Haanja 100 2005

Vasta
Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11499
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 20. 09. 2005. 10:32

mina soovitaks huvitava kohana, kus ka ratturite liikumiskiirus paras, nt Vällamäge. Vällamäe rabas võib ka huvitavaid kaadreid saada nendest kaskadööridest, kes otsustavad laudtee ratta seljas ületada :)
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Märt
Rattur
Postitusi: 265
Liitunud: 05. 05. 2003. 12:06

Postitus Postitas Märt » 20. 09. 2005. 10:37

Mati kirjutas:Vällamäe rabas võib ka huvitavaid kaadreid saada nendest kaskadööridest, kes otsustavad laudtee ratta seljas ületada :)
Mis sellel laudteel siis viga on, et seal sõitmine kaskadööri omadusi nõuab?

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11499
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 20. 09. 2005. 10:40

Märt kirjutas:
Mati kirjutas:Vällamäe rabas võib ka huvitavaid kaadreid saada nendest kaskadööridest, kes otsustavad laudtee ratta seljas ületada :)
Mis sellel laudteel siis viga on, et seal sõitmine kaskadööri omadusi nõuab?
Täitsa ilus laudtee on iseensest, männist vist. Aga muidu on see minu jaoks liiga kitsas :) (ma olen sellelt juba raba uurinud korra). Eriti arvestades, et sinna minnakse peale laskumiselt. See ei tähenda muidugi, et osa seltskonnast sellest ka kinnisilmi mööda ideaaltrajektoori sõidaks. Aga nalja võib ikka saada, eriti kui kaamerasilm täiuslikkusele sundimas :wink: .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 20. 09. 2005. 10:50

Märt kirjutas:
Mati kirjutas:Vällamäe rabas võib ka huvitavaid kaadreid saada nendest kaskadööridest, kes otsustavad laudtee ratta seljas ületada :)
Mis sellel laudteel siis viga on, et seal sõitmine kaskadööri omadusi nõuab?
HRK krossietapil lähenes sellele laudteele üks sell pisu hoogsalt ja optimist muutus edasise suhtes pessimistiks. Käis veel mitu päeva kael kange.
Kui vihma sajab või on niiske, siis on libe kah veel. Kui korra jala laudteele paned, halvemal juhul maha(u15-20cm laudteest madalamal), on raske uuesti startida. Lõpus teeb ka paar jõnksu.
Tegelt pole midagi hullu, aga põnev ikka.
Ma väga loodan, et see video, mis avaldamisele tuleb on see, mis tehti H100 prooviläbimisel.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3709
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 20. 09. 2005. 10:56

erikr kirjutas:autoga võttegrupp ... huvitavamatele objektidele paarsada meetrit teest eemal. näiteks vorstimägi, mudaauk kavadi järve ääres kus mullu nipleid pandi, munakas... eks kohalikud oskavad veel soovitada.
Lp kohalikud, täiendage/parandage/täpsustage, millisel verstapostil peaksid operaator Kõpsid paiknema:
Vorstimägi 50 km
Kavadi järv 19,5km
Suur munamägi 69,6km
Mõhk (alias metslane) ja Tölpa (alias Tairkibal) suudavad rattafoorumi sõnatuks muuta.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
vigurivänt
Rattur
Postitusi: 757
Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49

Postitus Postitas vigurivänt » 20. 09. 2005. 11:23

mart kirjutas:
erikr kirjutas:autoga võttegrupp ... huvitavamatele objektidele paarsada meetrit teest eemal. näiteks vorstimägi, mudaauk kavadi järve ääres kus mullu nipleid pandi, munakas... eks kohalikud oskavad veel soovitada.
Lp kohalikud, täiendage/parandage/täpsustage, millisel verstapostil peaksid operaator Kõpsid paiknema:
Vorstimägi 50 km
Kavadi järv 19,5km
Suur munamägi 69,6km
Väga huvitavaid kaadreid saab ka Häälimäe laskumisel :D
See on vahetult enne 1. TP-d
Tark ei torma!

Kasutaja avatar
Märt
Rattur
Postitusi: 265
Liitunud: 05. 05. 2003. 12:06

Postitus Postitas Märt » 20. 09. 2005. 11:31

Olts kirjutas:
Märt kirjutas:
Mati kirjutas:Vällamäe rabas võib ka huvitavaid kaadreid saada nendest kaskadööridest, kes otsustavad laudtee ratta seljas ületada :)
Mis sellel laudteel siis viga on, et seal sõitmine kaskadööri omadusi nõuab?
HRK krossietapil lähenes sellele laudteele üks sell pisu hoogsalt ja optimist muutus edasise suhtes pessimistiks. Käis veel mitu päeva kael kange.
Kui vihma sajab või on niiske, siis on libe kah veel. Kui korra jala laudteele paned, halvemal juhul maha(u15-20cm laudteest madalamal), on raske uuesti startida. Lõpus teeb ka paar jõnksu.
Tegelt pole midagi hullu, aga põnev ikka.
Ma väga loodan, et see video, mis avaldamisele tuleb on see, mis tehti H100 prooviläbimisel.
libe on ju niikuinii. jala, rattakingadega, on vaat et veelgi libedam:P olen üsna palju sõitnud laudteedel ja ka maha sõitnud, kuid harjutamine teeb meistriks. muidugi peab arvestama pealesõidu hooga ja trajektoori ning pidurdamise sujuvuse tagamisega:P

