100km siledat asfalti

Tead head ja huvitavat rada või sõidukohta. Jaga ka teistega.
Vasta
Nero
Rattur
Postitusi: 85
Liitunud: 13. 03. 2004. 19:55

100km siledat asfalti

Postitus Postitas Nero » 21. 04. 2004. 14:57

Kas keegi oskab nõu anda, kas on Tallinnast mingis suunas 50km siledat asfalti, parem veel 100km ja lõpp jälle Tallinnas.
Üks koht on Jüri viaduktist Tartu poole kiirtee lõpuni ja tagasi, aga kilometraaz on väike, pealegi juba liiklusmüra.

Peterburi mnt äär läheb alles peale Maardut normaalseks ja sedagi vaid ühel pool teed. Tartu mnt äär on Jüri viaduktini katastroof. Teised on kitsad ja ohtlikud üksi sõitmiseks. 10*Laagna teed nühkida kah jama, pealegi pudelikillud tee ääres...

Nero@ilgekepptreeninguga.igapäev

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 787
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 21. 04. 2004. 15:05

Pärnu mnt, kernuni v märjamaani välja.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11308
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 21. 04. 2004. 16:29

Paldiskisse ja tagasi.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

TõnuJ
Rattur
Postitusi: 38
Liitunud: 02. 03. 2004. 16:59

Re: 100km siledat asfalti

Postitus Postitas TõnuJ » 21. 04. 2004. 16:38

[quote="Nero"] Tartu mnt äär on Jüri viaduktini katastroof.

Oot, mismoodi ta katastroof on? :?: :shock:
Kerin seal ise aegajalt. Just hea lai teeäär ja suht trvaline sõita.

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 747
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 21. 04. 2004. 17:23

Hiiu-Risti-Hiiu

120 või enam suht ohutult IMHO saadud. Autojuhid on isegi liiga ettevaatlikud - hoiavad 1m asemel 3 meetrit vahet. Mõnikord on lenksu otsa ja bussi/veoauto kaugus ka 0,5m ringis - aga seda on harva ja mind ei häiri.

Kas Ääsmäe-Pärnu suund on hoolimata paremast asfaldist praktikas sõidetav? Seal ju liiklust rohkem, kui võrrelda Ääsmäe-Haapsalu suunaga ja selle tõttu ohtlikud situatsioonid tõenäolisemad?

Samas, Lauri Aus sai sellisel teelõigul pihta, kus liiklus praktiliselt olematu...? Imestan, et Laitse-Munalaskme tee purjutajatest laupäev-pühapäev puhas on olnud.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 747
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 21. 04. 2004. 17:26

Mati kirjutas:Paldiskisse ja tagasi.
Kas Õismäe-Keila ja/või Õismäe-Vääna-Klooga lõigud on vahepeal uue ja sileda asfaldi saanud? :? :shock:
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11346
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 21. 04. 2004. 17:44

LauriA kirjutas: Kas Õismäe-Keila ja/või Õismäe-Vääna-Klooga lõigud on vahepeal uue ja sileda asfaldi saanud? :? :shock:
talvel asfalti ei panda. on nii nagu mullusest jäi.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Peeter
Rattur
Postitusi: 227
Liitunud: 16. 04. 2003. 16:09

Re: 100km siledat asfalti

Postitus Postitas Peeter » 21. 04. 2004. 18:11

TõnuJ kirjutas: Just hea lai teeäär ja suht trvaline sõita.
See väga hea lai teeäär on kahe otsaga asi. Pühapäevasel Keila võistlusel pidi mulle üks vana mersu just sellisel heal laial teeäärel tagant selga tulema, kui hakkas eessõitvast autost paremalt poolt mööda kihutama. Jäin esimesel ringil keti mahatuleku tõttu grupist maha ja olin just üksi teise ringi alguses (u. paar km-t Keilast välja vmt.), kui kuulsin tagant kõva pidurite kriginat ja auto lohisemist mööda asfalti. Auto sai minust küll turvalises kauguses pidama (u. 15m), aga veidi kõhe hakkas ikkagi.

