Jalgrattateemad meedias

Kõikvõimalikud mõtted, mis tulevad pähe kui pole ammu sadulasse saanud või oled sinna liiga kauaks jäänud.
Vasta
teraskoer
Rattur
Postitusi: 23
Liitunud: 27. 05. 2015. 20:27

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas teraskoer » 30. 05. 2020. 22:18

Joobes ratturid Tallinnas Loodetavasti on jalgrataste puhul tegemist ikka nende endi varaga.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3726
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas mart » 31. 05. 2020. 22:04

To teraskoer: kus konkreetses kohas need joobes ratturid Tallinnas ülesse on filmitud?
Mõhk (alias metslane) ja Tölpa (alias Tairkibal) suudavad rattafoorumi sõnatuks muuta.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.


Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 6866
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas KaupoR » 01. 06. 2020. 15:27

If everything's under control, you're going too slow!

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 960
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas Prommar » 01. 06. 2020. 16:20

"Hetkel ongi kavas esimene lõik Gonsiori - Estonia mõlemas suunas,"
Loodame siis, et see kilomeetrine lõik ainukeseks ei jää.
Härra Rüütelmaa ehk satub jälle sinnakanti ja vaatab, et keegi seal ei sõida, järelikult pole vaja juurde teha.

Jats36
Rattur
Postitusi: 363
Liitunud: 21. 07. 2014. 00:02

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas Jats36 » 01. 06. 2020. 23:37

KaupoR kirjutas:
01. 06. 2020. 15:27
Tallinn lubab jalgratturid ühistranspordiradadele. Oli ka aeg
Hakkab kõhe. Niipalju kui Tallinna liiklust tunnen on bussijuhid mootorsõidukitest kõige agressiivsemad ratturite suhtes...ja panna mõlemad kokku samale sõidurajale?
Ja kujutame veel ette kui bussi ja jalgratturi kiirused on sarnased, või tegelikult buss on veidi kiirem ja iga kord peale peatusesse jõudmist beab buss tegema uusi, korduvaid möödasõite ratturist

mart2
Rattur
Postitusi: 818
Liitunud: 30. 06. 2003. 01:00

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas mart2 » 02. 06. 2020. 07:52

KaupoR kirjutas:
01. 06. 2020. 15:27
Tallinn lubab jalgratturid ühistranspordiradadele. Oli ka aeg
Suurem probleem saab olema selles, et millegi pärast on paljude arvates sõnad "lubatakse" ja "peab" sünonüümid. Oleme seda juba palju näinud ratturite käitumisel ülekäigurajal.
See, et kord kuus kuskil lehenurgas või lühiuudiste lõpus 30 sek räägitakse , mida need muudatused tähendavad, ei õpeta inimesi käituma.
:evil:
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...

Kasutaja avatar
ciclismo
Rattur
Postitusi: 329
Liitunud: 03. 07. 2016. 16:12

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas ciclismo » 06. 06. 2020. 13:43

https://sport.err.ee/1099122/laskesuusa ... -sulitatud
Ei oleks uskunud, et Norras ühiskonnas selline võimalik..
https://sport.postimees.ee/6990446/soom ... hab-doping
"Soomes on kuni 7000 aktiivset harrastusportlasest dopingutarvitajat.
Kristjan Port: "... Eestis on pilt sarnane. Enamasti on dopingukasutajad jõusaali lihasekasvatajad või kestvusalade harrastajad, näiteks triatleedid, ratturid ja jooksjad."
- - -
Why so serious?

Jats36
Rattur
Postitusi: 363
Liitunud: 21. 07. 2014. 00:02

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas Jats36 » 17. 06. 2020. 14:04

https://www.ohtuleht.ee/1004593/seisuko ... lgrattatee

Paraku nii ongi. Olen ka ise Pärnu mnt. jalgrattarajal sõitmisest loobunud, sest nendest peamiselt busside signaalitamistest ja napikatest sai villand...