Kasutaja avatar
dr Holden
klassik
Postitusi: 2572
Liitunud: 14. 05. 2004. 11:25

Postitus Postitas dr Holden » 20. 09. 2005. 11:55

Teema on vahepeal üle pea kasvanud, vastaks korraga kõigile:
1. Koos numbriga on iga osaleja ümbrikus nn ilma kaardipõhjata rajakaart, kus peal asfaltteed, kruusateed, suuremad järved, kindlasti ka rada, kilomeetrid (kümnekaupa) TP-d jne. See on siis kas kaasavõtmiseks ja abiks katkestajale või võttegrupile, kui katkestada pole plaanis.
2. Loodan, et täna õhtuks valmib usinatel clubberslastel serveri link, kust saate endale proovisõidu videot (ca 16min, ca240Mb) alla laadida. Ka seal on paremad kohad olemas, peale vaatamist saate juba pärida, et nt video 8ndal minutil olime kilomeetril see ja see.
3. Laudtee oleks lihtne, kui ta oleks sirge. Aga enne lõppu teeb kaks looget - ka see on videos näha. Ja laudteele järgneb kõik rauad vasakule mägi. Ise sätin tavaliselt juba enne laudtee laskumist granny peale ära, et pärast poleks ragistamist.

Kasutaja avatar
marion
Rattur
Postitusi: 669
Liitunud: 15. 04. 2003. 07:40

Postitus Postitas marion » 20. 09. 2005. 12:09

holden kirjutas: Ja laudteele järgneb kõik rauad vasakule mägi. Ise sätin tavaliselt juba enne laudtee laskumist granny peale ära, et pärast poleks ragistamist.
Ma eelmisel aastal suurema osa teest nagu granny pealt eriti ära ei sättinudki :oops:

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2833
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Postitus Postitas KristjanS » 20. 09. 2005. 12:15

marion kirjutas:
holden kirjutas: Ja laudteele järgneb kõik rauad vasakule mägi. Ise sätin tavaliselt juba enne laudtee laskumist granny peale ära, et pärast poleks ragistamist.
Ma eelmisel aastal suurema osa teest nagu granny pealt eriti ära ei sättinudki :oops:
siis läbime tänavu raja koos??!! :D või kavatsed eest keskmisega rada läbida :P ?
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2370
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 20. 09. 2005. 12:17

veloman32 kirjutas: siis läbime tänavu raja koos??!! :D või kavatsed eest keskmisega rada läbida :P ?
Sa vaata ette mees, et sul eest suure peale ei lähe seal koos Marioniga

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 20. 09. 2005. 12:34

AndreK kirjutas:Sa vaata ette mees, et sul eest suure peale ei lähe seal koos Marioniga
:lol: :lol: :lol:

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11469
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 20. 09. 2005. 17:36

Olts kirjutas:Ma väga loodan, et see video, mis avaldamisele tuleb on see, mis tehti H100 prooviläbimisel.
jeb. väga cool materjal. foorumisse jõuab link ca 2,5 h pärast kui on serverisse upitud. ADSL rõõmud ....
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11469
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 20. 09. 2005. 19:56

mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
tsainik
Rattur
Postitusi: 395
Liitunud: 20. 01. 2004. 15:17

Postitus Postitas tsainik » 20. 09. 2005. 21:13

nii, nüüd ajasite enne magamaminekut pulsi üles ja selja märjaks...
hea töö :)
eriti meeldis, et see aasta ka mussi rajapeal lastakse, ikka sellist äkilisemat- kitarredega 8)

aga jahh, mis siis ikka, kontrollige kohukesed üle- et linnameestel pärast kobisemist poleks...

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2833
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Postitus Postitas KristjanS » 20. 09. 2005. 21:23

Muusika valik on tõesti hea :!: Peab ike võimas helisüsteem olema, et kogu haanamaa sellest muzoonist täituks:) .
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11469
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 20. 09. 2005. 21:25

veloman32 kirjutas:Muusika valik on tõesti hea :!: Peab ike võimas helisüsteem olema, et kogu haanamaa sellest muzoonist täituks:) .
proovi mõrvaritõusust, munakast vms üles sõita ja kuuled ise muusikat ilma mingi helisüsteemita
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 757
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 20. 09. 2005. 21:37

Super video. Ja sain ma õieti aru, et nagu alati, tunduvad enamus tõusud-laskumised video peal kergemad, kui tegelikult. Mõrvartõus ei tundunud üldse nii kole (s.t arvasin, et on pikem) nagu arvasin.

Kui tõusumeetrid välja arvata, siis kas eelmise aastaga võrreldes on rada 8-10 tunni mehele kergem või raskem? Eeldusel, et ilm oluliselt ei muutu.

Rääkisin ühele tuntud rattaklubi managerile, et selline seiklus ootamas - ta soovitas kohe mingi spetstabletikuuri ära teha (Q10 vms nimi - Victell pidi lahja värk selle kõrval olema :?: )
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Kasutaja avatar
baruto
Rattur
Postitusi: 321
Liitunud: 28. 09. 2004. 07:10

ebaõnn

Postitus Postitas baruto » 20. 09. 2005. 22:25

Kui juba meediat avaldama hakati, siis allpool on mõned pildid.
Viimane kord lõppes selle aasta H100 rajatutvumine enne vällat, kui sadulatoru pooleks murdus. Täna siis jätkasin haanjamehe talu juurest ja plaan oli jõuda munamäeni. Kõik oli ilus. Kui jõudsime sõbraga välla tippu, sai veel üksteisele otsa vaadatud ja fakti konstateeritud et ollakse üle 300 m merepinnast. Väga ?eff laskumine lõppes ilge litriga (pauguga). Alguses ei saanud aru mis toimub. Ma olen kord elus kuulnud, missugune on pauk, kui läheb kumm, kuid see mis minu rattaga juhtus, see oli ikka litter. Sõber arvas et sõjardid mängivad metsas sõda. Selgus et pöid on ribadeks lennanud.
http://raul.blastnet.ee/poid/poid.html
Väike iroonia on kiri mis on kummile kirjutatud.
Vedas et see juhtus laskumise lõpus. Miskipärast on mul siiani "vedanud" ja kõik jupid mis on purunenud, on seda teinud võistlusvälisel ajal. Kuid kes teab. Võibolla on asi hoopis H100 rajas, mis mind ette hoiatab millegi koleda :twisted: eest:).

