

Reeglid on reeglid :!: Pole mõtet asju juhendisse panna kui neid ei järgita (ka korraldaja poolt), signaal avalikkusele on ühene.
velo clubbers
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

clx
Rattur
Postitusi: 334
Liitunud: 09. 06. 2008. 21:13

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas clx » 21. 06. 2016. 13:38

Ei saa ju väita, et korraldaja/kohtunik poleks järginud. Ega kohtunik seda pilti ilmselt ise ei teinud ja vaiete esitamise aeg ilmselt on samuti kuhgi ette kirjutatud. Kus viga näed laita, seal tule ja kaeba, aga reglemendis ettenähtud tingimustel...

northwave
Rattur
Postitusi: 59
Liitunud: 15. 09. 2009. 21:55

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas northwave » 23. 06. 2016. 19:11


PKT
Rattur
Postitusi: 119
Liitunud: 04. 11. 2015. 16:02

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas PKT » 05. 07. 2016. 14:10

Haapsalu etapil on märgitud distantsi pikkuseks: "Pikk distants 91km (2 ring: 45,5 km + 45,5 km)". Rajakirjelduse juures on aga märgitud, et "pikk distants koosneb kolmest ringist". See teeks aga etapi pikkuseks 136,5km. Missugune distants õige on?

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 719
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas Prommar » 06. 07. 2016. 17:38

Tahaks ka teada. Aga tundub, et see märkus juhendi sabas ja rajakaardi legendis on jäänuk eelmisest aastast, kui oli samal trassil 3 ringi. http://www.aerobike.ee/index.php?option=com_content&view=article&id=933&Itemid=442&lang=et Küllap siis osutus nii pikk etapp ebapopulaarseks.

mi.re
Rattur
Postitusi: 500
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas mi.re » 07. 07. 2016. 10:15

Prommar kirjutas:Tahaks ka teada. Aga tundub, et see märkus juhendi sabas ja rajakaardi legendis on jäänuk eelmisest aastast, kui oli samal trassil 3 ringi. http://www.aerobike.ee/index.php?option=com_content&view=article&id=933&Itemid=442&lang=et Küllap siis osutus nii pikk etapp ebapopulaarseks.


Õige on kaks ringi. 136 km pikkune sõit tõesti ei õigustanud ennast. Juhendis on korrektne - 2 ringi. Rajakirjelduse parandasin ära, aitäh tähelepaneku eest : )

Kõlas ka viide, et juhendi sabas on kuskil kah vale info? Kus kohas täpsemalt? Seda vea kohta ma ei leidnud juhendist esmasel vaatlemisel.

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 719
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas Prommar » 07. 07. 2016. 11:48

Väljendusin veidi ebamääraselt. "Juhendi sabas" all ma mõtlesingi seda rajakirjelduse viimast lauset.

Kasutaja avatar
rootsrai
Rattur
Postitusi: 53
Liitunud: 25. 06. 2013. 17:11

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas rootsrai » 09. 07. 2016. 20:49

Haapsalu lühikese sõidu video https://www.youtube.com/watch?v=VW6-7aTa1pc Peale jäi ka selle aasta esimene kukkumine Filter maanteekarikasarja lühikesel sõidul, Peagrupis (videol alates 18.13)

gliff
Rattur
Postitusi: 141
Liitunud: 13. 05. 2013. 16:50

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas gliff » 18. 07. 2016. 04:53

Kas koondarvestuse avaldamisest on loobutud? Meeskondlik on olemas, aga üldist ja vanuseklasside omasi pole uuendatud.

huntkriimsilm
Rattur
Postitusi: 6
Liitunud: 17. 08. 2015. 07:54

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas huntkriimsilm » 31. 07. 2016. 16:16

Pandivere rattaralli kukkumine teisel kilomeetril. Kahjuks videost ei ole näha mis seal juhtus aga minu sõit sinna lõppes rehvi purunemise tõttu
https://www.youtube.com/watch?v=QHQlVKKF-gU

PKT
Rattur
Postitusi: 119
Liitunud: 04. 11. 2015. 16:02

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas PKT » 31. 07. 2016. 18:22