RoD
Rattur
Postitusi: 22
Liitunud: 21. 09. 2015. 18:13

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas RoD » 18. 06. 2020. 01:00

See Õhtulehe artikkel on selline klassikaline “lumehelbekese” jutt...
Ma ütleks, et ma tunnen end reeglina Tallinna sõiduteedel liigeldes turvalisemalt, kui kergliiklusteedel; kus x muutujaid ja ohuallikaid on kordades rohkem.
one life, one love, one gear

mart2
Rattur
Postitusi: 818
Liitunud: 30. 06. 2003. 01:00

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas mart2 » 18. 06. 2020. 06:12

Jats36 kirjutas:
17. 06. 2020. 14:04
https://www.ohtuleht.ee/1004593/seisuko ... lgrattatee
Paraku nii ongi. Olen ka ise Pärnu mnt. jalgrattarajal sõitmisest loobunud, sest nendest peamiselt busside signaalitamistest ja napikatest sai villand...
Lugesin... :roll:
Kui ennem ei ole autoteel sõitnud, siis äkki minna Tallinna kesklinna, peab ikka natuke peast soe olema. See on sama nagu eluaeg sõita ainult asfaldil ja siis arvata, et võib minna kohe H100-le samasugust kulgemist otsima...
Minu tagasihoidlik kogemus on selline, et maantee on ohtlik, kuid kergliiklustee on veelgi ohtlikum. :oops:
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...

Kasutaja avatar
ciclismo
Rattur
Postitusi: 329
Liitunud: 03. 07. 2016. 16:12

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas ciclismo » 20. 06. 2020. 12:00

Postimees on üllitanud suure artikli, nagu Rein Taaramäest, pealkirjas "Jaak Mae õpetussõnad", juures Kangerti ja Mihkel Räime pilt
https://leht.postimees.ee/7000416/retke ... onakriisis
Kuidas Tanel Kangert ja Mihkel Räim Jaak Mae õpetussõnadega seotud on? Mis spinni ajakirjanik seal keerutab? Usub, et ei ole ole, ega tahagi kuidagi seotud olla. Koristage palun see pilt sealt ära! Või küsige Räime ja Kangerti nõusolekut.
* *
Ajakirjanik ei saa oma tööd teha kabinetis. Kopi-peistitud "uudised" ei ole Ok. Peab minema välja, sündmuste keskele.
Ja kirjutada mitte seda, et sportlane läks trenni (ah, alles kavatseb minna). Martin Laas on kõva sõitja, soovime talle edu. Kuid see, et Martin Laas läheb Austriasse treeninglaagrisse, ei ole uudis.
Sisu on vaja. Panna on vaja! Ka ajakirjanduses.
* *
Kuni on mehi, kes sõidavad, on Eestil veel lootust. Aksel, Siim, Norman - kõva andmine!, 4,5 h:
https://labs.strava.com/flyby/viewer/#3 ... boTdhj_ELY
Vaadates Stravat, tundub, et just Norman Vahtra ettevalmistuses on kõige rohkem süsteemsust, järkepidevust, sihikindlust. Vaatame, mida toovad võistlused.
- - -
Why so serious?

raulk
Rattur
Postitusi: 1696
Liitunud: 07. 07. 2005. 11:57

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas raulk » 24. 06. 2020. 09:26

Selle uudise järgi on jalgrattaga liiklemine ikka ohtlik tegevus. Huvitav palju Hollandis selliseid rattaõnnetusi on ja kuidas ajakirjandus seda kajastab.
https://www.err.ee/1105444/jaanilaupaev ... 13-inimest
Ja ilmselgelt oleks Eestis ka aeg nõuda kõigilt ratturitelt kiivri kandmist.

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 6866
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas KaupoR » 24. 06. 2020. 12:03

raulk kirjutas:
24. 06. 2020. 09:26
Selle uudise järgi on jalgrattaga liiklemine ikka ohtlik tegevus.
Nagu ka päevitamine
If everything's under control, you're going too slow!