Igatahes on loo moraal selles, et enne 1 oktoobrit tuleks ratas väga kriitilise pilguga üle vaadata. Endal oleks pisar ikka väga silmas, kui sellised tobedad jamad juhtuksid võistlusel.
There are no races, only countries of people Chuck Norris has beaten different shades of black and blue.

Kasutaja avatar
vigurivänt
Rattur
Postitusi: 757
Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49

Postitus Postitas vigurivänt » 20. 09. 2005. 22:44

LauriA kirjutas:Super video. Ja sain ma õieti aru, et nagu alati, tunduvad enamus tõusud-laskumised video peal kergemad, kui tegelikult. Mõrvartõus ei tundunud üldse nii kole (s.t arvasin, et on pikem) nagu arvasin.

Kui tõusumeetrid välja arvata, siis kas eelmise aastaga võrreldes on rada 8-10 tunni mehele kergem või raskem? Eeldusel, et ilm oluliselt ei muutu.
Rada on raskem,nagu eelnevalt juba mainitud.Käisin täna uuditamas Vällamäest Vorstimäeni,vihm ei ole eriti midagi muutnud,vaid mõned laskumised olid Speedmaxile libedad.Mõned lindid olid ka abiks,aga kui kaarti pole ja varem ei ole käinud,siis võib kergesti ära eksida,kuid see olukord muutub iga päev.
Tark ei torma!

Kasutaja avatar
Tõnuke
Rattur
Postitusi: 144
Liitunud: 13. 07. 2004. 13:39

Re: ebaõnn

Postitus Postitas Tõnuke » 21. 09. 2005. 07:31

skogvarg kirjutas:Kui juba meediat avaldama hakati, siis allpool on mõned pildid.
Viimane kord lõppes selle aasta H100 rajatutvumine enne vällat, kui sadulatoru pooleks murdus. Täna siis jätkasin haanjamehe talu juurest ja plaan oli jõuda munamäeni. Kõik oli ilus. Kui jõudsime sõbraga välla tippu, sai veel üksteisele otsa vaadatud ja fakti konstateeritud et ollakse üle 300 m merepinnast. Väga ?eff laskumine lõppes ilge litriga (pauguga). Alguses ei saanud aru mis toimub. Ma olen kord elus kuulnud, missugune on pauk, kui läheb kumm, kuid see mis minu rattaga juhtus, see oli ikka litter. Sõber arvas et sõjardid mängivad metsas sõda. Selgus et pöid on ribadeks lennanud.
http://raul.blastnet.ee/poid/poid.html
Väike iroonia on kiri mis on kummile kirjutatud.
Vedas et see juhtus laskumise lõpus. Miskipärast on mul siiani "vedanud" ja kõik jupid mis on purunenud, on seda teinud võistlusvälisel ajal. Kuid kes teab. Võibolla on asi hoopis H100 rajas, mis mind ette hoiatab millegi koleda :twisted: eest:).

Igatahes on loo moraal selles, et enne 1 oktoobrit tuleks ratas väga kriitilise pilguga üle vaadata. Endal oleks pisar ikka väga silmas, kui sellised tobedad jamad juhtuksid võistlusel.
Tuttav pilt. Asi pole siiski mitte H100 rajas. Mul vedas eelmisel aastal, et velg läks laiali just paar päeva enne H100. Jõudsin Tallinnast veel uue tagaratta tuua. See on ju loomulik kulumine ja kui pidurit ikka vajutad, siis velg ka läbi kulub. Ja õnne oli mul ka selles mõttes, et kui kevadel ratta uuesti välja ajasin, läks ka esimene velg laiali. Nii et soovitan soojalt sõrmega katsuda - kui klotside kohalt väga nõgusaks on kulunud, tuleks kaaluda, kas ikka minna H100 sõitma sellise veljega, mis juba laiali minemas.
2010 tehtud 135 võistlust - ehk aitab nüüd juba?!

Kasutaja avatar
tont
Rattur
Postitusi: 40
Liitunud: 02. 10. 2004. 20:08

Postitus Postitas tont » 21. 09. 2005. 11:30

no ma räägin, ketaspidurid tuleb kuskiltki alla vaadata ja mured lõpevad
tont tuud tiid

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 21. 09. 2005. 12:05

erikr kirjutas:nii, head vaatamist.

http://velo.clubbers.ee/imgs/h-100_proovis6it.avi

mul pole juba 1,5 kuud süda nii kiiresti löönud.....
silma võttis märjaks mõni koht....

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 21. 09. 2005. 13:28

Rom kirjutas:
erikr kirjutas:nii, head vaatamist.

http://velo.clubbers.ee/imgs/h-100_proovis6it.avi

mul pole juba 1,5 kuud süda nii kiiresti löönud.....
silma võttis märjaks mõni koht....
Tänage Tonti, kes selle video filmis ja monteeris. Super (y).

kollane öösärk
Rattur
Postitusi: 51
Liitunud: 29. 09. 2004. 07:02

Postitus Postitas kollane öösärk » 21. 09. 2005. 14:43

Olts kirjutas:
Rom kirjutas:
erikr kirjutas:nii, head vaatamist.

http://velo.clubbers.ee/imgs/h-100_proovis6it.avi

mul pole juba 1,5 kuud süda nii kiiresti löönud.....
silma võttis märjaks mõni koht....
Tänage Tonti, kes selle video filmis ja monteeris. Super (y).