Mööda sõites oli kuulda päris oigeid seal, kuid loodetavasti kõik ikka enam vähem osalejatega korras. Kuigi meenub, et mingi aeg sõitis grupist ka kiirabi sireenidega mööda, kuid sama kukkumise pärast ei saanud see olla, sest see toimus hiljem. Ju siis oli veel kuskil mingi kukkumine toimunud kahjuks. Aga iseenesest oli sõit huvitav, vahelduseks kosutav karastusvihm :)

Kasutaja avatar
fronius
Rattur
Postitusi: 222
Liitunud: 01. 09. 2013. 11:13

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas fronius » 31. 07. 2016. 18:56

44km distansil panid noored külili üks vasta autot ja neid pikali oli seal veel

mi.re
Rattur
Postitusi: 500
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas mi.re » 31. 07. 2016. 22:57

Härrad ja prouad, korraldajana ikka hoian etappide järgselt siinsel foorumil silma peal. Viimasel ajal tekitab see minus aga masendust. Tekib küsimus, et kas kellelgi enam muid emotsioone ja küsimusi peale sõitu tõesti ei teki, kui vaid see, et kes ja kus kukkus? Kas tõesti kogu maanteerattasõit keerleb vaid kukkumiste ümber, millede analüüsimine ja kirjeldamine joonistab grupisõitudest sellise pildi, et ka viimastel julgetel kaob igasuguse isu osaleda?

Kuhu me niimoodi jõuame? Maanteerattarallid on kaotanud viimase kahe aastaga 1/3 osalejatest. Kui jätkame samas vaimus olukorra üledramatiseerimist ja hirmukõnet, siis võime sügisel maha pidada ka maanteerattaspordi matused! Viimane veel elus olev maanteerattur kustutagu tuli!

Jah, Pandiveres toimus kukkumisi. Minu kõrvu jõudis info kolmest kokkumisest. Samas ei olnud Pandiveres ühtegi rasket kukkumist. Enamik kukkujatest jätkas võistlust ning need, kes ei jätkanud, katkestasid tehniliste murede tõttu, mitte kehavigastuste pärast. Täna ei vajanud kiirabitransporti keegi, olid vaid pindmised marrastused, mida võistlusmeedikud desinfitseerisid.

Nüüd aga minu üleskutse - selleks, et mitte suretada välja maantee grupisõitusid, siis kutsun ülesse rattarahvast mitte kaasa minema selle lõputu kukkumiste dramatiseerimisega. Jah, kukkumised on osa rattaspordist ja paraku neid juhtub, kuid tõsisemate tagajärgedega kukkumisi esineb siiski haruharva. Kas peab tõesti sõidu järgselt olema esimene küsimus, et kes, kus ja miks kukkus? Küsigem parem, et kes ja kuidas võitis! Et asi ei läheks nii ühte väravasse, siis palun siinkohal neid, kelles tekitas üritus ka mõne positiivse emotsiooni, panna see kirja. Usun, et meie lemmikalale ei teeks paha, kui inimesed saaksid vahelduseks lugeda ka mõnda head elamust.

gliff
Rattur
Postitusi: 141
Liitunud: 13. 05. 2013. 16:50

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas gliff » 01. 08. 2016. 05:13

Mulle hakkas positiivse asjana silma see, et lühikese maa meeste sõidul saatis ka teist gruppi terve tee tsiklimees, mis küljeka lõikudel on ikka väga suur asi.
Ja ka see oli kiitmist väärt, et enne lahtise killuga ristmikku anti sellest ka teistele kõva häälega teada ja öeldi, et võtame rahulikult seal. Mõistlik.

jonathan
Rattur
Postitusi: 61
Liitunud: 01. 07. 2016. 11:51

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas jonathan » 01. 08. 2016. 07:14

nagu korraldaja ütles, siis rahvast on vähemaks jäänud ja seda ilmselt harrastajate arvelt, millest ma ka väga julmalt teada sain 5. kilomeetril. Edasi toimus sõit praktiliselt üksinda. Need kes seljataha jäid, nendest polnud kasu ja kes eest ära läksid, ei olnud "harrastajad" :P
Kuigi oli raske, siis katkestamise mõtet ei tekkinud.

