III etapp / Lehola-Vasalemma

Vasta
mi.re
Rattur
Postitusi: 534
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

III etapp / Lehola-Vasalemma

Postitus Postitas mi.re » 22. 05. 2009. 18:14

Tuleval kolmapäeval siis kavas Aerobike sarja II etapp.
Katsevõistlusena avatakse ka MTB arvestus. Juhul kui osalejaid leidub piisavalt, siis jääbki edaspidi avatuks ka eraldi arvestus mägirattaga sõitjatele.

wylde
Rattur
Postitusi: 396
Liitunud: 18. 06. 2003. 18:26

Re: III etapp / Lehola-Vasalemma

Postitus Postitas wylde » 23. 05. 2009. 08:36

väga tore uudis. Ma ei paneks muidugi ka eraldistardi ja mnt ratta vahele = märki, iseasi kui mõistlik on siin hakata reegleid väänama. Sari on aastatega tublisti edasi arenenud ja seda on näha ka varustuse progressiga maarjamaal, paraku on võimalused edevamaid pille liisida vaid nö eliidil, seega võiks mõelda, et korraldaja loob vastava kategooria. Usun, et see tõstab ka harrastajate motivatsiooni.
Ärge pahandage kui halb idee, lihtsalt ei näe seal startides enam neid vanema põlve rattureid kes aastaid tagasi teisipäevakutele kogunesid, vb olemasolev kontseptsioon nendega ei arvesta - puudub Händikäp ( mis oli eraldistardi parim pala) ja selle asemel on meeskonnasõit ja paarissõit, mis kohe mitte ei ole sellise tasemega ratturitele.
NB! - ei ole mõeldud kriitikana - väga tore sari üldkokkuvõttes!
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1690
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Re: III etapp / Lehola-Vasalemma

Postitus Postitas Andrus K » 23. 05. 2009. 09:38

Mihkel, kuidas sa selle etapi puhuks mtb defineerinud oled?
mi.re kirjutas:Tuleval kolmapäeval siis kavas Aerobike sarja II etapp.
Katsevõistlusena avatakse ka MTB arvestus. Juhul kui osalejaid leidub piisavalt, siis jääbki edaspidi avatuks ka eraldi arvestus mägirattaga sõitjatele.
oi aega ammuseid, kui isegi sai 4990 krooni maksva mtb ja ketsidega sarja sõidetud k.a. händikäpp :)

Tea, kas on oodata Aleksei Naumovi (eks. Gavriljuk) tagasitulekut? Mees, kes lammutas mtb arvestuses nii selles sarjas kui tallinna rattarallil? :)

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11346
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: III etapp / Lehola-Vasalemma

Postitus Postitas erikr » 23. 05. 2009. 11:38

Kas Ivo Põllu legendaarse Tallinna Rattaralli Trek 5500-le aretatud sirge lenksuga variandiga saaks selles MTB klassis peale?
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

mi.re
Rattur
Postitusi: 534
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Re: III etapp / Lehola-Vasalemma

Postitus Postitas mi.re » 23. 05. 2009. 12:20

erikr kirjutas:Kas Ivo Põllu legendaarse Tallinna Rattaralli Trek 5500-le aretatud sirge lenksuga variandiga saaks selles MTB klassis peale?
Ilma ratast nägemata on raske öelda. MTB arvestus on mõeldud ikkagi mägiratast või sellele väga sarnast sõiduvahenidt omavale inimesele. St MTB geomeetiaga raam, 26'' jooksud jne. Siledaid kumme jms me loomulikult alla panemast ei keela, ent MNT ratas sirge lenksuga vast päris MTB ei ole. Lõppkokkuvõttes on see muidugi kohtunike otsustada. Sõita saab kõigega - rattaklass on vaba. Küsimus on ainult selles, et kas kvalifitseerub MTB arvestuse alla.

Mihkel

raulk
Rattur
Postitusi: 1607
Liitunud: 07. 07. 2005. 11:57

Re: III etapp / Lehola-Vasalemma

Postitus Postitas raulk » 24. 05. 2009. 07:34

Rohkem osalejaid tähendab ka stardiaja pikendamist. Tunnist jääb siis väheks. Meeskonna sõidud ilmselt hetkel ebasobivad. Kahel põhjusel. 1-distants liiga lühike. 4 sõitja juures võiks igaüks ikka 10 km vedamist saada. 2 - sõitjaid vist ei jätku meeskondade jaoks ja paaris pole ju enam meeskond.

mi.re
Rattur
Postitusi: 534
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Re: III etapp / Lehola-Vasalemma