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 960
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas Prommar » 24. 06. 2020. 16:58

Pigem võiks vaadata positiivset külge: rohkem õnnetusi tähendab, et rattaga sõidetakse üha rohkem.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11539
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas erikr » 24. 06. 2020. 18:28

Prommar kirjutas:
24. 06. 2020. 16:58
Pigem võiks vaadata positiivset külge: rohkem õnnetusi tähendab, et rattaga sõidetakse üha rohkem.
Lugedes kes ja kus ja kuidas rattaga kukkusid siis minu arvates juhtus see eelkõige nendega kes niikuinii ratast igapäevaselt ringisõitmiseks või kommuutimiseks kasutavad.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
dr Holden
klassik
Postitusi: 2618
Liitunud: 14. 05. 2004. 11:25

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas dr Holden » 07. 07. 2020. 19:33

No esimene LAKS siis käes, ei läindki väga kaua...

Nähes seda, kui pohhuistlikult nende aparaatidega liigutakse, läks isegi kaua aega kuni esimese pääsukeseni. Sorry brutaalsuse eest, aga kahel rattal sõitjad on kindlasti rohkem turvatud, kui need...

Dront2
Rattur
Postitusi: 128
Liitunud: 03. 08. 2017. 14:16

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas Dront2 » 07. 07. 2020. 19:54

Mmhmm, ehk ei pea neid pääsukesi eriti palju tulema,et võetaks vastu seadus- kõigile elektriliikuri kasutajatele kiiver kohustuslikuks. Mõni laip jääks ikka olemata.

Kasutaja avatar
T6nu
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 15. 05. 2009. 08:08

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas T6nu » 08. 07. 2020. 07:32

Kas te, "vanad kileviinerid", tõsimeeli usute, et keegi kunagi hakkab nende turvalisuse tagamisega tegelema?

pun intended

Dront2
Rattur
Postitusi: 128
Liitunud: 03. 08. 2017. 14:16

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas Dront2 » 08. 07. 2020. 09:21

Mis siin siis nii enneolematut on? Alla 16a ratturile on kiiver kohustuslik, asi see üks punkt seadusesse lisada ei ole(elektrirataste osas). Kui laibad kuhjuma hakkavad tuleb see kiivrikohustus niikuinii, mõistlik oleks neid kuhjasid ennetada ma arvan.

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 960
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas Prommar » 08. 07. 2020. 11:01

Jalgratturite "laibad kuhjuvad" juba 150 aastat, aga kiivirit pole kohustuslikuks tehtud.

Dront2
Rattur
Postitusi: 128
Liitunud: 03. 08. 2017. 14:16

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas Dront2 » 08. 07. 2020. 15:41

Inimelu on ju odav ja küllap ei ole veel piisavalt kuhjunud. Kui kuhi piisavalt suureks läheb,küll siis tekib ka surve seadusemuudatuseks. Mis siin ikka ennetada,ootame ikka tulemused ära.

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 960
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas Prommar » 08. 07. 2020. 17:56

Natuke võib vaadata ka arenenuma rattakultuuriga riikide kogemust. Kõigile kiivrite pähesurumise asemel on taristu turvalisemaks muudetud.
Ma kannan alati kiivrit, sest tunnen praeguses olukorras selle vajalikkust. Samas kui probleemi ainult sellest otsast lahendada, kinnistub üha rohkem arusaam liiklusest kui lahingust, kus tuleb kuidagi ellu jääda. Sel juhul valib enamus inimesi ikkagi auto ja nõiaring jätkub.