Kasutaja avatar
rootsrai
Rattur
Postitusi: 53
Liitunud: 25. 06. 2013. 17:11

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas rootsrai » 01. 08. 2016. 10:19

Lühikese sõidu video Pandiveres
https://youtu.be/GrI1DvCOybg
ja pika sõidu 300 m enne finishit(vahetult enne kurvi)
https://youtu.be/y9uXCNyrJrw

Stevenson
Rattur
Postitusi: 2
Liitunud: 23. 07. 2015. 12:43

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas Stevenson » 01. 08. 2016. 16:11

Mulle on enamus Filtri MNT sõitusid pakkunud väga lahedaid elamusi ja eilne Pandivere samamoodi. Keskmistes puntides saab kokku just õige seltskond. Sõitjad kes võiksid ja peaksid oma võimetelt peagrupis sõitma, kuid on mingil põhjusel sealt maha jäänud, tavapärased keskmise grupi mehed ja need, kes on üle oma võimete punti sattunud, kuid hea õnne ja mõistliku sõiduga suudavad püsida.
Põnevust küllaga, kuigi sõit ei käi ju võidu peale.

rolfvector
Rattur
Postitusi: 54
Liitunud: 28. 01. 2008. 12:03

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas rolfvector » 01. 08. 2016. 23:00

Lühikese maa esimesed ~10km ja viimased ~10km
https://www.youtube.com/watch?v=28wP8UE ... e=youtu.be

Kasutaja avatar
riho
hobisportlane
Postitusi: 3722
Liitunud: 11. 09. 2003. 17:26

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas riho » 02. 08. 2016. 13:01

Nii nagu Mihkel üles kutsus, siis sõit ka positiivse nurga alt.

Tegelikult oli ju äge sõit väga vaheldusrikkal ringil - 5km ja pööre, 5km ja pööre. Peaaegu nagu kevadised klassikud madalmaades. Peale videos nähtud kukkumist jäin tagumisse punti ja ka seal oli sõit hästi korralik. Keegi ärevaks ajavaid manöövreid ei teinud, ohu korral anti tahapoole märku jne. Igati vinksvonks sõit. Mingi aja tegi Alfa oma liidri heaks tööd, vahepeal oli sõit lahtisem. Nii nagu grupis asjad käivad - igal ühel on omad eesmärgid ja püütakse neid ellu viia.

Kukkumistest nii palju, et olen sõitnud kohalikke mnt sõite täiskasvanuna üle 10 aasta. Ehk siis veidi (või veidi rohkem kui veidi-)) alla 100 stardi. Kukkunud olen ainult 2 korda. Mõne korra olen veel kukkumise taga pidanud jala maha panema, põllult läbi sõitma vms. Ehk siis keeraks seda hirmufaktorit vähemaks.

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 719
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas Prommar » 21. 08. 2016. 20:25

Võru rattaralli on jätkuvalt Eesti parim rattaralli.
Seekord millegipärast püsis peagrupp väga kaua koos ja korralikku grupettot nagu ei tekkinudki. Vastseliinast Haanjani sõitsime (pigem tiksusime) kahekesi ja ei tulnud kedagi vastu ega järgi.
Kukkumisi või nende tagajärgi ei näinud.

Mingi segadus oli joogipunktidega. Esimest polnud üldse või oli pärast peagrupi möödumist edasi kolinud. Tänase palava ilmaga olid omad joogid selleks ajaks sisse kallatud, elu päästsid head inimesed, kes vabatahtlikult DS-iks hakkasid - andsid autoaknast vett ja täitsid isegi pudeleid ("kleepuvat pudelit" ei teinud :twisted: ). Teises punktis sai papptopsiga paar lonksu juurde ja kestsime lõpuni ära.
Lõpp hea - kõik hea. Enda jalad oleks võinud heamad olla.