Postitus Postitas mi.re » 26. 05. 2009. 17:54

raulk kirjutas:Rohkem osalejaid tähendab ka stardiaja pikendamist. Tunnist jääb siis väheks. Meeskonna sõidud ilmselt hetkel ebasobivad. Kahel põhjusel. 1-distants liiga lühike. 4 sõitja juures võiks igaüks ikka 10 km vedamist saada. 2 - sõitjaid vist ei jätku meeskondade jaoks ja paaris pole ju enam meeskond.
Tõsi ta on, et kui sarja populaarsus jätkab tõusutrendi, peame natukene ka formaati muutma. Kuivõrd 30s tagant startides on 1 tunni potentsiaal 120 ratturit, siis selle osalejate arvu seljatamise korral peame tõsti mõtlema stardiaja pikendamisele. Juhul kui see peaks juhtuma, siis pikendame esialgu sujuvalt startimise aega, kuni kõik soovijad on rajale lähetatud. Kuigi ma väga seda sooviks, siiski realist olla ma arvan, et väga hüppelist osalejate arvu kasvu meil üleöö ei teki. Seega usun, et korraldaja poolse loova lähenemisega saavad kõik ikkagi kolmapäeval mugavalt starditud.

Ise-enesest teine võimalus oleks kasutada kahte starterit ning 15s intervalli. See võimaldaks tunni aja jooksul lähetada rajale 240 ratturit, millest esialgu on kindlasti küll ja küll. Nõnda väheneks ka stardijärjekord populaarsematel startimisaegadel.

Meeskonnasõit - arvamused ja ettepanekud on alati tänuväärt :) Tänavu sai otsustatud, et korraldame ka meeskonnasõitu. Juhul kui see ennast ei õigusta, siis tuleval suvel võtame meeskonna sõidud programmist välja - kui sari muidugi üldse edasi toimub ning minul siinkohal sõnaõigust on. Distants sai valitud 20km kolmel põhjusel. Esiteks olen saanud tagasisidet, et 40km pikkune temposõit oleks harrastussportlasele natuke liiast. Teiseks: osa rattureid sõidab kindlasti üksinda ka meeskonnasõidu ajal - neile jääb kindlasti 40k pikaks. Kolmandaks - raske on leida sobiliku teelõiku Tallinna lähiümbruses, mis oleks 20km pikk ilma suuremate ristteedeta. Aga igal juhul tänud tagasidide eest.

/Mihkel

hwxeraldimees
Rattur
Postitusi: 261
Liitunud: 09. 04. 2007. 17:54

Re: III etapp / Lehola-Vasalemma

Postitus Postitas hwxeraldimees » 02. 06. 2009. 11:57

Aga Mihkel siis tuleb mõned etapid viia mujale kui Tallinna kanti kus ei ole niipalju ristteid,näiteks L-Virumaale võiks küll meeskonnasõidu viia,meil seal 20-40km radu küllaga pakkuda.Näiteks Kadrinast 10km kaugusel Jõepere ristis saab teha mingi 23km ringi mis oleks ilma pöördeta ja profiili poolest huvitav rada.L-Virukad nimetavad seda rada ja võistlust SIGALA MM mis on juba traditsiooniliselt toimunud mingi 5-6a.
Endale sõitis peale pööret mingi 50km/h tulles ristteelt sõidusuunda ette mingi suur veok ratturit üldse tähele panematta,jala pidin igatahes hetkeks sirgeks laskma ja kaduma läks umbes 4-5sek ja sõidurütmi muutus mis võis mind lahutada 3 kohast....Mõtle sellele....Ja meeskonnasõit toimus kah suht jamas kohas-tee oli möödumiseks kitsas,hakkasid paaris sõites vahetama aga vastu sõitis kurvi või siis künka tagant teine paar või auto,puhas porr oli....!Meeskonna sõit ei tohiks vist olla sellise profiili raja peal mis on kurviline ja selliste küngastega kus vastu tulevat paari näha ei ole....Tegelikult ma tean küll et kui kindla raja peal pole täpsed vahetuse kohad kokku lepitud siis oleks õige vahetada tõusu otsas....aga kui lähed tulemust sõitma ja paarilise tempo ei sobi siis ma tahan vajadusel vahetada künka all.Ja siis ei tahaks vastu tulevat paari kohata!
Järgmine kord sooviks et igas võimalikus ristteel oleks turvaja väljas et ei peaks 50km/h sõites järsku üllatuma ja endamisi mõtlema et tra mis siin toimub!!!!
Edu.............

Vasta

Mine “Aerobike 2009”