ühinen emotsioonidega, eriti hea koht oli kui ATV rügas üle neitsiliku rohelise heinamaa ja siis tulid võsast nagi hunnide hord vääramatult ning sihikindlalt vaprate ratturite lipkond... taustaks põrguinglite koor :D
ratas sõidab, mees istub peal

Kirsa
Rattur
Postitusi: 3335
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 21. 09. 2005. 15:14

Vaatan et foorum on väga koormatud.
Panin selle video ühte teise serverisse ka.
Link
Viimati muutis Kirsa, 23. 09. 2005. 10:54, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
dr Holden
klassik
Postitusi: 2572
Liitunud: 14. 05. 2004. 11:25

Vabad kohad saadaval

Postitus Postitas dr Holden » 21. 09. 2005. 21:24

Kuna praeguseks hetkeks on mitmeid H100-st loobujaid, siis on saadaval mõned extra kohad. Nimekirja ehk siis ootejärjekorda saamiseks on vaja saata e-mail aadressil xsport@hot.ee. Huvilistega võetakse ühendust.

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 2940
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 21. 09. 2005. 21:41

LauriA kirjutas:
Rääkisin ühele tuntud rattaklubi managerile, et selline seiklus ootamas - ta soovitas kohe mingi spetstabletikuuri ära teha (Q10 vms nimi - Victell pidi lahja värk selle kõrval olema :?: )
Q10 koensüüm on Victelli üks põhikomponente :idea:

urmas2905
Rattur
Postitusi: 7
Liitunud: 27. 05. 2004. 20:52

Postitus Postitas urmas2905 » 22. 09. 2005. 12:32

Tunneks huvi selle vastu, et ehk on plaanis sellel nädalavahetusel pundiga H100 vähemal või suuremal osal läbida, nö "soojendussõit".

Ritsikas
Rattur
Postitusi: 98
Liitunud: 02. 07. 2004. 20:21

Postitus Postitas Ritsikas » 22. 09. 2005. 13:56

Üli lahe video, tehke päris sõidust ka midagi taolist... natuke tempokam vb ainult. :idea:

Kasutaja avatar
dr Holden
klassik
Postitusi: 2572
Liitunud: 14. 05. 2004. 11:25

Postitus Postitas dr Holden » 22. 09. 2005. 16:01

Ritsikas kirjutas:Üli lahe video, tehke päris sõidust ka midagi taolist... natuke tempokam vb ainult. :idea:
Pärissõidul on operaator Tont rajal kõrget kohta noolimas, aga läbirääkimised käivad.

jan
Rattur
Postitusi: 50
Liitunud: 21. 04. 2003. 12:50

Postitus Postitas jan » 22. 09. 2005. 19:19

urmas2905 kirjutas:Tunneks huvi selle vastu, et ehk on plaanis sellel nädalavahetusel pundiga H100 vähemal või suuremal osal läbida, nö "soojendussõit".
Sama huvi. Ehk rajatundjad-sõitjad annavad märku, kui asi nädalalõpul plaanis.

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 757
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 22. 09. 2005. 19:43

tarmo kirjutas: Q10 koensüüm on Victelli üks põhikomponente :idea:
OK, küllap ma sain siis tast valesti aru. Või küsisin valesti. Igatahes terve kuhja energiasööki-jooki ma sealt minema viisin. Tunne oli nagu apteegis - kirjutati pikk jutt kaasa, mitmendal tunnil mida tarvitada tuleb.
Eks näis, kas on siis on parem enesetunne - eelmine aasta piirdusin ainult TP kraami ja Maximi batoonidega; seekord on siis mingid Maximizer energiakoogid (90grammi a 1500kcal :shock: ), kange geel (ühekordses pakendis), lahjem siirup (pudelis) ja soolatabletid.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 22. 09. 2005. 20:04

LauriA kirjutas:
tarmo kirjutas: Q10 koensüüm on Victelli üks põhikomponente :idea:
OK, küllap ma sain siis tast valesti aru. Või küsisin valesti. Igatahes terve kuhja energiasööki-jooki ma sealt minema viisin. Tunne oli nagu apteegis - kirjutati pikk jutt kaasa, mitmendal tunnil mida tarvitada tuleb.
Eks näis, kas on siis on parem enesetunne - eelmine aasta piirdusin ainult TP kraami ja Maximi batoonidega; seekord on siis mingid Maximizer energiakoogid (90grammi a 1500kcal :shock: ), kange geel (ühekordses pakendis), lahjem siirup (pudelis) ja soolatabletid.
jajah, ning haigusnähtude süvenemisel (väsimus) ja kõrvaltoimete tekkides, konsulteerige arsti või apteekriga :)

tair
Rattur
Postitusi: 27
Liitunud: 07. 07. 2004. 22:10

Postitus Postitas tair » 23. 09. 2005. 08:36

vat avastasin nüüd ka selle rada tutvustava lingi, kuid hetkel ei saa sealt midagi kätte :? ma saan ainult head muusikat kuulata 8) kas on viga minus või ...