PKT
Rattur
Postitusi: 119
Liitunud: 04. 11. 2015. 16:02

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas PKT » 21. 08. 2016. 21:45

Ega jah, kõik oli heal tasemel nagu alati, kuid joogipunktidega läks küll nihu. Mina nägin ainult ühte igatahes. Just enne joogipunkti jõin oma viimase tilga ära, et kohe saan uue, kuid olid hoopis papptopsikud. Selle sai hoopealt sisse valatud ja "kuivana" tiksutud siis lõpuni. Aga kui see ning enda kesised jõuvarud välja jätta, oli kõik väga hea.

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 719
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas Prommar » 22. 08. 2016. 09:21

Aga mis ma loen protokolli lõpust:
Võistlejatele nr. 596 (Viigipuu, Toomas) ja 207 (Rool, Margus) - Filter Maanteekarikasarja
juhend p.21.8 - diskvalifitseerimine võistlustrassile väljaspool prügitsooni prügi
mahaviskamise eest.

(y) (y) (y)

mi.re
Rattur
Postitusi: 500
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas mi.re » 22. 08. 2016. 12:48

Prommar kirjutas:Aga mis ma loen protokolli lõpust:
Võistlejatele nr. 596 (Viigipuu, Toomas) ja 207 (Rool, Margus) - Filter Maanteekarikasarja
juhend p.21.8 - diskvalifitseerimine võistlustrassile väljaspool prügitsooni prügi
mahaviskamise eest.

(y) (y) (y)


Jah, viimased 2 hooaega oleme prügi maha viskamise probleemist rääkinud ja inimesi hoolivusele kannustanud. Kuna aga probleem eksisteerib endiselt, siis on aeg sellele teemale veidi jõulisemat tähelepanu pöörata. Tõsi, kui prügi loopimine toimub grupi sees, st kohtunikeautost kaugel, on numbrite fikseerimine üsna keeruline. Siiski fikseeris kohtunikebrigaad Võrus kahe rikkuja isiku ning kohtunikekogu otsusega need kaks võistlejat diskvalifitseeriti. Üks neist viskas metsa pudeli, teine geelipaki.

Mõnes mõttes on see ebaõiglane - kuna patustajaid oli rohkem, siis võib küsida, et miks ülejäänusid ei karistatud. Paraku ülejäänute isikuid aga ei õnnestunud kohtunikel fikseerida. Kuidagi peame aga selle teemaga tegelema hakkama ning seekord jäid prügi metsa viskamisega vahele just need kaks sportlast.

Alates Pandivere etapist on prügi teema kohtunike kõrgendatud tähelepanu all ning prügi teepervele visates peavad võistlejad arvestama, et kui kohtunikel õnnestub nende number fikseerida, siis nad diskvalifitseeritakse.

See on oluline nii Eestimaa looduse säästmiseks kui ka rattaspordi maine hoidmiseks! Korraldajal ei ole ressursse, et 100km pikka ringi prügikotiga läbi jalutama minna. Paraku see prügi, mis teeperve visatakse, enamasti sinna jääbki ning tekitab paksu verd kohalikes elanikes.

Kasutaja avatar
veloson
Rattur
Postitusi: 842
Liitunud: 12. 06. 2012. 22:53

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas veloson » 22. 08. 2016. 14:19

Kohal ei käinud ja prahialade vs nende juhtumite asjaolusid ei tea, aga pudeli metsa viskamisel liiga suure tõenäosusega mingeid lisapunkte arutada ei ole. Igatahes, pretsedent on loodud ja müts maha!