Kasutaja avatar
T6nu
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 15. 05. 2009. 08:08

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas T6nu » 08. 07. 2020. 22:10

Just. Enne kui ühiskonnas ei toimu väärtuste ümberhindamist, ei lahenda ka probleemi. Ratturite seltskond peaks sellega ju hästi kursis olema.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11539
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas erikr » 08. 07. 2020. 22:24

T6nu kirjutas:
08. 07. 2020. 22:10
Just. Enne kui ühiskonnas ei toimu väärtuste ümberhindamist, ei lahenda ka probleemi. Ratturite seltskond peaks sellega ju hästi kursis olema.
Just. Laibad on kiretu statistika. Poliitikutel on sellest poogen kuni mingid huvigrupid suudavad kaastundliku (klikinäljas) meedia abil teema hapukurgihooajal "spinne genereerivaks uudiseks" teha. Väljaspool hapukurgihooaega tõuksidega ega ratastega (massiliselt) eriti ju ei sõideta.
Hääletada millegi piiramise-keelamise poolt on alati ohutum ja lihtasm kui kõrgete kuludega infrastruktuuri arendamise poolt. Nah nad jebivad mingite kaherattalistega ebamäärases kiirusvahemikus. Sõitku parem autoga (sõiduteel) või käigu jala (kõnniteel) ...
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
T6nu
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 15. 05. 2009. 08:08

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas T6nu » 09. 07. 2020. 08:29

Praegune olukord on selline, kus on toimunud nö isereguleerimine ja igaüks peab ise liikluses hakkama saama. Oleksin uhkelt see vana kileviiner edasi, kui selleks sõimamisel oleks ka mingi põhjendus- ratturitel eesõigus autode ees maanteel näiteks vms. Aga praegu on olukord selline, et õigused puuduvad, korrakaitseorganid viibutavad samuti näppu ratturite suunas ja isegi autoajakirjanikud õhutavad erinevate liiklejate vahel vaenu. Kurat, ma ei imestaks kui sellele bussipeatuses seisnud inimesele, kellele ISA nr-märgiga bemm otsa sõitis, oleks soovitatud samuti tulevikus kiivrit kanda sest "Tuleks ikka kõigepealt ise enda turvalisuse eest seista".
Üleüldine hoiak on hetkel: "Ratturid on ikka kamikazed, et maanteedel julgevad sõita. Oleks peaaegu otsa sõitnud" ja no tee või tina, aga mina kuulen seda sama moodi, kui: "On ikka kamikazed, et kõnnivadki siin õuealal nii, et pean üle varvaste sõitma". Ei pea! Mille pärast või kustkohast tuleb hoiak, et PEAB teise inimese elu ohtu seadma?
Viimati muutis T6nu, 09. 07. 2020. 09:21, muudetud 1 kord.

Nightsilm
Rattur
Postitusi: 40
Liitunud: 14. 05. 2015. 20:33

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas Nightsilm » 09. 07. 2020. 09:13

T6nu kirjutas:
09. 07. 2020. 08:29
.. korrakaitseorganid viibutavad samuti näppu ratturite suunas ja isegi autoajakirjanikud õhutavad erinevate liiklejate vahel vaenu *. Kurat, ma ei imestaks kui sellele bussipeatuses seisnud inimesele, kellele ISA nr-märgiga bemm otsa sõitis, ei soovitata samuti tulevikus kiivrit kanda sest "Tuleks ikka kõigepealt ise enda turvalisuse eest seista".
See on hästi tabatud mõte. Ma ise imestan seda juba aastaid, kuidas õnnetuste järel politsei ja meedia kannatanut kaudselt süüdistades tänitama hakkavad nii kiivrite, turvavööde, rehvide jms teemadel. Viimane ere näide oli Randvere teel hukkunud mootorratturi loos, kus loetud minutid pärast õnnetuse toimumist oli meedial juba selge, et rattur ületas kiirust ja oli selles ise süüdi, et kõrvalteelt peateele sõitnud pensionär talle ette keeras.

Kasutaja avatar
marion
Rattur
Postitusi: 672
Liitunud: 15. 04. 2003. 07:40

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas marion » 09. 07. 2020. 11:26

Ma seda mootorratta lugu küll ei tea, aga see ei ole vast kõige kohasem näide. Kui mootorratturi tuligi 200-ga nagu keravälk - loetud sekunditega sadu meetreid, siis ei pruukinud pensionär teda piisava ajavaruga tõesti tähele panna. Sama kui Laagna tee õnnetuse puhulgi.