Kasutaja avatar
riho
hobisportlane
Postitusi: 4015
Liitunud: 11. 09. 2003. 17:26

Postitus Postitas riho » 23. 09. 2005. 08:50

tair kirjutas: kas on viga minus või ...
Tundub et Sinus. Mul oli sama jama. IT-mehed installisid minu mure peale arvutisse mingi proprogejupi pomisedes samal ajal patsi sisse mulle tundmatuid vist javakeelseid manamissõnu divx ja codec. Peale seda sain Haanjameeste sõitu ka pildi vahendusel nautida. Kuigi ka heli oli hea.

kollane öösärk
Rattur
Postitusi: 51
Liitunud: 29. 09. 2004. 07:02

Postitus Postitas kollane öösärk » 23. 09. 2005. 08:51

jan kirjutas:
urmas2905 kirjutas:Tunneks huvi selle vastu, et ehk on plaanis sellel nädalavahetusel pundiga H100 vähemal või suuremal osal läbida, nö "soojendussõit".
Sama huvi. Ehk rajatundjad-sõitjad annavad märku, kui asi nädalalõpul plaanis.
huvi on minugipoolne, antagu märku :D
ratas sõidab, mees istub peal

Kasutaja avatar
dr Holden
klassik
Postitusi: 2572
Liitunud: 14. 05. 2004. 11:25

Postitus Postitas dr Holden » 23. 09. 2005. 08:55

tair kirjutas:vat avastasin nüüd ka selle rada tutvustava lingi, kuid hetkel ei saa sealt midagi kätte :? ma saan ainult head muusikat kuulata 8) kas on viga minus või ...
Tõmba endale siit codeci draiver, installi see oma masinasse ja go!
BTW Vajamineva faili nimi on ffdshow-20050909.exe

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11469
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 23. 09. 2005. 09:14

Siin siis päheõppimiseks kaardi kõrvale.
=============================

HAANJA 100 RAJAKIRJELDUS
Kuna Haanja 100 kaart on üsna suur ja seetõttu halvasti loetav, siis üritame kaardi juurde seletusi anda, nii et jutu ja kaardi abil oleks võimalik rada või mõni rajaosa enne põhisõitu läbida.

1-10 km
Start antakse Kubija hotelli esiselt karavanide parkimisplatsilt ning esimesed 2,5km kulgeb rada piki asfalti ja kruusateid ? kõigepealt suusabaasist mööda, siis vastupidi 3-km joosurajale kuni vana rullirajani. Rullirajale peale ja päripäeva kuni Andsumäe tee nurgani suvilate vahel (kiirele ja kitsale rullirajale jääb kaks ohtlikku teravat 90° paremkurvi. U-pöördega rullirajalt maha saades läbi metsa suvilate teeni, otse üle risti ja Andsumäe suunas minema, edasi enne tõkkepuud vasakule metsa. Paar porist kohta, üks tõus, kurviline langus ja U-pööre vasakule, kohe tuleb vastu Võru-Haanja mnt, selle peale paremale ja 100 meetri pärast vasakule külavaheteele. Tõusust üles, piki teed edasi, enne majasid vasakule, väike küngas, langus ja enne metsa teravalt vasakule, metsa sees laskumise peal hoida otsesuunda. Laskumine läheb kitsaks ja tehniliseks ning lõpeb parempoolse U-kurviga. Laskumine ja kurv väärt vähemalt 2 hüüumärki. Edasi piki teed, metsast välja jõudes hoida paremale, tee läheb aiast mööda ja siis pikk laskumine majahoovi. NB! Kodarate vahele jooksev koeranäss. Läbi hoovi välja Verijärve-Kasaritsa teele vasakule, asfaldimäest üles ja tõusu lõpus paremale Kaasjärve teele. Edasi läheb sõit piki külavaheteed kuni järve laskumiseni, järve äärest mööda ja siis esimene karm tõus, 200 meetriga +30meetrit. Edasi piki heinamaad, vasakul on nööraed ja talu juurest hoida paremale, sealt edasi ca 300 meetri pärast U-pööre vasakule. Edasi piki kõva külavaheteed, mööda prügimäest ja enne metsa pööre vasakule singli peale ja 10km ongi läbi.
11-20 km
Metsast välja jõudes talu juures enne õunapuud paremale, piki niidetud teed edasi ja 5 meetrit enne Luhamaa trassi paremale singli peale, mäest üles ja jõuame asfaldile, paremal talus 2 koera, üks kinni, teine ei ründa. Sõit jätkub piki vana maantee asfalti, asfaldi lõppedes pööre paremale ja mööda külavaheteed hakkab ronima Haanja poole, nii umbes 100 meetrit ülespoole 5 km jooksul. Paari km pärast läheb sõit läbi küla, pööre kruusateele paremale, sealt ca 300 meetrit ja siis vasakule (vastas on lõigatud järsk eurokraav). Edasi ca 1km piki külateed, paar tõusu ja languse pealt järsk pööre vasakule põllule. Veidi singlit, läbi taluhoovi (vana koer, sõbralik), rohtukasvanud metsatee ja languse pealt pööre Räpo-Saaluse teele paremale, siis paar kilti kruusa kuni Uue-Saaluseni, külasse sisse ja parempööre vanasse mõisaparki ja siis kallasrada, ettevaatust järve otsa oja juures augu ja kipaka sillaga ning siis tuleb eelmise aasta niplikoht, kus mõnedki mehed ennast järsku mudast avastasid. Kallasrajalt järsult paremale üles metsa, terav tõus ja tõusu lõpus vasakule, järgneb kiire laskumine, vahepeal U-pööre vasakule ja peale pööret killustiku tee karmi kurviga paremale. Edasi muru pealt paremale teele, läbi taluhoovi ja vasakult algava lagendiku peale vasakule, kus saab täis 20km.
21-30 km
Edasi otse metsa, siis paremale läbi võsa. Üle niidetud heinamaa, läbi suure kaevurakke ja pööre kruusateele vasakule. Ca 300 meetri pärast pööre paremale põllule ja hakkab ronimine piki silverträkki Häälimäele (270m). Üles saanuna pilk taha paremale ? milline vaade! Mäest alla saab piki tõelist down-killi (lindid on tõmmatud väliskurvidesse). Alla jõudes pööre vasakule külavaheteele ja paarisaja meetri pärast paremale põllule, üle silla, mööda suurest ämblikuvõrgust ning jõutakse Haanjamehe talu hoovile, kus on ka esimene TP. Peale tankimist otse üle tee (tuttav lõik Elioni Haanja etapilt) üle heinamaade, mäest üles, korraks vasakule, kohe jälle paremale ja siis vasakule alla Eesti kõrgeima soo (240m) suunas. Üle soo viiv laudtee on kitsas ning seetõttu ehitame enne laudteele jõudmist hoo mahavõtmiseks ?ikaani. Kui laudteel sõita ei suuda, siis tuleb piki laudteed kõndida, ratas õlal. Peale laudteed on järsk tõus, peale seda juurikaline laskumine, mille all pööre vasakule ning järgneb Eesti raskeim tõus ? Vällamägi. 400 meetriga 80m ülespoole. Üles jõudes (303m) tuleb hakata kohe alla sõitma piki Võru dowwnhilli meeste harjutustrassi. Korraks läheb rada kaheks, otse minnes on laskumine väga järsk, vasakule minnes on aga rajale ehitatud 3 hüpet. Maitse asi!
Alla tagasi jõudnuna järgneb kulgemine piki Vällamäe serva, Elionilt tuttav katkine sild, tõus ja laskumine piki külavaheteed, talust mööda ning u-pöördega vasakule, üks väike mägi, üleval pööre paremale, siis veelkord paremale ning jõuame välja Eesti kõrgeima talu juurde (272m ümp). Põllult hea vaade Munamäele. Põllu keskpaigas pööre vasakule, 100 meetrit ja terav laskumine Abi küla teele, vasakule ning kui talu ette tuleb siis paremale talu taha, kust algab tõsine silverträkk. Tee peale jääb nii pehmet sood kui kuusenoorendikku ning lõik lõpeb terava lühikese laskumisega. Edasi pööre vasakule kruusateele ning väike puhkus. Mäest alla jõudes täitub ka 30 km.
31-40 km
Sõit jätkub mööda kruusateed, üle ristmiku, paar kurvi ja paremale põllule. Väike kraaviületus, hea sõidetav metsatee, mõni heinamaarada, sõidetav tee ning laskumine Põldaluse järve tehnilisele kallasrajale. Rajalt pääsedes pööre vasakule kruusale ning järgmisest ristist veel vasakule. Järgneb kõva sõidetav ca 1,5km pikkune kruusalõik, mis sobib hästi joomiseks ning taastumiseks. Mallika külast paremale, siis mõned kõvad heinamaad, metsateed. Korraks vasakule kruusale ja siis kohe pööre paremale külavaheteele. Ligi 2km kõva põhjaga veidi tõsuvat teed ning jõuame välja TP2-te Pressi koolimaja juures. Tangitud, sõit läbi koolihoovi paremalt pool maja ja enne puukuuri paremale algab 2,5 kilomeetrine single-track kuni Luhtõ järveni. Kuid vahepeal saab sõidetud 40km.