Üks kasutaja kustutas videot puudutava vastuse ise vahepeal ära, aga see teema vääriks siiski lahti rääkimist. Pigem mitte siinse Filter Maanteekarikasari 2016 ega konkreetse VÕRRi teema all, vaid "Reaktsioonid hoolimatusest tekitatud prügile või tahtlikule reostamisele 2016" vms teemas. Nimelt - video põhjal olukordade lahti harutamine on teatud tingimustes ebamugav rohkem kui ainult ühele osapoolele - tuletame 2015 Kuusalu meelde. Ilma pretsedentideta ei saa teema aga piisavalt tähelepanu ja salvestis on parim allikas teema tõstatamiseks. Tolle Kuusalu ja muude näidete põhjal tundub, et on vaja selgemaid mängureegleid pilti või videole jäänud prahiolukordade kirjeldamiseks ja rohkem neutraalset arutluspinda ilma kiirustades resoluutsete ja (ei-)kõikjaleulatuvate järeldusteni hüppamist. Distsiplineeriva otsuse tegemise kohustus kohtunike õlule panna on üks (ja korrektne) osa, aga sama oluline oleks ka see, et eksijad saaks selle olukorra mingitel tingimustel läbi seedida ja edasi vändata. Protokolli jõudnud DSQ on ühene, aga mujal peab olukorra samuti läbi räägitud saama. Kas tänane häbipost tundub ehk veidi liiga karm - posti otsast peaks olema võimalik ka alla saada, olgu selleks siis avalik/piiratud ringis esitatud vabandus või head tahet näitav kasulik rajakoristustöö või mis iganes? Arutluspunkte näib jaguvat. Ekslikult küsimuse subjektiks sattuja positsioon peaks samuti olema klaaritav ilma, et peaks füüsikat ümber kirjutama.

Protokollimise poole pealt - videomaterjali nö "ekraanile liikumise kiiruse" tõttu vajaks eraldi video alusel DSQ andmist käsitlev punkt ka protokolli lõpliku kinnitamise aja pikendamist.

*käesoleva kommentaari tekst foorumi moderaatori poolt muudetud

clx
Rattur
Postitusi: 334
Liitunud: 09. 06. 2008. 21:13

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas clx » 22. 08. 2016. 15:43

Tervitan palavalt initsiatiivi teemaga jõuliselt tegeleda.

Sõitsin ise vahetult peale võistlust rattaga Võrust tagasi Rõugesse, ainuüksi paarikilomeetrise jupi peal Rõuge poole ülesse korjasin kokku 5 geelipakki ja 2 joogipudelit, ei olnud südant seda jama loodusesse vedelema jätta.

Ebaõigluse pärast ma enda südant ei vaevaks - sama jabur oleks mitte trahvida liikluses vahele jäänud kiiruseületajaid või purjsupäi sõitjaid ainuüksi seetõttu, et keegi kuskil rikub lisaks neile äkki ka, kuid ei õnnestu rikkumist fikseerida?

Ühe sanktsioonina võiks tagantjärgi videos tuvastatud prügiloopijatele teha (ajutisi) takistusi sarjas osalemiseks, nagu punased-kollased kaardid jalgpallis? Sel juhul ei oleks niiväga oluline enne protokolli avalikustamist tegelased fikseeritud saada.

marguss7
Rattur
Postitusi: 482
Liitunud: 12. 06. 2009. 10:53

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas marguss7 » 22. 08. 2016. 15:48

mi.re kirjutas:
Prommar kirjutas:Aga mis ma loen protokolli lõpust:
Võistlejatele nr. 596 (Viigipuu, Toomas) ja 207 (Rool, Margus) - Filter Maanteekarikasarja
juhend p.21.8 - diskvalifitseerimine võistlustrassile väljaspool prügitsooni prügi
mahaviskamise eest.

(y) (y) (y)


Jah, viimased 2 hooaega oleme prügi maha viskamise probleemist rääkinud ja inimesi hoolivusele kannustanud. Kuna aga probleem eksisteerib endiselt, siis on aeg sellele teemale veidi jõulisemat tähelepanu pöörata. Tõsi, kui prügi loopimine toimub grupi sees, st kohtunikeautost kaugel, on numbrite fikseerimine üsna keeruline. Siiski fikseeris kohtunikebrigaad Võrus kahe rikkuja isiku ning kohtunikekogu otsusega need kaks võistlejat diskvalifitseeriti. Üks neist viskas metsa pudeli, teine geelipaki.

Mõnes mõttes on see ebaõiglane - kuna patustajaid oli rohkem, siis võib küsida, et miks ülejäänusid ei karistatud. Paraku ülejäänute isikuid aga ei õnnestunud kohtunikel fikseerida. Kuidagi peame aga selle teemaga tegelema hakkama ning seekord jäid prügi metsa viskamisega vahele just need kaks sportlast.

Alates Pandivere etapist on prügi teema kohtunike kõrgendatud tähelepanu all ning prügi teepervele visates peavad võistlejad arvestama, et kui kohtunikel õnnestub nende number fikseerida, siis nad diskvalifitseeritakse.