Nightsilm
Rattur
Postitusi: 40
Liitunud: 14. 05. 2015. 20:33

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas Nightsilm » 09. 07. 2020. 12:26

marion kirjutas:
09. 07. 2020. 11:26
Ma seda mootorratta lugu küll ei tea, aga see ei ole vast kõige kohasem näide. Kui mootorratturi tuligi 200-ga nagu keravälk - loetud sekunditega sadu meetreid, siis ei pruukinud pensionär teda piisava ajavaruga tõesti tähele panna. Sama kui Laagna tee õnnetuse puhulgi.
Muidugi see võis nii olla. Mu mõte oli rohkem selles, et meedia ja politsei olid juba apriori, enne uurimise läbiviimist, seisukohal, et kannatanu oli ise õnnetuses süüdi. Mind ajendas seda näidet välja tooma just kannatanu süüdistamine, selliseid näiteid on veel. Ma ei teagi mis seda põhjustab, kas äkki inimlik soov äärmuslikku olukorda kuidagi ratsionaliseerida? "Hukkus või sai kannatada sellepärast, et .....". Inimlikult on raske taluda olukorda, kus ei tea miks õnnetus juhtus, samuti ei saa siis sellise juhtumi kordumist tulevikus vältida. See ehk sunnibki"Occami Habemenoa" kombel oma peast kõige tõenäolisema põhjuse järgi haarama?

Aga ärme seda kaasust rohkem kommenteeri. Läheb liiga kaugele teemast välja. Pöördume tagasi jalgrataste juurde.

Kasutaja avatar
marion
Rattur
Postitusi: 672
Liitunud: 15. 04. 2003. 07:40

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas marion » 09. 07. 2020. 12:46

Ikkagi ei olnud hea näide, sel puhul võis ohver olla pigem ette keeranud vana, hoolimata sellest, et/kui ta ise vähem viga sai.
Jalgrataste juurde tagasi tulles, loeme parem tänast Postimehe artiklit Janika Lõivust :D
https://leht.postimees.ee/7013588/eesti ... lma-eliiti

rai66
Rattur
Postitusi: 819
Liitunud: 04. 04. 2007. 09:41

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas rai66 » 09. 07. 2020. 13:33

Mitte kõik ,aga ajakirjanikud on suht lollid ja klikinäljas.
Näide: Kui mootorrattur sõitis 57km/h, on ka see kiiruse ületamine. Suur vahe, kas 57 või 157. Kui süüdi mõista, siis tuleks toetuda kindlatele faktidele.
Sama juhtumi juurde toon teise näite, kus autojuht on märgi anna teed taga ja eirab seda. Kohtust läbi käinud. Autojuht ei andnud teed ristmikul, kus autodel oli ühesuunaline liiklus, aga üks auto sõitis vastassuunas. Pikalt ei põhjenda, aga süüdi jäi see , kes teed ei andnud, mitte see, kes liikus vastassuunas. Mina ei mõista kumbagi poolt süüdi. Võivad ka mõlemad olla.

Kasutaja avatar
veloson
Rattur
Postitusi: 915
Liitunud: 12. 06. 2012. 22:53

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas veloson » 09. 07. 2020. 16:11