41-50 km
Võsast ehk siis singli pealt välja jõudes paremat kätt talu ja varsti paremale kruusateele, paarisaja meetri pärast teelt ära paremale, mäest üles ja alla. Vasakul talust (koer) mööda. Üle heinamaa ja 1,5 km singlit piki rööpaid, läbi jõe ja taas kruusale välja vasakule. Paarisaja meetri pärast peale talu parempööre ristuvale kruusateele, kilomeeter kruusa, pööre vasakule, paremale jäävast talust mööda ning peaaegu kohe paremale metsa karmile singlile, läbi võsa, üle jõe, üle niitmata põllu ja Tuuka küla tammiku juurest paremale kruusale, 200 meetri pärast järsult vasakule, paarikilomeetrine lõik kitsast kruusateed, U-pööre paremale ning Elioni etapilt tuntud Vorstimägi, aga tagurpidi. Vorstimäe otsas (269m) täitub 50km ehk pool maad.
51-60km
Vorstimäest alla, asfaldile vasakule ning kohe paremale Tsirgumäe suunas, ca 800m pärast pööre paremale ning Tsirgumäe tõus. Teiselt poolt Tsirgumäge alla, korraks paremale kruusale ja kohe edasi vasakule külateele. Järgneb veidi heinane tee ja tõus, siis alla ja uuesti üles, Plaani lagendikele. Pööre vasakule suuremale teele, üle tõusunuki, alla majade vahelt läbi ja tee lõpus läheb paremale alla üsnagi libe laskumine Kääraku poole. Pärast laskumist ja sirget, veidi enne lagedale jõudmist järsult vasakule, järgneb metsatee, heinamaa, paremale kurvilisele teele, mis viib Käärakule, seal korraks paremale kruusale ja kohe varsti vasakule, 100 meetrit veel ja taas vasakule metsa vahele. Sillaületus, Kääraku spordibaasist läbi ja läbi metsa mööda parajat singlit Villa külasse, kus ootamas es TP3. Keset küla otse üle Võru-Haanja-Ruusmäe tee (info:vasakule piki asfalti Võrru 20 km) ja rada jätkub piki külavaheteed ca viissada meetrit, kui tuleb pööre paremale niidetud heinamaale. Sõidetud on 60km.