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2833
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Postitus Postitas KristjanS » 21. 04. 2004. 18:13

erikr kirjutas:
LauriA kirjutas: Kas Õismäe-Keila ja/või Õismäe-Vääna-Klooga lõigud on vahepeal uue ja sileda asfaldi saanud? :? :shock:
talvel asfalti ei panda. on nii nagu mullusest jäi.

ja on palju hullemaks muutunud. egas enne sinna uut asfalti panema hakata kui mõni vend (rattur või auto) end tee pealt välja sõidab :evil: :( :cry:
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 747
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 21. 04. 2004. 19:21

erikr kirjutas:talvel asfalti ei panda. on nii nagu mullusest jäi.
Noh, seda tean ma isegi. Mati sõnumi puhul jäi mulje nagu oleks tegemist heade oludega (sest teemaks on sile tee). 8) Aga kuna vähemalt TRR ei ole samuti ideaalsel asfaldil, siis ise sõidan (ja kirun) ka kehval asfaldil. :(
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11346
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 21. 04. 2004. 20:59

LauriA kirjutas:
erikr kirjutas:talvel asfalti ei panda. on nii nagu mullusest jäi.
Noh, seda tean ma isegi. Mati sõnumi puhul jäi mulje nagu oleks tegemist heade oludega (sest teemaks on sile tee). 8) Aga kuna vähemalt TRR ei ole samuti ideaalsel asfaldil, siis ise sõidan (ja kirun) ka kehval asfaldil. :(
nii mereäärt pidi kui keila kaudu on paldiski ots mnt rattaga vabalt pandav kui see parem definitsioon on teeolude kohta.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11308
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 22. 04. 2004. 11:24

erikr kirjutas:
LauriA kirjutas:
erikr kirjutas:talvel asfalti ei panda. on nii nagu mullusest jäi.
Noh, seda tean ma isegi. Mati sõnumi puhul jäi mulje nagu oleks tegemist heade oludega (sest teemaks on sile tee). 8) Aga kuna vähemalt TRR ei ole samuti ideaalsel asfaldil, siis ise sõidan (ja kirun) ka kehval asfaldil. :(
nii mereäärt pidi kui keila kaudu on paldiski ots mnt rattaga vabalt pandav kui see parem definitsioon on teeolude kohta.
Minul ei ole probleemi. Harva kohtab nii pikal lõigul ideaalselt siledat asfalti. Ausalt ei tähtsustanud sõna SILE eriti. Alati võib ju kuskil statal või parklas tiirutada,küll see 100 km ka ükskord täis saab. :)
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 747
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 22. 04. 2004. 13:23

TRR2002 eelõhtul testisin oma MNT ratast rekonstrueeritud Hiiu staadioni jooksurajal (on teine kodust 50m kaugusel). Siis oli viimane kate veel paigaldamata; päris mõnus oli proovida, et mis max kiiruseks saab. Lõpuks oli tunne sama, mis NASCARi pilootidel pärast Bristoli etappi. :lol:
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

MargusM
Rattur
Postitusi: 38
Liitunud: 16. 01. 2004. 11:56

Re: 100km siledat asfalti

Postitus Postitas MargusM » 22. 04. 2004. 14:30

[quote="Nero"] Tartu mnt äär on Jüri viaduktini katastroof.

Tartu mnt lõpust Vaidani tagasi võib ju olla katastroof, kuid mina sinna poole teed ei trügigi, vaid sõidan vastassuunas tuldud teed tagasi, kuni Vaidani. Teeäär on piisavalt lai ja ei tohiks kedagi segada. Endal ka ohutum.

mart2
Rattur
Postitusi: 762
Liitunud: 30. 06. 2003. 01:00

TRR rada

Postitus Postitas mart2 » 28. 04. 2004. 10:13

Kui on eesm@rgiks harjutada TRR-ks, siis ei tohiks v@ga head asfalti soovida. 6lad peavad harjuma krobelisel teel raputamisega. P6lva tee ristist kuni Tatra oruni (poore Otep@@ poole) on kyll ideaalne siledus, kuid k6rvalteede otstes on asfaldil palju lahtist killustiku - sain isegi kummi l6hutud. :cry:
treenin-sõidan, treenin-sõidan, veel trenni-sõidansõidansõidan...

Vasta

Mine “Rajad ja ringid”