Süü ja näpuga näitamised on tagantjärgi targad. Lahkunud 49-aastase juhtumit kiivrituse süüdistusega lahendama minemine tekitab judinaid, Tartu Postimees kirjutas, kuidas kõrvalteelt oli paiskutud peateel liikuva kolaka kaubiku rattasse nii, et tee oli ka pärast Päästeameti voolikuga ohtralt loputamist roostepruun ja ainus käsitlus selle ära hoidmisest puudutas tollise penokoorikukese mittekandmise fakti:
Kahjuks suri mees saadud vigastustesse sündmuskohal. Ta ei kandnud kiivrit, mis oleks võinud kõige traagilisemad tagajärjed ära hoida. Seda enam, et raskeimad vigastused sai mees just pea piirkonda.
Hilisem ERR üldartikkel puudutab koos intervjueeritutega õnneks ka rohkem tervikpilti manavaid asjaosi ja soovitusi, millest ülejäänud ühiskonnal ka õppida on:
Politsei soovitab ristmikule jõudes alati vaadata, ega sellele pole lähenemas mõnd teist sõidukit. Ratturi sõidukiirus peab olema liiklusoludele vastav ning ülekäigurajale jõudes soovitab politsei juhil tõukerattalt maha astuda. Nii jalgratast kui ka tõukeratast juhtides soovitab politsei kindlasti kanda kiivrit.
Bolti elektritõukerataste suunajuht Thomas Tammus ütles, et lisaks kiivri kandmisele on oluline liikluskultuur ja õige kiiruse valik. Rendirataste maksimaalne kiirus on Tallinnas reguleeritud enamasti 20-le kilomeetrile tunnis.
LSi proovitakse taustal lisada mõningaid sanktsioneeritavaid kohustusi, mis ka asjalikud tunduvad:
Tõukeratastega liiklemist hakkab reguleerima liiklusseadus, mille muudatused on läbinud riigikogus esimese lugemise. Suurimaks sõidukiiruseks kehtestab see 25 kilomeetrit tunnis, 10-15-aastaselt juhilt nõutakse jalgratta juhtimise tunnistust ning kiivri kandmist hakatakse nõudma alla 16-aastaselt juhilt.
Ühtegi kampaaniat tiheneva kergliikluse arendamiseks Maanteeametil kahjuks ei paista, viimaste aastate "ennetuskampaaniad" on tegelikult olnud kõik reaktiivsed teabejagamised kõige sagedamate õnnetuspõhjuste teemadel ja kergliiklemise edendamiseks ennetuslainel on nüüd viimane aeg. Varsti on käitumispraktikad sisse harjunud ja saab ainult tagajärgi kruttida-timmida. https://www.mnt.ee/et/liikleja/ennetuskampaaniad

Pilt

Pilt
"Minagi olin üks neist tuhandetest maapoistest, keda harisid põhiliselt vanavanemad ja jalgratas."

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11652
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas Mati » 14. 07. 2020. 17:26

Ühes teises teemas üks tüüp väitis, et
ciclismo kirjutas:
11. 07. 2020. 12:10
Jalgrattaasjas ei ole probleemide põhjus Tallinna linnajuhtides. Probleem on autojuhtides, ... MTÜ-d ja aktivistid ei saa või ei taha sellest aru saada. ...Üks põhjus on ka jalgratturite endi madal liikluskultuur. Kuidas Tallinna linnajuhid saaksid seda muuta?
Paraku mädaneb kala ikka peast. Tallinn loobus Balti jaama juurde jalgrattatee rajamisest - https://www.err.ee/1112784/tallinn-loob ... rajamisest
Tsitaat:
..Esialgne plaan tundus ilus ja hea, kuid kui pärast proovimärgistust olukorraga tutvuma mindi, tuli välja, et nii mõnigi paberil töötanud lahendus pole tegelikus liikluses adekvaatne.
"Lasime erinevatel spetsalistidel hinnata just liiklusohutuse seisukohast seda lahendust ja jõudsime täna järeldusele, et me siiski ei lähe täna selle lahenduse peale, vaid märgime jooned maha nii, nagu need olid ka eelnevalt," ütles Novikov.
Jalgrattureid seega sõiduteele omale rajale ei lasta ning selle asemel märgitakse ratturitele rada kõnniteele, lisas Novikov.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 960
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Jalgrattateemad meedias

Postitus Postitas Prommar » 14. 07. 2020. 21:08

Krt küll, ma juba vahtisin himuralt neid esialgseid märkjooni. Ilgelt tüütu on Balta ja Šnelli kandis jalakäijatega maid jagada. Toompuiestee teises otsas, kus ka palju ühistransporti, saab normaalselt hakkama nendel radadel. Tuleb lihtsalt julgeda ennast natuke kehtestada liikluses ja oma liikumine nii sättida, et trollidel peatuste juures ees ei koperda.

Vasta

Mine “Üldfoorum”