61-70km
Veel veidi niitmata heina ja algab mullane metsatee kuni Järvemäeni. Metsa vahelt välja Järvemäe lagendikule, paremale külavaheteele ja paremale jääva talu juurest pööre vasakule üle Järvemäe mäenuki, mäest alla ja metsarajale. Nii ca 1km pärast tuleb eelmisest aastast tuttav kopratammi ületus, seejärel veel veidi metsa, heinamaa serv, hulgaliselt metsateid (kuna see on täiesti uus rajaosa, siis ei opska täpsemalt kirjeldada hetkel). Mingil hetkel jõutakse välja Trolla ristmikule Vaskna järve nurgas,sealt vasakule kruusale, paarsada meetrit ja vasakule Vaskna kallasraja poole.
Edasi EEC rajalt tuttav Vaskna kallasrada uhke sillaga enne Vaskna talu. Seal aga 68 km täis ja TP 4 ootamas. Pärast TP-d puuriitade vahelt läbi ja metsa, kohe vasakule, mäest alla ja ees on selle raja kõige raskem tõus, kust isegi jala raske üles minna. Tõusust üle saanuna pööre paremale, mööda Rohtõsuu mäest ning siis ootab ees Munamäe lõunakülje metsarada. Paarisaja meetri pärast oleme kõrgeimas kohas, kuhu Eestis rattaga sõita saab ? Munamäe tipus. Munamäest alla, 318 meetri pealt algab asfaldilaskumine!!! PALUN PIDURDAGE ENNETAVALT, PÄRAST VÕIB HILJA OLLA! Alla jõudes 90° vasakule, 100 meetrit, üle Võru-Haanja tee ja otse edasi Lukumäkke. Lukumäe otsas on maha saadud juba 70 kilomeetriga.

71-80km
Edasi üle põllu, läbi Haanja külalõkkeplatsi ja taas heinamaale, alguses piki niidetud, pärast piki niitmata heinamaad, edasi suusaradadele, siis paar km suurte rööbastega metsateed, metsast välja paremale kruusale, nii umbes kilomeeter kruusa ja pööre vasakule metsa suunaga Hallimäele, edasi Maasikmägi, Püstümägi, mega laskumine Püstümäelt, veidi metsakat, tõus heinamaal, veidi metsavahet ja üle heinamaa ning enne suuri puid paremale, majadest mööda, savine ja rööpas laskumine, all pööre paremale, 2 silda, dendropargi ning Kokemäe vahel peaks spidomeeter näitama 80km.

81-90km
Paarisaja meetri pärast on pööre vavasakule kruusateele, vaal paarsada meetrit, ning pööre vasakule asfaldile, veel paarsada meetrit, ärapööre asfaldilt, siis veel paarsada meetrit külavaheteed ning pööre paremale metsateele. Mõnus metsarada, üle heinamaa ja väiksest nukist alla läbi kraavi. Edasi vasakule mööda külavaheteed edasi paremale metsa, vasakkaldega raskestisõidetav nö rada, üle heinamaa, taas metsa, siin järgneb minu jaoks natuke segane osa, aga sees on kolm Kurgjärve suusaradade tõusu. Viimasest tõusust ? Sikamäest (rahvakeeli Maasikas) üles, järsult alla ja jõuame Kurgjärve ja Väikjärve vahele saepururajale, mis viib meid Kurgjärve baasi, kus on TP 5 83ndal kilomeetril. Edasi läbi baasi ja vasakule kruusale, 500 meetri pärast paremale metsa ja algab Elioni rajalt tuttav 36-40km singel (taevatrepp jne), H100-l küll tagurpidi. Veidi enne Jaanimäed saab metsast välja, 500 meetrit külavaheteed ja jääbki veel 10km sõita ? JA ÜHE ERANDIGA ALLAMÄGE

91-100km
Jaanimäel üle kruusatee ja siis edasi allamäge nii umbes 3 kilti kuni Kasaritsa-Rõuge asfaltteeni, selle peale paremale ja 200 meetri pärast vasakule, algul külavahetee ja siis kilomeeter heinamaad ja singlit, üle Käätso-Kasaritsa kruusa ja viimane tõsine mägi ? Tornimägi, siit fini?ini 5km ja langust veel vertikaalset 104 meetrit. Mäest alla üle põllu ja vasakule asfaldile, ülikiire laskumine asfaldil ja all teravalt 90° paremale metsa vahele, edasi paarsada meetrit metsakat ja pööre paremale Puiga teele, 300 meetrit ja pööre Andsumäe suusamäe poole. Sealt paremale ja siis tõsine downhill puude vahelt alla. Edasi piki järve veert, mäest üles ja suvilate ja krossiraja vahelt piki muru Kubija poole. Kohe metsa vahele jõudes pööre paremale, veel veidi metsateed ja varsti on näha silti FINITO ? 100 km on sõidetud




KASUTATUD MÕISTETE SELGITUS:
Asfalt ? on asfalt
Kruusatee - Haanjamaa lai kruusatee
Külavahetee - kruusa- ja liivakattega kitsas 2-3 kõrvuti ratturit mahutav tee
Metsatee - hobusetee, kahe jälje vahel on mururiba, üldjuhul mullakattega, maksimaalselt kaks kõrvuti ratturit mahutav tee
Single-track - niidetud heinamaa, metsarada, jooksurada, üldiselt ühte ratturit mahutav tee, mõningate möödasõidu võimalustega
Silverträkk ? Silveri poolt avastatud eri singel ? eripäraks raja pehmus, külgkalle, juurikad, rööpad, kuusenoorendik, ühesõnaga rada, mis laseb (kui ei sunni kõndima) liikuda max 6-7km/h
Down-kill ? tõsist rattavalitsemise oskust nõudev laskumine (tavaliselt puude vahel)
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
dr Holden
klassik
Postitusi: 2572
Liitunud: 14. 05. 2004. 11:25

Postitus Postitas dr Holden » 23. 09. 2005. 09:20

Sorry, kui eelmise postituse tekst veidi imelik on. Rada on lihtsalt liiga pikk, et seda kuidagi muidu üles kirjutada. Antud jutt on koostatud näpuga kaardil järge ajades ning oma 11.09 sõidu emotsioone meelde tuletades. Seetõttu on mõni rajalõik saanud erilise tähelepanu osaliseks, mõnest teisest lõigust (kui midagi märkimisväärset meenutada ei ole) on lihtsalt üle libisetud. Aga noh, vast aitab paremini kaarti lugeda. :)

tair
Rattur
Postitusi: 27
Liitunud: 07. 07. 2004. 22:10

Postitus Postitas tair » 23. 09. 2005. 10:19

tänan nõuannete eest! codec installitud, kuid nüüd pole lingi taga lehte :?: kas jälle mina loll või ... :(

Kasutaja avatar
mees lõunast
Rattur
Postitusi: 57
Liitunud: 17. 04. 2003. 13:16

Postitus Postitas mees lõunast » 23. 09. 2005. 10:22

Lähen laupäeval Vigurivändaga kell 12.00 Kubja hotelli eest rajale.Plaanis läbida kuni Munamäeni(ca 60 km).Tempo maruline(Elion 100-400) :D
Vihmaga toimub üritus saalis.

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 757
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 23. 09. 2005. 10:26

holden kirjutas:Sorry, kui eelmise postituse tekst veidi imelik on. Rada on lihtsalt liiga pikk, et seda kuidagi muidu üles kirjutada. Antud jutt on koostatud näpuga kaardil järge ajades ning oma 11.09 sõidu emotsioone meelde tuletades. Seetõttu on mõni rajalõik saanud erilise tähelepanu osaliseks, mõnest teisest lõigust (kui midagi märkimisväärset meenutada ei ole) on lihtsalt üle libisetud. Aga noh, vast aitab paremini kaarti lugeda. :)
Kas need downkill kohad on sama rasked, kui Nõmme järsust nõlvast otse alla tulla (minu jaoks võimatu), s.t suusarada mitte kasutades? Näiteks sillalaskumisest 20 meetrit vasakult poolt otse alla.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 23. 09. 2005. 10:50

tair kirjutas:tänan nõuannete eest! codec installitud, kuid nüüd pole lingi taga lehte :?: kas jälle mina loll või ... :(
siinpool sama lugu...

Kirsa
Rattur
Postitusi: 3335
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 23. 09. 2005. 10:53

Pakkisin selle video 230MB pealt 115MB peale ümber. Kvaliteet ei saanud oluliselt halvem, aga kiiremini tuleb nüüd kohale. Failinimi sai seoses sellega ära muudetud.
http://woolik.bumpclub.ee/~kirsa/h100proovisoit.avi

Kasutaja avatar
tsainik
Rattur
Postitusi: 395
Liitunud: 20. 01. 2004. 15:17

Postitus Postitas tsainik » 23. 09. 2005. 11:08

erikr kirjutas:Siin siis päheõppimiseks kaardi kõrvale.
nõrk päheõppija nagu olen, kavatsen ka seekord spikerdada patsiga tüdrukute pealt.... :wink:

jannar
Rattur
Postitusi: 46
Liitunud: 22. 05. 2005. 18:30

Postitus Postitas jannar » 23. 09. 2005. 11:53

mees lõunast kirjutas:Lähen laupäeval Vigurivändaga kell 12.00 Kubja hotelli eest rajale.Plaanis läbida kuni Munamäeni(ca 60 km).Tempo maruline(Elion 100-400) :D
Vihmaga toimub üritus saalis.
Vihma korral kultuurimajas "Kannel" ?? :lol:

Kasutaja avatar
dr Holden
klassik
Postitusi: 2572
Liitunud: 14. 05. 2004. 11:25

Postitus Postitas dr Holden » 23. 09. 2005. 15:26

LauriA kirjutas:Kas need downkill kohad on sama rasked, kui Nõmme järsust nõlvast otse alla tulla (minu jaoks võimatu), s.t suusarada mitte kasutades? Näiteks sillalaskumisest 20 meetrit vasakult poolt otse alla.
No ikka nii hullud ei ole, kui ma nüüd endale sillalaskumise kõrval olevat nõlva õieti silme ette manan. Lihtsalt see viimane down-kill Andsumäelt toimub siis, kui 97km on sõidetud, käed pehmed, pidurid läinud jne. Aga jah eks seal neid vingeid laskumisi ikka on - videos on mõned ka näha.

Kasutaja avatar
abuser
Rattur
Postitusi: 65
Liitunud: 24. 08. 2005. 19:23

Postitus Postitas abuser » 23. 09. 2005. 18:02

kellel koodekiprobleemid

http://i2.edskes.com/klcodec254f.exe

K-Lite Codec Pack 2.54 FULL

poolaastat kasutanud, ühegi filmiga pole kunagi probleeme olnud :)

higipull
Rattur
Postitusi: 80
Liitunud: 07. 07. 2005. 13:43

Postitus Postitas higipull » 23. 09. 2005. 20:35

Hädasti tarvis transporti võistluspäeva hommikul Tartust Võrru ja soovitavalt tagasi ka.

Kuna autot juhtima pidanud inimene otsustas oma registreeringust loobuda, on see nüüd vaba. Kui korraldajatele sobib, võiks selle stardikoha siis tänutäheks ära anda.

55 676 171
nurk@ut.ee
Kaarel Nurk

Vasta

Mine “Haanja100”