See on oluline nii Eestimaa looduse säästmiseks kui ka rattaspordi maine hoidmiseks! Korraldajal ei ole ressursse, et 100km pikka ringi prügikotiga läbi jalutama minna. Paraku see prügi, mis teeperve visatakse, enamasti sinna jääbki ning tekitab paksu verd kohalikes elanikes.


Igati õige suhtumine korraldajalt, soovitan ka teistel ratta(ja ka muude alade)võistluste korraldajatel eeskuju võtta!

gliff
Rattur
Postitusi: 141
Liitunud: 13. 05. 2013. 16:50

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas gliff » 22. 08. 2016. 16:56

Mul selline küsimus, et mida tähendavad tühjad sulud protokollis? Mõtlen koondarvestusi siis täpsemalt.

Kasutaja avatar
rainerhq
Rattur
Postitusi: 624
Liitunud: 16. 08. 2009. 19:27

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas rainerhq » 23. 08. 2016. 18:06

@VÕRR
Miks ei ole lõpuprotokollis sõitjat numbriga 693? See vend sõitis diagonaalis läbi poole pundi (ok, tegelt ca 2m) 2km ennem lõppu. Keegi pidi sellepärast kruusale sõitma.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Domane

rolfvector
Rattur
Postitusi: 54
Liitunud: 28. 01. 2008. 12:03

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas rolfvector » 24. 08. 2016. 10:43

Lühikese esimesed ja viimased ~10km

https://www.youtube.com/watch?v=z2tv8ea ... e=youtu.be

Kömmari
Pedaalib pilvepiiril
Postitusi: 6
Liitunud: 29. 05. 2015. 21:22

Re: Filter Maanteekarikasari 2016

PostitusPostitas Kömmari » 06. 09. 2016. 04:15

mi.re kirjutas:
Prommar kirjutas:Aga mis ma loen protokolli lõpust:
Võistlejatele nr. 596 (Viigipuu, Toomas) ja 207 (Rool, Margus) - Filter Maanteekarikasarja
juhend p.21.8 - diskvalifitseerimine võistlustrassile väljaspool prügitsooni prügi
mahaviskamise eest.

(y) (y) (y)


Jah, viimased 2 hooaega oleme prügi maha viskamise probleemist rääkinud ja inimesi hoolivusele kannustanud. Kuna aga probleem eksisteerib endiselt, siis on aeg sellele teemale veidi jõulisemat tähelepanu pöörata. Tõsi, kui prügi loopimine toimub grupi sees, st kohtunikeautost kaugel, on numbrite fikseerimine üsna keeruline. Siiski fikseeris kohtunikebrigaad Võrus kahe rikkuja isiku ning kohtunikekogu otsusega need kaks võistlejat diskvalifitseeriti. Üks neist viskas metsa pudeli, teine geelipaki.

Mõnes mõttes on see ebaõiglane - kuna patustajaid oli rohkem, siis võib küsida, et miks ülejäänusid ei karistatud. Paraku ülejäänute isikuid aga ei õnnestunud kohtunikel fikseerida. Kuidagi peame aga selle teemaga tegelema hakkama ning seekord jäid prügi metsa viskamisega vahele just need kaks sportlast.

Alates Pandivere etapist on prügi teema kohtunike kõrgendatud tähelepanu all ning prügi teepervele visates peavad võistlejad arvestama, et kui kohtunikel õnnestub nende number fikseerida, siis nad diskvalifitseeritakse.

See on oluline nii Eestimaa looduse säästmiseks kui ka rattaspordi maine hoidmiseks! Korraldajal ei ole ressursse, et 100km pikka ringi prügikotiga läbi jalutama minna. Paraku see prügi, mis teeperve visatakse, enamasti sinna jääbki ning tekitab paksu verd kohalikes elanikes.



Oolo Stiilinäide Haapsalust 2:04:14 https://www.youtube.com/watch?v=73KF9TlyNt4&t=5629s


Mine “Filter Maanteekarikasari 2016”

Kes hetkel foorumit kasutavad

Foorumit vaatavad: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist